PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Dominar 400 Top Speed . Dişli Değişimi ve Stock Haliyle Kıyaslama-Karşılaştırma.



Avlar1905
18 Eylül 2017, 18:33
Daha Önce Paylaştığımız Videoda Bazı Arkadaşlarımızın Dişliden Değiştikten Sonra Çekiş Tork Vs. düşüşü Oldumu gibi Sorulara Cevap Niteliğinde Bir Video Çektik
Umarım sorularınızın cevabını bulursunuz
Yine aklınıza takılanlar olursa Elimden geldiği kadar cevaplamaya calışırım
Hayırlı Akşamlar.


https://www.youtube.com/watch?v=JwQSPQSYuUo&lc=

127
19 Eylül 2017, 01:57
Fiyat bilgisi lazım bize. Ekstra parçaların fiyatlarını ve neler olduğunu da anlattığınız bir video bekliyoruz.

polo34
19 Eylül 2017, 08:20
gitmiyor diye bıkbık ediliyordu, şimdi durum değişmiştir umarım :) 180 yapar hale gelmiş :)

Öz_Musti
19 Eylül 2017, 08:51
160 a kadar bir fark yok gibi. 160 yerine 180 isteyenler belki alabilir de işte çok da bir fark yok tabi. Gerçekten makul bir fiyatsa tercih edilebilir.

Burada yalzınca hızlanma ve son hız fikirleri edinebildik. Örneğin 120 ile giderken, performans dişlisi 1.000 devir daha az bir değer sunuyorsa süper olur.

Şahsen ben bile Hero motorumun dişlisini değiştirdim ama fiyatı 38 lira. Bu da hadi olsun 5 katı. Bu şekilde olursa herkese tavsiye edilir.

shruikan
19 Eylül 2017, 10:21
şimdi, konu sahibi ya da videodaki eleman üstüne alınmasın, genele yazacam.

ne zaman biri kalkıp da şu motorları, yok bilmem performans eklentilerini maksimum hız dışındaki kategorilerde karşılaştıracak?

ara hızlanma?
viraj?
frenaj?
yakıt ekonomisi?
tork eğrisi?

ne bu hız takıntısı arkadaş? ışık hızıyla mı çıktınız?

zabuzaretta
19 Eylül 2017, 12:08
şimdi, konu sahibi ya da videodaki eleman üstüne alınmasın, genele yazacam.

ne zaman biri kalkıp da şu motorları, yok bilmem performans eklentilerini maksimum hız dışındaki kategorilerde karşılaştıracak?

ara hızlanma?
viraj?
frenaj?
yakıt ekonomisi?
tork eğrisi?

ne bu hız takıntısı arkadaş? ışık hızıyla mı çıktınız?

Bu takıntı videodaki şahısların üremesi ile oluşuyor maalesef. (küfür içerir)


https://www.youtube.com/watch?v=lUh7is3CY3w

YasinC
19 Eylül 2017, 14:49
Bu takıntı videodaki şahısların üremesi ile oluşuyor maalesef. (küfür içerir)

https://www.youtube.com/watch?v=lUh7is3CY3w

Konuşma tarzı, hareketleri ....

http://www.senyapsensat.com/images/product_images/44775/u100083813-large.jpg

GLADiUSS
19 Eylül 2017, 17:54
Hızı neden bu kadar kafanıza taktığınızı anlamıyorum. Bu adamlara laf ediyorsunuz da 1000cc makine alanlar yavaş gitmek için mi alıyor. Kimse kimseye karışamaz.

adammotorsuz
19 Eylül 2017, 22:55
Adamlar motoru son hızını 150*160 arası bişey hesap ederek yapmışlar parçaların uyumu ,aerodinamik,ergonomisi vs ona göre, sen son hızı 150 olan makineyle 170-180 ile gidersen motorun başta motorunun sonrasında diğer parçalarının ömründen yemiş olmuyor musun ?

Avlar1905
19 Eylül 2017, 22:59
Yakın Zamanda Motorun 'Orjinal' Lastikleriyle Viraj Frenleme - Dişli Öncesi Ve Sonrası Ara Hızlanma Değerleri Hakkında Video Gelecektir .
Fiyat Olarak Birkaç Gün İçinde Tam olarak belli Olucak.

Bu Arada Babamda bulunan ve Bende Bulunan Domınarların Yakıt Değerleri Şöyle.

Kendi Motorumda Şuanlık Orjinal Dişli bulunuyor. Ortalama Km'de 17 18 Kuruş yakıyor.

Babamın Motoru ise Değiştirdiğimiz dişliden sonra Şehir İçi 16 kuruş
İstanbul-Hatay İstanbul-İzmir İstanbul - Antalya Ya Yaptığı yolculuklarda 14 Kuruş Yakmıştır.
Ortalama Hız 130 150 Arası .

Hayırlı Akşamlar.

gogozh
19 Eylül 2017, 23:02
Bu takıntı videodaki şahısların üremesi ile oluşuyor maalesef. (küfür içerir)

https://www.youtube.com/watch?v=lUh7is3CY3w

nedensizce kıl oldum adama once arabayla yuzmemeyı ogrensın avel sonra hız olayına laf soylesın , ben neden bu adama yada son hız meraklısı adamlara tutuluyorum :(

burak burk
19 Eylül 2017, 23:02
tek silindirli bir motor için 180km baya sert zorlayıcı bir hız.bajaj zaten bu motorda gücü ve devri kısmış orası net siz bunu aşarsanız ne olur orası şüpheli.ayrıca anlayamadığım bir konu var bilen varsa açsın sadece dişli seti değiştirerek 20km hız farkı nasıl oluyor onu çözemedim.gps yada başka bir motorla bu hızı teyit edersen daha iyi olur bence okumada yanlışlık olabilir.

Avlar1905
19 Eylül 2017, 23:25
Viraj kabiliyeti Hakkında Ufak bir Açıklama
Çok iyi Bir sürücü Olmamama Rağmen artçı ile İğneada Dönüşü Virajlarda Egsozu asfalta Değdirebilmeyi Başardık .
Daha İyi Sürücülerin Elinde Gerçekten Harika işler Çıkarta bilir.
Not: Lastikler Orjinal

https://i.hizliresim.com/yzm6Jj.jpg
https://i.hizliresim.com/zJgjLj.jpg
https://i.hizliresim.com/o62Xpb.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:10 ----------


tek silindirli bir motor için 180km baya sert zorlayıcı bir hız.bajaj zaten bu motorda gücü ve devri kısmış orası net siz bunu aşarsanız ne olur orası şüpheli.ayrıca anlayamadığım bir konu var bilen varsa açsın sadece dişli seti değiştirerek 20km hız farkı nasıl oluyor onu çözemedim.gps yada başka bir motorla bu hızı teyit edersen daha iyi olur bence okumada yanlışlık olabilir.

Bizde Bunu Söylüyoruz Ancak İnsanlarımız Bildiğiniz Üzere Hız Hastası.
Biz Motorun Torkunu Gücünü Söyledikçe Onlar bize Kaç Bastığını Sordular.
Bizde 184 e kadar Çıkarabildik ve Tork Kaybı yaşamadık.
Ayrıca Aynı Hızla Daha Düşük Devirlerde ulaştığımız için Yakıt Ve titreşimden Kurtulduk.
Km göstergemizde Herhangi bir Sıkıntı yok . Evet dişli Değiştirerek Motorlarda Bukadar Hız Arttırmak mümkün.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:14 ----------


Adamlar motoru son hızını 150*160 arası bişey hesap ederek yapmışlar parçaların uyumu ,aerodinamik,ergonomisi vs ona göre, sen son hızı 150 olan makineyle 170-180 ile gidersen motorun başta motorunun sonrasında diğer parçalarının ömründen yemiş olmuyor musun ?

Dostum Bunu 400CC lik Makine En az 200 yapması lazım 160 nedir diyen arkadaşlar ile konuşup tartışabilirsin.
Bende bu Motoru Orjinal Hali İle Kullanıyorum.
Bahsettiğiniz Konu Daha Çok 125 CC makinaya 200 Yaptırmaya Çalışan arkadaşlar için Geçerlidir. İstesek Bu Motora 200 de bastırabiliriz zor değil.
İlla bu Motor ile Hız Yapmak isteyen Arkadaşlara Seçenek sunuyoruz. Yakasından tutup zorla takmıyoruz bu dişliyi.

Saygılar.

shruikan
19 Eylül 2017, 23:40
Bizde 184 e kadar Çıkarabildik ve Tork Kaybı yaşamadık.


hani, bu tezinizi dinamometre verileriyle desteklerseniz -parça değişimi öncesi ve sonrası karşılaştırma şeklinde- daha sağlıklı olur. sözden senet olmaz.

Avlar1905
19 Eylül 2017, 23:44
hani, bu tezinizi dinamometre verileriyle desteklerseniz -parça değişimi öncesi ve sonrası karşılaştırma şeklinde- daha sağlıklı olur. sözden senet olmaz.

Üstad Biz Sürüş Sırasında Fark Hissetmedik .
Evimizdede Dyno olmadığı için Şuan onu deneyemedik :) Kusura bakma :)
Saygılar :)

ayzek
20 Eylül 2017, 00:08
O degilde ben gecen disli kucultulmus dominar gordum inceledigimde boyle sacma is gormedim dominarla pulsar dislileri kesilmis pulsarinkiler gobekten dolayi uymuyormus iki disli birbirine kaynatilarak takilmis saglamligi konusunda birsey diyemem ama insan hayatida bukadarmi ucuz dedirti yahu o kaynak sen 170 180 km hiz ile giderken atsa kaynak yerlerinden ayrilsa allah muhafaza oraya uyacak baska disli bulamadinizmi yada onuda gectim bir tornaya verip yaptiramadinizmi iki disliden tek disli cikarana kadar hayret ediyorum