PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : yüksek cc'ye geçmeli miyim?



logicache
20 Mayıs 2017, 12:07
merhabalar. 125cc motosikletim var fakat pek süresim yok. bir yere gitmem gerektiğinde sürerken keyif alıyorum ama sadece motosikleti sürmek için çıkmıyorum. motosikletin oturuş pozisyonu çok rahat değil ama keyif verme anlamında bu olumsuzluğu kapatacak ivmelenmeyi de sağlamıyor, yani özellikle ana yollarda motosikletin gitmesi için sürekli bir çaba sarfeder gibi hissediyorum, dolayısıyla keyif vermemesi normal midir acaba diye düşünüyorum. düşük cc'den kaynaklı olarak çoğu insanda durum bu şekilde midir acaba? 10-25 beygir bandından 45-75 beygir bandına geçenler ne düşünüyor merak ediyorum

Carbondioxid
20 Mayıs 2017, 14:00
Çoğu motorcu'da durum aynı , bi üst segmente geçilince suratlar joker , ancak zamanla yakıt , bakım,onarım,işletim maaliyetleri başta olmak üzere sancılanmalar kaçınılmaz , bu duruma yalnızca beygir/güç/tork dışında oturuş sele konforu aerodinamik/denge daha etken.

Çıkarımım , herhangi bi motosiklet ile ilişkinizin devamı için "bence" 1500 git 1500 gel 3000 lik bi tur sonrası ya o aşk aniden bitecek boşanılacak/başka heyacanlar/tad'lar peşinde niyetinde olunacak , yahut ahanda budur sevdalımsın , ahretliğimsin denilecek .

SeCReTBoY
20 Mayıs 2017, 14:07
merhabalar. 125cc motosikletim var fakat pek süresim yok. bir yere gitmem gerektiğinde sürerken keyif alıyorum ama sadece motosikleti sürmek için çıkmıyorum. motosikletin oturuş pozisyonu çok rahat değil ama keyif verme anlamında bu olumsuzluğu kapatacak ivmelenmeyi de sağlamıyor, yani özellikle ana yollarda motosikletin gitmesi için sürekli bir çaba sarfeder gibi hissediyorum, dolayısıyla keyif vermemesi normal midir acaba diye düşünüyorum. düşük cc'den kaynaklı olarak çoğu insanda durum bu şekilde midir acaba? 10-25 beygir bandından 45-75 beygir bandına geçenler ne düşünüyor merak ediyorum

Arkadaş çok güzel bir açıklama yapmış hangi motosikleti kullanırsan kullan yaşında biraz gençse eğer hep bir tık üstü diye hedef koyarsın bir süre sonra yetmez sana motorun tıpkı 125'in yetmediği gibi yeni bir tane alacak olursan sıfır almayı hedefle sıfır aldığın zaman daha bir farklı oluyor uzun süre kullanabiliyorsun sıkılmadan kız gibi birşey işte daha ne diyim :) Çift silindir 250cc'ye geçmen iyi olur uygun fiyat dersen TNT 250 yok daha şık bir şey istiyorum dersen Kawa :D 600cc üstüne de geçersen Honda al yoksa bulaşma bu aralar fiyatına değmiyor.

bilirkişi
20 Mayıs 2017, 17:23
Sanıyorum cbr125 in var ben olsam kafa kafaya Pulsar 200 le takas yapardım ki yaptım da zaten 125 lik Ybr yi satıp geçtim çok mesudum :thumleft:
Ybr yi sıfır almıştım kazası düşmesi yok cillop gibiydi ama gitmiyordu ana yollarda tehlikeye atıyordu.

shruikan
20 Mayıs 2017, 20:51
390'dan 690'a geçtim; tamam motor mermi gibi fırlıyor da, o rüzgar yok mu o rüzgar!

Racing kasa kullananlar nasıl hissediyor? o karenaj, arkasına yatabildiğiniz cam, rahat oluyor mu? oluyordur herhalde?

Green Arrow
20 Mayıs 2017, 21:13
Üst ccye geçebilirsin motora hakim olabildiğini ve hakkıyla sürebildiğini düşünüyorsan. Hatta 2.el temiz bir cbr 500r falan bakarsan çokda memnun kalırsın gibime geliyor. Yakıt ve bakım maliyetleri bir tık yukarı çıkar ancak sana verdiği keyif ve mutluluk bunu kapatacaktır. Üstelik marka da değişmediği için servis vs sıkıntısı da yaşamazsın.

furkanph
20 Mayıs 2017, 21:24
Cc yükselince motosiklet aşkı artıyor mu? Ben 125cc çinli hurda scooterıma böyle şevkle biniyorken istediğim motosikleti (z250sl) alınca nasıl hissedeceğim acaba, şimdiden heyecanlandım.