PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yeniyim tecrübeli arkadaşalara ihtiyaçım var



byrmcnrRR
23 Ekim 2016, 22:29
s.a merhaba arkadaşlar ilk motosikletim olacak hemen konuya gireyim cbr125r, yzfr125, ns150, duke125 vy tavsiye etiginiz başka marka,model benim gibi yeni başlayanlara tavsiyeniz hangisi olurdu alırken nelere dikkat etmeliyim tecrübeli arkadaşlar yardımcı olabilirmi teşekkürler.

Owl King
23 Ekim 2016, 22:41
YBR/CBR al gitsin diyecek arkadaşlar çıkacaktır tabii ama Mondial Z ONE oldukça iyi yorumlar almış. Bir incele derim. ;)

Tugicann
23 Ekim 2016, 22:46
Bende yeni motorsiklet düşüyorum discover 150F vr avenger 150 aklimda

byrmcnrRR
23 Ekim 2016, 23:04
Ybr, cbf, CB ace , Discovery, z one gibi motosikletleri almayi düşünmuyorum zaten küçük cc bari güzel görünsün ha motosiklet sürmeyi cb125 ace de öğrendim orası ayrı

whitedeamon
23 Ekim 2016, 23:10
Hiç tecruben var mı teorik ve pratik bilgin ne kadar sence yeterli mi?

byrmcnrRR
23 Ekim 2016, 23:19
Teorik bilgim yeterli heralde teorik sinavidan 92puanla gectim Gelişim sürücü kursunda özel eğitim alıyorum yaklaşık 2 haftadır ns150 sürüyorum ekipman , ehliyet vs tamam sadece biraz daha pratik yapmam lazım Kasım aralık gibi almayi düşünüyorum

whitedeamon
23 Ekim 2016, 23:36
Duke 125cc olmasına rağmen hart hurt gaz açmaya müsait ama güven veren bi makina, yzfr125 şekil şemal olarak gerçekten hoş bir motor hatta aldığında yaşadığın yere ve çevrene göre beklediğinden çok daha fazla bir ilgiyle karşılaşabilirsin ama çok kısa bir zaman aralığında motorun performansından sıkılıp yetmediğini düşünecek ve satma düşüncelerine gireceksin,cbr125r her köşede gördüğümüz bir motor 1000rr ve 600 rr haricinde cbr kullandığımı hatırlamıyorum bu nedenle ne derece iyidir yada kötüdür bilmiyorum ama oturuş poziyonu çok eğik değil yani kısmen rahat bir motor olduğunu düşünüyorum kadranı falan güzel kullananlar 140ı gördüklerini söylüyorlar doğrudur bilemiyorum hız ne derece önemli sana göre oda bir etken tabi pulsarın 200lüğünü kullandım rahat bir motor bir süre sonra o rahatlıktan emin olamıyorsun ama belki kendi motorum olmadığı için içim tedirgin oldu bilmiyorum
150side atiktir güzeldir diye tahmin ediyorum.Ben düşüncelerimi yazdım buraya bence şansın varsa deneyerek yoksa içine sineni al küçük bir not düşüp bitiriyorum.
Ne alırsan al lütfen egzoz takma

Jeeztro
23 Ekim 2016, 23:41
Teorik sınavdaki puan gerçek hayatta ne yazık ki çok efektif değil. Gereksiz demiyorum tabi ki de, motosiklet olayında eğitimin sonu yok. Uçsuz bucaksız bir dünya. Sürdükçe tabi ki çok şey öğreneceksiniz, maddi durumunuzu bilemem tabi de gücünüz yetiyorsa düzgün bir eğitmen ya da kurstan (sürücü kursu değil) eğitim almanız. Unutmayın, motosikletin size ihtiyacı yok. Ama sizin güvenliğe her zaman ihtiyacınız olacak, ekipman almışsınız anladığım kadarıyla, eğitimle de pekiştirirseniz süper olur.

Motosiklet olarak ise, saydığınız modellerin hepsi çok iyi tabi ki. Açıkçası o dört model için tek diyebileceğim hangisi tarzınıza hitap ediyorsa o. Hepsinin birbirine göre iyi ve kötü yönleri var, o yüzden tarzınız ya da gözünüze hangisi hoş geliyorsa o. Gerçekten aralarındaki fark yok, birisinin oturuşu rahatken, diğeri az yakar, birisinin titreşimi az ise, diğerinin amortisörleri serttir falan. En iyisi diye birşey yok şu 4 model arasında. Tarzınız ve keyfinize göre seçiminizi yapın.

Ha benim için önemli olan şey konfor, o yüzden duke derim, en azından diğer saydığınız modellere göre topcase koyunca daha bi az sırıtıyor. Ben mont ve kask taşımaktan bıktığım için şahsi yorumumu kattım tabi ki.

Ayrıca, CBR ve YZF SS tipli motosikletler olduğu için ayrı bir itici geliyor bana. Bu kısmı zevkler renkler olayı.

Kazasız belasız kullanın, hız yapmayın, özellikle 125cc motorlarda yapacağınız hız, apaçilikler falan çok anlamsız. Zaten kullandıkça anlarsınız. Hani sürekli tapa gaz gitseniz bile keyifsiz ve motosiklet gitmeidği için anlamsız. Ama çok güzel kaza yaparlar, o yüzden aman diyeyim. Sakin sakin, önünüze baka baka, o kadar para verip aldığınız motosikletin canını okumadan kullanın.

whitedeamon
23 Ekim 2016, 23:46
Teorik sınavdaki puan gerçek hayatta ne yazık ki çok efektif değil. Gereksiz demiyorum tabi ki de, motosiklet olayında eğitimin sonu yok. Uçsuz bucaksız bir dünya. Sürdükçe tabi ki çok şey öğreneceksiniz, maddi durumunuzu bilemem tabi de gücünüz yetiyorsa düzgün bir eğitmen ya da kurstan (sürücü kursu değil) eğitim almanız. Unutmayın, motosikletin size ihtiyacı yok. Ama sizin güvenliğe her zaman ihtiyacınız olacak, ekipman almışsınız anladığım kadarıyla, eğitimle de pekiştirirseniz süper olur.

Motosiklet olarak ise, saydığınız modellerin hepsi çok iyi tabi ki. Açıkçası o dört model için tek diyebileceğim hangisi tarzınıza hitap ediyorsa o. Hepsinin birbirine göre iyi ve kötü yönleri var, o yüzden tarzınız ya da gözünüze hangisi hoş geliyorsa o. Gerçekten aralarındaki fark yok, birisinin oturuşu rahatken, diğeri az yakar, birisinin titreşimi az ise, diğerinin amortisörleri serttir falan. En iyisi diye birşey yok şu 4 model arasında. Tarzınız ve keyfinize göre seçiminizi yapın.

Ha benim için önemli olan şey konfor, o yüzden duke derim, en azından diğer saydığınız modellere göre topcase koyunca daha bi az sırıtıyor. Ben mont ve kask taşımaktan bıktığım için şahsi yorumumu kattım tabi ki.

Ayrıca, CBR ve YZF SS tipli motosikletler olduğu için ayrı bir itici geliyor bana. Bu kısmı zevkler renkler olayı.

Kazasız belasız kullanın, hız yapmayın, özellikle 125cc motorlarda yapacağınız hız, apaçilikler falan çok anlamsız. Zaten kullandıkça anlarsınız. Hani sürekli tapa gaz gitseniz bile keyifsiz ve motosiklet gitmeidği için anlamsız. Ama çok güzel kaza yaparlar, o yüzden aman diyeyim. Sakin sakin, önünüze baka baka, o kadar para verip aldığınız motosikletin canını okumadan kullanın.

Hocam motorun canını okumaktan ziyade kendi canı var ama ekipman almış arkadaşımız eğitimide bitince umarım bilinçli bir motor kullanıcısı olarak aramızda yerini alır

byrmcnrRR
24 Ekim 2016, 01:23
Egitimde kendimi kanıtlamak için biraz hızlı kulandim acemilik işte sağa dönerken elimle aniden gazı açtım panikleyince on freni sıktım tabi Asfalta uzandik söyle bi hocalar felan geldi kuyrukta 4cm hasar koruma takozlari çizik felan plaka yamuk yerde bi 5m sürüklendim ilk kazamı yaptım hocalar ilk gelip beni kaldırdi hasarı ödeyeceksin felanda demediler ekipmanları da zedeledik motoru almadan Dizlik ve eldiven de izler duruyor insan bakınca bi garip oluyo kendine artık Motorcu oldun diyo içinden inş bende 1 2 aya gerçek bi motosiklet sürücü olup aranıza katilicam

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:11 ----------

Arkadaşlar belkide en büyük sorun motosikleti nerde bırakacağım kapının önünemi yoksa 5 dk yürüme mesafesi olan otoparkami koysam ne yapsam bilmiyorum siz Nerede birakiyorsunuz geceleri

Jeeztro
24 Ekim 2016, 09:50
Otopark tabi ki, site içi falan değilse (onun bile garantisi yok) kesinlikle otopark. Akşamları rahat uyursun.

İlk motorunu çaldıran biri olarak, kendini sağlama al. Arkadaşım 15 dakika yürüyor her gün mesela.

ufukt
24 Ekim 2016, 10:26
Bence naked tarzda bir motor al 150 ns gibi. Düşme kalkma olayı çok olacak her kırılan grenaj masraf olarak geri dönecek sana.

byrmcnrRR
24 Ekim 2016, 10:36
Sağolun arkadaşlar ort. Aylık otopark ücreti ne kadardır şimdi otoparka gidip sorsam küçüğüm diye fazla fazla söyler

Yaşım 16 A1 var ns150 sıkıntı olmazmı yada herhangi bi 150cc motosiklet

Sıfır motosiklet alırken ne gibi masraflar çıkar plaka ruhsat vs teşekkürler.