PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Pirelli diablo rosso 2 hakkında ilginç bir bilgi



Sayfa : [1] 2

Janne
13 Nisan 2017, 19:02
Moto lastik AEA videosunda 130 ölçüsünde olan rosso 2 lastiğin Alman üretimi yapılmadığı, Brezilya üretimi bulunabileceği söyleniyor. İkisi farklı lastiklermis. Bajajcilar için üzgünüm diyor hatta videoda... Peki brezilya üretimi olanları kullanan arkadaşlar, memnun musunuz lastiklerinizden, alternatif öneriniz var mıdır 100 80 17 ve 130 70 17 ölçüler için?

IRau
13 Nisan 2017, 19:05
pirelli aldı da millet brezilyası almanyası kaldı

efendy06
13 Nisan 2017, 19:24
Ben brezilya olanı kullanıyorum. Pulsarımda Bridgestone battlax vardı, battlax ile kıyaslayınca brezilya da olsa rosso2 bariz daha iyi.

ayzek
13 Nisan 2017, 19:36
Rosso iyidir iyi olmasınada batlaxda kötü değil aslında :)
http://i.hizliresim.com/BrbRng.jpg (http://hizliresim.com/BrbRng)
http://i.hizliresim.com/ZZzA03.jpg (http://hizliresim.com/ZZzA03)

BatuhanK
13 Nisan 2017, 19:56
Fotoğraflardaki lastik ne kadardır takılı, çatlamalar başlamış...

Memory42
13 Nisan 2017, 20:08
Rosso iyidir iyi olmasınada batlaxda kötü değil aslında :)
http://i.hizliresim.com/BrbRng.jpg (http://hizliresim.com/BrbRng)
http://i.hizliresim.com/ZZzA03.jpg (http://hizliresim.com/ZZzA03)
İrc ile de bu kadar yatıyorum ben bir avantajı yok ozman :)

sdirer
13 Nisan 2017, 21:13
Arkadaşlar Diablo Rosso 2'nin 2 versiyonu var. Ve aslında aynı lastik DEĞİLLER:

1.si ALMAN yapımı olan SPOR VERSİYONU bizim bildiğimiz Diablo Rooso 2. Herkesin ününü duyduğu hamuruna bally katılmış lastik :cat:
2.si BREZİLYA yapımı olan pirellinin (hangi akla hizmet bilmiyorum öbürü gibi) Diablo Rosso 2 adıyla çıkardığı TURİNG VERSİYONU...
Aralarındaki farklara gelince:
1. Spor versiyon olanı bildiğimiz gibi oldukça yuvarlak (konkav). Turing olan IRC'ler gibi daha az konkav (daha düzce, hatta neredeyse düz:santa: )
2. Spor olanla turing olanın diş desenleri çok benzer olsa da; Spor olanda daha az diş daha çok lastik var ve desenlerin boyutları büyük, sağ tarafla sol tarafın diş oyukları diğer tarafa geçiyor. Turing olanda dişler daha sık ve desenler daha küçük, oyuklar diğer tarafa geçmiyor. Yani Turing olanında, Spor olana göre daha çok diş daha az lastik hamuru var.
3. Üretim yerleri lastiklerde yazıyor. Alman malı olanı Spor olan. Brezilya malı olan Turing olanı...
4. Brezilya üretimi olan Rosso II'nin (turing) yere basan omuzlarında" rosso II" yazısı görülmekte, Alman malı olanında, spor olan modelinde ise, ok işaretleri bulunmaktadır
Benim kaynağım: motolastik nokta com...

Haa, bir de $$$ ları arasında %25 gibi fark var...

Capitao_3
13 Nisan 2017, 21:32
Pirelli italyan mali niye almanyada uretiliyormus?

efendy06
13 Nisan 2017, 22:18
Arkadaşlar Diablo Rosso 2'nin 2 versiyonu var. Ve aslında aynı lastik DEĞİLLER:

1.si ALMAN yapımı olan SPOR VERSİYONU bizim bildiğimiz Diablo Rooso 2. Herkesin ününü duyduğu hamuruna bally katılmış lastik :cat:
2.si BREZİLYA yapımı olan pirellinin (hangi akla hizmet bilmiyorum öbürü gibi) Diablo Rosso 2 adıyla çıkardığı TURİNG VERSİYONU...
Aralarındaki farklara gelince:
1. Spor versiyon olanı bildiğimiz gibi oldukça yuvarlak (konkav). Turing olan IRC'ler gibi daha az konkav (daha düzce, hatta neredeyse düz:santa: )
2. Spor olanla turing olanın diş desenleri çok benzer olsa da; Spor olanda daha az diş daha çok lastik var ve desenlerin boyutları büyük, sağ tarafla sol tarafın diş oyukları diğer tarafa geçiyor. Turing olanda dişler daha sık ve desenler daha küçük, oyuklar diğer tarafa geçmiyor. Yani Turing olanında, Spor olana göre daha çok diş daha az lastik hamuru var.
3. Üretim yerleri lastiklerde yazıyor. Alman malı olanı Spor olan. Brezilya malı olan Turing olanı...
4. Brezilya üretimi olan Rosso II'nin (turing) yere basan omuzlarında" rosso II" yazısı görülmekte, Alman malı olanında, spor olan modelinde ise, ok işaretleri bulunmaktadır
Benim kaynağım: motolastik nokta com...

Haa, bir de $$$ ları arasında %25 gibi fark var...

Ezber iyidir ama Pırelli Alman fabrikası üretmiyor artık. (200-250 cc motorlar için) Daha büyük ölçülerde üretiyor olabilir)

Çin üretimi ve Brezilya üretimi var şu an, onlardan çin üretimini öneriyorlar, daha iyiymiş. Zaten daha pahalı.

Bu arada Alman üretimi Rosso II takılı motorla benim Brezilya üretimi Rosso II takılı motoru yan yana koyduk, desen farkı diş miktarı farkı falan yok. Birebir aynı görüntüde, ama hamurda fark var diye açıklıyor satıcı.

Unutmadan, brezilya üretimi Rossonun iki model var, ikinci model bildiğimiz soft araziş lastiği, anam babam dişli lastik, benim bahsettiğim o lastik değil.

nuwanda324
13 Nisan 2017, 22:21
Benim rosso II(brezilya) balon yaptı. Garantiden değişti. Forumda da yazdım. Buradan okuyabilirsin (http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/176953-lastik-balon-yapti-bu-sekilde-surmek-guvenli-mi-lastik-garantiden-degisti.html). Rosso II alıp almamana bişey diyemem ama ne alırsan al motolastik.com'dan al. Adamların hizmeti on numara. Pişman olmazsın. Benim lastiğe kullanıcı hatası diyip geçebilirlerdi. Önce foto istediler inceleme için sonra kargoyla lastiği istediler. Garantiden yenisini yollamaya karar verdiler. Hemde 1 hafta geçmeden oldu bunların hepsi. Bu kadar hızlı hizmeti başka hiçbir yerde bulamazsın.

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/176953-lastik-balon-yapti-bu-sekilde-surmek-guvenli-mi-lastik-garantiden-degisti.html

emrb
13 Nisan 2017, 22:25
Rosso iyidir iyi olmasınada batlaxda kötü değil aslında :)
http://i.hizliresim.com/BrbRng.jpg (http://hizliresim.com/BrbRng)
http://i.hizliresim.com/ZZzA03.jpg (http://hizliresim.com/ZZzA03)

aynı egzozun karbonundan bende aldım.Susturuculu mu kullanıyosun?

ayzek
13 Nisan 2017, 23:16
Fotoğraflardaki lastik ne kadardır takılı, çatlamalar başlamış...

2 yıllık kullanım ömrü dolmak üzere mayısta yenileyeceğim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:13 ----------


İrc ile de bu kadar yatıyorum ben bir avantajı yok ozman :)

benimde ırc ve durolarla güzel performansım oldu ama istanbulun bozuk ve tozlu yollarında anca bukadar oluyor bos bi alanda yemiz zeminde diz koyarak daireler cizsem kalan kısmıda alınır yani

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:15 ----------


aynı egzozun karbonundan bende aldım.Susturuculu mu kullanıyosun?

bende susturu yok malesef bu şekilde şehir içinde düşük devir yüksek vites sürünce insancıl oluyor :)

Janne
13 Nisan 2017, 23:38
Benim rosso II(brezilya) balon yaptı. Garantiden değişti. Forumda da yazdım. Buradan okuyabilirsin (http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/176953-lastik-balon-yapti-bu-sekilde-surmek-guvenli-mi-lastik-garantiden-degisti.html). Rosso II alıp almamana bişey diyemem ama ne alırsan al motolastik.com'dan al. Adamların hizmeti on numara. Pişman olmazsın. Benim lastiğe kullanıcı hatası diyip geçebilirlerdi. Önce foto istediler inceleme için sonra kargoyla lastiği istediler. Garantiden yenisini yollamaya karar verdiler. Hemde 1 hafta geçmeden oldu bunların hepsi. Bu kadar hızlı hizmeti başka hiçbir yerde bulamazsın.

