PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Başlangıç için kawasaki z800



Sayfa : [1] 2

kdrvrl
01 Kasım 2016, 21:03
Merhabalar

Daha önce dusuncem olan 250 cc lik bir ss motor iken bir abimin z1000 ile birkac turlayinca hevesim oldukça artti.

Simdi sorum sudurki daha once motorbisikletim olmadi.

Aktif olarak arac kullaniyorum ilk motorumu z800 olarak dusunuyorum almadan once sormakta fayda var bu motorda ogrenebilirmiyim surebilirmiyim ?
Tavsiyeleriniz ve yorumlariniz icin simdiden teşekkürler
(Boy 186 kilo 90 )

Kararsiz05
01 Kasım 2016, 21:09
Benim kuzende senin kafada onuda vazgecirmeye calisiyorum yuksek cc sevdasından 1000rr dusunuyodu biraz hafiflettik şimdi 600 rr dusunuyo :) bana gore 600 luk bi motorda baslangic icin fazla aceleniz ne herseyin yolu yordami var ufak cc bi motorla basla motora alis motorla trafikte gitmeye alis daha sonra cc yükselt bu yapmaya calistiginiz emeklemeden yurumeye calismak gibi bisey benim şahsi fikrim dusuk cc lerde bi motorla baslaman hocam

Sj's
01 Kasım 2016, 21:13
1000lik al binlik

kdrvrl
01 Kasım 2016, 21:14
Benim kuzende senin kafada onuda vazgecirmeye calisiyorum yuksek cc sevdasından 1000rr dusunuyodu biraz hafiflettik şimdi 600 rr dusunuyo :) bana gore 600 luk bi motorda baslangic icin fazla aceleniz ne herseyin yolu yordami var ufak cc bi motorla basla motora alis motorla trafikte gitmeye alis daha sonra cc yükselt bu yapmaya calistiginiz emeklemeden yurumeye calismak gibi bisey benim şahsi fikrim dusuk cc lerde bi motorla baslaman hocam

Hocam aslina bakarsaniz motorun kalıbı sekli iri yapisi ve sesi beni etkiledi 800 luk bu motor 250lik ayni tip olsa sorgusuz onu alirdim yuksek cc sevdasindan degilde benimki biraz hayran kalmis olabilirim.

R3d
01 Kasım 2016, 21:18
Baslangıcın sonun olur. Ufaktan baslayıp buyumek lazım. Obur turlu zevkı nasıl cıkacak? Zaten kontrol edebılecegın motor degıl. 250, arasınıf bır motor-600 1000 seklınde gıder bu ıs. Kımse ana karnından 35 yasında tecrubelı bır sekılde dogmuyorsa, tıpkı hayat gıbı ufaktan baslamak gerek. Nacızane tavsıyemdır. Ha yok dıyorsan 800cc dusuk bır baslangıc olur, 1000 1200cc falan bak. Gecen gun forumda 2500cc bır motor paylasıldı. H2R'la dalga gecersın. Inanclı bırıysen evrende herkes karsılıklı, azraılde senle ıyı dalga gecer :))

Tefoo
01 Kasım 2016, 21:20
bence bu kesmez troll 1300cc olanı var ondan alın, hem doğal seleksiyon olur ne güzel.

gogozh
01 Kasım 2016, 21:25
hem z1000 ıle turladım dıyorsun hem z800 olur mu ? dıyorsun , madem turladın z1000 alsana hele bırde sugomı edıtıon olursa offf dıyorum .
hem z1000 ıle sıkılmazsın TEKERIN DUZ BASSIN demıycem TEKERIN ASFALT GORSUN

kdrvrl
01 Kasım 2016, 21:40
Baslangıcın sonun olur. Ufaktan baslayıp buyumek lazım. Obur turlu zevkı nasıl cıkacak? Zaten kontrol edebılecegın motor degıl. 250, arasınıf bır motor-600 1000 seklınde gıder bu ıs. Kımse ana karnından 35 yasında tecrubelı bır sekılde dogmuyorsa, tıpkı hayat gıbı ufaktan baslamak gerek. Nacızane tavsıyemdır. Ha yok dıyorsan 800cc dusuk bır baslangıc olur, 1000 1200cc falan bak. Gecen gun forumda 2500cc bır motor paylasıldı. H2R'la dalga gecersın. Inanclı bırıysen evrende herkes karsılıklı, azraılde senle ıyı dalga gecer :))
Peki hocam 250 cc lik bir motor alsam 800 luge gecis icin ne kadar sure surmem gereklidir sizce bu motoru.



hem z1000 ıle turladım dıyorsun hem z800 olur mu ? dıyorsun , madem turladın z1000 alsana hele bırde sugomı edıtıon olursa offf dıyorum .
hem z1000 ıle sıkılmazsın TEKERIN DUZ BASSIN demıycem TEKERIN ASFALT GORSUN
Turladigimiz sugomiydi hocam bir sonraki hedef o :)

fatih.met
01 Kasım 2016, 21:53
bence danışmana gerek yok. trafik kurallarına uymaya çalış yeter gerisi teferruat. ne sürersen sürebilirsen sürersin. son cümleyi anlayan var mı? :D

kahraman1
01 Kasım 2016, 22:00
Z800 seni kullanır

EmreKocyigit
01 Kasım 2016, 22:13
Z800 seni kullanır

fasdfhasdfgjsd

rebirth
01 Kasım 2016, 22:19
"...motorbisikletim..." diyen kekoya ybr bile vermem ben, vatandaş z1000 vermiş. yersen.

feti_can
01 Kasım 2016, 22:31
sen buralarda yenisin galiba

kdrvrl
01 Kasım 2016, 22:42
Z800 seni kullanır
En açıklayıcı buydu teşekkürler


"...motorbisikletim..." diyen kekoya ybr bile vermem ben, vatandaş z1000 vermiş. yersen.
Senden ybr bile isteyen olmadi. Yorum yapmanida sizin kadar malesef ki cool degilim yeni cagin ozenti genci.

sen buralarda yenisin galiba
Evet kardeşim forumda yeniyim.

watercolours
01 Kasım 2016, 22:47
Motorbisiklet ne hakikaten? Dikkat edin de siteye girmek için adres çubuğuna www.motorbisiklet.net yazmayın yanlışlıkla.

Atahualpa
01 Kasım 2016, 22:52
Yine başladık. ÖLÜRSÜN... Saçmalama. Git bir 250 lik al. 10.000km devir sonrasına bakarsın

kdrvrl
01 Kasım 2016, 23:03
Motorbisiklet ne hakikaten? Dikkat edin de siteye girmek için adres çubuğuna www.motorbisiklet.net yazmayın yanlışlıkla.
yazım hatası için af buyurun telefondan giriyordum düzeltmeler ile ne hale geldi anlamadım :)

Yine başladık. ÖLÜRSÜN... Saçmalama. Git bir 250 lik al. 10.000km devir sonrasına bakarsın

kesin bir ölürsün lafı var bu forumda hocam yanlış anlamayın genel olarak diyorum. Ben araba sürmeyi 12 yasında kamyonda ögrendim taksiye binmeden 16 yaşında tır ile 300 km yol aldım 18 yaşında kendi aracımı aldığımda taksiyi öğrenmiştim fazlasıyla dikkatliyimdir hıza karşıyımdır. Motosiklet için aynı geçerli olurmu bilemiyorum. :) yorumunuz için teşekkürler.

Atahualpa
01 Kasım 2016, 23:11
Doğru bildiğin her şeyi unutacaksın motosiklet üzerinde. Bunun hızla bir ilgisi yok. Saatte 50km ile bile düşersen ters düştün mü ölürsün. Bknz İstanbul da kaldırımın dibinden giden motosiklet sürücüsünün denge kaybedip kafayı babaya vurup ölmesi. Motosiklet kullanmak hiç bir dört tekerli taşıtı kullanmaya benzemez. Tek ortak noktası trafik kurallarıdır. Araba kullanırken ne gaz kontrolü yaparsın, ne ağırlık transferi, ne periferik bakış kullanırsın, ne elinle frene basar, ayağınla vites değiştirirsin. Bunların hepsini öğrenirken hatanı tolare edecek bir motosiklet kullanman hayatını kurtarır. Yukarıda yazdıklarımı öğrenmeye mi çalışacaksın, bacaklarının arasındaki 100 beygirlik makineyi kontrol etmek için güreşecek misin? İkisini birden yapamazsın. Yaptığını zannettiğin an zaten helva kardırmaya başlama zamanıdır.

Aha bak 125c lik makine ve gaz kontrolü sorunu olunca ne oluyor. Sen 800cc den bahsediyorsun.

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/171941-ilk-tecrube-ve-sorular-not-uzun-tekere-geliyordum-az-daha.html

enjeksiyoncu
01 Kasım 2016, 23:13
Helva hazır olunca haber verin)

F54
01 Kasım 2016, 23:15
süper olur :)
ben adresi vereyim 1 porsiyon helva yolla bol fıstıklı olsun

fatih.met
01 Kasım 2016, 23:16
bak yüksek cc alırsan ölürsün ama küçük cc alırsan ölümsüz olursun :) gıcık bir yorum oldu dimi. ama önce gıcık yorumları başkaları yazdı.

cıbırlover1
01 Kasım 2016, 23:18
yazım hatası için af buyurun telefondan giriyordum düzeltmeler ile ne hale geldi anlamadım :)


kesin bir ölürsün lafı var bu forumda hocam yanlış anlamayın genel olarak diyorum. Ben araba sürmeyi 12 yasında kamyonda ögrendim taksiye binmeden 16 yaşında tır ile 300 km yol aldım 18 yaşında kendi aracımı aldığımda taksiyi öğrenmiştim fazlasıyla dikkatliyimdir hıza karşıyımdır. Motosiklet için aynı geçerli olurmu bilemiyorum. :) yorumunuz için teşekkürler.

1) Motorsiklet kullanmak araba yada 4 tekerlikli araç kullanmaktan on kat daha zordur ... Motosiklette işin içine denge faktörü virajın içinde fren yapma , durma , viraj alma vs bambaşka çok teknik isteyen ve çok deneyim isteyen birçok faktör girer. Bugün bana Ferrari verin kullanırım ama bana bir 1000cc lik motosiklet verin aynı şeyi söyleyemem. Motorsiklette artçıyla gelen 80 kg hatta deponun boş olması ile dolu olması bile fiziki durumu değiştirmektedir.

2)12 yaşında kamyon kullandım 16 yaşında 300 km yol yaptım diye hava atan sorumsuzluktaki biri 800cc nin getireceği sorumluluğu taşıyamayacağına inanıyorum. Yanlış anlama dostum benim demek istediğim bir kart (ehliyet) herşeyi değiştirir demek değil. Ne insanlar tanıyorum ehliyetleri var ama araç kullanmaktan bir haber ancak 16 yaşında trafiğe çıkabilmek büyük sorumsuzluktur. Benim gözümde..Kusura bakma hayatta bol şans ..

fatih.met
01 Kasım 2016, 23:21
1) Motorsiklet kullanmak araba yada 4 tekerlikli araç kullanmaktan on kat daha zordur ... Arabada işin içine denge faktörü virajın içinde fren yapma , durma , viraj alma vs bambaşka çok teknik isteyen ve deneyim isteyen bir durumdur. Bugün bana Ferrari verin kullanırım ama bana bir 1000cc lik motosiklet verin aynı şeyi söyleyemem. Motorsiklette artçıyla gelen 80 kg hatta deponun boş olması ile dolu olması bile fiziki durumu değiştirmektedir.

2)12 yaşında kamyon kullandım 16 yaşında 300 km yol yaptım diye hava atan sorumsuzluktaki biri 800cc nin getireceği sorumluluğu taşıyamayacağına inanıyorum. Yanlış anlama dostum benim demek istediğim bir kart (ehliyet) herşeyi değiştirir demek değil. Ne insanlar tanıyorum ehliyetleri var ama araç kullanmaktan bir haber ancak 16 yaşında trafiğe çıkabilmek büyük sorumsuzluktur. Benim gözümde..Kusura bakma hayatta bol şans ..

milletin aşağılayıcı baskısından kurtulmak amacıyla katil kamyon(o ne la :D) bile sürdüm der. yeter ki siz ön yargıları kırın.

kdrvrl
01 Kasım 2016, 23:27
Doğru bildiğin her şeyi unutacaksın motosiklet üzerinde. Bunun hızla bir ilgisi yok. Saatte 50km ile bile düşersen ters düştün mü ölürsün. Bknz İstanbul da kaldırımın dibinden giden motosiklet sürücüsünün denge kaybedip kafayı babaya vurup ölmesi. Motosiklet kullanmak hiç bir dört tekerli taşıtı kullanmaya benzemez. Tek ortak noktası trafik kurallarıdır. Araba kullanırken ne gaz kontrolü yaparsın, ne ağırlık transferi, ne periferik bakış kullanırsın, ne elinle frene basar, ayağınla vites değiştirirsin. Bunların hepsini öğrenirken hatanı tolare edecek bir motosiklet kullanman hayatını kurtarır. Yukarıda yazdıklarımı öğrenmeye mi çalışacaksın, bacaklarının arasındaki 100 beygirlik makineyi kontrol etmek için güreşecek misin? İkisini birden yapamazsın. Yaptığını zannettiğin an zaten helva kardırmaya başlama zamanıdır.

Aha bak 125c lik makine ve gaz kontrolü sorunu olunca ne oluyor. Sen 800cc den bahsediyorsun.

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/171941-ilk-tecrube-ve-sorular-not-uzun-tekere-geliyordum-az-daha.html

Hocam yorumunuz için size çok teşekkür ederim.
Belliki bu iş bunla başlanacak bir iş değil. boy ve kalıbı göz önünde bulundursak 250 lik bir makina tavsiyeniz ne olur kolay satılır bir cinsten. :) ss veya naked olabilir


Helva hazır olunca haber verin)

Azizim ben helvanı önden göndereyim ölmek var ölmemek var isteğin helva olsun :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------


1) Motorsiklet kullanmak araba yada 4 tekerlikli araç kullanmaktan on kat daha zordur ... Arabada işin içine denge faktörü virajın içinde fren yapma , durma , viraj alma vs bambaşka çok teknik isteyen ve deneyim isteyen bir durumdur. Bugün bana Ferrari verin kullanırım ama bana bir 1000cc lik motosiklet verin aynı şeyi söyleyemem. Motorsiklette artçıyla gelen 80 kg hatta deponun boş olması ile dolu olması bile fiziki durumu değiştirmektedir.

2)12 yaşında kamyon kullandım 16 yaşında 300 km yol yaptım diye hava atan sorumsuzluktaki biri 800cc nin getireceği sorumluluğu taşıyamayacağına inanıyorum. Yanlış anlama dostum benim demek istediğim bir kart (ehliyet) herşeyi değiştirir demek değil. Ne insanlar tanıyorum ehliyetleri var ama araç kullanmaktan bir haber ancak 16 yaşında trafiğe çıkabilmek büyük sorumsuzluktur. Benim gözümde..Kusura bakma hayatta bol şans ..

Benim baba mesleğim eminim herkez ehliyetsizken biri yanındayken araç sürmüştür en azından %90 lık kısım ben 16 yaşında okadar yolu alabilmek için 4 sene sağ koltukta babamı izledim kesinlikle hava atmak gibi bir gayem yok.

Atahualpa
01 Kasım 2016, 23:30
Ekipman hariç (Kask mont eldiven vs) bütçeni bir belirle ona göre motor bulunur.

kdrvrl
01 Kasım 2016, 23:36
Ekipman hariç (Kask mont eldiven vs) bütçeni bir belirle ona göre motor bulunur.

şuan için 25 bin tl lik bir bütçeye sahibim araçımı satmış olursam rakam 2 ye katlar.
Motosiklet piyasasında hiçbir bilgim yok ekipmanları araştırdım bana hızlı satabileceğim bir motor lazım tabi perte çıkarmadan satabilirsek.

Atahualpa
01 Kasım 2016, 23:42
Gerek yok aracını satmaya elindeki bütçe 250 lik bir makine için hayli hayli yeterli. Japon ile başlamayı tercih edeceksindir. Sıfır almanı önermem. İlla düşeceksin orası burası kırılacak. Yakışıklı olmasını isteyeceksin o yüzden SS tercih edersin bana göre düşünce grenajı sağlam kalsın diye naked düşünürdüm ama,

R25, 250R, Suzuki İnazuma, Duke 200 düşünebileceğin piyasası olan makineler. Ha bu arada boy kilo nedir? Ergonomi de çok önemlidir motosiklette. Boyuna uygun makine seçeceksin

kdrvrl
01 Kasım 2016, 23:50
Gerek yok aracını satmaya elindeki bütçe 250 lik bir makine için hayli hayli yeterli. Japon ile başlamayı tercih edeceksindir. Sıfır almanı önermem. İlla düşeceksin orası burası kırılacak. Yakışıklı olmasını isteyeceksin o yüzden SS tercih edersin bana göre düşünce grenajı sağlam kalsın diye naked düşünürdüm ama,

R25, 250R, Suzuki İnazuma, Duke 200 düşünebileceğin piyasası olan makineler. Ha bu arada boy kilo nedir? Ergonomi de çok önemlidir motosiklette. Boyuna uygun makine seçeceksin

186 boy 90 kilo

Yamaha mt-25 tavsiye edermiydiniz. Çokta 250 lik motora binip apaçi gibi gezmek istemiyorum.

Atahualpa
01 Kasım 2016, 23:54
O da olur. 250cc lik motosiklet apaçi motoru değildir. Aslında hiç bir motosiklet apaçi motoru değildir. Apaçilik kullanım tarzı ile olur. Yoksa ne apaçiler biliyoruz Hayabusa kullanan. Bu arada sana kötü bir haber vereyim, aslında senin motosikletin bu boy ve kilo ile Enduro. Bu demek değildir ki diğer motorları kullanamazsın. Kullanırsın ama bu boy ve kiloya en uygun motosikletler onlar. Duke 200 ü çıkar listeden çok ufak kalır altında.

velizrsln
01 Kasım 2016, 23:57
%90 önermez ama sen bilirsin, tam emin değilim ama bence kendini bilmekte bitiyor, z800 naked kralı

neyzen38
01 Kasım 2016, 23:58
bende araç kullanmaya 12 yaşında başladım. bugüne kadar tır,kamyon,kepçe,forklift, hepsiyle tecrübem oldu. senelerce bisiklet de kullandım, ama motora binince feleğim şaştı. bütün araçlar bir tarafa motosiklet bir tarafa bence.

whitedeamon
02 Kasım 2016, 01:02
Birader buradaki yorumlara karşı geleceksen ve savunmaya geçeceksen neden soruyorsun ki.Bu forumda ve motorda yeni olmayan herkes bu isteğine şiddetle karşı çıkacaktır.Tabikide nedeni sen z800 aldığında kıskanmaları değil.Nedeni böyle şeyleri hep duyduk ve gördük.Sonuçları pek iyi olmamıştı.Forumda kime sorarsan sor bu konuyu bilir anlatayım hemen bu forumdan bir arkadaş vardı 1000rr isteyen yok ben böyle gaza gelmem şöyle hıza karşıyım falan gitti aldı makinayı ilk makinası.2 hafta sonra otobanda kadranı sona vurdurma videolarını atmaya başladı ve sonra kaza yaptı ve kendisi kaybettik.Tabikide sen bu aleti hız için almıyor olabilirsin lakin makina hızlı usta.Yani yegane tavsiyem z300 var 800ün tip olarak küçültülmüş hali bence onu al takıl 300lük makina yine sana güçlü gelebilir 43 hp çünkü ama en azından z800den daha fazla şansın olur

Jemand
02 Kasım 2016, 01:08
sana ölme demiyorum, ama ölme demekte gelmiyor içimden.
lavinya.

alpbdr
02 Kasım 2016, 01:09
az daha koy ybr al bence..

tomass
02 Kasım 2016, 01:16
z800 230 kg, motosiklet kullanmaya yeni başlayan birisi için hiç uygun değil.
113hp olmasından bahsetmiyorum bile. ( eğer hala z800e satılıyorsa 95hp idi yanlış hatırlamıyorsam , ki bu bile çok fazla )
illa başlamak istiyorsanız siz bilirsiniz ama bence başlangıç için en kötü seçenek.
z300 verelim size :)

Ros1n2
02 Kasım 2016, 01:26
200 eksik say :/ olur olur b(m)al gibi olur :cat:

swawe
02 Kasım 2016, 07:07
az daha koy ybr al

something123
02 Kasım 2016, 07:17
Z300 diede bir motor var..

Darkcity2000
02 Kasım 2016, 07:33
Sana o z800 u veren arkadasa forumca selam olsun.

hasmet
02 Kasım 2016, 07:45
Yahu forum isminiz gerçekten kadavralar mi? :)

Evet, malesef yüksek CC deyince bağırıp çağırıp ama bunu niye yaptığını bilmeyen, belki de yakın zamanda ulaşması zor olduğu için pis kaka diyen vardır.

Fakat ilk motosiklet olarak yüksek güçlü agresif naked veya SS almayın bence de. İstemeden başınızı belaya sokma ihtimaliniz yüksek çünkü. Sebepleri çok yazıldı. Bu noktada bir çok insanla aynı düşünmüyorum şahsen. Ama tekrar yazamayacağım.

Ama ille de alacaksanız MUTLAKA ABS VE TRACTİON CONTROL olan bir model alın, ve bunları kapatmadan kullanın.

osiosborn
02 Kasım 2016, 07:45
Ben kaza haberlerini görünce üzülüyorum.

Aslında bir yandan da iyi oluyor, gaz alıyor.

Daha dikkatli olmak, daha güvenli sürmek için kafa yoruyorum.

4till4
02 Kasım 2016, 08:01
5 yıl önce bende tdkdaki şekli bu sanıyordum.

bumbala
02 Kasım 2016, 08:08
2004te z750 ile başlamıştım. Doğru demiyorum.

aonal
02 Kasım 2016, 08:54
Bende boyum yetmezdi otomobil kullanırken 3. vites yukarısı yasak babam yanımda kullanırdım altıma minder koyardık düşün yani :) Ama motosiklet

farklı hızı bende sevmem ama altındaki güç seni iter bas der, viraja artık düzgün giriyorum dersin öğrendim lan ben bu işi dersin işte onu dedinmi

bi virajda patlarsın, benden sana arkadaş tavsiyesi z800 ile başlama önce düşük cc al zaten zamanı gelince biraz vakit geçince kendin

anlayacaksın değiştirmen gerektiğini sormaya bile ihtiyaç duymayacaksın

keremkrmn
02 Kasım 2016, 08:55
Şu aralar aşure revaçta ama helva da yeriz no problem::shifty2:

ufukt
02 Kasım 2016, 09:22
5 aydır Altın Elbiseli Adam başta olmak üzere bir sürü motovlog izledim tecrübe edindiğimi düşünüyorum 1000rr ile başlayabilir miyim ? (inşallah ciddiye alan olmaz :queen: )

SolidSnake
02 Kasım 2016, 10:11
Bence önemli olan motora hakim olmaktan çok trafiğe hakim olmak, küçük cc'yi bir mevsim civarı sürdükten sonra zaten motorun dinamiklerini üç aşağı beş yukarı çözersiniz o zaman eğitim de alırsanız yüksek cc'yi zaptetmek sorun olmaktan çıkar ama trafik okumak en önemlisi diye düşünüyorum.

serhat207
02 Kasım 2016, 10:50
800 de azmış başlangıç için

hasmet
02 Kasım 2016, 11:06
Bence önemli olan motora hakim olmaktan çok trafiğe hakim olmak, küçük cc'yi bir mevsim civarı sürdükten sonra zaten motorun dinamiklerini üç aşağı beş yukarı çözersiniz o zaman eğitim de alırsanız yüksek cc'yi zaptetmek sorun olmaktan çıkar ama trafik okumak en önemlisi diye düşünüyorum.

Ben kucuk cc kullanmakla guclu SS veya agresif naked tipi motosikletlerin zaptolunabilecegini dusunmuyorum. Dogru duzgun egitim gerekiyor. Mantikli tepkiler verip basi belaya sokmak cok kolay. Gaz kontrolu cok onemli. Kucuk cc'de cok oyle degil.

Aslinda spor araba icin de bu boyle. Ama basi belaya sokabilecek arac 500 beygirden basliyor.

okanius
02 Kasım 2016, 11:29
Bir arkadaşım CBF600 ile başlayıp ZX1000 e geçiş yapmıştı. 15 gün sonra geri verip CBF 1000 aldı.
Şimdi mutlu mesut devam ediyor. ZX 1000 in çok agresif olduğunu düşünüyorum.
Bende FZ6 ile başlangıç yaptım. İyi ya da kötü bir şey diyemem ama hiç zararını görmedim. Çokta keyif aldım.
Burada 40 yaşın ve 20 yıllık trafik tecrübesinin büyük faydasını gördüm.
Kendine hakim olabiliyorsan, yeteneğin varsa, trafiği okuyabiliyorsan kullanabilirsin.
CBF 600, XJ6 vs... gibi daha mantıklı bir motorla başlamak doğrusu. Tabii illa yüksek CC istiyorsan...