PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Düşük CC cruiser olmaması



beyefendi
17 Ağustos 2016, 18:13
Evet derdim başlıkta belirtildiği gibidir. Japonların 250-600cc arasında önemi hep SS motosiklete vermesine anlam veremiyorum, illa Çinli mi almak zorundayız, 20 yaşında Japonlarla mı sevişeceğiz, hiç mi yüzümüz gülmeyecek??
Bu arada sevdiğim tarz dyna gibi spor görünüşlü cruiser sevdiğim için Hyosung kamyon250 var demeyin, gönlüm venoxta ama insan capon olsun istiyor...

hasmet
17 Ağustos 2016, 18:26
Tam bilemiyorum. Spor ve naked tarzı motorsikletler hafif. Yüksek devirle mantıklı güç üretilebiliyor.

Cruiser ağır bir tarz. Karakter itibariyle düşük devirli, yüksek torklu motor istiyor. Bu da hacim demek.

600cc naked ve SS'ler 70-110 beygirken Cruiser'lar 30-40 beygirde kalıyor. Ama düşük devirde yüksek tork üretiyorlar.

Çoğu ülkede hem benzin ucuz olduğundan, hem de araçlardan bu derece saçmasapan vergiler alınmadığından küçük motorlu Cruiser üretmiyorlar herhalde.

REASON
17 Ağustos 2016, 18:26
+1 Honda şurda 125 cc 250 cc /8 bin - 14 bin TL fiyatıyla bi cruiser getirse çok pis iş yapar . Tabi görüntüyü filan güzel yapıcak güzel bide egsoz koyucak bizim milletimiz alır zaten gerisine bakmaz.

sey_47
17 Ağustos 2016, 18:43
virago 250'ler var diyeceğimde. Sahibinden de almış yürümüş fiyatlar. :sunny:
Piyasada regaller, kuba'lar, daelim'ler takılıyor. Normaldir. Millet geçiş motoru olarak kullanıyor.
Tek silindir! cruiser!ları.

Yurtdışında honda rebel 250ler satılıyor hala. 90 model tipinde :)
Bir aralar ybr 125 custom çıkacak dediler, bi taraflarım kaymıştı be. Yıllar önce.
Fotosu: http://4.bp.blogspot.com/-8pmr08BHsBA/UQuY_NXGzfI/AAAAAAAAA4U/HYnaX-on3Wo/s1600/2009-YBR125-Custom_parked.jpg

Venox da çok güzel ama, parçadır, üretimi olmamasıdır. Hep soru işareti bunlar. Son sahibi de olabilirsin.

Çinlilerdir bunun suçlusu be. Arz talep olunca, ucuza getirince, millet almadı vrago 250'yi falan zamanında.
He şimdi noldu, çinliler o sınıfta ortalığı boş buldu, 10 bin 15 bin fiyatlar havada uçuşuyor sıfır cruiser motosikletler de.

Thracian
17 Ağustos 2016, 18:44
Aslında bir çok ülkede 250 cc Japon cruiser halen üretiliyor ve satılıyor.Sadece bizim distribütörlerin iş güzarlığı.Satılmaz diye getirmiyorlar.

Tİme_shİft42
17 Ağustos 2016, 19:00
18 liraya getirse sanki alacaz :P

berkekolik1
17 Ağustos 2016, 19:48
chopper ın ruhuna aykırı düşük cc motor patırtıyla alarmları coşturması şart :) kullandığım alet 1250cc ama max 240 a çıkıyor oda drag motoru diye yoksa chopper için bu hızlar hayal (: ve aynı zamanda chopper da yüksek cc den korkma racing gibi değil bunlar

beyefendi
17 Ağustos 2016, 21:04
Yanlış anlaşılmasın yüksek cc korkum yok ama yeni yasaya göre 600cc motor kullanamıyorum elde ki tek seçenek virago535 :(

hasmet
17 Ağustos 2016, 22:40
Kawasaki'nin pek methedilen 500cc bi cruiser'i vardi eskiden. Hala uretiliyor mu bilemiyorum.

beyefendi
18 Ağustos 2016, 14:20
En500 shadow serisi falan çok çirkin motorlar zevk işi tabi de evlat olsa sevmem 😒

burakcvck
18 Ağustos 2016, 15:03
En500 shadow serisi falan çok çirkin motorlar zevk işi tabi de evlat olsa sevmem ��

Sen şimdi bunu mu sevmezsin?
https://i.ytimg.com/vi/DUf6XDWIiWk/maxresdefault.jpg

nines
18 Ağustos 2016, 15:11
Evet derdim başlıkta belirtildiği gibidir. Japonların 250-600cc arasında önemi hep SS motosiklete vermesine anlam veremiyorum, illa Çinli mi almak zorundayız, 20 yaşında Japonlarla mı sevişeceğiz, hiç mi yüzümüz gülmeyecek??
Bu arada sevdiğim tarz dyna gibi spor görünüşlü cruiser sevdiğim için Hyosung kamyon250 var demeyin, gönlüm venoxta ama insan capon olsun istiyor...

Daelim Daystar'a bak.

tabiki hepimizin gönlü capon olsun istiyor ama yok işte keşke olsa.

RamuthRa
18 Ağustos 2016, 15:20
Sen şimdi bunu mu sevmezsin?
https://i.ytimg.com/vi/DUf6XDWIiWk/maxresdefault.jpg

Güzellik göreceli bir kavram, evet ben de Shadow sevmiyorum :) Kullanıcısına laf etmem, herkesin kendi zevkidir.

burakcvck
18 Ağustos 2016, 18:19
Güzellik göreceli bir kavram, evet ben de Shadow sevmiyorum :) Kullanıcısına laf etmem, herkesin kendi zevkidir.

VN800'e binince beğenmemek normal:mrgreen:

agris
18 Ağustos 2016, 22:44
Chopper motosikletler zaten doğası itibariyle yavaştırlar ağırdırlar. Gaz tepkileri de racing veya naked motosikletlere göre azdır. 250 cc racing motosikletler 600 cc öncesi tecrübe edinmek amaçlı alınıyor genellikle. Lakin yzf r25 dahi bir xvs 650 dragstar'a göre çok daha atik ve ivmelenmesi yüksek bir motor. Hal böyle olunca 250 cc racing ve naked çok oluyor. Çünkü 600cc racing ciddi tecrübe ister. Lakin yüksek cc chopper kullanmak için çoğu zaman bir ara motosiklete ihtiyaç duyulmuyor.
Not : Chopper kullanıcıları eleştirmesin lütfen. Dragstar 650 ve vn800 çok kullandım. O yüzden aradaki farkı biliyorum :) chopper daha kolay kullanılan bir motor

beyefendi
18 Ağustos 2016, 23:27
Öğrenciyim arkadaşlar yüksek cc bakmamamın sebebi bu :) sert kullanımda 4-5 litre yakacak araçlara bakıyorum biliyorum biliyorum hem ayranim dökülmesin hem ... .......mesin istiyorum ancak durum bu :)))

BalkanRider
18 Ağustos 2016, 23:30
Yanlış anlaşılmasın yüksek cc korkum yok ama yeni yasaya göre 600cc motor kullanamıyorum elde ki tek seçenek virago535 :(

Yenı yasa mı 600 CC mı A2 DE CC kısıtlaması yokkı 35 KW Gecmessın 1000 lık olsun ısterse

beyefendi
19 Ağustos 2016, 07:44
Yenı yasa mı 600 CC mı A2 DE CC kısıtlaması yokkı 35 KW Gecmessın 1000 lık olsun ısterse

Dün bir ehliyet kursunu aradım yeni yasanın zaten eskileri kapsamadığını öğrendim ancak bu da diğer konuya getiriyor 100km de en fazla 5 litre yakacak bir motosiklet bulmaliyim virago535 7-8 yakıyormuş ornegin ve bu çok fazla benim için :)