PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM 250abs vs Mt25



Sayfa : [1] 2

mazaderin
20 Eylül 2016, 16:33
Arkadaşlar ktm duke 250abs mi yoksa mt25 mi ? ktm nin tek silindir olması mt ye göre titreşimini arttırır mı?

tmsn
20 Eylül 2016, 16:38
ktm bu aralar forumda çok gündemde , AEA 'nın hem mt25 hem de duke 390 için inceleme videoları var,
tabi bu inceleme videosu duke 250 için değil onu da unutmamak lazım, ama bi çok şey muhtemelen aynı
duke : https://www.youtube.com/watch?v=Lj0fbxpPD5Y

mt : https://www.youtube.com/watch?v=wqa5qkl6AKs

bunun haricinde kullanmadığım için titreşimiyle ilgili bişey diyemicem.

teknik özelliklerini kıyaslayacak olursak ;

duke : http://www.spormoto.com/naked-bike/ktm-250-duke/
mt : https://www.yamaha-motor.eu/tr/products/motorcycles/hyper-naked/mt-25.aspx?view=featurestechspecs

teknik özelliklere bakınca mt 165 kilo, duke 140 kilo. mt çift silindir 36 beygir , duke tek silindir 31 beygir .. yani duke daha iyi kaçan ve az yakan bi motorken, mt daha çok yüksek devirlerde iyi giden bi motor gibi görünüyo..
tabi kullanıcılarına sormak lazım

DKN
20 Eylül 2016, 16:40
ikiside değil. mt-125 alır bedavaya gezerim. cupdan daha az yakar diğer akranlarının üzerinden atlar

EXLORD
20 Eylül 2016, 16:41
KTM'de Abs, Rosso 2 Lastik ve Kaydırmalı Debriyaj ile beraber geliyor, MT-25'de ise sadece Çift Silindir var. KTM piyasa olarak biraz daha durgun, Yamaha daha hareketli. Titreşim için ikisini de kullanan arkadaşlar daha faydalı bir yorum getirebilir. MT-25 alınca 800-900 TL civarında lastik parası ayırman gerektiğini unutma.

Aquaium
20 Eylül 2016, 16:41
ikiside değil. mt-125 alır bedavaya gezerim

Bir MT25 kullanıcısı olarak destekledim. :mrgreen:

127
20 Eylül 2016, 16:48
ABS faktörü bile MT 25 den vazgeçmeye değer. Hele ki yağmur dönemine girmişken...

mazaderin
20 Eylül 2016, 16:51
arkadaşlar peki mt-125 ile mt-25 arasında fiyat çok yakın değil mi ? yani mt125= 13.900 Mt25=14.900 ?

U.KALKAVAN
20 Eylül 2016, 16:53
Bu soru KTM'ye hakarettir.

İki firma arasında ki fark;

Yamaha Ticaret Yapıyor

KTM Sevdiği İşi Yapıyor

Hepsini bir kenara bırakalım bunları geçelim dersende,

A dan Z'e KTM daha kaliteli.

Bunu sürerken de sürmeyip süreni izlerken de fark edebilirsin.

KTM nin ruhu vardır.

KTM nin hazzı vardır.

KTM nin tarzı vardır.

Yamaha ise " her körün bi topal alıcısı vardır " dan ibaret.

mazaderin
20 Eylül 2016, 17:00
Arkadaşlar şu soruma cevap verirseniz çok sevinirim. KTM nin uzun yolu nasıl olur MT25 e göre

Aquaium
20 Eylül 2016, 17:11
Arkadaşlar şu soruma cevap verirseniz çok sevinirim. KTM nin uzun yolu nasıl olur MT25 e göre

Sıkıntı yaşarsın dostum, üstüne otur demek istediğimi daha net anlarsın. Vardı bir arkadaş duke 250'si olan. Poposunun dümdüz olduğundan şikayet ederdi sürekli yolda. Öte yandan bakarsak MT25 ben uzun yolda hiç sıkıntı yaşamadım sırt ağrısı dışında.

tmsn
20 Eylül 2016, 17:19
Sıkıntı yaşarsın dostum, üstüne otur demek istediğimi daha net anlarsın. Vardı bir arkadaş duke 250'si olan. Poposunun dümdüz olduğundan şikayet ederdi sürekli yolda. Öte yandan bakarsak MT25 ben uzun yolda hiç sıkıntı yaşamadım sırt ağrısı dışında.

ben de uzun yol merakımdan dolayı duke'ten vazgeçmiş, rc'de karar kılmıştım..

