PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 6 yıllık tecrübemle ss makine değiştirme



BarisBurak
31 Ocak 2017, 22:48
SELAMUN ALEYKÜM ARKADAŞLAR 6 YIL TECRÜBEM VAR ŞU AN CBR125R VAR ELİMDE BİR SONRAKİ MAKİNAMI AZ ÇOK KULLANMAMLA TAM ALIŞMAMIŞ OLSAMDA 600 CC DÜŞÜNÜYORUM DİREK ATLIYORUM OLARAK BAKMAYIN OLAYA TECRÜBE TECRÜBEDİR SAĞDAN SOLDAN AZ ÇOK KULLANARAKTA OLSA TECRÜBEDİR.. YİNE HONDANIN CBR600F YADA CBR 600RR DÜŞÜNÜYORUM SADECE DALGA GEÇMEYİP YORUM YAPMAK İSTEYENLER BAŞIM GÖZÜM ÜSTÜNE BUYRUN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.


EKİPMANSIZ YOLA ÇIKMAM......

Darkcity2000
31 Ocak 2017, 22:57
Güvenli sürüş eğitimi ile taçlandırırsan güzel olur...hakimiyet eğitimi almış olursun bu sayede, doğru bildiğin yanlışları görür somra keyifle gazlarsın.. Birde küçük harflerle yazabilirsen seviniriz..

wing41
31 Ocak 2017, 22:58
6 yıl tecrübe az değil ama 15 beygirden 110 beygire geçişte az değil. Önce bir eğitim almanızı öneririm yüksek cc motosikletlerle. Sonra yolunuz izmite düşerse buyrun bir çay içelim:)

ocyhy
31 Ocak 2017, 22:59
Hocam naçizane fikrim en azından bi 10-15k km Cbr 250-500,R25,ninja 250-300 kullanıp 4 silindir ss'e geçmeniz yönünde.Tabiki karar sizin ama bin bilsende bir bilene sor demiş büyüklerimiz.

zaferce
31 Ocak 2017, 23:02
Soru nedir? Metinde bir soru yok.

Stunt
31 Ocak 2017, 23:04
Bunun için niye konu açtın ?

cbr1907
31 Ocak 2017, 23:15
Olur super olur başarilar

kursaa
31 Ocak 2017, 23:18
kimse helva cevizli fıstıklı olsun yazmamış bari ben yazayım.
helva fıstıklı olsun.

whitedeamon
31 Ocak 2017, 23:24
Hocam yorumları kale alacaksanız yorum yapalım yoksa bir anlamı yok zaten.6 yıl demişsiniz eyvallah ama 125tende 600e geçtiğinizi hatırlıtırım.Etrafınızda varsa öğretecek öncelikle ona danışın zaten yakından tanıyan biriyse size geçebilip geçemeyeceğinizi söylerler.

Jemand
01 Şubat 2017, 01:43
5 yıldızlı bir otelde 6 yıl garsonluk yapıp 7. yılında otel müdürlüğüne terfi edeni gördün mü hiç? bahsi geçen kişi mutlaka arada bulunan hiyerarşik düzendeki departmanlar da görev almalı ki müdürlüğe geçtiğinde tökezlemesin.
olaya bir de bu açıdan bak.
niyet illaki 600cc ise araya mutlaka xj6, cb600f gibi 70-80bg bandında bir makina sıkıştırmalı. 600rr gibi 120bg bir makina senin için çok uç olur bu geçişte.

jimi_hendrix
01 Şubat 2017, 01:50
cbr600rr veya f fazla gelebilir, onun yerine XJ6 diversion gibi bir makineye bakabilirsiniz. Hem 4 silindir, hem de 30-35 beygir aşağı.

4Vaqrant
01 Şubat 2017, 01:52
5 yıldızlı bir otelde 6 yıl garsonluk yapıp 7. yılında otel müdürlüğüne terfi edeni gördün mü hiç? bahsi geçen kişi mutlaka arada bulunan hiyerarşik düzendeki departmanlar da görev almalı ki müdürlüğe geçtiğinde tökezlemesin.
olaya bir de bu açıdan bak.
niyet illaki 600cc ise araya mutlaka xj6, cb600f gibi 70-80bg bandında bir makina sıkıştırmalı. 600rr gibi 120bg bir makina senin için çok uç olur bu geçişte.


Gördüm desem herif şimdi 600rr kullanabilecek mi? Obaaa gördüm

Jemand
01 Şubat 2017, 01:55
Gördüm desem herif şimdi 600rr kullanabilecek mi? Obaaa gördüm

hacı görürsün elbet, eleman çok donanımlıdır, torpili vardır falan filan. ama kurumsal bir firma da bu mümkün değildir. aynı hesap parayı basar 1000cc makina ile başlar. çok yeteneklidir işi kazasız belasız eğitimle kurtarır rayına oturtur.
kendimden örnek verecek olursam eğitim aldım, ehliyet aldım ardından tekrar eğitim aldım, 200cc ile başladım 2k km yaptım, peşine 600cc 78bg bir makina aldım, 4k km de onda yaptım ardından 115bg 850cc aldım. ona rağmen 600 e geçişte tökezlemelerim oldu.
en başında 115bg makina ile de başlayabilirdim, fakat ben bu yolu seçtim. konuda ki arkadaşa da tavsiyem bu yöndedir.

