PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM mi Kawasaki mi ?



Numanoktay
13 Kasım 2016, 16:46
Arkadaşlar yeni bir motor almayı düşünüyorum.Pek hız tutkunu değilimdir daha çok güvenliğine ve rahatlığına dikkat ediyorum.Ama 2 motor arasında kaldım.Sizce hangisi?

KTM RC390 mı?

Kawasaki Ninja 300R mı?

ryangt
13 Kasım 2016, 16:57
kardeşim de duke 390 var, duke tarzı bir motor için tek silindir 390cc çok ideal ancak uzun yol konforu ve titreşim konusunda ninja 300 bence çok daha ağır basar.

Pulsar VS400
13 Kasım 2016, 17:17
Duke naked, Kawa SS, tarzını buna göre seç bence

MrMud
13 Kasım 2016, 17:17
Off-road motocross dedinmi, dağlara taşlara dedinmi KTM, ama konfor diyince bi Kawa yönel derim.

YasinC
13 Kasım 2016, 17:51
Rahatlık arıyorsan Kawasaki, KTM biraz vibratör gibi.

bumbala
13 Kasım 2016, 18:15
RC 390 kaydırmalı debriyaj ve Diablo Corsa lastiklerle geliyor. Bunu da göz önünde bulundurun. RC 390 biraz tipsiz bana göre.

pridefirus
13 Kasım 2016, 18:50
Ktm diyorum kesinlikle ayrıca 250 ligide çok iyi kuvvetli hafif kaydırmalı debriyaj prelli lastikler abs stamdart ve hayati yakıtı uygun ve dizaynı hepsinede on basar bence

kuzan14
13 Kasım 2016, 19:06
Rc390'dan çok çabuk sıkılırsın, 4 ay içinde bıkmıştım

mccxcix
13 Kasım 2016, 19:06
Arkadaşlar yeni bir motor almayı düşünüyorum.Pek hız tutkunu değilimdir daha çok güvenliğine ve rahatlığına dikkat ediyorum.Ama 2 motor arasında kaldım.Sizce hangisi?

KTM RC390 mı?

Kawasaki Ninja 300R mı?

Çoğu arkadaş Duke demiş ama siz RC sormuşsunuz; KTM Kawasaki'ye göre daha az yakar, daha torklu ve daha yüksek beygirli bir makine, ayrıca Kawasaki'ye göre üzerinde daha iyi bir lastikle geliyor (2016 yılından itibaren metzele m5 sportec ile birlikte), KTM tek silindir olduğu için Kawasaki'ye göre titreşim olur, ama rahatsız edecek kadar olmuyor bazıları abartmayı sevdikleri için, iyi seçimler.

CxAnKACx
13 Kasım 2016, 19:25
Soylenenlere ek olarak; kawasakinin ustune oturmadim ama rc390'in cok agresif bi oturus pozisyonu var.

dyavol-77
13 Kasım 2016, 19:48
Arkadaşlar yeni bir motor almayı düşünüyorum.Pek hız tutkunu değilimdir daha çok güvenliğine ve rahatlığına dikkat ediyorum.Ama 2 motor arasında kaldım.Sizce hangisi?

KTM RC390 mı?

Kawasaki Ninja 300R mı?
Pulsar RS200 öneririm...üstelik önde ABS'si e var...:mrgreen:

mostro
13 Kasım 2016, 21:28
KTM rc390.

cxe
13 Kasım 2016, 21:39
Mantik KTM gonul KAWASAKI demistir her zaman

127
13 Kasım 2016, 21:42
KTM çok daha üstün bir motor. Ayrıca 500 TL ye alacağınzı Ergo koltuk ile titreşimi çok fazla azaltıyorsunuz ve görüntüsü daha da güzelleşiyor motorun. Ancak kawasakinin 2. el piyasası daha iyidir. Ayrıca rahatlık konusunda kawasaki biraz daha iyi olabilir. Şehir içi kullanımda RC390 daha iyi ama şehir dışı kullanımda Kawasaki.

brooklynnn
13 Kasım 2016, 21:48
Lastik harici bütün özellikler kawada da var.

koraycbr
13 Kasım 2016, 22:31
Selamlar, oncelikle yanlış ve abartılı söylemleri bi aydınlatalım.

Ktmler 2016da 200 cc uzeri 390(dahil) a kadar Metzeller M5 ile geliyor. Pirellileri artık kullanmıyorlar.

Wp upsidedown amortisör , Abs(istenirse kapatılabiliyor) ,çelik fren hortumu, kaydırmalı debriyaj, full yol bilgisayarı, Akıllı aydınlatma ekstralarla geliyor. Düz yol, rampa vs her sartta 178 de kesiciye ulaşılabiliyor ve her seyiyle tamamen safkan racing. Bugün 2 bucuk saat kadar üzerindeydim. Titreşim var ama el ayak uyuşturan değil, cekilin geliyorum cinsinden.


Kawa ise alt devirleri ölü yukarda cıldıran deli gibi yakabilen harika viraja giren, 180 km hızı görebilen sport touring havasında klasik bir Japon. Titreşim yok, şekil şemal hoş,gösterge daha okunaklı.


Ben her türlü Ktm tercih ederim. İkisi de cok güzel motorlar. Allah gonlunuze gore versin


Herkese kazasız,belasız ve de masrafsız sürüşler

whitedeamon
13 Kasım 2016, 22:40
Konfor isterseniz kawasaki tabiki.
Ktm kült bir yapıya adını vermiştir zaten.AGRASİF!!!
Herşeyden önce oturuş pozisyonu çok yatık yani oradan konfor beklemek mantıken olmaz tabiki.Diğer yandan gaz açtığınızda hart hurt motor torku yüksek olduğu için baya kontrol için uğraşabilirsiniz tabikide olması gereken odur.
Eğerki konfor derken arabaları rahatça sollayayım sıkıştırdıklarında hemen oradan uzaklaşabileyim demek istediyseniz ikiside bu işi layıkıyla yerine getirecektir.Malum 300 cc ve üzeri motorlar ikiside gaz açında iyi bir performans sergileyecektir

fatih.met
13 Kasım 2016, 22:52
Selamlar, oncelikle yanlış ve abartılı söylemleri bi aydınlatalım.

Ktmler 2016da 200 cc uzeri 390(dahil) a kadar Metzeller M5 ile geliyor. Pirellileri artık kullanmıyorlar.

Wp upsidedown amortisör , Abs(istenirse kapatılabiliyor) ,çelik fren hortumu, kaydırmalı debriyaj, full yol bilgisayarı, Akıllı aydınlatma ekstralarla geliyor. Düz yol, rampa vs her sartta 178 de kesiciye ulaşılabiliyor ve her seyiyle tamamen safkan racing. Bugün 2 bucuk saat kadar üzerindeydim. Titreşim var ama el ayak uyuşturan değil, cekilin geliyorum cinsinden.


Kawa ise alt devirleri ölü yukarda cıldıran deli gibi yakabilen harika viraja giren, 180 km hızı görebilen sport touring havasında klasik bir Japon. Titreşim yok, şekil şemal hoş,gösterge daha okunaklı.


Ben her türlü Ktm tercih ederim. İkisi de cok güzel motorlar. Allah gonlunuze gore versin


Herkese kazasız,belasız ve de masrafsız sürüşler

ama gel gelelim ikiside bir cbr 600f değil dimi :)

cbr 600f güzel iyi on numara tam benlik.

koraycbr
13 Kasım 2016, 23:12
Ona hiiiic yorum yok :)

shruikan
14 Kasım 2016, 12:00
kawasaki'nin yedek parça tedariği hızlıysa, pahalı-mahalı boşver, kawasaki al.

kaza yaptım benim 390'la, motor 3,5 aydır serviste. bunun 1,5 ayı, benim ve servisin sigorta ıvır-zıvır prosedürlerini bilmediğimizden heba oldu. son 2 aydır da ön süspansiyon ve alt-üst mesnet bekliyoruz. ne zaman geleceğine dair bir haber de yok ortalıkta.

KTM diyoruz, iyi motor diyoruz; ama spormoto adamı markadan soğutuyo. ZMoto da pahalı diyorlar; ama şahsen motorsuz kalmaktansa 3-5 fazla para bayılmayı tercih ederim.

RookieWest
14 Kasım 2016, 12:46
Bir KTM Duke 200 kullanıcısı olarak kısa bir biçimde KTM'den bahsetmek istiyorum.

Titreşim ; bir tek silindirli makine olarak , olması gerektiği kadar var diyebilirim.Uzun sürüşlerde etkileyebilir.Ancak şehir içi ve kısa seyahatlerde kesinlikle rahatsız eden bir yanı yok.Öte yandan , titreşimi minimize etmek adına , elcikleri , ayak padlerini , seleyi daha kaliteli parçalarla değiştirirsen çok faydalı olur.

Yakıt ; 2016 kasım ayı olarak 4,76 olan benzin ile hesap edersek , bir depo ile (sanırım 11,6 lt.) 250 ile 300km arası yol yapıyorum. (şehir içi , orta ve üst devirli) Kaç Lt. yaktıgını siz hesap edin dostlar.
Yedek parça ve işçilik ; Kesinlikle çok pahalı.Ben bir öğrenci olarak , cebimin bayağı yandıgını hissediyorum. Çok yatıp kalkarım motorda , sık sık masraf cıkarırım diyorsan şayet ; uzak dur. Sadece KTM'den değil. Kawasaki'den de uzak dur. Yoksa gerçekten epey para harcarsın.

Basit bir örnek vermek istiyorum.
Sol ayak braketinin(motorun ayakta durmasını sağlayan ayaklıgın sabıtlendıgı yer-alumınyum-) yuvası kırılmıstı. Haliyle motor durmuyordu ayaklıgın uzerınde. Değiştirmek için SPORMOTO'ya gittim. Çok kısa sürede hallettiler. Parça ve 6 adet somun değişti. Fiyatı tahmin etmek ister misiniz ?
270 TL'cık (!) .. 150 lira braket , 6 adet somun 60 TL'cik (!) ve 60 TL'cik işçilik.. Ne siz sorun , ne de ben söyliyim. Yine gerildim. Herneyse .

Şehir içi kullanım , aralardan rahatlıkla geçmek , öğrenmek ve keyif almak istiyorsan şehir içerisinde , gerçekten tercih edilebilir.
Ancak , ben uzun yol yapıcam abi , 500 git 500 gel yapıcam , kıçım uyuşmasın , belim ağrımasın diyorsan Kawasaki tercih et. Daha komforlu kesinlikle.
Daha detaylı sormak istersen özelden yazabilirsin. Şimdiden hayırlı olsun.

beko12345
14 Kasım 2016, 13:34
Bu titreşimi abartmıyormusunuz arkadaşlar.

Duke 200 sürdüm 390 sürdüm.

Hatta kendi sahip olduğum 2013 model yeni kasa Vibratör dediğiniz Tvs apache ile defalarca Bursa-Kütahya git gel yaptım. Hemde hiç mola vermeden.

Ben anlam veremiyorum bukadar titreşim takıntılı olmayı.

Yanlış anlaşılmasın Ktm alın demiyorum ben sadece titreşim üzerine gelen işte vibratör , traktör vs gibi yorumlara çok takılmamanı öneririm.

Bu konuda pek titreşimden vurulmamış Ktm ye ama ben bu yorumumu bu tarz konularda hep titreşimden vurulduğu için önceden belirtmek istedim.

serhat207
14 Kasım 2016, 13:56
Ktm ile şehir içinde sıkışık trafikte sol elim uyuşmuştu bir keresinde titreşimden dolayı :sunny: bu da böyle bir anımdır.

sinan.erkan
14 Kasım 2016, 17:06
Ktm ile şehir içinde sıkışık trafikte sol elim uyuşmuştu bir keresinde titreşimden dolayı :sunny: bu da böyle bir anımdır.

O olay titreşimden değil, motora oturmayı bilmemenizden kaynaklanıyor. Depoyu bacaklarla tutmayıp bütün ağırlığı kollara ve bileklere yüklerseniz, 4 silindirde de uyuşursunuz.

zabuzaretta
14 Kasım 2016, 17:56
KTM.(onkarakter)

Darkcity2000
14 Kasım 2016, 18:14
Gazi actinmi hangisi tekere geliyorsa o...

Memory42
14 Kasım 2016, 18:41
Kesinlikle 1 km de olsa üstüne oturun iki modelinde, ben ninja ile kaza yaptıktan sonra rc250 deneyip almak istedim. Oturdum yarım saat kullandım titreşim elbette çift silindire göre bariz fazla ama oturuş okadar sıkıntılı gelmedi bana yalnız deposu küçük olması sebebiyle kawa gibi saramıyorsunuz. Birde neden bilmiyorum ama kawanın ruhu yoktu ktm de, bunu binen anlar kağıt üzerinde anlaşılmaz...

KmlTkn
14 Kasım 2016, 20:10
KAWASAKİ NİNJA 300 .

kuvvetmira
14 Kasım 2016, 20:29
bence kawasaki ninja 300 yabancı bir forum sitesinde rc 390 jant kırılıyorh sayfaya bakarsan görebilrsin
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/158740-altin-elbiseli-adam-kuralkan-tatsizligi-3.html

Jemand
14 Kasım 2016, 20:30
KATAMASAKİ