PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung Gt 650 R hakkında



Mertcan39
09 Nisan 2017, 15:23
Arkadaşlar merhaba yakın zamanda elime 20 bin gibi bir para geçicek aklimda mt 07 vardi fakat aldi basini gitti 250 cc yede 20 bin bayilmak isyemiyorum suan cikmazda gibi bir seyim gt 650 r lara baktim 2008 model mevcut malum sitede hyosunga mesaj attim 2016 serisi mevcut diyor aklim karisti kafama uygun bir sey bulamiyorum

TskMuvazzaf
09 Nisan 2017, 15:33
Yeni kasalar gt650r varsa biz de alalım..
Sahibinden.com da eski kasa gt 650rlar mevcut 9-14 milyar arası ama alınırsa insanı üzer mi bilmiyorum..

Ali1903
09 Nisan 2017, 15:33
20.000₺ civari bir parayı bence daha iyi araştırıp değerlendirmelisin

Mertcan39
09 Nisan 2017, 15:37
Tam net vevap alamadım dakat 2016 sorduğumda adres bilgisi istedi

Ali1903 Araştırıyorum oraya koyuyorum biciyorum alinscak bir sey bulamiyorum 2010 model hirpalanmis makinayada ayri ayircak param yok mt 07 diyordum 2.eli oldu 23 bin 250 cc ler 16 17 arasi geziyor yani sasirdim kaldim
http://i.hizliresim.com/X0bPl5.png (http://hizliresim.com/X0bPl5)

BatuhanK
09 Nisan 2017, 15:58
Tam net vevap alamadım dakat 2016 sorduğumda adres bilgisi istedi

Ali1903 Araştırıyorum oraya koyuyorum biciyorum alinscak bir sey bulamiyorum 2010 model hirpalanmis makinayada ayri ayircak param yok mt 07 diyordum 2.eli oldu 23 bin 250 cc ler 16 17 arasi geziyor yani sasirdim kaldim
http://i.hizliresim.com/X0bPl5.png (http://hizliresim.com/X0bPl5)

Gt660r kullandığımda diğer spor motosikletlerden sonra bana biraz '' kalas'' tadında gelmişti. Dmt den daha güçlü vs ama hem ş. içi çok sıkıcı bir kullanımı var hem de uzun vadede 650 lerde de problem çıkabilime olasılığı japon muadillerine göre daha daha yüksek. Parça temini ve fiyatı da dudak büker.
Sadece kalbi veya mantığı dinlesek sonuçlar farklı olabilir fakat ikisini birleştirince mt7 uzun vadede daha iyi olur diye düşünüyorum

Mertcan39
09 Nisan 2017, 16:06
20 bin anca denklesiyor mt07 ikinci eli olmus 22 23 arasi ilk bende mt 07 diyordum

Ali1903
09 Nisan 2017, 17:17
20 bin anca denklesiyor mt07 ikinci eli olmus 22 23 arasi ilk bende mt 07 diyordum

Ducati monster 696 da bir tercih olabilir. Ama iyi araştırmakta acele etmemekte yarar var. İlla Mt istiyorum dersen elbet güzel bir araştırma ile bulabilirsin

BatuhanK
09 Nisan 2017, 18:49
20 bin anca denklesiyor mt07 ikinci eli olmus 22 23 arasi ilk bende mt 07 diyordum

Hocam sen bi mesaj at, fiyatlar biner biner düşer :)
Ama telefonu aaabi 20 binim var işine gelirse diye açmamak lazım tabi :P

Mertcan39
09 Nisan 2017, 18:53
Haklisiniz daha paranin gelmesine 1 2 ay var o zamana kadar arastirayim en iyisi yardimci oldugunuz icin cok tesekkurler herkese :)

Ducati iyi hos ama bakim ve parca fiyati var :)

bkaraca
09 Nisan 2017, 19:01
Kawasaki er6f ve er6n bakın bence. Mt 07 sahipleri biraz coştular. Ara ara ilanlara düşüyor GSX650F 4 silindir uzun yola da gider performanslı kullanıma da uyar. Tavsiye ederim ama model olarak 2008 'den başlıyor.

Ali1903
09 Nisan 2017, 19:15
Haklisiniz daha paranin gelmesine 1 2 ay var o zamana kadar arastirayim en iyisi yardimci oldugunuz icin cok tesekkurler herkese :)

Ducati iyi hos ama bakim ve parca fiyati var :)

Ducati nin adı çıkmış. Sanki yamahanin bedava yapılıyor :)

efendy06
09 Nisan 2017, 19:54
Mertcan, sakın öyle bir hata yapma. GV650 kullanan, çocukluğumdan beri tanıdığım bir abim, motoru bir türlü adam edemediğini söylemişti. Sürekli arıza ile uğraşıyordu. Bloklar hemen hemen aynıdır. Sen bir de daha devirli kullanılan GT650R'den bahsediyorsun.