Stunt
01 Şubat 2017, 02:08
hacı görürsün elbet, eleman çok donanımlıdır, torpili vardır falan filan. ama kurumsal bir firma da bu mümkün değildir. aynı hesap parayı basar 1000cc makina ile başlar. çok yeteneklidir işi kazasız belasız eğitimle kurtarır rayına oturtur.
kendimden örnek verecek olursam eğitim aldım, ehliyet aldım ardından tekrar eğitim aldım, 200cc ile başladım 2k km yaptım, peşine 600cc 78bg bir makina aldım, 4k km de onda yaptım ardından 115bg 850cc aldım. ona rağmen 600 e geçişte tökezlemelerim oldu.
en başında 115bg makina ile de başlayabilirdim, fakat ben bu yolu seçtim. konuda ki arkadaşa da tavsiyem bu yöndedir.

inş pulsara binmediniz

Romedon
01 Şubat 2017, 08:22
200-250 cc bi makineden sonra geçiş yapsan daha iyi olurdu. 15 beygir ile 25 30 beygir arasında da bayağı fark var

Coach_k
01 Şubat 2017, 09:18
Eğitim almaya çalış, kendini eğit, eğitmenlerin fikirlerini ciddiye al. Sürdüğün motosikleti ciddiye al.

Uzay mekiği kullanmayacaksın. Korkuyorsan hiç bulaşma, cafe önüne çekip ses çıkartıcaksan zaten almana gerek yok.

oktay33
01 Şubat 2017, 09:42
125 ten 600 'e geçiş için çok konular açılıyor.
Bunların yüzde kaçı gerçekleşiyor acaba?
Aslında bu tip düşünenlerin hayallerini kırmamamak lazım.
Bırakın alsınlar ,sürsünler 600 leri 1,000 leri.
Nasıl olsa nesilleri tükenecek. Tıpkı dinazorlar gibi yok olup gidecekler.
Tabiat ananın kanunu.

Jemand
01 Şubat 2017, 11:02
inş pulsara binmediniz

bindim..


https://www.youtube.com/watch?v=imGheOjNlrg

RedCBR125
01 Şubat 2017, 11:14
Aleyküm Selam dostum genel fikir 125cc den sonra araya 250-300 cc çift silindir bir motosiklet sıkıştırmandır. Al bi yağ pompası garantiden değişmiş R25. çift silindir, gücü iyi piyasası canlı. 2 ay kullanıp biraz güce alışıp satarsın, o şekilde geçersin. 6 senedir 125cc ile napıyorsun da birden 600rr a geçmeye niyet ettin anlamadım.

Cbr125 çok güçsüz ne olursa olsun 125 ile tecrübe edemeyeceğin çoook şey var diye düşünüyorum.

Kızıl pars
01 Şubat 2017, 11:47
CBR125R ile CBR600RR arasındaki ilişki bana kalırsa sadece isim benzerliği.

Ergün Er.
01 Şubat 2017, 11:50
Ülkemize 400cc ler geldi , acaba 400cc den mi devam etseniz. (Yalnız bunlar naked , touring tarzı kullanımı rahat motorlar :cat: )

BarisBurak
15 Mart 2017, 23:20
saolun hocam yorum için teşekkürler..

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:19 ----------

yok kardeşim ss grubundan çıkmak istemiyorum .. yorum için saolun yinede

Sj's
15 Mart 2017, 23:21
Kimse asil sorulmasi gerekeni sormamis: Yili xtiret trafikte kac km var su ana kadar?

BarisBurak
15 Mart 2017, 23:34
:) saolun hocam siz tecrübeli kişiler olmasa burada dengesiz yorumlara maruz kalıcaz.. ileriye dönük inşallah

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------

yorumun için teşekkürler cbr ci kardeşim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:24 ----------

amaç soruya cevap aramak değil tecrübeli abiler ve kardeşlermizden yorum almak..

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:25 ----------

yollarım kardeşim cehennem ateşinde pişmiş olur.. bi ağzınızı ayrı açında .. şuraya bi bari şunu yazmadan fikir değiştirebileceğiniz yorum yazımn şunu yazmayın .. madem ölmemi bekliyon güzel kardeşim neden bu şekilde sorabilir miyim.. motorcu motorcuya yardımcı olur köstek değil..

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:27 ----------

güzel kardeşim ihtimallere kulak vermek gerek sadece bunu yazıyorum.. olumsuzu kafadan silip motorcu motorcuya köstek değil destek olmalı ama bu şekilde değil.. ben görüşüme saygı duyunda demiyorum .. ayrıca 6 yıl garsonluk yapan kişi müdür olamaz o kişi o otelin sahibi bu kafanızı kafi miktarda kurcalar umarıjm..

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------

hocam yorumun için tşkkrler de makinayı büyütmeye gerek yok neden yok tabiki milim gaz herşeyi değiştirebilir o yöndne değil elimizdeki roket değil ve hava artistlik uzağımda dursun aman diyim.. makina benimdir benim elimdedir kimsenin nazarıda değmesin sesinide duymasın düşüncem o yönde emin oalbilirsin..

BarisBurak
15 Mart 2017, 23:40
hocam bilmiyorum tecrcğbeniz kaçyıllık 1300cc lik makina kullanıyo görünüyosunuz fakat size diyeceğim tek şey şudur.. 1. ihtimallere KUALK VERİN.. 2. OLUMSUZU KAFADAN SİLMEZSENİ ATTIĞINIZ HER ADIM DÜNAYFDAKİ BİR OT GÖREVİNİZDİR..

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:35 ----------


CBR125R ile CBR600RR arasındaki ilişki bana kalırsa sadece isim benzerliği.

GÜZEL KARDEŞİM TABİ Kİ ÖYLE BAK O KONUYA GİRMEK SİTERSEN BEN SANA ŞUNU DİYİM CBR125 İLE CBR125 ARASINDA DAĞ KONUSUNU AÇMAYA GEREK YOK ARASINDAKİ FARKI ANLATMAYA ÖMÜR YETMEZ.. İÇMEDİM KAFAM YERİNDE GENELDE BU TÜR SORULAR AKLA GELİR O YÜZDEN YAZIYORUM ANLAMANIZ İÇİN FELSEFİ DÜŞÜNMENİZ GEREK YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER YİNEDE KAZASIZ BELASIZ..

Sj's
15 Mart 2017, 23:40
ne yaziyo anlamiyorum ki ben

BarisBurak
15 Mart 2017, 23:53
ne yaziyo anlamiyorum ki ben

hocam anlamadığınız konu nedir buradayım

MotoHayal
16 Mart 2017, 01:25
Bak güzel kardeşim belki de abim sindir bilemiyorum 23 yaşındayım 3 adet 600 cc ss kullandım arkadaşımda 2014 cbr125r var o motor ss değil bu konuda bi anlaşalım niyetini az çok anladığımı düşünerek cevap yazıyorum bütçen nedir önce onu bi söyle onun dışında 125 lik motorda kullandığın ekipmanların yeterli olmayacak ve son olarak da 600 diyorsan fazladan bi 1000 lira at tahmini söylüyorum powercommander ile gücü sınırla bir süre madem hem 600 kalibina alışmış olursun hem ses olur yavaş yavaş arttirsin

EsHero
16 Mart 2017, 10:32
Ciddi cevap veriyorum net bir şekilde binemezsin. Şansa hiç kaza yapmazsan bile hiç bir zaman o çevrendeki iyi süren arkadaşlarına özellikle virajlarda yetisemiyeceksin. Ha benim yarışla kapismayla işim yok de de tüm forum dalgamizi geçelim.:queen: yarış motorunu arazide kullanmayacaksan eger

Birde 6 senedir 125 cc demişsin de istersen 125 cc de 500 milyon km yap. Bu işi şuna benzetebiliriz.

Ilkokul 1.sınıfta 6 sene okuyup diğer sınıfları atlayıp birden 6. Sınıfa geçilmez demi? Önce diğer sınıfları da görmeli ve ogrenmelisin.
Çünkü tıpkı okulda 1.sınıf la 6. Sınıf ta gördüğün dersler ne kadar farklı ise senin dediğin 2 motor arasındaki fark da o kadar uçuk ve net.
Haydi Saygılarla.

mehmet tufan
16 Mart 2017, 10:44
birinde gazı azıcık açınca 30 40 görüyosun, birinde 70 80 hatta tekere kalkmalar falan
çok dikkatli, çok aktif, bilinçli ve hakim olmazsan çok canın yanabilir. şimdiden başarılar.

Lucien
16 Mart 2017, 10:48
kendini biliyorsan sorun yoktur bilinçli kullan 1200 cc al

shruikan
16 Mart 2017, 11:07
rc 390 al?

cenkyenmez
16 Mart 2017, 12:20
Çok bilgim yok ss konusunda, bilgi sahibi arkadaşlara soruyorum. Konu sahibi arkadaşla 250cc konusunda anlaşamıyor ikna edemiyorsak eğer, cbr500r önermek 600'e göre nispeten daha insaflı olmaz mı?

BarisBurak
16 Mart 2017, 13:23
Ciddi cevap veriyorum net bir şekilde binemezsin. Şansa hiç kaza yapmazsan bile hiç bir zaman o çevrendeki iyi süren arkadaşlarına özellikle virajlarda yetisemiyeceksin. Ha benim yarışla kapismayla işim yok de de tüm forum dalgamizi geçelim.:queen: yarış motorunu arazide kullanmayacaksan eger

Birde 6 senedir 125 cc demişsin de istersen 125 cc de 500 milyon km yap. Bu işi şuna benzetebiliriz.

Ilkokul 1.sınıfta 6 sene okuyup diğer sınıfları atlayıp birden 6. Sınıfa geçilmez demi? Önce diğer sınıfları da görmeli ve ogrenmelisin.
Çünkü tıpkı okulda 1.sınıf la 6. Sınıf ta gördüğün dersler ne kadar farklı ise senin dediğin 2 motor arasındaki fark da o kadar uçuk ve net.
Haydi Saygılarla.



yorumun için tşkkürler kardeşim.. bence anlattığın ve açıklama yapmaya çalıştığın konuda batmışsın .. eğitim konusunda atlama olabilir IQ ya göre her insanın aklı zihni bir olmadığı için tabi anlarsan.. keşke bu şekilde köstek değilde olabildiğiniz kadar doğru yolda destek olsanız motorcu kardeşlerimize.. bende saygılarımla kazasız belasız.. bu arada özgüven ve dikkat olduktan sonra cc den cc ye atlanabilir.. SS konusundada anlaştığımızı sanıyordum en az 4 silindir veya 1000cc makina olmadan ss olmaz demiştim..

