KASIMVURAL
14 Eylül 2017, 16:43
Sayın İlgili,
KTM DUKE 200, 2016 model, 11.000 km, şaşe nolu aracım 02.08.2017 tarihinde 110 km hız ile seyir halinde iken motor kitlendi ve durdu.
Hemen bağlı bulunduğum KTM servisi İSTANBUL ARTI GRUP u aradım ve aracımı servise çektirdim.
Ve nasıl bir yol izleyeceğimi öğrenmek için ilgili kişileri aramaya başladım.
İlk olarak İSTANBUL ARTI GRUP tan Onur Bey ile görüştüm ve kendisi bana arıza tespiti yapılması gerektiğini söyledi.
Bunun üzerine 04.08.2017 ve 09.08.2017 tarihlerinde arıza tespiti yapılması için artı grup ve spormoto ya mailler gönderdim.
17.08.2017 de İSTANBUL ARTI GRUP ONUR BEY tarafından bana arıza tespiti yapılmasına müsaade etmediğim için aracıma bakılamadığı, motorun 1000 bakımı faturası sistemde olmadığı için de garanti kapsamı dışında kaldığımı ve bu nedenle arıza tespiti için de servis ücretine istediğine dair dair bir mail geldi.
Oysa ben arıza tespiti yapılmasına ilişkin defalarca mail göndermiştim.
Bu arada aracımın garanti kapsamında olup olmadığıma ilişkin ANKARA SPORMOTO CAN BEY ile defalarca telefon görüşmesi yaptım.
Kendisi benden 1000 ve 7500 bakım faturalarını istedi.
Ben 7500 bakımını mayıs 2017 tarihinde yaptırdığımı fakat ARTI GRUP un bana bununla ilgili fatura vermediğini söyledim.
Çünkü Artı Grup motorumun satış işlemi sisteme işlenmediği için ( hala bayide gözüküyor ) 7500 bakımını sisteme işleyemeyiz demişti.
1000 bakımı ise ben 2. Sahibi olduğum için ben de yoktu ve bunu araştırmaya başladım.
İSTANBUL SPORMOTO ya gittim ve Cenk Bey ile görüştüm.
Cenk Bey bana şase numaramı girerek servis raporlarını sundu.
Bu raporlar oldukça ilginçti. Eylül 2016 tarihli satış sisteminize mayıs 2017 olarak işlenmişti ve temmuz 2017 ye 7500 bakımı işlenmişti fakat 1000 bakımı bir türlü görünemiyordu
Cenk bey bana iç sistemlerinizin bizi ilgilendirmediğini, bu tarz gecikmeler olabildiğini söyledi.
Ben de ilk sahibini bana söyleyin bu raporu bulayım dedim. Cenk bey sisteminize girerek bana ŞÜKRÜ BİLGİN adlı kişinin ilk sahibi olduğunu fakat iletişim bilgilerinin bulunmadığını söyledi.
Ki bu da çok ilginçti.
Ben de şükrü bilgin e bir şekilde ulaştım ( global dünya, bilgiye ulaşmak o kadar da zor değil ) ve mide bulandırıcı gerçekler ile tanışmaya başladım. Şükrü Bilgin denen şahıs sizden haziran 2017 de bir motor satın almıştı.
Büyük ihtimalle de sisteminiz geriye dönük işlenemediğinden dolayı da benim şase numaram ile bu şahsa satış yapılmış gösterilmişti.
Araştırmaya devam ettim. Motorumu satın aldığım kişi ile iletişime geçtim ve 1000 bakım faturasını da buldum.
Belge elimdedir.
Fakat tabi bu bakım fişi yine iç sistemlerinizde kayıtlı değil.
Tüm bunlar için yüzlerce telefon görüşmesi, 10 larca mail trafiği yaşadım.
41 gündür aracım yok. İşimi aracımla sürdürdüğümden dolayı işten kovuldum.
bu süreç içinde tüketici haklarım gereği sizden araç talep ettim fakat hiçbir dönüş olmadı ve araç kiralamak zorunda kaldım. Hiçbir çalışanınız benim durumum ile ilgilenmedi.
Maddi manevi zararım büyüktür. Tüm bu yaşadıklarımdan dolayı,
Ben MOTORUMUN YENİSİNİ ve MADDİ ZARARLARIMIN karşılanmasını talep ediyorum.
Aksi takdirde ;
Yasal haklarıma başvuracağım.
Tüm belgelerim resmi olarak elimdedir. ( mailler, bakım fişleri, servis fişleri, çalışanlarınız tarafından gönderilen yalan ihtar mailleri ve iç sistem şaibeli girişler )
Bütün belgelerim
file:///C:/Users/eda/Desktop/KTM/1000%20bak%C4%B1m%20faturas%C4%B1.jpg iş emri 1000 bakımı ve 7500 bakım
file:///C:/Users/eda/Desktop/KTM/i%C5%9F%20emri%20formu.jpg
file:///C:/Users/eda/Desktop/KTM/7500%20bak%C4%B1m%20servis%20raporu.jpg
BU ŞEKILDE AVUSTURYA KTM YE MAİL OLARAK ATTIM VE CEVABINI BEKLIYORUM İLGİ ALAKA 0 VE KİMSE SATTIGI ARACA SAHİP ÇIKMIYOR
VE BENDE BU KONUYU HERYERDE PAYLASICAM HAKLARIMI KULLANICAM SONUNA KADAR
http://imageshack.com/a/img924/290/kp3n9k.jpg
http://imageshack.com/a/img922/2558/R868nU.jpg
http://imageshack.com/a/img924/1478/u6lP6P.jpg
http://imageshack.com/a/img922/1912/waprs2.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:04 ----------
http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/924/kp3n9k.jpg (https://imageshack.com/i/pokp3n9kj)
http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/922/R868nU.jpg (https://imageshack.com/i/pmR868nUj)
http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/924/u6lP6P.jpg (https://imageshack.com/i/pou6lP6Pj)
http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/922/waprs2.jpg (https://imageshack.com/i/pmwaprs2j)
Yazıda yanlış paylastığım bakım resımlerı burada
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------
ve üstüne bana tebliğ kağıdı gönderdiler onu da paylaştım gönderdiğim maillerin hepsini reddeden yazı yazmıslar ben 5 mail attım ve siz izin vermediğiniz için arıza tespiti yapamıyoruz dediler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:09 ----------
http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/923/ah5DnL.jpg (https://imageshack.com/i/pnah5DnLj)
KTM DUKE 200, 2016 model, 11.000 km, şaşe nolu aracım 02.08.2017 tarihinde 110 km hız ile seyir halinde iken motor kitlendi ve durdu.
Hemen bağlı bulunduğum KTM servisi İSTANBUL ARTI GRUP u aradım ve aracımı servise çektirdim.
Ve nasıl bir yol izleyeceğimi öğrenmek için ilgili kişileri aramaya başladım.
İlk olarak İSTANBUL ARTI GRUP tan Onur Bey ile görüştüm ve kendisi bana arıza tespiti yapılması gerektiğini söyledi.
Bunun üzerine 04.08.2017 ve 09.08.2017 tarihlerinde arıza tespiti yapılması için artı grup ve spormoto ya mailler gönderdim.
17.08.2017 de İSTANBUL ARTI GRUP ONUR BEY tarafından bana arıza tespiti yapılmasına müsaade etmediğim için aracıma bakılamadığı, motorun 1000 bakımı faturası sistemde olmadığı için de garanti kapsamı dışında kaldığımı ve bu nedenle arıza tespiti için de servis ücretine istediğine dair dair bir mail geldi.
Oysa ben arıza tespiti yapılmasına ilişkin defalarca mail göndermiştim.
Bu arada aracımın garanti kapsamında olup olmadığıma ilişkin ANKARA SPORMOTO CAN BEY ile defalarca telefon görüşmesi yaptım.
Kendisi benden 1000 ve 7500 bakım faturalarını istedi.
Ben 7500 bakımını mayıs 2017 tarihinde yaptırdığımı fakat ARTI GRUP un bana bununla ilgili fatura vermediğini söyledim.
Çünkü Artı Grup motorumun satış işlemi sisteme işlenmediği için ( hala bayide gözüküyor ) 7500 bakımını sisteme işleyemeyiz demişti.
1000 bakımı ise ben 2. Sahibi olduğum için ben de yoktu ve bunu araştırmaya başladım.
İSTANBUL SPORMOTO ya gittim ve Cenk Bey ile görüştüm.
Cenk Bey bana şase numaramı girerek servis raporlarını sundu.
