PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda CRF 250L kullanıcıları içeri lütfen!



AWESQME
04 Haziran 2016, 23:04
Arkadaşlar ilk motorum olarak honda crf 250l düşünüyorum. %90 şehir içi kullanımı (izmir) için düşünüyorum. Boyum 1.93 kilom 100 kg. Şehir içinde kullanan arkadaşlar motor hakkında bilgi verebilir mi? + ve - leri nelerdir? Tavsiye eder misiniz?

polemos
05 Haziran 2016, 00:47
Arkadaşlar ilk motorum olarak honda crf 250l düşünüyorum. %90 şehir içi kullanımı (izmir) için düşünüyorum. Boyum 1.93 kilom 100 kg. Şehir içinde kullanan arkadaşlar motor hakkında bilgi verebilir mi? + ve - leri nelerdir? Tavsiye eder misiniz?

250 cc için tüketimi yüksek ama Kaldırım, Çukur dinlemezsin. Uzun süre kullandığın zaman sele rahatsız edebilir. Artçı uzun boyluysa işi çok zor :) Yüksek sürat ve viraj yapmaya uygun bir motor değil. Bolca rüzgar alıyorsun. Ama tekniğinde sıkıntı yoksa etkilenmezsin. Bunun için eğitim almalısın.
Havalar ısınınca radyatörden sol bacağa sıcaklık geliyor. İzmir'de rahatsız edebilir. Yüksek olması sayesinde ileriyi çok rahat görebilirsin. Manevrası çok rahat. Alışınca şehir içinde 125 cc scooter gibi kullanabilirsin. Parçası ucuz. Saydığım eksilerine rağmen çok memnunum. Bu fiyata bu kalitede başka motor yok.

AWESQME
05 Haziran 2016, 00:51
250 cc için tüketimi yüksek ama Kaldırım, Çukur dinlemezsin. Uzun süre kullandığın zaman sele rahatsız edebilir. Artçı uzun boyluysa işi çok zor :) Yüksek sürat ve viraj yapmaya uygun bir motor değil. Bolca rüzgar alıyorsun. Ama tekniğinde sıkıntı yoksa etkilenmezsin. Bunun için eğitim almalısın.
Havalar ısınınca radyatörden sol bacağa sıcaklık geliyor. İzmir'de rahatsız edebilir. Yüksek olması sayesinde ileriyi çok rahat görebilirsin. Manevrası çok rahat. Alışınca şehir içinde 125 cc scooter gibi kullanabilirsin. Parçası ucuz. Saydığım eksilerine rağmen çok memnunum. Bu fiyata bu kalitede başka motor yok.

Saolsın baya faydalı bir yorum olmuş :) Diğer almayı düşündüğüm 2 seçenek de Hyosung GV 250 ve Hyosun GT 250 R. CRF 250 L ile 3 ü tamamen farklı türler ancak 3 türde cüsseme en uygun motorlardan. Şuan en çok CRF yi almayı düşünüyorum.

Emre21
05 Haziran 2016, 01:05
250 cc için tüketimi yüksek ama Kaldırım, Çukur dinlemezsin. Uzun süre kullandığın zaman sele rahatsız edebilir. Artçı uzun boyluysa işi çok zor :) Yüksek sürat ve viraj yapmaya uygun bir motor değil. Bolca rüzgar alıyorsun. Ama tekniğinde sıkıntı yoksa etkilenmezsin. Bunun için eğitim almalısın.
Havalar ısınınca radyatörden sol bacağa sıcaklık geliyor. İzmir'de rahatsız edebilir. Yüksek olması sayesinde ileriyi çok rahat görebilirsin. Manevrası çok rahat. Alışınca şehir içinde 125 cc scooter gibi kullanabilirsin. Parçası ucuz. Saydığım eksilerine rağmen çok memnunum. Bu fiyata bu kalitede başka motor yok.

Hocam yakıt tüketimi yüksek demişsiniz benim eski crf'e km de 15-20 krş arası yakıyodu kullanıma göre nekadar zorladıysamda asvaltta 20 yi geçemedim bana göre başarılı bir rakam.diğer konularda katılıyorum size sanki motor altında yokmuş gibi akıyor vites geçişleri torku harika şehir içerisnde kullanıcaksan koltuğa kaplatmanı öneririm ve yol lastiğinin çok faydasını görürsün motoru gidip gördün mü bilmiyorum ama alet hiç fotojenik değil yakından çok heybetli inşallah crf alırsın aman hocam gtr a gireyim deme sakın bi arkadaş aldı almamaya ikna edemedim 8 ayda motor kısmı 4 şehir 6 usta gezdi 2 sefer motor yapıldı 2012 molde 25 binde 4 bine yakın masraf çıkardı kalitesiz motor şekline aldanmayın.
Ben borçlarımdan dolayı sattım crf mi kısmetse 2 haftaya alıyorum tekrar, bu ilandaki motora gidip bakılır fiyatı çok uygun sanada oldukça yakın.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-kross-motorun-kucuk-altini-300820810/detay/

polemos
05 Haziran 2016, 01:14
Saolsın baya faydalı bir yorum olmuş :) Diğer almayı düşündüğüm 2 seçenek de Hyosung GV 250 ve Hyosun GT 250 R. CRF 250 L ile 3 ü tamamen farklı türler ancak 3 türde cüsseme en uygun motorlardan. Şuan en çok CRF yi almayı düşünüyorum.

Rica ederim. PCX kullanırken aniden aklıma girmişti geçen sene ve 15 gün içinde PCX'i satıp almıştım. Iyi ki de almışım. Gönlümde bu klasmanda daha iyi makinalar var tabii ki ama maddi imkanım el verene kadar beni tatmin edecektir CRF. Ufak tefek Bakım, tamirat gibi şeyleri de bunun üzerinde uygulama şansım oluyor. Salaş takılmayı Sevdiğim için ruhumu da yansıtıyor. Sticker sökülmüş, şurası çizilmiş takmam zaten. Araziye de girdim amatör olarak. Çok zevkli. Onun Eğitimini de almak istiyorum en kısa sürede.

Başka aklına takılan bir şey olursa bildiğim kadarıyla yanıtlamaya çalışırım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:10 ----------


Hocam yakıt tüketimi yüksek demişsiniz benim eski crf'e km de 15-20 krş arası yakıyodu kullanıma göre nekadar zorladıysamda asvaltta 20 yi geçemedim bana göre başarılı bir rakam.diğer konularda katılıyorum size sanki motor altında yokmuş gibi akıyor vites geçişleri torku harika şehir içerisnde kullanıcaksan koltuğa kaplatmanı öneririm ve yol lastiğinin çok faydasını görürsün motoru gidip gördün mü bilmiyorum ama alet hiç fotojenik değil yakından çok heybetli inşallah crf alırsın aman hocam gtr a gireyim deme sakın bi arkadaş aldı almamaya ikna edemedim 8 ayda motor kısmı 4 şehir 6 usta gezdi 2 sefer motor yapıldı 2012 molde 25 binde 4 bine yakın masraf çıkardı kalitesiz motor şekline aldanmayın.
Ben borçlarımdan dolayı sattım crf mi kısmetse 2 haftaya alıyorum tekrar, bu ilandaki motora gidip bakılır fiyatı çok uygun sanada oldukça yakın.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-kross-motorun-kucuk-altini-300820810/detay/

Tüketim değerleri Dediğiniz gibi bende de. Yüksek dememin sebebi aynı motor bloğunu kullanan CBR 250R'ın Yakıt tüketiminin daha düşük olması. Lastik konusuna Katılıyorum kesinlikle. Asfalt çoğunlukta olacaksa uygun bir lastik takılmalı. Bende Michelin Sirac var. Memnunum. Almadan önce videolarını izlerken küçük gibi geliyordu. Almaya gittiğimde çok şaşırmıştım. İlk gün geri giderken devirmiştim :) Alıştıkça Altında küçülüyor.

AWESQME
05 Haziran 2016, 01:17
Rica ederim. PCX kullanırken aniden aklıma girmişti geçen sene ve 15 gün içinde PCX'i satıp almıştım. Iyi ki de almışım. Gönlümde bu klasmanda daha iyi makinalar var tabii ki ama maddi imkanım el verene kadar beni tatmin edecektir CRF. Ufak tefek Bakım, tamirat gibi şeyleri de bunun üzerinde uygulama şansım oluyor. Salaş takılmayı Sevdiğim için ruhumu da yansıtıyor. Sticker sökülmüş, şurası çizilmiş takmam zaten. Araziye de girdim amatör olarak. Çok zevkli. Onun Eğitimini de almak istiyorum en kısa sürede.

Başka aklına takılan bir şey olursa bildiğim kadarıyla yanıtlamaya çalışırım.

Ben de eğitim alıcam başlangıçta ancak arazi için biraz fazla iri olabilirim onu düşünmem lazım :)


Hocam yakıt tüketimi yüksek demişsiniz benim eski crf'e km de 15-20 krş arası yakıyodu kullanıma göre nekadar zorladıysamda asvaltta 20 yi geçemedim bana göre başarılı bir rakam.diğer konularda katılıyorum size sanki motor altında yokmuş gibi akıyor vites geçişleri torku harika şehir içerisnde kullanıcaksan koltuğa kaplatmanı öneririm ve yol lastiğinin çok faydasını görürsün motoru gidip gördün mü bilmiyorum ama alet hiç fotojenik değil yakından çok heybetli inşallah crf alırsın aman hocam gtr a gireyim deme sakın bi arkadaş aldı almamaya ikna edemedim 8 ayda motor kısmı 4 şehir 6 usta gezdi 2 sefer motor yapıldı 2012 molde 25 binde 4 bine yakın masraf çıkardı kalitesiz motor şekline aldanmayın.
Ben borçlarımdan dolayı sattım crf mi kısmetse 2 haftaya alıyorum tekrar, bu ilandaki motora gidip bakılır fiyatı çok uygun sanada oldukça yakın.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-kross-motorun-kucuk-altini-300820810/detay/

Hyosung u tam anlayamadım çok sıkıntı çeken de var çok memnun olan da... 2010 model altı sıkıntılı olduğunun herkes kabul ediyor ben de 2015 model düşünüyorum bakalım... Gidip gördüm CRF yi ve tam benim boyuma göre çok hoşuma gitti. Hem rahatlık hem hız gayet güzel ve fiyatı da baya uygun bir alet CRF. 2. el pazarı çok geniş istemediğim kadar CRF var o konuda pek sıkıntı olmaz gibi :)

Emre21
05 Haziran 2016, 01:30
2015 model bi gtr ı çalıştır eğil ve motorun sesini dinle birde 2013 30 binde crf ye yap aynısını hiç düşünmeye gerek kalmıcak gtr ı 500 km civarı kullandım gerçekten kötü bir motor viraja girmez arka frene basıyosun ya tutmuyor ya kitliyor motor zarıl zarıl sadece bu bahsettiğim gtr değil 2 arkdaşımda daha vardı onlarınkide aynıydı ancak motor ufak dokuşlarla 600 lüğe dönüyor görüntüsü, çalışınca baktırıyor kendine :) şaka bi yana ss düşünüyorsan da son seçeneğin olsun

shruikan
05 Haziran 2016, 01:35
al, supermoto yap, resim paylaş.

AWESQME
05 Haziran 2016, 14:29
2015 model bi gtr ı çalıştır eğil ve motorun sesini dinle birde 2013 30 binde crf ye yap aynısını hiç düşünmeye gerek kalmıcak gtr ı 500 km civarı kullandım gerçekten kötü bir motor viraja girmez arka frene basıyosun ya tutmuyor ya kitliyor motor zarıl zarıl sadece bu bahsettiğim gtr değil 2 arkdaşımda daha vardı onlarınkide aynıydı ancak motor ufak dokuşlarla 600 lüğe dönüyor görüntüsü, çalışınca baktırıyor kendine :) şaka bi yana ss düşünüyorsan da son seçeneğin olsun

Hyo zaten son seçenek. Olursa R25 i de dahil ettim seçenekler arasına :) Şuan CRF ve R25 arasındayım. 1 hafta içinde alıcam aleti nasip olursa.


al, supermoto yap, resim paylaş.

hemen olmasada ilerideki planım o :)

hakikiteker
05 Haziran 2016, 14:40
Aklınıza gelen bütün artılar onda mevcut, eksisi yok deyip konuyu kapatalım yoksa CRF grubu akın eder buraya :mrgreen:

Ali Bircan
05 Haziran 2016, 14:42
Crf 250 de cbr 250 nin motor nloğu var diye biliyorum

AWESQME
05 Haziran 2016, 18:22
Kesin kararımı verdim CRF 250 L alıyorum. İzmir'de satan arkadaşlar ulaşsın görüşelim :)

Ali Bircan
05 Haziran 2016, 18:53
Şimdiden hayırlı olsun diyorum kazasız belasız sürüşler

AWESQME
05 Haziran 2016, 18:55
Şimdiden hayırlı olsun diyorum kazasız belasız sürüşler

Teşekkürler :)

velizrsln
05 Haziran 2016, 19:27
Hocam yakıt tüketimi yüksek demişsiniz benim eski crf'e km de 15-20 krş arası yakıyodu kullanıma göre nekadar zorladıysamda asvaltta 20 yi geçemedim bana göre başarılı bir rakam.diğer konularda katılıyorum size sanki motor altında yokmuş gibi akıyor vites geçişleri torku harika şehir içerisnde kullanıcaksan koltuğa kaplatmanı öneririm ve yol lastiğinin çok faydasını görürsün motoru gidip gördün mü bilmiyorum ama alet hiç fotojenik değil yakından çok heybetli inşallah crf alırsın aman hocam gtr a gireyim deme sakın bi arkadaş aldı almamaya ikna edemedim 8 ayda motor kısmı 4 şehir 6 usta gezdi 2 sefer motor yapıldı 2012 molde 25 binde 4 bine yakın masraf çıkardı kalitesiz motor şekline aldanmayın.
Ben borçlarımdan dolayı sattım crf mi kısmetse 2 haftaya alıyorum tekrar, bu ilandaki motora gidip bakılır fiyatı çok uygun sanada oldukça yakın.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-kross-motorun-kucuk-altini-300820810/detay/

20kr yani 4.5 lt tek silindir 250cc o gucteki motor icin cok yani

AWESQME
05 Haziran 2016, 19:42
20kr yani 4.5 lt tek silindir 250cc o gucteki motor icin cok yani

Düzgün okursak en üst limit 20 kuruş diyor arkadaş. Tek silindir ancak yüksek bir motora göre gayet başarılı bir fiyat.

velizrsln
05 Haziran 2016, 19:46
Düzgün okursak en üst limit 20 kuruş diyor arkadaş. Tek silindir ancak yüksek bir motora göre gayet başarılı bir fiyat.

Yuksekligiyle ne alakasi var crf belki benim son motorum olabilir omurluk, max.'da olsa fazla

Carbondioxid
05 Haziran 2016, 19:51
Arz-ı küre sen içün dönmüyor , alan razı satan razı neden bukadar üsteleme ilginc.

Ayrıca tek silindir daha kuvetli karbüratörlü apachi'de 5.5 - 6 litreleri gördüm ,4-4.5 performans isteyen cross/sm motorlar için hiçbirşey.

Şimdiden kazasız belasız güle güle kullanın.

AWESQME
05 Haziran 2016, 19:54
Motor yüksek olursa yandan daha fazla rüzgar yer ve doğal olarak daha fazla yakar. 15-20 krş altında yaksın istiyorsan o zaman 125 cc biniceksin. 250cc segmentinin en az yakan motoru olarak söylenen CBR 250R bile 3-3.5 lt yakıyor. Onu da tapa gaz üst limittse sürsen o da 4 lt üstüne çıkar.
max.'da olsa fazla lafı bile başlı başına saçmalık. Adı üstünde "MAXIMUM".


Arz-ı küre sen içün dönmüyor , alan razı satan razı neden bukadar üsteleme ilginc.

Ayrıca tek silindir daha kuvetli karbüratörlü apachi'de 5.5 - 6 litreleri gördüm ,4-4.5 performans isteyen cross/sm motorlar için hiçbirşey.

Şimdiden kazasız belasız güle güle kullanın.

Teşekkürler :)

velizrsln
05 Haziran 2016, 20:00
Hm evet ruzgar surtunme meselesi var evet bu biraz arttirir ama genede fazla benim eski 2 silindir karburatorlu 250cc bile 4.5 yakiyordu fazla dostum fazla yakiyor ama cok guzel motor hic kullanmafim ama oyledir eminim birde supermoto kant lastik attirip oda yetmedi silindirimi ne buyutuyorlar bunlari yaptirip iyice yapican tamamdir hayirli olsun simdiden biz tarla gibi yollarda ah uh devam

AWESQME
05 Haziran 2016, 20:23
Hm evet ruzgar surtunme meselesi var evet bu biraz arttirir ama genede fazla benim eski 2 silindir karburatorlu 250cc bile 4.5 yakiyordu fazla dostum fazla yakiyor ama cok guzel motor hic kullanmafim ama oyledir eminim birde supermoto kant lastik attirip oda yetmedi silindirimi ne buyutuyorlar bunlari yaptirip iyice yapican tamamdir hayirli olsun simdiden biz tarla gibi yollarda ah uh devam

Saolasın :) Türkiye şartlarında en iyisi Enduro derim :) Hızsa hız, konforsa konfor daha ne olsun :D