PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 2. El duke mi 0 pulsar 200 ns mi?



Sayfa : [1] 2

KrosKafası
14 Eylül 2016, 14:48
Motor alıp 1 2 sene civarı kullanıp cc yukseltmeyi düşünüyorum sizce ne yapmalıyım öğrenciyim yaşım 18 Parcasi ucuz arızası az olsun istiyorum ama pulsar da sorun oluyor diyen var al çok iyi diyen var ktm zaten marka kalite fikirlerinizi bekliyorum.

telike
14 Eylül 2016, 14:53
1-2 sene değiştirmeden binmek istiyorsan tartışmasız ktm. Bajaj ne ya random güler gibi

KrosKafası
14 Eylül 2016, 16:18
1-2 sene değiştirmeden binmek istiyorsan tartışmasız ktm. Bajaj ne ya random güler gibi

Haklısın ama sıfır 13 milyar 2.el temiz bulmak nasıl olur bilmiyorum ilk motor parça ve servis parası falan pahalı degilmi ktm sonuçta öğrenciyim

Darkfriairs
14 Eylül 2016, 16:28
Öğrenciyim etiketini çok kullanıyorsun. O halde Öğrencilikten çıkıp işveren olduğunda tekrar konuşalım.

osiosborn
14 Eylül 2016, 16:36
cc yükseltince ne olcak? 250'lik niye yetersiz? Daha motorunda yokmuş, neden daha büyük?

whitedeamon
14 Eylül 2016, 16:46
Pulsar alın hocam yakıtı daha iyi gelir size parçası bakımı uygun aralarında mekanik değerlerde küçük farklılıklar görünüyor tasarım zaten tamamen farklı hem sıfır ürün kafanız rahat kullanırsınız.Ben kullanmadım ama alan arkadaşlar var masraf konusunda Üzmüyormuş

telike
14 Eylül 2016, 17:10
Haklısın ama sıfır 13 milyar 2.el temiz bulmak nasıl olur bilmiyorum ilk motor parça ve servis parası falan pahalı degilmi ktm sonuçta öğrenciyim

ya dostum pulsar alacaksın ve onay bekliyorsun. Ben alma diyorum öğenciyim diyosun pişman olursun diyorum.

whitedeamon
14 Eylül 2016, 17:16
2. El o fiyata güvenebileceksen alırsın

gungenir
14 Eylül 2016, 17:31
Bizim zamanımızda öğrencilerin makarna yemekten iflahı kesilirdi. Tek sigarasını özel günler için ayırırdı öğrenci. Sonunda ülke kalkındı galiba.

mgora
14 Eylül 2016, 18:55
2. Pulsar motorumu kullanıyorum (ilki çalındı 12500 km'de) , Pulsar al diyorum , servis maliyetleri bariz ucuz , yedek parça , ilk satınalma maliyeti uygun.

Ayıcık37
14 Eylül 2016, 18:58
Pulsar öğrenci dostudur masrafları da üzmez 2 yılda temizinden garantisi olur çiçekkkkk

cıbırlover1
14 Eylül 2016, 19:01
Aşk 3 harflidir KTM:queen:

127
14 Eylül 2016, 19:58
2. el ABS li duke 11 bin e temiz koruma demirli bulursun. Eğer ABS siz alacaksan Pulsar al gitsin. Diğer türlü fark öyle aman aman yok. Ama ilk defa motor kullanacaksan kesinlikle ABS li Duke al derim. Gerekirse 125 al ama ABS li al. Yok dersen KTM parçaları ve bakımı pahalı olan bir alet. Bir zincir seti 600 TL, Buji, hava ve yağ filtresini aynı anda değiştirmek sana 300 Tl ye mal olacak ve her 5-6k da bir bakımı olan bir motor. 2 sene de sana Pulsar a oranla en az 2 kat daha fazla bakım masrafı çıkaracaktır. Görüntü olarak dersen Pulsar da güzel motor.

whitedeamon
14 Eylül 2016, 20:40
Doğru bir tespit olmuş

KrosKafası
14 Eylül 2016, 23:06
cc yükseltince ne olcak? 250'lik niye yetersiz? Daha motorunda yokmuş, neden daha büyük?

Bundan 250 yada 300luk racing yada naked bir makinaya geçmeyi düşünüyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:03 ----------


Bundan 250 yada 300luk racing yada naked bir makinaya geçmeyi düşünüyorum

Kararsız diye bir arkadas var forumdada pulsar mahvettim
Servisin kötülüğü
Akü sorunu

Falan filan kafamda çok soru oluşturdu arkadaş.

whitedeamon
15 Eylül 2016, 00:38
Hocam ciddiye almayınız trol o arkadaş ama şuan trol olup1 olmadığı konusunda bende kararsızım konularını takip edebilirsiniz

KrosKafası
15 Eylül 2016, 01:12
Hocam ciddiye almayınız trol o arkadaş ama şuan trol olup1 olmadığı konusunda bende kararsızım konularını takip edebilirsiniz

Tamam bro sağolasin

motorcu48
15 Eylül 2016, 01:41
markası ne olduğu belli olmayan bir ürün alma tavsiyedir.

