PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yamaha Servis Sorunu Tecrübeli Abiler İçeriii ( DESTEK )



SinanZengin
16 Eylül 2016, 23:36
Herkese merhabalar.Konuya nerden başlasam bilemiyorum ama artık bir yerden başlamam lazım.İlk motorum nmaxı aldım satarken gayet ilgili olan Samsun Yamaha Dostlar bayii motorum arızalandığın da para koparmak için ellerinden geleni yaptılar,anlatmaya başlıyorum.
Motorum 4000 km de bakımını yaptırıp İstabula yola çıktım çok zevkli bir yolculuktu motorla alakalı hiçbir sıkıntı yaşamadım 3 4 gün gezdim ve dönüş için yola çıktım 200-300 km gittikten sonra motorun yağ ışığı yandı oil diye ışık yanıp sönüyordu fazla bilgili olmadığım için motor da garanti kapsamından çıkar diye servisi aradım ve yağı değiştirmeme gerek olmadığını yola devam edebilceğimi söylediler ben de yola devam ettim yine yaklaşık 200 km daha sürdüm ve yavaşladım motordan daha önce duymadığım bir ses geliyordu yine servisi aradım yağına bakmamı söyledi yağına baktım yağı azalmıştı motoru video çekip whatsapptan yolladım anormal bi durum olduğunu yağ koyup sesinin değişip değişmediğine bakmamı söyledi yağı koydum biraz tur attım ses devam ediyordu sonra telefondan aynı şekilde ilettim, motoru çalıştırmamamı söyledi otobüse koy gel ben senin işini halletcem canını sıkma dedi ve ben yolun ortasın da saatlerce otobüs durdurmaya çalıştım sonunda biri durdu samsuna geldik çok fazla da uzatmak istemiyorum motoru servise götürdüm hiç ilgilenmediler ben mağduriyetimi anlattım fakat sırada çok motor olduğunu beklemem gerektiğini söylediler perşembe günü haber vericeklerini söylediler perşembe günü geldi çattı kimse aramadı servise gittim ve ustanın daha motordan haberi dahi olmadığını gördüm sonra kendi çabalarımla motoru ustaya gösterdim sesine baktı sökmesini gerektiğini söyledi tamam bekleriz dedik ve araya kurban bayramı girdi bekledik dün Dostlar Yamaha Salih bey arayıp motorun garanti kapsamına girmediğini 300 liralık bir masrafının olduğunu ama 270 liraya halledeceklerini söylediler bende bunu kabul etmeyip servise gittim biraz tartıştık ve daha yamahaya yazı yazmadıklarını garantiye girip girmediğini öğrenmediklerini kendi ağızlarıyla bizzat söylediler ve pazartesi günü belli olcağını söylediler ben motoru zorlamışım bütün sıkıntı buymuş. (:king:İMLA KURALLARINA PEK UYMADIM FAZLA TAKILMAZSANIZ SEVİNİRİM)

Macit250
16 Eylül 2016, 23:41
Yamaha servis rezaleti diye arama motoruna yazaydın yanlız olmadıgını bilirdin

SinanZengin
16 Eylül 2016, 23:42
Bundan önce olan bir olay daha var park halin de olan motoruma park etmeye çalışırken çarptılar tutanak tuttuk karşı taraf hatalı çıktı bende yan grenajlarını değişmek için servise götürdüm ve kaza anının resimlerini attım sonra 1 ay motorum servis de kaldı attığım resimleri kaybettiklerini sigorta şirketinin bu şekilde parayı karşılamıyacağını cebimizden çıkabilceğini söylediler bende kendi çabalarımla halletmeye çalıştım lakin yaşımı küçük gördükleri için olsa gerek 19 yaşındayım kaale almadılar babam servise gidip konuşunca kaybolan resimler birden bulundu ve sigorta şirketine iletildi 1 aydan fazla motorum serviste kaldı bana mı anormal geliyor yoksa olanlar normal mi mesajlarınızı bekliyorum.

Ayıcık37
16 Eylül 2016, 23:46
Arkadaşlar buradan da anlaşıldığı üzere markası belli olmayan motorları almayalım japon olmazsa böyle oluyor. Sonra üzülmenin , dizini dövmenin manası olmuyor.

SinanZengin
16 Eylül 2016, 23:49
Peki ne yapmam gerekir ? Nasıl bir yol izlemeliyim ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:47 ----------


Arkadaşlar buradan da anlaşıldığı üzere markası belli olmayan motorları almayalım japon olmazsa böyle oluyor. Sonra üzülmenin , dizini dövmenin manası olmuyor.

Markası belli olmayan derken usta motor yamaha ?

Ms_TunC
16 Eylül 2016, 23:52
Yamaha ne random gülüş gibi. Almayın böle motorlar.

SinanZengin
17 Eylül 2016, 00:01
Yamaha ne random gülüş gibi. Almayın böle motorlar.

Pulsarlı arkadaşlar özellikle mi böyle yorumlar atıyor.İstanbula pulsarla takas yapmaya gitmiştim motorcu abiler bajajla yamahaha kıyaslanmaz dediler gerçek manada servis bu kadar kötü olmasa motorumdan çok memnunum gittim pulsarı sürdüm çok titriyordu bana göre hoşuma gitmedi almadım ama şuan servis yüzünden pişmanım gerçi bajaj servisi de çok iyi sayılmaz.

atheras
17 Eylül 2016, 00:10
Yamaha servisi gerçekten rezalet memnun kalan görmedim

ayzek
17 Eylül 2016, 00:18
Pulsarlı arkadaşlar özellikle mi böyle yorumlar atıyor.İstanbula pulsarla takas yapmaya gitmiştim motorcu abiler bajajla yamahaha kıyaslanmaz dediler gerçek manada servis bu kadar kötü olmasa motorumdan çok memnunum gittim pulsarı sürdüm çok titriyordu bana göre hoşuma gitmedi almadım ama şuan servis yüzünden pişmanım gerçi bajaj servisi de çok iyi sayılmaz.

Mesela hangi servisleri ben şimdiye kadar gittiğim hiç bi serviste sorun yaşamadım yaklaşım olarak olsun söylediklerimi kulak arkası yapmıyorlar ve sırf istedim diye motoru komple soküp didik didik ettiklerini bilirim sadece yoğun oluyorlar ve sıra bekliyoruz hepsi bu kadar şanzumanda 6 vites dişlisi değişti sonra ufak bi uğultu gelmeye başladı sanzumanda sorun yok fakat sırf o ses geliyor diye şanzuman açılıp bakılıcak ve bunlar için extra bi ücret ödemeyeceğim bakım parası dışında arka amortisorden ses geliyordu 350 lira garantiden değişildi şanzumanda keza öyle km sayacından ses geliyordu oda açıkcası ben servisten memnunum

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:12 ----------

Eklemeden edemeyeceğim honda crf250 aldı arkadaş honda esengülden neyse bu motoru alırken demişler bunun radyatör koruma plastik korumaz sana metal verelim uyduruk el yapımı birşey 70 tl montaj falan 115 lira almışlar neyse mptoru almaya gittik mart ayı sonları havalar soğuk daha motpr sürekli fan açıyor üstelik akan trafikte 2 gün ksfama takıldı radyatör koruma diye taktıkları parça üretim hatalı dizayn hatası var kevgir gibi yapmışlar ve radyatöre gelen hava akımını en gelliyor gittik 2 gün servise adama anlatıyorum bol keseden atıyor sıvı soğutma fan açar falan görende ilk su sogutmalı aracı aldık sanacak anlattım böyle böyle kime yaptırıyorsun falancı bi yere eski parcayı taktık motpr fan bile açmadı ondan sonra birde parayı iade yapmamak için ellerinden geleni yaptılar bizde üstüne biraz daha koyup kask aldık

Ayıcık37
17 Eylül 2016, 00:19
Herkese merhabalar.Konuya nerden başlasam bilemiyorum ama artık bir yerden başlamam lazım.İlk motorum nmaxı aldım satarken gayet ilgili olan Samsun Yamaha Dostlar bayii motorum arızalandığın da para koparmak için ellerinden geleni yaptılar,anlatmaya başlıyorum.
Motorum 4000 km de bakımını yaptırıp İstabula yola çıktım çok zevkli bir yolculuktu motorla alakalı hiçbir sıkıntı yaşamadım 3 4 gün gezdim ve dönüş için yola çıktım 200-300 km gittikten sonra motorun yağ ışığı yandı oil diye ışık yanıp sönüyordu fazla bilgili olmadığım için motor da garanti kapsamından çıkar diye servisi aradım ve yağı değiştirmeme gerek olmadığını yola devam edebilceğimi söylediler ben de yola devam ettim yine yaklaşık 200 km daha sürdüm ve yavaşladım motordan daha önce duymadığım bir ses geliyordu yine servisi aradım yağına bakmamı söyledi yağına baktım yağı azalmıştı motoru video çekip whatsapptan yolladım anormal bi durum olduğunu yağ koyup sesinin değişip değişmediğine bakmamı söyledi yağı koydum biraz tur attım ses devam ediyordu sonra telefondan aynı şekilde ilettim, motoru çalıştırmamamı söyledi otobüse koy gel ben senin işini halletcem canını sıkma dedi ve ben yolun ortasın da saatlerce otobüs durdurmaya çalıştım sonunda biri durdu samsuna geldik çok fazla da uzatmak istemiyorum motoru servise götürdüm hiç ilgilenmediler ben mağduriyetimi anlattım fakat sırada çok motor olduğunu beklemem gerektiğini söylediler perşembe günü haber vericeklerini söylediler perşembe günü geldi çattı kimse aramadı servise gittim ve ustanın daha motordan haberi dahi olmadığını gördüm sonra kendi çabalarımla motoru ustaya gösterdim sesine baktı sökmesini gerektiğini söyledi tamam bekleriz dedik ve araya kurban bayramı girdi bekledik dün Dostlar Yamaha Salih bey arayıp motorun garanti kapsamına girmediğini 300 liralık bir masrafının olduğunu ama 270 liraya halledeceklerini söylediler bende bunu kabul etmeyip servise gittim biraz tartıştık ve daha yamahaya yazı yazmadıklarını garantiye girip girmediğini öğrenmediklerini kendi ağızlarıyla bizzat söylediler ve pazartesi günü belli olcağını söylediler ben motoru zorlamışım bütün sıkıntı buymuş. (:king:İMLA KURALLARINA PEK UYMADIM FAZLA TAKILMAZSANIZ SEVİNİRİM)