U.KALKAVAN
20 Eylül 2016, 17:56
Düşük CC'de en kaliteli marka KTM dir.

Diğer markalar yeni çıkartacakları modellerde hatrı sayılır bir kalite arttırışına gitmediği sürecede bu devran böyle devam eder.

Avrupa turuna çıkmadığın ve motosikletin selesine yapışmış gibi sürmediğin sürece, sorun olmayacaktır.

Mabadım çok hassas diyen kullanıcılar içinde comford sele seçenekleri mevcut.

Lc4 başarılı olduğu kadar keyifli ve sorunsur bir motor tipidir.

Tek silindire vibratör muamelesi yapmak " dünya nın düz olduğunu iddia eden dayı " kafasından farksızdır.

Ogretmen
20 Eylül 2016, 19:24
Peki boyut olarak KTM DUke MT25 den ne kadar küçük. 183 boy kullanrken çok eğilir mi gidonlara

PcK0PaT
20 Eylül 2016, 19:38
MT25 ile Duke250yi kıyaslıyorsunuz ya hakikaten ayıp ediyorsunuz. MT25 düz motor bildiğin boş motor torkunu 9000 devirde veren ölü bir motor. KTM ABS Rosso 2 lastik kaydırmalı debriyajından hiç bahsetmiyorum. Sadece vitese takın gazı verin torku hissedin. Ulan bu kaç cc motor dedirtiyor insana. Adamlar öyle bir motor yapmışlar ki limitlerine kadar her devirde tork var. Kullanmayan bilemez yaşamak lazım. Titreşim var evet biraz rahatsız ediyor. Uzun yolda da kullandım çok rahatsız edici değil. MT25 i DUKE 250 ile ile kıyaslama yapmayın hiç alaksı yok.

byanmaz
20 Eylül 2016, 19:46
Ktm ve yamahanın servis ağını da hesaba katın derim. Yamaha'yı bilmiyorum ama KTM'nin servisinden memnum değilim. İstanbulda Spormoto dışındaki servislere gidiyorum, birinde filtre yok, diğerinde diagnostik cihazı yok. Spormoto'ya gidiyorum " 4 aylık bile olsa akü garantiye girmez, ben ne bileyim senin motoru yatırmadığını" diyorlar. Avusturyaya şikayet ediyorum, arayıp özür diliyorlar, bir sonraki bakımda ücret alınmayacağını söylüyorlar. Eyvallah diyip bir sonraki bakıma gidiyorum "bir bakım 300 lira, bu benim alacağımdan fazla. haksızlık olmasın yalnız akünün parası için 130 tl indirim yapın yeter" diyorum. Sonra faturaya bakıyorum 60 lira indirim yapmışlar. Servis hala akü garantiye girmez diyor, sanki bu indirimi de benim dırdırımı kesmek için yapmış modundalar.

KTM'de işler böyle yürüyor. Periyodik bakım (filtre ve yağ) 350 liradır. bunun 150 lirası işçiliktir. Bu işçiliği de haketmeyecek kadar özensizdirler. Bunlar olmasa, ya da motor periyodik bakım dışında servis gerektirmezse, bir şey diyemem.

Kararınızı verirken, aklınızın bir köşesinde olsun.

Hondolog
20 Eylül 2016, 20:05
Mt25'te titreşim yok, ktm200 veya cbr250 ile Bakırköy'den Şile'ye varınca benim elim uyuşuyor. Şehir içinde kullanacaksam titreşim en azından benim için fark etmez. Mt25 masraflı, kullanması zevkli ve üç farklı arkadaşımı defalarca yolda bırakan (biri davalık) bir alet (cihaz). Ktm'yi tavsiye ederim. Ktm'den sonra mt07 alınır ama :) mt07 güze...

modifix
20 Eylül 2016, 20:12
Cbf150 den ktm rc250 ye geçsem acaba titreşm rahatsız edemi bende onu düşünüyorum?

Ogretmen
20 Eylül 2016, 20:33
Mt25'in bu kadar aşağılanmasını anlamıyorum. KTM Duke bu kadar mı iyi. Yoksa sadece KTM'ciler mi yorum yazıyor acaba ? Yamahacı arkadaşlar MT25'den memnun mu ?

U.KALKAVAN
20 Eylül 2016, 20:44
Mt25'in bu kadar aşağılanmasını anlamıyorum. KTM Duke bu kadar mı iyi. Yoksa sadece KTM'ciler mi yorum yazıyor acaba ? Yamahacı arkadaşlar MT25'den memnun mu ?

Eğitimci olduğunuza göre en azından bir yabancı diliniz mevcuttur diye düşünüyorum. Yabancı YouTube kanalları ve Yabancı Forumlara bakarsanız belki onlar size bizim anlatamadıklarımızı anlatır.


Cbf150 den ktm rc250 ye geçsem acaba titreşm rahatsız edemi bende onu düşünüyorum?

Maybach dan inip KTM kullanan insanlar var. Herkesin algı ve ağrı eşiği farklıdır en iyi cevap bir deneme sürüşü yapman.



Peki boyut olarak KTM DUke MT25 den ne kadar küçük. 183 boy kullanrken çok eğilir mi gidonlara

KTM' nin ayaklıkları[PEG] standart modellere göre daha geridedir bu durum kullanıcıdan kullanıcıya + veya - olarak farklılık gösterir.

Benim açımdan topuklar kuyruk sokumu omurga hizasına denk geldiği için + sayılır. Başka bir kullanıcı bu oturuş pozisyonuna - diye bilir.

Yine ayaklıkların geride konumlanmasından kaynaklı bazı kullanıcılar depoyu dizleri ile saramaz.

Aralarında ki fark atla deve olmadığı gibi örnek verirsek benim boyum 1.86 sizin ki 1.83 gibi.
[KTM'nin daha ufak bir yapıya sahip olması şehir içi kullanım ve extrem sürüş açısından daha iyidir.]

İnsanların vucut ölçüleri farklı olduğu için kol uzunluğunuza bağlı olarak[Oturuş Pozisyonuda Önemli] eğilme açınız değişiklik gösterecektir.

burak burk
20 Eylül 2016, 20:49
tarz meselesi.yamaha alıcaksan 'tapa gaz gitmek zorundasın'.motor istiyor seni gaza getiriyor sen istemesen bile motor kendi gidiyor.kısaca her türlü gidiyor akıyor.ama basarsan
ktm kullanmadım ama 2 silindir farkını hissedersin tabiki.fren lastik abs bence daha ağır basıyor.
mantık ktm tabiki ama kalp al yamahayı ver 14.000 rpm i diyor tabi.:)

U.KALKAVAN
20 Eylül 2016, 20:59
tarz meselesi.yamaha alıcaksan 'tapa gaz gitmek zorundasın'.motor istiyor seni gaza getiriyor sen istemesen bile motor kendi gidiyor.kısaca her türlü gidiyor akıyor.ama basarsan
ktm kullanmadım ama 2 silindir farkını hissedersin tabiki.fren lastik abs bence daha ağır basıyor.
mantık ktm tabiki ama kalp al yamahayı ver 14.000 rpm i diyor tabi.:)

Arkadaşım KTM kullandıktan sonra bir daha yorum yaz buraya. :) Yamaha nın 14.000 devirde verdiği torku KTM 3.000 devirde veriyor zaten. Bu yüzden LC4 motor bu yüzden tek silindir amacı bu.:)

Ogretmen
20 Eylül 2016, 21:19
Peki performans ve kullanım olarak anladığım kadarıyla arkadaşlar Duke hastası. Konfor, Servis, yedek parça fiyatları, bir de uzun yol ile ilgili deneyimlerinizi de paylaşır mısınız ?

bende Mt25 ile r25 arasında kaldıktan sonra Mt25 demiştim. ama bu kadar kişi duke diyince bir daha düşünmeye başladım. Yine kararsızlık :((

Salvation
20 Eylül 2016, 21:22
Duke 250 al kardeşim şehir içi çok zevkli ve virajı çok iyi olan bir motosiklet.lastikler metzeler gelir 2016 modellerde.süspansiyonu (wp) ve frenleri(bildiğim kadarıyla ön 4 pistonlu ve radyal bağlantılı çelik fren hortumları var ve absli)sınıfında en kalitelileri. MT tek artısı daha az titriyor.duke 250 4000 km kadar kullandım

burak burk
20 Eylül 2016, 21:25
Arkadaşım KTM kullandıktan sonra bir daha yorum yaz buraya. :) Yamaha nın 14.000 devirde verdiği torku KTM 3.000 devirde veriyor zaten. Bu yüzden LC4 motor bu yüzden tek silindir amacı bu.:)

whaaaaatt :queen::queen:

Salvation
20 Eylül 2016, 21:26
Arkadaşım KTM kullandıktan sonra bir daha yorum yaz buraya. :) Yamaha nın 14.000 devirde verdiği torku KTM 3.000 devirde veriyor zaten. Bu yüzden LC4 motor bu yüzden tek silindir amacı bu.:)

690 blokları lc4 yanlış olmasın duke 125-200-250-390 lc4 değil

U.KALKAVAN
20 Eylül 2016, 21:29
Peki performans ve kullanım olarak anladığım kadarıyla arkadaşlar Duke hastası. Konfor, Servis, yedek parça fiyatları, bir de uzun yol ile ilgili deneyimlerinizi de paylaşır mısınız ?

bende Mt25 ile r25 arasında kaldıktan sonra Mt25 demiştim. ama bu kadar kişi duke diyince bir daha düşünmeye başladım. Yine kararsızlık :((

Konfor için farklı sele tipleri mevcut.

Servis ticari bir işletme olduğu için öncelikle servisin sahibine ve sizin tavrınıza göre değişiklik gösterir. Kısacası adamına göre muamele her şeyde olduğu gibi servisler için de geçerli burası Türkiye ve Türk insanı yakalarsa affetmez. :) Tabi bu sadece KTM için değil her marka için geçerli bir durum.

Yedek parçası söylene nin aksine pahalı değildir. Diğer japon modellerle kıyaslanınca en fazla 1 e 1.5 bir fark oluşur buda kullanılan parçaların daha kaliteli markalar olmasından kaynaklı.

Ben DUKE 250 sahibi olmadım ama KTM'nin bir çok modelini yıllarca kullandım Duke 250 ile de tatlı anılarım var... KTM ruh olarak çok ama çok güzel bir marka. Ne uzun yolda nede şehir için de motosiklette veya kullanıcıda bir sıkıntı yoksa sorun yaratmaz.

SenC_an
20 Eylül 2016, 21:33
Herkesin mete adında dostu olabilir , ama dük öylemi? Kaç dük tanıyorsunuz? adam soylu yahu, sen kim köpeksin.. Bu kadar yakın fiyata bu özelliklere dük denir tabi ki şaşılacak bir şey yok.

Ancak esas sorun o pegler ve seleden kayma olayında , yani bir oturun makinenin üstüne, rahatsa düşünecek hiç bir şey yok . Her devirde doygun tork, kalite , herşeyi geç his var abi makinede geç titreşir diyenleri onada aşık olursun np.

Haa oturuş rahat değilse mete her totonun dostu, şimdi yiğidi öldür hakkını yeme rahat motor yapmış japonda , ha ne var? bagırtacaksın acık oda yakacak acık, oda iyi makine.

U.KALKAVAN
20 Eylül 2016, 21:53
690 blokları lc4 yanlış olmasın duke 125-200-250-390 lc4 değil

Benden 10 yıl önce foruma üye olmuşsunuz bu durumda siz ne derseniz doğrudur. LC4 motor olarak o motor tipinin temel amacının yüksek tork olduğunu anlatmak istemiştim. :) 1 silindir LC4 2 silindir LC8 diye geçiyor sanıyordum... Duke ve RC serilerinde kullanılan motor tipinin adı nedir ? Bizde öğrenmiş olalım. :)

Not: Model belirtmeden KTM ve Yamaha demiştim ama en azından doğrusunu öğrenmiş olalım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:39 ----------


whaaaaatt :queen::queen:

I dont speak english.

Lütfen Destek İçin Sayfalarımızı Ziyaret Edin. https://www.youtube.com/watch?v=kC-w_SmUwxc :)

Salvation
20 Eylül 2016, 21:55
Benden 10 yıl önce foruma üye olmuşsunuz bu durumda siz ne derseniz doğrudur. LC4 motor olarak o motor tipinin temel amacının yüksek tork olduğunu anlatmak istemiştim. :) 1 silindir LC4 2 silindir LC8 diye geçiyor sanıyordum... Duke ve RC serilerinde kullanılan motor tipinin adı nedir ? Bizde öğrenmiş olalım. :)

Not: Model belirtmeden KTM ve Yamaha demiştim ama en azından doğrusunu öğrenmiş olalım.
Aynen dediğin gibi lc4 blok üretilen en güçlü tek silindir ktm'nin geçmişi arazi motorları ile kazandıkları başarılarla dolu. Lc4 blok bir anlamda adamların "artık bu işin son noktası budur yapın da daha iyisini görelim deme şeklidir. Tek silindirin piri ktm'dir.bu konudaki uzmanlığını konumuzdaki 250 lik alet için de kullanmışlardır.küçük cc dukelarda kullanılan bloğun ismini/kodunu ben de bilmiyorum valla ��

Aquaium
20 Eylül 2016, 21:59
MT25 ile Duke250yi kıyaslıyorsunuz ya hakikaten ayıp ediyorsunuz. MT25 düz motor bildiğin boş motor torkunu 9000 devirde veren ölü bir motor. KTM ABS Rosso 2 lastik kaydırmalı debriyajından hiç bahsetmiyorum. Sadece vitese takın gazı verin torku hissedin. Ulan bu kaç cc motor dedirtiyor insana. Adamlar öyle bir motor yapmışlar ki limitlerine kadar her devirde tork var. Kullanmayan bilemez yaşamak lazım. Titreşim var evet biraz rahatsız ediyor. Uzun yolda da kullandım çok rahatsız edici değil. MT25 i DUKE 250 ile ile kıyaslama yapmayın hiç alaksı yok.

Fanatik bir duke kullanıcısının yorumlamasını okudunuz. :)

U.KALKAVAN
20 Eylül 2016, 21:59
Aynen dediğin gibi lc4 blok üretilen en güçlü tek silindir ktm'nin geçmişi arazi motorları ile kazandıkları başarılarla dolu. Lc4 blok bir anlamda adamların "artık bu işin son noktası budur yapın da daha iyisini görelim deme şeklidir. Tek silindirin piri ktm'dir.bu konudaki uzmanlığını konumuzdaki 250 lik alet için de kullanmışlardır.küçük cc dukelarda kullanılan bloğun ismini/kodunu ben de bilmiyorum valla ��

Çok havalı giderken konuda beni niye bozdun ki o zaman. :santa: Neyse artık şöyle yapalım. :)

Sn. HAŞMET bey KTM yazdığı için muhakkak konuya bir göz atacaktır. KTM kullanıcı ve bilgili bir insan olarak bize LC4 ve LC8 değilse bu motor tipinin ne olduğunu yazar artık.

Not: Umarım LC2 falan değildir çok üzülürüm valla. :)

CxAnKACx
20 Eylül 2016, 22:46
Son hiz derdiniz varsa (180'le gitmek icin 7-8 lt yakmayi goze aliyorsaniz) mt25, geri kala her sey icin duke...

