PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : MT-09 Tracer 296 kmh



Sayfa : [1] 2

Stunt
18 Aralık 2016, 19:33
Arkadaşlar bathur1 i bilenler vardır vlog çekiyor, mt9 tracer a ecuflash yaptıktan sonra 296 gördüğünü iddia ediyor ben pek inanamadım siz ne düşünüyorsunuz?

http://i.hizliresim.com/Moo5ga.png (http://hizliresim.com/Moo5ga)

weirdo1
18 Aralık 2016, 19:36
Disli küçültmüş konuştum ben.

watercolours
18 Aralık 2016, 19:36
Haftaiçi yayında diyor.

Stunt
18 Aralık 2016, 19:38
Daha videoyu koymadi

something123
18 Aralık 2016, 19:40
O kim hic tanimiyorum

watercolours
18 Aralık 2016, 19:41
Koymasını bekleyin diyorum zaten. Gerçek mi değil mi anlarsınız.

Stunt
18 Aralık 2016, 19:41
O kim hic tanimiyorum

Vlog çekiyor youtube a bathur1 yaz eğlenceli videoları var

Jemand
18 Aralık 2016, 19:42
sadece ecu flash ile 260 civarı yapıyor mt9 bloğu, dişli olaylarına girmiştir. ama yüksek süratlerde çok dengesiz bi alet, aklı varsa kullanmasın o şekilde.

Stunt
18 Aralık 2016, 19:43
sadece ecu flash ile 260 civarı yapıyor mt9 bloğu, dişli olaylarına girmiştir. ama yüksek süratlerde çok dengesiz bi alet, aklı varsa kullanmasın o şekilde.

Hocam yüksek süratte kafa sallaması yapıyor mu motor

burak burk
18 Aralık 2016, 19:45
takipte olduğum biri benimde valla yaptım diyorsa inanırım yani.ama bunu gps ile desteklemeside yada yanında r1 olması şart.ayrıca tracer çok yüksek bi motor o hızlara nasıl çıkıyor şaşırmamak elde değil.ducati multistrada ile 270 280 yapan görmüştüm izlemiştim youtube.

Jemand
18 Aralık 2016, 19:47
Hocam yüksek süratte kafa sallaması yapıyor mu motor

amortisör ayarı ile stok hızlarda hayır. kullanıcının kendi boyuna ve kilosuna göre ayar çekmesi lazım motora. fakat batunun şuanki konfigrasyonu ile allah muhafaza, bu alet o hızlara uygun değil.

ben kendime göre gerekli ayarları yaptım. yaşamıyorum wobble olayını.
buradan bakabilirsiniz.

https://www.youtube.com/watch?v=YYPVKgOTedg&t=18s

Stunt
18 Aralık 2016, 20:02
Bu motoru çok sevenler de var nefret edenler de test etme fırsatı bulursam deneyeceğim

Okan Sinan Ocan
18 Aralık 2016, 20:05
Dişli değişiminden sonra ölçümü motorun kendi hız göstergesinden mi yoksa GPS üzerinden mi ölçtü acaba ?

Sadece ecu flash ve dişli değişimi Tracer ı o hızlara çıkaramaz.

Stunt
18 Aralık 2016, 20:08
Dişli değişiminden sonra ölçümü motorun kendi hız göstergesinden mi yoksa GPS üzerinden mi ölçtü acaba ?

Sadece ecu flash ve dişli değişimi Tracer ı o hızlara çıkaramaz.

Banada öyle geldi muhtemelen ekranda çıkan hızdan bahsediyor gps değil

Jemand
18 Aralık 2016, 20:10
Dişli değişiminden sonra ölçümü motorun kendi hız göstergesinden mi yoksa GPS üzerinden mi ölçtü acaba ?

Sadece ecu flash ve dişli değişimi Tracer ı o hızlara çıkaramaz.

kendi göstergesi gibi duruyor

http://i.hizliresim.com/5LL92l.jpg

dtvolkan
18 Aralık 2016, 20:18
Batu tecrübeli bir sürücü r1 var ecu ile 226km felan yapiyordu. Ayarlanırı en iyi sekilde yapmıştır. Güzel tracer var. Ciddi modlamış olabilir Sinop sahil yoluda motoru denemek için çok güzel yolları var. Yaptım diyorsa yapmıştır

kuesier
18 Aralık 2016, 20:27
Bathu harbi profesyonel yapıyor her isini bende takip ediyorum. Yalan soyleyecek hali yok adamin 200 videosu var youtube da. Yapmıştır

seglopsi
18 Aralık 2016, 20:30
konuyu gördüm kesin batudur dedim, şaşırmadım :)

yürekçe
18 Aralık 2016, 20:31
Kazasız belasız yapsın da...
Ama o motor o şartlara uygun değil.

MUHAMMED82
18 Aralık 2016, 20:35
Nasıl bir değişim yapmış dostum bildiğin bişey var mı ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:32 ----------


Disli küçültmüş konuştum ben.

Nasıl bir değişim yapmış madem konuşmuşsun ayrıntı var mi

manofsteel
18 Aralık 2016, 20:43
Tank slap için özel bi ayar çektirmiş amortisör e ilanı vardı sahibinden.de arka tekerde 125 beygir varmiş... A modu bizden uzak allaha yakın olsun :)

polemos
18 Aralık 2016, 20:46
Benim de bu konu hakkında merak ettiğim bir şey var. Bu hıza çıkmış olmanın getirisi nedir?

watercolours
18 Aralık 2016, 20:57
Ego tatmini.

BAIIHAN
18 Aralık 2016, 21:02
180-190dan sonra başı ayrı, götü ayrı oynayan bir alette bunu yapmak için ölümsüz olduğuna inanması lazım insanın.


amortisör ayarı ile stok hızlarda hayır. kullanıcının kendi boyuna ve kilosuna göre ayar çekmesi lazım motora. fakat batunun şuanki konfigrasyonu ile allah muhafaza, bu alet o hızlara uygun değil.

ben kendime göre gerekli ayarları yaptım. yaşamıyorum wobble olayını.
buradan bakabilirsiniz.
https://www.youtube.com/watch?v=YYPVKgOTedg&t=18s

bu ayarları nasıl yaptığınız hakkında bilgi verebilir misiniz? Çok yüksek sayılmayacak süratlerde, düz kalkışlarda bile yaşıyorum.

Boy ve kilo bu ayarları ne yönde etkiliyor? 180cm/70kg için ayar ne yönde yapılmalı? Ayarın doğruluğunun sağlaması nasıl yapılır?

teşekkürler.

whitedeamon
18 Aralık 2016, 21:04
Maşallah maşallah

MUHAMMED82
18 Aralık 2016, 21:35
Tank slap için özel bi ayar çektirmiş amortisör e ilanı vardı sahibinden.de arka tekerde 125 beygir varmiş... A modu bizden uzak allaha yakın olsun :)

Şaka yapıyorsun galiba tracer 'A'tılgan mod suz olur mu

GP500-1st
18 Aralık 2016, 21:37
Dişli değişiminden sonra ölçümü motorun kendi hız göstergesinden mi yoksa GPS üzerinden mi ölçtü acaba ?

Sadece ecu flash ve dişli değişimi Tracer ı o hızlara çıkaramaz.

Rüzgarı arkadan aldığı bir negatif eğimde motor son dişli de izin veriyorsa normalde gittiğinin 30 km fazlasını gidebilir. Muhtemelen böyle.

Düzde ve normal anlarda yakalamadıktan sonra pek kayda değer birşey değil. ayrıca aşırı sakat işler mühendisleri koyduğu limitöre kadar bir stabilteyi motorun segmenti ve hafifliğinden dolayı zor sağlamış. şartları zorlamak yersiz

fatih.met
18 Aralık 2016, 21:40
rüzgar sıyırması müsait olmayan bir motorda neden yüksek hızlara çıkılmaya çalışılır ki? bence denemesi bile eksi puan.

Stunt
18 Aralık 2016, 21:41
rüzgar sıyırması müsait olmayan bir motorda neden yüksek hızlara çıkılmaya çalışılır ki? bence denemesi bile eksi puan.

Adam canı ne istiyorsa yapar eksi puan desen ne olur

alp_tunay
18 Aralık 2016, 21:48
Mobilete 180 yaptıranların ülkesinde yaşıyoruz..
tracer 296 yapmasın mı ..
Ayıp :)

killingroad
18 Aralık 2016, 21:54
Kadranda yapar neden yapmasın? :)

jimi_hendrix
18 Aralık 2016, 22:00
niye yapmasın abi cg ile 200+ yapılan bi memlekette tracer 296 yapmış çok mu?

IRau
18 Aralık 2016, 22:09
yamaha mühendisleri ağlıyordu

araltı
18 Aralık 2016, 22:14
Tecavüz tecavüzz sesleriyle çeker videoyu :)

Stunt
18 Aralık 2016, 22:21
Batu sayko zaten r6ya bindi gitmiyor diye ağlıyor :D

motorcu48
18 Aralık 2016, 23:06
o adam yapar abi nokta

army
18 Aralık 2016, 23:12
Yalan söylüyor. O sürati görmesi mümkün değil. o sürati 200 hp lik makineler görüyor.

Mucit23
18 Aralık 2016, 23:19
Mt-09 ile yeni model 1000rr'ın 6. Vites dişli oranları aynı. İkiside 6. Vites 8000rpm de tam olarak 200km hızda gidiyor.

Mt-09, 6. Viteste her 1000rpm için 25km hızlanıyor. Stok hali ile 11500rpm de kesiciye giriyor fakat 6. Vitese aldınmı 9000rpm de gaz kesiyor motor buda 225 km ye denk geliyor.
Eger sinirlandirma olmasaydı rahatlikla 285 üzeri hızlara çıkabilmesi lazım. Zaten yapıyor internette birkaç video var. 289 gören var. 296km için dişli değişiminden ziyade rev limiteri de artırmıştır yeni yazılım ile. Eger 11700 civarina veya 12000 civarina çekmiş ise o hızlara çıkmış olabilir. Unutmadan tracer ile mt mekanik açıdan hemen hemen aynı. Yanlız tracerin o hızlara çıkması r25 in 194 yapması gibi olur. Ama 270 gibi hizlara çok rahat çıkabilir. O potansiyel var.

Araştırıyorum. Bahara kendi motoruma da uygulamayı düşünüyorum.

127
18 Aralık 2016, 23:39
Teknik detayları bilmediğim ve araştırmadığım için anlamadığım kısım;

Mt 7 son hız 210-220 civarı. Bu hızlara da kolaylıkla çıkabiliyor. Peki 900cc lik daha güçlü olan makinanın 250 lere çıkması normal değil mi? Tracer enduro tarzda desen o motorun bu güçle tank slapper a girmesi bana gene saçma gelirdi. 390 cc lik duke bile 170 de sorunsuz giderken mt 09 un bence 240 da en ufak sorun olmadan gitmesi gerekir. Tabi pek bilmediğim için belki yanlış noktaya değiniyorumdur ama ne bilim bana acayip geldi. MT 9 tracer diyince ben hep 240-250 de rahatlıkla giden bir motor hayal etmişimdir.

Ama biraz araştırınca anladım ki enduro larda yüksek hız sıkıntı olabiliyormuş. Naked a oranla çok farkları var belli ki. Neyse naked devam.

Stunt
18 Aralık 2016, 23:49
Yalan söylüyor. O sürati görmesi mümkün değil. o sürati 200 hp lik makineler görüyor.

Görür görür merak etme

Jemand
19 Aralık 2016, 00:16
180-190dan sonra başı ayrı, götü ayrı oynayan bir alette bunu yapmak için ölümsüz olduğuna inanması lazım insanın.



bu ayarları nasıl yaptığınız hakkında bilgi verebilir misiniz? Çok yüksek sayılmayacak süratlerde, düz kalkışlarda bile yaşıyorum.

Boy ve kilo bu ayarları ne yönde etkiliyor? 180cm/70kg için ayar ne yönde yapılmalı? Ayarın doğruluğunun sağlaması nasıl yapılır?

teşekkürler.

selam, 175 boy - 67kg. aramızda fazla fark yok o yüzden aynı ayarları uygulayabilirsin. sertliği 4 çizgiye kadar getir, reboundu da 10 tık yap (stok hali 7 tık.)arka amortisörü ise 180 derece H yönünde çevir, yani sertleştir. (yarım tur)
bunların dışında bir önemli nokta daha var. motosikletin elcik korumaları fabrikadan demonte şekilde bayiye geliyor. bayi kendi takıyor. fakat yamuk yumuk takıyor itoğulları, elcikleri biraz aşağıya indir, ikiside birebir simetrik olsun. motora önden bakınca kafa ile geometrisinden anlarsın. wobble' a sebep olan şeyleri % olarak sıramak gerekirse;
%50 amortisör ayarı
%25 yanlış konumlandırılmış elcik korumanın yarattığı türbülans
%15 ağırlık dağılımı (hızlanırken mutlaka öne ağırlık verin, ön tekerin yere tutunamaması da wobble ın başlıca sebeplerinden)
%10 asfalt-lastik

bunlar benim tecrübelerim. bu ayarlardan sonra asla wobble yaşamadım. yukarıda paylaştığım videoda yorum olarak ayarları soranlar oldu, onlarada size verdiğim ayarları tavsiye ettim. instagramdan beni bulup teşekkür etti çoğu, konfigrasyon gayet işe yaramış.
umarım sizde de yarar.
benim elcik korumaların konumu;
önden:
http://i.hizliresim.com/bkk5EY.jpg
arkadan:
http://i.hizliresim.com/PnnqNQ.jpg

cemmoto41
19 Aralık 2016, 00:50
Km sayacı ile karıştırmış falan olmasın.

whitedeamon
19 Aralık 2016, 02:22
Km sayacı ile karıştırmış falan olmasın.
Hep bu postu bekledim

TanImsIz
19 Aralık 2016, 09:42
Yalnız bunun bir akrapoviclisi gecmisti yanımdan, hic bi motora ben bu kadar hayran hayran arkadan baka kaldığımı hatırlamıyorum.

ozgurakman
19 Aralık 2016, 10:03
Yıllar önce fz1 de 280 li hızlara çıkan bir video vardı, öğrendim kı dişli değişimi yapılmış. Mt09 da nasıl bilmiyorum ama fz gibi anzımandan hız ölçümü yapılıyor ise dişli değişimi yapılınca gösterge doğrultucu ünite kullanması gerekir. Yoksa 350 de yazabilir ibrede, önemi de yok.

Demek istediğim şey kimseyi yalancı çıkarmak değildir, eğer agresif bir dişli oranı varsa yanılma payı daha çok oluyor.

ZümeR
19 Aralık 2016, 10:26
KM teli eskilerde olduğu gibi ön tekerde olaydı sıkıntı olmazdı.
Zamanında inazuma da dişli değiştirdim, manyetik sensör vardı ön dişli milinde. Motorun hızı arttı ama kadran daha da az göstermeye başlamıştı.
Düzeltmek için araştırdım sensör ve kadran arasına devre gerekiyormuş 60€ oda TR de yok.
Uğraşmadım sipariş ettiğim 3 dişliyle birlikte motoru sattım.

Kurtuldum :)

Mt7 290 gören video mevcut hemde çok inandırıcı :) Yersen..:bounce:

https://www.youtube.com/watch?v=N0am0jnAuS4

Sayacın gösterdiğine değil GPS in ne gösterdiğine bakmak gerek..

Jemand
19 Aralık 2016, 10:48
KM teli eskilerde olduğu gibi ön tekerde olaydı sıkıntı olmazdı.
Zamanında inazuma da dişli değiştirdim, manyetik sensör vardı ön dişli milinde. Motorun hızı arttı ama kadran daha da az göstermeye başlamıştı.
Düzeltmek için araştırdım sensör ve kadran arasına devre gerekiyormuş 60€ oda TR de yok.
Uğraşmadım sipariş ettiğim 3 dişliyle birlikte motoru sattım.

Kurtuldum :)

Mt7 290 gören video mevcut hemde çok inandırıcı :) Yersen..:bounce:
https://www.youtube.com/watch?v=N0am0jnAuS4

Sayacın gösterdiğine değil GPS in ne gösterdiğine bakmak gerek..
hahahhaha bu ne len :mrgreen:

keremkrmn
19 Aralık 2016, 10:58
KM teli eskilerde olduğu gibi ön tekerde olaydı sıkıntı olmazdı.
Zamanında inazuma da dişli değiştirdim, manyetik sensör vardı ön dişli milinde. Motorun hızı arttı ama kadran daha da az göstermeye başlamıştı.
Düzeltmek için araştırdım sensör ve kadran arasına devre gerekiyormuş 60€ oda TR de yok.
Uğraşmadım sipariş ettiğim 3 dişliyle birlikte motoru sattım.

Kurtuldum :)

Mt7 290 gören video mevcut hemde çok inandırıcı :) Yersen..:bounce:
https://www.youtube.com/watch?v=N0am0jnAuS4

Sayacın gösterdiğine değil GPS in ne gösterdiğine bakmak gerek..

Oooo bu süpermiş :D adam benim koşma hızımda gidiyor ama kadran 140larda :queen:

Mucit23
19 Aralık 2016, 11:12
Benim anlamadığım olay şu.

Diyelimki bahse konu kişi ecu flash ile birlikte dişli küçültmesi vs gibi olaylara girdi. Bu durumda eğer hız ölçme mekanizması orjinal dişli oranlarına göre hızı hesaplıyorsa km göstergesinde normalde gidilen hızdan daha düşük bir hız göstermesi gerekir. Fakat benim düşünceme göre dişli değişimine gidilmedi. Eğer gidildiyse muhtemelen ecu flash paketinde yeni dişli oranlarına göre gerekli hız ölçüm kalibrasyonları ecuda yapılmıştır.

Ama en baştan veri söylüyorum. Motor stok hali ile 11500rpmde kesiciye giriyor. Bu limiti biraz daha arttırsan zaten o hızları görebilecek kapasiteye geliyor. Orjinal dişli oranlarıyla 12000rpmde 6. viteste motorun 300 yapması gerek.

ZümeR
19 Aralık 2016, 11:45
Naked motorla 300 yapsan ne değişecek ?
Şah dın şahbaz mı olacan ?
Zaten 200 den sonra üzerinde durabilmek için çaba sarfediyorsun naked larda.
Aerodynamic uygun değil, ağırlık dağılımı desen keza, yerden yüksek..

Bu işin aleti naked motor değil.

Bu olay çiviyi tornavida ile sökmeye benzer.
Kerpeten, keser varken ne diye tornavida ile sökecem diye uğraşırsın ?
Neticede sökersin ama harcadığın enerji ve zamana değmez.
2. ve 3. çiviyi ise sökmeye takatin kalmaz.

:) Neyse herkesin kendi zevki hobisi vs..