Erdost
02 Haziran 2016, 12:25
Evet arkadaşlar, 2007 yılında 10 bin 150 cc lik Scooter tecrübemden sonra, ara vermiş ve 2015 te 8 yıl sonra 650 cc motor ile, motosiklet hayatıma yeniden başladım.
İlk başlarda beni en çok zorlayan motorun ağırlığı oldu, cc ye nazaran.Adaptasyonumun çok hızlı olduğunu düşünüyorum.Bunda en büyük etken bu forum buradaki insanlar ve araştırmalarım oldu.Pratik yönünden çok teknik yönü de çok önemliydi ve bulabildiğim bütün kaynakları değerlendirmeye çalıştım.İlk zamanlara göre kendimi çok fazla geliştirdim, ancak hala hız anlamında kendimi bırakmadığım bırakmayacağım için şanslı buluyorum.En fazla yaptığım hız 110 oluyor şehir içi daha az.
Ancak ilk zamanlara göre motora ne kadar hakim olma durumum çok fazla gelişsede kaza yapma olasılığımın daha fazla olduğunu düşünüyorum.Kendine güven duymanla birlikte sürüşünde değişiyor.İlk zamanlarda ki ciddiyet kayboluyor, belki hareketler otomatiğe bağlanmaya başlandığı için olabilir.Kesinlikle daha iyi viraj alıp daha iyi frenleme yapıyorum, motorla daha iyi bütünleşip daha kıvrak hareket ediyorum ancak kaza durumu için bunlar görece olasılığı azaltsada, tedirgin olmak ve yavaş gitmek bence hepsinden önemli motosiklet kullanırken.
Yani işin özü tecrübemiz arttıkça aldığımız riskte ona bağlı artıyor, bu noktadan hareketle sürekli bunu düşünmeli ve kendimizi dizginlememiz gerektiğini hatırlamalıyız.
Kaza tüm olasılıkların bir araya gelmesiyle oluyor, hız en büyük faktör, hızımızı lütfen iyi ayarlayalım, tekeriniz düz bassın.
İlk başlarda beni en çok zorlayan motorun ağırlığı oldu, cc ye nazaran.Adaptasyonumun çok hızlı olduğunu düşünüyorum.Bunda en büyük etken bu forum buradaki insanlar ve araştırmalarım oldu.Pratik yönünden çok teknik yönü de çok önemliydi ve bulabildiğim bütün kaynakları değerlendirmeye çalıştım.İlk zamanlara göre kendimi çok fazla geliştirdim, ancak hala hız anlamında kendimi bırakmadığım bırakmayacağım için şanslı buluyorum.En fazla yaptığım hız 110 oluyor şehir içi daha az.
Ancak ilk zamanlara göre motora ne kadar hakim olma durumum çok fazla gelişsede kaza yapma olasılığımın daha fazla olduğunu düşünüyorum.Kendine güven duymanla birlikte sürüşünde değişiyor.İlk zamanlarda ki ciddiyet kayboluyor, belki hareketler otomatiğe bağlanmaya başlandığı için olabilir.Kesinlikle daha iyi viraj alıp daha iyi frenleme yapıyorum, motorla daha iyi bütünleşip daha kıvrak hareket ediyorum ancak kaza durumu için bunlar görece olasılığı azaltsada, tedirgin olmak ve yavaş gitmek bence hepsinden önemli motosiklet kullanırken.
Yani işin özü tecrübemiz arttıkça aldığımız riskte ona bağlı artıyor, bu noktadan hareketle sürekli bunu düşünmeli ve kendimizi dizginlememiz gerektiğini hatırlamalıyız.
Kaza tüm olasılıkların bir araya gelmesiyle oluyor, hız en büyük faktör, hızımızı lütfen iyi ayarlayalım, tekeriniz düz bassın.