ayzek
15 Eylül 2016, 01:57
Bende pulsar almani tavsiye ederim duke ile oyle aman aman fark yok ktm servisleri ve parcalari tuzlu bayramlarda uzun yol yaparim ve banamisin demez yakitida az ogrenci adamsin temiz 2 el de alabilirsin sifiri plaka ruhsat lastik seleye uygulama vs derken daha cok maliyetli olabilir dusuk km de servis bakimli grantisi devam eden artilari olan motor alinabilir 7500 8000 e sanada alip binmek kalir

whitedeamon
15 Eylül 2016, 02:03
Hocam tanıdık birinden almadığınız sürece ikinci el hep risk

Ranay
15 Eylül 2016, 02:10
Motor alıp 1 2 sene civarı kullanıp cc yukseltmeyi düşünüyorum sizce ne yapmalıyım öğrenciyim yaşım 18 Parcasi ucuz arızası az olsun istiyorum ama pulsar da sorun oluyor diyen var al çok iyi diyen var ktm zaten marka kalite fikirlerinizi bekliyorum.

öğrenci iseniz ve şekil yapma derdiniz yoksa hoş bir ybr alıp 1 sene idare edin. ( yakıt ve parçası ucuz )
kalan parayı vadeli hesaba koyun , aylık 50/70 tl arası harçlık getiriniz olur.
acil durum olmadıkça da ana parayı harcamayıp üzerine eklemeler yaparsınız ufak ufak en basitinden aylık 100 tl koymanız halinde 1200 tl artınız olur
1 yıl sonra ybryi satıp hesaptaki parayla birleştirir , istediğiniz güzel motoru alırsınız.

Buda forumdaki bankacı kardeşinizden tavsiye olsun.

Dipnot : Ss olsun 250 cc olsun bastımı gitsin , şekil olsun gibi yada şekil olmasada gönlünüze ve gözünüze aşırı görsellikle hitap etmesi gibi düşünceniz varsa bu sistem uymaz.

yalnız 2500cc ogrenciye yakıt olarak cok gelir diye düsünüyorum :)

telike
15 Eylül 2016, 08:40
Duke ile pulsar arasında fark yok diyenler ya yeni yetme motorcu ya da hayatlarında hiç kaliteyi koklamamışlar.
Sövecem şimdi duke ile bajaj aynı diyolar delirmemek elde değil.

cıbırlover1
15 Eylül 2016, 08:44
Duke ile pulsar arasında fark yok diyenler ya yeni yetme motorcu ya da hayatlarında hiç kaliteyi koklamamışlar.
Sövecem şimdi duke ile bajaj aynı diyolar delirmemek elde değil.

Mercedes ile tofaşta aynı kardeş.. İkisi de araba:queen:

Mexico
15 Eylül 2016, 12:52
Bende pulsar almani tavsiye ederim duke ile oyle aman aman fark yok ktm servisleri ve parcalari tuzlu bayramlarda uzun yol yaparim ve banamisin demez yakitida az ogrenci adamsin temiz 2 el de alabilirsin sifiri plaka ruhsat lastik seleye uygulama vs derken daha cok maliyetli olabilir dusuk km de servis bakimli grantisi devam eden artilari olan motor alinabilir 7500 8000 e sanada alip binmek kalir

Yanilmiyorsam pulsarin uretim hatasi yuzunden hastanelik olmustunuz. Gecmis olsun nasil oldunuz :)

ayzek
15 Eylül 2016, 13:04
Yanilmiyorsam pulsarin uretim hatasi yuzunden hastanelik olmustunuz. Gecmis olsun nasil oldunuz :)

Evet dogrudur sonrasinda yeni motor verdiklerinide biliyorsundur ve o motorda 6 vites dislisi disinda sorunda yasamadim 1,5 seneye yakinda suruyorum duke 200 de kullandim 135 140 anca goruyo pulsar daha fazla hiz yapiyo titresim duke de var pulsarda daha az geldi bana ayrica sifir duke alan arkadasimin 60 km hizda motor blogu patladi hemde 4 yerden firma uretim hatasi oldugunu soyledi ama yenisi ile degisimi kabul etmediler mahkemelikler suan burda biri 8000 digeri 14000 bin isim yapmis kaliteyiz diye sayiyorlar ara ciddi fiyat farki var 2 elde o pulsarin fiyatina temizini bulmak zor f/p olarak bakilirsa pulsar derim cunku aralarinda gidis olarak cok bir fark yok

dyavol-77
15 Eylül 2016, 13:13
Evet dogrudur sonrasinda yeni motor verdiklerinide biliyorsundur ve o motorda 6 vites dislisi disinda sorunda yasamadim 1,5 seneye yakinda suruyorum duke 200 de kullandim 135 140 anca goruyo pulsar daha fazla hiz yapiyo titresim duke de var pulsarda daha az geldi bana ayrica sifir duke alan arkadasimin 60 km hizda motor blogu patladi hemde 4 yerden firma uretim hatasi oldugunu soyledi ama yenisi ile degisimi kabul etmediler mahkemelikler suan burda biri 8000 digeri 14000 bin isim yapmis kaliteyiz diye sayiyorlar ara ciddi fiyat farki var 2 elde o pulsarin fiyatina temizini bulmak zor f/p olarak bakilirsa pulsar derim cunku aralarinda gidis olarak cok bir fark yok
Pulsar-Duke'nin yan sanayisi gibi düşün,tıpkı Renault-Dacia, veyahut Fiat-Tofaş ....Duke'yi geçen sene sattım..ne stop etme,resetleme,yağ terleme,denge sensör zırıltısı vb gibi hiçbir sorunla karşılaşmadım. (10k kullandım)..Pulsar forumda herhün ayrı bir sıkıntı-aynı komedi...