serkany
20 Eylül 2016, 23:02
İkisini de dene tarafını seç

berkcigdem
20 Eylül 2016, 23:05
hahahaayyyyttttt

sven
20 Eylül 2016, 23:07
dükcüler böyle konular için pusuda sürekli, konu açılır açılmaz fanatikler doluşuyor. :)

yaklaşık 5-6bin km mt-25 tecrübesinden sonra(şehiriçi - şehirdışı) şöyle bir değerlendirme yapabilirim;
- abs olmaması en büyük eksikliği
- parça kalitesi vasat
- lastikler kesinlikle değişmesi gerekiyor

duke250 ile kıyaslanması ise en saçma versuslardan biri. yok sadece yüksek devirde tork varmışta, 7-8lt yakarmışta ağzı olan mâbaddan sıkmış. :) düküne güvenen gelsin beraber kalkalım tork nerdeymiş tam olarak bi görelim. duke250 ile mt25'i performans olarak karşılaştıramazsın. 250'nin oyuncak gibi tek silindir motoru 130'a çıkınca anırmaya ve heryerini keşkül gibi titretmeye başlıyor. 7-8lt'yi o zaman görürsün işte. mt-25'le 400km yolu 140-150 gittim, ortalamam 3.8lt'di. duke250, mt-25'in rakibi olamaz. 390'la kıyaslarsan amenna.

şehiriçi kullancam, max hızım 100-110 olacak, acemiyim frenaj bilmiyom diyorsan duke al. Bu şartlar dışında mt-25'in alternatifi bir naked yok bu segmentte

berkcigdem
20 Eylül 2016, 23:12
dükcüler böyle konular için pusuda sürekli, konu açılır açılmaz fanatikler doluşuyor. :)

yaklaşık 5-6bin km mt-25 tecrübesinden sonra(şehiriçi - şehirdışı) şöyle bir değerlendirme yapabilirim;
- abs olmaması en büyük eksikliği
- parça kalitesi vasat
- lastikler kesinlikle değişmesi gerekiyor

duke250 ile kıyaslanması ise en saçma versuslardan biri. yok sadece yüksek devirde tork varmışta, 7-8lt yakarmışta ağzı olan mâbaddan sıkmış. :) düküne güvenen gelsin beraber kalkalım tork nerdeymiş tam olarak bi görelim. duke250 ile mt25'i performans olarak karşılaştıramazsın. 250'nin oyuncak gibi tek silindir motoru 130'a çıkınca anırmaya ve heryerini keşkül gibi titretmeye başlıyor. 7-8lt'yi o zaman görürsün işte. mt-25'le 400km yolu 140-150 gittim, ortalamam 3.8lt'di. duke250, mt-25'in rakibi olamaz. 390'la kıyaslarsan amenna.

şehiriçi kullancam, max hızım 100-110 olacak, acemiyim frenaj bilmiyom diyorsan duke al. Bu şartlar dışında mt-25'in alternatifi bir naked yok bu segmentte


dükçüler demişsiniz , düküne güvenen demişsiniz ama yazdıklarınızlada motordan ne kadar az anladığınızı kanıtlamışsınız :) bu gizli detay için öncelikle size teşekkürü bir borç bilirim.

bu tartışmada yer almadım almayacağımda fakat küçük bir uyarı yapayım ; motor değerlendirmeleri son sürat veya kaç litre yakıyor diye yapılmaz bunlardan çok daha önemli kriterler vardır ki " eksi puan " verdiğiniz kısımlar zaten bunlar , çok daha önemli kriterlerdir aslında bunlar.

saygılar. kazasız belasız kullanın.

U.KALKAVAN
20 Eylül 2016, 23:56
düküne güvenen gelsin beraber kalkalım tork nerdeymiş tam olarak bi görelim.

Edit: 15 tane arkadaşım var 14'ü belimde. [Sven Alemdaroğlu]

Paradoks:

http://i.hizliresim.com/qEAdMV.jpg (http://hizliresim.com/qEAdMV)

yognus
21 Eylül 2016, 00:05
Mt-25 onun daha öncesinde hazır satışa sunulmuş racing bir motosiklet olan R25'ten devşirme bir motosiklettir.Bu yüzden 250cc naked sınıfının asıl sahipleri olan Duke 250 ,İnazuma ,Tnt250,z250sl gibi gerçek naked motosikletlerle karşılaştırmanın çok da doğru olmadığı kanaatindeyim. Ama o kadar konu açmışsın,karşılaştıralım. Duke 250 mt25e göre çok daha kaliteli bir motordur(parça bakımından). Donanım olarak da ABS,kaydırmalı debriyaj,süspansiyonlar ve l lastikleri büyük avantaj. Mt25 in öne geçtiği tek nokta son hızdır.

