PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 200 ns düşündüren sorular ?



Tvs01
24 Aralık 2016, 04:15
Arkadaşlar yaza doğru tvs Apache motorumu satıp 200 ns almak istiyorum, araştırmama rağmen hiç kimse net bişeyler yazmamış motorun + ve - leri hakkında, örnek veriyim Apache almadan önce motorun olumlu yönleri çok fazlaydı en çok şikayet titreşimden bahsedilmişti ve bende aldım, kullandıktan sonra - yönleri Canımı sıktı oturuş pozisyonu, kafa sallaması, farların yetersizliği, tekerin küçükte olsa sekmesi, vites aralıklarının sıklığı vs.. Diyim kimse bunları bir arada yazmamıştı, şimdi kullanıcılardan ricam tarafsız olarak iyi ve kötü yönlerini rica etsem yazarsanız sevinirim ..

Mengu16
24 Aralık 2016, 04:59
Süspansiyonun fazla sert olması, kalkışta fazla gaz istemesi, 2. viteste yavaşlayıp yeniden gazlayınca uzamaması dışında bir sorun yok :)

bursagsli
24 Aralık 2016, 10:32
Yazın test motorunu kullandım
Ön freni çok iyi tutuyor
Arka freni disk olmasına rağmen tutmuyor gibi
Amortisörleri acayip sert
Dingil mesafesi kısa olduğu için rüzgarda çok savruluyor
Gazı açtığında motor 150 cc bir makine gibi sönük kalmayıp şahlanıyor
Lastikler yağışlı havada jilet gibi kayıyor

neobirzenci
24 Aralık 2016, 11:59
Bende rs den dolayı ayni durumdayım abi hiç bi tane inceleme yok

Ros1n2
24 Aralık 2016, 12:12
Önceki motorumdu ns200. Amortisörün sert olduğuna katılmıyorum. Şuanki ninja ile kıyas edersem pamuk gibi.. 6k kullandım ve çok memnun kalmıştım. Kesinlikle aldığına pişman olmazsın.

KumanBayram
24 Aralık 2016, 14:45
Far çok zayıf
Rüzgardan çok fazla etkileniyor (Belki Çanakkale çok rüzgarlı bana öyle geliyor )
Arka fren yeterince iyi değil ( pek kullanmıyorum )
Mengü16nın dediği gibi kalkışta fazla gaz istiyor

MD.Murat
24 Aralık 2016, 14:51
Far bence gayet iyi. Cbf e geçince far yanıyor mu emin olamadım kaç kere. Baktım yanıyormuş.

Rölantide devir biraz geziyor bu arada haberin yoksa. Sonradan sinirini bozmasın diye yazıyorum yoksa benim umrumda değildi. 1500-2000 arasında oynuyor arada yani.
Rüzgarda çok savrulduğuna katılıyorum. Neredeyse cbf bile daha stabil rüzgarlı havada.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:50 ----------

Tavsiye ederim bu arada param olsada tekrar alsam. Enjeksiyon can, gerisi heyecan. Şimdi her sabah motor ısıtmaya uğraşıyorum.

Tİme_shİft42
24 Aralık 2016, 14:54
R25al diyecenki onada para istiyolar :) ne kadar ekmek o kadar köfte

KumanBayram
24 Aralık 2016, 15:11
Far bence gayet iyi. Cbf e geçince far yanıyor mu emin olamadım kaç kere. Baktım yanıyormuş.

Rölantide devir biraz geziyor bu arada haberin yoksa. Sonradan sinirini bozmasın diye yazıyorum yoksa benim umrumda değildi. 1500-2000 arasında oynuyor arada yani.
Rüzgarda çok savrulduğuna katılıyorum. Neredeyse cbf bile daha stabil rüzgarlı havada.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:50 ----------

Tavsiye ederim bu arada param olsada tekrar alsam. Enjeksiyon can, gerisi heyecan. Şimdi her sabah motor ısıtmaya uğraşıyorum.

Benim devir 3 binden aşağı düşmüyor rölantide :queen:

İstanbul'a dönünce Oktay abiye bir uğricam düzeltiyor yazılımla 10 dk da

ak.emre
24 Aralık 2016, 15:20
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/127070-bajaj-pulsar-200ns-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html
hazır konuya göz atmaya ne dersin 670 küsür sayfa yazılmış

senolas
24 Aralık 2016, 15:26
Hali hazırda 200ns im var. Titreşimi yok, var diyenler makinayı 600 cc sanıp 130 140 sabit gidenler, tek silindir makina o hızlarda seyredersen titreşim olacak tabi. Süspansiyon sert evet biraz. Düzgün bi makinaya denk gelmen gerekiyor. Kesinlikle yeni bir makina al, garantisi olsun. pulsarların kronik sorunları mevcut. Örnek vermek gerekirse yağ terlemesi. Motorun bazı yerlerinde terleme yapıyor, yağ akıtmıyor fakat kullanılan conta dandik olduğu için terleme yapıyor, ilk günlerde olmamasına rağmen son zamanlarda küçük bir bölgede bunu gördüm, neyseki garantim var ve götürdüğüm an değişecekler. Bunun dışında çalıştırır çalıştırmaz motor devir saati sıfırlaması sorunu var, bunu soğuk havalarda yapıyor diyorlar, yeni akü değişti garantiden sorun devam ediyor, fakat bu benim için sorun değil. Bunun dışında en büyük sorun çok yakması. Eğer ki biraz ani kalkışlı kullanıyorsanız 4.5 5 litreleri görmek içten bile değil, benimki şuan 200 km de 10 lt yakıyor nden böyle yakıyor onu da anlamış değilim. Herneyse Brave rider isimli youtube kanalım var, orada detaylı bir inceleme videosu çekip atacağım. İyi şanslar. Unutmadan bulunduğunuz bölgedeki bajaj servisi iyi değilse tavsiye etmem, servis önemli. İstanbuldaki oktay motor garanti konusunda bir dediğini iki etmez müşterilerinin by moto da öyle diyorlar, eğer istanbuldaysan gözün kapalı al derim

Tİme_shİft42
24 Aralık 2016, 15:54
Beklentiler her geçen gün artıyo :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:49 ----------

Artıları

Enj.6 vites,su soğutma,kalın lastik,şekil şemal tatmin edici

Eksileri
Basınca yakıyo ) 5-6 devirlerde oldukça az yakıyo uzun yolda kırbacı vuruyorum
Düşük cclere göre her türlü tercihim gene ns 200 olurdu

takintili
24 Aralık 2016, 15:57
Hali hazırda 200ns im var. Titreşimi yok, var diyenler makinayı 600 cc sanıp 130 140 sabit gidenler, tek silindir makina o hızlarda seyredersen titreşim olacak tabi. Süspansiyon sert evet biraz. Düzgün bi makinaya denk gelmen gerekiyor. Kesinlikle yeni bir makina al, garantisi olsun. pulsarların kronik sorunları mevcut. Örnek vermek gerekirse yağ terlemesi. Motorun bazı yerlerinde terleme yapıyor, yağ akıtmıyor fakat kullanılan conta dandik olduğu için terleme yapıyor, ilk günlerde olmamasına rağmen son zamanlarda küçük bir bölgede bunu gördüm, neyseki garantim var ve götürdüğüm an değişecekler. Bunun dışında çalıştırır çalıştırmaz motor devir saati sıfırlaması sorunu var, bunu soğuk havalarda yapıyor diyorlar, yeni akü değişti garantiden sorun devam ediyor, fakat bu benim için sorun değil. Bunun dışında en büyük sorun çok yakması. Eğer ki biraz ani kalkışlı kullanıyorsanız 4.5 5 litreleri görmek içten bile değil, benimki şuan 200 km de 10 lt yakıyor nden böyle yakıyor onu da anlamış değilim. Herneyse Brave rider isimli youtube kanalım var, orada detaylı bir inceleme videosu çekip atacağım. İyi şanslar. Unutmadan bulunduğunuz bölgedeki bajaj servisi iyi değilse tavsiye etmem, servis önemli. İstanbuldaki oktay motor garanti konusunda bir dediğini iki etmez müşterilerinin by moto da öyle diyorlar, eğer istanbuldaysan gözün kapalı al derim

Lastiklerin havasi ne durumda? Benim lastikler bayadir inikmis haberim yok, bende neren bu kadar fazla yakiyor diyordum.

bilirkişi
24 Aralık 2016, 16:09
Süspansiyonun fazla sert olması, kalkışta fazla gaz istemesi, 2. viteste yavaşlayıp yeniden gazlayınca uzamaması dışında bir sorun yok :)

Aynı güçte 2 farklı motorunuz niye var? Çinli olanın plakası sigortasını da ödüyor musunuz?

Mengu16
24 Aralık 2016, 16:22
Aynı güçte 2 farklı motorunuz niye var? Çinli olanın plakası sigortasını da ödüyor musunuz?
İkisi aynı güçte sayılmaz çinli motorum 0-100ü 10-11 saniyede yapsa da 115km hızda takılıp kalıyor :cherry: 115 gerçek hızı ama. Çinlinin de sigortasını ödedim ama bu sene motorları satmayı düşünüyorum.

Romedon
24 Aralık 2016, 16:46
Bende rs den dolayı ayni durumdayım abi hiç bi tane inceleme yok
Konularıma bak.

Tvs01
24 Aralık 2016, 19:25
Peki bu jant kırılma ve stop etme olayı ne durumdadır kimisi hala stop edıyor derken kimisi yeni modellerde sorun yok diyor kimiside yazılımla düzeldi diyor..

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:22 ----------


Yazın test motorunu kullandım
Ön freni çok iyi tutuyor
Arka freni disk olmasına rağmen tutmuyor gibi
Amortisörleri acayip sert
Dingil mesafesi kısa olduğu için rüzgarda çok savruluyor
Gazı açtığında motor 150 cc bir makine gibi sönük kalmayıp şahlanıyor
Lastikler yağışlı havada jilet gibi kayıyor
Şu fren sorunu bi çok motorda var sanırım, lastiklerde malum alır almaz değişmek gerekiyor

polo34
24 Aralık 2016, 19:43
Far çok zayıf
Rüzgardan çok fazla etkileniyor (Belki Çanakkale çok rüzgarlı bana öyle geliyor )
Arka fren yeterince iyi değil ( pek kullanmıyorum )
Mengü16nın dediği gibi kalkışta fazla gaz istiyor

Oradaki rüzgardan etkilenmeyen motor var mı:) yani 250cc ve altı olarak...