PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Supersport mu Naked mı ?



Ogretmen
16 Eylül 2016, 11:13
Arkadaşlar bu soru ile ilgili çok tartışma yapılıyor. Bende Ocak ayı gibi almayı planlıyorum. Aklımda Yamaha R25 ile Mt25 veya Yeni çıkacak olan Honda CBR 250 RR var. Ama supersport mu naked mı sorusuna karar veremedim bir türlü. Kimler supersport kullanmalı kimler naked ? Aralarındaki farklar neler ?

Benim kullanımım tahminen şu şekilde : Ağırlıklı olarak şehir içi, yaz mevsimleri de şehir dışı geziler. Şehir dışı olacağı için Arka çanta takmayı da düşünüyorum. BElki yan çantada olabilir. Benzin için biraz da ekonomik ve kullanımı oturuşu rahat olsun istiyorum. Bu tarz bir kullanım için tercihimi ne yapmalıyım sizce ?

Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.

EmreKocyigit
16 Eylül 2016, 11:17
Kırmızı rengi mi seviyorum? Mavi rengi mi? Yardımcı ol öğretmen.

Ogretmen
16 Eylül 2016, 11:19
Kırmızı rengi mi seviyorum? Mavi rengi mi? Yardımcı ol öğretmen.

Hangisini sevdiğimi anlayabilmek için tecrübe etmem lazım. Ama ikisini ayrı ayrı tecrübe edecek imkanım yok. Tecrübesi olanlara soruyorum. Sonuçta tüm masrafları ile 20 bin liraya yaklaşacak. Hata yapıp pişman olmak istemiyorum hocam

78alihan78
16 Eylül 2016, 11:19
Şehir içi tabiki de naked daha iyidir. Gidon açısı olsun oturma pozisyonu olsun kıvraklığı olsun yakıtı da dahil şehir içi kullanacaksan naked iyidir. Uzun yola gelince naked çok rüzgar yer, top speedi daha düşük olur , çanta yakışmaz bence. Ss motor ise uzun yolda biraz daha iyidir nakeda göre. Şekil şemal senin zevkin. Ses desen o cc lerde çok bi şey yok. Yani anlayacağın senin zevkine bağlı ama +ları ve -leri bunlar.

SolidSnake
16 Eylül 2016, 11:20
Cruiser motosiklet.

gungenir
16 Eylül 2016, 11:20
Ağırlıklı olarak şehir içi, yaz mevsimleri de şehir dışı geziler. Şehir dışı olacağı için Arka çanta takmayı da düşünüyorum. BElki yan çantada olabilir. Benzin için biraz da ekonomik ve kullanımı oturuşu rahat olsun istiyorum.

Özetle "Naked seviyorum onu alacağım." demişsiniz.

seta34
16 Eylül 2016, 11:30
Ben boyle havami atarim sekilciyim top speed severim ara sira araba yanasir kapisiriz viraja dalarim dersen ss.
Sehiricinde gezerim baskasinin motoruma bisey demesi umrumda degil ruzgar yemeyi severim dersen naked.
Arkadasin dedigi gibi ss naked'a gore uzun yolda daha kolay diyecegim olmayacak. 2 motorla uzun yol tecrubem var biri pulsar (naked) digeri cbr250 kimine gore ss kimine gore degil cbr 10 kat daha rahat gidip geldim.

Ogretmen
16 Eylül 2016, 11:37
Ben boyle havami atarim sekilciyim top speed severim ara sira araba yanasir kapisiriz viraja dalarim dersen ss.
Sehiricinde gezerim baskasinin motoruma bisey demesi umrumda degil ruzgar yemeyi severim dersen naked.
Arkadasin dedigi gibi ss naked'a gore uzun yolda daha kolay diyecegim olmayacak. 2 motorla uzun yol tecrubem var biri pulsar (naked) digeri cbr250 kimine gore ss kimine gore degil cbr 10 kat daha rahat gidip geldim.

