PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : K.T.M SMC 690 R son 18 saat



osis
23 Ağustos 2016, 20:03
Selamlar arkadaşlar bilgisi olan arkadaşların acil bilgisine ihtiyacım var KTM 690 SMC R 2011 model 18.000 km alınır mı sizce
motor 87 ps beyinli 3 modlu ömrü uzun makina mıdır? eski serilerde titreşim çok diyorlar.. bilgisi olan varsa kullanan sahibi olan varsa detaylı bilgi isterim.

berkcigdem
24 Ağustos 2016, 01:00
notere gitmeniz için 15 dk sürmeniz yetecektir :)

omeraydin
24 Ağustos 2016, 01:07
Eski nesil olmasından yabana atma. Fiyatı uygunsa neden olmasın. Titreşim yeni jenerasyon için azaltılsada ben keyif alıyorum : )

osis
24 Ağustos 2016, 09:39
notere gitmeniz için 15 dk sürmeniz yetecektir :)

okadar iyi diyosunuz yani ölemi aşırı titreşim ve sürekli fan açma olayı beni düşündürdü şuanda kararsız kaldım

omeraydin
24 Ağustos 2016, 10:36
okadar iyi diyosunuz yani ölemi aşırı titreşim ve sürekli fan açma olayı beni düşündürdü şuanda kararsız kaldım

Aşırı titreşim düşündürüyorsa hiç yanaşmayın. Her cümlenizde titreşim kelimesi geçiyor bence bu motor size göre değil.

osis
24 Ağustos 2016, 10:47
Aşırı titreşim düşündürüyorsa hiç yanaşmayın. Her cümlenizde titreşim kelimesi geçiyor bence bu motor size göre değil.

bende şuanda ktm 250 abs var 2016 model 1.600 km tks etceğim motor ktm smc 690 R 2011 model 18.000 km üstüne 9.000 tl
tenereden fazlaymış titreşim birde çok sık fan açıyor deniyor.

AWESQME
24 Ağustos 2016, 11:07
İçine sinmiyorsa alma

Shamy
24 Ağustos 2016, 11:29
Titresimden bobrek tasi dusurur, hararette pisik yapar, cantanizda bir sise yag ile gezersiniz, cok yag yakar. Sahibiydim hemen sattim zamaninda, tamamen hobi motorudur. Cok buyuk keyif verir, ancak tek motor olamaz, sehir icinde kullanilmaz, sehir disinda uzun yolda hic kullanilmaz.

Ana motorunuzun yanina alinacak, arada hobi ve sportif faliyetler icin kullanilacak mukemmel bir motosiklettir.

osis
24 Ağustos 2016, 11:48
Titresimden bobrek tasi dusurur, hararette pisik yapar, cantanizda bir sise yag ile gezersiniz, cok yag yakar. Sahibiydim hemen sattim zamaninda, tamamen hobi motorudur. Cok buyuk keyif verir, ancak tek motor olamaz, sehir icinde kullanilmaz, sehir disinda uzun yolda hic kullanilmaz.

Ana motorunuzun yanina alinacak, arada hobi ve sportif faliyetler icin kullanilacak mukemmel bir motosiklettir.

teşekkürler dostum süper açıklayıcı yazmışsın olay budur .
sonuç bu makine benden sınıfı geçemedi :) ama dediğin gibi 2. motor olarak belki olur ilerde .

sinan.erkan
24 Ağustos 2016, 11:56
Ya bu sürekli fan açma niye bir sorunmuş gibi dile getiriliyor. Açmasın da motor hararet mi yapsın.

omeraydin
24 Ağustos 2016, 12:00
Ya bu sürekli fan açma niye bir sorunmuş gibi dile getiriliyor. Açmasın da motor hararet mi yapsın.

Motor dandik fan açıyor. Çok fan açtığı için az kullanıcısı var lkjsdfkljdsfg Abi almayın bu motoru gidin mt7 falan alın.

osis
24 Ağustos 2016, 12:34
Ya bu sürekli fan açma niye bir sorunmuş gibi dile getiriliyor. Açmasın da motor hararet mi yapsın.

sen fan açma olayını anlayamadın sanırım orda ince bir nokta var kısaca her motorun fan açma aralığı ve seni pişirme oranı farklıdır sen birazdaha motor kullan :)

sinan.erkan
24 Ağustos 2016, 14:33
sen fan açma olayını anlayamadın sanırım orda ince bir nokta var kısaca her motorun fan açma aralığı ve seni pişirme oranı farklıdır sen birazdaha motor kullan :)

Ahah ayar verdin tebrik ederim. Kendin de kullanıyormuşsun zaten Duke 250. Bir de sanki yaşamadığın olaylarmış gibi doğru mu falan mı filan mı soru soruyosun. KTM'de durum bu. Önce kendin tutarlı ol. Ya sev ya terk et. Benim tecrübem seni alakadar etmez.

hasmet
24 Ağustos 2016, 14:55
Ahah ayar verdin tebrik ederim. Kendin de kullanıyormuşsun zaten Duke 250. Bir de sanki yaşamadığın olaylarmış gibi doğru mu falan mı filan mı soru soruyosun. KTM'de durum bu. Önce kendin tutarlı ol. Ya sev ya terk et. Benim tecrübem seni alakadar etmez.
Her KTM'de öyle olacak diye bir şey yok tabii ki. Düzgün dizayn edilirse çok daha geç ve nadir girebilir fan devreye, yeterli soğutma sağlayarak tabii ki. Biri de fanın nereye üfürdüğü de önemli.

sinan.erkan
24 Ağustos 2016, 16:05
Her KTM'de öyle olacak diye bir şey yok tabii ki. Düzgün dizayn edilirse çok daha geç ve nadir girebilir fan devreye, yeterli soğutma sağlayarak tabii ki. Biri de fanın nereye üfürdüğü de önemli.

Ben zaten bunun güzel bir durum olduğunu savunmuyorum. Ben de pişik oluyorum özellikle gündüz sürüşlerinde. Gönül ister geç devreye girsin ve bizden uzaklara üfürsün ama eldeki malzeme bu. Seviyoruz katlanıyoruz. Benim lafım bu durumu bilmesine rağmen durduk yere tatava yapanlara. Saygılar.

forzaBJK
24 Ağustos 2016, 18:27
24bin km'deyim su an, iki kez viyana istanbul gidis dönüs yaptim, iki kez istanbul giresun gidis dönüs yaptim, hemen hemen hergün ise gidip geliyorum, ara ara tur atiyorum is cikisi 250-500km arasi.. kisa bir ön bilgi olarak yazdim bunlari..

bazen motor sisiyor, ufak sibop var, kisa bir fissst ve havasini aliyorsun.. whatsapptan süreki yazan oluyor cok titresim oluyor yolda mesela onuda telefonu rahatsiz etme moduna alip cözüyorum.. yanimda bir sise yag olmadan hic yola cikmiyorum zaten - kasaptan iki parca et - sanayiden ufak bir mermer, yagi dök eti yapistir ohhh nefiss.. buda isin espirisi..

bu arada: 2011 modeli smc olmali, R modeli yanlis bilmiyorsam 2012'den itibaren piyasada.
ayrica 650 küsür cc ve 60 küsür beygir olmasi lazim..

fiyatini bilmiyorum, bakimlari tam mi bilmiyorum, önceki kullanici nasil kullandi hic bilmiyorum, dolayisi ile almayi düsündügün motor icin birsey diyemiyorum.. sifir alacam deseydin, daha ne duruyorsun derdim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:23 ----------

motor bu arada bu..

http://i.hizliresim.com/gXj74Q.jpg (http://hizliresim.com/gXj74Q)

http://i.hizliresim.com/1vqq45.jpg (http://hizliresim.com/1vqq45)

http://i.hizliresim.com/Vvd5lj.jpg (http://hizliresim.com/Vvd5lj)

hasmet
24 Ağustos 2016, 19:54
Ben zaten bunun güzel bir durum olduğunu savunmuyorum. Ben de pişik oluyorum özellikle gündüz sürüşlerinde. Gönül ister geç devreye girsin ve bizden uzaklara üfürsün ama eldeki malzeme bu. Seviyoruz katlanıyoruz. Benim lafım bu durumu bilmesine rağmen durduk yere tatava yapanlara. Saygılar.
Hadi ya? Kötüymüş yahu. Zevk için katlanılır da günlük yolculuk için iyi değil, hele sıcak iklimlerde.

Superduke bayağı iyi bu açıdan. V2 motor 4 silindirlilere göre daha uzak bacaklardan, ısı çok daha az geliyor. Kocaman ve kavisli bir radyatör kullanmışlar. Fan sıcak havalarda bile hemen girmiyor devreye. Sıcak havada ve sıkışık trafikte bir süre bekledikten sonra anca. Girdiğinde de sağ aşağıya üfürüyor. Sağ diz altında biraz hissediliyor, ama yakmıyor, sadece rahatsız ediyor. Zaten sıcak ve sıkışık trafikte bütün vücut terlediği için olan rahatsızlığa çok bir şey eklemiyor. Yüksek hacimli bir motor için bayağı başarılı bir soğutma sistemi dizayn etmişler.

telike
24 Ağustos 2016, 20:08
Yanlış hatırlamıyorsam berkcigdem de bi aralar vardı. Karıştırmış da olabilirim. Hayranı olduğum bir motor.

atilas
24 Ağustos 2016, 22:11
iki zamanlı ktm kullanıyorum . tek motorum bu . titreşimin kralını yapıyor . vazgeçemeyeceğim tek motor . 690r bizim gibi kullanıcılar için çok güzel motor. tek silindirin torkuna bayılırız biz . o torkla yapabileceklerimiz önemlidir bizim için. titreşim umurumuzda olmaz .
asfaltta titreşimsiz yolculuk yapmak istiyorsanız size uygun değil bu motor. bu motorları sevmek bir süreç gerektirir. daha küçük hacimli sm motorlarla vakiş geçirip seversek güçlüsüne geçmek gerekir.

Sabırsız
24 Ağustos 2016, 22:50
Spormotodan bahsediyosun tek silindir 690 lık makina titreşimin babası vardır. Sadece hobi motorudur. Şuraya giderim uzun yol yaparım olmaz. Sadece zevk için binilir ve bana sorarsan 5000nin üstundeki spormoto alınmaz.Çünkü çok çabuk tekere gelen makinalar tabiki kullanıma bağlı ama bana sorarsan o makinalarla teker yapmayanı yoktur.

berkcigdem
24 Ağustos 2016, 23:40
Yanlış hatırlamıyorsam berkcigdem de bi aralar vardı. Karıştırmış da olabilirim. Hayranı olduğum bir motor.

bendeki duke 690 r idi.

forzaBJK
24 Ağustos 2016, 23:45
Spormotodan bahsediyosun tek silindir 690 lık makina titreşimin babası vardır. Sadece hobi motorudur. Şuraya giderim uzun yol yaparım olmaz. Sadece zevk için binilir ve bana sorarsan 5000nin üstundeki spormoto alınmaz.Çünkü çok çabuk tekere gelen makinalar tabiki kullanıma bağlı ama bana sorarsan o makinalarla teker yapmayanı yoktur.



24bin km'deyim su an, iki kez viyana istanbul gidis dönüs yaptim, iki kez istanbul giresun gidis dönüs yaptim, hemen hemen hergün ise gidip geliyorum, ara ara tur atiyorum is cikisi 250-500km arasi..

supermoto candır :D

hasmet
25 Ağustos 2016, 00:10
"ara ara tur atiyorum is cikisi 250-500km arasi.."

is cikisi 500km tur :) Nasil bir is, nasil bir yol, nasil bir (evde bekleyen) es? :)

forzaBJK
25 Ağustos 2016, 00:36
valla ara ara papaz olmuyor değiliz tabii.. ama yola çıkınca, virajlara tatlı tatlı yatınca, patır patır tek silindirin kükremesini hissedince, arkadan eksozun braaaappp'ını duyunca, 500 km nedır ki diyorsun..
taa ki mola verdiğinde toto'yu düşürdük mü naptık dediğin ana kadar :D

hasmet
25 Ağustos 2016, 05:19
valla ara ara papaz olmuyor değiliz tabii.. ama yola çıkınca, virajlara tatlı tatlı yatınca, patır patır tek silindirin kükremesini hissedince, arkadan eksozun braaaappp'ını duyunca, 500 km nedır ki diyorsun..
taa ki mola verdiğinde toto'yu düşürdük mü naptık dediğin ana kadar :D
Zevk veren motor kolay bulunur de böyle müsamahakar eş ve oynamaya vakit bırakan işe iyi bak bence :)

bagriacik
25 Ağustos 2016, 08:45
Spormotodan bahsediyosun tek silindir 690 lık makina titreşimin babası vardır. Sadece hobi motorudur. Şuraya giderim uzun yol yaparım olmaz. Sadece zevk için binilir ve bana sorarsan 5000nin üstundeki spormoto alınmaz.Çünkü çok çabuk tekere gelen makinalar tabiki kullanıma bağlı ama bana sorarsan o makinalarla teker yapmayanı yoktur.

Ya şöyle otorite gibi tak tak konuşuyorsunuz ya cidden çok rahatsız ediyor. Sadece hobi motoru nedir gözünü seveyim. Konforsuz dersin ıvır zıvır anlarım da nasıl böyle kesin bir dille gidilmez yapılmaz diyebiliyorsun? 5000 km nedir bir de. Bu motorlar çin malı kalitesiz bebek oyuncakları değil 50 000 dfe çöpe atılsın. Ayrıca ismini bari dogru yaz gözünü seveyim. SUPERMOTO, spormoto ithalatçının adı.

omeraydin
25 Ağustos 2016, 09:23
Ya şöyle otorite gibi tak tak konuşuyorsunuz ya cidden çok rahatsız ediyor. Sadece hobi motoru nedir gözünü seveyim. Konforsuz dersin ıvır zıvır anlarım da nasıl böyle kesin bir dille gidilmez yapılmaz diyebiliyorsun? 5000 km nedir bir de. Bu motorlar çin malı kalitesiz bebek oyuncakları değil 50 000 dfe çöpe atılsın. Ayrıca ismini bari dogru yaz gözünü seveyim. SUPERMOTO, spormoto ithalatçının adı.

Memleketimizde supermoto kültürü gelişmediğinden nasıl yazılacağını bile bilmiyoruz. Uzun yol yapılmaz diyenlerin geneli daha selesine bile oturmamış insanlar. Ben normal karşılıyorum.

berkcigdem
25 Ağustos 2016, 13:40
bayılıyorum hayatında KTM nin selesine dahi oturmamış insanların yorum yapmasına :) çok komik oluyolar gerçekten ve nereden saldırcaklarını şaşırıyorlar :) titreşim var , tek silindir . hee var titreşim napcan , hee tek silindir napcan. hepiniz zaten mercedes arabadan motora geçtinizde titreşim titreşim diyonuz :) hemen pok atın tek silindir diye , hayatlarında tek silindir kullanmamış tek silindirin torkunun keyifini bilmiyor yada tek silindir neden kullanılır bilmiyor vır vır pok atıyor ne mübareksiniz hepiniz 4 silindir kullanıyosunuz zaten. gidin mt 07 alın valla almayın KTM falan güzelim markayı bok ediyonuz.

duke 690 r kullandım uzun bir süre. smc zaten supermoto. ama hakkatende süper motor :)

gelelim titreşim vs var abicim kimse yok mokta diyemez ki kullananlara bak hepsi var diyor :) olmaz mı ya altında 690 cc motor tek silindir nah böle sürahi genişliğinde piston çalışıyor herhalde titricek o motor !

sen üstüne bin şöyle bi güzelce gazını aç ( tekere gelir anında dikkat et ) virajlarda kıçın başın oynamaya başlasın altında ki aletten seni çıldırtıcak sesi duymaya başlayınca o suratımızda salakça bir gülümseme veya ne bilim ooooovvvvv , kötü adam kahkahası vs gibi abuk subuk tepkiler vermeye başlayınca diceksin ki ulannnn iyiki almışım !

asfalttan mı sıkıldın tak üstüne güzel bi cross lastiği sonra sal kendini doğaya. tamam % 100 bi cross olmasada emin ol hepimize yetecek kadar cross yapar dağda bayırda. asfaltamı döneceksin tak asfalt lastiğini devam et :)

bu motor zevk motorudur bu doğru. hee gidermisin 500 km gidersinde her motor gider. ama öyle aman konforu olsun aman rüzgar almasın vs diyorsan bu motor o motor değil. bu motor piçlik motorudur kısaca :) ama galiba buna jel sele gibi bi sele takıp çok yol yapan gördüm , en azından popoyu rahat ettiriyorlar. enduro gibi veya maxscooter gibi öle popoyu yayarak , rüzgarı sıfıra indirip gidemezsin bunlar birer gerçek. bende 690r ı sokağa çıkarttığımda piçlik yapmaya çıkıyordum insanın içindeki kötü enerjiyi attırıyordu , özledim lan motorumu bak böle yazınca :) bende akrapovic vardı , sen eğer kısmet olurda alırsan kesinlikle tak çıldırırsın kafayı yersin kendini duvarlara falan vurursun öyle diyim sana :)

Bahar89
25 Ağustos 2016, 14:31
bayılıyorum hayatında KTM nin selesine dahi oturmamış insanların yorum yapmasına :) çok komik oluyolar gerçekten ve nereden saldırcaklarını şaşırıyorlar :) titreşim var , tek silindir . hee var titreşim napcan , hee tek silindir napcan. hepiniz zaten mercedes arabadan motora geçtinizde titreşim titreşim diyonuz :) hemen pok atın tek silindir diye , hayatlarında tek silindir kullanmamış tek silindirin torkunun keyifini bilmiyor yada tek silindir neden kullanılır bilmiyor vır vır pok atıyor ne mübareksiniz hepiniz 4 silindir kullanıyosunuz zaten. gidin mt 07 alın valla almayın KTM falan güzelim markayı bok ediyonuz.

duke 690 r kullandım uzun bir süre. smc zaten supermoto. ama hakkatende süper motor :)

gelelim titreşim vs var abicim kimse yok mokta diyemez ki kullananlara bak hepsi var diyor :) olmaz mı ya altında 690 cc motor tek silindir nah böle sürahi genişliğinde piston çalışıyor herhalde titricek o motor !

sen üstüne bin şöyle bi güzelce gazını aç ( tekere gelir anında dikkat et ) virajlarda kıçın başın oynamaya başlasın altında ki aletten seni çıldırtıcak sesi duymaya başlayınca o suratımızda salakça bir gülümseme veya ne bilim ooooovvvvv , kötü adam kahkahası vs gibi abuk subuk tepkiler vermeye başlayınca diceksin ki ulannnn iyiki almışım !

asfalttan mı sıkıldın tak üstüne güzel bi cross lastiği sonra sal kendini doğaya. tamam % 100 bi cross olmasada emin ol hepimize yetecek kadar cross yapar dağda bayırda. asfaltamı döneceksin tak asfalt lastiğini devam et :)

bu motor zevk motorudur bu doğru. hee gidermisin 500 km gidersinde her motor gider. ama öyle aman konforu olsun aman rüzgar almasın vs diyorsan bu motor o motor değil. bu motor piçlik motorudur kısaca :) ama galiba buna jel sele gibi bi sele takıp çok yol yapan gördüm , en azından popoyu rahat ettiriyorlar. enduro gibi veya maxscooter gibi öle popoyu yayarak , rüzgarı sıfıra indirip gidemezsin bunlar birer gerçek. bende 690r ı sokağa çıkarttığımda piçlik yapmaya çıkıyordum insanın içindeki kötü enerjiyi attırıyordu , özledim lan motorumu bak böle yazınca :) bende akrapovic vardı , sen eğer kısmet olurda alırsan kesinlikle tak çıldırırsın kafayı yersin kendini duvarlara falan vurursun öyle diyim sana :)

Bende bundan sonraki seçimimi duke 690 R'dan yana yapacağım fikirleriniz nelerdir.

bagriacik
25 Ağustos 2016, 14:31
http://i1301.photobucket.com/albums/ag110/bagriacik/20160810_124305_zps7fbn3qw2.jpg (http://s1301.photobucket.com/user/bagriacik/media/20160810_124305_zps7fbn3qw2.jpg.html)


Bu benim motorun silindiri. Icerisinde ki 125 cc bir piston. Bu alet nasıl titresim yapmasın? Ha bu arada öyle zırıltı gibi olmaz titresim cin mali gibi vida dusurup peglere kadar titremez. Hele benim eski xt 600e titremezken varın ktm yi siz dusunun. Ozetle diger motorlar pit pit diye titrerken bu aletler PAT PAT PAT diye ya teker havada iken ya da siz agziniz kulaklarinizda ise titrer :) xt ile 1 haftada 1500 km yapmışlığım koltuktan inmeden 250 km atmisligim vardir. Yani o uzun yol olayi motordan ziyade birazda mabada bagli.

berkcigdem
25 Ağustos 2016, 16:07
Bende bundan sonraki seçimimi duke 690 R'dan yana yapacağım fikirleriniz nelerdir.

mt 07 mi duke 690 mı tartışması başlatalım mı :) sonra bütün ktm ci ler mt yi dövsünler :) şaka şaka :)

eğer motora binmek istiyorum ve bu işide zevk alarak yapmak istiyorum diyorsan saniye düşünme git al. gerçek bir motora binersin.

ama yok ikinci eliydi vs gibi saçma saçma şeylere takılcaksan git mt 07 al :)
sonuç : dandik motora binersin.

forzaBJK
26 Ağustos 2016, 00:05
az evvel eve girdim ufak bir turdan, 250 küsür km yol yapmisiz.. halen bir piclik yapmis gibi siritiyorum :D

arkadasin motoru bu arada 2002 model duke 2, 30 küsür bin kmde, bana misin demiyor valla, köpek gibi kaciyor..

http://i.hizliresim.com/znYO6j.jpg (http://hizliresim.com/znYO6j)

http://i.hizliresim.com/nE29zV.jpg (http://hizliresim.com/nE29zV)

F54
26 Ağustos 2016, 00:16
bok atan arkadaşlara lütfen kızmayın hayatında böyle motor kullanmamış veya bu tarz motor almaya cesaret edememiş vatandaş birde üstüne gitmeyin he deyin geçin
bu motorların hakkını verecek olan alsın cesareti olan alsın bu tarz motorları kullanmak her babayiğidin yapacağı iş değil
herkezden süpermen olmazzzz :)

hasmet
26 Ağustos 2016, 00:29
bayılıyorum hayatında KTM nin selesine dahi oturmamış insanların yorum yapmasına :) çok komik oluyolar gerçekten ve nereden saldırcaklarını şaşırıyorlar :) titreşim var , tek silindir . hee var titreşim napcan , hee tek silindir napcan. hepiniz zaten mercedes arabadan motora geçtinizde titreşim titreşim diyonuz :) hemen pok atın tek silindir diye , hayatlarında tek silindir kullanmamış tek silindirin torkunun keyifini bilmiyor yada tek silindir neden kullanılır bilmiyor vır vır pok atıyor ne mübareksiniz hepiniz 4 silindir kullanıyosunuz zaten. gidin mt 07 alın valla almayın KTM falan güzelim markayı bok ediyonuz.

duke 690 r kullandım uzun bir süre. smc zaten supermoto. ama hakkatende süper motor :)

gelelim titreşim vs var abicim kimse yok mokta diyemez ki kullananlara bak hepsi var diyor :) olmaz mı ya altında 690 cc motor tek silindir nah böle sürahi genişliğinde piston çalışıyor herhalde titricek o motor !

sen üstüne bin şöyle bi güzelce gazını aç ( tekere gelir anında dikkat et ) virajlarda kıçın başın oynamaya başlasın altında ki aletten seni çıldırtıcak sesi duymaya başlayınca o suratımızda salakça bir gülümseme veya ne bilim ooooovvvvv , kötü adam kahkahası vs gibi abuk subuk tepkiler vermeye başlayınca diceksin ki ulannnn iyiki almışım !

asfalttan mı sıkıldın tak üstüne güzel bi cross lastiği sonra sal kendini doğaya. tamam % 100 bi cross olmasada emin ol hepimize yetecek kadar cross yapar dağda bayırda. asfaltamı döneceksin tak asfalt lastiğini devam et :)

bu motor zevk motorudur bu doğru. hee gidermisin 500 km gidersinde her motor gider. ama öyle aman konforu olsun aman rüzgar almasın vs diyorsan bu motor o motor değil. bu motor piçlik motorudur kısaca :) ama galiba buna jel sele gibi bi sele takıp çok yol yapan gördüm , en azından popoyu rahat ettiriyorlar. enduro gibi veya maxscooter gibi öle popoyu yayarak , rüzgarı sıfıra indirip gidemezsin bunlar birer gerçek. bende 690r ı sokağa çıkarttığımda piçlik yapmaya çıkıyordum insanın içindeki kötü enerjiyi attırıyordu , özledim lan motorumu bak böle yazınca :) bende akrapovic vardı , sen eğer kısmet olurda alırsan kesinlikle tak çıldırırsın kafayı yersin kendini duvarlara falan vurursun öyle diyim sana :)

Bunu hiç denediniz mi? Ben bi kere 1290R ile araziye girmek zorunda kaldım ve sonuç hiç parlak olmadı. Sorun ağırlık değil (Superduke ıslak 210 kilo yok) ama süspansiyon. Yol için optimize edilmiş süspansiyon arazide çalışmıyor.

forzaBJK
26 Ağustos 2016, 00:50
Bunu hiç denediniz mi? Ben bi kere 1290R ile araziye girmek zorunda kaldım ve sonuç hiç parlak olmadı. Sorun ağırlık değil (Superduke ıslak 210 kilo yok) ama süspansiyon. Yol için optimize edilmiş süspansiyon arazide çalışmıyor.

ben denedim valla :)

http://i.hizliresim.com/g88EL0.jpg (http://hizliresim.com/g88EL0)

http://i.hizliresim.com/ZkYQ4a.jpg (http://hizliresim.com/ZkYQ4a)

Shamy
26 Ağustos 2016, 01:14
Memleketimizde supermoto kültürü gelişmediğinden nasıl yazılacağını bile bilmiyoruz. Uzun yol yapılmaz diyenlerin geneli daha selesine bile oturmamış insanlar. Ben normal karşılıyorum.

Sizler 250 lik motosiklet ile dolasirken, ben 0 km sinin sahibiydim 690 nin. İzmir istanbul yapinca iki gun hasta yattim titresimden, bir ara motosikleti ciddi atacaktim altimdan gelsin beni ambulans alsin diye, birakin totoyu ellerimi bile hissetmez olmustum. Hayatimin en zorlu yolculugu sonrasi daha 8500km bindigim motorumu hatiri sayilir bir zarar ile sattim ve kurtuldum. Ben motosiklet hayatim boyunca 30 tane motosiklet sahibi olmus , bir milyon km yol yapmis, bir tam sezonda 2008 yilinda turkiye pist sampiyonasinda yarismis birisiyim. Buradakilerin yarisindan fazlasi 1999 yilinda ilkokul cocugu iken ben pistte iki zamanli 125 cc ile dönüyordum.

Kissadan hisse biz motorculugu iyi biliriz. 690 sm serileri inanilmaz rahatsiz, yag yakiyor, titriyor, deli gibi hararet yapiyor, yakiti emsallerine gore cok fazla, bakim arakiklari kisa, elinizde anahtar ile dolasiyorsunuz, mubaglagsiz heryeri surekli gevsiyor. Gundelik kullanim heleki uzun yol icin kesinlikle uygun degil.

Ha Hobi ve spor motoru derseniz uzerine yok,muazzam keyifli, aldiginiz surus zevki ni hicbir sey veremez size. Durumunuz musait olur, garajinizda ikinci yada ucuncu motor olarak durur, arada cikar azarsiniz, yada atarsiniz pickup niza hafta sonu piste goturur pistin tozunu alirsiniz. Bu islerin motorudur 690smc ve R .

Tek motor krediyle alayim, herzaman kullanayim, bol bol yol yapayim derseniz yolunuz acik, totonuz ve cebiniz saglam olsun derim :queen:

Cok kisa surede yipratan bir motordur kendini, hele biraz aksiyondan sonra, saglam bir bakim ister, gidon aksi civatasina kadar sıkılmak ister.

Tekrar soyluyorum, millet yanlis anliyor ama, motosiklet dedigin 4 silindir olacak arkadas, 4 silindirden otesi anca motorcuk olur, keyif, konfor, guc, ne ararsaniz sihirli 4 lude vardir. Yag gibi akar, gazi acip uzarsiniz. Paranizi bosa vermeyin ona buna,alin bir 4 silindir xj tarzi yag gibi kayan makina, keyifle binin.

hasmet
26 Ağustos 2016, 07:13
Tekrar soyluyorum, millet yanlis anliyor ama, motosiklet dedigin 4 silindir olacak arkadas, 4 silindirden otesi anca motorcuk olur, keyif, konfor, guc, ne ararsaniz sihirli 4 lude vardir. Yag gibi akar, gazi acip uzarsiniz. Paranizi bosa vermeyin ona buna,alin bir 4 silindir xj tarzi yag gibi kayan makina, keyifle binin.
Buyuk Ducati ve KTM modelleri icin de gecerli mi yorumunuz? On sene 900cc ve 1000cc fireblade macerasindan sonra Multistrada ve 1290R kullandim. Uzun yolda dahi ciddi bir sikinti cekmedim sahsen. Sehir icindeki tork avantaji ve V2 muzigi de cabasi. Hele Ducati 90 derece silindir acisiyla KTM'den de puruzsuzdu. Hatta bazi 4 silindirlilerin belli RPM'deki yuksek frekansli gidon titresimi (K1000, CB1000R) bence LC8'in 4000 rpm'deki hafif titresiminden cok daha rahatsiz edici. Yazdiginiz gibi tumden genellemek cok makul gelmedi bana sahsen. Yoksa her yer 4 silindir olurdu zaten.

omeraydin
26 Ağustos 2016, 09:33
Sizler 250 lik motosiklet ile dolasirken, ben 0 km sinin sahibiydim 690 nin. İzmir istanbul yapinca iki gun hasta yattim titresimden, bir ara motosikleti ciddi atacaktim altimdan gelsin beni ambulans alsin diye, birakin totoyu ellerimi bile hissetmez olmustum. Hayatimin en zorlu yolculugu sonrasi daha 8500km bindigim motorumu hatiri sayilir bir zarar ile sattim ve kurtuldum. Ben motosiklet hayatim boyunca 30 tane motosiklet sahibi olmus , bir milyon km yol yapmis, bir tam sezonda 2008 yilinda turkiye pist sampiyonasinda yarismis birisiyim. Buradakilerin yarisindan fazlasi 1999 yilinda ilkokul cocugu iken ben pistte iki zamanli 125 cc ile dönüyordum.

Kissadan hisse biz motorculugu iyi biliriz. 690 sm serileri inanilmaz rahatsiz, yag yakiyor, titriyor, deli gibi hararet yapiyor, yakiti emsallerine gore cok fazla, bakim arakiklari kisa, elinizde anahtar ile dolasiyorsunuz, mubaglagsiz heryeri surekli gevsiyor. Gundelik kullanim heleki uzun yol icin kesinlikle uygun degil.

Ha Hobi ve spor motoru derseniz uzerine yok,muazzam keyifli, aldiginiz surus zevki ni hicbir sey veremez size. Durumunuz musait olur, garajinizda ikinci yada ucuncu motor olarak durur, arada cikar azarsiniz, yada atarsiniz pickup niza hafta sonu piste goturur pistin tozunu alirsiniz. Bu islerin motorudur 690smc ve R .

Tek motor krediyle alayim, herzaman kullanayim, bol bol yol yapayim derseniz yolunuz acik, totonuz ve cebiniz saglam olsun derim :queen:

Cok kisa surede yipratan bir motordur kendini, hele biraz aksiyondan sonra, saglam bir bakim ister, gidon aksi civatasina kadar sıkılmak ister.

Tekrar soyluyorum, millet yanlis anliyor ama, motosiklet dedigin 4 silindir olacak arkadas, 4 silindirden otesi anca motorcuk olur, keyif, konfor, guc, ne ararsaniz sihirli 4 lude vardir. Yag gibi akar, gazi acip uzarsiniz. Paranizi bosa vermeyin ona buna,alin bir 4 silindir xj tarzi yag gibi kayan makina, keyifle binin.

Yeni nesil SMC-r modellerinde titreşim ve yağ yakma sorunları fazlasıyla giderildi desem bu tabunu yıkabilir misin ? Bence yıkamazsın. 2016 versiyonlarda ön ve arka jantta totalde 500gram hafifletildi. Vidaların şekli şemali bile değişti titreşimlerden gevşemesin diye. SMC-r hem pist hemde yol motorudur. Yeri gelir enduro motorun bile olabilir. 690 SM lerle karıştırmayınız.

berkcigdem
27 Ağustos 2016, 03:51
Bunu hiç denediniz mi? Ben bi kere 1290R ile araziye girmek zorunda kaldım ve sonuç hiç parlak olmadı. Sorun ağırlık değil (Superduke ıslak 210 kilo yok) ama süspansiyon. Yol için optimize edilmiş süspansiyon arazide çalışmıyor.

duke 690 için bunu yazmadım ben. smc 690 için yazdım. duke serisi arazide çok zor. smc690 da bunu yapan çok kişi gördümde. arazide olmasada kendisi ile asfaltta güzel anılarımızda oldu.

1290 ı araziye sokarsanız baya bi hoş olmaz hemde. ama 1290 a göre 690 duke arazide veya toprakta daha iyi gibi duruyor. 1290 kullanmadım bu arada yükseklik vs olarak gözüme böyle geliyor.

DKN
27 Ağustos 2016, 11:21
shamy altın değerinde adam. o ne diyosa doğrudur

osis
20 Eylül 2016, 14:48
Hadi ya? Kötüymüş yahu. Zevk için katlanılır da günlük yolculuk için iyi değil, hele sıcak iklimlerde.

Superduke bayağı iyi bu açıdan. V2 motor 4 silindirlilere göre daha uzak bacaklardan, ısı çok daha az geliyor. Kocaman ve kavisli bir radyatör kullanmışlar. Fan sıcak havalarda bile hemen girmiyor devreye. Sıcak havada ve sıkışık trafikte bir süre bekledikten sonra anca. Girdiğinde de sağ aşağıya üfürüyor. Sağ diz altında biraz hissediliyor, ama yakmıyor, sadece rahatsız ediyor. Zaten sıcak ve sıkışık trafikte bütün vücut terlediği için olan rahatsızlığa çok bir şey eklemiyor. Yüksek hacimli bir motor için bayağı başarılı bir soğutma sistemi dizayn etmişler.

arkadaşımda suzuki dl 650 var. fan konusunda çok başarılı makine çok ısınmıyor fan açma ihtiyacı az duyuyor çok başarılı! 1290 da okadar güçlü makine dediğiniz gibiyse çok iyi bence

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:30 ----------


bendeki duke 690 r idi.

690 r çok iyi makine size şöle bir soru sorsam sanırım tenerede vardı sizde tenere ile 690 r arasındaki titreşim hangisinde fazlaydı ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:32 ----------


Sizler 250 lik motosiklet ile dolasirken, ben 0 km sinin sahibiydim 690 nin. İzmir istanbul yapinca iki gun hasta yattim titresimden, bir ara motosikleti ciddi atacaktim altimdan gelsin beni ambulans alsin diye, birakin totoyu ellerimi bile hissetmez olmustum. Hayatimin en zorlu yolculugu sonrasi daha 8500km bindigim motorumu hatiri sayilir bir zarar ile sattim ve kurtuldum. Ben motosiklet hayatim boyunca 30 tane motosiklet sahibi olmus , bir milyon km yol yapmis, bir tam sezonda 2008 yilinda turkiye pist sampiyonasinda yarismis birisiyim. Buradakilerin yarisindan fazlasi 1999 yilinda ilkokul cocugu iken ben pistte iki zamanli 125 cc ile dönüyordum.

Kissadan hisse biz motorculugu iyi biliriz. 690 sm serileri inanilmaz rahatsiz, yag yakiyor, titriyor, deli gibi hararet yapiyor, yakiti emsallerine gore cok fazla, bakim arakiklari kisa, elinizde anahtar ile dolasiyorsunuz, mubaglagsiz heryeri surekli gevsiyor. Gundelik kullanim heleki uzun yol icin kesinlikle uygun degil.

Ha Hobi ve spor motoru derseniz uzerine yok,muazzam keyifli, aldiginiz surus zevki ni hicbir sey veremez size. Durumunuz musait olur, garajinizda ikinci yada ucuncu motor olarak durur, arada cikar azarsiniz, yada atarsiniz pickup niza hafta sonu piste goturur pistin tozunu alirsiniz. Bu islerin motorudur 690smc ve R .

Tek motor krediyle alayim, herzaman kullanayim, bol bol yol yapayim derseniz yolunuz acik, totonuz ve cebiniz saglam olsun derim :queen:

Cok kisa surede yipratan bir motordur kendini, hele biraz aksiyondan sonra, saglam bir bakim ister, gidon aksi civatasina kadar sıkılmak ister.

Tekrar soyluyorum, millet yanlis anliyor ama, motosiklet dedigin 4 silindir olacak arkadas, 4 silindirden otesi anca motorcuk olur, keyif, konfor, guc, ne ararsaniz sihirli 4 lude vardir. Yag gibi akar, gazi acip uzarsiniz. Paranizi bosa vermeyin ona buna,alin bir 4 silindir xj tarzi yag gibi kayan makina, keyifle binin.

Shamy :cat: