PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 2018 Honda CB1000R



oialdemir
07 Kasım 2017, 10:22
EİCMA' nın kapılarını açmasının ardından markalar yeni kozlarını göstermeye başladı. Honda Neo Sport Concept nin ardından yeni CB1000R' ı tanıttı. Çokta güzel yaptı :)

Hayallerimizin tasarımına imza atmış oldu. Hem klasik hemde modern hatlara sahip CB1000R, gerçekten insanı etkiliyor. Honda, Kawasaki' nin Z900RS' i çıkarmasının ardından ve Yamaha' nın XSR900' nün satışta olmasında dolayı olacak ki, CB1000R' ı böyle yenilemiş. Durun bakalım beyler sofrada bize de yer açın diyor kendileri.

Her cebe uygun Retro politikası uygulayan Honda aynı tasarımı CB125 ve CB300' e de uygulamış. Umarız ülkemize gelirler. Aynı tasarımı Honda nın CB500' e de yapmasını diliyoruz. Çünkü gerçekten City Bike ailesinin yeni yüzü çok güzel olmuş.

Yeni CB1000R, eski modele göre %16 daha fazla güç ve orta devirde %5 daha fazla tork sağlayan yeni bir Fireblade motora sahip. Egzoz yenilenmiş hem şekli güzel hemde euro4 uyumlu. Kaydırmalı debriyaj eklenmiş. Asıl olay şasenin ve amortisörlerin yenilenmesi. Zaten CB1000R' ın tek kollu maşasına 2008' den beri hastayız. Ayrıca yeni ve modern bir gösterge ile son dokunuş yapılmış.

2018 Honda CB1000R Specifications

Engine Type Liquid-cooled DOHC In-line 4 cylinder
Displacement 998 cc
Bore x Stroke 75mm x 56.5mm
Compression Ratio 11.6:1
Power 107kW ( 143.4bhp ) @ 10,500rpm (claimed)
Torque 104Nm @ 8,250rpm (claimed)
Fuel Injection PGM-FI, 44 mm throttle body with full Ride by Wire (RbW)
Exhaust 4–2–1
Emissions Standard Euro 4
Gearbox 6 speed
Final Drive Chain
Clutch Wet, multiplate clutch
Frame Steel mono backbone
Front Suspension Showa SFF-BP USD fork, fully adjustable
Front Tire 120/70 ZR17
Rear Tire 190/55 ZR17
Rear Suspension Showa BRFC (Balance Free Rear Cushion)
Front Brake 2 x radial-mount Tokico four-piston calipers, 310mm double disc, ABS
Rear Brake Two-piston Tokico caliper, 256mm single disc, ABS
Dashboard LCD
Wheelbase 1,455 mm
Rake 25°
Fuel Tank Capacity : 16 Liter
Wet weight : 212 kg
Seat height : 830 mm

https://i.hizliresim.com/YOdROz.jpghttps://i.hizliresim.com/ByOgL9.jpghttps://i.hizliresim.com/2EO4Jv.jpghttps://i.hizliresim.com/a1nR1O.jpghttps://i.hizliresim.com/NOLJOP.jpghttps://i.hizliresim.com/jQqRyJ.jpghttps://i.hizliresim.com/EyOMPn.jpghttps://i.hizliresim.com/DyOqyz.jpg

fireblade e
07 Kasım 2017, 10:41
Z900 rs Kawa derim.

josepth_o6
07 Kasım 2017, 10:41
Her tarafiyla etkileyici duruyor.

oialdemir
07 Kasım 2017, 10:45
Z900 rs Kawa derim.

Eski bir Cb900 hornet alıp böyle bir şeye benzetmek gibi bir hayalim vardı. Yaptı namussuzlar :) Ben çok beğendim o yüzden. Z900RS hakikaten eski duruyor. O da ayrı bir olay. Seçmek zor :)

pea
07 Kasım 2017, 12:40
Yuvarlak far candır ama Diavel olmuş bu ya.

thedarkfire
07 Kasım 2017, 12:51
Çok güzelmiş ya.

