PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM CİDDEN SORUNLU BİR MOTOSİKLET Mİ ?



ahe
12 Nisan 2017, 16:47
https://resmim.net/f/LtwIdO.jpg


Böyle bir şey okudum geçenlerde ne yorum yapılır bilmiyorum

jonvolkan
12 Nisan 2017, 17:09
Bu tarz sorunlar hızlı tüketimin olduğu günümüz dünyası koşullarında bütün markalar için hep söz konusu olacaktır.

Bu noktada asıl önemli olan imkanların el verdiği ölçüde servis ağının rahat ulaşılabileceği ve sorun çıktığı takdirde ciddi bir firma bilimciyle yaklaşabilecek markanın seçiminin yapılmasıdır.

İlaç sektöründe bile ilacın etkinliğinin çalışılmasının son ve en önemli aşaması ilacın piyasaya sürülmesinden başlar. Ki burada insan vücudu söz konusudur.

Buradan hareketle elbetteki motosikletin gerçek kalite ve dayanıklılığı en iyi şekilde yollara çıktıktan sonra anlaşılır. Yamaha nın yaptığı şekilde uzun vadeli kullanımda ancak tespit edilebilecek olan sorunlar geri dönüşümlerle farkedilip bu ürünleri geri çağırarak problemi düzeltiyorsanız ürünleri takip edilebilecek bir firma olduğunuzu göstermiş olursunuz.

Yoksa siz servis hizmetini garanti süresi içinde servise arıza ile başvuran tüketicilerinize verirseniz, diğerleri garanti süresini aşsın kurtarırız diye beklerseniz siz de o ölçüde ciddi bir firma olur ona göre tercih edilirsiniz.

Burada ne arıza çıkarsa çıksın hatayı otomatik kullanıcıya yükleme yanlısı olanlardan hiç bahsetmeyeceğim. O gibiler zaten kaybolup gideceklerdir ve kısıtlı imkanları ile biriktirdikleri paraları oraya yatıran insanların ahı ile başbaşa kalacaklardır.

ahe
12 Nisan 2017, 17:14
Bu tarz sorunlar hızlı tüketimin olduğu günümüz dünyası koşullarında bütün markalar için hep söz konusu olacaktır.

Bu noktada asıl önemli olan imkanların el verdiği ölçüde servis ağının rahat ulaşılabileceği ve sorun çıktığı takdirde ciddi bir firma bilimciyle yaklaşabilecek markanın seçiminin yapılmasıdır.

İlaç sektöründe bile ilacın etkinliğinin çalışılmasının son ve en önemli aşaması ilacın piyasaya sürülmesinden başlar. Ki burada insan vücudu söz konusudur.

Buradan hareketle elbetteki motosikletin gerçek kalite ve dayanıklılığı en iyi şekilde yollara çıktıktan sonra anlaşılır. Yamaha nın yaptığı şekilde uzun vadeli kullanımda ancak tespit edilebilecek olan sorunlar geri dönüşümlerle farkedilip bu ürünleri geri çağırarak problemi düzeltiyorsanız ürünleri takip edilebilecek bir firma olduğunuzu göstermiş olursunuz.

Yoksa siz servis hizmetini garanti süresi içinde servise arıza ile başvuran tüketicilerinize verirseniz, diğerleri garanti süresini aşsın kurtarırız diye beklerseniz siz de o ölçüde ciddi bir firma olur ona göre tercih edilirsiniz.

Burada ne arıza çıkarsa çıksın hatayı otomatik kullanıcıya yükleme yanlısı olanlardan hiç bahsetmeyeceğim. O gibiler zaten kaybolup gideceklerdir ve kısıtlı imkanları ile biriktirdikleri paraları oraya yatıran insanların ahı ile başbaşa kalacaklardır.

