PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : BMW F 650 GS hakkında ...



istekli
12 Temmuz 2016, 10:50
Arkadaşlar merhaba , öncelikle böyle bir site için kurucuya teşekkürler..

motorumu yaklaşık 10 gün önce aldım. 2006 model f 650 gs . herşeyi düzgün çalışıyordu fakat şimdi stop etme sorunu yaşıyorum. bir kaç araştırma yaptım rolenti yüksek zannediyordum fakat olması gereken 1500 1800 devir arsı normalmiş. şimdi ise 1000 yaklaştığında stop etmeye başladı yani rolentide düşme var . 3 gün önce başlayan sorun giderek artmaya başladı ve bu beni korkutuyor. yaşadığım bölge koşullarında bu motordan tam olarak anlayan servis yani motorcu arkadaşlar yok. bu yüzden kendim halletmeye çalışıyorum. konu hakkında deneyim ve bilgisi olan arkadaşlarım veya bu sorunu daha önce yaşamış olan bir arkadaşım varsa beni yönlendirebilirmi. şimdiden teşekkür ederim.

Aspenda
12 Temmuz 2016, 11:06
Yaşadığıniz sorun ile ilgili bir şey diyemem ancak, şunu iyi biliyorum BMW yı her usta yapamaz yapayım derken daha da bozan ustalar çok fazla.Bu söyledikerimi yıllardır F 650 GS kullan bi arkadaşımdan dinlemiştim.
Zaten ondan sonra gidip sıfır motosiklet almaya karar
verdim. Naçizane tavsiyem yaşadığıniz bölgeye en yakın kedini ispatlamış bir bmw ustası bulmanız. Didyata pirince giderken evdeki bulgurdan olmayın. Geçmiş olsun

istekli
12 Temmuz 2016, 11:48
Teşekkür ederim aspenda , gerekli bilgileri topladım . ilk önce akünün şarz durumundan başlıyorum. eğer yetersiz ise bunu yapabiliyormuş. eğer sorun devam ederse hava filtresinin altında rolente motoru temizlenip motoru fabrika ayarlarına getireceğim. inşallah düzelecek.

sinansari_fb
12 Temmuz 2016, 12:33
Teşekkür ederim aspenda , gerekli bilgileri topladım . ilk önce akünün şarz durumundan başlıyorum. eğer yetersiz ise bunu yapabiliyormuş. eğer sorun devam ederse hava filtresinin altında rolente motoru temizlenip motoru fabrika ayarlarına getireceğim. inşallah düzelecek.

motorunuzda iki adet buji var, bujilerden biri arızalanmış yada buji pipolarından biri arızalanmış olabilir, bunu anlamanın yolu, buji pipolarından birini sökün sırayla iki bujiye takıp marşa basın motor çalışması lazım, sonrasında diğer pipo ile aynı işlemi yapın, motor çalışmaz ise ya pipo yada buji arızalı olduğunu anlamış olursunuz, sonrasında durumu paylaşırsanız yardımcı olmaya çalışacağım.

oxus
12 Temmuz 2016, 15:17
Arkadaşlar merhaba , öncelikle böyle bir site için kurucuya teşekkürler..

motorumu yaklaşık 10 gün önce aldım. 2006 model f 650 gs . herşeyi düzgün çalışıyordu fakat şimdi stop etme sorunu yaşıyorum. bir kaç araştırma yaptım rolenti yüksek zannediyordum fakat olması gereken 1500 1800 devir arsı normalmiş. şimdi ise 1000 yaklaştığında stop etmeye başladı yani rolentide düşme var . 3 gün önce başlayan sorun giderek artmaya başladı ve bu beni korkutuyor. yaşadığım bölge koşullarında bu motordan tam olarak anlayan servis yani motorcu arkadaşlar yok. bu yüzden kendim halletmeye çalışıyorum. konu hakkında deneyim ve bilgisi olan arkadaşlarım veya bu sorunu daha önce yaşamış olan bir arkadaşım varsa beni yönlendirebilirmi. şimdiden teşekkür ederim.

http://f650.com/forum/showthread.php?33642-Loss-of-power-07-F650GS&highlight=idle
burada da aküyle ilgili sorun olabileceğinden bahsetmiş. ayrıca bu site f650 ile ilgili hemen her konuda bilgi veriyor, elinizin altında bulunsun.

istekli
12 Temmuz 2016, 17:04
teşekkür ederim Sinan bey , evet bu aklıma gelmemişti. şuan yeni geldim şirkete ve sanırım hallettim , resetleme işe yaradı çok şükür. :) ama yine aynı sorunu tekrarlarsa büyük ihtimal buji probleminden yola çıkıcam. .. performans olarak sıkıştırdığımda hiç bir güç kaybı , tekleme vs yaşamıyorum. bu yüzden buji aksamının sağlam olduğunu düşünmüştüm. yinede çok teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:02 ----------

teşekkür ederim oxus çok iyi bir siteymiş daha tedaylı inceliycem. :bestmt:

sinansari_fb
12 Temmuz 2016, 17:14
teşekkür ederim Sinan bey , evet bu aklıma gelmemişti. şuan yeni geldim şirkete ve sanırım hallettim , resetleme işe yaradı çok şükür. :) ama yine aynı sorunu tekrarlarsa büyük ihtimal buji probleminden yola çıkıcam. .. performans olarak sıkıştırdığımda hiç bir güç kaybı , tekleme vs yaşamıyorum. bu yüzden buji aksamının sağlam olduğunu düşünmüştüm. yinede çok teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:02 ----------

teşekkür ederim oxus çok iyi bir siteymiş daha tedaylı inceliycem. :bestmt:

süper düzelmesine sevindim, resetleme işlemini anlamadım açıklar mısınız.

istekli
12 Temmuz 2016, 17:25
hocam akü kutup başını söküyosun bi 5 saniye sonra tekrar tak . anahtarı çevir göstergeler sabitlenince gazı sonuna kadar çevir ve bırak ( iki kez ) normal yavaşlıkta. ve motoru sadece çalıştır ve hiç bir şeye dokunmadan bekle fan devreye girsin . gaz filan vermiyosun. fan girene kadar bekle. devreye girdiği zaman run tuşundan motoru durdur ve kontağı kapat .. açtığında motor fabrika ayarlarına geri dönüyor.. yanlık bu işlemden sonra 5. vites ile yaklaşık 80 90 km hız ila bir 15 20 km yol yapman gerekiyor. ( 5. viteste ) bu kadar.. ender ve güzel bir bilgidir ;)

cagiran
12 Temmuz 2016, 18:06
Hocam bulunduğunuz ili de belirtin isterseniz, belki bir tavsiye olur
Geçmiş olsun