PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Aralardan kaçan motosiklet önerisi



motocross1
10 Nisan 2017, 19:18
Trafiği yenen motosikletler msx benzeri var mıdır fikriniz

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:06 ----------

Arabaları arasından rahat geçen

zheroen
10 Nisan 2017, 19:19
supermoto tarzına yönel

fatih.met
10 Nisan 2017, 19:27
suzuki drz400

YERUÇAĞI
10 Nisan 2017, 19:55
bütün motosikletlerle trafiği yenersin,biz niye motor kullanıyoruz,,
honda goldwing ile trafiği yenmek zor ama

motocross1
10 Nisan 2017, 21:30
Başka yok mu çok kaçan trafikte süzülen
Honda goldwing hariç heralde

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:19 ----------

Var mı öneriniz

gogozh
10 Nisan 2017, 21:30
Honda goldwing harici

KTM duke serileri diyeyim ben de bari

motocross1
10 Nisan 2017, 21:32
Duke gözüme güzel gelmiyo var mı başka öneriniz ?

kabyelmen
10 Nisan 2017, 21:35
Wr 125 x güzel kaçar aradan

crxforever
10 Nisan 2017, 21:37
125-150cc cılız herhangi bir motosiklet ile her türlü kaçılır.

shooter1
10 Nisan 2017, 21:41
klx250 crf250

*Heka
10 Nisan 2017, 21:48
https://www.youtube.com/watch?v=Crk3Ti3mDMM

ardem80
10 Nisan 2017, 21:56
Duke serileri tork yüksek gidon açısı bol ve çok hafif kontrolü kolay
Pcx den Duke 200 e geçtim motosiklet buymuş dedim

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:51 ----------

Video iyiymiş yalnız bakarken ben kaza yaptım

motocross1
10 Nisan 2017, 22:43
Video harbi iyiymiş sizce klx crf tarzı mı yoksa supermoto tarzı ile mi daha rahat olur kaçışlar gerçi supermotoyy uzledim iyiyidi yinede fikir beyan edip motor önrirseniz sevinirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:20 ----------

Var mı motosiklet önerdiğiniz

efendy06
10 Nisan 2017, 23:15
Teknik olarak, arkasında üçlü çanta takılı olmayan, goldwing, R1200RT gibi ikonik motorlar hariç motorların tamamının ebatı aralardan geçmeye uygundur. Çünkü bir motorun standart hali ile en geniş yeri gidonudur, ve bu gidon, örneğin Duke'de 50 cm iken, tenere'de 90 cm olmaz. Dolayısı ile, evet, duke ile girilebilen neredeyse her yere tenere ile de girilebilir.

Burada mühim olan birkaç konu var;
1- Frenlerinize, lastiklerinize güvenmeniz gerek. Aralardan geçerken durmanız gerektiğinde, çarpmadan durabilmelisiniz.
2- Motorun manevrası zayıf olmayacak. İlla duke kadar hareketli, heyecanlı olmasına gerek yok. Ama örnek olarak kallavi bir cruiserin manevrası sıkışık trafikte zor durumda bırakabilir. Mesela pulsar iyiydi aralarda. CBR de kötü sayılmaz, ama pulsar tartışmasız daha iyi manevra yapıyordu.
3- Sıkışık trafikte araçların arasına girilen motorun alt devirlerinin canlı, torkunun yüksek olması gerekli bence. Bu sayede kaçınma manevrası için gazı açtığınızda güç hazırda bekliyor olur. Yoksa bekler durursunuz 7 bin devre gelecekte kıçını kaldıracak hızlanacak diye.
4- Motor yükseldikçe sizin lehinize olur. Önünüzdeki aracın önünde olup biteni görmek, birden önünüze fırlayacak yayayı sizin erken görüp, o önünüze fırlamadan refleks vermenizi sağlar.
5- Yan çantalı kallavi ebatlarda bir motor sahibi olmamak. Özellikle gidondan geniş yan çanta sahibi olmamak. Çünkü gidon elinizin altında, onu görüyor, sürtmeden, takmadan geçiyorsunuz. Ancak yan çanta gidonun geçtiği yerden geçmiyor, sığmıyorsa muhakkak bir yere takılacaktır. Zaten motorunun önünün genişten geçtiği yerde keskin bir manevra yapılıyorsa arka kısım daha içerden geçecektir. Bu durumda motorun arkasının önünden daha dar olması gerekir ki sürtmesin.

Sokollu
10 Nisan 2017, 23:24
Ne doymaz adammissin, nereye kaciyon boyle sabahtan beri bir tatmin olmadin :flower:

Supermoto alacak paran varsa al.

shooter1
10 Nisan 2017, 23:27
husqvarna 701sm