Aynen kısmen öyle genel olarak sorunsuz bir motosiklet olarak yansıtılıyordu yine tabi tamamen bu yorumlara bakarak bu kanıya varamayız ama bu bile bana ilginç geldi hani bu kadar sıkıntı yaşayan insanlarda varmış demekki.Sanırım çok fazla kullanan olmadığı için çok fazlada gün yüzüne çıkmıyor sanırım veya herkes fanatik kimse kötülemek istemiyor :silent:

brooklynnn
12 Nisan 2017, 17:15
kece patlatma gosterge degısımı problemlerı bende de olmustu 2012 duke 200um vardı
problemlerı cozdum cozmesıne ama cok zorladı benı
sattım japona gectım

surusu zevklı makınedır

ahe
12 Nisan 2017, 17:17
kece patlatma gosterge degısımı problemlerı bende de olmustu 2012 duke 200um vardı
problemlerı cozdum cozmesıne ama cok zorladı benı
sattım japona gectım

surusu zevklı makınedır

aynen biliyorum kullanış vs , sıkıntıları var falan denmişti bana hani biraz araştırayım dedim neler neler çıktı kazıdıkçada çıkıyor :pale:

Capitao_3
12 Nisan 2017, 17:21
ktm bence japonlardan daha kaliteli bir motosiklet fakat japon firmaları, dayanıklılık ve sorun çözme konusunda gerçekten çok iyiler.

ahe
12 Nisan 2017, 17:25
ktm bence japonlardan daha kaliteli bir motosiklet fakat japon firmaları, dayanıklılık ve sorun çözme konusunda gerçekten çok iyiler.

bence distribütörlükle alakalı bir durum ama spormoto iyi benim bir kaç konu hakkında görüşmüşlüğüm oldu hatta izmirden kalkıp istanbula fuara gittim adamı buldum adam beni tanıdı baya konuştuk vs bu tarz şeyler çok güzelde bazen can sıkıcı olabiliyor.Facebook grubunda yazılan çizilen yorumlar bunlar yaşıyan eden varmı acaba bunları yoksa millet sıkıyo mu acaba

hknzrdm
12 Nisan 2017, 17:39
Duke 390 kullanıcısı olarak şunu diyeyim. Parçası pahalı motor. Eğer gidip çakma parça takarsanız, 50 TL'lik yağ yerine ucuzunu ararsanız, düzgün bakmazsanız da elinizde patlıyor.
Rodaj döneminde motoru hor kullanınca da sorun yaşama ihtimali çok yükseliyor.
Bir de 200 CC motosikletle tapagaz gidip, "çoh hararat yapıyo yhaaa" diyenler var, o konuya hiç girmeyeceğim.

ahe
12 Nisan 2017, 17:41
Duke 390 kullanıcısı olarak şunu diyeyim. Parçası pahalı motor. Eğer gidip çakma parça takarsanız, 50 TL'lik yağ yerine ucuzunu ararsanız, düzgün bakmazsanız da elinizde patlıyor.
Rodaj döneminde motoru hor kullanınca da sorun yaşama ihtimali çok yükseliyor.
Bir de 200 CC motosikletle tapagaz gidip, "çoh hararat yapıyo yhaaa" diyenler var, o konuya hiç girmeyeceğim.

ben 390 düşünüyordum. Rc ve Duke 390 kullanmışlığım var ama bu tarz şeyler görünce insan biraz çekiniyor. Siz herhangi bir sorun yaşadınız mı

Romedon
12 Nisan 2017, 17:44
bence ço kkaliteli ama servisi dis. beş para etmez türiyede alınmaz

hknzrdm
12 Nisan 2017, 17:56
ben 390 düşünüyordum. Rc ve Duke 390 kullanmışlığım var ama bu tarz şeyler görünce insan biraz çekiniyor. Siz herhangi bir sorun yaşadınız mı

Açıkçası olduğun şehirdeki servisin kalitesi de önemli. Ben Spormotodan aldım, serviste de henüz bir sorun yaşamadım. Hatta geçende uzun yola çıkacağım bir kontrol edin dediğimde zincir söküldü, yağı filan değişti, 30 TL bir rakama bitirdiler işi. Ama başka şehirlerdeki servisler ne derecede iyi destek veriyordur bilemem.

Motoru tavsiye ederim. Ama fiyatı pahalı, almış olmama rağmen pahalı diyeyim. Eğer gerçekten içine siniyorsa alınacak motosiklet bu.

ahe
12 Nisan 2017, 17:59
Açıkçası olduğun şehirdeki servisin kalitesi de önemli. Ben Spormotodan aldım, serviste de henüz bir sorun yaşamadım. Hatta geçende uzun yola çıkacağım bir kontrol edin dediğimde zincir söküldü, yağı filan değişti, 30 TL bir rakama bitirdiler işi. Ama başka şehirlerdeki servisler ne derecede iyi destek veriyordur bilemem.

Motoru tavsiye ederim. Ama fiyatı pahalı, almış olmama rağmen pahalı diyeyim. Eğer gerçekten içine siniyorsa alınacak motosiklet bu.

izmirdeki servis hahaha ne bileyim benim uzaktan gördüğüm pek hoş değil gidip gelen elbet vardır ama pek bir fikrim yok açıkçası.Şehir içi kullanmak için çok başarılı buluyorum ya hafif 44 beygir sollamalarda ara hızlanmalarda oldukça tatminkar aslında

hasmet
12 Nisan 2017, 18:08
Bence servis'i olaya karistirmaya gerek yok.

Sorunsuz motosiklet, sizi servisle muhatap etmeyen motosiklettir.

Sadece KTM degil, BMW ve Ducati de bu konuda Japon'lardan en az bi gomlek geride, genel olarak konusacak olursak tabii ki.

KumanBayram
12 Nisan 2017, 18:15
Benimde pulsardan sonra geçmeyi düşündüğüm motor

Kullananlara soruyorum herkes genel olarak çok memnun motordan bazılarına titreşimli geliyormuş

Bende senin gibi düşünceliyim keçe patlatma sorununu çok görüyorum

DKN
12 Nisan 2017, 19:00
Bence servis'i olaya karistirmaya gerek yok.

Sorunsuz motosiklet, sizi servisle muhatap etmeyen motosiklettir.

Sadece KTM degil, BMW ve Ducati de bu konuda Japon'lardan en az bi gomlek geride, genel olarak konusacak olursak tabii ki.

şimdi japon var japon var hangi japon haşmet abi ? elektirik kesintileriyle ünlü olan mı yağ damlatan mı :mrgreen:

F54
12 Nisan 2017, 21:48
avrupa üretimi motosikletler azcık masraflı oluyor
eğer para sıkıntısı yoksa ktm alınır

sdirer
12 Nisan 2017, 22:47
Honda kadar sorunsuz olmadığı kesin ama bu iş göreceli biraz... ( tabii, bana göre :) )

KTMADDICTED
12 Nisan 2017, 23:18
Ktm japonlar kadar dayanikli bir motosiklet degildir.Duke 200 390 in keceleri bazi serilerde sikintilidir.Rotor stator leri her an cortlayabilir.690 serilerinin(2016 oncesi) ust kapak tasarimlari kronik sorunludur tek egsantrik vardir 20-25 k da bir egsantrigi degistirmek shim ayarlarini yaptirmak gerekir.2000 km de aldigi 1.8 lt yagin 0.5 ini eksiltir surekli kontrol etmek zorundasiniz.690 in uzerindeki motorlari genellikle sikintisizdir.

AMA

KTM den aldiginiz torku honda da yamaha da bulamazsiniz.KTM nin suspansiyon,fren kalitesinin yanina yaklasamaz japonlar.boyle de bi amaclari yoktur japonlarin.Felsefeleri maximum dayaniklilik uzerine kuruludur.Ducati,KTM gibi firmalar ise maximum tork,eglence sunar.

Hem 5 lira olsun hem cam kenari olsun olmuyor maalesef.

20000 km duke 200
20000 km duke 690

kullanmis biriyim.

Yine olsa yine ktm secerim.Frene dokunmamla yeri tirmalayan.viraja yattimmi gotu basi oynamayan.On tekeri indirdigimde yalpalamayan motor istiyorum diyorsaniz ktm ve turevi motora bineceksiniz.Az yaksin sorunsuz olsun idare eder frenleri suspansiyonu olsun diyorsaniz japona yoneleceksiniz.

Ktm babamin markasi degil(Ki fiyatlari biraz tuzlu bir marka).Japonlar brembo caliper li wp suspansiyonlu muadillerinin yuzde 20 hafifliginde supermoto-adventure motosiklet yapsin.Dusunmem gider japon alirim.

Ros1n2
13 Nisan 2017, 00:56
- '... durduk yere amortisör keçeleri patladı...' (motor 50 binde)

Bu gibi kullanıcıları ciddiye almayın.

Capitao_3
13 Nisan 2017, 01:55
bence distribütörlükle alakalı bir durum ama spormoto iyi benim bir kaç konu hakkında görüşmüşlüğüm oldu hatta izmirden kalkıp istanbula fuara gittim adamı buldum adam beni tanıdı baya konuştuk vs bu tarz şeyler çok güzelde bazen can sıkıcı olabiliyor.Facebook grubunda yazılan çizilen yorumlar bunlar yaşıyan eden varmı acaba bunları yoksa millet sıkıyo mu acaba

Kimsdnin siktigini sanmiyorum cunku kimse kendi motorunu kotulemek istemez. Ama ktm bayi agi ve dirbirtor konusunda yamaha ve honda kadar profosyonel degil. Japonlar bu konuda oldukca iyiler.

Pistonlar
13 Nisan 2017, 02:46
Hani Ktm ler japonlar kadar sağlamdı :mrgreen:

ahe
13 Nisan 2017, 09:04
- '... durduk yere amortisör keçeleri patladı...' (motor 50 binde)

Bu gibi kullanıcıları ciddiye almayın.

hahaha durduk yere patlamaz zaten ya çok sıkan eden var ondan sormuştum ben zaten hani kakalayan çekemeyen veya kötülemek isteyen tabi bunların yanında gerçeklerde var.Ama ben cidden sorunsuz biliyordum 690 Dukelerinde mesela bir serinin göstergesi hiç çalışmıyormuş :santa:

brooklynnn
13 Nisan 2017, 09:05
Durduk yere keçe patlattı motor 12 15 bin civarı olsa gerek agresif kullanan biri değilim. O donem çanakkale kocaeli arası 2 haftada bir git gel yapıyordum.

3 kere değişti en sonunda hatalı üretimden kaynaklı yüzük değişince alet toparladı. Km göstergesi 15 binde cortladi. Yoğun baskılar sonucu başkasına gelen km gostergesini bana verdiler bastirmasam kim bilir ne zaman gelecekti.

Expertiz yaptirip aldığım.motorun deposu delik çıktı. Expertizi spormotoda yaptırdım. Geri götürdüm orada duran motorlardan birinden vidaları söküp benim motora taktılar.

Bir de motorlar aşırı titrer. Peg felan düşer yere uzun yolda. Dikkat derim.

Sürüş zevkine kimse bir şey diyemez ama.

ahe
13 Nisan 2017, 09:54
Durduk yere keçe patlattı motor 12 15 bin civarı olsa gerek agresif kullanan biri değilim. O donem çanakkale kocaeli arası 2 haftada bir git gel yapıyordum.

3 kere değişti en sonunda hatalı üretimden kaynaklı yüzük değişince alet toparladı. Km göstergesi 15 binde cortladi. Yoğun baskılar sonucu başkasına gelen km gostergesini bana verdiler bastirmasam kim bilir ne zaman gelecekti.

Expertiz yaptirip aldığım.motorun deposu delik çıktı. Expertizi spormotoda yaptırdım. Geri götürdüm orada duran motorlardan birinden vidaları söküp benim motora taktılar.

Bir de motorlar aşırı titrer. Peg felan düşer yere uzun yolda. Dikkat derim.

Sürüş zevkine kimse bir şey diyemez ama.

Biraz şanş işi sanırım he alıp hiç sorunsuzda binilebilir veya hiç başın beladan kurtulmaz tarzı.Gülü seven dikenine katlanır muhabbeti biraz

BatuhanK
13 Nisan 2017, 11:00
Bu ne yahu bajajajaj gibi, garantisi olmayan ktm ye binilmeyecek mi :mrgreen::mrgreen: