PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Euro 4 Emisyonu(Uymayan Motosikletler)



korayuzuner1
11 Mayıs 2017, 09:52
Arkadaşlar 2018 yılında Euro 4 emisyonuna uymayan motosikletler ülkemize gelmicekmiş.Peki euro 4 e uymayan motosikletler hangileri ? Çin malı olupta euro 4 e uyan motosiklet varmı ? Bu konuda bilgisi olanlar ?

whitedeamon
11 Mayıs 2017, 12:06
Marka marka model model derleyip yazalım mı istiyorsun?

TlntS
11 Mayıs 2017, 12:19
bu yilda gelmiyor. honda haric. o ekstra 1 yil aldi devletten. bunun disinda euro 4 iyi arastir hangi makinalar uygun anlarsin. mesela abs yoksa o makina zaten uygun degildir.

korayuzuner1
11 Mayıs 2017, 12:28
Marka marka model model derleyip yazalım mı istiyorsun?

Yok mesela cbf 150 de euro 4 yok hepsinde de mi yok euro 4 ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:27 ----------


bu yilda gelmiyor. honda haric. o ekstra 1 yil aldi devletten. bunun disinda euro 4 iyi arastir hangi makinalar uygun anlarsin. mesela abs yoksa o makina zaten uygun degildir.

Euro 4 için abs zorunlu değil diye biliyorum.

Nikkfurie
11 Mayıs 2017, 12:29
2018 model olarak TR ye ithal edilemeyecek,dolayısıyla vitrinde görmeyeceğin motorları neden merak ediyorsun :)

Türkiye de emisyona göre vergi düzenlenmeği için tüketiciye maddi farkı da yok..

korkmazunal
11 Mayıs 2017, 12:30
2018 model olarak TR ye ithal edilemeyecek,dolayısıyla vitrinde görmeyeceğin motorları neden merak ediyorsun :)

Türkiye de emisyona göre vergi düzenlenmeği için tüketiciye maddi farkı da yok..
Maddi fark olmaz mı E4 için fazladan para ödeyecek :D

korayuzuner1
11 Mayıs 2017, 12:32
2018 model olarak TR ye ithal edilemeyecek,dolayısıyla vitrinde görmeyeceğin motorları neden merak ediyorsun :)

Türkiye de emisyona göre vergi düzenlenmeği için tüketiciye maddi farkı da yok..

Merak ediyorum çünkü motosiklet alacağım.Maddi farkı illaki olacaktır ybr 125 ile ys 125 fiyatından belli.

Tundzhay
11 Mayıs 2017, 12:36
Yeni Emisyon Standardı Euro 4 Nedir, Ne Değildir?

Motorlarımızdan çıkan sezi hepimiz otorlarımızdan çıkan sesi hepimiz seviyoruz, fakat sesle beraber çıkan egzoz gazlarını hiç düşünmüyoruz. Doğamızı kirleten bu gazlar için bazı standartlar gelmesi gerekiyor. Euro 3 standardından daha kısıtlayıcı olan Euro 4 işte burada işi ele alıyor.
Euro 4 nedir?

Euro 4, yeni araçların egzozlarından çıkan gazların doğayı ne kadar kirleteceğine dair getirilmiş belli standartların bir yenisidir diyebiliriz. Bu standart Avrupa’da üretilen tüm taşıtların uyması gereken bazı kuralları içeriyor ve evet kanunlarla desteklenip uygulanması zorlanabilir. Böylece Euro 4 standartlarına uymayan hiçbir araç Avrupa topraklarında satılamaz. Motosikletleri de etkileyen bu standartlarda sadece egzoz gazları için standartlar mevcut değil. Avrupa Regülasyonları adı verilen (No: 168/2013) bu standartlarda yeni motosikletlerin karşılaması gereken kalite oranı, plaka boyutu, sinyallerin birbirine olan uzaklıkları, motosiklet firmalarının sorumlulukları gibi şeyler var ve evet Euro 4 standartlarına göre ABS sistemi mutlaka bulunması gereken bir zorunluluk halinde.