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:12 ----------


kendini biliyorsan sorun yoktur bilinçli kullan 1200 cc al

kardeşim yemin ediyorum köstek olan arkadaşlara inat forumdaki en güzel yorumu yapmışsın.. işte bnim bakış açım bu bilinçli ve dikkatli olduktan sonra 125cc den 600 cc ye geçiş çok abartılmamalı yani.. keşke herkes köstek oalcağına düzgün ve yeterli açıklayıcı şekilde destek olabilse siz gibi teşekkürler kardeşim kazasız belasız..

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:14 ----------


Çok bilgim yok ss konusunda, bilgi sahibi arkadaşlara soruyorum. Konu sahibi arkadaşla 250cc konusunda anlaşamıyor ikna edemiyorsak eğer, cbr500r önermek 600'e göre nispeten daha insaflı olmaz mı?

GÜZEL KARDEŞİM YORUMUN İÇİN TEŞEKKÜRLER.. 500R I FİYAT YÖNDEN OLSUN PERFORMANS YÖNDEN OLSUN GEREKSİZ YAPMIŞ SANKİ HONDA .. 300 CC MAKİNAIN GİTTİĞİ KADAR GİTMİYO

erkang
16 Mart 2017, 13:31
Cbr650f al, çok rahat binersin bence

Uğur Gündüz
16 Mart 2017, 14:17
Selamlar,

Yorumumu ipleyeceğinizi varsayarak yazıyorum. Öncelikle şu özgüveniniz için tebrik ederim bende yaklaşık 5-6 senedir motosiklete biniyorum ve sizin gibi cesaretli olamıyorum. Evet büyük motorlara sağdan soldan olsa'da binip bir tur atmışlığım var ( mt07 - gsr600 - zx636 ) gibi makineler bunlar. Ama 15 beygir gibi bir makineden 600rr'a geçmek demek kefene bir kolunuzu sokup diğeri için'de hazırlık yapmak gibi bir şeydir. 600rr kaç beygir bilmiyorum ama, çok beygir... Nacizane tavsiyem r25 gibi , ktm rc390 gibi makinelere bakmanız. Bende çok bilgili sayılmam ama 6 yıllık tecrübe sonunda bu makinalar'da zorluk çekeceğinizi sanmıyorum ve 600cc ye geçiş döneminde bence en ideal makineler bunlar olmalı. Naked seviyorsanız bajaj'ın dominarı var mesela ya da ne bileyim tnt250 var.. Enduro derseniz zaten bu senenin amiral gemisi olacak olan trk geldi.. Hayırlısı olsun hakkınız'da.. İnşallah pişman olacağınız bir şey yapmazsınız.

DreamTheater
16 Mart 2017, 14:25
uzun yol yapan motorcularla konuşun, işi bilen hocalarla vs. denen şudur, motor sürerken yumuşak sürüş denen bir olay var,110-120 ile gidiyorsun diyelim, hep bu hızda gidersin, millet bir basar 200 hoop fren 60, hadi yine bas hooop, sen stabil 110 la gelir geçersin, uzun yolda böyle acaip işler yapılmaz,hocalarda bunu anlatır, güvenli sürüşün olaylarından biride budur, basmak değil olay, olay güvenli ve sürekli sorunsuz yumuşak gitmekte...

şu ss olayınada gıcık oluyorum aslında, bu motorların adı üstünde zaten, pistte yarış motorudur bunlar, bunların piyasa her önüne gelene satılması, karayolunda kullanılması hele hele trafikte kullanılması yasak olmalı, gayeleri yapılış amaçları başka çünki, bakma aşırı talep gelince firmalarında işine gelmesi sektör oluşması sebebiyle satışları sınırlanmadı, bana kalsa bu yarış motorlarını sattırmam bile, karayolunda cruiser enduro gibi aletlerle kesinlikle kurallara uyarak motora izin verilmeli ama dünya böyle değil ne yazıkki, o yüzden basanda kamyonun arkasına çakılıp kazınanda olacak motorun çarpıp öldürdüğüde....

bilinçli olalım arkadaşlar, basmayın şu aletlerle, yarışmı yapacaksın git piste bas, pist yokmu boş alan bul bas, odamı yok, o zaman o motoru alma bu sevdayı unut, basma sevdasını yani.... neyse anladınız siz sıkıntımı, aman dikkat edin ve kurallara uyun arkadaşlar, sonu ölmek-öldürmek ve ömür boyu sakat kalmak yada bırakmak olan bir iş bu, aman diyim...

trancexp
16 Mart 2017, 15:05
çare 500R :)

Norton772
16 Mart 2017, 15:18
5 yıldızlı bir otelde 6 yıl garsonluk yapıp 7. yılında otel müdürlüğüne terfi edeni gördün mü hiç? bahsi geçen kişi mutlaka arada bulunan hiyerarşik düzendeki departmanlar da görev almalı ki müdürlüğe geçtiğinde tökezlemesin.
olaya bir de bu açıdan bak.
niyet illaki 600cc ise araya mutlaka xj6, cb600f gibi 70-80bg bandında bir makina sıkıştırmalı. 600rr gibi 120bg bir makina senin için çok uç olur bu geçişte.
guzel bir ornek olmus lakin bizim ulkemizde boyle ornekler de var :)
not: turizm otelcilik mezunuyum ve turizmde calisiyorum yillardir. mesela emlakci birinin bodoslama otele mudur oldugunu biliyorum.

BarisBurak
16 Mart 2017, 18:13
Selamlar,

Yorumumu ipleyeceğinizi varsayarak yazıyorum. Öncelikle şu özgüveniniz için tebrik ederim bende yaklaşık 5-6 senedir motosiklete biniyorum ve sizin gibi cesaretli olamıyorum. Evet büyük motorlara sağdan soldan olsa'da binip bir tur atmışlığım var ( mt07 - gsr600 - zx636 ) gibi makineler bunlar. Ama 15 beygir gibi bir makineden 600rr'a geçmek demek kefene bir kolunuzu sokup diğeri için'de hazırlık yapmak gibi bir şeydir. 600rr kaç beygir bilmiyorum ama, çok beygir... Nacizane tavsiyem r25 gibi , ktm rc390 gibi makinelere bakmanız. Bende çok bilgili sayılmam ama 6 yıllık tecrübe sonunda bu makinalar'da zorluk çekeceğinizi sanmıyorum ve 600cc ye geçiş döneminde bence en ideal makineler bunlar olmalı. Naked seviyorsanız bajaj'ın dominarı var mesela ya da ne bileyim tnt250 var.. Enduro derseniz zaten bu senenin amiral gemisi olacak olan trk geldi.. Hayırlısı olsun hakkınız'da.. İnşallah pişman olacağınız bir şey yapmazsınız.


yourumun için teşekkürler kardeşim.. iplemek ne demektir estafirullah bu tr şeyleri duymak için başlık açıyoruz.. tekrar teşekkür ederim köstek değil destek oalbildiğinizce olduüğunuz için.. kazasız belasız inşallah..

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:10 ----------


uzun yol yapan motorcularla konuşun, işi bilen hocalarla vs. denen şudur, motor sürerken yumuşak sürüş denen bir olay var,110-120 ile gidiyorsun diyelim, hep bu hızda gidersin, millet bir basar 200 hoop fren 60, hadi yine bas hooop, sen stabil 110 la gelir geçersin, uzun yolda böyle acaip işler yapılmaz,hocalarda bunu anlatır, güvenli sürüşün olaylarından biride budur, basmak değil olay, olay güvenli ve sürekli sorunsuz yumuşak gitmekte...

şu ss olayınada gıcık oluyorum aslında, bu motorların adı üstünde zaten, pistte yarış motorudur bunlar, bunların piyasa her önüne gelene satılması, karayolunda kullanılması hele hele trafikte kullanılması yasak olmalı, gayeleri yapılış amaçları başka çünki, bakma aşırı talep gelince firmalarında işine gelmesi sektör oluşması sebebiyle satışları sınırlanmadı, bana kalsa bu yarış motorlarını sattırmam bile, karayolunda cruiser enduro gibi aletlerle kesinlikle kurallara uyarak motora izin verilmeli ama dünya böyle değil ne yazıkki, o yüzden basanda kamyonun arkasına çakılıp kazınanda olacak motorun çarpıp öldürdüğüde....

bilinçli olalım arkadaşlar, basmayın şu aletlerle, yarışmı yapacaksın git piste bas, pist yokmu boş alan bul bas, odamı yok, o zaman o motoru alma bu sevdayı unut, basma sevdasını yani.... neyse anladınız siz sıkıntımı, aman dikkat edin ve kurallara uyun arkadaşlar, sonu ölmek-öldürmek ve ömür boyu sakat kalmak yada bırakmak olan bir iş bu, aman diyim...


güzel kardeşim tşkler yorum içinde gözünü seveyim şu şomağzınızı açmadan yorum yapın hele ya :) ben o artislik olsun veya basam gidem diyenlerden gdeğilim ne kadar desemde şüphenize yenik düşersiniz ama bilinçli kullanıcı olduğuma eminim..

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:12 ----------


çare 500R :)

yok kardeşim öyle düşünmüyorum gerekszi makina bence 250cc den 600e geçiş yapılrı rahatlıkla.. 500cc nedne yaptı honda amcalar bilmiyorum vallahi250 cc makinadan tek farkı ismi.. :)

EsHero
16 Mart 2017, 19:00
yorumun için tşkkürler kardeşim.. bence anlattığın ve açıklama yapmaya çalıştığın konuda batmışsın .. eğitim konusunda atlama olabilir IQ ya göre her insanın aklı zihni bir olmadığı için tabi anlarsan.. keşke bu şekilde köstek değilde olabildiğiniz kadar doğru yolda destek olsanız motorcu kardeşlerimize.. bende saygılarımla kazasız belasız.. bu arada özgüven ve dikkat olduktan sonra cc den cc ye atlanabilir.. SS konusundada anlaştığımızı sanıyordum en az 4 silindir veya 1000cc makina olmadan ss olmaz demiştim..

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:12 ----------



kardeşim yemin ediyorum köstek olan arkadaşlara inat forumdaki en güzel yorumu yapmışsın.. işte bnim bakış açım bu bilinçli ve dikkatli olduktan sonra 125cc den 600 cc ye geçiş çok abartılmamalı yani.. keşke herkes köstek oalcağına düzgün ve yeterli açıklayıcı şekilde destek olabilse siz gibi teşekkürler kardeşim kazasız belasız..

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:14 ----------



GÜZEL KARDEŞİM YORUMUN İÇİN TEŞEKKÜRLER.. 500R I FİYAT YÖNDEN OLSUN PERFORMANS YÖNDEN OLSUN GEREKSİZ YAPMIŞ SANKİ HONDA .. 300 CC MAKİNAIN GİTTİĞİ KADAR GİTMİYO

Dostum yaşını bilemiyorum fakat yazdiklarindan ufak olduğunu ve okuduklarini tam anlayamadigini düşünüyorum. Şuan belki farkında değilsin ama dışardan bakıldığında 1200cc al diyene övgüler 250 cc al diyenlere satırlar dosemissin.:cherry:
Bu verdiğim okul örneği dünyanın heryerinde örnek olarak kullanıldığını gördüm. Ve ben demeden bi şey daha demişsin. Tıpkı gerçek okulda olduğu gibi eğer ki yüksek iq ya sahipsen atlatabilirler 6.sınıfa bu bir örnek o zaman örneği reale doktugumuzde sizinde rossi kadar olmasa da forumun genelinden daha iyi surebiliyor olmanız lazım. Tıpkı okulda yasitlarinizdan daha iyi olduğunuzda 1.den 6. Sınıfa atlatabildikleri gibi.:cat:
Şimdi sorarım bu örneğe göre siz bu kadar iyi surebildiginizi düşünüyormsunuz?
Eğer gerçekten iyi bir sürücü iseniz zaten bu foruma girip bu şekilde hangisi iyi? CC buyutsem mi? gibi benzeri bir konu acmazdiniz. Daha siz bile kendinizden emin değilken, insanlardan yorum beklerken 600 cc almanız tek kelime ile ölüme davetiye...

Stunt
16 Mart 2017, 19:32
bindim..

https://www.youtube.com/watch?v=imGheOjNlrg

otelci misin abi sen

Jemand
16 Mart 2017, 20:04
otelci misin abi sen

turizm fakultesi mezunuyum. yurt dışında bir süre turizm işinde çalıştıktan sonra bu işin türkiye de kesinlikle yapılmayacağına karar verdim. şuan türkiye de sağlık sektöründeyim.

jimi_hendrix
16 Mart 2017, 20:37
yourumun için teşekkürler kardeşim.. iplemek ne demektir estafirullah bu tr şeyleri duymak için başlık açıyoruz.. tekrar teşekkür ederim köstek değil destek oalbildiğinizce olduüğunuz için.. kazasız belasız inşallah..

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:10 ----------




güzel kardeşim tşkler yorum içinde gözünü seveyim şu şomağzınızı açmadan yorum yapın hele ya :) ben o artislik olsun veya basam gidem diyenlerden gdeğilim ne kadar desemde şüphenize yenik düşersiniz ama bilinçli kullanıcı olduğuma eminim..

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:12 ----------



yok kardeşim öyle düşünmüyorum gerekszi makina bence 250cc den 600e geçiş yapılrı rahatlıkla.. 500cc nedne yaptı honda amcalar bilmiyorum vallahi250 cc makinadan tek farkı ismi.. :)

500r ın rahatlığı ve sorunsuzluğu çoğu alette yoktur. gereksiz alet değil, herşey de top speed ve hızlı gitmek agresiflik demek değil...

Stunt
16 Mart 2017, 20:38
turizm fakultesi mezunuyum. yurt dışında bir süre turizm işinde çalıştıktan sonra bu işin türkiye de kesinlikle yapılmayacağına karar verdim. şuan türkiye de sağlık sektöründeyim.

Tr de bitti zaten Antalya'da çoğu patron kredisini 3. kez yapılandırdı yasaya göre daha fazla yapılandırma hakları yok tabii otelcileri kurtarmak için yarım saatte özel yasa çıkarabilirler :), sürünüyorlar yazık ettiler o kadar yatırıma. Durumlar daha kötüye giderse malesef yurt dışına temelli yerleşmeyi düşünüyorum bu aralar ülke yüzünden manevi bunalıma girdim. Ekonomimize bakınca gelecekte maddi bunalıma da gireceğimi düşünüyorum hepimizi zor günler bekliyor.

Jemand
16 Mart 2017, 20:48
Tr de bitti zaten Antalya'da çoğu patron kredisini 3. kez yapılandırdı yasaya göre daha fazla yapılandırma hakları yok tabii otelcileri kurtarmak için yarım saatte özel yasa çıkarabilirler :), sürünüyorlar yazık ettiler o kadar yatırıma. Durumlar daha kötüye giderse malesef yurt dışına temelli yerleşmeyi düşünüyorum bu aralar ülke yüzünden manevi bunalıma girdim. Ekonomimize bakınca gelecekte maddi bunalıma da gireceğimi düşünüyorum hepimizi zor günler bekliyor.

çok haklısın. kanarya adalarında gloria palace da çalıştım bir süre, haftada 2 gün tatil. günlük mesai 8 saat. maaş tip hariç 1200 euro idi. türkiyede 1300 lira :) şimdi diyecekler orda da fiyatlar ona göre. bira 80 cent, ev kirası 450 euro. 2 arkadaş daha bul eve olsun sana 150 euro. mcdonalds da bi menü 6 euro. arabanın deposunu 30 euro ya fullüyorsun. bunları lütfen kur ile çarpmayın. hepsini bir birim olarak kabul edin. herşeyini dışardan ithal eden bir ada ülkesinde kazanç ve fiyatlar bu şekildeyken, her köşesi "cennet" vatanımda tüm öğünlerini simit çay ile hesaplayınca ortada ne maaş kalıyor ne de başka bir şey. bu arada tüm alt düzey otel personelinin kendine ait arabası ve evi var idi.

BarisBurak
16 Mart 2017, 23:00
Dostum yaşını bilemiyorum fakat yazdiklarindan ufak olduğunu ve okuduklarini tam anlayamadigini düşünüyorum. Şuan belki farkında değilsin ama dışardan bakıldığında 1200cc al diyene övgüler 250 cc al diyenlere satırlar dosemissin.:cherry:
Bu verdiğim okul örneği dünyanın heryerinde örnek olarak kullanıldığını gördüm. Ve ben demeden bi şey daha demişsin. Tıpkı gerçek okulda olduğu gibi eğer ki yüksek iq ya sahipsen atlatabilirler 6.sınıfa bu bir örnek o zaman örneği reale doktugumuzde sizinde rossi kadar olmasa da forumun genelinden daha iyi surebiliyor olmanız lazım. Tıpkı okulda yasitlarinizdan daha iyi olduğunuzda 1.den 6. Sınıfa atlatabildikleri gibi.:cat:
Şimdi sorarım bu örneğe göre siz bu kadar iyi surebildiginizi düşünüyormsunuz?
Eğer gerçekten iyi bir sürücü iseniz zaten bu foruma girip bu şekilde hangisi iyi? CC buyutsem mi? gibi benzeri bir konu acmazdiniz. Daha siz bile kendinizden emin değilken, insanlardan yorum beklerken 600 cc almanız tek kelime ile ölüme davetiye...


teşekkürler kardeşim.. yaş konusuna girmekten çekinirim önemli olan olgunluğu yıllar belirler tabi ki ama hak veririm sizlere tabiki yaşım.. ben büyük cc tavsiye verenlere övgüler değilki sadece köstek yerine destek oldukları için dogru şekilde olanlara tabiki öyle dedim.. Ayrıca estafirullah ben sizler gibi bir ekip grup kuramıyorum.. çünki gücenecek kimse yok dünyada bu tür konulara sizler sokuyosunuz mecbur kalıyorum.. sanalda da olsa birilerine güvenmek az çok konuşup tartışmak tecrübeli abi ve kardeşlerimizden düşünürlerden birşeyler dinlemek için buradayım bana 250 değil 125cc de devam et de ama bunu adamlığını olgunluğunu ve bütün motorcu kardeşlerimizi ele alarak anlatmasını bil benim herkes başım üsütndedir ben bana 600cc al 1000cc al gibi tavsiyeler verilmesini değil kendini beğenmemiş fakat tecrübesini konuşturabilecek kişilerden yorum beklerim yaşı önemli değil abim olsun küçüğüm olsun hiç sorun değil bilgi bilgidir ne olursa olsun.. ben artık 600cc değil ninja250r alıyorum nasipse.. yorumun için teşekkürler.. bu arada yaşım 22

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:57 ----------


500r ın rahatlığı ve sorunsuzluğu çoğu alette yoktur. gereksiz alet değil, herşey de top speed ve hızlı gitmek agresiflik demek değil...

tabiki öyle değil kardeşim fakat.. 500r ın fiyatına bi ninja300 almak daha mantıklı değilmidir bence ninja300 ömürlük makina gibi ..yani şimdi yeni kasa da olsa 500r a 20 bin lira vermek akıl karı değil gibi..

EsHero
16 Mart 2017, 23:32
teşekkürler kardeşim.. yaş konusuna girmekten çekinirim önemli olan olgunluğu yıllar belirler tabi ki ama hak veririm sizlere tabiki yaşım.. ben büyük cc tavsiye verenlere övgüler değilki sadece köstek yerine destek oldukları için dogru şekilde olanlara tabiki öyle dedim.. Ayrıca estafirullah ben sizler gibi bir ekip grup kuramıyorum.. çünki gücenecek kimse yok dünyada bu tür konulara sizler sokuyosunuz mecbur kalıyorum.. sanalda da olsa birilerine güvenmek az çok konuşup tartışmak tecrübeli abi ve kardeşlerimizden düşünürlerden birşeyler dinlemek için buradayım bana 250 değil 125cc de devam et de ama bunu adamlığını olgunluğunu ve bütün motorcu kardeşlerimizi ele alarak anlatmasını bil benim herkes başım üsütndedir ben bana 600cc al 1000cc al gibi tavsiyeler verilmesini değil kendini beğenmemiş fakat tecrübesini konuşturabilecek kişilerden yorum beklerim yaşı önemli değil abim olsun küçüğüm olsun hiç sorun değil bilgi bilgidir ne olursa olsun.. ben artık 600cc değil ninja250r alıyorum nasipse.. yorumun için teşekkürler.. bu arada yaşım 22

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:57 ----------



tabiki öyle değil kardeşim fakat.. 500r ın fiyatına bi ninja300 almak daha mantıklı değilmidir bence ninja300 ömürlük makina gibi ..yani şimdi yeni kasa da olsa 500r a 20 bin lira vermek akıl karı değil gibi..

İnan çok sevindim bu kararına. İnan bana burada benim veya sana kademeli olarak motoru büyüt diyen diğer arkadaşların tek amacı geçmişte yaşadığımız tecrubelerden kaynaklanıyor. Ölümlü motosiklet kazalarının malesef azımsanmayacak bir çoğunluğu büyük motorlar ile oluyor ve belkide diyoruz ki o motor yerine altında 125 250 cc bi motor olsaydı şuan bir çok arkadaşımız burada bizlerle olacaktı. Malesef özgüven ve tecrübe yazmışsın önceki mesajlarından birinde. Bu işte özgüven malesef en tehlikeli şeylerden biridir. Bir çok otorite motorsiklet hayatının en tehlikeli dönemi olarak şuan yaşadığın (ki hepimiz bu dönemden geçtik) dönemi yani 125 250 de iken ben artık oldum motoru büyütme vakti geldi denilen dönemde olduğunu söyleniyor. Çünkü bu dönemde insan kendisine olan güvenden normalde yapmayacagi hatalara dusebiliyor.
Malesef bizde çok yakın bir zamanda bir arkadaşımızı motosiklet kazasında kaybettik. Ve bu arkadaş tanıdığım en iyi motosiklet sürücülerinden birisiydi. Yani demem o ki malesef bu işin tecrübe ve yıllar ile hiç ilgisi yok.
Sözü daha fazla uzatmaya gerek yok çok doğru bir karar vermissiniz bunun için çok mutluyum. Youtube da murtanio adlı bir kanal vardı sanırsam Alman bi genç arkadaş sizinle yaşıt. Kendisini takdirle izliyorum çünkü şuan kendisinde r6 olmasına rağmen 1 sene önce ninja 300 ile virajli yollarda 600 lük makinalar ile dalga geçiyordu. Yani siz iyi kullandıktan sonra 600 mus 1000 mış 250 imiş hiç önemli değil. Şunu da unutmayın ( bu arada ss sevdiğiniz için bunları örnek veriyorum :) ) bildiginiz gibi istanbul park a ne modifiyeli R1 ler r1m ler gsxr 1000 ler cbr 1000rr lar giriyor bunu sizde biliyorsunuzdur. Fakat onlara rağmen pist rekoru bildiğim kadarı ile hala kötü durumda olan bi r6 ile Toprak Razgatlioglu kardeşimize ait. Bırakın siz iyi sürün düşük cc ile, zaten 250 300 cc ile binlik ve 600 lukleri virajlarda geçince cc büyütmek istemiyeceksiniz :)

BarisBurak
16 Mart 2017, 23:39
İnan çok sevindim bu kararına. İnan bana burada benim veya sana kademeli olarak motoru büyüt diyen diğer arkadaşların tek amacı geçmişte yaşadığımız tecrubelerden kaynaklanıyor. Ölümlü motosiklet kazalarının malesef azımsanmayacak bir çoğunluğu büyük motorlar ile oluyor ve belkide diyoruz ki o motor yerine altında 125 250 cc bi motor olsaydı şuan bir çok arkadaşımız burada bizlerle olacaktı. Malesef özgüven ve tecrübe yazmışsın önceki mesajlarından birinde. Bu işte özgüven malesef en tehlikeli şeylerden biridir. Bir çok otorite motorsiklet hayatının en tehlikeli dönemi olarak şuan yaşadığın (ki hepimiz bu dönemden geçtik) dönemi yani 125 250 de iken ben artık oldum motoru büyütme vakti geldi denilen dönemde olduğunu söyleniyor. Çünkü bu dönemde insan kendisine olan güvenden normalde yapmayacagi hatalara dusebiliyor.
Malesef bizde çok yakın bir zamanda bir arkadaşımızı motosiklet kazasında kaybettik. Ve bu arkadaş tanıdığım en iyi motosiklet sürücülerinden birisiydi. Yani demem o ki malesef bu işin tecrübe ve yıllar ile hiç ilgisi yok.
Sözü daha fazla uzatmaya gerek yok çok doğru bir karar vermissiniz bunun için çok mutluyum. Youtube da murtanio adlı bir kanal vardı sanırsam Alman bi genç arkadaş sizinle yaşıt. Kendisini takdirle izliyorum çünkü şuan kendisinde r6 olmasına rağmen 1 sene önce ninja 300 ile virajli yollarda 600 lük makinalar ile dalga geçiyordu. Yani siz iyi kullandıktan sonra 600 mus 1000 mış 250 imiş hiç önemli değil. Şunu da unutmayın ( bu arada ss sevdiğiniz için bunları örnek veriyorum :) ) bildiginiz gibi istanbul park a ne modifiyeli R1 ler r1m ler gsxr 1000 ler cbr 1000rr lar giriyor bunu sizde biliyorsunuzdur. Fakat onlara rağmen pist rekoru bildiğim kadarı ile hala kötü durumda olan bi r6 ile Toprak Razgatlioglu kardeşimize ait. Bırakın siz iyi sürün düşük cc ile, zaten 250 300 cc ile binlik ve 600 lukleri virajlarda geçince cc büyütmek istemiyeceksiniz :)


anlaşmaya başladık inşallah :) bana böyle gel kardeşim işte ya.. 250cc ömürlük makina aslında sadece insan 2 yıl kadarda olsa kazasız belasız bi 4 silindir zevkini yaşaması illaki gerek diye düşünüyorum tabi hasta motorsikletçi olanlar için yazıyorum bunu.. bu arada istanbulda yaşamıyorum modifiye alanlarını bilmiyorum yani.. ama bi ayağım orada..