PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hero Karizma R İncelemesi / Altın Elbiseli Adam



Uğur
05 Aralık 2016, 10:33
https://www.youtube.com/watch?v=HFyPiv10Xgk

Link: https://www.youtube.com/watch?v=HFyPiv10Xgk

Metehan07-70
05 Aralık 2016, 10:54
Ben Barkın'ı objektif olma özelliği sayesinde sevdim, ve takip ediyorum, fakat Hero konusundaki incelemelerinde bu çizgisinden sapmış olduğunu düşünüyorum artık. Belki ticari kaygının bir ürünüdür bilemeyiz. Mesela bu Karizma R hususu. Abi işte sıradan bir commuter e kocaman ve çirkin bir kafa konmuş bir motor. Hiç abartısız söylüyorum, bedava verseler binmem, hadi bindik diyelim, 140-150 yi görür diyor, ben bunla 90 ı geçmeye cesaret edemem. Ve şu gerçek kabak gibi ortada, ''titriyor'' kardeşim Hero lar.

BIYIKLI
05 Aralık 2016, 11:19
O kadar da borusunu öttürmüyor yine de! Kafanın tipsiz olduğunu kaç kere söyledi, elciklerde titreşimi de söyledi. 17 bg midir 19 bg midir muhabbetini de yaptı. Hintli kılığına girip bizim için tip değil sağlamlık önemli de dedi. :) Sponsora bu kadar saydıran başka adam varsa söyleyin onu da izleyelim.

Bence yeterince objektif, bu paraya bu motor dedi ki bence de öyle.

Macit250
05 Aralık 2016, 11:33
Adam gayet akıllı ve objektif, hayır bu gibi ne olduğu belirsiz motosiklere ne diyecek. Yamaha m1r mi kötü diyecek. Sacma sapan motosikletlere adam çöp diyor haklıda.

Metehan07-70
05 Aralık 2016, 11:52
Bak canı istediğinde, bazı markalar için (ki bence Hero yu falan tokat manyağı yapar)nasıl diye sorduğunuzda, bırak inceleme yapmayı, adını bile zikretme gereği duymuyor. Hero nun lansman ve fuar etkinliklerinde de yaptığı incelemeri gördüm, açık-net ufaktan bir kayırma var.
Ve çöp meselesi, kusura bakmayın ama bu da koca bir çöp adayı.
Bu arada Hero yu yeni duymuyoruz, zamanında Honda ile ile yaptığı işleri iyi biliriz, ve o motorlara da bindik.

pea
05 Aralık 2016, 12:11
Bana da biraz yanlı geldi inceleme.
Çirkin ama yakından güzel.
140-150 yapıyor. Benim 25 beygir TNT25 140-150 anca yapıyorken bu motor nasıl yapıyor anlamadım. Motorun üstüne yatmış herhalde.
Az yakıyor! Ama ne yaktı söylemedi.
Titreşim var ama sele iyi, zaten yeni modelde düzelir o.

Fuarda da Benelli'yi görüp, "Çin malı bu. Denedim beğenmedim." deyip geçmişti.

oxus
05 Aralık 2016, 12:14
işletme maliyeti düşük ikinci bir motor arayışı sırasında denk geldim. defalarca internetten test sürüşü için baş vuruda bulunmama rağmen arayan soran olmadı, ben de tepkimi göstererek satın almaktan vazgeçtim ve almayacağım da.
derken bir arkadaşım satın aldı ve kullanma fırsatım oldu, barkın'ın söylediklerine katılıyorum; fiyat/kalite performansı gayet iyi. bu fiyatlara daha iyisinin bulunabileceğini sanmıyorum.

Mengu16
05 Aralık 2016, 16:55
Sponsorlu bir tanıtıma göre yeterince objektif olmuş. Bir motor nasıl abartılır görmek istiyorsanız aşağıdaki yazıya bakabilirsiniz. Barkın bey böyle şeyler demediğine göre sorun yok. Bu arada o 200cc motor gücüne çıkabilen motor aslında 149.5cc :mrgreen:

Filinta 200 modelinin barındırdığı üstün özelliklerin yanı sıra nikelajlı görünümüyle sizlere yepyeni bir klasik serüveni yaşatmaya hazırız.

200cc motor gücüne çıkabilen Filinta 200 alt motorunda 200'lik silindire uyumlu kartel, motorun depar süratini üst seviyeye çıkaran stronklu krank, motora güç sağlayan stronklu piston gibi bir çok üst seviye donanımsal özellikler bulunmaktadır.

Sınıfının diğer modellerine göre sürüm veren özel şanzıman ve motor süratine katkı sağlayan özel dişliler ile Filinta 200 modelinin cazibesine karşı koyamayacaksınız...

Mertcan39
05 Aralık 2016, 17:13
Sponsorlu bir tanıtıma göre yeterince objektif olmuş. Bir motor nasıl abartılır görmek istiyorsanız aşağıdaki yazıya bakabilirsiniz. Barkın bey böyle şeyler demediğine göre sorun yok. Bu arada o 200cc motor gücüne çıkabilen motor aslında 149.5cc :mrgreen:

200 cc miş gibi çek panpa :D

Uğur
06 Aralık 2016, 10:54
Yazın bir ay kadar test ettiğim,çok güzel bir motosiklet Karizma.

Neye göre güzel peki;

-Performansı çok iyi. İster tek kişi,ister artçılı 110-120'lere kadar ivmelenmesi çok güzel.

-Yakıtı makul. Sakin sürüşte 2,5 litre,tapa gaz kullanımda 3,7 litre yakıyor. Ki test motosikletinde performans egzoz vardı 100 km'de litre başına +0,2-0,4 arasında yakıtı arttıracak cinsten.

-Motosiklet tamamen mekanik. Mobilet tamircisi Ahmet amcaya git,o bile komple tüm sorunlarını çözer.

Eksi yönlerine gelince;

-Titriyor. Elcik ve peglerde ciddi hissediyorsunuz.

-Bazı noktalarda malzeme kalitesizliği var. Pegler,ayna bağlantı noktaları vs. Ama mekanik aksam güzel.

140'ı rüzgarsız,düz yolda çok rahat görüyor. Hatta ön dişliyi değişince 150-160'ları görür. Ama gereksiz ve riskli hızlar.

Bu da kanıtı; :P:P


https://www.youtube.com/watch?v=GDPl_S7FQOQ

Video tarafımdan kayda alınmıştır.

Seko
06 Aralık 2016, 11:35
Redline'a girerek yapılan sürati bir kalem geçiniz. Ben asla redline'a girmem, o yüzden o motor benim altımda 120 yapar. Bu da onun son hızı olduğu için orada da sürekli gitmem.

Bu motoru çalıştırdığımda kafa karenajlarından gelen ses bana Megelli 250R'yi hatırlatmıştı. Çekilecek dert değildir titreşim.

rebirth
06 Aralık 2016, 12:48
Tip olarak beğeniyorum ben bu motosikleti, kullananların da belirttiği üzere titreşimli olması en büyük olumsuzluğu. Ayrıca gündelik kullanmak için alınacak bir motosiklette nedir o alçak gidonun mantığı ?! 223cc karbüratörlü, kuru ağırlığı 154 kg olan bir motosikletin normal kullanımda 2.5lt yakacağına da ihtimal vermiyorum. cbf 150 bile 3lt civarında yakıyor normal kullanımda.

Git gide fakirleşen ülkemize artık 3. dünya ülkelerinin tarak kürek motorları geliyor, onlar bile pahalı bana göre.
Asgari ücretle çalışan bir adam alamaz bu motoru, es kaza alsa da ocağına incir ağacı dikmiş olur benim kanaatimce.
223 cc, karbüratör, 154 kg kuru ağrlık... Yakar arkadaş bu motor.

Pisman
06 Aralık 2016, 14:23
japon 250 cc lerin yarı fiyatına göre makul işçilik ve performans diyor, fiyatına göre kıyaslıyor değerlendirmeleri böyle bakıldığında tutarsız değil, bence pulsar karşısında fiyat ve hacim avantajına rağmen şansı olmasada videoyu pek taraflı bulmadım.

motorcu48
06 Aralık 2016, 16:27
çok absürt bu be

GP500-1st
06 Aralık 2016, 18:30
işlere hep bu adam sebeb olmuş. Aric buell amca:)

demişler abi senin ameriga da ürettiğin şu 1200cc V-twin 100 kusur beygirlik canavarın varya yarım karenajlı, bize onun benzerini yap ama hint fakirleri alacak ne bileyim şöyle fakir işi bişey yani, yandan yemişi de olsa kabul:P O iş tamam dimiş...

http://www.motorcyclemuseum.org/halloffame/hofimages/ERIK_Buell.jpg

dyavol-77
06 Aralık 2016, 19:27
çok absürt bu be

YBR bundan daha yakışıklı...Akraba evliliği çocuğu gibi yaw...Gerçi şimdi bu yorumu Çinli Seiko ve veya MotoGp beyenmeyebilir ama çok da FİFİ...:mrgreen:

acemi60
06 Aralık 2016, 20:42
AEA'nın incelemesi çok faydalı bilgiler edinmemi sağladı. Tabii ki Hero Karizma R hakkında değil. Motosiklet incelemelerinin hangilerine itibar edeceğim konusunda... :) Hayırlı işleeer...

müsaitnick
16 Kasım 2017, 14:10
Barkın abi'de zaten videonun en basında titrediğini belirtmiş :D

serconline
17 Kasım 2017, 16:23
Arkadaşlar şimdi bazıları rahmetli barkın abinin verdiği mesajı alamamış sanki bana öyle geldi :)
Adamın bu motoru tanıtmasındaki amaç zaten motoru övmek ya da kötülemek değil...
Adam bir yandan motorun iyi yanlarını sayarken alttan alttan mesaj veriyor zaten olumsuz olduğunu.
Bunda anlamayacak bir şey yok kaldıki TEST aracı ile tanıtım yapılıyor bu yüzden aralarda olumsuz yönlerini çaktırmadan belirtiyor adamlar sonra der bizim motoru kötülemek için mi aldın :)

Sonuç olarak mesaj ortada o paraya o motor yapacak birşey yok :)

EmirŞengezer
17 Kasım 2017, 16:46
Allah çarpmış derler ya öyle bir dizayn.