Bu raporlar oldukça ilginçti. Eylül 2016 tarihli satış sisteminize mayıs 2017 olarak işlenmişti ve temmuz 2017 ye 7500 bakımı işlenmişti fakat 1000 bakımı bir türlü görünemiyordu
Cenk bey bana iç sistemlerinizin bizi ilgilendirmediğini, bu tarz gecikmeler olabildiğini söyledi.
Ben de ilk sahibini bana söyleyin bu raporu bulayım dedim. Cenk bey sisteminize girerek bana ŞÜKRÜ BİLGİN adlı kişinin ilk sahibi olduğunu fakat iletişim bilgilerinin bulunmadığını söyledi.
Ki bu da çok ilginçti.
Ben de şükrü bilgin e bir şekilde ulaştım ( global dünya, bilgiye ulaşmak o kadar da zor değil ) ve mide bulandırıcı gerçekler ile tanışmaya başladım. Şükrü Bilgin denen şahıs sizden haziran 2017 de bir motor satın almıştı.
Büyük ihtimalle de sisteminiz geriye dönük işlenemediğinden dolayı da benim şase numaram ile bu şahsa satış yapılmış gösterilmişti.
Araştırmaya devam ettim. Motorumu satın aldığım kişi ile iletişime geçtim ve 1000 bakım faturasını da buldum.
Belge elimdedir.
Fakat tabi bu bakım fişi yine iç sistemlerinizde kayıtlı değil.
Tüm bunlar için yüzlerce telefon görüşmesi, 10 larca mail trafiği yaşadım.
41 gündür aracım yok. İşimi aracımla sürdürdüğümden dolayı işten kovuldum.
bu süreç içinde tüketici haklarım gereği sizden araç talep ettim fakat hiçbir dönüş olmadı ve araç kiralamak zorunda kaldım. Hiçbir çalışanınız benim durumum ile ilgilenmedi.
Maddi manevi zararım büyüktür. Tüm bu yaşadıklarımdan dolayı,
Ben MOTORUMUN YENİSİNİ ve MADDİ ZARARLARIMIN karşılanmasını talep ediyorum.
Aksi takdirde ;
Yasal haklarıma başvuracağım.
Tüm belgelerim resmi olarak elimdedir. ( mailler, bakım fişleri, servis fişleri, çalışanlarınız tarafından gönderilen yalan ihtar mailleri ve iç sistem şaibeli girişler )
Bütün belgelerim
file:///C:/Users/eda/Desktop/KTM/1000%20bak%C4%B1m%20faturas%C4%B1.jpg iş emri 1000 bakımı ve 7500 bakım
file:///C:/Users/eda/Desktop/KTM/i%C5%9F%20emri%20formu.jpg
file:///C:/Users/eda/Desktop/KTM/7500%20bak%C4%B1m%20servis%20raporu.jpg
BU ŞEKILDE AVUSTURYA KTM YE MAİL OLARAK ATTIM VE CEVABINI BEKLIYORUM İLGİ ALAKA 0 VE KİMSE SATTIGI ARACA SAHİP ÇIKMIYOR
VE BENDE BU KONUYU HERYERDE PAYLASICAM HAKLARIMI KULLANICAM SONUNA KADAR
http://imageshack.com/a/img924/290/kp3n9k.jpg
http://imageshack.com/a/img922/2558/R868nU.jpg
http://imageshack.com/a/img924/1478/u6lP6P.jpg
http://imageshack.com/a/img922/1912/waprs2.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:04 ----------
http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/924/kp3n9k.jpg (https://imageshack.com/i/pokp3n9kj)
http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/922/R868nU.jpg (https://imageshack.com/i/pmR868nUj)
http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/924/u6lP6P.jpg (https://imageshack.com/i/pou6lP6Pj)
http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/922/waprs2.jpg (https://imageshack.com/i/pmwaprs2j)
Yazıda yanlış paylastığım bakım resımlerı burada
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------
ve üstüne bana tebliğ kağıdı gönderdiler onu da paylaştım gönderdiğim maillerin hepsini reddeden yazı yazmıslar ben 5 mail attım ve siz izin vermediğiniz için arıza tespiti yapamıyoruz dediler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:09 ----------
http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/923/ah5DnL.jpg (https://imageshack.com/i/pnah5DnLj)