Salurbey
07 Kasım 2017, 12:56
Yaw birde cbr1000r yapsalar, hani grenajsız fireblade.

Bmw ne güzel yapıyor 1000r ve 1000rr olarak.

YBRMANİA
07 Kasım 2017, 12:57
herşey güzel hoşta agresiflikten uzak kalmış bu sefer honda nedense?

fireblade e
07 Kasım 2017, 13:23
Honda birz daha yeni jenerasyona göre yani gençlere hitab eden bir tasarım yapmış.Z900 rs ise hem eski tasarımlı(görünümlü)ama modern bir motosiklet yapmış,z900rs in papatya diskleri,tam yuvarlak farı(led),çift gösterge panelleri ,ters ön amortisörleri beni cezbeden yanları.

EmirŞengezer
07 Kasım 2017, 13:52
Önceki streetfighter iken bu bildiğin retro olmuş. Güzel ama ayrı bir model olarak sunsalarmış keşke. Gerçi gelmeyecek almayacağız :)

oialdemir
07 Kasım 2017, 14:07
CB1000R 2008' de çıktı. Ama hiç gelmedi sanıyorum :)

EmirŞengezer
07 Kasım 2017, 14:08
Evet gelmedi.

YAHYaONUR
07 Kasım 2017, 14:45
İşte bu ! Adamlar noktayı koymuş, bundan sonraki hayatımı bu motoru alacağım günü bekleyip hayalini kurarak yaşayacağım :)

oialdemir
07 Kasım 2017, 14:53
https://www.youtube.com/watch?v=SWbcR3OKEjI

Birde video koyalım :)

tyrx
07 Kasım 2017, 16:40
Bi diavel cakmasi gordum sanki.

oialdemir
07 Kasım 2017, 16:50
Bi diavel cakmasi gordum sanki.

Farklı sınıflar Diavel yokken CB900 Hornet vardı :) Daha çok hornet ile cb1000 harmanı olmuş. Yürür aksam daha iyiye gitmiş ve elektronikler gelmiş.

mrt20
07 Kasım 2017, 17:01
ben beğendim valla.
Düşündümde alabilirmiyim diye birisi sus akorum dedi.
Benzin dedi, asgari ücret dedi, enflasyon dedi.
Açtım manuş babayı dinliyorum. Babayı alacağız sonuçta.

Karalı
07 Kasım 2017, 18:43
Gòrüntüsü hoşuma gitti fiyat iyi olursa 300cc olanını düşünürüm:)düşündümde vergisi filan fiyat yüksek olur 125 alırız belki

uzay gemisi
07 Kasım 2017, 19:50
buney laa

fghfghfgh

Alonedark93
07 Kasım 2017, 20:26
Haşmet abinin haşlamasını sabırsızlıkla bekliyorum. :mrgreen:

zekeriyaimam
07 Kasım 2017, 20:45
Getirmezler ki lol

tyrung
07 Kasım 2017, 20:50
Honda 5 yıl geriden takip ediyor sanırım.
Duke ve MT serisi koptu gitti bitti... Honda daha yeni uyandı.

velizrsln
07 Kasım 2017, 20:57
2008 cbr1000rr diye okudum

hasmet
07 Kasım 2017, 21:07
Bir onceki CB1000R'i yeni alip kullanmistim bir bucuk sene kadar. Acikcasi hic boyle bir sey yapacagini beklemiyordum Honda'nin...

Naked motosiklet biraz ara bir urun. Cunku naked pratik bir arac, ama ulasim icin 1000cc motora ne gerek var? CB1000R naked'tan ziyade grenaji sokulmus, yuksek gidon takilmis, ve gucu azaltilip torku arttirilmis bir SS'ti... Bir cok markanin naked modeli oyle. "Belinizi bukmeyen spor motosiklet" olarak sunuluyorlar piyasaya, ki cok dar bir pazar. Sonucta virajli yollarda gercek bir SS gibi rahat ettirmiyor.

Bu ise populerlesen retro kervanina katilan bir motosiklet olmus, performans yaninda stil'e de oynamis. Guzel ama cok kanim isinmadi acikcasi.

Bu seride CB900F Hornet herhalde en son durust naked motosikletti Honda'nin urettigi. Genel olarak simdilik durust naked sadece Superduke var, geri kalanlarin hemen hemen hepsi SS'ten devsirme. Tabii ki onlar arasinda da iyi modeller var, MT10 gibi mesela. Ama Tuono ve S1000R performans icin pratiklikten fazlaca odun veren modeller bence...

Bir onceki modeli stilize edip biraz da elektronik ekleyip piyasaya surmusler. Arka tek tarafli catali korumalari guzel olmus, ama hidrolik debriyaji eleyip telliye gecmisler, gozumden kacmadi :)

Bu arada Diavel benzetmesine katilmiyorum. Diavel tamamen cruiser ergonomisine sahip, sele cok alcak ve pegler cok onde. Bu ise naked. Stil ve motor hacmi yakin olabilir ama geometrisi, ergonomisi, ve dogal olarak musterileri tamamen farkli.

Blackmore
20 Mart 2018, 20:40
arkadaşlar yaptığım hesaplamalar tutarsa(%90 tutar) fiyatı 72000 TL(+- 2000 TL oynayabilir) olacaktır.

Bence gayet güzel bir motor olmuş bu.Üzerinde 2018 CBR1000RR dan devşirme motor var ve 145 hp lik bu motor 0-100 hızlanması CBR1000RR dan daha iyi olacakmış(Honda'nın kendisi söylüyor)..fena değil.

212 kg ağırlığı, ortalığın tozunu atan yeni 1000RR gibi iddialı değil maalesef(çelik şase)

Tipi ise aykırı biraz kabul,ama diğer 1000 lik nakedları kendisine rakip kabul etsek bile bence fiyat avantajından dolayı(Türkiye için) rekabetçi olacaktır diye düşünüyorum.Merakla bekliyorumm kendisini.

Fufuysf
01 Haziran 2018, 04:07
Haziran ayında bayilerdeymiş. Hesaplarıma göre tahminimce 63 bin lira civarında gelecek.

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:03 ----------

Max 68 bin

patpop
01 Haziran 2018, 04:30
Tahmin falan değil 82 k fiyatı var. Bunu alacağıma gider honda civic alırım daha iyi. En azından 5 kişi civic keyfi çıkarırız.
Honda sitede fiyat paylaşmış.

hasmet
01 Haziran 2018, 07:47
CB900F Hornet ve 2013 CB1000R sahibi olmuş biri olarak bir kaç düzeltme ve not ekleyeyim:

1. Motorun yeni CBR motoru ile alakası yok. Bir önceki modeldeki motorun revize edilmiş versiyonu, yani 2006 CBR fireblade.

2. Süspansiyon da eski modelden çok farklı değil. Çünkü eski model de full ayarlanabilir Showa kullanıyordu. Ful ayarlı olmasına rağmen malesef yeterince kaliteli değildi.

3. Eski modele göre bazı noktalarda ucuza kaçmışlar. Mesela yukarıda yazdığım gibi hidrolik debriyaj giymiş telli debriyaj gelmiş.

4. Döküm alüminyum şase gitmiş, taa Hornet'te kullandıkları tek parça çelik boru şase gelmiş. Bu ciddi anlamda geri bir adım.

5. Burada önceki modelin üç parçalı gösterge paneli şimdiye kadar bir motosiklette gördüğüm en estetik göstergeydi. Yenisi de fena değil ama eksisiyle alakası yok.

6. Eski model elektronik olarak bir dinozordu, sonunda güncellenmiş.

Velhasıl görünüş olarak etkileyici bir model olsa da kullanım olarak Avrupalılara rakip değil. Hatta MT10'e bile rakip değil.

oialdemir
01 Haziran 2018, 10:19
Madem çok bahsettik :)


https://www.youtube.com/watch?v=pmukC-j0Yks

wing41
01 Haziran 2018, 11:05
61 bine satılan MT 09 SP ve 57 bine satılan xsr 900 ün yanında hiç şansı yok bence. Honda yine baltayı taşa vurmuş.