PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yeni motorcuya vericeğiniz tavsiyeler



Necatiavci
06 Mayıs 2017, 16:10
Evet arkadaşlar yeni başlıyorum aklımda sorular var tecrübeli arkadaşlar söylemek istediklerini yazıp birde benim sorularıma yardımcı olursalar sevinirim forumdada yeniyim konuyu doğru açmışımdır umarım
Uzatmadan sorularıma geliyorum daha önce elime hiç motor değmemiş heves edip ehliyete yazıldım bajaj 200 rs düşünüyorum araba kullanan biriyim trafiği az çok bilirim başlangıç için iyimidir kötümüdür

Diğer bir konu ekipmanlar kask modeli internetten arattığımda aynı model aynı renk arada fark göremedim ama fiyatlar 200-300 tl oynuyor baktığım model ls2 ff396 thron

Mont olarakta sadece zırh şeklinde gözüken siyah korumaları istiyorum tavsiye edermisiniz örnek http://cdn3.n11.com.tr/a1/320/16/09/13/76/43/32/69/43/92/94/16/88/61964219398871994026.jpg

Son olarak bunların haricindeeldivrn dizlik alıcam onlarla ilgili tavsiyelerinizide istiyorum ve ayakkabı kullanıyormusunuz gereklimidir

Yorum yazan herkese şimdiden teşekkür ediyorum

Remzidemir41
06 Mayıs 2017, 16:14
O istediginiz korumalar arazi'de sürüş için üretilmiştir. Yani asfalt'da işe yaramayacaktır. Ayrıca başlangıç için rs200 alınabilir fakat motorun gaz tepkisine alışmanız gerekebilir. Biraz sert gelebiir gaz tepkisi size göre. Bajaj pulsar 150ns önerebilirim...

Necatiavci
06 Mayıs 2017, 16:37
Asfaltta ne gibi farklar oluyor birde motoru bodrumda kullanmaya başlıcam bana yazlık ekipman ne önerirsiniz 1000 lirayı fazla aşmıyacak şekilde bütçem var motor haricindeki ekipmanlara

guard
06 Mayıs 2017, 17:21
Ben de senin gibi yeni sayılırım. Yıllardır motor üzerinde olmama rağmen ilk kez kendime bir motor aldım. Tercihim RS200 oldu. Ls2 ff397 kask seçtim ama sonradan vazgeçtim. Fiyatı 775 liraydı. başlangıç için Ls2 nin çene açılır modelini almaya karar verdim. 390 tl gayet ekonomik. Rodaj bahanesiyle acemiliği üzerimden atmayı planlıyorum. otomobil kullanıcısı olsam da trafikte motosiklet kullanmak ayrı bir olay o yüzden köye gidip boş yollarda kullanmayı uygun gördüm. Hem kendim için hem de başkaları için güvenli olan bu bana göre. Motorumun gaz fren tepkilerini vs. çözdükten sonra yavaştan trafiğe gireyim diyorum. henüz motorum gelmedi tabii. Beklemedeyim.

Emron
06 Mayıs 2017, 17:53
O kadar paralar motora verip gidipte 1000 TL ekipman bütçem var demek bana çok saçma geliyor canınızı o ekipmanlara emanet ediyorsunuz ha değerim o diyorsanız başka.

Bence en azından ekipmana 3 bin TL civarı ayırın ve tüm ekipmanlarınızı alın çizme, pantolon filan dahil.

Başlangıç için kendinizi biliyorsanız bence olabilir bu konu tartışılabilir. Ama düşme kalkma olacağı için grenajsız motor alsanız daha iyi tercih sizin 150 NS filan uygun bence.

Lengeli Fötr
06 Mayıs 2017, 19:45
Asfaltta ne gibi farklar oluyor...

Şimdik şöyle oluyor. Korumasına korur ama Allah korusun bu kıyafetle asfaltta düştüğünde feci kayar bir yere çarpabilir bir aracın altına girebilirsin. Ancak arazide böyle bir durum olmaz.

Ayrıca bugün hortlatılan bu konuya da göz atmanı tavsiye ediyorum

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/172995-trafik-kanunlari-a-k-a-orman-kanunlari.html

Keoma
06 Mayıs 2017, 19:49
Yavaş sür...

efemontana
06 Mayıs 2017, 20:59
İlk haftadan sonra 'lan ben baya beceriyormuşum bu işi, gaza asılayım bakalım neler yapıyormuş bu alet' demeyin çok fena düşersiniz. Ekipman konusunda da 1000 lira yeterli değil, 10 küsür liralık motor alabiliyorsanız ekipmana biraz daha para ayırmalısınız. Kask için MT Blade ve Revenge modellerine bakın hoşunuza gidecektir. Dizlik için venom markasının dizliği 50-60 lira her yerde bulunuyor ve bacağı güzel sarıyor. Montta seçenek çok aksesuar satan mağazalardan birisine gidip bütçeye uygun olanları deneyin. Önemli olan sertifikalı korumalarının olması ve bu korumaların üzerinize tam oturmasıdır. Kazasız sürüşler

shruikan
06 Mayıs 2017, 21:11
"twist of the wrist" ve aea'nın viraj videosunu izle, iyice bi sindir. mümkünse abs'li motor al. motorda güzel bi lastik seti takılı olsun. nispeten düzgün bir asfalt yol bul, bi ileri bi geri fırsat buldukça o yolda antrenman yap. virajlı bi yol olursa daha iyi olur; yoksa düzlükte yavaş gelen motor, virajlı yolda hızlı tren gibi hissettirir.

ayetlervaray
06 Mayıs 2017, 21:19
geçiçi bir heves ise hiç başlama pişman olma

-ZERO-
06 Mayıs 2017, 21:23
gitmekten önce durmayı öğrenmelisin.

Necatiavci
06 Mayıs 2017, 22:26
Şimdik şöyle oluyor. Korumasına korur ama Allah korusun bu kıyafetle asfaltta düştüğünde feci kayar bir yere çarpabilir bir aracın altına girebilirsin. Ancak arazide böyle bir durum olmaz.

Ayrıca bugün hortlatılan bu konuya da göz atmanı tavsiye ediyorumü

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/172995-trafik-kanunlari-a-k-a-orman-kanunlari.html

Bunlar hepsi gerçekten yararlı şeyler sürekli tekrar edip sindirilmesi gerekiyor ekipman konusunda ilk seferlik motprla beraber 1-1.5 bin tl çıkartabilirim bunlar yazlık ekipmanlar olucak tabi kışa vakti geldiğinde onca göre farklı ekipmanlar alıcam

Motork08
06 Mayıs 2017, 22:26
Yavaş git hep önüne bak çişin varken sürme kendini zorlama dur yap öyle devam et sonra araçlarin park halinde masumca durduğuna bakma sandığın kadar masum değiller. Pusuya yatmış çita gibi düşün onlari. Karşından kamyon otobüs gelince heyecanlanma büyük olması yanından diğer araçlar gibi geçeceğini değiştirmez. Düşmeyi düşünme kafanda düşersem söyle yapar atlar kurtulurum gibi şeyler kurma. Yoksa en ufak şeyde korkar kazadan kurtulabilecekken kaza yaparsın. Her zaman mücadele et son ana kadar. Ve kaza bilançoları kurup boş alanlarda çaliş ani kaçiş manevralari ani panik frenler. Binlerce kez çaliş her hafta her yil çaliş. Ve o kritik anlarda otomatikmen çalişdiğin manevra ve frenleri istemsiz yapıp kurtulduğunda çok şükür iyiki çalişmişim diyiceksin.Ne olursa olsun ikisini her yere giderken min olarak tak eldiven ve kask.

oluroyle
06 Mayıs 2017, 23:36
Bknz ikarus sendromu.