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/176953-lastik-balon-yapti-bu-sekilde-surmek-guvenli-mi-lastik-garantiden-degisti.html

Yazınızı okudum.830 TL'ye satılıyor açıkçası pahalı.Reklam işine para vermeyi sevmem.Balon olayı sizin şansınıza olmuş.Üreticinin eksik noktası hatta.Öyle her kasise balon olacaksa satmasınlar Türkiye'de :)

efendy06
13 Nisan 2017, 23:57
Rosso iyidir iyi olmasınada batlaxda kötü değil aslında :)
http://i.hizliresim.com/BrbRng.jpg (http://hizliresim.com/BrbRng)
http://i.hizliresim.com/ZZzA03.jpg (http://hizliresim.com/ZZzA03)

Açıkçası, ben pulsarda kullandım, memnundum. Isındıktan sonra çok güzel lastik, ama ısınması çok zaman alıyor.

Şöyle söyleyim, 120 km yol yaptıktan sonra ıslak zeminde panik fren yapmak zorunda kalmış, elde ettiğim sonucu çok beğenmiştim.

Ama mesela mesai bitiminde, Ankara'nın çok dik yokuşları olan bir ilçesinden (Pursaklar) çıkıp evime giderken, yani lastik daha soğukken yokuş aşağı arka frenimin hızımı sabit tutmakta zorlandığını da hatırlıyorum. Kısa mesafeli sürüşler için asla önermem, ama mesela 2 motor varsa, ve biri sadece uzun sürüşler için kullanılıyorsa, ilk 15 dk dikkat etmek kaydı ile, uzun yola oldukça uygun bir lastik.

127
14 Nisan 2017, 00:05
Duke ler için olan 150 lik Rosso 2 asıl Rosso 2 o zaman. Pulsar lar için üretilen brezilya malı anlaşılan. Çok güvenmemek lazım o lastiğe ömrü kısa olur virajlarda risk yaratır.

sdirer
14 Nisan 2017, 00:13
Pirelli italyan mali niye almanyada uretiliyormus?

Benelli'de italyan markası ama sence niye çin'de üretiyor, ya da kawasaki japon ama tayvanda ne yaptırıyor?

efendy06
14 Nisan 2017, 00:19
Duke ler için olan 150 lik Rosso 2 asıl Rosso 2 o zaman. Pulsar lar için üretilen brezilya malı anlaşılan. Çok güvenmemek lazım o lastiğe ömrü kısa olur virajlarda risk yaratır.

Ben sonraki turda michelin düşünüyorum. Hangi serisi olur, onu sonra araştırıp düşünürüz. Rosso 2'ler tamam, şimdiye kadar sıkıntı çıkartmadı, hatta zaman zaman limitlerde de kullanıyorum, ama öyle abartıldığı gibi de değil. Anlatıldığı gibi, yola yapışarak giden ,bunun karşılığında 10-12 bin km'de biten bir lastik hissi uyandırmadı. Yoksa ciddi ciddi yola yapıaşacak bir lastikten, her yıl 1 takım almaya razıyım.

shruikan
14 Nisan 2017, 00:20
ya lastik alacaktım ben de?

var mı şöyle çabuk ısınan, yumuşak hamurlu, tutuşu güzel bi lastik?

parası, ömrü mühim değil.

Capitao_3
14 Nisan 2017, 00:22
Benelli'de italyan markası ama sence niye çin'de üretiyor, ya da kawasaki japon ama tayvanda ne yaptırıyor?

Tamam almanya avrupada uretim maiyetinin en yuksek oldugu ulke cinde uretilenler maliyet icin uretiliyor. Almanyada pahali olsun diye mi uretiliyor?

sdirer
14 Nisan 2017, 00:25
Ezber iyidir ama Pırelli Alman fabrikası üretmiyor artık. (200-250 cc motorlar için) Daha büyük ölçülerde üretiyor olabilir)

Çin üretimi ve Brezilya üretimi var şu an, onlardan çin üretimini öneriyorlar, daha iyiymiş. Zaten daha pahalı.

Bu arada Alman üretimi Rosso II takılı motorla benim Brezilya üretimi Rosso II takılı motoru yan yana koyduk, desen farkı diş miktarı farkı falan yok. Birebir aynı görüntüde, ama hamurda fark var diye açıklıyor satıcı.
Unutmadan, brezilya üretimi Rossonun iki model var, ikinci model bildiğimiz soft araziş lastiği, anam babam dişli lastik, benim bahsettiğim o lastik değil.

http://i.hizliresim.com/dPNZMp.jpg (http://hizliresim.com/dPNZMp)
http://i.hizliresim.com/5gnmq5.jpg (http://hizliresim.com/5gnmq5)
http://i.hizliresim.com/ALX6GB.jpg (http://hizliresim.com/ALX6GB)
bunlar bana atılan fotoğraflar. Onlar da yanyana koymuşlar sanırım? :silent:

Capitao_3
14 Nisan 2017, 00:27
Bu arada pirelli ust duzey lastiklerini Turkiye'de uretiyormus almanyada fabrikasi Var ama en kucugu Breuberg.. Brezilyada var o fabrika cikiyor..

https://m.youtube.com/watch?v=c38EEARbTI0

sdirer
14 Nisan 2017, 00:32
siteye ilk defa fotoğraf yüklemek zorunda kaldım ::angry2:: büyük oldu nedendir bilmiyorum.

efendy06
14 Nisan 2017, 00:36
http://i.hizliresim.com/dPNZMp.jpg (http://hizliresim.com/dPNZMp)
http://i.hizliresim.com/5gnmq5.jpg (http://hizliresim.com/5gnmq5)
http://i.hizliresim.com/ALX6GB.jpg (http://hizliresim.com/ALX6GB)
bunlar bana atılan fotoğraflar. Onlar da yanyana koymuşlar sanırım? :silent:

hocam bendeki lastik Brezilya üretimi, deseni vs. sağdaki ile aynı. Söylediğim gibi, brezilya'da üretilen iki tane rosso 2 var. Soldaki çok dişli olan. O lastiğin tasarımı zaten viraja falan uygun değil. Ne için yapmışlar öyle bir lastiği hiç anlamış değilim. Gündüz fotoğrafını çeker atarım benim lastiğin.

kerem999
14 Nisan 2017, 05:03
al al rosso al aferin bitince ne kadar hizli bitiyor dersin . fiyatlara yeniden bakarsin . senin sponsorun lastikci degil evladim alma bunu

zekeriyaimam
14 Nisan 2017, 09:18
Yeni kral Power RS beyler.Rosso II den sonra onu takıcam.

Angel GT 140 olsa onu tercih ederdim aslında ama nedense yok.

Riptalon
14 Nisan 2017, 09:47
Ben kullanıyorum. Çok da memnunum. Virajlarda, frenlemelerde kaymışlığım yoktur. Fazlasıyla güven veriyor.

zekeriyaimam
14 Nisan 2017, 09:58
Ayrıca ne hikmetse internette ingilizce böyle bir bilgi yok, sadece Köksal efendi ulaşmış bu sırra:bounce:

Capitao_3
14 Nisan 2017, 10:18
pirelli gibi bir markanın aynı ürünü (eğer ürün kodu aynı ise) farklı kalitede ürete imkanı yok iki lastikte aynı kalitededir. siz piskolojik olarak brezilya duyunca etkileniyorsunuz iki lastikte de hiçbir sıkıntı olmaz.

