PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Tarz değişikliği, bayan olarak boy, güç vs sorunu...



Sayfa : [1] 2

something123
05 Ağustos 2016, 16:01
Kış dönemine girerken ve akabinde artçılı kullanacağımdan dolayı racing tarzı motorumu değiştirmek niyetindeyim,
Tek kullandığımda bir şekilde motoru idare etsemde, artçılı şekilde hem çok güvenli bi şekilde motoru taşımam dengede kalmam lazım, hemde ayaklarım biraz yere sağlam değmesini istiyorum, sele boyu 80 cm en fazla ayağım yere değiyor, ve çok ağır bir motoru açıkçası şehir içi özellikle zorlanıyorum, en ağır motorum 174 kilo idi…

Seçenekler aklımdaki,
*Duke390 kilo olarak iyi kullandım, kullanması da kolay bir motor, artçı konforu orta seviye, topcase takacağımdan daha güvenli, fiyat uygun,
*Gs700 motoru hiç kullanmadım ağırlık 189 kilo tam dolu yola çıkmaya hazır 209, sele ayarlabilir 76,5 kadar düşürülebiliyor yazıyor, hiç fikrim yok, fiyat yüksek, değer mi, kullanılabilir miyim? bilmiyorum, kafam karışık, kullanacağıma inancım olsa, bir şekilde maddiyat ayarlanır, kullanan arkadaşlar yorumlarsa süper olur,
*nc700s mahsun bakışlı, tipine bi turlu alışamadım.. ayaklarım değiyor, kilo taşınabilir gibi 210,artçı konfor yüksek,fiyat uygun.. ama hala tipini hiç sevmedim.. honda oluşu cezbediyor.. kararsızım..

http://i.hizliresim.com/r9WllB.jpg

http://i.hizliresim.com/AJ4BZL.jpg

http://i.hizliresim.com/PM8LLv.jpg

mustafa42121
05 Ağustos 2016, 16:07
GS700 çok hoştir. ama duke 390 derim ben :)

nzm75
05 Ağustos 2016, 16:18
Suzuki iyidir iyi NC 700 de fena değil ama 390 ni silin gitsin sadece fiyati iyi

something123
05 Ağustos 2016, 16:21
Suzuki iyidir iyi NC 700 de fena değil ama 390 ni silin gitsin sadece fiyati iyi

suzuki değil yalnız bmw,

sey_47
05 Ağustos 2016, 16:22
Suzuki iyidir iyi NC 700 de fena değil ama 390 ni silin gitsin sadece fiyati iyi

Suzuki nereden çıktı hocam ya.
gs 700 ne diye bende düşündüm de. Bmw mi acaba dedim. BMW fotoğrafı koymuş. Bmw f700gs.

Gönlüm f700 gs der.
Cebim NC der.
RC ye bakmazdım galiba. :mrgreen:

Erdost
05 Ağustos 2016, 16:24
Nc ağır bir makina, Gs de keza öyle.Ancak bu makinaların kullanım amacı uzun yollar.Şehir içinde bayan olmanızdan mütevellit ekstra fazla yorar.Ağırlıkları büyük handikap sizin için.Kaliteleri tartışılmaz.

Daha kıvrak ve hafif duke mantıklı gibi duruyor.

chet
05 Ağustos 2016, 16:27
Racing motor nedir ? Herhangi bi yerde ilan varmıdır ?

something123
05 Ağustos 2016, 16:28
Nc ağır bir makina, Gs de keza öyle.Ancak bu makinaların kullanım amacı uzun yollar.Şehir içinde bayan olmanızdan mütevellit ekstra fazla yorar.Ağırlıkları büyük handikap sizin için.Kaliteleri tartışılmaz.

Daha kıvrak ve hafif duke mantıklı gibi duruyor.

nc kullandım orta, kullanılabilir, ama 750 x gibi guzel bir goruntusu yok, gs700 ondan 200 kilo daha hafif bir makina, cidden 20 o hafiflik hissettirir mi? kullanan kimse yok sanırım..

duke evet mantıklı duruyor, biraz uzun mesafede beni ve artçımı yorar mı? bundan mutevellit şüpheliyim.. shad sette guzel durmuş..