KTM'nin en büyük ayıbı ise türkiye distribütörlüğüdür. Her yer ktm servisi şikayeti ile dolmuş vaziyette. Parça fiyatları da biraz daha pahalı . Yamaha'nın ise servis ağı ve parça fiyatı ktm ye göre daha ucuzdur.

Eğerki güvendiğiniz bir motorcu var ise hiç servise bulaşmadan bakımlarını yaptırırsınız. Hem tek silindir olduğu için servis aralığı geniştir.

Aquaium
21 Eylül 2016, 00:12
Edit: 15 tane arkadaşım var 14'ü belimde. [Sven Alemdaroğlu]

Paradoks:

http://i.hizliresim.com/qEAdMV.jpg (http://hizliresim.com/qEAdMV)

Sıkıştırmasana adamcağızı. :mrgreen:

Şaka bir yana gerçekten motosikletimi övmekten nefret ederim ama gerçekten burda çok atıp tutulmuş ama ben tork ve hızlanmasında üzerine tanımadım bu sınıfta.
Duke 250'de ABS olması benim için sadece bir artı. Onun dışında kaydırmalı debriyaj felan fisman hikaye.

Bu arada MT25 alacaksan 850 lirayıda üstüne ekle, rosso 2 şart buna.

U.KALKAVAN
21 Eylül 2016, 00:21
Sıkıştırmasana adamcağızı. :mrgreen:

Şaka bir yana gerçekten motosikletimi övmekten nefret ederim ama gerçekten burda çok atıp tutulmuş ama ben tork ve hızlanmasında üzerine tanımadım bu sınıfta.
Duke 250'de ABS olması benim için sadece bir artı. Onun dışında kaydırmalı debriyaj felan fisman hikaye.

Bu arada MT25 alacaksan 850 lirayıda üstüne ekle, rosso 2 şart buna.

Aslında seni sıkıştırmak lazım bak emre ne güzel gitmiş TNT almış, sen ne diye aldın ki zaten MT'yi ? TNT bile ondan güzel, hemde daha ucuz. :)

DKN
21 Eylül 2016, 00:22
dövüşmeyin dövüşmeyin. ondan sonra niye zam üstüne zam yapılıyo.. dövüşmeyin diye işte

shruikan
21 Eylül 2016, 00:28
dükcüler böyle konular için pusuda sürekli, konu açılır açılmaz fanatikler doluşuyor. :)

yaklaşık 5-6bin km mt-25 tecrübesinden sonra(şehiriçi - şehirdışı) şöyle bir değerlendirme yapabilirim;
- abs olmaması en büyük eksikliği
- parça kalitesi vasat
- lastikler kesinlikle değişmesi gerekiyor

duke250 ile kıyaslanması ise en saçma versuslardan biri. yok sadece yüksek devirde tork varmışta, 7-8lt yakarmışta ağzı olan mâbaddan sıkmış. :) düküne güvenen gelsin beraber kalkalım tork nerdeymiş tam olarak bi görelim. duke250 ile mt25'i performans olarak karşılaştıramazsın. 250'nin oyuncak gibi tek silindir motoru 130'a çıkınca anırmaya ve heryerini keşkül gibi titretmeye başlıyor. 7-8lt'yi o zaman görürsün işte. mt-25'le 400km yolu 140-150 gittim, ortalamam 3.8lt'di. duke250, mt-25'in rakibi olamaz. 390'la kıyaslarsan amenna.

şehiriçi kullancam, max hızım 100-110 olacak, acemiyim frenaj bilmiyom diyorsan duke al. Bu şartlar dışında mt-25'in alternatifi bir naked yok bu segmentte

adamlar torku yüksek olsun diye tek silindir yapıyo motoru; bi akıllı sizsiniz anasını satayım. silindir sayısı arttıkça performans artıyo sanıyolar. düzlükte performans ölçülmez, girersin piste hünerlerini orda sergilersin. mt25 tek özelliği, r25'ten devşirme olduğundan düzlükte iyi gidiyor, mt'ciler de bunu bi halt sanıyo. çıplak motorla 170 basıyon da n'oluyo?

bu japoncular hakkaten fazla oldu.

sven
21 Eylül 2016, 00:45
:) tamam en birinci dük. işinize bakın ya.. mesnetsiz genelleme yapmayı sevmem ama bu forumda herkes motosiklet kompedanı, herkes her model hakkında uzman bilir kişi. helal olsun valla.

