PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Piaggio X8 200 Akü Şarj Sorunu..



onurkaracag
26 Mayıs 2017, 23:58
Öncelikle mrb arkadaşlar aranıza yeni katıldım..

motoruma 1 hafta önce komple motor yaptırdım.1 haftadır aküler elimde o usta senin bu usta benim dolaşıyorum.regületör arızalı dendi yenisini aldım taktım fakat nafile.zenon farlardan yapıyor dediler komple ön aksamını söküp zenonları iptal ettim fakat yine nafile.Bana yardımcı olursanız memnun olurum..

Manyeto tablasından gelen kablolarda çıkış olduğunu söylüyorlar.Fakat motora ne kadar yüklensemde 11.5 v u geçmiyor bu yüzden de aküm şarj olmuyor.nasıl bir yol izlemeliyim yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

ogzcngdk
27 Mayıs 2017, 01:15
konjektörünüzde problem var. değiştiyse bağlantılarını kontrol edin.

astrofizik
27 Mayıs 2017, 10:51
Aynı motor bloğunun, biraz farklı olan modeli gilera runner kullandım zamanında,
Benzer bir durum yaşamıştım,
Parçanın ismini bilmiyorum, kontağın hemen arkasında,yeşil renkli yuvarlak,para genişliğinde sanırım fişli bir parça vardı,
Sizin motorda farklı bir renk ve boyutta olabilir,
Zamanla kullanım sonucu içindeki lehimlerin erimesi vb.. sebeblerden dolayı sürekli kısa devre yapması ve akıp çekmesi sonucu aküyü bitiriyordu, iki yuasa akü bu 50tl lik parça yüzünden çöp olmuştu,
Marş rölesi olabilir,tam olarak hatırlayamıyorum,kafa grenaji sökün hemen kontakla aynı hizada.

onurkaracag
27 Mayıs 2017, 13:08
https://hizliresim.com/ZZvDga

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:53 ----------

https://i.hizliresim.com/ZZvDga.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:54 ----------

Aynı motor bloğunun, biraz farklı olan modeli gilera runner kullandım zamanında,
Benzer bir durum yaşamıştım,
Parçanın ismini bilmiyorum, kontağın hemen arkasında,yeşil renkli yuvarlak,para genişliğinde sanırım fişli bir parça vardı,
Sizin motorda farklı bir renk ve boyutta olabilir,
Zamanla kullanım sonucu içindeki lehimlerin erimesi vb.. sebeblerden dolayı sürekli kısa devre yapması ve akıp çekmesi sonucu aküyü bitiriyordu, iki yuasa akü bu 50tl lik parça yüzünden çöp olmuştu,
Marş rölesi olabilir,tam olarak hatırlayamıyorum,kafa grenaji sökün hemen kontakla aynı hizada.

Bu mudur acaba parça?

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:55 ----------

astrofizik tşkler.

sorun çözüldü arkadaşlar 12v 30a olan far rölesini söktüğüm de
şarj düzeldi(14.30v kadar).yenisini alıp takınca tekrar bilgilendirme yapacağim..

astrofizik
27 Mayıs 2017, 16:08
https://hizliresim.com/ZZvDga

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:53 ----------

https://i.hizliresim.com/ZZvDga.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:54 ----------

Aynı motor bloğunun, biraz farklı olan modeli gilera runner kullandım zamanında,
Benzer bir durum yaşamıştım,
Parçanın ismini bilmiyorum, kontağın hemen arkasında,yeşil renkli yuvarlak,para genişliğinde sanırım fişli bir parça vardı,
Sizin motorda farklı bir renk ve boyutta olabilir,
Zamanla kullanım sonucu içindeki lehimlerin erimesi vb.. sebeblerden dolayı sürekli kısa devre yapması ve akıp çekmesi sonucu aküyü bitiriyordu, iki yuasa akü bu 50tl lik parça yüzünden çöp olmuştu,
Marş rölesi olabilir,tam olarak hatırlayamıyorum,kafa grenaji sökün hemen kontakla aynı hizada.

Bu mudur acaba parça?

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:55 ----------

astrofizik tşkler.

sorun çözüldü arkadaşlar 12v 30a olan far rölesini söktüğüm de
şarj düzeldi(14.30v kadar).yenisini alıp takınca tekrar bilgilendirme yapacağim..

Rica ederim,
Çok sıkıntılı bir durum gerçekten,
Bu ufak parçalar zamanla eskiyip,kısa devreye sebeb oluyor.
Tekrar bilgilendirme yapıp birde yeni parçanın resmini eklerseniz harika olur. İlerde birilerinin işine muhakkak yarar.
Not:
Bu motorun,egzoz susturucu ara contası vardır,
Egzoz ile egzoz borusu arasında 3cm çapında ufak bir silindirik parça, 100tl fiyatı vardır,
Zamanla eskiyip erimeye başlar,içi boşalmaya başlar,bu olduğunda egzoz borusunun tüm sıcağı egzoz ile temas eder ve egzozun girişini çürütür,ses yapmaya başlar.
Ya egzozu değiştirmek gerekir yada kaynak yapılır ki kaynak yapmak çok risklidir,en ufak kaza veya egzozu sökmeye her kalktığınızda tüm egzoz borusu söküleceginden motor alt contasına zarar verebilir,aklınızda olsun kontrol ettirin.
Bana bir egzoza mál oldu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:49 ----------

Bu arada evet, parça buna çok benzer, 2 veya 3 lü fişi vardı sanırım.
Tam aynı değil ama bu olması lazım.

Gassal
14 Haziran 2017, 19:13
x8 ile alakalı yardım istiyorum bende.50.000 de 3500 tl ye bir x8 buldum.alayımmı acaba.ve yahutda bu makinelerin km ömrü ne kadardır.uzun yol yaparmı.bilgi verirseniz sevinirim

serkanADH13
14 Haziran 2017, 23:35
guzel motordur,
motor ÖMRU dıye bısıy olmaz,

MOTOR ÖLDÜREN motorcu vardır,

motor duzgun sessız calısıyorsa,
sorunlu bır yerı yoksa O PARA BEDAVA ,

ama ıyı bır ustaya baktırın,

PARCALARI çok pahalı o sebepten canınızı sıkabılır,,,