Takip et kardeşim, o fiyatlara elbet temiz bir MT07 bulursun. En olmadı, biraz bekle, kasım-aralık gibi kesin bulursun.

MT07 en azından satarken aldığın parayı kurtarır. Hyo kardeş olur kardeş :)

zekeriyaimam
09 Nisan 2017, 19:58
Ah SV650s olsa 2.el

efendy06
09 Nisan 2017, 20:00
Ah SV650s olsa 2.el


Üstünde suzuki amblemi olan her motor iyidir. Ama üstünde suzuki amblemi olan her motorun Ankara servisi ulusan olduğu için hep uzak durmuşumdur.

Macit250
09 Nisan 2017, 20:11
O paraya mis gibi diyorum hakikaten taş gibi cbr 500 olur yağ gibide gider .2008 hyosung nedir abi gözünüzü sevim.2006 üstü japona eli gitmiyor milletin seceresi belli değil diye.20000 tl ye giderim hayabusa alırım o teneke hyosungu yine almam.

Al bir fazer yada cbf oynaya oynaya bin yahu.

Mertcan39
09 Nisan 2017, 20:38
O paraya mis gibi diyorum hakikaten taş gibi cbr 500 olur yağ gibide gider .2008 hyosung nedir abi gözünüzü sevim.2006 üstü japona eli gitmiyor milletin seceresi belli değil diye.20000 tl ye giderim hayabusa alırım o teneke hyosungu yine almam.

Al bir fazer yada cbf oynaya oynaya bin yahu.

Yok yanlış anladınız hyosung a mesaj attım 2016 model satisi varmi diye sonra sahibindene baktim en son 2008 mevcut onu sormak istedim bir nevi 2008 model hyosung zaten almam mt 07 olmazsa baska motorlara yonelcem mecbur

Blackeagletr
09 Nisan 2017, 20:57
2018 Baharı için ben orta halli bir GT650 Naked alıp adam etmeye niyetliyim... Parça ve servis sıkıntısı yüzünden bu motor piyasada ederinin altına satıyor. Bu motoru tamamen keyif için alacağım, yani elim ayağım olmayacak. 1 ay parça beklemem de sorun olmayacak. R-Naked farketmez, üstünde aynı blok var sonuçta, fikirlerimi yazayım. Araştırmalarım sonucu ben bu motora ağız tadıyla binebilmek için araştırdıklarıma göre şöyle bir yol çizdim kendime,

Öncelikle Türkiye'de 3-5 tane 2008 üstü enjeksiyonlu model var. Öncelikli olarak onlar tercih edilmeli.

Yoksa mecbur karbüratörlü tercih edilecek... Karbüratörlülerde 2006'nın ilk serisine kadar olanlar gri şaseli, sonraki serilerin tümü siyah şaseli.
Ne olduğunu hatırlamıyorum, gri şasenin kronik sorunlar nedeniyle tercih edilmemesi gerektiğini okumuştum bir yerde, tamamen safsata da olabilir. Ben zaten görsel olarak siyah şase ve jantlı olanı alma taraftarıyım.

Her neyse, şehvetli genç bir arkadaş elinden çıkmamış,kafadan kazası ve şasesinde eğrilik olmayan, motor kısmı sağlıklı, yağ yakmayan bir motor bulmam yeterli benim için, Böyle bir motor kozmetiğine ve kusursuzluğuna göre karbüratörlü 7-9 bin arası, enjeksiyonlu 10-11 arası alınabilir.

Motor alındıktan sonra tüm hortumlar, sıvılar, bilyalar, rulmanlar dahil zaten değişecek.

Sarf malzemelerinin değişmesinin yanında şu bir kesin ki, Hyosung motorlarda elektrik aksam çok nazlı. GT650'lerin kronik sayılabilecek statör, konjektör ve akü üçlüsüne dayalı bir randumansızlığı var. Çoğu zaman bu oyunu statör bozuyor. Diyeceğim o ki, o an sağlıklı olarak çalışıyor olsa da, stock GT650 statörü yerine, başka bir japon motorun muadil statörü takılacak. Statörlerde böyle bir uyum söz konusu. Konjektör Mosfet ile değişecek. Akü'nün sağlığı da düzenli olarak kontrol edilecek. Bunun yanında tüm kablolar, soketler, sigortalar ve bağlantıları kontrol edilecek, eksiği gediği giderilecek.

