PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : RX3i Evo kafa sallıyor. Normal mi?



cerkezbiker
19 Ağustos 2016, 16:35
Bir arkadaşın RX3i Evo'su ile yaklaşık 2.000 km yaptım. Ancak en büyük şikayetim yüksek süratlerde (100 ve üstü) geniş virajlara girince, virajdaki hafif kasislerde motorun kafa kısmının sallanması. Bence tehlikeli bir durum. Bunu yaşayan oldu mu?

adanalı
19 Ağustos 2016, 17:05
hangi motor olursa olsun,arka çantalardan dolayı kafa sallar.

Yasin D
19 Ağustos 2016, 17:07
hangi motor olursa olsun,arka çantalardan dolayı kafa sallar.

Çinliler bi başka sallar ama ::pulp::

oxus
19 Ağustos 2016, 17:17
çantaları söküp tekrar deneyin

Gökhan_Aygün
19 Ağustos 2016, 17:18
Lastik fabrika çıkışı ise bu da etkiler diye düşünüyorum.

cerkezbiker
19 Ağustos 2016, 17:41
Lastik fabrika çıkışı ise bu da etkiler diye düşünüyorum.

Lastikler fabrika çıkışı idi. Ama bence çantaların dolu olması, motorun önünü kaldırdı. Bunun etkisi var diye zannediyorum. Ne dersiniz

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:36 ----------


çantaları söküp tekrar deneyin

İyi fikir, denemek lazım

Gökhan_Aygün
19 Ağustos 2016, 17:49
Sayın cerkezbiker,

Hımmm o zaman kullanım kitapçığın bakıp " yolcu ile " olan lastik hava basıncı neyse o rakamda havayı basıp deneyiniz derim.

Mengu16
19 Ağustos 2016, 19:20
Motor kafa sallasa da eminim biraz esniyodur. Profilinde yazan Pulsar'ı virajda kasisten geçersen yolda bile tutamıyosun zıplayarak uçuşa geçiyo motor.

cerkezbiker
19 Ağustos 2016, 21:05
Motor kafa sallasa da eminim biraz esniyodur. Profilinde yazan Pulsar'ı virajda kasisten geçersen yolda bile tutamıyosun zıplayarak uçuşa geçiyo motor.

Pulsar Evo!'dan dengeli, çünkü çantası yok, mesela

ayna639
19 Ağustos 2016, 21:50
Motosiklet kafa sallıyor çünkü gidonu sıkıyorsun ellerini ve kollarını serbest bırak. Ben bu motosikletle her daim 120-135 km. süratler arası seyrediyorum yolda. Ayrıca yokuş aşağı 150 km. sa. süratleri görüyorum hiç titretmedim daha. Bu motosikletten değil senden kaynaklanan bir sorun. Yüksek hızlarda gidonu olabildiğince serbest bırakmak gerekiyor.

Pulsar41
19 Ağustos 2016, 21:53
Ben Pulsar 150 NS'imi satma nedenlerinden biri kafa sallamasıydı.
Kocaeli yollarında 100 üstü sürmek akıl karı değildi.

motodrift
19 Ağustos 2016, 21:53
wr 250 r, 110 km den sonra fena halde kafa sallamaya başlıyor ve kontrol edemiyorsun.Bazende 150 km ye kadar hiç kafa sallamıyor,yüksek motorlarda normal herhalde.

onurordek
19 Ağustos 2016, 21:59
Sayın cerkezbiker,

Hımmm o zaman kullanım kitapçığın bakıp " yolcu ile " olan lastik hava basıncı neyse o rakamda havayı basıp deneyiniz derim.

Rx3i Evo için zahmet edip o bilgileri bile kitapçığa koymamışlar.

Tvs01
19 Ağustos 2016, 22:05
1 çanta olabilir 2 gidondaki boşluk 3 lastiklerin havası 4 lastiklere bi balans ayarı çektir benim Apache de azer bülbül gibi aldığımdan beri kime gösterdiysem çözemedi son çare balans kaldı ya kafa sallıyor yada sağa çekiyor ellerimi bırakamıyorum

Mengu16
19 Ağustos 2016, 22:26
Pulsar Evo!'dan dengeli, çünkü çantası yok, mesela
Dengeli olsa ne olacak alttan deprem gibi vuruyo selede duramıyorum havaya uçuruyo.

Gökhan_Aygün
20 Ağustos 2016, 13:41
Rx3i Evo için zahmet edip o bilgileri bile kitapçığa koymamışlar.

Selamlar,

Mondial müşteri hizmetleri aranırsa yardımcı olacaklardır.