PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Ara motor



tiginatilla
11 Mayıs 2017, 23:07
Heekese Merhaba,

10 000 km Ktm Rc 200 tecrübem var. bir üst segmente geçmeyi düşünüyorum. Kafamdaki seçenekeler ;
Bajaj Dominar 400 :Fiyatı Sebebiyle
Duke 390 (yeni çıkan) :Teknolojisi ve bildiğim kalitesi. Benim İçin eksisi fiyatı ve küçük durmasıdır.
2. El Monster 696 : Aralarında en beğendiğm fakat nedir ne değildir bilmediğim motor tanesi

Fikirlerinizi ve düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim...

MrMud
11 Mayıs 2017, 23:15
Hocam öneri yapmicam ilgi alanın dışında olduğu için ama sana söyleme gereği duyduğum bir durum var.

Şuan itibari ile hindistanda bajaj lasnmanina giden arkadaşımız fotoğraf attı.

Duke serisi 390 da dahil, küçük cc dukelerin hepsi bajaj ile aynı banddan çıkıyor üretim olarak.

Duke 390 ve altı olan tüm duke serisi !

Artık bu BAJAJ URETIMI OLAN serileri almak o paraları vermek nasıl bir aklın işi sen düşün.
Ben Enduro/Cross sınıflarında KTM'i sağlam takip eden biri olarak oturup dusundum, sonradan söylendi ki, öyle tahmin ettiğim gibi Ktm exc-sixdays-freeride-adventure gibi modeller ayrı alakasız bir dünyada uretiliyormus.

Ama yinede Bajaj ile KTM ortaklığı bağlantısı yada her neyiyse, duyduğum an ktm'e karşı içimden bir irilti gelmedi dersem yalan olur.

gogozh
11 Mayıs 2017, 23:40
cb500 sana ılaç olur can olur kan olur
seceneklerın hep naked makına oldugu ıcın bu geldı aklıma

tiginatilla
11 Mayıs 2017, 23:56
Aynı band'dan üretilmesinden ziyade teknolojik anlamda değerlendirmek daha doğru geliyor bana. Benzer yorumları Rs 200 ve Rc 200 için duymuştum fakat ikisini sürünce ve malzeme farkına bakınca ktm tek kelimeyle ezip geçiyor.

hasmet
12 Mayıs 2017, 00:17
Hocam öneri yapmicam ilgi alanın dışında olduğu için ama sana söyleme gereği duyduğum bir durum var.

Şuan itibari ile hindistanda bajaj lasnmanina giden arkadaşımız fotoğraf attı.

Duke serisi 390 da dahil, küçük cc dukelerin hepsi bajaj ile aynı banddan çıkıyor üretim olarak.

Duke 390 ve altı olan tüm duke serisi !

Artık bu BAJAJ URETIMI OLAN serileri almak o paraları vermek nasıl bir aklın işi sen düşün.
Ben Enduro/Cross sınıflarında KTM'i sağlam takip eden biri olarak oturup dusundum, sonradan söylendi ki, öyle tahmin ettiğim gibi Ktm exc-sixdays-freeride-adventure gibi modeller ayrı alakasız bir dünyada uretiliyormus.

Ama yinede Bajaj ile KTM ortaklığı bağlantısı yada her neyiyse, duyduğum an ktm'e karşı içimden bir irilti gelmedi dersem yalan olur.

KTM, Bajaj ortakligi sayesinde aralarindan siyrilip onune gecti diger Avrupali ureticilerin. Digerleri KTM kadar uyanik olsa once onlar yapardi. Simdi hepsi yapiyorlar.

BMW G310R, Bajaj'dan daha kucuk TVS tarafindan uretilecek, Hindistanda.

Ducati Scrambler da Tayland'ta uretiliyor.

Gercek su ki kucuk cc veya hesapli motosikletleri Avrupa'da uretmek cok mumkun degil...

Onemli olan nokta su: KTM 390 maudili ve fiyatinda olup Avrupa'da uretilen bir motosiklet var mi?

matrax33
12 Mayıs 2017, 01:47
Heekese Merhaba,

10 000 km Ktm Rc 200 tecrübem var. bir üst segmente geçmeyi düşünüyorum. Kafamdaki seçenekeler ;
Bajaj Dominar 400 :Fiyatı Sebebiyle
Duke 390 (yeni çıkan) :Teknolojisi ve bildiğim kalitesi. Benim İçin eksisi fiyatı ve küçük durmasıdır.
2. El Monster 696 : Aralarında en beğendiğm fakat nedir ne değildir bilmediğim motor tanesi

Fikirlerinizi ve düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim...

2. el monster'e bulaşma.

shruikan
12 Mayıs 2017, 10:08
Hocam öneri yapmicam ilgi alanın dışında olduğu için ama sana söyleme gereği duyduğum bir durum var.

Şuan itibari ile hindistanda bajaj lasnmanina giden arkadaşımız fotoğraf attı.

Duke serisi 390 da dahil, küçük cc dukelerin hepsi bajaj ile aynı banddan çıkıyor üretim olarak.

Duke 390 ve altı olan tüm duke serisi !

Artık bu BAJAJ URETIMI OLAN serileri almak o paraları vermek nasıl bir aklın işi sen düşün.
Ben Enduro/Cross sınıflarında KTM'i sağlam takip eden biri olarak oturup dusundum, sonradan söylendi ki, öyle tahmin ettiğim gibi Ktm exc-sixdays-freeride-adventure gibi modeller ayrı alakasız bir dünyada uretiliyormus.

Ama yinede Bajaj ile KTM ortaklığı bağlantısı yada her neyiyse, duyduğum an ktm'e karşı içimden bir irilti gelmedi dersem yalan olur.

ona bakarsan, hepimizin cebindeki telefonda ya çin malı ya tayvan malı...

ahe
12 Mayıs 2017, 10:40
2017 duke 390 derim ben biraz zor satarsın ama keyifle binersin gibime geliyor göstergesi yeni gelen özellikler vs vs ayrıca gören 2 kere bakar ağa bu nedir böyle diye karar sizin

Capitao_3
12 Mayıs 2017, 10:45
http://www.motosikletsitesi.com/wp-content/uploads/2017/03/Benelli-TNT-600-1.jpg

TNT600 :thumleft:

Yazdığınız motosikletler arasında ise bulursanız çok temiz bir monster.

tigermbz
12 Mayıs 2017, 11:09
naçizane konuyu hafif genişçe ele alalım da torunlarınıza kadar anlatırsınız :P
sınıflandırmalarda türün de ele alınması gerek lakin ne ben yazmakla uğraşırım ne de siz okursunuz (https://karikaturseverler.files.wordpress.com/2013/01/g-tc3bcm-yemedi.jpg)
hp aralıklarına göre bir grafik çizeceğim ve bunu yakın özellikler gösteren motosikletlere göre ayarlıyorum
standart sapma payı da bulunmaktadır

0. basamak
evet sıfır, giriş seviyesi burası aslında
10 hp altı (mopedler), gördüğüm en iyi sürücüler buradan gelme, özellikle toyluk çağında moped kullananlar bu aletlere en hakimlerimiz
yetenek, belirleyici başka unsur ama ortalama bir insana göre ele alıyoruz meseleyi

1. basamak
10-25 hp aralığı, buradan da başlanabilir, ama hep bir eksiklik hissedilebilir
2 kısıma bölünebilir, 17-18 hp ve üstü 2. kısımdır

2. basamak-1. kısım
25-35 hp aralığı, burası başlangıç için uygun değil, zira 150 kmh yi görebilen motosikletler bunlar, 1. basamaktan buraya atlayabilirsiniz

2. basamak-2. kısım
35-50 hp aralığı, buradan kesinlikle başlanmaz
1. basamağın 2. kısmından gelenlerin, yeterince tecrübe edindikten sonra buraya atlamaları daha uygundur
ara motor diyebileceğimiz asıl motosikletler bunlar ve ülkemizde pek yok

sonraki basamaklar bende yok
var da onu da daha iyi bilenler var

Monty
12 Mayıs 2017, 11:13
cb500f derim.

ardem80
12 Mayıs 2017, 11:31
Eski bir duke 200 kulanıcısı olarak cb500f veya cbr 500r tavziye ederim.

Macit250
12 Mayıs 2017, 11:35
Yeni dukelerin tanıtım videosunu izle, harika şeyler yapmıs lar

tiginatilla
12 Mayıs 2017, 17:38
2. el monster'e bulaşma.

Sebebini de yazar mısınız ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:35 ----------


2. el monster'e bulaşma.

Sebebini de yazar mısınız ?

whitedeamon
12 Mayıs 2017, 18:59
Bunun sebebi bellidir.
1. Monster bir ara motor olamaz.En azından 200ccden sonra.
2. Bakım maliyetleri çok değil ama yine biraz tuzludur.
3. 2.el piyasası dardır.
Ama en önemliside rc200den sonra alınmayacak bir motordur.dominar alabilirsin ne kadar ilgimi çekmemiş olsada fiyatı uygun.Altındaki motordan sonrada gücü yeterli gelecektir.

tiginatilla
12 Mayıs 2017, 19:51
Supersport olarak uygun motor bulamadığım için aslında bu motorlara yönelmiştim. Bu fiyatlarda bu cc 'lerde supersport olmadığı için. Kafam çok karışık her türlü öneriye açığım..

hasmet
12 Mayıs 2017, 20:24
Sebebini de yazar mısınız ?

Ben yazmamistim ama sanirim sebep:

Fiyatlari kismen uygun olsa da bakimlari pahali, ve sorun cikarma ihtimalleri yuksek.

Mimarca
12 Mayıs 2017, 21:10
Duke 390 test edicem yarın ktm'nin test gunlerinde rc 250 kullaniyorun suanda duke 390 baya aklimi karistiriyor.. Yarın ki denememden sonra yorumlarimi yazarim hocam :)

SeCReTBoY
12 Mayıs 2017, 23:19
Heekese Merhaba,

10 000 km Ktm Rc 200 tecrübem var. bir üst segmente geçmeyi düşünüyorum. Kafamdaki seçenekeler ;
Bajaj Dominar 400 :Fiyatı Sebebiyle
Duke 390 (yeni çıkan) :Teknolojisi ve bildiğim kalitesi. Benim İçin eksisi fiyatı ve küçük durmasıdır.
2. El Monster 696 : Aralarında en beğendiğm fakat nedir ne değildir bilmediğim motor tanesi

Fikirlerinizi ve düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim...

TNT 600'e bir göz at istersen yada zevkine uyarsa TRK 520'yi incele derim . Ayrıca diğer arkadaşların dediği gibi 2.el Monstere yaklaşma bir arıza verirse içinden çıkamazsın.

matrax33
12 Mayıs 2017, 23:29
Sebebini de yazar mısınız ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:35 ----------



Sebebini de yazar mısınız ?

Bakımları pahalı,
Temizini bulmak zor,
Motor sistemi pek güvenli değil kendine özgün.
Dilinden iyi anlayan ustası az.