PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : TNT 250 Nasıldır?



thedarkfire
22 Eylül 2017, 20:34
Aslında motor değiştirmeyi düşünmüyordum ancak hem fiyatının uygun oluşu hemde şekli benim fikrimi değiştirdi.

TNT 25 var tek silindirli 250 cc 10 bin küsür TL
TNT 250 var çift silindirli 250 cc 13 bin küsür TL

Bunlardan birini almayı düşünüyorum muhtemelen çift silindirli olanı alacağım. Tavsiye eder misiniz? Ben motorla uzun yol yapan biriyim bana gider mi?
Biraz ağır sanırsam 185 kg kuru ağırlık yazıyordu.

cakyol
22 Eylül 2017, 21:14
TNT250 stokları bitti. Kalan birkaç tane TNT25lerden birisine bakabilirsin. Ama çift silindir bakıyorsan TRK502 candır.

K121L
22 Eylül 2017, 21:43
TNT 25 alıp bol bol yolda kalmış biri olarak söylüyorum.Alma.

etc33
22 Eylül 2017, 22:21
Tnt25 ten uzak dur. Tnt250 alınabilir. motordan beklentin performans ise tnt250 yi önermem. Ruhsatta 196 kg yazıyor. Gaz tepkisi çok sakin. Ağırlığı ve gaz tepkisinin sakin olmasından sebep kalkışta hantal bi motor. Kalkışta tnt25 pulsar duke250 cbr gibi tek silindir motorlar tnt250den daha atik. 8bin devirden sonra motor canlanıyor. Ve o devirden sonra mükemmel bi 4 silindir sesi çıkıyor. ben 6500 devirde çıkan sesine aşığım :) 4 silindir sesi değil böyle değişik bi ses uğultu gibi bişey :) bunun yüzünden hız yapmıyorum 6. vites 6500 devirde 85 ile gidiyor ben de 85le gidiyorum çoğu zaman :D gazlamak istediğinde 8bin üstü devirler canlı ve sesi güzel. Motorun şekli kalitesi bence çok yerinde. Basit durmuyor kesinlikle. Selesi yumuşak rahat bi sele. Oturuş pozisyonunu çok beğenmiştim ben ilk denediğimde. Öne eğilmeden kollar hafif kırık rahat bi oturuşu var. Benim motorumda mı vardır bilemiyorum ama 8-10 bin devir arasında bi titreşim var. Başlarda çok rahatsız ediyordu beni. son zamanlarda dikkatimi çekmiyor. Bu motorun eğer 2018de euro4 ü gelirse fiyatının 20den aşağı olmayacağı kesin. Ama eğer distribütör eşşeklik yapıp hyosung gibi arkasında durulmaz ve yeni modelleri getirmezse sektöre renk katan bi model daha ölmüş olur. Motor iyi güzel alınası bi motor ama distribütör korkutuyor. Bi fren pedalını üçerler denen servis tam olarak getiremiyor. Fren pedalı diyorsun bi yerini eksik getiriyor senin söylemen lazımdı diyor. Söylemen lazımdı dediği yer pedalın ayak basılan uç kısmı. Yani en gerekli kısmı. Gidon topuzu istiyorsun aradaki parçası ve cıvatasını getirmiyor yarım getiriyor yani. Sonra kalanları istiyorsun aradan 2 hafta geçiyor arıyorsun geldi mi diye onlar yokmuş fabrikada diyip kapatıyor. İstanbuldaysan yine vale motor işi kurtarıyor. İzmir de iyiymiş. Diğerlerini bilmiyorum. Ama küçük bi ildeysen sırf servis yüzünden uzak dur

YasinC
22 Eylül 2017, 22:54
Tnt25 ten uzak dur. Tnt250 alınabilir. motordan beklentin performans ise tnt250 yi önermem. Ruhsatta 196 kg yazıyor. Gaz tepkisi çok sakin. Ağırlığı ve gaz tepkisinin sakin olmasından sebep kalkışta hantal bi motor. Kalkışta tnt25 pulsar duke250 cbr gibi tek silindir motorlar tnt250den daha atik. 8bin devirden sonra motor canlanıyor. Ve o devirden sonra mükemmel bi 4 silindir sesi çıkıyor. ben 6500 devirde çıkan sesine aşığım :) 4 silindir sesi değil böyle değişik bi ses uğultu gibi bişey :) bunun yüzünden hız yapmıyorum 6. vites 6500 devirde 85 ile gidiyor ben de 85le gidiyorum çoğu zaman :D gazlamak istediğinde 8bin üstü devirler canlı ve sesi güzel. Motorun şekli kalitesi bence çok yerinde. Basit durmuyor kesinlikle. Selesi yumuşak rahat bi sele. Oturuş pozisyonunu çok beğenmiştim ben ilk denediğimde. Öne eğilmeden kollar hafif kırık rahat bi oturuşu var. Benim motorumda mı vardır bilemiyorum ama 8-10 bin devir arasında bi titreşim var. Başlarda çok rahatsız ediyordu beni. son zamanlarda dikkatimi çekmiyor. Bu motorun eğer 2018de euro4 ü gelirse fiyatının 20den aşağı olmayacağı kesin. Ama eğer distribütör eşşeklik yapıp hyosung gibi arkasında durulmaz ve yeni modelleri getirmezse sektöre renk katan bi model daha ölmüş olur. Motor iyi güzel alınası bi motor ama distribütör korkutuyor. Bi fren pedalını üçerler denen servis tam olarak getiremiyor. Fren pedalı diyorsun bi yerini eksik getiriyor senin söylemen lazımdı diyor. Söylemen lazımdı dediği yer pedalın ayak basılan uç kısmı. Yani en gerekli kısmı. Gidon topuzu istiyorsun aradaki parçası ve cıvatasını getirmiyor yarım getiriyor yani. Sonra kalanları istiyorsun aradan 2 hafta geçiyor arıyorsun geldi mi diye onlar yokmuş fabrikada diyip kapatıyor. İstanbuldaysan yine vale motor işi kurtarıyor. İzmir de iyiymiş. Diğerlerini bilmiyorum. Ama küçük bi ildeysen sırf servis yüzünden uzak dur

Son gelen yazılım güncellemesi ile kalkışları fena değil artık. Tabi tek silindirli hafif motorlar gibi kalkmıyor. Ancak inazuma gibi de değil.
https://www.facebook.com/732169226/videos/10153575290299227/

thedarkfire
23 Eylül 2017, 00:43
Tnt25 ten uzak dur. Tnt250 alınabilir. motordan beklentin performans ise tnt250 yi önermem. Ruhsatta 196 kg yazıyor. Gaz tepkisi çok sakin. Ağırlığı ve gaz tepkisinin sakin olmasından sebep kalkışta hantal bi motor. Kalkışta tnt25 pulsar duke250 cbr gibi tek silindir motorlar tnt250den daha atik. 8bin devirden sonra motor canlanıyor. Ve o devirden sonra mükemmel bi 4 silindir sesi çıkıyor. ben 6500 devirde çıkan sesine aşığım :) 4 silindir sesi değil böyle değişik bi ses uğultu gibi bişey :) bunun yüzünden hız yapmıyorum 6. vites 6500 devirde 85 ile gidiyor ben de 85le gidiyorum çoğu zaman :D gazlamak istediğinde 8bin üstü devirler canlı ve sesi güzel. Motorun şekli kalitesi bence çok yerinde. Basit durmuyor kesinlikle. Selesi yumuşak rahat bi sele. Oturuş pozisyonunu çok beğenmiştim ben ilk denediğimde. Öne eğilmeden kollar hafif kırık rahat bi oturuşu var. Benim motorumda mı vardır bilemiyorum ama 8-10 bin devir arasında bi titreşim var. Başlarda çok rahatsız ediyordu beni. son zamanlarda dikkatimi çekmiyor. Bu motorun eğer 2018de euro4 ü gelirse fiyatının 20den aşağı olmayacağı kesin. Ama eğer distribütör eşşeklik yapıp hyosung gibi arkasında durulmaz ve yeni modelleri getirmezse sektöre renk katan bi model daha ölmüş olur. Motor iyi güzel alınası bi motor ama distribütör korkutuyor. Bi fren pedalını üçerler denen servis tam olarak getiremiyor. Fren pedalı diyorsun bi yerini eksik getiriyor senin söylemen lazımdı diyor. Söylemen lazımdı dediği yer pedalın ayak basılan uç kısmı. Yani en gerekli kısmı. Gidon topuzu istiyorsun aradaki parçası ve cıvatasını getirmiyor yarım getiriyor yani. Sonra kalanları istiyorsun aradan 2 hafta geçiyor arıyorsun geldi mi diye onlar yokmuş fabrikada diyip kapatıyor. İstanbuldaysan yine vale motor işi kurtarıyor. İzmir de iyiymiş. Diğerlerini bilmiyorum. Ama küçük bi ildeysen sırf servis yüzünden uzak dur

Stokta kalmamış arkadaşların dediğine göre.
Temiz ikinci el veya bayilerde bulabilirsem alacağım bakıyımda.