Hocam peki rüzgar yeme muhabeti sadece nakedlarda ön cam olmamasından mı kaynaklanıyor. Ön cam takarsak top speed düşer ama rüzgardan korunabiliriz diyebilir miyiz ? Yoksa ss'lerdeki Grenajlar mıdır rüzgardan koruyan. Çünkü böyle ara sıra, İstanbuldan Çanakkale, Bolu, Tekirdağ, Edirne, Eskişehir gibi yerlere de gidesim var. Yani bir şekilde şehir içi kullanım daha fazla olacağı için naked'a meyilliyim. Ama uzun yoldan da vazgeçmek istemiyorum. Kararsızlığım bu yüzden.

cıbırlover1
16 Eylül 2016, 11:37
İkisini de dene tarafını seç:mrgreen:

MD.Murat
16 Eylül 2016, 11:57
Saçma sapan konular.. Sen tarzını millet nerden bilsin ya azıcık zeka be arkadaş. Ss tarzı olan adam naked sevmez, nakedci adam ss e vursan binmez. Sen tarzsızsan demek ki olmamışsın demektir. Alma bence.

Amonra47
16 Eylül 2016, 12:03
Saçma sapan konular.. Sen tarzını millet nerden bilsin ya azıcık zeka be arkadaş. Ss tarzı olan adam naked sevmez, nakedci adam ss e vursan binmez. Sen tarzsızsan demek ki olmamışsın demektir. Alma bence.
Adam 2 sinide binmiş olsa tarzını belirleyecek zaten

Ek olarak, ben ss kullanıyorum uzun yolda kullancaksan habire mola vericeksin yoksa sırt ağrısı popo ağrısı çekersin

Ogretmen
16 Eylül 2016, 12:11
MD.Murat, zeka ile ilgili bir sıkıntım yok çok şükür. Sadece Scooter kullandığım için bu motorlar hakkında da tecrübem olmadığı için soruyorum. Sonuçta sakız parası değil bu motorlar. Aldığım Scooter'dan o kadar pişmanlık duydum ki. Ama 2250 liraya aldığım için çok üzülmüyorum. Ama 0 bir motor alacağım artık şakası olmadığı için tecrübeli dostlardan yardım ve fikir bekliyorum. O yüzden açtım konuyu.

Gurnarsson
16 Eylül 2016, 12:21
Benide zorlayan bir ikilem bu.Hem şehir içi hem şehir dışı kullanabileceğim kalıplı hızlı bir motor arayışı içindeyim ya dur bakalım sonuç ne olacak.

Keoma
16 Eylül 2016, 12:22
Bak kardeşim eğer şehiriçi kullanacaksan naked derim.Şehir dışı kullanacaksan rüzgardan dayak yemiş gibi olursun.250 cc de cbr veya r25 alırsan şehir dışı da rahat edersin.Oturuşları hem nakeda yakındır hem de grenaj dolayısıyle rüzgarı bayağı kesiyorlar.Şehir dışı çok olmasa naked al derdim ama bayağı gezecem diyon.

darkmotor
16 Eylül 2016, 12:23
Bence naked al selesi rahat olsun,öne de cam takarsın rahat rahat gidersin istediğin yere .

GezeGeze
16 Eylül 2016, 12:26
Tecrübe etmek için 3 - 5 bin liralık bir 150 cc'lik vitesli motosiklet almanızı öneririm, öncelikle.

fkambay
16 Eylül 2016, 14:09
Saçma sapan konular.. Sen tarzını millet nerden bilsin ya azıcık zeka be arkadaş. Ss tarzı olan adam naked sevmez, nakedci adam ss e vursan binmez. Sen tarzsızsan demek ki olmamışsın demektir. Alma bence.

ona binen onu sevmez ona binen onu sevmez diye bişey mi var şuanki motorum ss bundan önceki motorum naked tı ikisini de kullanmayı seviyorum herkesin sabit bi tarzı olacak diye bişey yok canım ister enduro alırım canım ister cruiser e binerim. arkadaş fikirlerimizi sormuş .

öğretmen kısa ve net şekile şemale önem veriyorsan ss ben şekilci değilim güzel şekilli naked larda var diyosan kıvraklık istiyorum diyosan naked

Nathan
16 Eylül 2016, 14:24
Selamlar,

250 CC makinelerle çıkabileceğiniz hızlar sınırlı olduğundan rüzgar konusunu o kadar da dert etmeyebilirsiniz. Ters rüzgar yoksa 120-130 gibi hızlarda rüzgar rahatsız etmiyor.

R25'in avantajı rüzgar almaması ama oturuş pozisyonunu da düşünmeniz lazım. Ben CBR250'den MT07'ye geçtikten sonra oturuş pozisyonu inanılmaz rahat gelmişti mesela. R25, CBR250 tam SS olmasalar da oturuş pozisyonu olarak hafif öne eğilmenizi gerektiren motosikletler. Bu konu kimi için uzun yolda ızdırap olabilir.

Güenli sürüşler

something123
16 Eylül 2016, 14:39
bence siz sport touringden bahsediyorsunuz, hem gidon daha yuksek, hem hafif grenaj olur, her noktadan avantajlıdır, diversion xj6 f
belki cbr 650 f, tracer 700, tabi bunlarda 0 larda fiyatlar yukseliyor, fazer olabilir,
aklıma gelenler bunlar,

Ogretmen
16 Eylül 2016, 14:49
bence siz sport touringden bahsediyorsunuz, hem gidon daha yuksek, hem hafif grenaj olur, her noktadan avantajlıdır, diversion xj6 f
belki cbr 650 f, tracer 700, tabi bunlarda 0 larda fiyatlar yukseliyor, fazer olabilir,
aklıma gelenler bunlar,

Hocam aslında dediğiniz doğru ama ben A2 ehliyeti başvurusu yaptım şuan. Yani CC limiti var. Öte yandan İlk motorum olacağı için henüz pahalı ve güçlü motorlar düşünmüyorum. Yoksa Honda NC 700 benim istediğim olabilirdi. Ama 250 cc motorlarda olabildiğince ihtiyacımı karşılamaya çalışıyorum. Zaten kışın okuldayım. Yazın sıcak havalarında ise ara sıra şehir dışına çıkmak istiyorum kafa dinlemeye, foto çekmeye, belki kamp kurmaya falan.

Eğer yaz rüzgarını, 120, 130 km hızda giderken ön cam aparatı ile kesebilirsem Mt25 şuan aklımdaki. Ama siz tecrübeli arkadaşlar Mt25 Naked ile uzun yol hiç bir şekilde olmaz diyorsanız ona göre tekrar düşünücem.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:46 ----------


Selamlar,

250 CC makinelerle çıkabileceğiniz hızlar sınırlı olduğundan rüzgar konusunu o kadar da dert etmeyebilirsiniz. Ters rüzgar yoksa 120-130 gibi hızlarda rüzgar rahatsız etmiyor.

R25'in avantajı rüzgar almaması ama oturuş pozisyonunu da düşünmeniz lazım. Ben CBR250'den MT07'ye geçtikten sonra oturuş pozisyonu inanılmaz rahat gelmişti mesela. R25, CBR250 tam SS olmasalar da oturuş pozisyonu olarak hafif öne eğilmenizi gerektiren motosikletler. Bu konu kimi için uzun yolda ızdırap olabilir.

Güenli sürüşler

Teşekkür ederim. Bende eğer rüzgar ve uzun yol ile ilgili soru işaretlerini kaldırabilirsem MT25 düşünücem. Ama bekliyorum yorumlar çoğalsın bilgim artsın diye

Karalı
16 Eylül 2016, 14:59
Naked motor şehir içi işinizi görür şehirler arası 130'u geçmezsin zaten gecersen çok yakar ve çok yorar.mt25 şekil olarakta gayet güzel bence r25ten daha iyi duruyor.
Eğer istanbulda oturuyorsaniz test motorları var bayilerde

whitedeamon
16 Eylül 2016, 15:07
Arkadaşlar bu soru ile ilgili çok tartışma yapılıyor. Bende Ocak ayı gibi almayı planlıyorum. Aklımda Yamaha R25 ile Mt25 veya Yeni çıkacak olan Honda CBR 250 RR var. Ama supersport mu naked mı sorusuna karar veremedim bir türlü. Kimler supersport kullanmalı kimler naked ? Aralarındaki farklar neler ?

Benim kullanımım tahminen şu şekilde : Ağırlıklı olarak şehir içi, yaz mevsimleri de şehir dışı geziler. Şehir dışı olacağı için Arka çanta takmayı da düşünüyorum. BElki yan çantada olabilir. Benzin için biraz da ekonomik ve kullanımı oturuşu rahat olsun istiyorum. Bu tarz bir kullanım için tercihimi ne yapmalıyım sizce ?

Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.

Normalde bunu deneyerek kendin öğrenmen gerek ama kullanım şartlarına göre yazıyorum senin işini naket görür

something123
16 Eylül 2016, 15:08
Hocam aslında dediğiniz doğru ama ben A2 ehliyeti başvurusu yaptım şuan. Yani CC limiti var. Öte yandan İlk motorum olacağı için henüz pahalı ve güçlü motorlar düşünmüyorum. Yoksa Honda NC 700 benim istediğim olabilirdi. Ama 250 cc motorlarda olabildiğince ihtiyacımı karşılamaya çalışıyorum. Zaten kışın okuldayım. Yazın sıcak havalarında ise ara sıra şehir dışına çıkmak istiyorum kafa dinlemeye, foto çekmeye, belki kamp kurmaya falan.

Eğer yaz rüzgarını, 120, 130 km hızda giderken ön cam aparatı ile kesebilirsem Mt25 şuan aklımdaki. Ama siz tecrübeli arkadaşlar Mt25 Naked ile uzun yol hiç bir şekilde olmaz diyorsanız ona göre tekrar düşünücem.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:46 ----------



Teşekkür ederim. Bende eğer rüzgar ve uzun yol ile ilgili soru işaretlerini kaldırabilirsem MT25 düşünücem. Ama bekliyorum yorumlar çoğalsın bilgim artsın diye

şöyle soyliyim işin en basından beri hep ss'ciyim ben, ninja 300 var su anda da, dezavamtajını soylıyım, belin agrıor, çanta yok,
nakedlar bana boş gelior on gidon açısı, grenaj olmaması,
ama grenajın olmaması, motora bir koruma demiri taktıgında mis gibi her halukarda korumuş olucaksın, ss lerde bu şansın yok
ve o motor kaza olmasa bi yerde mutlaka bir düşme yasıor,

şu durumda bende senin gibi mt 25 baktım en mantıklı o geldi açıkcası, dogru karar kesinlikle, çanta ve koruma demiri takarsan guzel olur,

benim için sadece ince ve ufak geldi ama sen 250 cc kullanıosan, bence de mt 25, al geç hiç dusunme..
sana duke dicekler 250 olabilir birde git test surusu yap, aklında kalmasın,

whitedeamon
16 Eylül 2016, 15:32
şöyle soyliyim işin en basından beri hep ss'ciyim ben, ninja 300 var su anda da, dezavamtajını soylıyım, belin agrıor, çanta yok,
nakedlar bana boş gelior on gidon açısı, grenaj olmaması,
ama grenajın olmaması, motora bir koruma demiri taktıgında mis gibi her halukarda korumuş olucaksın, ss lerde bu şansın yok
ve o motor kaza olmasa bi yerde mutlaka bir düşme yasıor,

şu durumda bende senin gibi mt 25 baktım en mantıklı o geldi açıkcası, dogru karar kesinlikle, çanta ve koruma demiri takarsan guzel olur,

benim için sadece ince ve ufak geldi ama sen 250 cc kullanıosan, bence de mt 25, al geç hiç dusunme..
sana duke dicekler 250 olabilir birde git test surusu yap, aklında kalmasın,

Kawanın parçalarıda tuzlu geliyor galiba

keremkrmn
16 Eylül 2016, 15:52
Dostum eğer il dışı geziler yapmayı planlıyorsan ki genelde 250 cc klasmanında bu geziler 100 120 km hızlarda rahat oluyor önden gelecek rüzgarı hiç düşünme ama arkasına çanta takabileceğin bir motora yönel. Çünkü ss alıp o yolu sırtında çanta ile tamamlamaya çalışırsan biraz bel ağrısı çekebilirsin. CBR 250'yi tavsiye ederim daha önce kullandım oturuş pozisyonu kendi klasmanındaki çoğu ss den daha rahattır, gidonu ss kadar aşağıda olmadığından şehir içinde de uzun yolda da yormaz. Arkaya çanta takabilirsin, yakıt olarak seni asla üzmez, parça fiyatı için pek birşey diyemeyeceğim uzun zaman oldu satalı, ayrıca 2. el piyasası da gayet güzeldir alım satımı kolay olur.

gogozh
16 Eylül 2016, 16:36
Öğretmen senin ilacın cıbıl moto. Mt 25 i bende baya bi araştırdım almak için kısmetse biraz birikim yapıp alacağım ama duke 250 gibi bi seçenekte var üzerinde gelen lastikler rosso 2,kaydirmali debriyaj ve abs gibi güzellikleri var ama titriyor deli gibi diyorlar duke 200 bindim aman aman bi titresim hissetmedim. Allah kaza bela vermesin gerisi hallolur .

Ogretmen
16 Eylül 2016, 16:53
MT 25 ile ilgili güzel yorumlar gelmiş. Peki İkinci el piyasası ne durumda. Honda CBR serisi kadar alım satım kolay oluyor mu onda da YAMAHA Sonuçta ? Bir de yedek parça fiyatları ?

Keoma
16 Eylül 2016, 17:45
MT 25 ile ilgili güzel yorumlar gelmiş. Peki İkinci el piyasası ne durumda. Honda CBR serisi kadar alım satım kolay oluyor mu onda da YAMAHA Sonuçta ? Bir de yedek parça fiyatları ?
Hocam hemen hemen aynı ikiside bahsettiğin kıstaslarda.

LynXMaSTeR
16 Eylül 2016, 18:05
işin içine çanta giriyosa hiç supersport bakma hocam

Oncuerkn
16 Eylül 2016, 18:48
Sevgili ogretmen: yanlışınızı düzeltmek isterim a2 ehliyet te cc sınırı yoktu diye hatırlıyorum varsada 600 cc gibi bir şeydi. A2 de güç sınırı var 35 kw 47 hp.

Mengu16
16 Eylül 2016, 18:51
MT25'i yolda ilk gördüğümde kazalı sandım. Radyatör çok açıkta ve MT25'e özel tasarım yapılmamış parçalar R25'ten alınmış. Motorun önü kazalı gibi duruyor. Bence R25 alın daha güzel görünüyor.

U.KALKAVAN
16 Eylül 2016, 19:42
RC serisi dışında 600cc kadar olan tüm SS'ler gidon yapısı ve oturuş açısı ile zaten gizli nakedler. Şehir için de kullanım rahatlığı yanı sıra eğlenceli bir motosiklet kullanmak istersen naked alman daha avantajlı olacaktır. Çok fazla highway ile işin yoksa, amanda SS en iyi SS diye saçma bir tutkunda yoksa naked al.

agris
16 Eylül 2016, 20:00
Ben r25 derim. Evet şehir içinde mt25 daha avantajlı olabilir ama r25 safkan bir racing değil. Ayrıca çok ağır da değil. Şehir içinde kullanımı rahat. Çok öne eğik bir oturuş şekli de yok. Uzun yolda da grenajlar faydalı olur rüzgar açısından.
Saygılar

Ogretmen
16 Eylül 2016, 20:11
Sevgili ogretmen: yanlışınızı düzeltmek isterim a2 ehliyet te cc sınırı yoktu diye hatırlıyorum varsada 600 cc gibi bir şeydi. A2 de güç sınırı var 35 kw 47 hp.

Evet hocam doğru diyorsun

something123
16 Eylül 2016, 20:24
Henuz parcalik bir durum olmadi ben ss den donme niyetindeyim

tomass
16 Eylül 2016, 21:29
Bence böyle bir model al, senin isteklerin için uygun bir model,
iyice kafa karıştıralım :)

http://www.mehmetorhan.net/wp-content/gallery/mondial-rx3i-evo/Mondial-Rx3-03.jpg

ardacik
16 Eylül 2016, 22:37
Bende cbr 250 kullandigim donemde 100 km ustu hizlarda sagdan veya soldan siddetli ruzgar yedigimde motorun seritten kaymasiydien buyuk problem. Onun disinda karsidan gelen ruzgar rahatsiz etmez. Turbulans olmasinda gerisi hallolur :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:33 ----------

[QUOTE=whitedeamon;4004539]Kawanın parçalarıda tuzlu geliyor

07mehmet07
16 Eylül 2016, 22:54
Arkada çanta, yanda çanta, benzin için ekonomik, oturuşu rahat, tam ss'lik tercihler bunlar :queen: hayal dahi edemiyorum :queen:

jonvolkan
16 Eylül 2016, 23:01
Bu maksatları en iyi karşılayacak motosiklet 250 cc sınıfında Inazuma F dir. Çantada takılır. Şehiriçi de rahattır. Uzun yolu konforu iyidir. Rüzgarı az hissettirir.

Ogretmen
16 Eylül 2016, 23:10
Bu maksatları en iyi karşılayacak motosiklet 250 cc sınıfında Inazuma F dir. Çantada takılır. Şehiriçi de rahattır. Uzun yolu konforu iyidir. Rüzgarı az hissettirir.

Onu da düşündüm hocam ama ağırlığı 182 kg ve diğer markalara göre biraz daha masraflı olabilir. Ağır olması kontrollerimi zorlaştırabilir ve çok benzin yiyebilir galiba

dovahhkin
17 Eylül 2016, 00:45
250 cc nin nakedi racingi olmaz

160 i gecmeden ruzgar hakkında konuşmayın

Pulsar dediginiz motor ki istersenix duke 200 olsun bildigin cbf nin sekil semal guzel olani cbr da ayni sekilde.

Zevk heyecan 50bgden sonra basliyor.

Naked uzun sure yüksek hizda gitmeye izin veremez olum riski azaltır.

Sizin sorunuza gelecek olursak ogretmen bey


Bahsettiğiniz motorlar arasinda fark yok

Oturus pozisyonu rahat istiyorsaniz inazuma
Veyahut mt türevleri

Veya 250 cc motorlar.

Gonlum sizin icin xmax400 diyor ama.

velizrsln
17 Eylül 2016, 01:43
ben şuan naked kullanıyorum ama racing e geçicem, uzunyolda daha iyi olcağını düşünüyorum ve şekil olarak daha tatminkar

hirosche
17 Eylül 2016, 02:06
Ben de suanda pulsar 200ns kullaiyorum. R25 e bindigim zaman vay be dedim o vites gecislri kalkis falan harika. Sunu soyleyebilirim arkadaslarin dedigi gibi 250cc klasmaninda racing naked farki cok dusuk. Neredeyse oturus pozisyonu bile ayni. Pulsar 140 ile giderken r25 180 yapiyor. Evet abi biri cift silindir biri tek silindir. Tabiiki yapicak. Ama kac kere 110u gectin dersen hakkaten sayarim. Ve 110 km hizda farki onemli degil bence ss ve nakedin 250cc klasmaninda.

CxAnKACx
17 Eylül 2016, 11:42
ben de 15k km duke 200 ve 1 saat rc390 deneyimime gore fikrimi paylasayim,
Rc390 bildiginiz uzere (rc200-250 serisi de ayni) oturus pozisyonu fazla agresif bir makina. Direkt depoya yapisiyosunuz neredeyse, ama acikcasi apacilik yaparken daha keyif aldirdi bana o oturus pozisyonu. One egildiginiz icin gorusunuzun kisitlanmasiyla beraber daha hizli gidiyormus hissine kapiliyorsunuz. Nitekim 1 saat surdukten sonra duke'ye bindikten sonra kendimi mercedese binmis gibi hissettim, naked oturus pozisyonu olarak konfor ve rahatliktir yani. Ha bu demek degil ki racing inanilmaz rahatsiz , ona alissaniz yine binersiniz ancak sirtinizda cantayla pek keyifli olacagini dusunmuyorum.

Uzun yolda gerek son hiz gerek ruzgar korumasi olarak ss agir basar, naked motorda ruzgardan korunmak icin kocaman bir cam gerekir ki cok cirkinlestigini dusunuyorum. Ruzgar beni yormaz derseniz uzun yolda sirtiniz rahat eder.

Sekil semal tabiki ss motorlarin daha guzel.

Kendi yapima gore naked benim tercihim oldu, ben motora sekil yapmak icin veya son hizla kendimi tatmin etmek icin binmiyorum. Surerken keyif alayim , sirt agrilarindan muzdarip olmayim, delip gectigim ruzgarin sirtimi oksamasini hissedeyim, agirlikli sehir ici gezdigim icin dik oturus ve genis gorus acisi sayesinde tum trafige hakim olayim, trafikte aralardan gitmek asiri rahat olsun derdindeydim. bunlari bana ss veremezdi , o yuzden naked her zaman tercihim olur.

Ogretmen
18 Eylül 2016, 00:21
ben de 15k km duke 200 ve 1 saat rc390 deneyimime gore fikrimi paylasayim,
Rc390 bildiginiz uzere (rc200-250 serisi de ayni) oturus pozisyonu fazla agresif bir makina. Direkt depoya yapisiyosunuz neredeyse, ama acikcasi apacilik yaparken daha keyif aldirdi bana o oturus pozisyonu. One egildiginiz icin gorusunuzun kisitlanmasiyla beraber daha hizli gidiyormus hissine kapiliyorsunuz. Nitekim 1 saat surdukten sonra duke'ye bindikten sonra kendimi mercedese binmis gibi hissettim, naked oturus pozisyonu olarak konfor ve rahatliktir yani. Ha bu demek degil ki racing inanilmaz rahatsiz , ona alissaniz yine binersiniz ancak sirtinizda cantayla pek keyifli olacagini dusunmuyorum.

Uzun yolda gerek son hiz gerek ruzgar korumasi olarak ss agir basar, naked motorda ruzgardan korunmak icin kocaman bir cam gerekir ki cok cirkinlestigini dusunuyorum. Ruzgar beni yormaz derseniz uzun yolda sirtiniz rahat eder.

Sekil semal tabiki ss motorlarin daha guzel.

Kendi yapima gore naked benim tercihim oldu, ben motora sekil yapmak icin veya son hizla kendimi tatmin etmek icin binmiyorum. Surerken keyif alayim , sirt agrilarindan muzdarip olmayim, delip gectigim ruzgarin sirtimi oksamasini hissedeyim, agirlikli sehir ici gezdigim icin dik oturus ve genis gorus acisi sayesinde tum trafige hakim olayim, trafikte aralardan gitmek asiri rahat olsun derdindeydim. bunlari bana ss veremezdi , o yuzden naked her zaman tercihim olur.

Benimde naked bir tık daha ağır basıyor. Tek endişem uzun yolda rüzgarın hastalıklara davet çıkarması şüphesi ama çok büyük hız meraklısı değilim. Açıkçası hız yapınca biraz tedirgin oluyorum. O yüzden 120 130 civarı benim max çıkabileceğim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:17 ----------

teşekkürler

banro
18 Eylül 2016, 22:54
Hiç SS kullanmadım, hiç te sevmem.Buralarda don gömlek apaçi tayfası kullanıyor. Bence hangisi ucuz ise onu al.

kadango
18 Eylül 2016, 23:03
O dediklerin ss degil.. R25 cbr al gec.

mchi
19 Eylül 2016, 01:19
140a kadar ruzgar etkilemiyor beni. Yek pare 1050km, 580km ve 580km yaptim mt07 ile cam falan hic bisi yok cok sorun olmadi. Ama bos bursa otobaninda biraz basiyim ya la dedigimde. Boyun agrisindan cg ciler gibi motorun ustune yatmis bi sekilde buldum kendimi 😊 ben ciplak severim ciplak öneririm. Ama r25 ile mt25 in farki sekil ve ruzgar sadece.