PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 2013 KTM DUKE 200 vs 2016 PULSAR 200 NS



onurcna
10 Nisan 2017, 01:07
Eylül ayı gibi motor alıp aranıza katılmayı düşünüyorum. Motosiklet hakkında bir çok araştırma yaptım. Yeni başlayacağım için en uygun tarzın naked olduğuna karar verdim. Sanırım motosiklet için 9000 tl gibi bir bütçem olacak. Bende yine uzun araştırmalarla bu paraya en uygun iki motor arasında kaldım. siz olsaydınız sıfır 2016 model pulsar 200 nsi mi yoksa ikinci el 2013 model ktm duke 200 ü mü tercih ederdiniz? Ayrıca pulsarın kronik sorunların var olduğundan hepimizin haberi vardır. Aynı durum ktm dukelarda da var mıdır?

Capitao_3
10 Nisan 2017, 01:13
Bu ikili arasinda kesinlikle duke

YasinC
10 Nisan 2017, 06:42
Yeni öğreneceksen Pulsar ile başlamanı öneririm. Kronik sorun dedikleri bir akü sorununu yaşadım hatta onu da bozulmadan direk değiştirdim.
Sezonun ortalarında bu iki motordan hangisini alırsan al değiştirmek isteyeceksin. Özellikle yaşadığın şehirde çevreyolları üzerinden ulaşım sağlanıyorsa (örn Ankara)
Pulsar'ı daha çabuk ve kolay satabilirsin.
Duke alırken dikkat et genelde çok hırpalıyorlar.

c3y
10 Nisan 2017, 08:23
duke derim neden dersen dukeyi 8000 km de bir bakıma sokuyosun pulsarı 3000 aradaki kronik sorunları sen düşün :)

Arkadasa gecen sene aldık sıfır duke iyikide almısız hem kullanıyor hemde fiyatı arttı.

enescanatar
10 Nisan 2017, 09:21
duke derim neden dersen dukeyi 8000 km de bir bakıma sokuyosun pulsarı 3000 aradaki kronik sorunları sen düşün :)

Arkadasa gecen sene aldık sıfır duke iyikide almısız hem kullanıyor hemde fiyatı arttı.

pulsarın nerede 3000. bilmiyorsanız lütfen yanlış bilgi vermeyin. bakım aralığı 5000 km dir pulsarın. duke200 ün de 7500 km. ayrıca 2013 model duke kaç km de bu da önemli. arkadaş 0 km duke ile 0 km pulsarı sormuyor. aradaki kronik sorunları bi sayın bakalım ne kadar bilgili olduğunuzu görelim.

Duke200 Radyatörü

http://i.hizliresim.com/brvoV0.jpg (http://hizliresim.com/brvoV0)



duke200 konjektörü

http://i.hizliresim.com/dPLVvr.jpg (http://hizliresim.com/dPLVvr)

bu gibi daha birçok parça ortak. ha hemen ossun o ktm diyeceksiniz biliyorum ama bunları göstere göstere marka takıntısı olanların takıntısını yeneceğiz.

c3y
10 Nisan 2017, 09:25
pulsarın nerede 3000. bilmiyorsanız lütfen yanlış bilgi vermeyin. bakım aralığı 5000 km dir pulsarın. duke200 ün de 7500 km. ayrıca 2013 model duke kaç km de bu da önemli. arkadaş 0 km duke ile 0 km pulsarı sormuyor. aradaki kronik sorunları bi sayın bakalım ne kadar bilgili olduğunuzu görelim.

Duke200 Radyatörü

http://i.hizliresim.com/brvoV0.jpg (http://hizliresim.com/brvoV0)



duke200 konjektörü

http://i.hizliresim.com/dPLVvr.jpg (http://hizliresim.com/dPLVvr)

bu gibi daha birçok parça ortak. ha hemen ossun o ktm diyeceksiniz biliyorum ama bunları göstere göstere marka takıntısı olanların takıntısını yeneceğiz.

Pulsar dukeden sağlam oldumu?

enescanatar
10 Nisan 2017, 09:38
Pulsar dukeden sağlam oldumu?

neyin anlatılmaya çalışıldığını dahi anlamıyorsun ne diyeyimki. at gözlüğünü çıkarırsan anlamak zor değil aslında yukarıda anlatmak istediğimi

shruikan
10 Nisan 2017, 10:00
genç, o klavyeyi şimdi yavaşça yere bırak.. ne bu şiddet bu celal? sanırsın ki biri sülalesine sövdü.

fiyat farkına dikkat çekmeye çalışıyon sanırım da o fark zaten ortak olmayan parçalardan kaynaklanıyor.

enescanatar
10 Nisan 2017, 10:15
genç, o klavyeyi şimdi yavaşça yere bırak.. ne bu şiddet bu celal? sanırsın ki biri sülalesine sövdü.

fiyat farkına dikkat çekmeye çalışıyon sanırım da o fark zaten ortak olmayan parçalardan kaynaklanıyor.

doğru düzgün yazana kimse sert yapmıyor kardeşim. bişey anlatıyorsun pulsar duke den sağlam oldu mu diye dalga geçercesine cevap yazana ne dememi beklersiniz. herkes doğru düzgün yazarsa kimse birbirine sert yapmaz. oturduğu yerden her yazılanla dalga geçmek kolay. bi gün de bişey anlatmaya çalışsınlar bakalım görelim biz de

c3y
10 Nisan 2017, 10:27
Kıyasladığın örnek sacma daha doğrusu bu iki motoru yanyana getirmemiz neden söz konusu biri kendini kanıtlamıs bir marka zaten bunu parca kullanım + km ömrü ile kanıtlıyorki bu yüzden fiyatı pahalı diğeride ucuz yollu bir motor 10 15 bn km den sonra baslar ağlamaya değiştir babam değiştir.Vazgeçin artık su kafadan motor alınırken 0 dan baslayıp 50 100 bm km ye kadar ne kadar parcası bozulur onun hesabı yapılarak alınır ama insanlarımız kolaya kactığı icin soruyor kıyaslama yapıyor.Simdi sana soruyorum 100 bin km duke kullan 100 bin km pulsar kullan.Hangisi daha cok masraf cıkartır hangisi seni yolda bırakır?Ayrıca servis kalitesinden hiç bahsetmiyorum.Fark oğlu fark var iken kalkmıs ikisininde kronik boku var diyorsun yazmaya üşendiğim için kısa geçtim ama detaylı bilgi istiyorsun gir ktm nin sitesine detaylı bilgi al.

Sanki tofaşla ford un kalitesini tartısıyormusum gibi oldu bir an için.

enescanatar
10 Nisan 2017, 10:43
İşte saçma olan şey burda. Tofaşla ford diyorsun. Tofaş Doğan ile Ford ka mı :D neyseee kime ne anlatıyorsun

c3y
10 Nisan 2017, 10:45
Aynen ya sizdeki fanatiklik hep birşeye fan olmanın verdiği haz..Biraz gercekçi olursan herşeyi daha iyi kavrarsın.Bu arada mekanikçiyim dominosta paketçi değil.

hknzrdm
10 Nisan 2017, 10:52
Vakti zamanında ABD, Willys Jeep üretimi için Mahindra ile anlaştı Hindistanda. Uzun süre Asya ve Afrika kıtasındaki ülkelere Willys Hindistanda üretildi. Mühendisliği ABD, işçiliği Hindistan üstlenmiş haldeydi. Ne zaman ki, Jeep, Willys modeli benzeri üretim için Mahindra fabrikasına izin verdi çıkan sonuç Willys'in özürlü kuzeni gibi olmuştu. Görünürde farkları çok az olan bu iki araç arasında öyle fark vardı ki, birisi savaşların efsane ismi olurken, diğeri dünyanın en kötü araçları arasında ilk 10 listesine girdi. Top Gear bununla ilgili bir bölüm bile yapmıştır, o kadar diyeyim.

Şimdi gelelim şu saçma Bajaj, KTM farkına.
KTM, Avusturya mühendisliğine, Hindistan üretimine dayanan bir marka iken, Bajaj tamamen Hint üretimi. Aynı dediğiniz parçaların malzemelerinden işçiliğine dünya kadar fark var. Evet, KTM'nin parça gereksiz pahalı, ama 800 TL'ye satılan parçanın emsali de, Bajaj çıkması 100 TL'lik parça değil. Sonra görüyoruz KTM motoruna Bajaj uydurması parçalarını yoldan toplayanları. Tabii daha KTM ile gelen lastiğin kalitesiyle, Pulsar ile gelen don lastiğinden hallice plastik yığını gibi farklardan bahsetmiyorum bile.

Mühendislik kelimesinin anlamını bilmeden, malzeme gibi bir konuda dünyadan bihaber olunca, sırf fiyat üstünden değerlendirmeye girersiniz ki, bu da sadece size zarar arkadaşlar.

enescanatar
10 Nisan 2017, 11:23
Kusura bakmayın da ben de mühendisim. Öyle mühendis demeyle olmuyor o işler. Plastik yığını diyorsun sanırsınki ktm kompozit fiberle yapılmış. Fanatikliği bırakın kardeşim

hknzrdm
10 Nisan 2017, 11:33
Bunun fanatiklikle alakası yok. Madem mühendissin, Bajaj parçası ile diğer markaların parçalarını malzeme olarak karşılaştıralım gel bir ara. Sadece kullanılan plastik malzeme bile yeterli oluyor. Nereden mi biliyorum? Karşılaştırdım kardeşim. Bu fanatiklik değil. Canımı emanet ettiğim aletin sağlam olmasına özen göstermek. Alacağım kategoride tork tercih ettiğimden KTM aldım, yoksa Suzuki veya Yamaha vardı listemde. Ha evet, Bajaj da baktım. Kronik sorunlarını sorduğunda "abi hangisinde sorun yok ki yeaaa" diyen teknik servisinden, elime alıp gerdiğimde dağılan aksamlarına kadar hepsine teker teker baktım.

Yoksa neden 10bin TL verip alacağım bir motora, 20bin TL vereyim?

Mühendislikten bahsetmem, mühendisim dememle ilgili değildi. Zira diploma hiç bir halt değildir. İşten anlayan açar kullanır, anlamayan da bir tarafa ekler. O yüzden, kurdeleyle kıvırıp verirler. Hadi şimdi, fanatikliğin lüzumu yok, bu denli savunmak için de saçmalamayın.

ahe
10 Nisan 2017, 17:43
dukede bajaj radyatörü kullanıldı diyorsunuz örnekliyorsunuz... Arabadan örnek vericem http://www.sekizsilindir.com/2015/03/hangi-marka-hangi-markann-motorunu.html buyrun linki burda.Şimdi hiç bir markanın fanatiği değilim ancak yazdığınız örneklediğiniz fotoğraflar pekte geçerli bir sebep değil zira vermiş olduğum linkte bunu yapan bir sürü ktm den diğer motosiklet markalarından daha geçmişi sağlam şuandada sağlamlılığını ve kaliteliğini koruyan markaların modelleri bile bazı markalardan birşeyler alıyorlar.Şimdi Mercedes Reno motoru kullanıyolar diye mercedesın satışları kaç oranında azaldı veya arttı.? Veya mercedes reno motoru kullandı diye mercedes şuan reno ile aynı segmette mı oldu hatta bahsettiğimiz motor blogu sizin bahsettiğiniz gibi radyatör vs vs değil :) dediğim gibi fanatiklik değil sadece yazılana takıldım biraz... :) Mobilden girdiğim için yazım hataları olabilir