Hocam şaka bir yana inşallah en kısa sürede mağduriyetiniz giderilir. İnsanın her şey motoru satana kadar mı diyesi geliyor yaptıkları gerçekten umursamazlık ve yüzsüzlük sonuçta az buz para değil 9450 TL liste fiyatı olan motor.

bllhlskr
17 Eylül 2016, 00:20
Kardesim buyuk ihtimal yag pompasiyla alakali bir sorun aynisi benimde basima geldi cinli nasil olsa diye yaptirip gectim.Hakkini ara dava ac hatta motor ordayken motor kirala avukat motor kirasi masrafin vs hepsini geri alirsin. Motora verdigimiz paranin cogunu marka guvenilirligine ve servis destegine veriyoruz.Bakimlarini serviste yaptiriyorsun en ufak sikintida yan ciziyorlar olmaz biyle is hakkini ara mutlaka.

SinanZengin
17 Eylül 2016, 00:31
Dava mı açsam ? Yamahaya mail mi atsam ? Dava açsam nasıl olur ne kadar bir masraf çıkar ?

blue4XL
17 Eylül 2016, 01:29
Dava mı açsam ? Yamahaya mail mi atsam ? Dava açsam nasıl olur ne kadar bir masraf çıkar ?



Yamaha'ya mail atarsan kaale alınmama şansın çok fazla. Çünkü bizzat denedim. Bana da satın alırken MTV'den kazık atmışlardı. Motoru teslim aldık plakayı ben çıkartmıştım. Trafikten aldığım plakayı servis görevlisine takması için verdim , plastik kaba vidalamadan öylece oturttu, "bu düşmez abi merak etme" dedi. 100m gitmeden aynalar sağa sola oynamaya başladı. Tahmin edileceği üzere ilerleyen günlerde plakayı düşürdüm, yenisini çıkartmak için bir ruhsat + plaka masrafı (210 TL) daha ödedim. Bunların hepsini, satış elemanının ve sıfır motoru teslim eden servis elemanlarının yanlışlarını uygun bir dille yazıp şikayet ettim. Tınlamadılar bile. Facebook sayfasında şu motorunuz böyle güzel, böyle iyi dersen sana en fazla teşekkür ederler ama eleştirirsen cevap alamazsın. Müşteri hizmetlerini arasan not alırlar ama sana dönüp özür dileyen falan olmaz
Gelelim soruna, önce şu linki (http://www.haberturk.com/ekonomi/is-yasam/haber/1171300-tuketici-hakem-heyetleri-parasal-sinir-2016) incelemeni öneririm. Ben avukat değilim ama sana yapıldığını düşündüğün ayıplı mal veya hizmet için verdiğin maliyet rakamına göre öncelikle Tüketici Hakem Heyetine müracaat etmen ve haklılığını ispatlayacak belgeleri müracaatına eklemen gerekiyor. Tüketici hakem heyeti senin lehine cevap verse bile karşı tarafın tüketici mahkemesine giderek itiraz etme hakkı bulunuyor. Mahkemede karşı taraf haklı çıkarsa karşı tarafın avukatı için Avukatlık ücret tarifesine göre nisbi tarife üzerinden vekalet ücretini ödemen (http://ertugrulharman.com/2014/12/27/tuketici-hakem-heyetlerine-basvuru/) gerekebilir. Buraya yazdıklarından yola çıkarak, üzülerek lehine sonuçlanabilecek bir belge koyabileceğini ön görmüyorum. Telefonda görüştüğün her kimse mahkemeye yada hakem heyetine "evet benle görüştü ve ona sakın motoru sürme, bir kamyonete koy buraya getir" diye sıkı sıkı tembihlemiştim" diye savunma verse ne diyeceksin?
Şöyle bir durum daha var, servise git. Telefonla görüştüğün kişiyi bul. Servis şefinin önünde yüzleşme iste. Haklı olduğunu ona ıspatlarsan belki (o da belki!) yardımcı olabililer.

dovahhkin
17 Eylül 2016, 01:48
Konudan alakasiz

Istemedigim halde 2 kez motorumu yıkadı

Bursa start motor


Aga motor yikanmis ki 2.ye gittigimde yıkamayın dedim

Lan 30 liraya yikamami olur sanki transporter yikiyonuz

E motor yikanmis ucret yansımış vermiyom dedim 2.de patron bizden keser dedi mecbur verdik yamaha servisleri cok acayip anasini satayim su tutmusun para istiyosun