Yani büyük sayılarda motosiklet üretecekseniz ve bunu Avrupa’da satacaksanız, Avrupa Regülasyonları size neyi yapıp neyi yapamayacağınızı harfi harfine söylüyor. Ayrıca Euro 4 standartlarında sadece egzozdan çıkan gazlar değil aynı zamanda depodan buharlaşarak çıkan benzin buharı dahi regüle ediliyor. Ayrıca bu motosikletlerin standartlara tüm ömrü boyunca uyması gerekiyor.

DKN
11 Mayıs 2017, 12:37
bakalım cebefenin yerine ne gelicek :mrgreen:

ahe
11 Mayıs 2017, 12:44
bu zam demek oluyor kısacası seneye r25 20bin cbr250 18 bin ....:queen:

Nikkfurie
11 Mayıs 2017, 12:58
Maddi fark olmaz mı E4 için fazladan para ödeyecek :D


güzel kardeşim vergilendirme açısından bir fark yok,

adam euro 4 için motora ek maliyet getiren ilaveler yada teknolojiler koymuş elbette ikisi arasında fark olacaktır..

ama 2018 de istesende euro3 lü motor bulamayacaksın,yani belki 3-5 tane 2016 model kalmış olabilir..

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:53 ----------

[QUOTE=Tundzhay;4147332].....Euro 4 standartlarına göre ABS sistemi mutlaka bulunması gereken bir zorunluluk halinde..../QUOTE]


tam hacmini hatırlayamadım ama abs için limit bir değer vardı.. atıyorum 250 cc yada 125

Thracian
11 Mayıs 2017, 13:17
Uzun uzun yazmaya gerek yok.Yanlış bilmiyorsam 2017 modellerin hepsi Euro 4 uyumlu.Euro 3,2017 üretim diye satılanlar geçen seneden kalma 2016 model motorlar.

korayuzuner1
11 Mayıs 2017, 14:18
Arkadaşlar peki çin malı olupta euro 4 uyumlu olarak satılan motosikletler varmı ülkemizde veya dışarda ?

erdems
11 Mayıs 2017, 15:05
ABS için limit 125 cc

Capitao_3
11 Mayıs 2017, 15:17
Yok mesela cbf 150 de euro 4 yok hepsinde de mi yok euro 4 ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:27 ----------



Euro 4 için abs zorunlu değil diye biliyorum.

cbf de euro 3 de yok euro 2 o

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:10 ----------

abs zorunlu değil arkadaşlar ama abs yoksa kombine fren sistemi olması gerekiyor.

korkmazunal
11 Mayıs 2017, 15:18
güzel kardeşim vergilendirme açısından bir fark yok,

adam euro 4 için motora ek maliyet getiren ilaveler yada teknolojiler koymuş elbette ikisi arasında fark olacaktır..

ama 2018 de istesende euro3 lü motor bulamayacaksın,yani belki 3-5 tane 2016 model kalmış olabilir..

Biliyorum kardeşim kullanıcı için diyorum bende. Aynı vergilendirmeden yararlanıyorlar

Capitao_3
11 Mayıs 2017, 15:23
Yeni Emisyon Standardı Euro 4 Nedir, Ne Değildir?

Motorlarımızdan çıkan sezi hepimiz otorlarımızdan çıkan sesi hepimiz seviyoruz, fakat sesle beraber çıkan egzoz gazlarını hiç düşünmüyoruz. Doğamızı kirleten bu gazlar için bazı standartlar gelmesi gerekiyor. Euro 3 standardından daha kısıtlayıcı olan Euro 4 işte burada işi ele alıyor.
Euro 4 nedir?

Euro 4, yeni araçların egzozlarından çıkan gazların doğayı ne kadar kirleteceğine dair getirilmiş belli standartların bir yenisidir diyebiliriz. Bu standart Avrupa’da üretilen tüm taşıtların uyması gereken bazı kuralları içeriyor ve evet kanunlarla desteklenip uygulanması zorlanabilir. Böylece Euro 4 standartlarına uymayan hiçbir araç Avrupa topraklarında satılamaz. Motosikletleri de etkileyen bu standartlarda sadece egzoz gazları için standartlar mevcut değil. Avrupa Regülasyonları adı verilen (No: 168/2013) bu standartlarda yeni motosikletlerin karşılaması gereken kalite oranı, plaka boyutu, sinyallerin birbirine olan uzaklıkları, motosiklet firmalarının sorumlulukları gibi şeyler var ve evet Euro 4 standartlarına göre ABS sistemi mutlaka bulunması gereken bir zorunluluk halinde.

Yani büyük sayılarda motosiklet üretecekseniz ve bunu Avrupa’da satacaksanız, Avrupa Regülasyonları size neyi yapıp neyi yapamayacağınızı harfi harfine söylüyor. Ayrıca Euro 4 standartlarında sadece egzozdan çıkan gazlar değil aynı zamanda depodan buharlaşarak çıkan benzin buharı dahi regüle ediliyor. Ayrıca bu motosikletlerin standartlara tüm ömrü boyunca uyması gerekiyor.

YALIŞ BİLGİ ABS KESİNLİKLE ŞART DEĞİL EURO 4 DE! YÜKSEK CC DE ŞART OLABİLİR AMA 125 CC DE ŞART DEĞİL!

https://www.yamahatr.com/yamahanin-yeni-motoru-yamaha-ys-125/

YAMAHA YS125 EURO4 STANDARDINDA FAKAT ABS'Sİ YOK FUARDA ÖZELLİKLE BELİRTİLDİ KOMBİNE FREN SİSTEMİ VAR.

https://www.youtube.com/watch?v=hh3pfpJfOSs

LANSMANI DA İZLE İSTERSEN...

efendy06
11 Mayıs 2017, 22:26
Yeni Emisyon Standardı Euro 4 Nedir, Ne Değildir?

Motorlarımızdan çıkan sezi hepimiz otorlarımızdan çıkan sesi hepimiz seviyoruz, fakat sesle beraber çıkan egzoz gazlarını hiç düşünmüyoruz. Doğamızı kirleten bu gazlar için bazı standartlar gelmesi gerekiyor. Euro 3 standardından daha kısıtlayıcı olan Euro 4 işte burada işi ele alıyor.
Euro 4 nedir?

Euro 4, yeni araçların egzozlarından çıkan gazların doğayı ne kadar kirleteceğine dair getirilmiş belli standartların bir yenisidir diyebiliriz. Bu standart Avrupa’da üretilen tüm taşıtların uyması gereken bazı kuralları içeriyor ve evet kanunlarla desteklenip uygulanması zorlanabilir. Böylece Euro 4 standartlarına uymayan hiçbir araç Avrupa topraklarında satılamaz. Motosikletleri de etkileyen bu standartlarda sadece egzoz gazları için standartlar mevcut değil. Avrupa Regülasyonları adı verilen (No: 168/2013) bu standartlarda yeni motosikletlerin karşılaması gereken kalite oranı, plaka boyutu, sinyallerin birbirine olan uzaklıkları, motosiklet firmalarının sorumlulukları gibi şeyler var ve evet Euro 4 standartlarına göre ABS sistemi mutlaka bulunması gereken bir zorunluluk halinde.

Yani büyük sayılarda motosiklet üretecekseniz ve bunu Avrupa’da satacaksanız, Avrupa Regülasyonları size neyi yapıp neyi yapamayacağınızı harfi harfine söylüyor. Ayrıca Euro 4 standartlarında sadece egzozdan çıkan gazlar değil aynı zamanda depodan buharlaşarak çıkan benzin buharı dahi regüle ediliyor. Ayrıca bu motosikletlerin standartlara tüm ömrü boyunca uyması gerekiyor.

Gidip belediyelere çalışan harfiyat kamyonlarına, yakıt diye yağ doldurulan özel toplu taşıma araçlarına bulaşmazlar, çay bardağı kadar pistona sahip motorlarla uğraşırlar...