Yani iyi araştırır ve alacağın motoru iyi seçersen 8-9 bin'e motoru alırsın, 1500-2000 arası statör konjektör lastik ve diğer sarf malzemelerini mal edersin. Ortalama 10-11 bin liraya yüzüne bakılacak 650cc motora binersin. 250cc'lerin 16 bin liradan başladığı şu günlerde, bu seçenek bana çok daha mantıklı geliyor.

E tabi, "Ben uğraşamam motorun derdiyle, onunu bununu değiştiremem, her gün düzenli binerim, arıza yaparsa hemen tamir edebilmeliyim parça bekleyemem, elim ayağım ulaşımım bu motor, isteyince de hemen satmalıyım." diyen için uygun bir seçenek olmaz.

Bu arada, Türkiye'ye giren son GT650 2009 model, daha üstü yok.

Mertcan39
09 Nisan 2017, 21:09
2018 Baharı için ben orta halli bir GT650 Naked alıp adam etmeye niyetliyim... Parça ve servis sıkıntısı yüzünden bu motor piyasada ederinin altına satıyor. Bu motoru tamamen keyif için alacağım, yani elim ayağım olmayacak. 1 ay parça beklemem de sorun olmayacak. R-Naked farketmez, üstünde aynı blok var sonuçta, fikirlerimi yazayım. Araştırmalarım sonucu ben bu motora ağız tadıyla binebilmek için araştırdıklarıma göre şöyle bir yol çizdim kendime,

Öncelikle Türkiye'de 3-5 tane 2008 üstü enjeksiyonlu model var. Öncelikli olarak onlar tercih edilmeli.

Yoksa mecbur karbüratörlü tercih edilecek... Karbüratörlülerde 2006'nın ilk serisine kadar olanlar gri şaseli, sonraki serilerin tümü siyah şaseli.
Ne olduğunu hatırlamıyorum, gri şasenin kronik sorunlar nedeniyle tercih edilmemesi gerektiğini okumuştum bir yerde, tamamen safsata da olabilir. Ben zaten görsel olarak siyah şase ve jantlı olanı alma taraftarıyım.

Her neyse, şehvetli genç bir arkadaş elinden çıkmamış,kafadan kazası ve şasesinde eğrilik olmayan, motor kısmı sağlıklı, yağ yakmayan bir motor bulmam yeterli benim için, Böyle bir motor kozmetiğine ve kusursuzluğuna göre karbüratörlü 7-9 bin arası, enjeksiyonlu 10-11 arası alınabilir.

Motor alındıktan sonra tüm hortumlar, sıvılar, bilyalar, rulmanlar dahil zaten değişecek.

Sarf malzemelerinin değişmesinin yanında şu bir kesin ki, Hyosung motorlarda elektrik aksam çok nazlı. GT650'lerin kronik sayılabilecek statör, konjektör ve akü üçlüsüne dayalı bir randumansızlığı var. Çoğu zaman bu oyunu statör bozuyor. Diyeceğim o ki, o an sağlıklı olarak çalışıyor olsa da, stock GT650 statörü yerine, başka bir japon motorun muadil statörü takılacak. Statörlerde böyle bir uyum söz konusu. Konjektör Mosfet ile değişecek. Akü'nün sağlığı da düzenli olarak kontrol edilecek. Bunun yanında tüm kablolar, soketler, sigortalar ve bağlantıları kontrol edilecek, eksiği gediği giderilecek.

Yani iyi araştırır ve alacağın motoru iyi seçersen 8-9 bin'e motoru alırsın, 1500-2000 arası statör konjektör lastik ve diğer sarf malzemelerini mal edersin. Ortalama 10-11 bin liraya yüzüne bakılacak 650cc motora binersin. 250cc'lerin 16 bin liradan başladığı şu günlerde, bu seçenek bana çok daha mantıklı geliyor.

E tabi, "Ben uğraşamam motorun derdiyle, onunu bununu değiştiremem, her gün düzenli binerim, arıza yaparsa hemen tamir edebilmeliyim parça bekleyemem, elim ayağım ulaşımım bu motor, isteyince de hemen satmalıyım." diyen için uygun bir seçenek olmaz.

Bu arada, Türkiye'ye giren son GT650 2009 model, daha üstü yok.

Uzun uzun yazmissiniz cok tesekkurler sahibindende 4 5 tane var baska secenekte yok malesef sabirsiz bir insan degilim parcasi oldukca ugrasirim fakat surekli kronik sorunu olursa ogrenci olarak altindan kalkamayabilirim Artik ucuza denk getirirsem mt 07 yada turevi bakmam lazim

Blackeagletr
09 Nisan 2017, 21:18
Uzun uzun yazmissiniz cok tesekkurler sahibindende 4 5 tane var baska secenekte yok malesef sabirsiz bir insan degilim parcasi oldukca ugrasirim fakat surekli kronik sorunu olursa ogrenci olarak altindan kalkamayabilirim Artik ucuza denk getirirsem mt 07 yada turevi bakmam lazim
En başta, öğrenciye gidecek bir motor değil zaten bence.

