PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yamaha Tracer 700 Kullanıcı İncelemesi



FatihCoskun8
02 Ocak 2017, 21:29
Yamaha Tracer 700 incelemesi

Motorumu sıfır km olarak aldım size artı ve eksikleriyle anlatacağım. Daha önce 14 farklı motosiklet sahibi oldum ve arkadaşlarımın birçok motosikletini kullanıp test ettim. Dolayısıyla acemi biri değilim. Vatandaş gözüyle bu motorun nasıl olduğunu size anlatacam.

Bundan önceki motorum Yamaha XJ6 Diversion F. Traceri ilk aldığımda yüksek oturum konumuna ilk 1 saat alışamadım. Bunca yıl yere yakın motosiklet kullanmıştım. Fakat 1 saat sonrası aslında yüksek motorun daha iyi olduğunu daha rahat daha hakim ve araçlar tarafından daha iyi gorulebildigini farkettim. Tracere ile yol alırken de bunların hepsini hissediyorsunuz. Tracer yolda giderken çok şaşırtıcı derecede hafif olduğundan cok acayip dengede gidiyor ve istediğiniz gibi parmak uçlarınizla bile motoru yönlendirebiliyorsunuz.Hafif kontra verdiğiniz anda motor kendi yatıyor ve yattığında bile o dengesine bayıldım. Virajlara gaz kesmeden girebilirsiniz gerçekten gaz hassasiyeti virajı dengesi çok üst düzey. Hafifliği sayesinde çok da kıvrak. Olduğunuz yerde dönebilirsiniz ve yan yatırma hissiyatı sıfır.

Tracer da abs standart geldiği için bunu bilerek sürmek insana guven veriyor. Abs olup olmama konusu herzaman tartışmaya açık fakat ben fikrimce olmuşken Absli olsun diyorum. Yıl 2016 herkes hızlı artık. Tracerin da frenlerini beğendim. Üzerinde Michelin Road 4 lastik ile gelmesinin önemi çok büyük ama frenaj gerçekten surda duracam dediğinde görevini iyi yapıyor.

İlk 1000 km 6000 deviri geçmedim performans daha tam anlamıyla yorum yapamicam fakat Mt07 deki o ivmelenme gerçekten insanın yüzünü güldürüyor. Sanki spor bir motosiklet gibi hızlanması takdire şayan. Ara sıra spor kullanan arkadaşlarınıza takilabilirsiniz asla geride kalmazsınız. Gaz kolunu azıcık çevirdiğiniz anda harika bir tepki veriyor tracer. Kesinlikle hantal değil çok seri. 5000 devir 120 6000 devir 150 yapıyor. Bu süratlerde motosiklet yağ gibi akıyor. Hiç hissetmeden gidiyorsunuz. 130 altında ECO mod çıkıyor. Bu hizlarda giderseniz yakıt oldukça düşüyor. Uzun yolda saatlerce 150 ile gidebilirsiniz. Yada 120 ye sabitleyip araba konforunda ve çok ekonomik yol alabilirsiniz.

Yakıt konusunda rodaj süresince fazla yakıt harcadım. Bir depo ile 300 u pek görmedim ama bunun sebebi rodaj da olduğu için blok içerisindeki yağ kalitesi ve parçaların uyum süreci ve benim de motora uyum sürecim. Tüm bunlar yakıt sarfiyatıni artırdı. O yüzden birşey diyemem. Ama şunu söyleyebilirim yakıtı hiç düşünmeden uzun yola gitmek isteyenler 100 kmde 5 lt geçmeyecektir. Ben rodaj da bile uzun yolda bunu çok gördüm. Belki ekonomiklik hedefleyip gitmek isterseniz 4 litre çok rahat görürsünüz.

Tracer ön cami 300 km ve üstü uzun yollarda insanı yoracak seviyede. Yani yetersiz. 20 cm daha yukarı çıksa olay çözülecek ama yapmamışlar. Ya deflektor almak gerek yada tur cami ikisi de 120 lira civari. Orjinali cami 130 kadar iyi sonrası hizlarda rüzgar vurmuyor aslında kaskimda ses oluyor. Nolan kask kullanıyorum kafam geriye doğru gitmiyor yada rüzgar kafama çarpmiyor ama ses yükseliyor dolayısıyla 20 cm yukarıda olsa konfor üst düzey olur.

Tasarım olarak tracer hayli ilgi çeken bir görüntüye sahip her bakan bir daha bakıyor yolda insanlar yol veriyor. Gidon üzerindeki Kumandalar çok kaliteli. Herşey yerli yerince korna hariç. Plastik kalitesi yeter düzeyde. Olmadı gerektiği kadar kaliteli. Bazı parçaların kalitesine gerçekten inanmıyorsunuz bu sınıfta bir motora böyle olağanüstü bir parça takmışlar bazı parçalarına da bu olmamış diyorsun ama genel anlamda sınıfının gerektirdiği kadar kaliteli.

Sele bakımından sınıfındaki birçok motordan geri kalmıyor. Her sürücü hem yolcu kısmı gayet yumuşak ve rahat 1000 km yolculukları kaldırır mı bilmem ama ben 300 km tek molali geldim hiç sorun yaşamadım herhangi bir uvzum agrimadi.

Sonuç olarak bu motosiklet alınır ve ister şehirici de ulaşim amaçlı isters ise git gel ister arkadaşlarla gazlamada ister uzun seyahatlere gidilir. Her motorun eksiği olduğu gibi bu motorda da bir takım eksiklikler bulunur. Herşeyi 10 numara motosiklet yoktur.
Tracer 700 en çok Kawasaki Versys ile kiyaslaniyor ben de kıyaslarak bunu aldım.

Benim verysye gore tracer almamdaki sebepler:
Daha hızlı daha seri motor blogu
Daha az yakıt tüketmesi
Daha çok servis ağı ve yedek parça
Daha genç görünmesi
En önemli sebebi 1 yada 2 yaşında kmler yapmış bir versys parasına sıfır tracer alabiliyor olmak.

Beğendiklerim :
Virajı
Yol tutuşu
Yumusak Gaz Tepkisi
Vites geçişleri
Yumuşak sele
Michelin Road 4 lastikler
Müthiş ivmelenmesi
Kaliteli kumandalari

Beğenmediklerim:
Ön cam yetersiz
Kornanin yeri kötü
Düşük devirlerdeki sesi
Aksesuar listesinin pahalılığı
Depo üstü canta mıknatıs olmuyor

Remzidemir41
02 Ocak 2017, 21:31
:bestmt: gg easy

sport-turing
02 Ocak 2017, 23:05
Fatihcoskun8
Bende bir tracer 700 kırmızı kullanıcısıyım
Alalı nerdeyse bir ay oldu zamlardan önce almak istedim
Malum havalar soguk İstanbul'da ve ben havalar soğukken motor kullanmıyorum araba kullanıyorum
Tracer 700 gerçekten çok güzel zevkli bir motor
Ben İstanbul'da yazın günlük 100km aylık 3000 kilometre ortalama yapıyorum
Tabiki hafta sonları tura çıkmazsam
Ve İstanbul'da 100000km üstü motor kullandım
Ve gerçekten tracer 700 ü çok sevdim

Daha motorum Yeni rodajdayız ve ben fazla kullanamadım ofiste sıcak ortamda yatıyor akşamları eve giderken biraz seyrediyorum ve havaların ısınmasını ve tura çıktığımı hayal edip evime gidiyorum

Size bir soru sormak isterim

Sizinde debriyaj biraz sertmiydi yoksa banamı öyle geldi servislerin biliyorum vites ayırmayı en üstte bıraktıklarını malum herzaman debriyajı sonuna kadar sıkamıyoruz !!!!
Sizde hissettinizmi hissettiyseniz bir müdahalede bulundunuzmu
Yoksa zamana bırakıp yumuşamasınımı beklediniz
Teşekkürler

FatihCoskun8
02 Ocak 2017, 23:20
Merhabalar; Ben de kırmızı istemiştim ama siyah denk geldiği için siyah aldım. Ben de sizin gibi zamlar gelmeden alıp içeri koymak istedim ve Traceri aldım. Fakat sizin bahsettiğiniz Debriyaj sertliği bende yok. Belki önceki motorumun da Yamaha olmasından kaynaklı olabilir. Sizin de önceki motorunuzdan kalma bir alışkanlık olabilir. Debriyaj gayet yumuşak bende. Ama 1000 bakımını bekleyin. Tüm ayarlarını servis halledecektir sorun olarak bakmayın

whitedeamon
02 Ocak 2017, 23:32
Güzel inceleme olmuş elinize sağlık

sport-turing
02 Ocak 2017, 23:48
Dediğiniz gibi belki alışkanlıktır
Teşekkürler

maktama
03 Ocak 2017, 08:59
Yamaha Tracer 700 incelemesi

Motorumu sıfır km olarak aldım size artı ve eksikleriyle anlatacağım. Daha önce 14 farklı motosiklet sahibi oldum ve arkadaşlarımın birçok motosikletini kullanıp test ettim. Dolayısıyla acemi biri değilim. Vatandaş gözüyle bu motorun nasıl olduğunu size anlatacam.

Bundan önceki motorum Yamaha XJ6 Diversion F. Traceri ilk aldığımda yüksek oturum konumuna ilk 1 saat alışamadım. Bunca yıl yere yakın motosiklet kullanmıştım. Fakat 1 saat sonrası aslında yüksek motorun daha iyi olduğunu daha rahat daha hakim ve araçlar tarafından daha iyi gorulebildigini farkettim......

Fatih bey, bilgilendirmeleriniz için teşekkürler. Benim de planlarım arasında XJ6 Diversion F(abs) almak var. Biliyorum tarzları biraz farklı ancak her ikisini de kullanmış biri olarak ilerleyen zamanlarda (tracer rodajını bitirdiğinizde) aklınıza gelen herşey için tracer ile diversion'u kıyaslayıp yazarsanız sevinirim.
Şimdiden teşekkürler. İyi sürüşler.

biyeybaraküs
03 Ocak 2017, 09:09
benim merak ettiğim 3 çanta dolu ve artçı olduğunda şase başa çıkabiliyor mu bu yükle :silent: burkuluyor mu mesela ön takım başa çıkar mı bu durumla

Metehan07-70
03 Ocak 2017, 10:20
Güzel inceleme, ben de test ettim kısa bir süre, tabi öyle pek yüksek süratlere çıkamadık. Tek sıkıntım ağır debriyajı oldu, tabi motorun rodajda olması da buna bir etkendi. Ha bir de fanı açınca özellikle sağ ayağa vuran ısı. Tabi bu kışın sürdüğüm için iyiydi fakat yaz için kafamda ufak bir soru işareti bıraktı (şehiriçi kullanım için)
Bir de demişsiniz ki, ön cam 20 cm daha uzun olabilirdi diye, orjinalinde kafa ona göre tasarlanıp uzun bir cam olsaydı belki haklısınız, ama siz bu heldeyken tutup o camı 20 cm daha uzatırsanız (20 cm az değil) 130 km den sonra konfor yerine bir emniyetsizlik ortaya çıkabilir, örneğin kafa sallama gibi.

Levent
03 Ocak 2017, 10:22
Duygularınızı ve deneyimlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim, Tracer düşünen birisi için "Koş koş koş, bitmesin!" dedirtecek cinsten bir yazı olmuş :)


Ben geçtiğimiz Kurban Bayramında, Selanik'ten Halkidiki'ye Tracer 700 ile gidip gelmiştim. Toplamda 300 km kadar.
Motosiklet 3.000 km'de idi, alınalı da sanırım 1 maksimum 2 ay olmuştu, o yüzden biraz yorum katabileceğim inancındayım.

Genel olarak söylediklerinizin bir çoğunu destekliyorum, bir iki kisimda, sanki uzun süre motosikletsiz kalmışsınız da bu motoru yeni alınca bir heyecan olmuş da yazmışsınız gibi düşündüm ;) ama normal, insan motosikletini herşeyden önce sevmeli.

Kıyas noktası tabiki Versys 650.. Bir şeye iyi ya da kötü diyebilmek için ondan daha kötüsünü veya iyisini görmek bilmek gerekir.
Öncelikle her iki motosikleti de kullanmış birisi olarak söyleyebileceklerim;

*Yükseklikleri birebir aynı.
*Ağırlık konusunda Versys +20 kg fazla.
*Teknik olarak Tracer 3-5 beygir ve 3-5nm tork daha üstün.
*Eni boyu, aks mesafesi vb. diğer ölçüleri neredeyse ikisininde aynı diyebiliriz.
*Versys'in fren diskleri tracer'a göre 3-5 mm daha büyük, etkisi olur mu bilemem.
*Versys yakıt deposu 21 litre iken, Tracer 17 litre. (Yamaha ağırlık farkını motosikleti biryerlerden kısarak ortaya çıkartmış gibi duruyor, cünkü böyle tur motosikletlerinde deponun büyük olmasından taraftarım.)
*Tracer vergi diliminde 690 cm3 hacmi ile üst seviyede kalırken, Versys ise 649 cm3 vergi diliminde kalıyor. (Vergisi yıllık 300-400 TL daha fazla yanılmıyorsam)
*Yakıt sarfiyatları ile ilgili bir şey söylemek istemiyorum, belki Versys 1 litre fark atabilir Tracer'a. Ortalama süratlarde Tracer 5 yakar ise, Versys 5.5 - 6 yakacaktır diye düşünüyorum, net bir yorum değil, belki de aynı yakıyor olabilirler.
*Versys'in ön amortisörleri Teleskopik ters çatal ve ayarlanabilir iken, Tracer 700'de sadece teleskopik amortisör mevcut. (Önemli bir detay)
*Arka amortisör konusunda aşağı yukarı aynılar, yatay tek amortisör kullanıyorlar.
*Ayna görüş açısı olarak Versys'in aynalarının daha konforlu olduğu kanısındayım, Tracer'da sadece kollarımı gördüm.Aynaya bakmak için kolları toplamak gerekli, ayna yükselticisi şart.
*Tracer PR4 ile, Versys ise, Dunlop ile geldi 2016'da sanırım.

Kullanıcı deneyimi olarak yorumlarımda yukarıdaki teknik detaylar kadar birbirine benzer. Her iki motosikletinde ivmelenmesi ve hızlanması arasında bir fark göremedim. Ortalama olarak son süratleri de aşağı yukarı aynı. Sürüş konforu olarak sanki 1 tık versys daha rahat,daha yüksek (Gidon farkı),Cam farkı vb. Malzeme kalitesi olarak da her iki motosikletin de karenaj kalitesini beğenmediğimi söylemek isterim. Bunun dışında kumanda kolları ikisinde de yeterli kalitede. Tekerlek arası aks mesafeleri birbirlerine çok yakın. Viraj dönme konusunda birbirlerinden çok çok üstün olduğunu söylemek güç belki uzun süre kullanmış olsak bir yorum yapılabilir hissiyata dair.. Her iki motosiklette uçmuyor, nihayetinde 60-70 beygir aletler, ama tatmin edici, ayılıp bayılmıyorlar. Genel olarak aralarında gıpta edilecek bir fark görmediğimi düşünüyorum.


Bunun dışında aradaki fiyat farkı - Vergi dilim farkı - Yakıt Tankı kapasitesi dışında çok da arafta kalıp düşünülecek bir taraf olmadığı kanısı ortaya çıkıyor bende..

Her iki motosiklette parasının hakkını veren motorlar olmuşlar. Kim kimi beğenirse hayırlısı olsun, kazasız belasız kullansın.

MrJ
03 Ocak 2017, 11:34
2016'da bir ara aynı fiyattaydılar kur yükselişiyle versys'e anında yansıdı 2017 martta yeni parti ürünler gelince aralarındaki fark gene 1-1500 tl dolaylarına gelecektir.
Düşünen varsa hemen alsın 31-32'ye yeni parti mallarda bu segment hayal.Bir ara bayiler 30.000tl'ye bıraktılar Tracer700'ü ,2016 model olsun 2017 çıkışlı olsun kapın :)

Versys biraz daha uzun yolda 2 kişilik seyehatlerden yük kapasitesi daha yüksek.

+ yan çanta demirleri gövde üzerinde dahili ve yükleme haddi versys'in +210kg , +arka süspansiyon yüke kolay ayarlı
+ tracer yükleme haddi -ek yan çanta demirleri 180kg

sport-turing
03 Ocak 2017, 12:27
Ben alırken ikisinede baktım ikisinide inceledim iki motorda gerçekten güzel
Kullanıcı yorumlarınada baktım elbet hiçkimse bu daha iyi bu daha kötü diyemez bu iki motorda gerçekten güzel ve kullanışlı
Zaten bu paraları verirken her insan araştırır ve kendine ve nasıl kullanacağına en uygun motoru seçer ve her kullanıcının kendine motor seçerken kullanım şartlarına uyması gerek evet birisi üç beş fazla veyahutta düşük zaten bu parayı vermeyi gözden çıkarmışsanız herkez eminim seçimini ikisinden de yana yapabilir
Ve Gayette doğal ve hiç kimse yadırgamaz

Ben seçimimi tracerdan yana yaparken çogunluk trafikte kullanacagımdan tracer'ı tercih ettim bana daha rahat olacağına kanaat getirdim
Ayrıca tracer naked altyapısına sahip gerçekten seri atak ve çok dengeli geldi bana buna touring rahatlığınıda eklemişler Harika olmuş
Bu motorda isterseniz naket isterseniz sport isterseniz touring isterseniz commuter

Yani buna elektironik mod seçimi koymamışlar bence en Harika tarafıda bu
Yani mod sizsiniz sizin modunuz nasılsa motorunda modu O !!!
bundan daha hoş ne olaki bir motorcu daha ne ister!!!!
Elbette bir motorun eksikleride artılarıda olabilir bunlara fazla takılmamak gerek
Adamlar bunu yapmış ve gerçekten Harika'da olmuş ben bayıldım
Yıllardır motor kullanırım ilk defa ben ve motor biriz ve çok da iyiyiz
Tekeriniz düz hayatınızın modu istediginiz gibi olsun
Saygılar

Ahmetbahadır
03 Ocak 2017, 15:46
Görünüş tabi ki zevk meselesi ama iki motor arasında kalmış birisi olarak (bir de NC 750X) versysin tipi tracerdan çok daha güzel bana göre.Hatta versys için bu sınıfın en yakışıklısı diyebilirim.

sport-turing
03 Ocak 2017, 17:27
Bir ata sözü vardı
Güzellik güzelde degil güzellik bakan gözdedir
Diyelim ozaman

FatihCoskun8
04 Ocak 2017, 23:15
Duygularınızı ve deneyimlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim, Tracer düşünen birisi için "Koş koş koş, bitmesin!" dedirtecek cinsten bir yazı olmuş :)


Ben geçtiğimiz Kurban Bayramında, Selanik'ten Halkidiki'ye Tracer 700 ile gidip gelmiştim. Toplamda 300 km kadar.
Motosiklet 3.000 km'de idi, alınalı da sanırım 1 maksimum 2 ay olmuştu, o yüzden biraz yorum katabileceğim inancındayım.

Genel olarak söylediklerinizin bir çoğunu destekliyorum, bir iki kisimda, sanki uzun süre motosikletsiz kalmışsınız da bu motoru yeni alınca bir heyecan olmuş da yazmışsınız gibi düşündüm ;) ama normal, insan motosikletini herşeyden önce sevmeli.

Kıyas noktası tabiki Versys 650.. Bir şeye iyi ya da kötü diyebilmek için ondan daha kötüsünü veya iyisini görmek bilmek gerekir.
Öncelikle her iki motosikleti de kullanmış birisi olarak söyleyebileceklerim;

*Yükseklikleri birebir aynı.
*Ağırlık konusunda Versys +20 kg fazla.
*Teknik olarak Tracer 3-5 beygir ve 3-5nm tork daha üstün.
*Eni boyu, aks mesafesi vb. diğer ölçüleri neredeyse ikisininde aynı diyebiliriz.
*Versys'in fren diskleri tracer'a göre 3-5 mm daha büyük, etkisi olur mu bilemem.
*Versys yakıt deposu 21 litre iken, Tracer 17 litre. (Yamaha ağırlık farkını motosikleti biryerlerden kısarak ortaya çıkartmış gibi duruyor, cünkü böyle tur motosikletlerinde deponun büyük olmasından taraftarım.)
*Tracer vergi diliminde 690 cm3 hacmi ile üst seviyede kalırken, Versys ise 649 cm3 vergi diliminde kalıyor. (Vergisi yıllık 300-400 TL daha fazla yanılmıyorsam)
*Yakıt sarfiyatları ile ilgili bir şey söylemek istemiyorum, belki Versys 1 litre fark atabilir Tracer'a. Ortalama süratlarde Tracer 5 yakar ise, Versys 5.5 - 6 yakacaktır diye düşünüyorum, net bir yorum değil, belki de aynı yakıyor olabilirler.
*Versys'in ön amortisörleri Teleskopik ters çatal ve ayarlanabilir iken, Tracer 700'de sadece teleskopik amortisör mevcut. (Önemli bir detay)
*Arka amortisör konusunda aşağı yukarı aynılar, yatay tek amortisör kullanıyorlar.
*Ayna görüş açısı olarak Versys'in aynalarının daha konforlu olduğu kanısındayım, Tracer'da sadece kollarımı gördüm.Aynaya bakmak için kolları toplamak gerekli, ayna yükselticisi şart.
*Tracer PR4 ile, Versys ise, Dunlop ile geldi 2016'da sanırım.

Kullanıcı deneyimi olarak yorumlarımda yukarıdaki teknik detaylar kadar birbirine benzer. Her iki motosikletinde ivmelenmesi ve hızlanması arasında bir fark göremedim. Ortalama olarak son süratleri de aşağı yukarı aynı. Sürüş konforu olarak sanki 1 tık versys daha rahat,daha yüksek (Gidon farkı),Cam farkı vb. Malzeme kalitesi olarak da her iki motosikletin de karenaj kalitesini beğenmediğimi söylemek isterim. Bunun dışında kumanda kolları ikisinde de yeterli kalitede. Tekerlek arası aks mesafeleri birbirlerine çok yakın. Viraj dönme konusunda birbirlerinden çok çok üstün olduğunu söylemek güç belki uzun süre kullanmış olsak bir yorum yapılabilir hissiyata dair.. Her iki motosiklette uçmuyor, nihayetinde 60-70 beygir aletler, ama tatmin edici, ayılıp bayılmıyorlar. Genel olarak aralarında gıpta edilecek bir fark görmediğimi düşünüyorum.


Bunun dışında aradaki fiyat farkı - Vergi dilim farkı - Yakıt Tankı kapasitesi dışında çok da arafta kalıp düşünülecek bir taraf olmadığı kanısı ortaya çıkıyor bende..

Her iki motosiklette parasının hakkını veren motorlar olmuşlar. Kim kimi beğenirse hayırlısı olsun, kazasız belasız kullansın.

Cuma günü motorumu sattım. Pazartesi günü Yeni motorumu aldım direk yola çıktım. İlk motor hevesinden çok alışmaya çalıştım motora onun tedirginliği vardı.
Ayrıca bence siz Versys sahibi olarak çok fazla yanlı bir yorum yapmışsınız. İkisini de kullanmış biri olarak söylüyorum ikiside parasının hakkını hakeden motorlar.
Bunca yıldır motosiklet kullanıyorum Tracer 700 çok çok üstün olarak viraj kabiliyeti var
Tracer 700 ü 110 km hızla kullanırsanız Versysin 5,5 yaktığı yerde kesinlikle 4 litre tüketimi olacaktır.
Motor bloğu her türlü Tracer çok büyük farkla önce. 6 beygir sizi yanıltmış. Verysy biraz daha hantal Tracere göre.
Aynalar ikisinin de aynı
Amartisörler kesinlikle Versys daha iyi
Tasarım görecelidir. Her ikisi de önden güzel duruyor fakar Verysyte otururken ata binmiş gibi oturuyor görünmek benim pek hoşuma gitmiyor bu konuda Suzuki On numara.
Vergi dilimi 200 lira fazla. Emin olun çok rahat yakıttan çıkarırsınız. Hem çıkarmasanız bile 6 ayda 300 lira veremeyecek kadar maddi durumum kötü olsa 30.000 lira motosiklete para vermem.
Frenler konusunda Verysy 1 tık önde. Fakat bu Tracerin kötü olduğu manasına gelmez.
Bu yorumum doğal olarak bir motor hakkında bildiklerim. Kendi motorumu övme gibi bir derdim yok bu motordan sonra Verysy1000 alabilirim. 15 motosiklet değiştirdim kendi motorumu övecek kadar apaçi ruhlu ve bilgisiz değilim.

Ben şuanda İkisinin de güncel fiyatlarının arsında 5.000 lira olmasından ötürü her türlü Tracer 700 ü önde görüyorum. Verysy kötü motor değil ama 5.000 lira fark verilecek kadar bir üstünlüğü yoktur. Paranıza yazık etmeyin. 6 ay sonra Tracer 36 olursa o zaman tekrar değerlendirilebilir. Ama şuanda NC750 X ten bile daha ucuz. Bence bu bir fırsattır. Michelin lastikleri, Ayarlanabilir Camı, Hafifliği, Virajı, Seri motor bloğu ile NC750 den çok üstünken daha ucuza satılıyor. 4-5 ay sonra bu fiyatlara sadece 600 cc Naked alabileceksiniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------


Fatih bey, bilgilendirmeleriniz için teşekkürler. Benim de planlarım arasında XJ6 Diversion F(abs) almak var. Biliyorum tarzları biraz farklı ancak her ikisini de kullanmış biri olarak ilerleyen zamanlarda (tracer rodajını bitirdiğinizde) aklınıza gelen herşey için tracer ile diversion'u kıyaslayıp yazarsanız sevinirim.
Şimdiden teşekkürler. İyi sürüşler.

Peki efendim bu yorumunudan dolayı kıyaslanmak için bir yazı yazacam. Ama şunu söyleyebilirim. Çok farklı klasman ve değişik sınıflardalar. Birbirlerine hiç benzemiyorlar. İkisi de ayrı keyfi var. Hayatınızda hiç 4 silindirli motor olmadıysa ve sese çok hevesleniyorsanız kesinlikle diversion alın. Ama Sakın sıfır almayın çünkü 32 edecek bir motor da değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:06 ----------


2016'da bir ara aynı fiyattaydılar kur yükselişiyle versys'e anında yansıdı 2017 martta yeni parti ürünler gelince aralarındaki fark gene 1-1500 tl dolaylarına gelecektir.
Düşünen varsa hemen alsın 31-32'ye yeni parti mallarda bu segment hayal.Bir ara bayiler 30.000tl'ye bıraktılar Tracer700'ü ,2016 model olsun 2017 çıkışlı olsun kapın :)

Versys biraz daha uzun yolda 2 kişilik seyehatlerden yük kapasitesi daha yüksek.

+ yan çanta demirleri gövde üzerinde dahili ve yükleme haddi versys'in +210kg , +arka süspansiyon yüke kolay ayarlı
+ tracer yükleme haddi -ek yan çanta demirleri 180kg

Honda Pcx 125 ile 2 kişi 150 kg + 52 Lt Topcase + Koltuk altı dolu full bagaj + Topcase üstü eşya + Ekipmanlar 675 km yol yaptım. Yükleme kapasitesini bu kadar önemli mevzu değil. İnsanları bu konuda yanılıyor. Versys kesinlikle uzun yol için üretilmiş tam bir Tur motoru. Ona kesinlikle laf yok. Kalitesi de zaten satış rakamlarıyla ortada. Tracer 700 Şehiriçi Haftasonu kaçamağı arkadaşlarla gazlama özelliklerinii yanına bir de uzun yol tura gitme özelliği eklemişler. Bunu da yapabilecek kapasiteye sahip. Belki de Verysy gibi baba olarak gidemez ama bir abi gibi geride de kalmaz.

Levent
05 Ocak 2017, 09:50
Cuma günü motorumu sattım. Pazartesi günü Yeni motorumu aldım direk yola çıktım. İlk motor hevesinden çok alışmaya çalıştım motora onun tedirginliği vardı.
Ayrıca bence siz Versys sahibi olarak çok fazla yanlı bir yorum yapmışsınız. İkisini de kullanmış biri olarak söylüyorum ikiside parasının hakkını hakeden motorlar.
Bunca yıldır motosiklet kullanıyorum Tracer 700 çok çok üstün olarak viraj kabiliyeti var
Tracer 700 ü 110 km hızla kullanırsanız Versysin 5,5 yaktığı yerde kesinlikle 4 litre tüketimi olacaktır.
Motor bloğu her türlü Tracer çok büyük farkla önce. 6 beygir sizi yanıltmış. Verysy biraz daha hantal Tracere göre.
Aynalar ikisinin de aynı
Amartisörler kesinlikle Versys daha iyi
Tasarım görecelidir. Her ikisi de önden güzel duruyor fakar Verysyte otururken ata binmiş gibi oturuyor görünmek benim pek hoşuma gitmiyor bu konuda Suzuki On numara.
Vergi dilimi 200 lira fazla. Emin olun çok rahat yakıttan çıkarırsınız. Hem çıkarmasanız bile 6 ayda 300 lira veremeyecek kadar maddi durumum kötü olsa 30.000 lira motosiklete para vermem.
Frenler konusunda Verysy 1 tık önde. Fakat bu Tracerin kötü olduğu manasına gelmez.
Bu yorumum doğal olarak bir motor hakkında bildiklerim. Kendi motorumu övme gibi bir derdim yok bu motordan sonra Verysy1000 alabilirim. 15 motosiklet değiştirdim kendi motorumu övecek kadar apaçi ruhlu ve bilgisiz değilim.

Ben şuanda İkisinin de güncel fiyatlarının arsında 5.000 lira olmasından ötürü her türlü Tracer 700 ü önde görüyorum. Verysy kötü motor değil ama 5.000 lira fark verilecek kadar bir üstünlüğü yoktur. Paranıza yazık etmeyin. 6 ay sonra Tracer 36 olursa o zaman tekrar değerlendirilebilir. Ama şuanda NC750 X ten bile daha ucuz. Bence bu bir fırsattır. Michelin lastikleri, Ayarlanabilir Camı, Hafifliği, Virajı, Seri motor bloğu ile NC750 den çok üstünken daha ucuza satılıyor. 4-5 ay sonra bu fiyatlara sadece 600 cc Naked alabileceksiniz.

Ben ortada yanlı bir durum görmemedim :) Zira siz de benim söylediklerimi söylemişsiniz zaten.
İlaveten benim motosikletim Versys 1000, 650 değil.
Versys 650 veya Tracer 700 ikisi de sahip olduğum motosikletler değil, ikisini de kullandığımda edindiğim izlenimleri paylaştım.

F54
05 Ocak 2017, 11:58
Onden bakinca sanirim versys daha az rüzgar alir
Sürücü daha az yorulur
Tabi aradaki fiyat farkini ödemek icin cok çalışacağımizi da göz ardi etmemek lazim