PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Uma (Uğur Motorlu Araçlar) Kayyum ?



EpaddaiC
14 Ekim 2017, 10:59
Merhaba arkadaşlar

hepiniz biliyorsunuz ki en sonunda kayyumlar motosiklet sektörüne de sıçradı. Mondial kullanıcıları ve mondial almayı düşünen arkadaşlar sizce nasıl bir yol izlemeli 2018 ve sonrasında yedek parça ve yeni modeller ile ilgili gelişmeler ne düzeyde olur ?

MrMud
14 Ekim 2017, 11:16
Merhaba arkadaşlar

hepiniz biliyorsunuz ki en sonunda kayyumlar motosiklet sektörüne de sıçradı. Mondial kullanıcıları ve mondial almayı düşünen arkadaşlar sizce nasıl bir yol izlemeli 2018 ve sonrasında yedek parça ve yeni modeller ile ilgili gelişmeler ne düzeyde olur ?

Ön çamurluk için 2 gün önce fabrikayı aradım, hayatım boyunca mondialden böyle ilgi beklemezdim, telefondaki hanfendi resmen bi çamurluk için seferberlik ilan etti sağolsun.
Belki bana öyle denk geldi bilmiyorum, ama eskisiyle sıfır alakasız bi ilgi vardı.
Hatta parçayı sipariş etmeye üşenip bana fabrikada parça yok diyen yetkili bayiinin adını istediler, şikayet olusturursam, bi daha böyle bir harekete cesaret edemeyeceğini söylediler, ben şikayet oluşturmak istemedim.
Telefonu kapattıktan 10 dakika sonra parça yok diyen bayiyi aradığımda yanlış saymadıysam 8 defa özür diledi.

Durumlar böyle.

RODWIN250R
14 Ekim 2017, 11:20
Ön çamurluk için 2 gün önce fabrikayı aradım, hayatım boyunca mondialden böyle ilgi beklemezdim, telefondaki hanfendi resmen bi çamurluk için seferberlik ilan etti sağolsun.
Belki bana öyle denk geldi bilmiyorum, ama eskisiyle sıfır alakasız bi ilgi vardı.
Hatta parçayı sipariş etmeye üşenip bana fabrikada parça yok diyen yetkili bayiinin adını istediler, şikayet olusturursam, bi daha böyle bir harekete cesaret edemeyeceğini söylediler, ben şikayet oluşturmak istemedim.
Telefonu kapattıktan 10 dakika sonra parça yok diyen bayiyi aradığımda yanlış saymadıysam 8 defa özür diledi.

Durumlar böyle.

Eğer Kayyum şirketi tahliye etmezde yönetmeyi ve ileriye taşımayı tercih ederse harika şeyler olacaktır. yeni modeller gelir fiyat rekabetçi olur ve SERVİS AĞINI KOMPLE YENİLERLER 2 YILA KALMAZ 1 NUMARALI MÜŞTERİ MEMNUN EDEN MOTOR FİRMASI olurlar

TanImsIz
14 Ekim 2017, 11:21
Özel sektörün vermediği hizmedi, devletinmi verceğini sandınız :) İETT bile satışa çıkıyor, mondiallemi uğracak sanıyorsunuz devletin.

ENİGMA
14 Ekim 2017, 11:24
Ön çamurluk için 2 gün önce fabrikayı aradım, hayatım boyunca mondialden böyle ilgi beklemezdim, telefondaki hanfendi resmen bi çamurluk için seferberlik ilan etti sağolsun.
Belki bana öyle denk geldi bilmiyorum, ama eskisiyle sıfır alakasız bi ilgi vardı.
Hatta parçayı sipariş etmeye üşenip bana fabrikada parça yok diyen yetkili bayiinin adını istediler, şikayet olusturursam, bi daha böyle bir harekete cesaret edemeyeceğini söylediler, ben şikayet oluşturmak istemedim.
Telefonu kapattıktan 10 dakika sonra parça yok diyen bayiyi aradığımda yanlış saymadıysam 8 defa özür diledi.

Durumlar böyle.

Belki kayyum yanındayken konuşmuştur sizinle :mrgreen:

MrMud
14 Ekim 2017, 11:27
Belki kayyum yanındayken konuşmuştur sizinle :mrgreen:

Alıntı bana yapılacaktı sanirim, valla hocam bende senden farklı düşünmedim emin ol :)

ENİGMA
14 Ekim 2017, 11:32
Alıntı bana yapılacaktı sanirim, valla hocam bende senden farklı düşünmedim emin ol :)
EVet ama olmadı 😃

mgora
14 Ekim 2017, 11:41
Özel sektörün vermediği hizmedi, devletinmi verceğini sandınız :) İETT bile satışa çıkıyor, mondiallemi uğracak sanıyorsunuz devletin.

Bu firmaların çoğu patron şirketi , patron emeği ile dönen şirketler , devlet kafası ile gitmez.
Devlet işi kolay gümrüğe zam , mtv zam , kurumlar vergisi arttır.
Ekserisi tarih olacaktır.
Aha buraya yazıyorum.

RODWIN250R
14 Ekim 2017, 11:41
Belki kayyum yanındayken konuşmuştur sizinle :mrgreen:

Kayyum zaten bunun için atanır işleri düzeltmek ve müşteri ile firma arasındaki diyalokları öğrenmek satışı arttırmak firmayı zarardan kurtarmak için... Çalışan elemanda bunu bildiği çin telefonda azami itinayı göstermek zorunda dır.

MrMud
14 Ekim 2017, 14:35
Pek umudum yok ama bilemeyiz, belki "Durun parayı burdan koparalım" deyip, çin malına ekstra indirim falan filan olur, mondiali bakan çocuğu felan satın alırsa, büyük indirim gelir.

Gulermisin, aglarmisin.

tmp
14 Ekim 2017, 14:43
Sevilmiş gözün davası olmaz arkadaşlar :) Devlet yıllardır tüm kurumlarını özelleştiriyor motosikleti mi bünyesine alacak :)

Muzdarip
14 Ekim 2017, 15:55
Bu firmaların çoğu patron şirketi , patron emeği ile dönen şirketler , devlet kafası ile gitmez.
Devlet işi kolay gümrüğe zam , mtv zam , kurumlar vergisi arttır.
Ekserisi tarih olacaktır.
Aha buraya yazıyorum.

Kayyumların çoğu zaten özel sektör tecrübesi olan insanlar. Maaşlı çalıştıklarından cep doldurma telaşları yok. Firmanın tüm kazancını yine firmayı geliştirmeye harcayabiliyorlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:50 ----------


Sevilmiş gözün davası olmaz arkadaşlar :) Devlet yıllardır tüm kurumlarını özelleştiriyor motosikleti mi bünyesine alacak :)

Kayyum atanan yer devletin bünyesine geçmez. Kayyum, devletin atadığı geçici idarecidir. Şirketin borçları temizlenir, sistemi ve işleyişi gözden geçirilir, geliştirilir. Sonrasında ya satılır ya da mevcut yönetim kuruluna tekrar teslim edilir.

hasmet
14 Ekim 2017, 16:06
Yazılanları okuyunca kendime kayyum atlayasım geldi. Ne güzel şeymiş o öyle :)

drtayfun
14 Ekim 2017, 22:42
Kayyum atanıp da düze çıkmış bir şirket bilen varsa noolur saklamasın söylesin

hachiko
14 Ekim 2017, 22:43
Genelde kapanıyorlar ..Özellikle son zamanlarda kayyunanlar..

bindiregandi
14 Ekim 2017, 22:56
Örgüt üyelerine para kaptırmamak için birkaç yıl şirket dışarıya ödeme yapmaz. Alacağını alamayan firmalar da artık mal vermez. İşe yarar personel de örgüt üyesi olabileceğinden dolayı kapı önüne konacak. Kısacası artık uğur mondial bitmiştir. Eldeki motorlar muadil parça bulunduğu sürece kullanılır. Parça yoksa çöp.

hasmet
15 Ekim 2017, 02:00
Tuğba kuruyemiş'e çok üzüldüm be. İhtiyaç olan bi sektörde sıfırdan cok kaliteli zincir kurmuşlardı. Kafan rahat alabiliyodun. Hele kabak çekirdeği peki güzeldi.

Rüşvetle ihale alıp bina dikerek kolay parayı vurmak yerine zoru tercih edip vatandaşa hizmet veren bi sürü başarılı şirket sudan sebeplerle batırılıyor, bu sürü insan işsiz kalıyor, ekonomi dibe doğru daha bir hız alıyor...

yaşlıveacemi
15 Ekim 2017, 02:54
Bu şirketlere kayyum atanmasının sebebi şirketlerin kötü yönetilmesi borç içinde olması değil. Sahiplerinin örgüt üyesi olması şirketleri örgüt parası ile kurması veya geliştirmesi ve elde edilen paralar ile örgütün diğer işlerinin finanse edilmesi yani bir nevi örgütün ticari faaliyeti sahiplerininde örgüt adına emanetçi olması iddaa bu. Bundan sonraki süreç şirket sahipleri suçlu bulunursa şirketlerin el konularak tasviyesi veya satılması. Suçsuz bulunursa şirketler tekrar sahiplerine iade edilir. Yani şu an ara dönem. Asıl problem bu şirketler şu an faal mal ve hizmet alıp satıyorlar duruma göre eleman alıp çıkarıyorlar. Sahipleri başta iken karda zararda sahibine ait idi. Bundan sonra bu işlere particilik girerse yani alım ve satımlar yandaş diye kar ve zarara bakılmadan yapılırsa veya işe alınıp çıkarılacak kişiler sizden bizden diye seçilirse problem o zaman çıkar. Çünkü eski sahipleri bir şekilde eli taşın altındaki kişiler di ama kayyumun öyle bir derdi yok. Bu güne kadar şirket için en ufak taş atıpta kolumu yorulmuş. Kar etse ne olur etmese ne olur sadece vicdanına kalmış.

hasmet
15 Ekim 2017, 05:08
Suçsuz bulunursa şirketler tekrar sahiplerine iade edilir.
Kurt kuzuyu yemeyi kafaya koymuş bi kere... Ortalıkta işleyen bağımsız hukuk ve yargı olsaydı baştan tutuklanmaları mümkün olmazdı.

Dogus8989
03 Kasım 2017, 14:44
Umanin şirket politikasıni yani vur kaç satış teknigini değiştirecek bir kayyum varsa ne mutlu hem ona hem bize.Zira güzel motorlari var cidden binilir fiyat tartisilir oraya girmiyorum o insanin insiystifinde olan bisey.Aynı paraya yakin japonda var ama buda taiwan kalitesinde lisiye kalmis.Ancak konu tokatci mantığıyla işporta Mantığıyla biz sevgili kullanıcılara suslenerek arkada servis desteği veremeyecek bir servis agi ve ciddi yedek Parca skinti si yaşayan bir firmadır kendileri ve bunlar satışta gizlenerek bu şekilde yüksek meblali motorlar itelenmeye çalışılıyor. Sonrada kimi kimden soracagiz.Şikayet etsen sonuç çıkmıyor. Yeni kayyum atanmasına sevindim açıkçası ama neler değişecek bu noktada bilmiyorum.Vatandaşı madur etmeyinde ne atarsanız atayın gözünü hırs bürümüş bu insanlardan Allah bi vesileyle kurtarsin zira çok insan bu firmadan cekiyor

okanbagiscan
03 Kasım 2017, 14:53
Kayyum atanan firmanın reklamları kısa film tadında yandaş kanallarda sürekli dönüyor.Nereden geliyor bu değirmenin suyu.Eski sahipleri bilmiyorlarmıydı bu kadar reklam vermeyi.

MahmutBiner
03 Kasım 2017, 16:47
Kayyum atanan firmanın reklamları kısa film tadında yandaş kanallarda sürekli dönüyor.Nereden geliyor bu değirmenin suyu.Eski sahipleri bilmiyorlarmıydı bu kadar reklam vermeyi.

Belki fazla parayı eritmeye çalışıyorlardır. Para gelen yönetimin olmadığı için fazlalığı atıyo olabilirler.

Boldpilot
03 Kasım 2017, 17:23
uma nın kendisinde sıkıntı yok , aşırı derecede ilgililer . İlgiden sıkılıyorsunuz o derece. Ama yetkili servisleri yokmu yetkili servislerii....