Kronik sorun olmaz, elektrik tek kronik sorunu zaten.
Ama illaki sorun çıkarabilir. Alabileceğin en yenisi 8 yaşında. Zamanı gelen parçalar bozulup değişim isteyebilir.
Contası kaçırabilir, egzantrik zinciri değişim isteyebilir vs vs. Sürpriz bir motor olacaktır yani. Her motorda olan yaşı gelmiş olaylar başa gelebilir.
650 parçaları temin edebileceğin bir iki yer var Türkiye'de, ama sınırlı tabi, bozulan parça yurtiçinde olmayabilir, yoksa bir ay yurt dışından parça bekleyebilirsin. Böyle durumlar var. MT 07 daha uygundur size, öyle görünüyor.

Mertcan39
09 Nisan 2017, 21:30
Sanirim evet haklisiniz uyguna bir mt 07 bulmam gerekicek yada baska bir alternatif

Mucit23
09 Nisan 2017, 22:17
GT650'nin motoru o kadar kaliteli değil. O paralaları emin değilim ama sıfır ayarında olmadığı sürece ben vermem. Kim şuanda Türkiyede o temizlikte bulman imkansıza yakın birşey. Motor çok torklu çok güçlü ama o blok o gücü kaldırmıyor. 5-6 sene önce naked olanından Benim kuzende vardı. Motor kendi kendini parçaladı resmen.

MT-07 seni daha mutlu edecektir. Ama malesef fiyatlar çok arttı. Geçen sene bu zamanlar MT-07, 17 liradan sahibindende dolaşıyordu.

Mertcan39
09 Nisan 2017, 22:19
GT650'nin motoru o kadar kaliteli değil. O paralaları emin değilim ama sıfır ayarında olmadığı sürece ben vermem. Kim şuanda Türkiyede o temizlikte bulman imkansıza yakın birşey. Motor çok torklu çok güçlü ama o blok o gücü kaldırmıyor. 5-6 sene önce naked olanından Benim kuzende vardı. Motor kendi kendini parçaladı resmen.

MT-07 seni daha mutlu edecektir. Ama malesef fiyatlar çok arttı. Geçen sene bu zamanlar MT-07, 17 liradan sahibindende dolaşıyordu.

2016 aralikta 18 20 arasinda dolasyordu benim parada haziran gibi elime gecicek bos kaldikca motor bakiyorum kafam allak bullak oldu :) xj6 lar var 18 20 ye yada dediginiz gibi 500r bakmaliyim 2 ay icinde fiyatlar ne gostercek bakalim

altora
09 Nisan 2017, 23:51
elin anahtar tutmuyorsa GT 650 ye yaklaşma

Mertcan39
10 Nisan 2017, 01:56
elin anahtar tutmuyorsa GT 650 ye yaklaşma

el anahtar tutuyor hatta serviste dahi calistim fakat elimde parca olmadiktan sonra faydasi yok 1 ay parza bekleyemem malesef

altora
11 Nisan 2017, 21:53
el anahtar tutuyor hatta serviste dahi calistim fakat elimde parca olmadiktan sonra faydasi yok 1 ay parza bekleyemem malesef

Gt 650 Çok güzel F/P makinasıdır. Bu mühendislikte bir makina japon olsaydı şimdiki fiyatının 3 katından aşşağı alamazdın. Aslında tersinden avantaj dedikleri bir makinadır. Elin anahtar tutuyorsa makinanı kendin bakımını yapar tamir edersen paraça sorunu yaşamasssın şimdiki distribütör parça getirmeye başladı zaten . O olmadı en geç 15 günde koreden geliyor zaten. Sana tavsiye edeceğim orjinal bir makina var aslında Eskişehirde tabi daha satılmadıysa. İzmirdeki sahibinden beri takip ediyorum. İstersen sana özelden telf yazarım ararsın.

karadag.05
11 Nisan 2017, 21:59
Hocam bazı adam paraya dayanamaz. 20 bini cebine koy. Git motora bakmaya. Elini tut parayı ver say abi de belkide sıcak paraya dayanamayıp verecek denemek lazım diye dusunuyorum ölücü olmak da denebilir buna :queen: Biraz zor ama denemekten de zarar gelmez diye düşünüyorum. Al-sat yapan kişiler paraya dayanamaz genelde ama.