PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Duke200-250 r25 hikayesi



tolgakızılgü
14 Mayıs 2017, 12:45
Dün akşam kağıthane den maçka istikametine doğru evimden yola çıktım gayet sakin havanın keyfini çıkarırcasına ağır ağır ilerliyordum ki yanımdan deli manyak gibi bir duke fırlayıverdi çocuk çılgın kullanıyordu trafikte çok riskli hareketler yapıp mesafeyi biraz açtı bende bakalım yetişebilicekmiyim düşüncesiyle vites bile küçülmeden ufak manevralarla arkadasından topukladım tünel virajına girerken çoktan arkasına yapışmıştım ki tünelde zaten durum çok çok değişti. arkadaş kaydırmaz debriyajıyla virajlarda 4 den 3 e çok rahat çekip beni yakalamaya çalışıyordu artık nafile... bomonti çıkışında yavaşlamış aynamdan arkadaşı kesiyordum bjk tüneline girmeden baktım çılgın gibi geliyor (hakkını vereyim tecrübeli ve direksyonu güzel bir arkadaştı) derken yine tünel ve yine sonuç değişmedi tünel bitti ben yne ağır ağır ilerlerken maçkaya döndüm ışık kırmızı pırrr arkadaş geldi yanıma durdu tebrik ettim abi cc bukadar dedi haklıydı ama büyük bir makina olsa eminim ölmüştü inş büyütmez :) güzelbir anı oldu. inşallah burdadır sohpet etmek nasip olur.

cıbırlover1
14 Mayıs 2017, 14:07
Bende sizin gibi dusunuyordum hatta bu duke kullanicilari "psikopat yaw" diyordum :queen: Ama bir gun bir abim al dene dedi.. Duke u denedikten sonra anladim ki makinada bir ruh var 200 cc ama cbr125 den sonra sanki 600rr kullanmis gibi gelmisti. Inanilmaz bir torku var ve insani tehlikeli suruslere sevketiyor :)

YasinC
14 Mayıs 2017, 16:23
Ankara'da 390 kullanıcı var etimesgut zırhlı birliklerin orada karşılaştık. Etimesgut'un içinde yol tadilatından dolayı tek taraftan vermisler yolu arada bir karşı şeriti kullanıyordu. Dolmuş bunu sıyırdı resmen ama fark etmedi yola devam ediyordu. Sanırım elvankent-eryaman da oturuyor. Genelde Duke kullanıcıları genç kanı hızlı akıyor.

EldekiDebryj
14 Mayıs 2017, 17:31
Duke çok ayrı. :))) Cbr250m vardı. Duke oturduktan sonra işte bu dedim. :D Cbr250 unuttum :D Eğer cbr 250 almadan önce bı kere duke kullanmış olsam cbr250 almazdım.

tolgakızılgü
14 Mayıs 2017, 17:42
Keşke motorlarını okadar kısıtlamasalar belki bende duke yada rc düşünebilirdim ama çok kısıtlıyorlar makinaları. Donanım süper kalite güzel gel gelelim piyasanın en yavaş motorları...

127
14 Mayıs 2017, 20:26
Keşke motorlarını okadar kısıtlamasalar belki bende duke yada rc düşünebilirdim ama çok kısıtlıyorlar makinaları. Donanım süper kalite güzel gel gelelim piyasanın en yavaş motorları...

190 yapan R25 in aslında 171 gittiği bilinen bir gerçek. %10 fazlalık var pulsar ve R25 lerde. MT 25 de durum ne bilmiyorum. R25 in top speed videolarına bakarsan(yabancılara Türklere değil) makineler hep 170 lerde geziyor. 190 yazanların hepsi de eklemiş %10 kayıp diye. Duke 250 170 gören bir motor. Yani kafa kafaya kapışabilirler R25 ile rahatlıkla. Duke 200 ise max. 136 görüyor sonra kesiciye giriyor. Tek silindir motorlardan bahsediyoruz. Haliyle motoru zaten sınırlarına kadar vermiş adamlar. Biraz daha devir çıksa motoru 20 binde eline alırdı kullanan herkes.

Ultraviolet
14 Mayıs 2017, 21:05
Duke almak isteyen kişinin zaten top speed merakı olmaması gerekiyor. Motor tork motoru arka dişlinin büyüklüğüne baktığınızda belli oluyor. Arka dişli oldukça büyük. Hızlanma da gayet güzel. Fakat belli bir hızdan sonra motor naked olduğu için deli gibi rüzgar alıyorsunuz ve sürüşün güvenliği de azalıyor. Motoru amacına göre alıp amacına göre kullanmak gerekli bence. Duke250 kullanıyorum, modifiyesiz 170 yapmasını mümkün görmüyorum. Belki Duke 390 yapabilir.

Mexico
14 Mayıs 2017, 21:09
Duke 200 kullanırken en fazla 2-3 kere top speed yapmışımdır. KTM son hız için değil, ışık yarışı için motor yapıyor. Güzel yanlanıyor namussuzla :)

shruikan
14 Mayıs 2017, 21:24
190 yapan R25 in aslında 171 gittiği bilinen bir gerçek. %10 fazlalık var pulsar ve R25 lerde. MT 25 de durum ne bilmiyorum. R25 in top speed videolarına bakarsan(yabancılara Türklere değil) makineler hep 170 lerde geziyor. 190 yazanların hepsi de eklemiş %10 kayıp diye. Duke 250 170 gören bir motor. Yani kafa kafaya kapışabilirler R25 ile rahatlıkla. Duke 200 ise max. 136 görüyor sonra kesiciye giriyor. Tek silindir motorlardan bahsediyoruz. Haliyle motoru zaten sınırlarına kadar vermiş adamlar. Biraz daha devir çıksa motoru 20 binde eline alırdı kullanan herkes.

r25 sahipleri seni burda taşa tutar şimdi

127
14 Mayıs 2017, 21:31
r25 sahipleri seni burda taşa tutar şimdi

Araştırmadan motor alınca böyle sonuçlar ortaya çıkabiliyor.

fatih.met
14 Mayıs 2017, 21:36
bende 10 gün süren yarma işleminin ardından bugün motosikletimi yine topladım ve hız denemesi yapayım derken ön teker havalandı bir an. direksiyonu hafif kırıp gazlama yapınca yanlıyor hemen benim motor.

ne güzel oluyor yaw :D motosiklet gibisi var mı beaa

tolgakızılgü
16 Mayıs 2017, 01:42
Gps verileride doğruyu gösteriyor sadece belirli modelde değil arabalarda bile söylediğin durum sözonusu. Söyleninenler doğru amaçları farklı her iki motorunda r25 in ktm klasmanı da rc 390 dır... kafa kafaya da giderler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:41 ----------


Araştırmadan motor alınca böyle sonuçlar ortaya çıkabiliyor.

Gps verileride doğruyu gösteriyor sadece belirli modelde değil arabalarda bile söylediğin durum sözonusu. Söyleninenler doğru amaçları farklı her iki motorunda r25 in ktm klasmanı da rc 390 dır... kafa kafaya da giderler.

YasinC
16 Mayıs 2017, 07:06
190 yapan R25 in aslında 171 gittiği bilinen bir gerçek. %10 fazlalık var pulsar ve R25 lerde. MT 25 de durum ne bilmiyorum. R25 in top speed videolarına bakarsan(yabancılara Türklere değil) makineler hep 170 lerde geziyor. 190 yazanların hepsi de eklemiş %10 kayıp diye. Duke 250 170 gören bir motor. Yani kafa kafaya kapışabilirler R25 ile rahatlıkla. Duke 200 ise max. 136 görüyor sonra kesiciye giriyor. Tek silindir motorlardan bahsediyoruz. Haliyle motoru zaten sınırlarına kadar vermiş adamlar. Biraz daha devir çıksa motoru 20 binde eline alırdı kullanan herkes.

Tüm modellerde var %10 fazla gösterme. Duke250 ile 160 ı zor gördüm 170 kim yapmış.

Seko
16 Mayıs 2017, 08:49
190 yapan R25 in aslında 171 gittiği bilinen bir gerçek. %10 fazlalık var pulsar ve R25 lerde. MT 25 de durum ne bilmiyorum. R25 in top speed videolarına bakarsan(yabancılara Türklere değil) makineler hep 170 lerde geziyor. 190 yazanların hepsi de eklemiş %10 kayıp diye. Duke 250 170 gören bir motor. Yani kafa kafaya kapışabilirler R25 ile rahatlıkla. Duke 200 ise max. 136 görüyor sonra kesiciye giriyor. Tek silindir motorlardan bahsediyoruz. Haliyle motoru zaten sınırlarına kadar vermiş adamlar. Biraz daha devir çıksa motoru 20 binde eline alırdı kullanan herkes.

Bizimkilerin hız göstergelerinde bir tuhaflık olduğu kesin. Aksi durumda dünyanın en hızlı R25'leri bizde demektir. Diğer yandan Duke 250'nin daha düşük güç ve daha kötü aerodinami ile R25'le aynı hızı yapması pek mümkün değil. Belki kalkışta biraz geçer ama sonra geriye düşecektir.

Hız konusunda herkes ekranında gördüğü ile konuşuyor ki olması gereken de budur. Yalnız bu durumda kim hızlıdır kim değildir muhabbeti yapmak için motorların dişlileriyle oynanmamış olması ve de motorların aynı koşullarda sürülmesi gerekiyor (rüzgar, yokuş durumu). Adam gitmiş dişli değiştirip yokuş aşağı yaptığı hızı top speed videosu diye yayınlıyor. Saçma sapan bir şey. Aynı mevzu beygir gücü karşılaştırmalarında da var. Herkes bir yerlerden tekerlek gücünü duymuş onu satacak ya sürekli laf salatası dönüyor: "Motor 35 BG ama onun tekerlek gücü en fazla 25'tir". Sanki diğer motorun gücü çıktığı gibi geliyor, hiç kayıp olmuyor.

Bu arada başlıkla anlatılan hikaye arasında "Duke" kelimesi dışında bir bağlantı kuramadım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:47 ----------


Duke çok ayrı. :))) Cbr250m vardı. Duke oturduktan sonra işte bu dedim. :D Cbr250 unuttum :D Eğer cbr 250 almadan önce bı kere duke kullanmış olsam cbr250 almazdım.

Boy kaç bilmiyorum ama CBR250'nin yanında Duke çok ufak ve rahatsız bir motor bana göre... Duke'da rahat edebilmek için belirli bir cüssenin üzerinde olmamak gerekiyor.

shruikan
16 Mayıs 2017, 10:18
r25 in ktm klasmanı da rc 390 dır... kafa kafaya da giderler.

çıkar piste gör bakalım, kafa kafaya mı gidiyolar

UzunMühendis
16 Mayıs 2017, 10:58
Ya Duke 250 ve R25 karsılastırması cok gereksiz bence. Birisi şehir içi için manevraları vs. çok iyi diğeri ise SS model haliyle üst devirlerde koyar postayı. Her grup motosiklet farklı amaçlara hizmet eder.
İkisi de çiçek gibi makineler
Bu arada hocam tünellerde dikkatli olun aman diyeyim sizden önemli değil hiçbir şey. Güvenli ve keyifli sürüşler :)

Pisman
16 Mayıs 2017, 11:33
Keşke motorlarını okadar kısıtlamasalar belki bende duke yada rc düşünebilirdim ama çok kısıtlıyorlar makinaları. Donanım süper kalite güzel gel gelelim piyasanın en yavaş motorları...

aslında yavaş demek haksızlık olur, benzerleri arasında en seri motorlar ktm de 200-390 cc arası, nispeten son hızı düşük, ve konforu... o da tarz meselesi + gülü seven dikenine katlanır

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:32 ----------


Keşke motorlarını okadar kısıtlamasalar belki bende duke yada rc düşünebilirdim ama çok kısıtlıyorlar makinaları. Donanım süper kalite güzel gel gelelim piyasanın en yavaş motorları...

aslında yavaş demek haksızlık olur, benzerleri arasında en seri motorlar ktm de 200-390 cc arası, nispeten son hızı düşük, ve konforu... o da tarz meselesi + gülü seven dikenine katlanır

MrJ
16 Mayıs 2017, 12:23
Tüm modellerde var %10 fazla gösterme. Duke250 ile 160 ı zor gördüm 170 kim yapmış.

Tüm modellerde %10 denemez bir dergi incelemesinden dyno ölçümü

Honda NC750X DCT:
A 130 km / he 125 kmh real, 4 100 r / min +%3.8
A 90 km / he 86 kmh real, 2 800 r / min +%3.6

Kawasaki Versys 650:
A 130 km / he 125 kmh real, 6250 rev / min +%3.8
A 90 km / he 86 kmh real, 4250 rev / min +%3.6

Yamaha Tracer 700:
A 130 km / he 121 kmh real, 5500 rev / min +%6.9
A 90 Km / h, 83 kmh real, 3 900 r / min +%6.3

gogozh
16 Mayıs 2017, 12:48
Yıllar yıllar sonra Allah ömür verirse torunlarima anlatacam bu r25' i .

250 cc motosiklet 390 cc makinayı tokatliyordu. Bayir aşağı üstüne yatınca hele birde aç karnına bınersen 200 km/h bile zorluyordun diye anlatacam duracam 😂

abeciMotoru
16 Mayıs 2017, 13:15
ne güzel hikayeydi sahiden. çok teprik.

Seko
16 Mayıs 2017, 13:54
Keşke motorlarını okadar kısıtlamasalar belki bende duke yada rc düşünebilirdim ama çok kısıtlıyorlar makinaları. Donanım süper kalite güzel gel gelelim piyasanın en yavaş motorları...

Çok mu kısıtlıyorlar ? Piyasada aynı motor hacminde ve tek silindirli daha güçlü motorlar var mı ?

brooklynnn
16 Mayıs 2017, 17:41
Çok atik motor
Sürüsü zevkli namussuzun.
Duke ilk kullanan için roket gibi gelir.

tolgakızılgü
17 Mayıs 2017, 01:19
çıkar piste gör bakalım, kafa kafaya mı gidiyolar

250CC Motor ,390cc motora kafa tutuyor bence piste falan çıkmaya gerek yok.ktm de çok severim ama bilinen gerçekler bunlar ne yazıkki sindirelim please...

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:17 ----------


Ya Duke 250 ve R25 karsılastırması cok gereksiz bence. Birisi şehir içi için manevraları vs. çok iyi diğeri ise SS model haliyle üst devirlerde koyar postayı. Her grup motosiklet farklı amaçlara hizmet eder.
İkisi de çiçek gibi makineler
Bu arada hocam tünellerde dikkatli olun aman diyeyim sizden önemli değil hiçbir şey. Güvenli ve keyifli sürüşler :)

yazımdada yermiyorum motoru bazı arkadaşalar durumu farklı yerlere taşıyorlar. Benimki bir karşılaştırma değil sadece paylaşım bunu bile anlamakta zorlanıyorlar :S enteresan.

shruikan
17 Mayıs 2017, 01:20
250CC Motor ,390cc motora kafa tutuyor bence piste falan çıkmaya gerek yok.ktm de çok severim ama bilinen gerçekler bunlar ne yazıkki sindirelim please...

çıkar piste gör; lafla peynir gemisi yürüse...

tolgakızılgü
17 Mayıs 2017, 01:47
çıkar piste gör; lafla peynir gemisi yürüse...

ya valla hırsını anlıyorum zor bi durum gerçekten ama yapacak birşey yok. Yukarıda bir arkadaş demişti gülü seven dikenine katlanır. yada çok güveniyosan kendine çıkalım e5 e6 ya seni piste de almazlar şimdi ekipman kiralamak zorunda kalırsın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:30 ----------


Yıllar yıllar sonra Allah ömür verirse torunlarima anlatacam bu r25' i .

250 cc motosiklet 390 cc makinayı tokatliyordu. Bayir aşağı üstüne yatınca hele birde aç karnına bınersen 200 km/h bile zorluyordun diye anlatacam duracam 😂

ah yazık bayır aşşa falan niye yatıyorsunuz okadar ondan sonra motorun adı çıkıyor yok kronik hatalar yok piston çıktı kol kırıldı... ulan 250cc motor neyin kafasını yaşıyorsun yokuş aşşa yatmış neyi zorluyorsun. Ben r25 e biniyorum çünkü hergün işe trafik sebebiyle motorla gidip gelmem gerekiyor 100km... hem çok yakmıyor hemde fena kaçmıyor hoşuma giden ktm olsaydı zaten ktm e binerdim toplum gerçekleri ortada tartışmaya gerek olmayacak bir durum.

shruikan
17 Mayıs 2017, 01:55
ya valla hırsını anlıyorum zor bi durum gerçekten ama yapacak birşey yok. Yukarıda bir arkadaş demişti gülü seven dikenine katlanır. yada çok güveniyosan kendine çıkalım e5 e6 ya seni piste de almazlar şimdi ekipman kiralamak zorunda kalırsın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:30 ----------



ah yazık bayır aşşa falan niye yatıyorsunuz okadar ondan sonra motorun adı çıkıyor yok kronik hatalar yok piston çıktı kol kırıldı... ulan 250cc motor neyin kafasını yaşıyorsun yokuş aşşa yatmış neyi zorluyorsun. Ben r25 e biniyorum çünkü hergün işe trafik sebebiyle motorla gidip gelmem gerekiyor 100km... hem çok yakmıyor hemde fena kaçmıyor hoşuma giden ktm olsaydı zaten ktm e binerdim toplum gerçekleri ortada tartışmaya gerek olmayacak bir durum.

sen ya bodrum katında yaşıyon beynine oksijen gitmiyo ya da yüksek katlarda yaşıyon fazla oksijen çarpmış; arası yok yani

GP500-1st
17 Mayıs 2017, 02:02
adam 321 cc R3 le bile duke 390 ı geçemiyor. 250cc ile geçebileceğini düşünmek ilginç. R3 13 bin devirde bağırmasına rağmen duke 10 bin devirde yanından uzuyor:) R 25 in de torkunu idareli kullanmak lazım mazallah...


https://www.youtube.com/watch?v=bcRK02oiAKY

Ultraviolet
17 Mayıs 2017, 07:43
R25 ile naked makinaları kıyaslamak manasız. Hız arttıkça rüzgar in etkisi çok büyüyor. Çok fark yaratıyor. İlla son hiz karsilastirilacaksa R25 ile rc250 yi karsilastirmak mantikli olur ama son hız bana kalırsa bu kadar önemli olmamalı zaten.

EldekiDebryj
18 Mayıs 2017, 01:45
Bizimkilerin hız göstergelerinde bir tuhaflık olduğu kesin. Aksi durumda dünyanın en hızlı R25'leri bizde demektir. Diğer yandan Duke 250'nin daha düşük güç ve daha kötü aerodinami ile R25'le aynı hızı yapması pek mümkün değil. Belki kalkışta biraz geçer ama sonra geriye düşecektir.

Hız konusunda herkes ekranında gördüğü ile konuşuyor ki olması gereken de budur. Yalnız bu durumda kim hızlıdır kim değildir muhabbeti yapmak için motorların dişlileriyle oynanmamış olması ve de motorların aynı koşullarda sürülmesi gerekiyor (rüzgar, yokuş durumu). Adam gitmiş dişli değiştirip yokuş aşağı yaptığı hızı top speed videosu diye yayınlıyor. Saçma sapan bir şey. Aynı mevzu beygir gücü karşılaştırmalarında da var. Herkes bir yerlerden tekerlek gücünü duymuş onu satacak ya sürekli laf salatası dönüyor: "Motor 35 BG ama onun tekerlek gücü en fazla 25'tir". Sanki diğer motorun gücü çıktığı gibi geliyor, hiç kayıp olmuyor.

Bu arada başlıkla anlatılan hikaye arasında "Duke" kelimesi dışında bir bağlantı kuramadım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:47 ----------



Boy kaç bilmiyorum ama CBR250'nin yanında Duke çok ufak ve rahatsız bir motor bana göre... Duke'da rahat edebilmek için belirli bir cüssenin üzerinde olmamak gerekiyor.

1.55-58 civarı bişey. Bana küçük gelen bir motosiklet yok. :))) Yukseklık olarak cbr 250 ve duke 200 arasında pek fark yok aksine duke bıraz daha yuksek.