COQ
05 Ağustos 2016, 16:30
Gs alırsan hem sele yüksekliği ayarlama avantajın var,
hem de motor gücü.
Alışana kadar 48 beygir kullanır,ustalaşınca 75 beygir yaparsın.
Ktm ve Honda seleleri yüksek.
Yani Gs al seneye de binersin.:)

redmap
05 Ağustos 2016, 16:39
Gs700 varsa seçeneklerde diğer ikisi tartışmasız çöptür gözümde:=)İmkanınız varsa duke 390 gibi bir motora kesinlikle para bağlamayın onu kafadan eleyin zaten.

oluroyle
05 Ağustos 2016, 16:40
Bence de gs700..

* Ben gs hayranıyım :)) gs varsa tum makinalar sifirdir gözümde.

Olcay Avşar
05 Ağustos 2016, 17:03
F700GS ya da F650GS (800 cc çift silindr olan)

Daha hafif, daha alçak.

Denge konusu NC'de de GS'de de sıkıntı değil, iki motorun da deposu sele altında, ağırlıl merkezleri yere daha yakın.

NC nin X modelini alıp binebilirim dersen o zaman işin içine sadece maddiyat girerdi. Hani aynı paraya sıfır nc mi yoksa 5 yaşında bmw mi diye karar verirdik. Fakat işin içinde şu an tip de çok önemli.

Ha bu arada bir not, başka bir modelin ya da markanın benzin depo kısmı NC gibi bagaj olmadığı sürece motorumu değişebileceğimi sanmıyorum.

Çok büyük lüks lan :mrgreen:

something123
05 Ağustos 2016, 17:14
Bence de gs700..

* Ben gs hayranıyım :)) gs varsa tum makinalar sifirdir gözümde.

bende aynı ama kullanabilecekmiyim, gs çok kullanışlı sele olarak, ama alçaltma kiti paya pahalı baktık biraz, işte o işe giriştiginde karartcan gozunu ben kullabilirim demen de lazım.. gidip bi denemem gerekior.. ama modların olması falan cok ıyı..


F700GS ya da F650GS (800 cc çift silindr olan)

Daha hafif, daha alçak.

Denge konusu NC'de de GS'de de sıkıntı değil, iki motorun da deposu sele altında, ağırlıl merkezleri yere daha yakın.

NC nin X modelini alıp binebilirim dersen o zaman işin içine sadece maddiyat girerdi. Hani aynı paraya sıfır nc mi yoksa 5 yaşında bmw mi diye karar verirdik. Fakat işin içinde şu an tip de çok önemli.

Ha bu arada bir not, başka bir modelin ya da markanın benzin depo kısmı NC gibi bagaj olmadığı sürece motorumu değişebileceğimi sanmıyorum.

Çok büyük lüks lan :mrgreen:

650 2012 yılında bitiyor, kmler baya yuksek, hani onda da sele alçatılır mı durum nedir bilmiyorum,
f700 kullandın mı fikrin var mı, beni biliosun, bu motoru alma amacımıda iyi biliosun, guvenli olmasını istiorum her acıdan,
nc x, bizzat gittim denedim öle alçatlma yoksa imkansız, havada duruyorum sanki, güvensiz hissettim,
nc s için okeyim hemen hemen, ama tip çok kotu, hatta alper bana nc s'i, soledi bi bak die, fikir ondan cıktı, ama o far nasıl çirkin.. x o gaga falan cok guzel... o yuzden karar veremiorum, f 700 hani daha konfor mu olur kendime gore ayarlarmıyım? o paraya deger mi sence.. racingciyim ben anlamıyorum bu işten,

hava atmaaaa bizim sırtımızda çantamız :(

berkcigdem
05 Ağustos 2016, 17:18
Öncelikle şunu söylemekte fayda var resimdeki motor F700 GS değil F800 GS.

F700 GS alüminyum jantlıdır. F800 ile aralarında bazı farklar vardır. F800 GS 700 e göre daha yüksektir. hepside 800 cc bu arada

Neyse her ikiside aynılar nerdeyse.

F700 GS değil ama F800 GS benim listemde olan bir motor. gücü belli , kararlı bir motor.

NC bedava verseler alacağım bir motor değil kendileri.

Duke 390 ise eski motorlarımdan birisi. şimdi bu 2 motor ile kıyaslanacak bir motor değil kendisi. Fakat bu iki motordanda şehir içinde ( Tek kişi kullanımda ) daha avantajlı bir motor. Duke 390 diyorsan artçıyı unutacaksın.

Tabikide oyumu bu motorların 2 katı fiyatı olan BMW F700 e veriyorum =)

something123
05 Ağustos 2016, 17:29
Öncelikle şunu söylemekte fayda var resimdeki motor F700 GS değil F800 GS.

F700 GS alüminyum jantlıdır. F800 ile aralarında bazı farklar vardır. F800 GS 700 e göre daha yüksektir. hepside 800 cc bu arada

Neyse her ikiside aynılar nerdeyse.

F700 GS değil ama F800 GS benim listemde olan bir motor. gücü belli , kararlı bir motor.

NC bedava verseler alacağım bir motor değil kendileri.

Duke 390 ise eski motorlarımdan birisi. şimdi bu 2 motor ile kıyaslanacak bir motor değil kendisi. Fakat bu iki motordanda şehir içinde ( Tek kişi kullanımda ) daha avantajlı bir motor. Duke 390 diyorsan artçıyı unutacaksın.

Tabikide oyumu bu motorların 2 katı fiyatı olan BMW F700 e veriyorum =)

f700 demem deki sebep daha kısa olusundandır zaten, okdr dikkat etmedim aluminyum janta :) işi bilmek lazım işte.. tşk ederim,

elbette ki karşılaştırılmaz, duke nerde gs nerde... demem o ki bi bayan olarak gs ozellikle kullandıysanız, hani maddiyat karşıladın, onu verimli kullanabilmek onemli, duke daha mı mantıklıdır? artçı cok mu rahatsız olur, topcase vs takınca verim sağlanmaz mı?
nc başlangıç uzun yol motoru, fiyat performans bence gayet iyi okdr çöpe atılmaz...

aklıma tam yatmıyor... binip baya baya denemek lazım...

EmreKocyigit
05 Ağustos 2016, 19:10
Abla sana BMW kalitesi yakışır bütçen el veriyorsa. İlk uzun turunu memlekete yapman dileğiyle :)

keremkrmn
05 Ağustos 2016, 19:12
Abla sana BMW kalitesi yakışır bütçen el veriyorsa. İlk uzun turunu memlekete yapman dileğiyle :)

Memleketine gidicekse cg almasi lazim :cherry: :cherry: :cherry:

something123
05 Ağustos 2016, 19:19
Abla sana BMW kalitesi yakışır bütçen el veriyorsa. İlk uzun turunu memlekete yapman dileğiyle :)

İnşallah yavas yavas isi ogrencez bakalim ;)
Gönlümüz gs ama maddiyat degil olay maneviyat kondisyon yapcam body caliscam :) cgciler konudan ciksin :)

mephamd
05 Ağustos 2016, 19:42
F700Gs dediler geldim.

Muhteşem bir motor. 800e ihtiyaç yok araziye cikmayacaksaniz. Köy yolları için 700 yetip artıyor bile.

Dengesi gidişi duruşu muazzam.
Pürüzsüz bir hızlanması var. Her tarafından kalite akıyor.

Alçak süspansiyon ve alçak sele ile istediğiniz seviyeye iner ama alçak süspansiyon olmadan da alçak sele yeterli olacaktır.

Maddi imkanınız varsa Nc ile veya başka bişey ile vakit harcamayın. Sadece zaman kaybı olur. Neden beklemişim dersiniz. Gücü sizi korkutmasın. Çok ehli bir motor, gavurlarin deyimiyle Smooth.

Pişman olmazsınız.

DKN
05 Ağustos 2016, 19:51
1-gs700
2-nc700s
3-duke 390

bilirkişi
05 Ağustos 2016, 19:52
Kız olunca neden eyvah 600-700 lük motor kullanılır mı? Tecrğben ne kadar ?Eğitim al eğitim hem bu ülkeye 250 cc den fazlası gereksiz yorumları neden yapılmıyo?

berkcigdem
05 Ağustos 2016, 20:00
Kız olunca neden eyvah 600-700 lük motor kullanılır mı? Tecrğben ne kadar ?Eğitim al eğitim hem bu ülkeye 250 cc den fazlası gereksiz yorumları neden yapılmıyo?

çünkü 250 cc den fazlası gereksiz değil... Sizi bilmem ama ben şehir içinde ufak motor kullanıyorum , şehir dışına yani tur yapmaya çıktığımda ise büyük motorumu tercih ediyorum. hee sadece büyük motor alacak param varsa yine giderim büyüğü alırım çünkü ben tur yapan birisiyim. uzun yoldada yolu bulursam gazı açar giderim. gaz açmıyorsam bile 700- 800 cc motorun 100 km hızla gitmesi ile 250 cc motorun 100 km hızda giderken ki motorun yorulması , zorlanması aralarında ciddi farklar vardır. konfor vardır , çantalarınızı koyarsınız gidersiniz.

bu yüzden benim düşüncem şehir içinde 250 cc evet hayli hayli yeter ama şehir dışında altınızda güç olsun siz istediğinizde kullanın istemediğinizde kullanmayın...

MimTolga
05 Ağustos 2016, 20:03
nc kullandım orta, kullanılabilir, ama 750 x gibi guzel bir goruntusu yok, gs700 ondan 200 kilo daha hafif bir makina, cidden 20 o hafiflik hissettirir mi? kullanan kimse yok sanırım..

duke evet mantıklı duruyor, biraz uzun mesafede beni ve artçımı yorar mı? bundan mutevellit şüpheliyim.. shad sette guzel durmuş..

duke diğer alternatifler yanında sınıfta kalır. Artçı konforu diye bir şey beklemeyin. Hoş sürücü konforu da beklemeyin comfort sele olmadan :) Comfort seleyi takınca da sele yüksekliği 82 ye çıkıyor. gs700 çok güzel motor, hatta ben hakimiyet eğitimi alırken bir abla da birebir hakimiyet eğitimi alıyordu gs 700 ile Gis Akademi de . Eğitimi de tavsiye ederim. Kolay gelsin

Levent
05 Ağustos 2016, 20:20
Bence direk versys 650..AA Oda ne ? Seceneklerde versys yok mu?

http://www.seastarsuperbikes.co.uk/Kawasaki%202016/Versys%20650/Versys%20650%20Grand%20Tourer%20Orange.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:18 ----------


Kız olunca neden eyvah 600-700 lük motor kullanılır mı? Tecrğben ne kadar ?Eğitim al eğitim hem bu ülkeye 250 cc den fazlası gereksiz yorumları neden yapılmıyo?

Kendisini tanidigimiz, ve surus stilini bildigimizden olabilir mi?

something123
05 Ağustos 2016, 21:29
Kız olunca neden eyvah 600-700 lük motor kullanılır mı? Tecrğben ne kadar ?Eğitim al eğitim hem bu ülkeye 250 cc den fazlası gereksiz yorumları neden yapılmıyo?

Egitim al mi? Almadigimi nerden biliyosun bu kaniya nerden vardin onu anlamadim...

2 motor olabilir mantikli, araba motor kombinasyonu da olabilir..

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:26 ----------


Bence direk versys 650..AA Oda ne ? Seceneklerde versys yok mu?

http://www.seastarsuperbikes.co.uk/Kawasaki%202016/Versys%20650/Versys%20650%20Grand%20Tourer%20Orange.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:18 ----------



Kendisini tanidigimiz, ve surus stilini bildigimizden olabilir mi?

Verys bakmaz olur muyum sele 84...
Er 6 f veya n olabilir diye dusundum..

Muzaffere
05 Ağustos 2016, 21:33
Şehir içi ise duke abisi ya ivmelenmesi filan... Hoş diğerlerini kullanmadım ama biraz gereksiz gibi geliyor :)

ardacik
05 Ağustos 2016, 22:32
F700gs diorum alcak seleyle cok guzel olur...
Yada f800r da bakabilirsiniz

akjenas
05 Ağustos 2016, 22:45
bence Triumph Tiger 800 XRx-low. http://www.triumphmotorcycles.com/bikes/adventure-and-touring/tiger/2016/tiger%20800/variants/tiger-800-xrx-low#specification sele 76 cm'e kadar iniyormuş.

something123
05 Ağustos 2016, 23:07
F700Gs dediler geldim.

Muhteşem bir motor. 800e ihtiyaç yok araziye cikmayacaksaniz. Köy yolları için 700 yetip artıyor bile.

Dengesi gidişi duruşu muazzam.
Pürüzsüz bir hızlanması var. Her tarafından kalite akıyor.

Alçak süspansiyon ve alçak sele ile istediğiniz seviyeye iner ama alçak süspansiyon olmadan da alçak sele yeterli olacaktır.

Maddi imkanınız varsa Nc ile veya başka bişey ile vakit harcamayın. Sadece zaman kaybı olur. Neden beklemişim dersiniz. Gücü sizi korkutmasın. Çok ehli bir motor, gavurlarin deyimiyle Smooth.

Pişman olmazsınız.

Tesekkur ederim ozellikle bu motoru kullanan arkadaslarin yorumunu merak ediyordum,
Evet tam kitte var sadece alcak sele durumuda olabiliyormus, nc kullandiniz mi arasindaki agirlik farkini soyleme ihtimaliniz varmi, verilere gore nc ye gore cok daha hafif bir motor, test yapabilme ihtimali var ise kesinlikle denemek gerek..

Sj's
05 Ağustos 2016, 23:08
MT-07 var bir de. 10 bin kmden uzun sure kullanmis bayan arkadaslarimizin onerisidir.

something123
05 Ağustos 2016, 23:10
bence Triumph Tiger 800 XRx-low. http://www.triumphmotorcycles.com/bikes/adventure-and-touring/tiger/2016/tiger%20800/variants/tiger-800-xrx-low#specification sele 76 cm'e kadar iniyormuş.

Hic bakmadigim bir motor tsk ederim bi arastiracagim fiyat olarak turkiyede kendi klasmanina gore hep daha uygun ayni zamanda kaliteli

COQ
05 Ağustos 2016, 23:26
Eğer Adana civarında oturuyorsan alım için küçük bir kıyağım olabilir.

kadango
05 Ağustos 2016, 23:36
Dük çöp.. BMW akar...

something123
05 Ağustos 2016, 23:58
MT-07 var bir de. 10 bin kmden uzun sure kullanmis bayan arkadaslarimizin onerisidir.

Artci konforu biraz zayif yoksa motor tartismasiz guzel...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:52 ----------


Eğer Adana civarında oturuyorsan alım için küçük bir kıyağım olabilir.

Istanbuldayim maalesef:( daha cok test surusune ihtiyacim var gibi :)

Sj's
06 Ağustos 2016, 00:05
Artci konforu biraz zayif yoksa motor tartismasiz guzel...[COLOR="Silver"]



Az bekleyin o halde tracer'i geliyor cift gezenler icin :)

nzm75
06 Ağustos 2016, 00:31
Farkındayım egzoz u sola koyan tek markadır bmw ama nedense gs ile başlayınca dilim hemen suzuki diyor
Düzeltiyorum
BMW iyidir iyi

COQ
06 Ağustos 2016, 01:01
Tracer olabilir bak.
Hem ucuz.
Dün Yamaha'daydım.
Kendi çektiğim iki foto

https://scontent-cdg2-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/13653389_1559877807652820_2704071311723610864_o.jp g

https://scontent-cdg2-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/13920124_1559876100986324_6258461967582908531_o.jp g

Mertcan39
06 Ağustos 2016, 05:31
Abla sana bi conopord 1200 rally yakışır ama seleye baktım 84 cm demiş :)

serkany
06 Ağustos 2016, 06:58
Parayı çalışarak mı kazanıyorsunuz , Veya babamın/kocamin yatı var tayfansindanmisiniz. Bilemiyoruz...siz çalışarak parayı kazanıyorsunuz ama babanızın yatı var ise ..toplam aile Gelir düzeyiniz yüksek ise bmw alın ama satarken biraz zorlanabilirsiniz ,

Bende bmw ye çok baktım ama ilanlarda hiç kipirtama görmeyince vaz geçtim çünkü tekrar satarken zorlanmak istemedigim için Honda aldım.

Gerci kuvvet ile muhtemel motor kulanım amacımızda farklıdır. Ulaşım için kullanmıyorum,benim kisi sadece hobi. Sırf motora binmek için İst arkadaşımı ziyarete gidiyorum :))Bir hobi içinde 30-40 verecek kadar zengin değilim Sonuçta bordolu çalışanım. Babamın da yatı yok :(

Gelir durumunuz, nakit akisiniz motorun işletme maliyeti, bunları en iyi bilecek sizsiniz en doğru kararı siz vereceksiniz, duruma göre gs de nc ikiside güzel motorlar ,duke için ise artcili şehir dışı çok komforsuz gelir tercih edilmemesi tavsiye olur.

Bizlere Şimdiden alacağıniz motor için hayırlı olsun, almazsanizda hayırlısı olsun demek düşer :)

Dip not: gs 650 olan model (2012) kasa alcatilmis seleyi test ettim boyum 170 iki ayağım da yere tam basti hatta dizler hafif burkuldu en rahat edeceğiniz motor bu olur. Nc de ise dizler burkulmadi.

Ros1n2
06 Ağustos 2016, 07:55
Önemli faktör ağırlık ise tek seçenek duke serisi. Hem turuncu turuncu yakışır :D

mephamd
06 Ağustos 2016, 08:05
Tesekkur ederim ozellikle bu motoru kullanan arkadaslarin yorumunu merak ediyordum,
Evet tam kitte var sadece alcak sele durumuda olabiliyormus, nc kullandiniz mi arasindaki agirlik farkini soyleme ihtimaliniz varmi, verilere gore nc ye gore cok daha hafif bir motor, test yapabilme ihtimali var ise kesinlikle denemek gerek..

İstanbulda olsaydım deneyebilirdiniz ama İstinye Borusanda da var heralde deneme motoru.
Nc kullanmadım. F700Gs kağıt üzerinde olsugundan daha hafif bir hissiyata sahip.
Iterken, geri giderken, trafikte dar manevralarda, crf den 50 kilo ağır ama ben crf kullanıyormus gibi hissediyorum.

Bir de uzun yol hariç çantayı da söküp kullanmaya başladım. Muhteşem oldu.

Az kullanılmış ikinci el olarak aldım. Versys e yakın bir fiyata geldi.
Pahalı diye korkup kacmamak gerekiyor. Ve Versys ten çok çok kıvrak ve hafif. Üzüm yolda verys kullanma şansım olmadı kiyaslayamiyorum.

Ön kısım boş depo yeri, Nc gibi eşya koyma gözü yapmış olsalardı muhteşem olurdu.
Alçak selesi bile rahat.

rollcycle
06 Ağustos 2016, 09:15
saydığınız motorlar arasında :D uçurumlar olduğunu biliyorsunuz değilmi :) tavsiye edebileceğim tek model gs 700 olabilir sonra ktm nc motor değil zaten :D

something123
06 Ağustos 2016, 09:33
İstanbulda olsaydım deneyebilirdiniz ama İstinye Borusanda da var heralde deneme motoru.
Nc kullanmadım. F700Gs kağıt üzerinde olsugundan daha hafif bir hissiyata sahip.
Iterken, geri giderken, trafikte dar manevralarda, crf den 50 kilo ağır ama ben crf kullanıyormus gibi hissediyorum.

Bir de uzun yol hariç çantayı da söküp kullanmaya başladım. Muhteşem oldu.

Az kullanılmış ikinci el olarak aldım. Versys e yakın bir fiyata geldi.
Pahalı diye korkup kacmamak gerekiyor. Ve Versys ten çok çok kıvrak ve hafif. Üzüm yolda verys kullanma şansım olmadı kiyaslayamiyorum.

Ön kısım boş depo yeri, Nc gibi eşya koyma gözü yapmış olsalardı muhteşem olurdu.
Alçak selesi bile rahat.
NC bagaj hayat kurtarıyor..
gs f 700 için en kısa zamanda deneyimlerimi paylaşıcam, bende 10,000 km kdr bakarım 0 makina almıorum artık,
buralarda olsaydınız çok guzel olurdu :)


saydığınız motorlar arasında :D uçurumlar olduğunu biliyorsunuz değilmi :) tavsiye edebileceğim tek model gs 700 olabilir sonra ktm nc motor değil zaten :D

fiyat endeksinde duke nc zaten kasmıyor, gs için verilen para hakkı sonuna kdr değer hepimiz hem fikiriz, ama benim gibi minyon bir insan için rahatlık vermeyeckse her gun eziyet çekiceksem ha ileri ittim, ha gecemedim, vay cok agırmıs, gereksiz, çünkü ilk kez üst klasman bir model arayısına giriyorum... kendi boyutumda en iyi nedir diye de sorguyluyorum, her kese git dene diyordum, bir çok secenek var hepsine ara modeller, baya zaman ayırmak gerekli dogru karar için, ben fazer tipini çok sevdim alim deneyim bir sene diyemiyorum, sonuçta motor bu taşıyamadıkça yetişemedikçe devirip dururum motoru, yazık kendime deil motorumu yerde gordugum anda inanılmaz uzuluyorum...

Naci63
06 Ağustos 2016, 09:48
merhaba, BMW F650 GS den yıllar sonra üretilen ve şu an 2. elde yüksek modelini bulabileceğiniz BMW G650 GS neden düşünmüyorsunuz? Tam dolu (ıslak) ağırlığı 192 kg, sele yüksekliği ise 78 cm. Yükseklik ve hafifliği açısından hem şehir içi hem de bayanlar için ideal olduğunu düşündüğüm bir motosiklet. Genel görüntü eski F650 GS'e çok benzemekle beraber, bence, ondan daha güzel duruyor. Bir inceleyin derim ben.
http://www.bikez.com/pictures/browse.php?bikeid=40467&bike=BMW_G_650_GS&pageno=6

something123
06 Ağustos 2016, 10:17
merhaba, BMW F650 GS den yıllar sonra üretilen ve şu an 2. elde yüksek modelini bulabileceğiniz BMW G650 GS neden düşünmüyorsunuz? Tam dolu (ıslak) ağırlığı 192 kg, sele yüksekliği ise 78 cm. Yükseklik ve hafifliği açısından hem şehir içi hem de bayanlar için ideal olduğunu düşündüğüm bir motosiklet. Genel görüntü eski F650 GS'e çok benzemekle beraber, bence, ondan daha güzel duruyor. Bir inceleyin derim ben.
http://www.bikez.com/pictures/browse.php?bikeid=40467&bike=BMW_G_650_GS&pageno=6

Merhaba, Türkiye'de var mı? sahibinden de baktım, 2011'lerde modeller, bulamadım yardımcı olursanız sevinirim,

jackonbir
06 Ağustos 2016, 10:23
NC ye kim hafif dedi?
nc yi ağırlığından dolayı 4 kere olduğu yerde yatırdım :D

capozzz
06 Ağustos 2016, 11:26
İlla enduro olacaksa alçaltma kiti falan olduğu için Bmw'den gerisi pek olmaz gibi duruyor. Fakat gene de yüksek yani, ayaklar yere tam basmadığı zaman 180 kilo olsa da gene de ağır gelecektir. Belki bir de 800-900 cc cruiser a oturup denemelisin?

-Sele yüksekliği tam uygun olur. İki ayağın birden yere çok sağlam basacaktır.

-Atıyorum 76 cm sele yüksekliğinde 180 kilo ağırlık ile 65-68 cm sele yükseklğinde 230 kilo ağırlık, ayak ile manevrada aşağı yukarı aynı yoruculuğa sahip olacak, ama alçak olan yere daha sağlam bastıracaktır.

-Artçı konforu zaten çok güzel olur.

-Zincir yağlama vs gibi şeylerden kurtulmuş olursun.

-Güzel bir egsoz yaparsan, arabaların "aa seni görmedik de ondan üstüne geldik", yayaların da "sen de araç mısın, gelsen kaç yazar, al yola çıkarım" umarsızlıkları tarihe karışır.

- Uzun yolda, otoyollarda bile 100-120 km den daha hızlı gidesin gelmiyor.

Yani, artçı konforu mis. Ayakların yere sağlam basacak. Kısa olduğu için devirme riskin çok daha az. Olur da devirirsen, gene kısa olduğu için kaldırması çok daha kolay. Etraf tarafından farkındalığı çok daha fazla. Optimum hızı diğerlerine göre çok daha düşük. Yani tüm motorlardan daha güvenli bir seçenek olur cruiser. Bir düşünmelisin bence. Ne alacaksan hayırlısı olsun.

jimi_hendrix
06 Ağustos 2016, 11:38
Egitim al mi? Almadigimi nerden biliyosun bu kaniya nerden vardin onu anlamadim...

2 motor olabilir mantikli, araba motor kombinasyonu da olabilir..

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:26 ----------



Verys bakmaz olur muyum sele 84...
Er 6 f veya n olabilir diye dusundum..

awesomee abla er6n veya f çok güzel motordur. bi 5 sene önce felan amcamın vardı ondan kullanıyordum. Çok dengeli motordur. o zamanlar 50kg idim; fakat trafikte nasıldır bilemem. Anamurda trafik yok...

GezeGeze
06 Ağustos 2016, 11:58
Listeye yeşil ekleyin diyecektim ki, Kawasaki Versys ve Er6n de önerilmiş...

Tavsiye edecek tecrübem olduğundan değil, yorumları görmek için listeye ekleyin diyecektim ... biz de öğrenmiş oluruz böylece...

Orhan hocamızın bir yazısında ilerde Kawa Er6n almayı düşündüğünü okuduğumdan beri, ki kendisi Mondial ile İstanbul-Artvin yapmış biridir, kawa'nın bu modelini de "ileride alınabilecek motosikletler" listeme eklemiş durumdayım ...

Şimdilik, rengini tutturduk, topcase de takmayı başardım boynuzlara; fıtı fıtı, iyiyiz CR1 ile :) .

Olcay Avşar
06 Ağustos 2016, 12:05
650 2012 yılında bitiyor, kmler baya yuksek, hani onda da sele alçatılır mı durum nedir bilmiyorum,
f700 kullandın mı fikrin var mı, beni biliosun, bu motoru alma amacımıda iyi biliosun, guvenli olmasını istiorum her acıdan,
nc x, bizzat gittim denedim öle alçatlma yoksa imkansız, havada duruyorum sanki, güvensiz hissettim,
nc s için okeyim hemen hemen, ama tip çok kotu, hatta alper bana nc s'i, soledi bi bak die, fikir ondan cıktı, ama o far nasıl çirkin.. x o gaga falan cok guzel... o yuzden karar veremiorum, f 700 hani daha konfor mu olur kendime gore ayarlarmıyım? o paraya deger mi sence.. racingciyim ben anlamıyorum bu işten,

hava atmaaaa bizim sırtımızda çantamız :(

F650 bitirilip F800'e geçiş yapılmıştı, bir kaç sene sonra eksiklik hissedilip F700 üretildi. F700 ve F650(800 cc çift silindir) hemen hemen aynı gibiler. Boyut, kilo, tarz, şase, cant,teker vs.

F800'e göre farkları, daha alçak olmaları, ön cant boyutu ufak, aliminyum cant, yine 800 cc ama daha ehil ve kısıtlanmış güçte olmaları vs.

F700'ü borusandan alıp bir iki saat test ettim, F650'yi ise (800 cc çift silindir) Balıkesir'den alıp İstanbul'a geldim.

Hayli yumuşak ve soft motorlar, fakat güçsüz sanılmasın. Yeteri kadar güçlü ve atikler, hele NC'ye göre :)

Oturuş pozisyonlarından alçak olduklarını kolayca hissedebilirsin binince, gidon dönüş turları oldukça yeterli. Fakat ben gidon tutuş pozisyonunu sevemedim, ya da alışamadım. Çok daha düz bir yapısı var sanki, cross gibi.

NC'yi nereye gittin denedin? Bu akdar NC var etrafında birinin motoruna b ineydin ya? :mrgreen:

Bahsettiğim F650 (Balıkesir'den getirdiğim) arkadaşımın motoru, bugünlerde de satmayı düşünüyor (hatta ruhsatı benim adıma). Bir buluşmada denk gelirse hem nc hem de f650 kullanırsın, f700 ile çok farkları yok sana kesin bir karşılaştırma imkanı sunar.