MD.Murat
15 Eylül 2016, 13:14
Duke ile pulsar arasında fark yok diyenler ya yeni yetme motorcu ya da hayatlarında hiç kaliteyi koklamamışlar.
Sövecem şimdi duke ile bajaj aynı diyolar delirmemek elde değil.

ben 10.000 pulsar kullandım.
geçen duke test sürüşüne gittim.
motorlara yakından bakmadan daha bir şey farkettim.
kokusu pulsarla aynı. ısınan motordan bir koku gelir ya, pulsarda bişeyler mi yanıyor diye bakmıştım hatta. aynı koku ktm de de var.
koklamamış deyince aklıma geldi :queen:

öte yandan cidden çok bir fark yok.
mesela pulsarın vites değiştirme çubuğu bana unstabil gelmişti. kırılabilir gibi. baktum duke de de aynı.
pulsarda biraz titreşim var haliyle. duke de de aynısı.hiçbir fark yok titreşim yönünden.
plastikleri daha kalitelimidir bilmiyorum ona bakamadım.
onun dışında 2 pulsar parası etmesi için o düke ü altına batırıp çıkarmak lazım. anca o zaman o parayı eder pulsar dururken.

Mexico
15 Eylül 2016, 13:16
Evet dogrudur sonrasinda yeni motor verdiklerinide biliyorsundur ve o motorda 6 vites dislisi disinda sorunda yasamadim 1,5 seneye yakinda suruyorum duke 200 de kullandim 135 140 anca goruyo pulsar daha fazla hiz yapiyo titresim duke de var pulsarda daha az geldi bana ayrica sifir duke alan arkadasimin 60 km hizda motor blogu patladi hemde 4 yerden firma uretim hatasi oldugunu soyledi ama yenisi ile degisimi kabul etmediler mahkemelikler suan burda biri 8000 digeri 14000 bin isim yapmis kaliteyiz diye sayiyorlar ara ciddi fiyat farki var 2 elde o pulsarin fiyatina temizini bulmak zor f/p olarak bakilirsa pulsar derim cunku aralarinda gidis olarak cok bir fark yok

Aynı pulsardan bahsediyorsak eğer zırıldayan, titreşimi sürücüye daha çok hissettiren ve saçma sapan kronik sorunları olan bir motordan bahsediyoruz demektir.
Son hız 137 Duke 200'de. Üstü oldukça tehlikeli bence, motor uygun değil o hızlara.
Pulsar kullanici basligina bir girip bakinca 130 dan sonra tekerlerin yerden yukseldigini anlatiyorlar. Ayni baslikta ne hikmetse bir tek siz aerodinamigin iyi oldugundan bahsediyorsunuz. Yoksa siradan bir kullanici degil misiniz? Pulsar f/p olarak iyi ama Duke'la fark yok demek biraz komik. Neyse siz motorunuzu dikkatli ve yavas kullanmaya dikkat edin bence. Yine hastanelik olabilirsiniz allah korusun. Size bir sey olduktan sonra yerine 10 tanede motor verseler boş...

motorcu48
15 Eylül 2016, 13:20
şu video yu sonuna kadar ızlerseniz ınsanların pisikolojılerını az cok anlarsınız.

ne alaka demeyın sadece marka farklı zıhnıyet ise


https://www.youtube.com/watch?v=4cBdM0AcVKY

whitedeamon
15 Eylül 2016, 13:28
Bu forumda postları adam akıllı okumadan kör cahil üstün körü yorum yapan arkadaşlara sesleniyorum.Düzgünce okumayıp kendinizi dolduruşa getirip yorum yapmanız sizi boş boğaz olarak gösteriyor

telike
15 Eylül 2016, 13:34
ben 10.000 pulsar kullandım.
geçen duke test sürüşüne gittim.
motorlara yakından bakmadan daha bir şey farkettim.
kokusu pulsarla aynı. ısınan motordan bir koku gelir ya, pulsarda bişeyler mi yanıyor diye bakmıştım hatta. aynı koku ktm de de var.
koklamamış deyince aklıma geldi :queen:

öte yandan cidden çok bir fark yok.
mesela pulsarın vites değiştirme çubuğu bana unstabil gelmişti. kırılabilir gibi. baktum duke de de aynı.
pulsarda biraz titreşim var haliyle. duke de de aynısı.hiçbir fark yok titreşim yönünden.
plastikleri daha kalitelimidir bilmiyorum ona bakamadım.
onun dışında 2 pulsar parası etmesi için o düke ü altına batırıp çıkarmak lazım. anca o zaman o parayı eder pulsar dururken.

Kalite aynı ise pulsarlar niye bu kadar sorunlu da yüzde hesabına vurunca duke lerde böyle şeyler daha nadir. Durup dururken dişli mi kırılır. Saat geri mi kalır. Takometre 20km de 1000km atar mı? Çilek nasıl böyle kokar? Ktm böyle motor yapmayı nerden öğrendi?

Ayıcık37
15 Eylül 2016, 13:58
Arkadaşlar öncelikle motorun yapmış olduğu satış rakamlarına bakın. Pulsar 100 tane sattıysa duke 5-10 tane anca satmıştır illa ki pulsarların fazladan hata çıkarması muhtemeldir. Ayriyeten ne kadar köfte o kadar ekmek kafadan zırıltı gelmedi , resetleme yapmadı 6 bin daha koyayim aliyim derse kendisinin bileceği iştir.

ayzek
15 Eylül 2016, 14:04
Aynı pulsardan bahsediyorsak eğer zırıldayan, titreşimi sürücüye daha çok hissettiren ve saçma sapan kronik sorunları olan bir motordan bahsediyoruz demektir.
Son hız 137 Duke 200'de. Üstü oldukça tehlikeli bence, motor uygun değil o hızlara.
Pulsar kullanici basligina bir girip bakinca 130 dan sonra tekerlerin yerden yukseldigini anlatiyorlar. Ayni baslikta ne hikmetse bir tek siz aerodinamigin iyi oldugundan bahsediyorsunuz. Yoksa siradan bir kullanici degil misiniz? Pulsar f/p olarak iyi ama Duke'la fark yok demek biraz komik. Neyse siz motorunuzu dikkatli ve yavas kullanmaya dikkat edin bence. Yine hastanelik olabilirsiniz allah korusun. Size bir sey olduktan sonra yerine 10 tanede motor verseler boş...

Bence pulsar sayfasını daha iyi okumalısın orjinal lastiklerle o sorunlarınların yasanılması cok normal 110 120 kmhızlarla bile deli gibi viraj yapıyorum vitajlatdaki stabilliği çok iyi ayrıca 140 ve uzeri hızlarda da öne kapandığında gayette gğzel gidiyor denge sensörü zırıltısı vardır dogrudur stop etme olayıda yazılım ile çözüldü benelli halen çözmüş değil oda stop ediyor mesela burda ben aman aman bi fark görmedim duke ile arasında hanı avusturalyada teste tabi tutuyorlar olayı hikaye 60 km hozda block patlattı adam tekerler yag oldugu için kaza yaptı firma üretim hatası desıgı halde yenisini vermedi sıfır alınan motorda peki bu motor o testleri nasıl geçti diye sormazlarmı adama 60 ile değilde 100 ile olsaydı bu durum buram buram kalite kokan alete yakısırmıydı peki ben burda pulsar dukeden iyi demiyorum ama aradaki onca farka değecek bir farkta görmedim 1,5 senedirde sorunsuz biniyorum
Youtubede sebastian herrera diye bi genç var pulsarıda var duke de var adamda bütün yarışlara vs pulsarla giriyo bulabilirsen 138 140 km hızla viraja girdiği videosuda var bi bak bakalım kıçı başı oynuyormu motorun üstelik motor düzde değil silme yatıyor neredeyse

telike
15 Eylül 2016, 14:33
Arkadaşlar öncelikle motorun yapmış olduğu satış rakamlarına bakın. Pulsar 100 tane sattıysa duke 5-10 tane anca satmıştır illa ki pulsarların fazladan hata çıkarması muhtemeldir. Ayriyeten ne kadar köfte o kadar ekmek kafadan zırıltı gelmedi , resetleme yapmadı 6 bin daha koyayim aliyim derse kendisinin bileceği iştir.

Hocam yüzdelik dilimde bakarsan pulsarların %50-60 belki daha fazlasında çeşitli büyük problemler çıkıyor. Ktm böyle bi hata yapsa hiç zarar almaz fakat duke lerin %20sindr belki yoktur büyük hatalar. 10bin km ye gelmemiş pulsarlarda vites dişlileri, abidik gubidik sensörler, amortisörler keçeler(sakin kullanımda), yan yatmalar çamura batmalar. Daha saati bile düzgün yapamayan bir firma var. Şu eminönünde 10 liraya satılan saatler var ya. Onlardan alıp gidona taksalar daha iyi.

Satış rakamlarına bakarsak küba çita ya da bilimum 100cc çinli vitesliler scooterlar pulsardan da çok satıyor fakat hiçbir çita sahibi bir pulsar sahibi gibi konuşmuyor :)

Ekleme yapmak istiyorum. 150 ile giden pulsarı cbf1000 ile 140 gösterirken solladık. Ardçıydım ve pulsardaki arkadaşla interkomdan bağlıydık. Takometre de allaha emanet.

Norton772
15 Eylül 2016, 14:54
Bence pulsar sayfasını daha iyi okumalısın orjinal lastiklerle o sorunlarınların yasanılması cok normal 110 120 kmhızlarla bile deli gibi viraj yapıyorum vitajlatdaki stabilliği çok iyi ayrıca 140 ve uzeri hızlarda da öne kapandığında gayette gğzel gidiyor denge sensörü zırıltısı vardır dogrudur stop etme olayıda yazılım ile çözüldü benelli halen çözmüş değil oda stop ediyor mesela burda ben aman aman bi fark görmedim duke ile arasında hanı avusturalyada teste tabi tutuyorlar olayı hikaye 60 km hozda block patlattı adam tekerler yag oldugu için kaza yaptı firma üretim hatası desıgı halde yenisini vermedi sıfır alınan motorda peki bu motor o testleri nasıl geçti diye sormazlarmı adama 60 ile değilde 100 ile olsaydı bu durum buram buram kalite kokan alete yakısırmıydı peki ben burda pulsar dukeden iyi demiyorum ama aradaki onca farka değecek bir farkta görmedim 1,5 senedirde sorunsuz biniyorum
Youtubede sebastian herrera diye bi genç var pulsarıda var duke de var adamda bütün yarışlara vs pulsarla giriyo bulabilirsen 138 140 km hızla viraja girdiği videosuda var bi bak bakalım kıçı başı oynuyormu motorun üstelik motor düzde değil silme yatıyor neredeyse

Herif 250'lik ninja'yı ayıklıyor bir videoda ki sağlam yatırıyor motoru trafikte.

ayzek
15 Eylül 2016, 14:58
Herif 250'lik ninja'yı ayıklıyor bir videoda ki sağlam yatırıyor motoru trafikte.

Pulsar sayfasında diyorla 130 üstü güvenli değil falan diye onu anlamıyorum 120 ile viraja girdiğim çok oldu ama çoğu orjinal lastik kullanıyo bende aksini idda edince farklı algılıyor arkadaş iyi bi lastik balans falan bunlar olunca motor gayet dengeli gidiyor

Ayıcık37
15 Eylül 2016, 15:09
Hocam yüzdelik dilimde bakarsan pulsarların %50-60 belki daha fazlasında çeşitli büyük problemler çıkıyor. Ktm böyle bi hata yapsa hiç zarar almaz fakat duke lerin %20sindr belki yoktur büyük hatalar. 10bin km ye gelmemiş pulsarlarda vites dişlileri, abidik gubidik sensörler, amortisörler keçeler(sakin kullanımda), yan yatmalar çamura batmalar. Daha saati bile düzgün yapamayan bir firma var. Şu eminönünde 10 liraya satılan saatler var ya. Onlardan alıp gidona taksalar daha iyi.

Satış rakamlarına bakarsak küba çita ya da bilimum 100cc çinli vitesliler scooterlar pulsardan da çok satıyor fakat hiçbir çita sahibi bir pulsar sahibi gibi konuşmuyor :)

Ekleme yapmak istiyorum. 150 ile giden pulsarı cbf1000 ile 140 gösterirken solladık. Ardçıydım ve pulsardaki arkadaşla interkomdan bağlıydık. Takometre de allaha emanet.

Hocam sizin dediğiniz gibi olsa kuralkan kapatıp giderdi. %50-60 gibi rakamlarda büyük sorunları garantiden karşılanması demek varını yoğunu garantili parçalara yatırmak demektir kaldı ki garanti durumlarında da markanın arkasında duran bir firma var mağdur edilen insan yok denecek kadar az. Ayriyeten dediğiniz çitalar 1950-1960 teknolojisiyle üretiliyor ne radyatör ne bir enjeksiyon beyni var istiyorsanız üniversiteden 5-10 arkadaş toplanıp bizde üretibiliriz öyle motor fakat maliyeti fazla çıkar seri üretim olmadığı için. Bajaj bu teknolojiye yeni atıldı illa ki sorunlar olucak bunu emekleme dönemi sayabiliriz ileri ki modelleri çok daha sağlam olacağından eminim.

motoRaç
15 Eylül 2016, 15:09
Arkadaşlar bir 200ns sahibi olarak tek düşüncem Pulsar fanlığı yapmak mantıksız. Evet sorunları olan ve diğerleri kadar kaliteli olmayan bir motor. Fakat malesef ki diğerleri de çok uçuk rakamlar istiyorlar. Yani pulsar iyi motor fakat sadece fiyatına oranla iyi motor. Pulsar 14000 olsa ya da duke 8000 olsa pulsar satışı 5-6 tane olurdu. Fakat bence alınamayacak bir motor değil, 6000kmdir kullanıyorm tüm kronik sorunlarını da yaşadım uğraştm ettim çözdüm bir şekilde apaçilik yapıp 157kmh hız da gördüm fakat tutup da diyemem ki harika bir motor harika kaliteli stabil. Fakat ne yapalım yani al pulsarı sen de çıkma yüksek hızlara güvenli olduğu yerlerde kullan. Stop etme sorunlu denk gelmezse 130km hıza kadar oldukça rahat ve tatminkar bir motor.

