PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Motosiklet için İşçi Ayakkabısı ?



AhmetCan1903
22 Aralık 2016, 00:01
merhabalar, motosiklet botlarının fiyatları maşallah uçuyor Türk malları gene nispeten daha ucuz ama onlarda pek iyi birşeye benzemiyor(kışlıklar için konuşuyorum).Acaba çelik burunlu ara demirli topukta felan korumalı ama bilekte koruması olmayan(maalesef hiç birinde yok) işçi ayakkabısı iş görür mü ? deneyen varmı Teşekkürler

okanbagiscan
22 Aralık 2016, 00:06
Görmez. Prosev in ucuz botu var 250tl bak istersen

pea
22 Aralık 2016, 00:17
Ayakkabı bir işe yaramaz ama iş botu bir nebze iş görebilir.
Olası bir motosiklet kazasında, korumalı motosiklet botları kemiklerinizin asfalta sürtünerek erimesini ve bileğinizin bükülerek kırılmasını engeller.
Bileğinde koruma olmayan ayakkabı hem bükülüp kırılmaya karşı korumaz hem de bilekteki kemiği(talus galiba)açıkta bırakır. Hadi kırılma çok sorun olmayabilir ama açık yaralar/sürtünme ile erimeler çok daha büyük sorun.

Motor ile ikinci kazam 5-10km/h civarı bir hızla olmuştu. Kumda frenleyemeyip düşmüştüm. Yerde neredeyse hiç kaymadım ama ayağımda spor ayakkabı vardı. Giydiğim kotun paçası sıyrıldı, bilek kemiğim yere çarptı ve derisi soyuldu. Minicik bir yara, hani "kedi poposunu görmüş yara zannetmiş" derler ya, o kadar küçük. Ama onun acısı 3 gün geçmedi, 7 aydır da lekesi duruyor. Ve bu sadece 5km/h'le yere düşünce oldu.

Yani özetle kısa ayakkabı kullanmayın. Kaygan tabanlı ayakkabı kullanmayın. Asfaltta sürüklenirken 2 saniyede eriyecek ayakkabı kullanmayın.

Erdost
22 Aralık 2016, 00:43
Lütfen ama lütfen, dolaylı işlevsiz yollara girmeyin.Ayak çok önemli, ve bu önem de korunması gerekiyor.Daha 10 gün önce kaza yaptım, daha yeni topallayarak yürümeye başladım.

Uygun fiyatlı istiyorsan Prosevin uzun çizmesine bak yerine göre 250 300tl.

Kendimizi kandırmayalim.Anlıyorum durumlar elvermeyebilir ancak motora biniyorsak, bineceksek bu ekipman işini tam eksiksiz yapmalıyız.

Ekipman her zaman lazım olmuyor, bir kere lazım oluyor, ondada iyi ki ekipmanı tam giymişim diyorsunuz..

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/173362-13-000-km-sonunda-ilk-kazami-yaptim-buyrun.html

whitedeamon
22 Aralık 2016, 00:44
Yapmayın Allah aşkına kemik erimesi sıyrılma falan yaş işler bunlar can bu sağlama almak lazım

mustafav
22 Aralık 2016, 10:03
Ben daha motor almadan motorun ekipmanını tamamlamaya çalışıyorum. Bir bot ve pantolon kaldı. Açıkçası olası bir kazada bilek kemiği kırılması ve sürtünmeden dolayı g.t erimesinden korkuyorum. O yüzden mecbur alacaz onları da.

yürekçe
22 Aralık 2016, 10:15
Bir kaza aninda en az 1000 TL para harcanıyor. Taksisi, yakıtı, geçmiş olsun için giden gelen, ise gidememe vs..
Masrafın cüzi olanını baştan öde, sonra rahatla.
Ön ödemeli kaza sigortası gibi düşün.
Hem canın hem bütçen daha az acıyor ;)

Thracian
22 Aralık 2016, 12:07
İşayakkabılarının uçları oldukça sağlamdır,tabanları da aynı şekilde sağlamdır,belki belli bir seviyeye kadar sürtünmeye dayanırlar ama kesinlikle ayak bileklerinizi korumazlar.Bence bütçeniz müsaitse kesinlikle ucuz da olsa motosiklet ayakkabısı/botu alın.Özellikle bilekleri sıkı saran modellere bakın...

sdirer
22 Aralık 2016, 13:23
Skuter ise kışın çok iyi koşlık su geçirmez botla sıcak sıcak gidip geliyor insan ama viteslide olmaz ��

Öz_Musti
22 Aralık 2016, 13:37
Şimdi abi öncelikle motosiklet botu ne işe yarar onu bilmek lazım.

Botun temel görevi aşık kemiğini (topuğun önünde, her iki yanda duran çıkıntı şeklinde kemikler) korumaktır. Sivri ve dışarıda olduğu için en çabuk ve ilk kırılan ayak kemiğidir. (Bak düşündükçe içim bir tuhaf oluyor)

Alonedark93
22 Aralık 2016, 14:09
Kendine bot almalısın 1 saat sonra taburcu oluyorum ayak bileğim kırıldı 2 tane vida sahibi oldum. :) hee 2ayda yatarım artık...

Not:aşık kemiği dedikleri yer kırılırsa onun özel tedavi sonrası botu var oda 300 tlden 2000 tlye kadar hesabını yap..