PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 125'Lik Motoru 200'Lük Yapmak



farfur
12 Şubat 2017, 18:06
125'lik cg tipi motosiklet 200'lük olurmu piston silindir üst kapak krank değişirse olur diye tahmin ediyorum siz ne düşünüyorsunuz 125'lik motoru 200'lük yapan varmı ?

Owl King
12 Şubat 2017, 18:47
Daha önce birçok kez açılmış bu konu. Bu kaynaklar işinize yarayabilir. :)

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/106689-125-cc-lik-motoru-150-cc-ye-cevirme-ile-bilgi-ve-fiyat-istiyorum-tesekkurler.html

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/93097-kuba-cg-150-cc-yukseltme-yapilanlar-masraflar-resimler.html

http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/100525-125-cc-200-cc-ye-yukseltme-hakkinda.html

http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/105469-125cc-5-vites-motosikletimi-200cc-6-vites-yapmak-istiyorum-ne-kadara-mal-olur.html

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/128154-asya-125-cg-200-cc-yapma.html

efendy06
12 Şubat 2017, 18:48
Olur olur. İşinin ehli bir usta kanında da biraz apaçilik varsa yapar. Ama şase direnci ve fren olayı sıkıntılı. 10hp bir motorun üreteceği burkulmaya direnç gösterebilecek şekilde tasarlanmış bir şaseye 18 hp güç yüklerseniz zamanla şasenin ek yerleri yıpranır diye düşünüyorum. Hele bir de çinlilerin tükürüp tükürüp yapıştırdığı şasilerdense temelli risk.

whitedeamon
12 Şubat 2017, 21:50
Gaziantep'e götürün 500lük bile yaparlar.

Ergün Er.
13 Şubat 2017, 11:09
Olsa da o motordan artık hayır gelmez. 3-5bg kazandıracak ufak modifiyelere yönelin.

boora
13 Şubat 2017, 16:03
166 cc yaptım. 65,5 çaplı silindir taktım(orjinali 56,5),200 lük diye geçen pz30 kodlu püskürtmeli karbüratör taktım. Üst kapağıda taşladım silindirin üzerindende biraz aldırdım. İkinci viteste debriyajsız gaz koluna asılmamla teker yapıyordu motor. Ama aşırı ısınıyor ve vuruntulu çalışıyordu. Ama çok zevkliydi 80 km hıza kadar çok çok iyi çıkıyordu.

akandios
25 Ocak 2018, 16:46
kanuni breton 125 motoruma stronk 49.5 silindir çapı 56.5 buna krankı değiştirmeden 65.5 veya 67 mm piston takmayı düşünüyorum 125 lik kapağı kullanabilirmiyim yoksa değiştirmem gerekirmi ?

Birkan07
25 Ocak 2018, 17:56
:farao::farao::farao:

zekeriyaimam
25 Ocak 2018, 19:10
Ben de 50 lik motoru 70 lik yaptım

peugeotcu103
25 Ocak 2018, 19:26
125'lik cg tipi motosiklet 200'lük olurmu piston silindir üst kapak krank değişirse olur diye tahmin ediyorum siz ne düşünüyorsunuz 125'lik motoru 200'lük yapan varmı ?
Krankı değiştirmene gerek yok aynı durum krank kolu içinde geçerli. Gömleği değiştir yeter.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:25 ----------


166 cc yaptım. 65,5 çaplı silindir taktım(orjinali 56,5),200 lük diye geçen pz30 kodlu püskürtmeli karbüratör taktım. Üst kapağıda taşladım silindirin üzerindende biraz aldırdım. İkinci viteste debriyajsız gaz koluna asılmamla teker yapıyordu motor. Ama aşırı ısınıyor ve vuruntulu çalışıyordu. Ama çok zevkliydi 80 km hıza kadar çok çok iyi çıkıyordu.

Yeni değiştirdiysen rodajda olduğundan ısınıyordur.

Baddreams
25 Ocak 2018, 20:55
Eğer olsaydı öyle birşey bende 250 cc motosiklet alır 600 cc yapar binerdim.
(O işlemin % 70 ini kendim yapabilecekken ben cesaret etmiyorum.)
Yapılır yapılmasına ama 125cc lik motosiklete yazık edersin ;)