PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 1.6 100 bg arabanın karşılığı motorda nedir?



Sayfa : [1] 2

bilirkişi
28 Ekim 2016, 23:14
0-100 ü 10 sn civarı son hız 200 olan gaz tepkileri aynı yumuşaklıkta benzer motosiklet var mıdır? Kaç cc ye karşılık gelir?

COQ
28 Ekim 2016, 23:25
O hesap öyle olmaz ama yapalım.:)
1000kg ağırlığa sahip bir otomobil 100 beygire sahipse kilo başına düşen beygir;
100:1000=0,10 hp olur.
150 kg ağırlığında bir motosiklete bu sabiti uygularsak;
150x0,10=15 hp
Bulunur.

Tersten gidersek;
0-100 süresi 3 saniye olan 200hp ve 200kg ağırlığa sahip bir motosiklet kilo başına 1hp güce sahiptir.
1000kg ağırlığında bir otomobilde bu 1000hp ye tekabül eder.
Ama yapsanda bu otomobilin 0-100 süresinin 3 saniye olacağını kimse iddia edemez.:)
Dedim ya hesap işi biraz değişik.:)

R3d
28 Ekim 2016, 23:25
250cc, herhangı bır hesap yapmadan bahsettıgın arabayla asagı yukarı aynı gıder, kalkısta bıraz serı top speed'te bıraz dusuk kalır o kadar.

mustafa_325
28 Ekim 2016, 23:27
Son hızı 200 olan motosikletin 0-100 ü 10 saniye olmaz. Motosikletler otomobillere göre daha çabuk hızlanır ama son hızları daha düşüktür. CC olarak konuşacak olursak son hızın 200 olmasını istiyorsan yaklaşık 400-450 cc, 0-100 ün 10 saniye olmasını istiyorsak 180-200 cc gereklidir. Tabi kasa tipi ve sürücünün ağırlığı bu hacmi doğrudan etkiler.

EmreKocyigit
28 Ekim 2016, 23:28
10 saniye de 100 görecek ama son hız 200 olacak? Yok ben çıkamam bu işten.

gogozh
28 Ekim 2016, 23:33
bı hesap yaptım 200 cc bı araba 1000 hp motora denk geldı :(

neyzen38
28 Ekim 2016, 23:36
En yakın oran chopper modellerde yakalanır gibi geliyor. Ama yine de zor. 10 saniyede 100 yapan motor 150-200 cc arası olur muhtemelen. O da top speed 200 görmez

F54
28 Ekim 2016, 23:56
bi başlığa bakıyorum len 100 beygir demiş
konuyu açıyor 0 dan 100 kaç saniye vs iş karışık

Atahualpa
29 Ekim 2016, 00:43
Tork u hesaba katıyor muyuz?

bilirkişi
29 Ekim 2016, 00:53
250cc, herhangı bır hesap yapmadan bahsettıgın arabayla asagı yukarı aynı gıder, kalkısta bıraz serı top speed'te bıraz dusuk kalır o kadar.

Cbr250 sanki aradığım

jimi_hendrix
29 Ekim 2016, 00:59
10 saniye de 100 görecek ama son hız 200 olacak? Yok ben çıkamam bu işten.

keşke olsa öyle bir motor... Hem çok daha ekonomik olur.

EmreKocyigit
29 Ekim 2016, 01:00
Çok merak ederek soruyorum... Neden bu karşılaştırma? Ha bu verilerde bir arabam var ve sorunsuz bir şekilde aracımı kullanabiliyorsam buna eşit motosiklet sorun çıkarmaz mantığı mı? Lütfen olmasın :(

whitedeamon
29 Ekim 2016, 01:06
Beyin yakan bir soruyla yine karşı karşıyayız

R3d
29 Ekim 2016, 01:32
Cbr250 sanki aradığım

Guzel bır tercıh olur bencede. Yakıtı dusuk, parca fıyatları ucuz, ısletım malıyetı makul. Alımı satımı rahat, japon. Hor kullanmadıkca uzmezde.

bilirkişi
29 Ekim 2016, 01:37
Çok merak ederek soruyorum... Neden bu karşılaştırma? Ha bu verilerde bir arabam var ve sorunsuz bir şekilde aracımı kullanabiliyorsam buna eşit motosiklet sorun çıkarmaz mantığı mı? Lütfen olmasın :(

Araba kullanmayı sevmiyorum bu güç beni tatmin etmeye yetiyor motosikletim buna benzer olursa trafikte rahat ederim alışma sürecim kısa sürer diye

hamzarat
29 Ekim 2016, 01:38
Bence güzel bir soru.
En yakın değerler bence 250cc motorlarda var.cbr 250 mesela

E-TEKİN
29 Ekim 2016, 08:33
Otobanda 800cc 71hp f650gs ile 1.6dizel focus ü geçemedim çünkü f650gs 190ı geçmiyor focus 220ye kadar devam ediyor

GezeGeze
29 Ekim 2016, 13:31
Motosikletin performansını değerlendirirken kademeli hızlanmalardaki gücüne bakmamız lazım bence:
0-60 km/h hızlanma süresi (Işıklardan kalkıştaki performansı)
60-120 km/h hızlanma süresi (hafif trafikte aradan sıyrılma hızı)
90-140 km/h hızlanma süresi (önünüzdeki otobüsü sollayabilme başarınız)
140- xx top speed neyse artık 180-200 km/h hızlanma süresi (bir sonraki viraja gelmeden güvenle hızlanıp yavaşlayabilme imkanı)

gibi kademeli hızlanmalardaki gücü önemli...

İhtiyacınız olan, çoğunlukla, bu çünkü...

Size motosiklet satmaya çalışan biri, bu 180-200 yapıyor dediği zaman soracağınız soru yukardaki listedeki hızlara kaç saniyede eriştiği olmalı.

Yoksa, düz Torbalı/İzmir - Aydın otobanında, kilometrelerce gittikten sonra ancak 140'a, 150'ye, kocanineminsandalyadenkalktığıgibi ancak hızlanıyorsa, eh, performansı da odur. Ona göre bilip kullanın.

İşinize yaramayacak "performansa", yani ancak 10 km düzlükte tapa gaz gittikten sonra 200 km/h hıza çıkıyor diye de fazladan para vermeyin :) ...

Bu arada, hakikaten upuzun düz yol isteyenlere Burdur/Güney - Denizli bağlantı yolunu, D330, tavsiye ederim; 15-20 km boyunca dümdüz yol.
D330 (https://www.google.com.tr/maps/@37.5190142,29.4966078,10z)https://www.google.com.tr/maps/@37.5190142,29.4966078,10z

fatihcirik
12 Mayıs 2019, 15:04
konuyu hortlatmak gibi olmasın ama gercekten merak ettim

Onur34
12 Mayıs 2019, 15:51
250cc motorlar 0 100 olarak 10 saniye ve biraz daha kisa surede ulasir fakat son kiz 160 lar civarindadir.
400cc scoter 1.6 otomatik araba degerlerine yakin sayilabilir.
eger uzun yolda bagirmadan gitsin manuel vites olsun dersen 500 cc motor hizlanmasi 6 saniye olsada son hiz 190 la civaridir.
eger tecrube varsa 500 cc manuel motor yada 400 cc civari scoter bu isi gorur diye dusunuyrm. yok eger tecrubesizseniz 250cc xmax. forza 250 veya 300. yada 250cc herangi bi japon dusunulebilor. tabi yamaha mt 25 ve r25 biraz daha seridir bunlardan ve sonhizda biraz daha hizlidir ve tecrube gerektirebilir

Osm@n
12 Mayıs 2019, 15:59
https://iaahbr.tmgrup.com.tr/c54575/806/378/0/80/800/455?u=https://iahbr.tmgrup.com.tr/2019/01/15/son-dakika-devlet-bahceli-geri-adim-atan-bunlarin-alayi-gibi-namert-olsun-1547540066281.jpg

Soru sahibi böyle bir soru sormakla ne yapmak, nereye varmak istemektedir?
Tam olarak anlaşılamamıştır.:sunny:

Hsntt
12 Mayıs 2019, 16:11
Ninja 300 olabilir

GezeGeze
12 Mayıs 2019, 16:35
Motosiklet karşılığı

KRM Immamotoo'dur... :mrgreen:

23 Beygir. 6 Vites . 2019 mm.

:flower:

efendy06
12 Mayıs 2019, 16:52
Tam dediğin arabaya biniyorum. 1600 cc 101 hp.

Sorunun cevabı değişir. Eğer 0-100 hızlanma olarak bakıyorsan olaya, Duke200/NS200 fazla bile gelir. Yok eğer mesele top speed ise, CBR250 tam denk gelir. 100 hp'lik araba Alman arabası ise R25 olacaktır sorunun cevabı.

hasmet
12 Mayıs 2019, 17:07
100bg den çok daha güçsüz güncel araba var mı?

efendy06
12 Mayıs 2019, 17:09
100bg den çok daha güçsüz güncel araba var mı?

Yani, 1.6 olmasını işin dışında tutarsak çık var da, 1.6 olanlardan bile hala 90 hp olanlar mevcut piyasada. Ona da lpg takınca hepten kötü oluyor :)

buteo
12 Mayıs 2019, 17:17
sanırım bu sorunun amacı aslında sayısal bir kesinlik olarak karşılıktan ziyade 1.6 100 beygir bir araba gibi eh işte performansı olan, çok da ölmeyen bir şekilde 200 son hızı bulan orta halli bir motosiklet ne olabilir , öyle uçup kaçmayacak ama bayılmayacak da

logaritma
12 Mayıs 2019, 17:21
2016 yılının konusunu okutmuşsunuz banaşu tarihlere bakmayı bir türlü öğrenemedim o kadar okudum bir şeyler yazmadan çıkmam , ne yazıcağımıda bilmiyorum çok saçma bir konu.. benzin olmuş nerdeyse 7.5 tl dolar olmuş 6tl ne yapmaya çalışmaktasınız die alternetif kelalaka bir yorumy azıyım bari..

hasmet
12 Mayıs 2019, 17:30
Problem şu ki motosikletler arabalardan aerodinamik olarak çok daha kötüler. O yüzden ciddi hızlara ulaşmak için ciddi güç gerekiyor...

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------


Yani, 1.6 olmasını işin dışında tutarsak çık var da, 1.6 olanlardan bile hala 90 hp olanlar mevcut piyasada. Ona da lpg takınca hepten kötü oluyor :)
Dizel falan mı onlar? Ya da turbo değil galiba değil mi?

Burada en çok satan sedanlar orta sınıf (Accord, Camry, Altima, Sonata vs.) Hepsinin baz motoru 2300cc veya 2400cc hacimliydi beş sene önce. Federal yakıt tasarrufu kuralları yüzünden hepsi düşük hacimli turbolara geçti. Mesela Honda 1.5 litre 4 silindir turbo'ya geçti, ama eski 2400cc motordan daha güçlü, 190 beygir civarı galiba.

Türkiye'de yakıt tasarrufu daha da önemli, illa ki turbo'ya dönmüştür tüm motorlar diye düşünüyordum... Onlar da genel olarak çok güçsüz değil.

efendy06
12 Mayıs 2019, 17:46
Problem şu ki motosikletler arabalardan aerodinamik olarak çok daha kötüler. O yüzden ciddi hızlara ulaşmak için ciddi güç gerekiyor...

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------


Dizel falan mı onlar? Ya da turbo değil galiba değil mi?

Burada en çok satan sedanlar orta sınıf (Accord, Camry, Altima, Sonata vs.) Hepsinin baz motoru 2300cc veya 2400cc hacimliydi beş sene önce. Federal yakıt tasarrufu kuralları yüzünden hepsi düşük hacimli turbolara geçti. Mesela Honda 1.5 litre 4 silindir turbo'ya geçti, ama eski 2400cc motordan daha güçlü, 190 beygir civarı galiba.

Türkiye'de yakıt tasarrufu daha da önemli, illa ki turbo'ya dönmüştür tüm motorlar diye düşünüyordum... Onlar da genel olarak çok güçsüz değil.

Yok dostum, bildiğin atmosferik benzinli araçlar. 1600 cc'nin üzerinde araç lüks türkiyede. 1.2 - 1.4 bir sürü araç var atmosferik benzinli.

Volkan76
12 Mayıs 2019, 17:55
0-100 km/h 10 saniye altinda 200cc, bunu 200km/h çikjası içinde 3 veya 4 silindir olması gerek, yüksek devirler sayesinde, bunu başarır ve motosikletin şanzımanı küçük olduğundan, geniş vites aralığı, arabadaki bükük şanzımanı karşılar. Arabada dışliler az devirle hızlanır, motosiklet dişliler 2-3 katı fazla dönmesi gerek, aynı mesafe ve hıza ulaşabilmesi için.
Yani, 250cc 4 silindir 1.6 100 beygir turboya denk diycem, ama geçer desem daha doğrudur.

espresso
12 Mayıs 2019, 18:10
100bg den çok daha güçsüz güncel araba var mı?

Benim arabam, Toyota yaris, 3 silindir, 998cc, 65HP.
İstanbul'da şehiriçinde yetiyor. Uzun yolda kamyonlar bizi solluyor.
Kuzenimde bizdeki yaris'in yeni modeli ve 1500cc olanı var, ona binince aaa bu gidiyormuş demiştim.

Tabi kesin bu arabanın ABD'de satılan versiyonları en düşük 2000cc motorla satılıyordur. :)

logaritma
12 Mayıs 2019, 18:37
Amerikalının derdi yakıt tasarrufu değilki havayı temiz tutmak..
Bizim derdimizde hava değil yakıtı az yakmak.. mantıklarımız farklı..

Adamlar dünyayı sömürüyor daha kendi ülkesindeki petrol rezervlerinin yarısından fazlasına dokunmadılar.. trilyonlarca varil çıkartmadıkları rezervleri var.. adamlar akıllı önce dünyadaki petrol rezervlerini tüketicekler sonra kendi rezervlerini çıkartıp petrol tekeli olucaklar.. tabii biz göremeyiz bunlar büyük vizyonu olan devletlerin 50-100 yıllık projeleri..

ogzcngdk
12 Mayıs 2019, 18:45
Problem şu ki motosikletler arabalardan aerodinamik olarak çok daha kötüler. O yüzden ciddi hızlara ulaşmak için ciddi güç gerekiyor...

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------


Dizel falan mı onlar? Ya da turbo değil galiba değil mi?

Burada en çok satan sedanlar orta sınıf (Accord, Camry, Altima, Sonata vs.) Hepsinin baz motoru 2300cc veya 2400cc hacimliydi beş sene önce. Federal yakıt tasarrufu kuralları yüzünden hepsi düşük hacimli turbolara geçti. Mesela Honda 1.5 litre 4 silindir turbo'ya geçti, ama eski 2400cc motordan daha güçlü, 190 beygir civarı galiba.

Türkiye'de yakıt tasarrufu daha da önemli, illa ki turbo'ya dönmüştür tüm motorlar diye düşünüyordum... Onlar da genel olarak çok güçsüz değil.

1.6 litre atmosferik bir motor 100 beygirin altındaysa düşük teknolojiyle üretilmiştir bence, haklısınız yani, vardır her halde halen böyle araçlar. :)

türkiyede accord, altima falan D segment olarak geçiyor, türkiyede C segmenti sedan çok fazla, çoğunun motoruda atmosferik. Turbolu olupta 100 beygirin altında olan yoktur bence.

efendy06
12 Mayıs 2019, 22:54
1.6 litre atmosferik bir motor 100 beygirin altındaysa düşük teknolojiyle üretilmiştir bence, haklısınız yani, vardır her halde halen böyle araçlar. :)

türkiyede accord, altima falan D segment olarak geçiyor, türkiyede C segmenti sedan çok fazla, çoğunun motoruda atmosferik. Turbolu olupta 100 beygirin altında olan yoktur bence.

Turbolu olup 100 beygirin altında kalan pek yok gibi benzinlilerde. Dizellerde var ama konumuz o değil. Clio, 301, Egea, fiesta vb. bir çok aracın atmosferik 1.2, 1.4 aralığındaki motoru 100 beygirin altında. Hatta 1.6 olanlarda bile hala 100 beygirin altında olanlar mevcut. Haşmet arkadaş şaşırıyor tabi, eh, oralarda kimse binmez 1.2-1.4-1.6 atmosferik arabaya :)

Dipnot: Sevgili Haşmet, biliyorum o yazdıkların da nedir diye soracaksın, bizim gibi 2020 lira asgari ücret / 7.19 tl/litre benzin fiyatı ile hala otomobil kullanılan ülkelerde bizi araba diye bunlara binmeye zorluyorlar. Bir asgari ücret 282 litre benzin alıyor an itibarı ile. (Eleştirim mevcut hükümete değil, lütfen konu oraya taşınmasın, yaşım 34 ve kendimi bildim bileli düzen böyle)

logaritma
12 Mayıs 2019, 23:25
Turbolu olup 100 beygirin altında kalan pek yok gibi benzinlilerde. Dizellerde var ama konumuz o değil. Clio, 301, Egea, fiesta vb. bir çok aracın atmosferik 1.2, 1.4 aralığındaki motoru 100 beygirin altında. Hatta 1.6 olanlarda bile hala 100 beygirin altında olanlar mevcut. Haşmet arkadaş şaşırıyor tabi, eh, oralarda kimse binmez 1.2-1.4-1.6 atmosferik arabaya :)

Dipnot: Sevgili Haşmet, biliyorum o yazdıkların da nedir diye soracaksın, bizim gibi 2020 lira asgari ücret / 7.19 tl/litre benzin fiyatı ile hala otomobil kullanılan ülkelerde bizi araba diye bunlara binmeye zorluyorlar. Bir asgari ücret 282 litre benzin alıyor an itibarı ile. (Eleştirim mevcut hükümete değil, lütfen konu oraya taşınmasın, yaşım 34 ve kendimi bildim bileli düzen böyle)

sende ne ezdin bizi biraz daha alttan alsan özür diliyceksin nerdeyse.. :) fiesta amerikadada var hatchback olarak 1.6 motorlu.. hatta bizim ülkemizde olmıyan sedan modeli bile amerikada var.. onlarda fransız italyan çok olmaz gerçi fiat 500 var az satışı olsada.. onlardada o segmentte kia soul var satışları çok iyi ,nissan versa var egea ayarında onlarda .. versalarda 1.6 .. honda fit falan var 1.5 motor.. yani ordada var..

efendy06
12 Mayıs 2019, 23:47
sende ne ezdin bizi biraz daha alttan alsan özür diliyceksin nerdeyse.. :) fiesta amerikadada var hatchback olarak 1.6 motorlu.. hatta bizim ülkemizde olmıyan sedan modeli bile amerikada var.. onlarda fransız italyan çok olmaz gerçi fiat 500 var az satışı olsada.. onlardada o segmentte kia soul var satışları çok iyi ,nissan versa var egea ayarında onlarda .. versalarda 1.6 .. honda fit falan var 1.5 motor.. yani ordada var..

Yok be aga, güleriz ağalanacak halimize modundayım. Arkadaş geldi Gürcistandan. Bildiğin Gürcistan ya, adam 3200cc V6 Turbo benzinli Passat ile geldi. Arabada şu da eksikmiş diyebileceğim hiçbir şey yoktu. Ben de focus'a biniyorum TDCİ. Altta kalmayacaz ya, çok yakar hacı bu dedim. Güldü. Gürcistanda yakıt ucuz dedi. Öyle kaldım karşısında. Gerçekten Gürcistanda yakıt bizden ucuz. Merak edip araştırdım;

Bloomberg'in hazırladığı tabloya göre, dünyada benzinin en ucuz olduğu ülke litre başına 0.01 dolarla Venezüela. İran 0.28 dolarla ikinci, Kuveyt de 0.35 dolarla üçüncü sırada. İlk 10'da yer alan ülkelerse sırasıyla Nijerya (0.41 dolar), Mısır (0.43 dolar), Suudi Arabistan (0.54 dolar), Malezya (0.54 dolar), Endonezya (0.67 dolar), Birleşik Arap Emirlikleri (0.68 dolar) ve Rusya (0.72 dolar) oldu.

Listeye göre benzinin en pahalı olduğu yer ise 2.09 dolarla Hong Kong. Norveç (2.02 dolar), Hollanda (1.93 dolar) da ilk üçte yer alan ülkeler. Yunanistan (1.91 dolar), İtalya (1.91 dolar), Danimarka (1.90 dolar), İsrail (1.86 dolar), Portekiz (1.83 dolar), Finlandiya (1.79 dolar) ve Fransa (1.78 dolar) benzini en pahalı kullanan diğer ülkeler.

TÜRKİYE'DE 1 LİTRE BENZİN İÇİN GÜNLÜK KAZANCIN YÜZDE 5'İNDEN FAZLASI HARCANIYOR

Türkiye ise litre başına ortalama 1.36 dolarla 26. sırada gösteriliyor. Ancak alım gücü bakımından 52. sırada olan Türkiye'de bir litre benzin için günlük kazancın yüzde 5.19'unun verilmesi gerekiyor. Ortalama bir sürücü ise yılda 36.16 litre kullanıyor, bu da sıradan bir maaşın 0.51'inin harcanmasına yol açıyor. Haberde ayrıca Türkiye'nin benzin için en yüksek verginin alındığı ülkelerden biri olduğuna dikkat çekiliyor.

Bu tablodan sonra, artık sadece dalga geçiyorum bu mevzu ile.

Unutmadan, yıllar önce bizde bir escort vardı. ABD'de de var diye biliyordum. Varmış gerçekten, ama araba başka arabaymış. Kasasından motoruna kadar her şeyi farklı. Mesela bayiden alabileceğin en full donanımlı araçta bile boş düğmeler olur. Düğme var ama işlevsiz. İşte o düğmeleri oraya görsellik için koymuyorlar. Bize satılan araçların donanımı hep eksik. Toyota yıllarca kapısında kuşak olmayan Full paket corolla sattı da millet sıfır arabalara serviste kapı kuşağı taktırdı parasıyla. Sıkıysa bunu avrupada amerikada falan denesinler.

buteo
13 Mayıs 2019, 00:03
Turbolu olup 100 beygirin altında kalan pek yok gibi benzinlilerde. Dizellerde var ama konumuz o değil. Clio, 301, Egea, fiesta vb. bir çok aracın atmosferik 1.2, 1.4 aralığındaki motoru 100 beygirin altında. Hatta 1.6 olanlarda bile hala 100 beygirin altında olanlar mevcut. Haşmet arkadaş şaşırıyor tabi, eh, oralarda kimse binmez 1.2-1.4-1.6 atmosferik arabaya :)

Dipnot: Sevgili Haşmet, biliyorum o yazdıkların da nedir diye soracaksın, bizim gibi 2020 lira asgari ücret / 7.19 tl/litre benzin fiyatı ile hala otomobil kullanılan ülkelerde bizi araba diye bunlara binmeye zorluyorlar. Bir asgari ücret 282 litre benzin alıyor an itibarı ile. (Eleştirim mevcut hükümete değil, lütfen konu oraya taşınmasın, yaşım 34 ve kendimi bildim bileli düzen böyle)

Eleştirin neden mevcut hükümete değil arkadaş, bunlar değil mi sorumluları biz mi sebep oluyoruz bunca pahalılığa vergiye krize ? madem bizi refah içinde yönetemiyorlar yerlerine yenilerini getirmeliyiz, baktık yenileri de getirmiyor onların da yerine yenilerini getirmeliyiz, görmeliler ki o koltuk o kadar rahat değil işte o zaman refah içinde yaşarız, sen ne halt yemeye hükümeti savunuyorsun

efendy06
13 Mayıs 2019, 00:30
Eleştirin neden mevcut hükümete değil arkadaş, bunlar değil mi sorumluları biz mi sebep oluyoruz bunca pahalılığa vergiye krize ? madem bizi refah içinde yönetemiyorlar yerlerine yenilerini getirmeliyiz, baktık yenileri de getirmiyor onların da yerine yenilerini getirmeliyiz, görmeliler ki o koltuk o kadar rahat değil işte o zaman refah içinde yaşarız, sen ne halt yemeye hükümeti savunuyorsun

Senin psikolojik sıkıntıların var anlaşılan. Hükümeti savunduğum falan yok benim ki savunsam da bu seni alakadar etmez.
Bu forumda yazılarımı okuyan herkes bilir ki ne bu hükümeti, ne bir öncekini, ne de daha öncekileri, zerre kadar sevmem. Savunmam, oy vermem. Ama sanane arkadaş, sanane? Eleştirsem sanane, eleştirmesem sanane? Savunsam sanane, savunmasam sanane? Sana mı sorcam kimi savunacağımı? Sen iğnelemeyi anlamayacak kadar cahilsen hata benim değil. Git seni yetiştiremeyen edebiyat öğretmenine bulaş.

Bir de o alıntıladığın mesajın neresinde hükümeti savunmuşum bi gösteriver sana zahmet...

hasmet
13 Mayıs 2019, 01:01
madem bizi refah içinde yönetemiyorlar yerlerine yenilerini getirmeliyiz, baktık yenileri de getirmiyor onların da yerine yenilerini getirmeliyiz, görmeliler ki o koltuk o kadar rahat değil işte o zaman refah içinde yaşarız.
Geçti borun pazarı, sür eşeği Niğde'ye. Medyayı yargıyı ele geçirirken çıkacaktı sesimiz. Artık çok geç. Bakın İstanbul yeni bir belediye başkanı seçti, olmaz deyip ellerinden aldı. N'oldu? Zannediyor musunuz bu bir seferlik bir şey?

zeynelhazan
13 Mayıs 2019, 01:38
100bg den çok daha güçsüz güncel araba var mı?

1.2 atmosferikler var 60 70 küsür beygir

levend84
13 Mayıs 2019, 01:42
Gücün ağırlığa olan oranından kimse bahsetmemiş.

hasmet
13 Mayıs 2019, 01:51
sende ne ezdin bizi biraz daha alttan alsan özür diliyceksin nerdeyse.. :) fiesta amerikadada var hatchback olarak 1.6 motorlu.. hatta bizim ülkemizde olmıyan sedan modeli bile amerikada var.. onlarda fransız italyan çok olmaz gerçi fiat 500 var az satışı olsada.. onlardada o segmentte kia soul var satışları çok iyi ,nissan versa var egea ayarında onlarda .. versalarda 1.6 .. honda fit falan var 1.5 motor.. yani ordada var..

Fiesta hiç görmedim trafikte, ama Ford'un websitesine baktım, harbiden de varmış... İki motor seçeneği varmış: Standart 1.6 motor 120 beygir, turbo 1.6 motor 200 beygir.

Fiat 500 ve Smart car daha çok hippiler ve gay abiler için :)

Kia Soul çok var ama, bayağı sattı. Ama çok da küçük bir araba değil. Boyutuna göre geniş ve pratik. Motoru da 2 litre 150 beygir.

Fit şehir içinde tek tük görüyorum. Versa da bazen görüyorum, bildiğim kadarıyla satılan en ucuz araba, $12000 civarı.

logaritma
13 Mayıs 2019, 03:16
ben örnek olarak verdim yoksa sizin orda bildiğim en çok satan araçlar sonata,camry,maxima v.b .. ama ufak araçlarda satılıyor.

Burdada kia soul var misal çokda güzel fiyatlara 1.6 dizel motor ve benzinli motor seçenekleriyle sokdular türkiyeye zamanında ama nerdeyse hiç satmadı. Tam aksine ordada güzel satmış. işte buda kültür farkından kaynaklı..

efendy06
13 Mayıs 2019, 09:04
Fiesta hiç görmedim trafikte, ama Ford'un websitesine baktım, harbiden de varmış... İki motor seçeneği varmış: Standart 1.6 motor 120 beygir, turbo 1.6 motor 200 beygir.

Fiat 500 ve Smart car daha çok hippiler ve gay abiler için :)

Kia Soul çok var ama, bayağı sattı. Ama çok da küçük bir araba değil. Boyutuna göre geniş ve pratik. Motoru da 2 litre 150 beygir.

Fit şehir içinde tek tük görüyorum. Versa da bazen görüyorum, bildiğim kadarıyla satılan en ucuz araba, $12000 civarı.

Asgari ücret nedir dostum?

mavzer-i
13 Mayıs 2019, 09:13
son hızı 200 olan bi motosiklet alıp kalkarken yavaş yavaş kalksın olay kapansın

yokon
13 Mayıs 2019, 09:17
NC750'den bahsediliyor aslında. Kimsenin aklına gelmemiş.

mavzer-i
13 Mayıs 2019, 09:24
NC750'den bahsediliyor aslında. Kimsenin aklına gelmemiş.

eski kasa nc700 olabilir o zaman
çünkü 2018 kasa nc ler eskisi gibi hantal değil artık

newmoto76
13 Mayıs 2019, 10:01
Nc 750 motoru efsane Honda Jazz motorundan devşirildiği için otomobil karakterinde çalışıyor , yani düşük devirlerde tork üretiyor bu nedenle en yakın bu olabilir.. Arabaların çoğunda şuanda turbo charger var bu nedenle atmosferik benzinli motorlarla ancak eşleşebilir motosikletler..

güncel verilerden yola çıkarsak 1.6 atmosferik bir Japon motor 120-130 beygir arasında olsun.. Bence karşılığı Nc750, Honda cb500f , Suzuki 650 vs. denk gelir. Ancak Motosiklet 0-100 de ara hızlanmalarda esneklikte otomobili her türlü tokatlar.. Otomobilde son hız olarak otobanda 220 bandında sorunsuz giderken bu motosikletlerin o hızlara ulaşmaları zor..

hasmet
13 Mayıs 2019, 12:28
Motosikletle 120 ile giderken gücün (ve benzinin} yüzde otuzu insanın bedeninin rüzgar direncini aşmasına harcanıyormuş!