PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : eski sahibi motorun amartisörlerini sökmüş



j700
20 Mayıs 2017, 21:55
resimdeki gibi eski sahibi motorun amartisörlerini sökmüş sizce geri getireyimmi böyle kalsınmı çok tipsiz gibi gözüküyor ama eski sahibi dediki böyle olunca virajlara daha rahat girersin dedi sizce ne yapayım

sökülmüş hali tipsiz ama viraja giren hali
https://i.hizliresim.com/7q0daW.jpg

orjinal hali yakışıklı ama viraja zor giren hali
https://i.hizliresim.com/r3lp5N.jpg

snappy x
20 Mayıs 2017, 21:59
servisten orjinal yayları alabilirsin.
yada sahibine sor nası yapmışsa düzeltsin.

ceyhun383
20 Mayıs 2017, 22:02
Eski sahibi seni ne guzel kandirmis hocam boyle virja mi girilir virajda ufak bi cukur olsa fırlatır atar seni ustunden .

j700
20 Mayıs 2017, 22:03
[QUOTE=ceyhun383;4152308]Eski sahibi seni ne guzel kandirmis hocam boyle virja mi girilir virajda ufak bi cukur olsa fırlatır atar seni ustunden .[/QUOTE ]

o zaman neden sökmüş acaba dediki parçaları getireyim sana takarsın dedi ama böyle daha iyi takmanı tavsiye etmem dedi

shruikan
20 Mayıs 2017, 22:06
o motorla viraja girersin de virajdan çıkabilir misin?

GT250rAlanya
20 Mayıs 2017, 22:07
Orjinalinden şasma bence hocam. Bu ne boyle. Tümsekte çukurda firlatir atar seni bu, dibine kadar girince bu. Ki hafif sert frene bassan tamam. Esneme payi sifir.

levend84
20 Mayıs 2017, 22:07
Motordan yana yuzun gulmedi be biraderim,forumda,bayadir motor arayişi içindeydin.hayirli olsun,motorda başka bir sorun olmasinda amortisor olayi halledilir..

GT250rAlanya
20 Mayıs 2017, 22:08
Bu arada hayirli ugurlu olsun. Güle güle kullan. Allah kaza bela vermesin

j700
20 Mayıs 2017, 22:10
Motordan yana yuzun gulmedi be biraderim,forumda,bayadir motor arayişi içindeydin.
neden yüzüm gülmedi kötümü motor


Bu arada hayirli ugurlu olsun. Güle güle kullan. Allah kaza bela vermesin

eyvallah teşekkürler :)

Dash_1905
20 Mayıs 2017, 22:28
Şimdi şöyle düşün onlarca mühendis bir ton hesap kitap yapıyo bunun en iyi böyle olacağını söylüyor. Daha sonra dışarıdan gelen kıt beyinlinin teki, kendisi mühendisten daha iyi biliyor ya, bu böyle yapınca daha iyi viraja giriyor diyor. Ya..ağıma daha iyi viraja giriyor. Motorların ön amortisörlerini çıkartmak veya kesmek, halk arasında motoru basmak, keko diye tabir ettiğimiz geberdiğinde bütün motorcu alemine mal olan şerefsizlerin yaptığı şeydir. Yeni yay taktırırsınız eski ve orjinal haline geri döner. Motoru basan şerefsize sorun mühendisten iyi biliyormuymuş da amortisörleri kesince daha iyi viraja girdiğini söylüyor. En başta motorun ağırlık merkezi değişir ve ağırlık merkezi yere yaklaşır. Bu da viraj performansını etkiler.

sailor33
20 Mayıs 2017, 22:31
Hocam öncelikle hayırlı olsun.

Bunlar kesik amartisör sanırım. İstemsiz bir çukura girdiğinizde ön çamurluğunuz kırılır. Esneme payı neredeyse sıfıra yakın.

Orjinaline geri çevirin. Ham can güvenliğiniz hem mal güvenliğiniz için.

KYorulmaz
20 Mayıs 2017, 22:33
motorun eski sahibi nerenin mühendisi?

ardacik
20 Mayıs 2017, 22:36
motorun eski sahibi hondaya iş başvurusu yapsın. boyle bir dehayı kaçırmak istemezler...

j700
20 Mayıs 2017, 22:37
Şimdi şöyle düşün onlarca mühendis bir ton hesap kitap yapıyo bunun en iyi böyle olacağını söylüyor. Daha sonra dışarıdan gelen kıt beyinlinin teki, kendisi mühendisten daha iyi biliyor ya, bu böyle yapınca daha iyi viraja giriyor diyor. Ya..ağıma daha iyi viraja giriyor. Motorların ön amortisörlerini çıkartmak veya kesmek, halk arasında motoru basmak, keko diye tabir ettiğimiz geberdiğinde bütün motorcu alemine mal olan şerefsizlerin yaptığı şeydir. Yeni yay taktırırsınız eski ve orjinal haline geri döner. Motoru basan şerefsize sorun mühendisten iyi biliyormuymuş da amortisörleri kesince daha iyi viraja girdiğini söylüyor. En başta motorun ağırlık merkezi değişir ve ağırlık merkezi yere yaklaşır. Bu da viraj performansını etkiler.





motorun eski sahibi nerenin mühendisi?

Eski sahibi biraz apaçi dedikleri tiptendi :D

Hocam öncelikle hayırlı olsun.

Bunlar kesik amartisör sanırım. İstemsiz bir çukura girdiğinizde ön çamurluğunuz kırılır. Esneme payı neredeyse sıfıra yakın.

Orjinaline geri çevirin. Ham can güvenliğiniz hem mal güvenliğiniz için.

tEŞEKKÜRLER HOCAM


motorun eski sahibi hondaya iş başvurusu yapsın. boyle bir dehayı kaçırmak istemezler...
:D

shruikan
20 Mayıs 2017, 22:38
Hocam öncelikle hayırlı olsun.

Bunlar kesik amartisör sanırım. İstemsiz bir çukura girdiğinizde ön çamurluğunuz kırılır. Esneme payı neredeyse sıfıra yakın.

Orjinaline geri çevirin. Ham can güvenliğiniz hem mal güvenliğiniz için.

çamurlukla kurtarsa iyi, alt mesnet ilk kasiste parçalanacak

hasangazili
20 Mayıs 2017, 22:49
Off yorum yapmaya uşendim şuan bir kaç şey yazdım neyse deyip sildim.

syobonaction
20 Mayıs 2017, 23:52
iyi akşamlar usta tümsekler bozuk yollar zamanla o jantı yamultmaya başlar lastiğe zarar verir viraj falan da hikaye viraj da en ufak taş toprak seni fırlatır atar ön tekere gelen darbeyi de direk ellere verecek kollarına yazık ve onu sürmeside zamanla işkenceye dönüşecek benim fikrim kısa süre içinde yaylarını takman. Hayırlı uğurlu olsun tekerin düz bassın.

KumanBayram
21 Mayıs 2017, 00:04
Virajı geçtim bu haliyle sert ön fren yapsan ne olur acaba merak ediyorum gerçekten

sdirer
21 Mayıs 2017, 00:15
[/COLOR]
neden yüzüm gülmedi kötümü motor
Gözüm, motorun kötülüğünü bilmem ama :silent:; benden duymuş olma, motor eksik, eksik :pr: haberin olsun::blusssh:

jimi_hendrix
21 Mayıs 2017, 00:20
Marquez e hemen yarın söylüyorum. Mühendislerine iletsin amortisörsüz daha iyi viraj aldığını.

Stock Sever
21 Mayıs 2017, 01:25
Eski sahibi apaçi tipteyse bu motor pıstırılmış demekki.

velizrsln
21 Mayıs 2017, 01:26
önceki sahibinin keko olduğunun kanıtı

Levent
21 Mayıs 2017, 02:14
Ön fren çılgın Sedat gibi olmuştur. ;)

yusufkalaz
21 Mayıs 2017, 02:21
Siz bi egzozun oraya felanda bakını verin delik felan vardir belki kaynakla kapamışlardır.Sağına soluna iyice baksaydınız yayı kesip viraaja iyi giriyor diyen adam egzozu söküp hafifleyince dağa iyi gidiyor diyebilir.

hasmet
21 Mayıs 2017, 02:52
Suspansiyon rahatlik icin degil, motosikletin yolu tutmasi icin vardir. Ilk sert on frende yerde bulursunuz kendinizi.

Bir kazam on suspansiyon dipledigi icin olmustu. Suspansiyon dibe dayandigi anda, yani devreden ciktigi anda yerdesiniz. Bu kadar basit.

matrax33
21 Mayıs 2017, 03:46
benim yiğende söküyor 2 sefer dövdüm taktırdım gene sökmüş.

bizde apaçiydik bizde ergendik bizde motorla oynardık ama yaptığımız şeyler motora ekstra bişey katardı, eksiltmezdi. ufak çukura girip takla açıyorlar, motorun altı yere sürte sürte geziyorlar genede vazgeçmiyor yeni nesil apaçiler bu işten.

Merdo
21 Mayıs 2017, 04:01
hocam sakın geri ekleme, şant şeridi ile beraber +10 beygir ekler.

sdirer
21 Mayıs 2017, 10:24
İşte Moto GP'cilerin bile aklına gelmeyen motoru daha iyi götürtme çözümünü Anadolu'nun bağrından çıkan apaçi'ciler başardı. Böylece pistte tur başına 1/4 oranında daha iyi zamanlar elde ettiklerini iddea ettiler.
Bugüne kadar bunu hiç bir mühendisin, hiç bir yarış takımının ve hiç bir yarışçının neden akıl edemediği sorusuna ise onların fizikle, matematikle, dinamikle fazla eğitildikleri aslında bunlara hiç gerek olmadığı cevabı T.C.'de eğitimin ve halkın geldiği ileri bilmişlik seviyesinin göstergesi oldu...

Durum ne yazık ki budur. Yalan ne kadar büyükse inanan o kadar çok olur...:pr:

crxforever
21 Mayıs 2017, 10:41
arka amortisörün de orijinalini iste.

j700
21 Mayıs 2017, 20:12
yarın motoru servise verecem ice baksınlar eski sahibi baya hor kullanmış gibi

uzay gemisi
21 Mayıs 2017, 21:02
yarın motoru servise verecem ice baksınlar eski sahibi baya hor kullanmış gibi

kenar mahalle tırreklerinden motosikleti bırak motorlu testere bile almam. hepsi kör cahil. yağın lastiğin önemini bilmez altında ki motorun sınırlarını bilmez her vitesi 8000 devirlerde atar... almışsınız artık ne diyelim hayırlı olsun

Sokollu
21 Mayıs 2017, 21:35
eski sahibi dediki böyle olunca virajlara daha rahat girersin dedi




https://www.youtube.com/watch?v=xOOr6PCe1lo



(Hocam alınmak yok, gülelim diye paylaştım)

j700
21 Mayıs 2017, 22:00
kenar mahalle tırreklerinden motosikleti bırak motorlu testere bile almam. hepsi kör cahil. yağın lastiğin önemini bilmez altında ki motorun sınırlarını bilmez her vitesi 8000 devirlerde atar... almışsınız artık ne diyelim hayırlı olsun

Hondanın servisi babamın arkadaşıymış motoru almadan babam baktırmaya götürmüştü ama yanında ben yoktum bu fiyata iyi demiş hondacı ama ben yarın içim rahat etsin ditye her tarafına baktıracam

https://www.youtube.com/watch?v=xOOr6PCe1lo



(Hocam alınmak yok, gülelim diye paylaştım)

yok hocam ben böyle şeylere alınmam :)