Janne
14 Nisan 2017, 10:21
Ayrıca ne hikmetse internette ingilizce böyle bir bilgi yok, sadece Köksal efendi ulaşmış bu sırra:bounce:
Ne amaçla desin ki bunu

zekeriyaimam
14 Nisan 2017, 11:18
Ne amaçla desin ki bunu

-Aynı malı daha ucuza satan sitelere mok atmak
-AEA sponsorluğu
vs vs

Eagle7
14 Nisan 2017, 11:35
Bulduğunuz lastiklerin uygun fiyatlı linklerini paylaşabilir misiniz ?

zekeriyaimam
14 Nisan 2017, 11:38
130 luk takım--650tl
http://www.lastikal.com.tr/pirelli-diablo-rosso-ii-on-100-80r17-52h-arka-130-70r17-62h-takim-fiyat
140 lık takım--700tl
http://www.lastikal.com.tr/pirelli-diablo-rosso-ii-on-110-70r17-54h-arka-140-70r17-66h-takim-fiyat


Pilot street bile 900tl yazıktır günahtır ya

okanbagiscan
14 Nisan 2017, 11:40
Pirelli nin sitesinde rosso2 için turing ve yol versiyonu diye bişey yazıyormu.

Green Arrow
14 Nisan 2017, 12:28
Yumuşak hamurlu lastik isteyene Mitas Sportforce+ öneririm. Husqvarna Nuda'da kullanıyorum gayet güzel. Fiyat olarak çok ciddi fark var aralarında Diablo Rosso 2 kullanmış biri olarak gerçekten onun seviyesinde bir lastik. 100nm tork olan bir alette aşırı abanılmadığı sürece arka lastik bırakmıyor.

BatuhanK
14 Nisan 2017, 13:02
Ayrıca ne hikmetse internette ingilizce böyle bir bilgi yok, sadece Köksal efendi ulaşmış bu sırra:bounce:

Mesajlarınıza sırasıyla yanıt vereyim :)
Power rs hangi markaya ait bilmiyorum takip edememişim, kaç kilometre kullanıp kral ilan ettiniz?

İkinci olarak angel gt dediğiniz lastik karkas ve hamur yapısı olarak "sport touring" amaçlı bi lastiktir, rosso serileri "sport" kategorisindedir. Amacınız yüksek kilometre ömrü, yağmurda daha çok tutuş, özellikle artçılı ve yüklü sürüşlerde lastiğin daha yavaş aşınması ise mantıklı olabilir.

130 ve 140 taban lastikler hakkında verilen bilgi doğrudur. İki lastiği de kullandınız mı veya yanyana gördünüz mü bilmiyorum fakat görmeyenler için söyleyelim, lastik yapıları gece ile gündüz kadar farklıdır. 140 taban ve sonrası radyal yapıdaki iken diğer üretim lastik radyal değildir. Aralarındaki farkı görme yeteneğine sahip herkes görebilir. Basit bir tırnak batırma testi ile de (görsel olarak da daha mat görünen bir lastik)hamurlarının farklılığı kolayca anlaşılabilir. Motolastiğin o videosunu izlemedim, karalama mı var bilgi verme mi var bilemiyorum.

Brezilya üretimi denilen lastik, yine de michelinin gariban serisinden daha iyi bir tutuşa sahip. Almak isteyenler tercih edebilir

brooklynnn
14 Nisan 2017, 13:58
Miras sportforce öneririm yukarıda arkadaş önermiş. Rossodan geçtim güven hissiyat güzel takimi 650 tl

zekeriyaimam
14 Nisan 2017, 15:17
Mesajlarınıza sırasıyla yanıt vereyim :)
Power rs hangi markaya ait bilmiyorum takip edememişim, kaç kilometre kullanıp kral ilan ettiniz?

İkinci olarak angel gt dediğiniz lastik karkas ve hamur yapısı olarak "sport touring" amaçlı bi lastiktir, rosso serileri "sport" kategorisindedir. Amacınız yüksek kilometre ömrü, yağmurda daha çok tutuş, özellikle artçılı ve yüklü sürüşlerde lastiğin daha yavaş aşınması ise mantıklı olabilir.

130 ve 140 taban lastikler hakkında verilen bilgi doğrudur. İki lastiği de kullandınız mı veya yanyana gördünüz mü bilmiyorum fakat görmeyenler için söyleyelim, lastik yapıları gece ile gündüz kadar farklıdır. 140 taban ve sonrası radyal yapıdaki iken diğer üretim lastik radyal değildir. Aralarındaki farkı görme yeteneğine sahip herkes görebilir. Basit bir tırnak batırma testi ile de (görsel olarak da daha mat görünen bir lastik)hamurlarının farklılığı kolayca anlaşılabilir. Motolastiğin o videosunu izlemedim, karalama mı var bilgi verme mi var bilemiyorum.

Brezilya üretimi denilen lastik, yine de michelinin gariban serisinden daha iyi bir tutuşa sahip. Almak isteyenler tercih edebilir

Test bu (http://motorrad.michelin.de/content/download/176046/3470647/file/MTC-MICHELIN-Tire%20test%202016.pdf).Kuru zeminde Rosso3 ve M7RR dan daha iyi

BatuhanK
14 Nisan 2017, 15:25
Test bu (http://motorrad.michelin.de/content/download/176046/3470647/file/MTC-MICHELIN-Tire%20test%202016.pdf).Kuru zeminde Rosso3 ve M7RR dan daha iyi

Güzelmiş, kilometre ömrü nedir acaba öyle bir bilgi de var mı? Rosso 3 ten düşükse bir de corsa rosso veya super corsa ile kıyaslamak lazım

Capitao_3
14 Nisan 2017, 16:02
Miras sportforce öneririm yukarıda arkadaş önermiş. Rossodan geçtim güven hissiyat güzel takimi 650 tl

miras yumuşak fakat çok çabuk çatlıyor.

shruikan
14 Nisan 2017, 16:09
rosso 3'ün 110 ve 150 taban olanı var mı Türkiyede? motora göre sorgulayınca Pirelli'nin kendi sitesinde 110-150 rosso 3 var; ama burda yok?

zekeriyaimam
14 Nisan 2017, 17:16
rosso 3'ün 110 ve 150 taban olanı var mı Türkiyede? motora göre sorgulayınca Pirelli'nin kendi sitesinde 110-150 rosso 3 var; ama burda yok?

Sitelere bir baktım, 150 olarak Rosso2,Angel GT-ST,M7RR var.

Green Arrow
14 Nisan 2017, 19:48
miras yumuşak fakat çok çabuk çatlıyor.

Genel konuşmak doğru bir şey değil. Hangi modeli, hangi yıl üretimi ? Bir süre önce bazı hatalardan dolayı geri çağırma ve yeni ürün ile değişim yaptı firma.

Stunt
14 Nisan 2017, 21:57
Duke ler için olan 150 lik Rosso 2 asıl Rosso 2 o zaman. Pulsar lar için üretilen brezilya malı anlaşılan. Çok güvenmemek lazım o lastiğe ömrü kısa olur virajlarda risk yaratır.

150 taban da brezilya üretimi, o zaman hindistanda üretiliyor diye ktm de almayın veya çinde üretiliyor diye honda almayın.

Janne
14 Nisan 2017, 22:11
Üretim yerinden dolayı değil problem neden bunu anlamıyoruz? MALZEME FARKLI diyor adam.Yani kullanılan malzeme bakımından performans ve ömür konusunda fark var deniyor.Yoksa üretim ülkesine takılmadık.

efendy06
14 Nisan 2017, 22:40
hocam bendeki lastik Brezilya üretimi, deseni vs. sağdaki ile aynı. Söylediğim gibi, brezilya'da üretilen iki tane rosso 2 var. Soldaki çok dişli olan. O lastiğin tasarımı zaten viraja falan uygun değil. Ne için yapmışlar öyle bir lastiği hiç anlamış değilim. Gündüz fotoğrafını çeker atarım benim lastiğin.

Buyrun, benim Brezilya Üretimi Diablo Rosso 2.

http://i.hizliresim.com/p0NMvL.jpg (http://hizliresim.com/p0NMvL)

Ben lastiğin kavisi, bombesi noktasında, diş ve desen noktasında Çin üretimi ile yanyana çekip incelediğimde herhangi bir farklılık görmedim, ama hamur farklı olabilir, bilemem. Tabi Çin üretimi daha pahalı. Muhtemelen onun hamur daha iyidir.

Bu arada, senin fotoğraftaki brezilya üretimi denen lastik motosiklet lastiğimiymiş? O lastikle viraja girilmez ki? Sırt sınır bölgesini açıp yanağa düşürürsün ilk virajda o lastiği.

Bugraaa
15 Nisan 2017, 00:47
Buyrun, benim Brezilya Üretimi Diablo Rosso 2.

http://i.hizliresim.com/p0NMvL.jpg (http://hizliresim.com/p0NMvL)

Ben lastiğin kavisi, bombesi noktasında, diş ve desen noktasında Çin üretimi ile yanyana çekip incelediğimde herhangi bir farklılık görmedim, ama hamur farklı olabilir, bilemem. Tabi Çin üretimi daha pahalı. Muhtemelen onun hamur daha iyidir.

Bu arada, senin fotoğraftaki brezilya üretimi denen lastik motosiklet lastiğimiymiş? O lastikle viraja girilmez ki? Sırt sınır bölgesini açıp yanağa düşürürsün ilk virajda o lastiği.

Buda benim kullandigim 140lik alman malinin fotosu https://www.google.com.tr/search?q=140+diablo+rosso+2&safe=active&client=ms-android-samsung&source=android-browser&prmd=sivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjHr9aX9qTTAhVDXBQKHTXtD18Q_AUICCgC&biw=360&bih=512#imgrc=Wk2YqFbTRVzQaM:

sdirer
15 Nisan 2017, 01:58
http://i.hizliresim.com/qbNa4Z.jpg (http://hizliresim.com/qbNa4Z)
bu mondiale taktığım 2017 nin 1. haftası üretilmiş yeni set.
http://i.hizliresim.com/M0Bb6M.jpg (http://hizliresim.com/M0Bb6M)
bu da 1,5 yıl kadar önce kawasakiye takılan set.
http://i.hizliresim.com/Qaz0Rj.jpg (http://hizliresim.com/Qaz0Rj)
bu da önceki gün siteye fotoğraf yüklemeyi öğrendikten sonra xtreme enduro forumuna yüklediğim fotoğraf. lastik takıldıktan sonraki gün. http://i.hizliresim.com/9Qr3VZ.jpg (http://hizliresim.com/9Qr3VZ)

Ben, forumda konusu açılmış bir konuya yardımcı olurum diye bir ya da iki gün önce ben lastik alacakken motolastiknoktacom'a bu fiyat farkı neden kaynaklanıyor diye sorduğum soruma gelen cevaptaki bilgileri sizlerle paylaşayım dedim ama belli ki hata etmişim.
Sizler lastik alacağınız zaman bildiğinizi okuyun, istediğiz yere gidin, araştırmayın, SORGULAMAYIN, önünüze konulup bu para kardeşim denileni kabul edin.. Ben neden bu 900lr'da bu 700lr. diye sorgulayıp, Alman malı, artık içinde ve yapısında ne fark varsa o lastiklerimle çok mutluyum. Şimdiye kadar mutluydum. Yeni motora yeni set geldi onunla da çok mutluyum..

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:55 ----------


Tamam almanya avrupada uretim maiyetinin en yuksek oldugu ulke cinde uretilenler maliyet icin uretiliyor. Almanyada pahali olsun diye mi uretiliyor?

Toyota neden Birleşik Amerika'da üretim yapıyor, pahalı olsun diye mi? Yoksa vergilerden kaçmak için mi, yoksa ha bire okyanus geçmemek için mi? Ben bilmiyorum sen hiç düşündün mü?

Neyse arkadaşalar bu konu beni yordu, benden bu kadar...

efendy06
15 Nisan 2017, 08:53
Buda benim kullandigim 140lik alman malinin fotosu https://www.google.com.tr/search?q=140+diablo+rosso+2&safe=active&client=ms-android-samsung&source=android-browser&prmd=sivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjHr9aX9qTTAhVDXBQKHTXtD18Q_AUICCgC&biw=360&bih=512#imgrc=Wk2YqFbTRVzQaM:

Sendeki yeni hocam. Benim lastik 7 bin kmyi geçti. Eskidi :cherry:

Ama öyle anlatıldığı gibi ekstrem bir performansı yok bana göre. Hatta sonraki takım rosso almam muhtemelen. Anladım ki lastik hakikaten metzeller. Canı çıkmış metzeller vardı 1100rt de. Çok güzel tutunuyordu.

Capitao_3
15 Nisan 2017, 11:17
Genel konuşmak doğru bir şey değil. Hangi modeli, hangi yıl üretimi ? Bir süre önce bazı hatalardan dolayı geri çağırma ve yeni ürün ile değişim yaptı firma.

Modelini bilmiyorum ama facebook benelli grubunda paylasilmisti. En iyi yol tutan lastik miras fakat 1 yil icinde catladi diye.. resimleride vardi. 2015 cikisliydi lastik..

Janne
15 Nisan 2017, 23:51
Mitas nasıl peki müşteri desteği konusunda?