PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bajaj Pulsar 200 RS İlk 5000 km Deneyimleri.



Romedon
22 Ağustos 2016, 10:38
Motosikeltimle hayurlısıyla 5000 km yaptım.Uzun yola çıktım 2 kere ilki bir günde 650 km 2. ise bir günde 400 km olmak üzere.ilk baş sorunlarından bahseddeceğim sonra rererö rörörö olmasın.
Şimdi bu motorda uzun yola çıakcakssanız demir gibi bir poponuz olmalı çünkü selesi aşırı sert.Öyle böyle değil tahta.Arkadaki için hele tam bir eziyet oluyor.Motorun arka selede oturma yerinde tutma yerleri var.Mantıkta güzel görünüyor ama oraya oturmayı bilmeyen biri oturduğunda tutmayı beceremiyor elleri motor zıpladıkça üst kısma vuruyor ve yara yapıyor.Diğer kötü yanı ise aynalar.Yeterli açıyı ayarlamıyorsun illa kör nokta kalıyor.diğeri ise her mtoorda oldğu gibi lastikler.Naylon lasitklere sahip yolu iti tutmuyor.birde arka fen var tabi bu benlik sorun olabilir ama çabuk kilitliyor baktırmak lazım.Unutmadna ekleyeyim saat sıfırlanıyor eğer göstergeler yerine gelmeden çalıştırırsan tabi. kontağı çeviirp bekleyeceksin ozaman sorun yok.
Geldik iyi yanlarına motorda deli gibi tork var.200 cc bi makine ile çok çok rahat 140-150 ye ulaşıyorsunuz.Ön fren aşırı iyi tutuyor abs etkisizle zınk diye durabiliyor. ben üzerinde gelen kötü lastikle bile motorun frende bir kere kaydığına şahit olmadım.Farlar ise aşırı iyi aydınlatıyor araba kadar güçlü bir far.Çok iyi aydınlatıyor. şekil olarak ise bu kılasmandaki en iri motorlardan.Cbr 250 r25 cbr 125 gibi motorlarla yanyana çekince buna gelip ya kaçlık bu diyorlar 200 lük diyince yav nasıl 200 lük bu amma büyükmüş gibi tepkiler oluyor.Şeklini gören cidden çok beğeniyor ve motor fotoğraflardan daha iyi görünüyor. Pek fotojenik alet değil malesef. parça kalitesi bir tık düşük fakat ucuz abi. Zaten bunu alacak adma genellikle yeni başlayan olacak devirecek motoru ki ben devirdim debriyaj maneti kırıldı 15 tl ye aldım değiştirdim. japonlarda 60 tl den başlıyor.Diğer iyi yanı ise acayip az yakıyor. bir depo ile 350 km rahat gidiyorsun ve düşük hızlarda değil 130 civarları.Öğrenciler için çok çok iyi.

Şimdi ise motor ile alakalı yaşadığım sorunlar diyorum.Motordan ilk baş egsozdan cazur cuzur sesler gelmeye başladı. Servise götürdüm bir baktı direkt yeni egsoz sipariş edelim dedi. parçası 3 güne geldi egsozun fiyatı 680 tl garanti olmazsa eğer.Benimkini sökerken farkettiler ki benim anahtarlığı bir parçası köşesine takılmış.Bunu yeniden takalım değil de yenisini takalım dediler 0 ıyla değiştirdiler. O sorun gitti.Bir kere motoru dışarda bıraktım sanırım biri direksiyonuz zorlamış. kontak kilitlendi ne sağa dönüyor ne sola. Bol bol wd 40 sıkarak hallettim onu da. Manetten çızırtı geliyordu yeni manet takınca düzeldi. Wd 40 ile de düzeliyor.

http://i.hizliresim.com/VEVQNj.jpg
genel kanı. Motordan gayet memnunum üst sınıfa geçmek için benim için büyük tecrübe oluyor. Bundna sonra aklıma honda cbr 250rr alıp kalmak var. Hayırlı forumlar.

A.Volkan
22 Ağustos 2016, 10:44
Allah razı olsun kardeşim. Emek vermişsin görüşlerini yazmışsın! :bestmt:

sey_47
22 Ağustos 2016, 10:52
Güzel olmuş, teşekkürler.
Arayan arkadaşlar için de fikir verici bir paylaşım.
Manetin fiyatı da iyimiş. 15 tl, bişey değil.

Yalnız en son yazdığına takıldım.
Neden cbr 250?

Romedon
22 Ağustos 2016, 13:07
Güzel olmuş, teşekkürler.
Arayan arkadaşlar için de fikir verici bir paylaşım.
Manetin fiyatı da iyimiş. 15 tl, bişey değil.

Yalnız en son yazdığına takıldım.
Neden cbr 250?

Öğrenciyim çok yakmayan bişey arıyorum. Şekli hoşuma gitti 250 cc olması filan 600 lükler cebime fazla

murat 60
22 Ağustos 2016, 13:21
200 ns le aynı makine grenaj farkı var anladıgım kadarıyla benım merak ettıgım arka fıren olayı 200 ns var bende on firen çok ıyıyken arkanın bu kadar kötü olması nedendir anlam veremiyorum bu konuda bir acıklaması olan varmı?

Romedon
22 Ağustos 2016, 16:44
200 ns le aynı makine grenaj farkı var anladıgım kadarıyla benım merak ettıgım arka fıren olayı 200 ns var bende on firen çok ıyıyken arkanın bu kadar kötü olması nedendir anlam veremiyorum bu konuda bir acıklaması olan varmı?

ayarı vardır bence onun

Erdost
22 Ağustos 2016, 17:05
140 150 nasıl çok rahat yapıyor :)

Navigasyondan bakınca 120 ye düşmesin hız.

Romedon
22 Ağustos 2016, 17:19
140 150 nasıl çok rahat yapıyor :)

Navigasyondan bakınca 120 ye düşmesin hız.

Merak etme kardeşim navigasyondan baktım ben.Hatta arabayla gittik biz. İlla bir kulp arayacaksınız.

Yasin D
22 Ağustos 2016, 17:31
Bu süpersport değil commuter, oturuş pozisyonu yebereden daha rahat, öyle ss mi olur

Seko
22 Ağustos 2016, 18:02
140 150 nasıl çok rahat yapıyor :)

Navigasyondan bakınca 120 ye düşmesin hız.

Evet başladık arkadaşlar. Şimdi başka bir arkadaş daha var, onun gelip çöp çöp çöp diyerek üçlü çektirmesini bekliyoruz.

Bu arada motor 140 - 150 yapar ama çok rahat olacağını sanmıyorum. Son hızı nedir ki ?

Romedon
22 Ağustos 2016, 18:53
Evet başladık arkadaşlar. Şimdi başka bir arkadaş daha var, onun gelip çöp çöp çöp diyerek üçlü çektirmesini bekliyoruz.

Bu arada motor 140 - 150 yapar ama çok rahat olacağını sanmıyorum. Son hızı nedir ki ?

156 da kesiciye giriyor ama o hızlara kolay çıkıyor.

KrosKafası
22 Ağustos 2016, 19:51
İlk motorunmu acaba

acestor
22 Ağustos 2016, 22:05
Güzel makine, güzel anlatım alacak arkadaşlar için faydalı olmuş ellerine sağlık.

burak burk
22 Ağustos 2016, 22:58
ns200 ile düz yolda kadranda 156 kmh gördüm.arkadaşın motorda z250sl 160 yaptı ufak ufak önümde seyrediyordu.yani bu hızlar doğru olabilir.2 motorla kıyasladık hızları.rs200 grenajlı camlı olmasından dolayı 160ı geçeceğini tahmin ediyorum.ama kesiciye giricek tabiki.benim bildiğim 160 162 arası kesiciye giriyor.oturuş pozisyonu hariç yani gidon komple beğeniyorum makinayı.saat 0lama bende hiç olmadı.akünün dinlenmesi lazımdı biraz aceleye getirdiniz sanırım.sadece ön fren yada arka fren şeklinde kullanıyorsanız arka fren daha çabuk kitliyor.kombinede yine ne zaman kitlenicek kitlenmicek hissedebiliyorum.kazasız belasız nice kmlere.

Obs
22 Ağustos 2016, 23:05
Hocam ben 2. motorum olarak dusunuyorum. Stickerlari nasil soktun hocam.

Bthndmrl
23 Ağustos 2016, 00:02
İlk motorsa tabi frenler falan iyidir. Gidişte efsane olur.
Şaka bir yana bajaj ı bende beğeniyorum ama ns200 ü bu rs falan hikaye...

KrosKafası
23 Ağustos 2016, 00:15
İlk motorsa tabi frenler falan iyidir. Gidişte efsane olur.
Şaka bir yana bajaj ı bende beğeniyorum ama ns200 ü bu rs falan hikaye...

Birde rs400 gelse fena olur

mgora
23 Ağustos 2016, 07:38
Diğer kötü yanı ise aynalar.Yeterli açıyı ayarlamıyorsun illa kör nokta kalıyor.

Ben alırken (Pulsar 200NS) serviste yerine Discover aynası taktırdım , sağolsunlar servisimden çok memnunum (nazar değmesin :) ) , jest yapıp ücrette almadılar eski aynaları bıraktım.Kesinlikle dünya varmış diyorsun bilgin olsun.

osmanico
23 Ağustos 2016, 08:59
Motordaki ABS sisteminin sadece ön fren için olması ilginç. Arkada da ABS okuyucu sensör var. Fakat çalışmıyor

Romedon
23 Ağustos 2016, 09:07
Motordaki ABS sisteminin sadece ön fren için olması ilginç. Arkada da ABS okuyucu sensör var. Fakat çalışmıyor


çnü sıkınca arka ile kombine olduğu için sanırım var o sensör

Erdost
23 Ağustos 2016, 11:08
Yok arkadaşlar yanlış anladınız, ama genelde yüksek km gösterme en kaliteli araba firmasının bile yaptığı birşeydir.Olması gayet normal.Yoksa motoru bende inceledim malzeme kalitesi biraz düşük bunun haricinde çok güzel bir motor.Güle güle kullanın.

KrosKafası
23 Ağustos 2016, 12:19
Motosikeltimle hayurlısıyla 5000 km yaptım.Uzun yola çıktım 2 kere ilki bir günde 650 km 2. ise bir günde 400 km olmak üzere.ilk baş sorunlarından bahseddeceğim sonra rererö rörörö olmasın.
Şimdi bu motorda uzun yola çıakcakssanız demir gibi bir poponuz olmalı çünkü selesi aşırı sert.Öyle böyle değil tahta.Arkadaki için hele tam bir eziyet oluyor.Motorun arka selede oturma yerinde tutma yerleri var.Mantıkta güzel görünüyor ama oraya oturmayı bilmeyen biri oturduğunda tutmayı beceremiyor elleri motor zıpladıkça üst kısma vuruyor ve yara yapıyor.Diğer kötü yanı ise aynalar.Yeterli açıyı ayarlamıyorsun illa kör nokta kalıyor.diğeri ise her mtoorda oldğu gibi lastikler.Naylon lasitklere sahip yolu iti tutmuyor.birde arka fen var tabi bu benlik sorun olabilir ama çabuk kilitliyor baktırmak lazım.Unutmadna ekleyeyim saat sıfırlanıyor eğer göstergeler yerine gelmeden çalıştırırsan tabi. kontağı çeviirp bekleyeceksin ozaman sorun yok.
Geldik iyi yanlarına motorda deli gibi tork var.200 cc bi makine ile çok çok rahat 140-150 ye ulaşıyorsunuz.Ön fren aşırı iyi tutuyor abs etkisizle zınk diye durabiliyor. ben üzerinde gelen kötü lastikle bile motorun frende bir kere kaydığına şahit olmadım.Farlar ise aşırı iyi aydınlatıyor araba kadar güçlü bir far.Çok iyi aydınlatıyor. şekil olarak ise bu kılasmandaki en iri motorlardan.Cbr 250 r25 cbr 125 gibi motorlarla yanyana çekince buna gelip ya kaçlık bu diyorlar 200 lük diyince yav nasıl 200 lük bu amma büyükmüş gibi tepkiler oluyor.Şeklini gören cidden çok beğeniyor ve motor fotoğraflardan daha iyi görünüyor. Pek fotojenik alet değil malesef. parça kalitesi bir tık düşük fakat ucuz abi. Zaten bunu alacak adma genellikle yeni başlayan olacak devirecek motoru ki ben devirdim debriyaj maneti kırıldı 15 tl ye aldım değiştirdim. japonlarda 60 tl den başlıyor.Diğer iyi yanı ise acayip az yakıyor. bir depo ile 350 km rahat gidiyorsun ve düşük hızlarda değil 130 civarları.Öğrenciler için çok çok iyi.

Şimdi ise motor ile alakalı yaşadığım sorunlar diyorum.Motordan ilk baş egsozdan cazur cuzur sesler gelmeye başladı. Servise götürdüm bir baktı direkt yeni egsoz sipariş edelim dedi. parçası 3 güne geldi egsozun fiyatı 680 tl garanti olmazsa eğer.Benimkini sökerken farkettiler ki benim anahtarlığı bir parçası köşesine takılmış.Bunu yeniden takalım değil de yenisini takalım dediler 0 ıyla değiştirdiler. O sorun gitti.Bir kere motoru dışarda bıraktım sanırım biri direksiyonuz zorlamış. kontak kilitlendi ne sağa dönüyor ne sola. Bol bol wd 40 sıkarak hallettim onu da. Manetten çızırtı geliyordu yeni manet takınca düzeldi. Wd 40 ile de düzeliyor.

http://i.hizliresim.com/VEVQNj.jpg
genel kanı. Motordan gayet memnunum üst sınıfa geçmek için benim için büyük tecrübe oluyor. Bundna sonra aklıma honda cbr 250rr alıp kalmak var. Hayırlı forumlar.

İlk motorunmu rs200

Romedon
23 Ağustos 2016, 13:54
İlk motorunmu rs200

hayır 3. ama ilki mobiletti

hattoi
23 Ağustos 2016, 14:14
Güle güle kullan. Umarım belli başlı bajaj sorunları başına gelmezde zevkle binersin. Çıplak göze hitap eden bir motosiklet. Fotoğraflar gerçekten yansıtmıyor.

chopperrider
23 Ağustos 2016, 14:20
Fiyatına göre güzel bir motosiklet.
Ama arkadaşlar haklı. 24hp gücünde 200cc motosiklet 140, 150 km/h sürat yapmaz.
Gösterge yaptığını söylüyor olabilir ama inanmayın.

Romedon
23 Ağustos 2016, 14:29
Fiyatına göre güzel bir motosiklet.
Ama arkadaşlar haklı. 24hp gücünde 200cc motosiklet 140, 150 km/h sürat yapmaz.
Gösterge yaptığını söylüyor olabilir ama inanmayın.

diyorum ki gps ile ölçtüm ardından 140 ile araba takip ettim.Yapıyor.Tüm pulsarlar yapıyor istediğiniz kullanıcıya soraiblirsiniz.

dovahhkin
23 Ağustos 2016, 15:12
bajaj ya motor bok atın direk.

Hayırlı ugurlu olsun motorun tekrardan hemşerim.

Allah kaza bela vermesin. fiyatına göre gayet güzel bir motosiklet oldugunu düşünüyorum bende,kısa zamanda lastigini değiştir devam et.

Dipnot: Herkes Ninja 300 abs ile başlamak ister. verin 22 milyar başlayın. 10x küsürlere gayet güzel bir motosiklet bu.

Romedon
23 Ağustos 2016, 15:18
bajaj ya motor bok atın direk.

Hayırlı ugurlu olsun motorun tekrardan hemşerim.

Allah kaza bela vermesin. fiyatına göre gayet güzel bir motosiklet oldugunu düşünüyorum bende,kısa zamanda lastigini değiştir devam et.

Dipnot: Herkes Ninja 300 abs ile başlamak ister. verin 22 milyar başlayın. 10x küsürlere gayet güzel bir motosiklet bu.

Güzel yorumun için çok teşekkür ederim :)Sizin gibi insanları bu forumda gömek güzel

Mr.Duke
23 Ağustos 2016, 15:29
200 ns le aynı makine grenaj farkı var anladıgım kadarıyla benım merak ettıgım arka fıren olayı 200 ns var bende on firen çok ıyıyken arkanın bu kadar kötü olması nedendir anlam veremiyorum bu konuda bir acıklaması olan varmı?

ustam benimde fabrika cıkısı cok boştu basıyosun durmuyodu servise gittim ayarlattım gayet güzel tutuyor

KrosKafası
23 Ağustos 2016, 16:26
hayır 3. ama ilki mobiletti

2.cisi neydi

dovahhkin
23 Ağustos 2016, 16:27
2.cisi neydi

s1000rr kardeş

Blackeagletr
23 Ağustos 2016, 18:14
Sırf bu parça bulunabilirliği ve fiyatı yüzünden Bajaj'a geçesim var.

AurorAbeam
23 Ağustos 2016, 23:29
Enjeksiyonlu motorlarda kontak açılır açılmaz marşa basılmaz, göstergenin kendine gelmesi, enjeksiyon sisteminin hazır olması beklenir. Zaten gösterge hazırlanırken ince bir ses de gelir. Taş çatlasın 3sn. 3 saniyede hayattan kopmazsınız sanırım. Bugün başka biriyle konuştum o da rs200 kullanıyordu. Kontağı açtı direkt gidiyordu. Dedim dur, ısıt azcık motoru. Yok ya bir şey olmaz dediler buna falan filan; gazladı gitti bağırta bağırta. Sonra bu adam "temiz, hor kullanılmamış" diye satacak, kimbilir kimin vebaline girecek.

2. olarak; pulsar serisinin arkası oldukça hafif, bu yüzden arka fren etkisiz. Çanta vs. takınca ve doldurunca güzelleşir bence.

Romedon
24 Ağustos 2016, 08:33
Enjeksiyonlu motorlarda kontak açılır açılmaz marşa basılmaz, göstergenin kendine gelmesi, enjeksiyon sisteminin hazır olması beklenir. Zaten gösterge hazırlanırken ince bir ses de gelir. Taş çatlasın 3sn. 3 saniyede hayattan kopmazsınız sanırım. Bugün başka biriyle konuştum o da rs200 kullanıyordu. Kontağı açtı direkt gidiyordu. Dedim dur, ısıt azcık motoru. Yok ya bir şey olmaz dediler buna falan filan; gazladı gitti bağırta bağırta. Sonra bu adam "temiz, hor kullanılmamış" diye satacak, kimbilir kimin vebaline girecek.

2. olarak; pulsar serisinin arkası oldukça hafif, bu yüzden arka fren etkisiz. Çanta vs. takınca ve doldurunca güzelleşir bence.

Aynen zaten öyle yapıyoruz fakat motoru stop ettiğirdiğimde trafikte ise onu bekleyemiyorsun. Stop edince de oluyor aynı sorun.İğnelemeden seviyeli yorum yapın.

AurorAbeam
24 Ağustos 2016, 10:41
Aynen zaten öyle yapıyoruz fakat motoru stop ettiğirdiğimde trafikte ise onu bekleyemiyorsun. Stop edince de oluyor aynı sorun.İğnelemeden seviyeli yorum yapın.

Evet iğneledim ama genele konuşmak istedim çünkü satarken söylemedikleri için bir çok kişinin haberi yok maalesef. Seviyesiz herhangi bir durum göremiyorum ben.