PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 13 Bin TL Bütçeye Motor Ve Ekipman (Yardım Edin)



b1kerb0y
23 Temmuz 2017, 04:25
Herkese Sagılarımı sunarım arkadaşlar abilerim kardeşlerim 13bin tl bütçem var ve bu bütçeye uygun motorsiklet ve ekipman almak istiyorum benim kendi hazırlamıs oldugum soyle bir ekipman listem var ne kadar dogru tercih bilmiyorum ama gorusleriniz benim için cok önemli

4Riders Dublin Mont - 400tl
4Riders Dublin Pantolon - 200tl
4Riders Yazlık Bot - 300tl
4Riders Komple Vücüd Koruma - 260tl
Mt Reevenge Kask - 400tl
Eldiven Hakkında bir fikrim yok
4Riders Diz Koruma - 70 tl
Ve Tabiki lastik için extra 700 tl


Şimdi Gelelim Motor Secimine 1500tl 2000tl arasında ayırdıgım ekipman ücretini cıkartınca bana motor için kalan para 10-11bin tl aralıgında Hayalim Mt-25 di ama cok yakıyor ve benim için tuzlu bir motor bu nedenle kararımı bajaj pulsar ns200 e cevirdim haliyle biraz goruntuu olsun az yaksın parcası uygun olsun istekleri var bendede bayiysiyle gorustum 2017 model 10500 liraya kapatabilirim fakat aklıma takılan 2017 modeldede kronik sorunlar varmı burda devreye siz degerli motorcu arkadaslarım ailerim giriyor sizin gorus ve onerilerinizi almak istiyorum bana ekipman konusunda ve motor konusunda yardımcı olmanızı istiyorum aldıgım motora uzun süre binmek temennisiyle baslıycam

Erdost
23 Temmuz 2017, 05:25
En doğru seçim sıfır Pulsar alman olacaktır.Sakın ikinci el motorlara bulaşma.

Ekipman konusunda, komple koruma alman gereksiz(4Riders Komple Vücüd Koruma)

Hem motosiklet pantolonu hem dizlik alman da gereksiz dizligi çıkarıp güzel bir eldiven ekle. Eldiven ve ayakkabi çok önemli.Yere düştüğünde yere ilk eldiven değecek.Bileği komple kavrayan uzun bir eldiven al.Mesela Knox Handroid.Birde sert bellik ekle bu ekipmanlara.

Sıfır Absli Pulsar senin için biçilmiş kaftan.Lastik bütçesini kesinlikle eğitime ayırabilirsen daha iyi olur.

Bol bol eğitim videoları izle, gece yatarken aklında bunları uygula.

Altın elbiseli adamın motosiklete giriş videolarini izle.Oturuş, kalkış, dönüş, yokuşta kalkış, yokuşta dönüş, frenleme, Panik fren(Abs hayatını kurtaracak!), viraj konumlaması, viraja giriş, virajdan çıkış, grup sürüşlerin de dikkat edilmesi gerekenler, trafikte dikkat edilmesi gerekenler.. Diye uzar gider, bu listeyi öğrenmeye bak..

sessizsakin
23 Temmuz 2017, 05:54
Ben geçen aylarda benelli TNT 25 aldım. 8.500 - 10.000 civarına epey az kmli modeller var. İnternette asparagas'ından gerçeğine yeni bir model olduğu için bir sürü sorunlardan bahsedilmiş. Ben hiç birini yaşamadım. Sadece gazı aniden kesince bazen stop ediyor. Servise göre 10.000 bakımında bujileri vs değiştirirken sensörleri de bi kontrol edicekler. Şu an beni rahatsız etmiyor.

Yakıttan tam emin değilim. Kullanıma göre çok değişken olduğundan çok yorum yapamam. Benim kullanımım ile çok eskiden sahip olduğum hyosung gt250r'a göre çok daha az yakıyor. Ancak gt250r gibi hızlı bir motor değil. Gt250r ile 100 - 110 km süratte rahat seyir yapılabilirken, ben benelli de aynı rahatlığı 80 - 90 km'lerde yakalıyorum. uzun yolda 70 - 90 arası konforlu ve çok ekonomik seyredilebiliyor.
GT250r'dan daha atik. daha güçlü ve daha iyi çekiyor. Benelli tnt25 ile artçının varlığı ile yokluğu normal seyirde nerdeyse anlaşılmıyor. Bence mühendisliği de iyi. GT250r zaten vaktiyle bütçe motoruydu. Kendisinden beklemediğim iyi mühendisliği doğal olarak vermiyordu.

Vitesleri bi garip. Daha önceden çok daha güçlü motorlar kullandığımdan olsa gerek, vites düzenine hala alışabilmiş değilim. Bir sürü tork 1. viteste heba oluyor. 2. viteste ise yeterince tork alamadığımı düşünüyorum. sanki birinci vites hiç olmayıp ikinci vites biraz daha güçlendirilse daha yerinde olurmuş gibi bir havası var. Ancak yeni başlayan birisi için kalkışta stop ettirme gibi mevzular bakımından bence güzel olmuş. Uzun süredir kullanan insan için vites aralıkları sıkıcı olabilir. Ancak yeni öğrenen birisi için çok iyi tasarlanmış.


Konfor görünüş güzel. ilk aldığımda vardı. 7000 bakımında servise gittiğimde baba yağ markalarından birisi koyuldu. Sonra titreşim azaldı. şu an ilk aldığıma göre neredeyse titreşmiyor. toplamda GT250r dan daha az titreşiyor.

Pulsarı bilmem. Şöyle ikisini yan yana koyduğumda da pulsarı almam :) Aşağılamıyorum. Bana uymuyor. bakınca benelli tnt daha alınası geliyor bana.
Tabi alması satması, ikinci el piyasası, gider mi gitmez mi? yeni motor sürpriz yumurta konularına girmiyorum.
Ben motor kullanmayı ilgilenmeyi severim. sevdiğimde olsa gerek, sorunlu dedikleri motorlar bana arıza çıkarmıyo :)

Yazdığın segmentte bildiklerimi kıyasladım. Umarım faydası olur.

b1kerb0y
23 Temmuz 2017, 06:09
Barkın Abinin Neredeyse Bütün Videolarını İzledim. hergünde izlemeye devam ediyorum acıkcası pulsarın bana cazip gelen yonu ABS olması İkinci el piyasaası gayet iyi az yakması ve bayisinin bana sadce 5 dk mesafede olması benelli tnt 25 ve tnt250yi de inceledim acıkcası kendime güvenip tnt250ye bulasamam tnt25 de cazip geldi ben motoru alıp br kac sene keyifle binip uzun yol sehir içi kullanım aktif olarak kullanıcam her yere motoruyla giden biriyim ve malum antalyada yasıyorum yazın calısıyoruz kısın işşisiz bu yüzden birazda bütçe meselesi yapıyorum peki full koruma neden gereksiz ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:04 ----------

yorumlarınız için teşekkür ederim tnt25 modeli aklıma giren bir modeldi fakat bana en yakın bayisi 90km uzaklıkta :) abs yok tamam scooter ve vitesli motor gecmişim var gt250r kullanan arkadasımda var pulsar ns 200de ikiside motorlarından cok memnun ki konyadan istanbula gitti arkadasım pulsarla ve hiçbir sıkıntı cekmeden tnt25 ne gordum cevremde nede kullanan arkadaslarım var tek bildiklerim frumda yazanlar servis ve yedek parca sıkıntısı olması kndisiden beni soguttu acıkcası

caddeadami1
23 Temmuz 2017, 06:13
Pulsarı öneririm. Test sürüşüne katıldım abs li olması avantaj.

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:12 ----------


Herkese Sagılarımı sunarım arkadaşlar abilerim kardeşlerim 13bin tl bütçem var ve bu bütçeye uygun motorsiklet ve ekipman almak istiyorum benim kendi hazırlamıs oldugum soyle bir ekipman listem var ne kadar dogru tercih bilmiyorum ama gorusleriniz benim için cok önemli

4Riders Dublin Mont - 400tl
4Riders Dublin Pantolon - 200tl
4Riders Yazlık Bot - 300tl
4Riders Komple Vücüd Koruma - 260tl
Mt Reevenge Kask - 400tl
Eldiven Hakkında bir fikrim yok
4Riders Diz Koruma - 70 tl
Ve Tabiki lastik için extra 700 tl


Şimdi Gelelim Motor Secimine 1500tl 2000tl arasında ayırdıgım ekipman ücretini cıkartınca bana motor için kalan para 10-11bin tl aralıgında Hayalim Mt-25 di ama cok yakıyor ve benim için tuzlu bir motor bu nedenle kararımı bajaj pulsar ns200 e cevirdim haliyle biraz goruntuu olsun az yaksın parcası uygun olsun istekleri var bendede bayiysiyle gorustum 2017 model 10500 liraya kapatabilirim fakat aklıma takılan 2017 modeldede kronik sorunlar varmı burda devreye siz degerli motorcu arkadaslarım ailerim giriyor sizin gorus ve onerilerinizi almak istiyorum bana ekipman konusunda ve motor konusunda yardımcı olmanızı istiyorum aldıgım motora uzun süre binmek temennisiyle baslıycam

Hocam bir de hangi siteden alacaksınız kıyafetleri?

etc33
23 Temmuz 2017, 08:59
Herkese Sagılarımı sunarım arkadaşlar abilerim kardeşlerim 13bin tl bütçem var ve bu bütçeye uygun motorsiklet ve ekipman almak istiyorum benim kendi hazırlamıs oldugum soyle bir ekipman listem var ne kadar dogru tercih bilmiyorum ama gorusleriniz benim için cok önemli

4Riders Dublin Mont - 400tl
4Riders Dublin Pantolon - 200tl
4Riders Yazlık Bot - 300tl
4Riders Komple Vücüd Koruma - 260tl
Mt Reevenge Kask - 400tl
Eldiven Hakkında bir fikrim yok
4Riders Diz Koruma - 70 tl
Ve Tabiki lastik için extra 700 tl


Şimdi Gelelim Motor Secimine 1500tl 2000tl arasında ayırdıgım ekipman ücretini cıkartınca bana motor için kalan para 10-11bin tl aralıgında Hayalim Mt-25 di ama cok yakıyor ve benim için tuzlu bir motor bu nedenle kararımı bajaj pulsar ns200 e cevirdim haliyle biraz goruntuu olsun az yaksın parcası uygun olsun istekleri var bendede bayiysiyle gorustum 2017 model 10500 liraya kapatabilirim fakat aklıma takılan 2017 modeldede kronik sorunlar varmı burda devreye siz degerli motorcu arkadaslarım ailerim giriyor sizin gorus ve onerilerinizi almak istiyorum bana ekipman konusunda ve motor konusunda yardımcı olmanızı istiyorum aldıgım motora uzun süre binmek temennisiyle baslıycam

Kardeşim ben yaklaşık 1 ay önce mt25 i satıp tekrar pulsara dönerek 2017 model sıfır pulsar aldım. Alma nedenim abs, düşük yakıt tüketimi, servis maliyetlerinin uygun olması, yedek parça uygunluğu ve yaygınlığı gibi sebeplerdi. Sebeplerimin hiçbirinde değişme yok. 2016 modellerde bahsedilen stop etme, gösterge resetleme gibi olaylar olmadı hiç. Abs gerçekten güzel bişey. Lastiklere gelirsem ben de aldıktan sonra gidip anlas mitas gibi orta halli uygun bi lastik alayım diyordum. Ama kullandıktan sonra yeni modeldeki lastiğin eski modellerdeki frene dokununca kitleyen lastiklerden çok daha iyi olduğunu gördüm (3. Pulsarım ve eski modellerdeki lastiklerin nasıl kitlediğini iyi bilirim). Önde abs kitlemiyor ama arka lastik de frene asılınca kolay kolay kitlemiyor ve yapışıyor yola. Viraj performansını da beğendim. Anlas mitas gibi lastik alacaksan gereksiz bir masraf olur çünkü onları aratmayacak bir performansı var lastiğin. Bunun dışında merak ettiğin bir konu olursa ya da soracağın bir soru olursa seve seve yardımcı olurum

Kızıl pars
23 Temmuz 2017, 11:00
@b1kerb0y öncelikle tebrik ederim, doğru yoldasın.
@erdostun dediklerini dinle, tam koruma ve dizlik yerine bellik daha mantıklı bir tercih.

Eldiven ve bot çok önemli, iyi kötü yere düşersin ve yere düştüğünde ilk olarak elini ve ayağını yere çarparsın.
Hava çok sıcak deyip de eksik ekipmanla motora binme,
ilk sorunlarını muhtemelen kısa sürüşlerde ve düşük hızlarda yaşayacaksın.

Motor konusunda fikrim yok, bütçene ve gönlüne uygun bir motor bulabilmeni diliyorum.

Tekerin düz bassın.

vaybe
23 Temmuz 2017, 11:40
..

selamlar, sizinle şu an bütçe durumumuz ve isteklerimiz hemen hemen birbirine uyuyor. benim de yakın bir bütçem var ve kurban bayramından sonra motosiklet almayı düşünüyorum. Öncelikli alınacaklar olarak düşündüklerim;

-Mont
-Kask
-Eldiven
-Bellik (böbreklik)
-Dizlik ya da pantolon
-Disk kilidi
-Biri pahalı biri ucuz 2 zincir kilit (bahalı olanı granit zincir gibi bir şey düşünüyorum evimin önüne bağlayacağım zaman. ucuz olan zinciri de yanımda taşıyıp gittiğim yerlerde bağlamak için kullanmayı düşünüyorum.)
-Branda

motosiklet olarak da yaklaşık 3-4 aydır araştırıyorum, fiyat/performans, ABS, yaygın servis ağı, uygun yedek parça, uygun yakıt tüketimi, 2. el satış kolaylığı gibi konularda NS200 çok öne çıkıyor. Kronik sorunları da çokça araştırdım, öncelikle şans işi ancak 2017 modellerin oldukça sorunsuz olduğu okudum. Elbette özellikle aküden kaynaklanan sorunlar pek çok kişi karşılaşmış ancak akü değişimiyle çözmüşler. Bir de kullanıcılar genelde bir sorunla karşılaştığında paylaşma ihtiyacı hissediyorlar ve bu nedenle biz hep sıkıntı yaşayanların yazılarını görüyoruz, bu nedenle her yorum yazan sıkıntıyla karşılaşmış gibi bir tablo ortaya çıkıyor. Bunlar benim dışarıdan yaptığım gözlemler, henüz kullanıcı olmadığım için kesin bir yorum yazamayacağım.

Ekipman seçimi konusunda da en uygun yolun mağazaya gidip deneyerek olacağına karar verdim. Kask, mont, eldiven, dizlik/pantolon, bellik ekipmanlarına mağazada deneyerek karar vereceğim.

Bir de bir şey soracağım; aldığınız motosiklet fiyatı peşin fiyatı mı yoksa kredi kartına taksit v.s. seçeneklerde de aynı fiyatı sunuyorlar mı?

Kızıl pars
23 Temmuz 2017, 12:53
@vaybe listene bot ekle.

b1kerb0y
23 Temmuz 2017, 15:16
suan motomax tan almayı dusunuyorum ekipmanları ama beden sıkıntısı var montta tabi bir kac showroom gezip once bulup denemekten yanayım

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:14 ----------


@b1kerb0y öncelikle tebrik ederim, doğru yoldasın.
@erdostun dediklerini dinle, tam koruma ve dizlik yerine bellik daha mantıklı bir tercih.

Eldiven ve bot çok önemli, iyi kötü yere düşersin ve yere düştüğünde ilk olarak elini ve ayağını yere çarparsın.
Hava çok sıcak deyip de eksik ekipmanla motora binme,
ilk sorunlarını muhtemelen kısa sürüşlerde ve düşük hızlarda yaşayacaksın.

Motor konusunda fikrim yok, bütçene ve gönlüne uygun bir motor bulabilmeni diliyorum.

Tekerin düz bassın.

Teşekkür Ederim Sonucta motorsiklet kullanıyoruz hata bizim olmasa dahi güzel ülkemizin yollarının durumu ortada ve motorsikleti arac yerine koymayan bir cok insan var hal boyle olunca araba suruculeri 1 dikkat ederken bizim 10 dikkat etmemiz gerekiyor motorsiklet bir tutkudur ve bu tutkuyu sürdürmek için hayatta ve saglıklı olmamız sart tekerinize tas degmesin iyi forumlar.