Mexico
15 Eylül 2016, 15:32
Bence pulsar sayfasını daha iyi okumalısın orjinal lastiklerle o sorunlarınların yasanılması cok normal 110 120 kmhızlarla bile deli gibi viraj yapıyorum vitajlatdaki stabilliği çok iyi ayrıca 140 ve uzeri hızlarda da öne kapandığında gayette gğzel gidiyor denge sensörü zırıltısı vardır dogrudur stop etme olayıda yazılım ile çözüldü benelli halen çözmüş değil oda stop ediyor mesela burda ben aman aman bi fark görmedim duke ile arasında hanı avusturalyada teste tabi tutuyorlar olayı hikaye 60 km hozda block patlattı adam tekerler yag oldugu için kaza yaptı firma üretim hatası desıgı halde yenisini vermedi sıfır alınan motorda peki bu motor o testleri nasıl geçti diye sormazlarmı adama 60 ile değilde 100 ile olsaydı bu durum buram buram kalite kokan alete yakısırmıydı peki ben burda pulsar dukeden iyi demiyorum ama aradaki onca farka değecek bir farkta görmedim 1,5 senedirde sorunsuz biniyorum
Youtubede sebastian herrera diye bi genç var pulsarıda var duke de var adamda bütün yarışlara vs pulsarla giriyo bulabilirsen 138 140 km hızla viraja girdiği videosuda var bi bak bakalım kıçı başı oynuyormu motorun üstelik motor düzde değil silme yatıyor neredeyse

Hocam anlatamiyorum. Pulsar f/p olarak gercekten Turkiye'de rakipsiz. Ama Duke ile arada fark yok demek cidden iddiali ve komik. Ayrica KTM Avustralya değil, Avusturya markasi.
Sizin iddianiz A3 ile clio aynı demek gibi bir şey...

ayzek
15 Eylül 2016, 15:42
Hocam anlatamiyorum. Pulsar f/p olarak gercekten Turkiye'de rakipsiz. Ama Duke ile arada fark yok demek cidden iddiali ve komik. Ayrica KTM Avustralya değil, Avusturya markasi.
Sizin iddianiz A3 ile clio aynı demek gibi bir şey...

Ben öyle demiyorum sen oraya çekiyorsun biri 8000 diğeri 14000 olan makina neye göre kıyasladığın önemli ben gidişine bakıyorum aman aman bi fark yok duke birazcık seri pulsar son hızda iyi duke yakıtı ile kıyasladığımda pulsar bir adım önde titreşime bakıyorum duke de var arada 6000 lik farkı hakedecek çokta birşey görmedim sorun çıkaran pulsarımda oldu kaza yaptım ama şuankinde yok duke sorunsuz diyecek olursak 60 km blok patladan arkadaşımın motoru var neye göre kalite aga ktm in kalitesi 390cc ve üzerinde var 200 lükler öyle ahım şahım bişey değil nasıl baktığın önemli olaya adam 8000 bütcem var diyor bir yanda sıfır 2 yıl garantili motpr var bir yanda akibiyeti belli olmayan aldığında belkide bir dünya masraf açıcak olan motor var ve üstelik servis bakım ve yedek parçası daha pahalı ben bu adama pulsarı öneririm aga illa kalite diyeceksen ktm den kaliteli motor var kesenin ağızını açmak lazım ozamanda pulsar binilmeyecek motor değil o fiyata 2 elde alıp macera arayacağıma sıfır alırım birşeymi oldu yap kardeşim garantiden der yoluma bakarım

MD.Murat
15 Eylül 2016, 15:48
Kalite aynı ise pulsarlar niye bu kadar sorunlu da yüzde hesabına vurunca duke lerde böyle şeyler daha nadir. Durup dururken dişli mi kırılır. Saat geri mi kalır. Takometre 20km de 1000km atar mı? Çilek nasıl böyle kokar? Ktm böyle motor yapmayı nerden öğrendi?

Benim pulsar yokuş aşağı motor soğukken debriyajı çekince stop ediyordu.
arada gösterge res atıyor ve saat 0 lanıyordu. başka bir problem ben gözlemlemedim.

şimdi ben o pulsarı 7300 e aldım. şimdi 8500 desek.
gösterge resetlemesin diye , bide soğuk motor nadiren belli şartlar oluşunca stop etmesin diye , geri kalanı aynı b.kun lacivertine 5000 tl fazla para mı vereyim?

arkadaş tamm bakın yamaha honda vs. ayrı. japonlarda titreşim yok malzeme farklı motor farklı.

aga dukle 390 sürdüm ben test sürüşünde , sonra cbf e geri binince dünya varmış dedim.

ktm=traktör arkadaşlar. ve evet pulsarla da arasında sürüş karakteri veya titreşim olarak veya her ne başka bir fark varsa yok işte. aynısı resmen. yolda giderken saate bakmak için 5000 tl para mı verilir. pulsarı ben zaten o paraya aldım nerdeyse.
2 katı para yahu yazık günah

bakın tekrar söylüyorum. pulsar fanı olduğum için vs değil. ben de ktm kaliteli zannediyordum pulsarım varken. ama binince gerçekten çok bir farkı olmadığını gördüm.
ktm= titreşimi olan traktör gibi bir alet. pulsarla hemen hemen aynı , ona o parayı vermem için beynimi aldırmam lazım.

Merdo
15 Eylül 2016, 15:51
paran varsa duke yoksa pulsar işte abicim neyi tartışıyorsunuz ?

ayzek
15 Eylül 2016, 15:54
Çok istiyorsa 9000 e 2 el 2012 model 35000 kmde honda cbr 250 var ufak bi yatması dışında sorunu yok onu verelim kaliteyse dukeden daha iyi

telike
15 Eylül 2016, 16:36
Hocam sizin dediğiniz gibi olsa kuralkan kapatıp giderdi. %50-60 gibi rakamlarda büyük sorunları garantiden karşılanması demek varını yoğunu garantili parçalara yatırmak demektir kaldı ki garanti durumlarında da markanın arkasında duran bir firma var mağdur edilen insan yok denecek kadar az. Ayriyeten dediğiniz çitalar 1950-1960 teknolojisiyle üretiliyor ne radyatör ne bir enjeksiyon beyni var istiyorsanız üniversiteden 5-10 arkadaş toplanıp bizde üretibiliriz öyle motor fakat maliyeti fazla çıkar seri üretim olmadığı için. Bajaj bu teknolojiye yeni atıldı illa ki sorunlar olucak bunu emekleme dönemi sayabiliriz ileri ki modelleri çok daha sağlam olacağından eminim.

Bir mühendis kardeşimiz.. Ve kullandığı motosiklete bakıyorum 200ns

Teşekkürler. Laf anlatmama gerek yok gerçekten yoruldum. Mağdur olanlar var. Var da hiç gerek yok. İyiye iyi kötüye kötü derim ben. Ktm mi pulsar mı? Tabiki de ikinci el ktm.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:33 ----------


Benim pulsar yokuş aşağı motor soğukken debriyajı çekince stop ediyordu.
arada gösterge res atıyor ve saat 0 lanıyordu. başka bir problem ben gözlemlemedim.

şimdi ben o pulsarı 7300 e aldım. şimdi 8500 desek.
gösterge resetlemesin diye , bide soğuk motor nadiren belli şartlar oluşunca stop etmesin diye , geri kalanı aynı b.kun lacivertine 5000 tl fazla para mı vereyim?

arkadaş tamm bakın yamaha honda vs. ayrı. japonlarda titreşim yok malzeme farklı motor farklı.

aga dukle 390 sürdüm ben test sürüşünde , sonra cbf e geri binince dünya varmış dedim.

ktm=traktör arkadaşlar. ve evet pulsarla da arasında sürüş karakteri veya titreşim olarak veya her ne başka bir fark varsa yok işte. aynısı resmen. yolda giderken saate bakmak için 5000 tl para mı verilir. pulsarı ben zaten o paraya aldım nerdeyse.
2 katı para yahu yazık günah

bakın tekrar söylüyorum. pulsar fanı olduğum için vs değil. ben de ktm kaliteli zannediyordum pulsarım varken. ama binince gerçekten çok bir farkı olmadığını gördüm.
ktm= titreşimi olan traktör gibi bir alet. pulsarla hemen hemen aynı , ona o parayı vermem için beynimi aldırmam lazım.

Sizde çıkan problemler pulsar kronik sorunları ele alındığı zaman gerçekten devede kulak. Her hafta servise giden arkadaşım vardı bi aralar. Sofır motoru 10-20km deyken kitleyen de, gerçekten sürüş dinamikleri de başarılı diyemeyeceğim bir motosiklet.

dyavol-77
15 Eylül 2016, 16:58
Hocam yüzdelik dilimde bakarsan pulsarların %50-60 belki daha fazlasında çeşitli büyük problemler çıkıyor. Ktm böyle bi hata yapsa hiç zarar almaz fakat duke lerin %20sindr belki yoktur büyük hatalar. 10bin km ye gelmemiş pulsarlarda vites dişlileri, abidik gubidik sensörler, amortisörler keçeler(sakin kullanımda), yan yatmalar çamura batmalar. Daha saati bile düzgün yapamayan bir firma var. Şu eminönünde 10 liraya satılan saatler var ya. Onlardan alıp gidona taksalar daha iyi.

Satış rakamlarına bakarsak küba çita ya da bilimum 100cc çinli vitesliler scooterlar pulsardan da çok satıyor fakat hiçbir çita sahibi bir pulsar sahibi gibi konuşmuyor :)

Ekleme yapmak istiyorum. 150 ile giden pulsarı cbf1000 ile 140 gösterirken solladık. Ardçıydım ve pulsardaki arkadaşla interkomdan bağlıydık. Takometre de allaha emanet.
Bi ip vardı Pulsar kullanıcısı,bilmiyorum foruma üye mi?...Bir videosunda ışıklarda eski kasa(2006) cbf1000 ile kalkmaya çalışıyo,adam (cbf1000 kullanıcısı) farkında bile değil olayın,kendi çapında yoluna ufak ufak ilerliyor. Diğer ışıklrda cbf kırmızıya yakalanınca Pulsarcı gelip diyor ki-abi bastım ama yetişemedim. Pulsar kullanıcılarının genel profili bu yönde maalesef genç,cahil ve bilgisiz. Ulan sen kim 4 silindir 1000cc makine kim. Sakın ola o video'yu çekip-paylaşan angutla karşılaşmış olmayasınız!!!...:mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:55 ----------


Benim pulsar yokuş aşağı motor soğukken debriyajı çekince stop ediyordu.
arada gösterge res atıyor ve saat 0 lanıyordu. başka bir problem ben gözlemlemedim.

şimdi ben o pulsarı 7300 e aldım. şimdi 8500 desek.
gösterge resetlemesin diye , bide soğuk motor nadiren belli şartlar oluşunca stop etmesin diye , geri kalanı aynı b.kun lacivertine 5000 tl fazla para mı vereyim?

arkadaş tamm bakın yamaha honda vs. ayrı. japonlarda titreşim yok malzeme farklı motor farklı.

aga dukle 390 sürdüm ben test sürüşünde , sonra cbf e geri binince dünya varmış dedim.

ktm=traktör arkadaşlar. ve evet pulsarla da arasında sürüş karakteri veya titreşim olarak veya her ne başka bir fark varsa yok işte. aynısı resmen. yolda giderken saate bakmak için 5000 tl para mı verilir. pulsarı ben zaten o paraya aldım nerdeyse.
2 katı para yahu yazık günah

bakın tekrar söylüyorum. pulsar fanı olduğum için vs değil. ben de ktm kaliteli zannediyordum pulsarım varken. ama binince gerçekten çok bir farkı olmadığını gördüm.
ktm= titreşimi olan traktör gibi bir alet. pulsarla hemen hemen aynı , ona o parayı vermem için beynimi aldırmam lazım.

Sen yağ yakan ve YBR 125 kadar yürümeyen limizunine bin o halde.

KrosKafası
15 Eylül 2016, 17:03
Sagolun yorumlar için tartismayalım abiler bence aynı fabrikada üretiyorlar araştırdım bir parça kalitesi falan farklı heralde ve arada çok fiyat farkı var değmez bencede param olsa alirdim 0 duke ama mantık olarak pulsar ıyi.

Ayıcık37
15 Eylül 2016, 18:00
Bir mühendis kardeşimiz.. Ve kullandığı motosiklete bakıyorum 200ns

Teşekkürler. Laf anlatmama gerek yok gerçekten yoruldum. Mağdur olanlar var. Var da hiç gerek yok. İyiye iyi kötüye kötü derim ben. Ktm mi pulsar mı? Tabiki de ikinci el ktm.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:33 ----------



Sizde çıkan problemler pulsar kronik sorunları ele alındığı zaman gerçekten devede kulak. Her hafta servise giden arkadaşım vardı bi aralar. Sofır motoru 10-20km deyken kitleyen de, gerçekten sürüş dinamikleri de başarılı diyemeyeceğim bir motosiklet.

Hocam sonuçta kimse babamın oğlu değil bajaj bana para da vermiyor. Ama şunuda bilmek gerekir ki 2.elde satılan motosikletlerde patates olan motor çok fazla sayıda. Eğer arkadaş o motorlardan birine denk gelirse sorumlusu kim olucak onuda geçelim sanayide sürünüp durucak belki bir daha motor almak istemeyecek. Bajajın KTM den üstün olduğunu söylemiyoruz zaten benim fazla param olsa 2 sinide almazdım gider cbf500 alırdım bu bütçe meselesi bizde keyfimizden pulsar kullanmıyoruz ama bu fiyata da bundan iyisi de yok.

Mexico
15 Eylül 2016, 18:04
Haa bu arada bende alacak olsam sıfır pulsar alirim orasi ayri. Duke daha kaliteli ama sifir her zaman sifirdir.

telike
15 Eylül 2016, 19:56
Bi ip vardı Pulsar kullanıcısı,bilmiyorum foruma üye mi?...Bir videosunda ışıklarda eski kasa(2006) cbf1000 ile kalkmaya çalışıyo,adam (cbf1000 kullanıcısı) farkında bile değil olayın,kendi çapında yoluna ufak ufak ilerliyor. Diğer ışıklrda cbf kırmızıya yakalanınca Pulsarcı gelip diyor ki-abi bastım ama yetişemedim. Pulsar kullanıcılarının genel profili bu yönde maalesef genç,cahil ve bilgisiz. Ulan sen kim 4 silindir 1000cc makine kim. Sakın ola o video'yu çekip-paylaşan angutla karşılaşmış olmayasınız!!!...:mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:55 ----------



Sen yağ yakan ve YBR 125 kadar yürümeyen limizunine bin o halde.
O cbf ile pulsar biz değiliz

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:51 ----------


Hocam sonuçta kimse babamın oğlu değil bajaj bana para da vermiyor. Ama şunuda bilmek gerekir ki 2.elde satılan motosikletlerde patates olan motor çok fazla sayıda. Eğer arkadaş o motorlardan birine denk gelirse sorumlusu kim olucak onuda geçelim sanayide sürünüp durucak belki bir daha motor almak istemeyecek. Bajajın KTM den üstün olduğunu söylemiyoruz zaten benim fazla param olsa 2 sinide almazdım gider cbf500 alırdım bu bütçe meselesi bizde keyfimizden pulsar kullanmıyoruz ama bu fiyata da bundan iyisi de yok.

Sıfır aldığın pulsarda sorunlar çıkması problem zaten ben bundan bahsediyorum.

whitedeamon
15 Eylül 2016, 20:01
Hocam benim kanatimce 0 alabiliyorken 0 alın ikinci elini almayı dülündüğünüz motorun o kadar km sonra size çıkarabileceği masrafı düşünün hem pulsarda dişli kırılsa uygun maliyete yatırırsınız.En nihayetinde öğrencisisiniz ona göre karar verin