@shruikan, aynı yorumu başka bir konuda tekrar etmiştin, şu devşirme motor muhabbeti.. bilinçaltında garip şeyler var. bi baktır derim.

hadi kolay gelsin size

velizrsln
21 Eylül 2016, 00:45
çok farklı motorlar titreşim sorunu ikisinde de olmaz onu dert etmeyinde mt25 daha rahattır ktm çok ayrı bişey şehirli ufak tefek bişey

shruikan
21 Eylül 2016, 00:51
:) tamam en birinci dük. işinize bakın ya.. mesnetsiz genelleme yapmayı sevmem ama bu forumda herkes motosiklet kompedanı, herkes her model hakkında uzman bilir kişi. helal olsun valla.

@shruikan, aynı yorumu başka bir konuda tekrar etmiştin, şu devşirme motor muhabbeti.. bilinçaltında garip şeyler var. bi baktır derim.

hadi kolay gelsin size

yav he he; bi de utanmadan 390'a kafa tutmuşsun. fanboyluk yapmanın lüzumu yok. herkese kendi motoru güzel, eyvallah da, bi makinanın oluşturulma amacını bilmeden işkembeden sıkmak, bildiği tek doğruya tutunup eksikleri gözardı etmek de ne?

sven
21 Eylül 2016, 00:52
Edit: 15 tane arkadaşım var 14'ü belimde. [Sven Alemdaroğlu]

Paradoks:

http://i.hizliresim.com/qEAdMV.jpg (http://hizliresim.com/qEAdMV)

ne arıyodun ki birader orada? gel bana sor kimsin diye tanıtayım kendimi, fazla kasmışsın

@konuyu açan arkadaşım, aman ha mt25 falan alma. mt alanlara muamele böyle forumda :) duke al duke.

U.KALKAVAN
21 Eylül 2016, 00:54
yav he he; bi de utanmadan 390'a kafa tutmuşsun. fanboyluk yapmanın lüzumu yok. herkese kendi motoru güzel, eyvallah da, bi makinanın oluşturulma amacını bilmeden işkembeden sıkmak, bildiği tek doğruya tutunup eksikleri gözardı etmek de ne?

Kızdırırsan " MT 25 ile İçinden Geçer " :flower:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:52 ----------


ne arıyodun ki birader orada? gel bana sor kimsin diye tanıtayım kendimi, fazla kasmışsın

Açık arıyordum. :) Yorumunuzdan çok etkilendiğim için girdim, rahatsız olduysanız bir daha girmem.

Aquaium
21 Eylül 2016, 01:00
Aslında seni sıkıştırmak lazım bak emre ne güzel gitmiş TNT almış, sen ne diye aldın ki zaten MT'yi ? TNT bile ondan güzel, hemde daha ucuz. :)

Fanatiğiyiz. :cherry:

Bundan sonraki motorumda 07 olacak. Benelli benim apaçiliklerimi kaldıramaz. :queen:

U.KALKAVAN
21 Eylül 2016, 01:05
Fanatiğiyiz. :cherry:

Bundan sonraki motorumda 07 olacak. Benelli benim apaçiliklerimi kaldıramaz. :queen:

MT 07 alayım diyen adama git 1290 R al demiyoruz! Çünkü MT 07 kendi sınıfın da doğru ve güzel bir tercih... Ama R 25 MT 25 falan filan işte. :)

Aquaium
21 Eylül 2016, 01:09
MT 07 alayım diyen adama git 1290 R al demiyoruz! Çünkü MT 07 kendi sınıfın da doğru ve güzel bir tercih... Ama R 25 MT 25 falan filan işte. :)

Genel olarak memnunum ben herhangi bir şikayetim yok aletten ya.
Hızlanma olarak felan baya iyi, duke kullanma fırsatımda oldu ama o makine bana cidden gelmezdi.
Baya baya rahatsız bir oturma pozisyonu var, çok afedersin "çömdürüyormuş" gibi. :mrgreen: