PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 250cc Motorsiklet Almak İstiyorum Yardımcı Olurmusunuz?



Vikings96
24 Mayıs 2016, 17:58
Merhabalar.

150cc Cruiser tarzı bir motorum var (150 sentor).

Artçım ile 200 kiloyuz tam olarak, bizi rahatça çekebilecek rampa yukarı bir motorsiklet arayışı içerisindeyim.

Yeni ehliyet yasasına denk geldiğim için 35.kw üzeri motosiklet kullanmaya hakkım yok o yüzden ona göre bir öneride bulunmanızı rıca edicem.

Bütcem: 15 bin tl civarı. Çünkü 15 verince geriyede artçımıda giydirecem bende giyecem bi 6 kağıt gidecek ekipmanlara o yüzden.

Motordan beklentilerim tabi bunların hepsini karşılamasını beklemiyorum, zaten beklesem en iyi motor olurdu:

Tasarım: Çok iyi olmalı ben 21 yaşımdayım gençlere hitap eden tipi olmalı suzuki inazuma gibi tarzda motor tiplemelerinden nefret ederim daha çok benelli tnt 250 gibi, kawasaki z250sl gibi severim fakat bu tarz motorların artçıları belli.

Herkes bana Mondial'in RX3 Evo motorunu öneriyor. Tamam motor iyi güzel, zongshen diye bir marka üretiyormuş galiba parçaları falan fakat çin malı diye korkum var yani bana tekrar şu anki motorumun pişmanlığını yaşatmasını istemiyorum.

Beni zaten artçımla 2.5 yıl idare edicem ehliyetten kurtulunca direk büyük cc'ye geçicem.

Artçısı rahat olmalı, yakıt olarak 100km'de max 5 litre yakmalı yada 5.30 olabilir.

Arkamda ki kişiyi rahat ettiriyim kullanımı zor olmasın (150 sentor gidon çok geniş tutuş dönüş virajlar zor oluyordu)

Kısaca rahatımıza düşkün bir motor arıyoruz fakat vitesli olmalı, hızlı gitmel, şekli şemali olmalı, bizi üzmemeli, servisi iyi olmasada motoru ağlatmayan servis ağına sahip. Bir motor istiyoruz.

Yollar Rx3 evo'ya çıkıyor fakat servisleri, mondial olması ve kalitesi beni korkutuyor.

Lütfen yardımcı olun arkadaşlar :)

larnon
24 Mayıs 2016, 19:07
Bu sorunun çözümü yok. Tamamen neye razı olacağınıza bağlı. Aradığınız özelliklerin hepsini (ya da çoğunu) barındıran motor yok bildiğim kadarıyla. Sizin isteklerinize yine en yakın ya maxi-scooter ya da dediğiniz gibi Mondial RX3i Evo. Cruiser tarzı motorlardan hoşlanıyorsanız Hyosung GV250 ve ya Daelim Daystar 250 önerebilirim. Ben şahsen Daelim Daystar tercih ederdim bunların arasından. Ne kadar kaliteli bilemeyeceğim ama gayet şık ve rahat bir motor.

Portalkal
24 Mayıs 2016, 20:30
Biraz daha çık 2.el yamaha 660 tenere al tam a2 sınırında

Vikings96
24 Mayıs 2016, 23:57
Biraz daha çık 2.el yamaha 660 tenere al tam a2 sınırında

Hocam çok güzel hatta düşündüm fakat tipi hiç hoşuma gitmiyor. Zaten bu motoru alırsam bununla devam ederim 660cc her şeyimi karşılıyor fakat şeklini hiç beğenmiyorum, ağızı kopmuş kuş gibi :)

Ben şöyle alıp 2-2.5 yıl sürüp satıp üst motorlara geçmeli kbişi arıyorum 15-20 bin tl arası.

125cm3
24 Mayıs 2016, 23:59
honda VTR250 sahibinden bi bak derim

Vikings96
25 Mayıs 2016, 00:03
Bu sorunun çözümü yok. Tamamen neye razı olacağınıza bağlı. Aradığınız özelliklerin hepsini (ya da çoğunu) barındıran motor yok bildiğim kadarıyla. Sizin isteklerinize yine en yakın ya maxi-scooter ya da dediğiniz gibi Mondial RX3i Evo. Cruiser tarzı motorlardan hoşlanıyorsanız Hyosung GV250 ve ya Daelim Daystar 250 önerebilirim. Ben şahsen Daelim Daystar tercih ederdim bunların arasından. Ne kadar kaliteli bilemeyeceğim ama gayet şık ve rahat bir motor.

Bugün biraz gezdim sordum ustalara soruşturdum. Kimse Rx3 evo'yu önermiyor beş para etmez diyor yılların ustaları sanayilere falan gittim anca orada ne olduğu anlaşılır. Çoğu kişi ben hiç tamir etmedim bişi diyemem diyor tamir edenler işte geçen debriyaj tabağından tak tak ses geliyormuş garantiden geldi parça taktık 3 gün sonra yeni kapaktanda tak tak ses geliyor dandik çin malı bulaşma dediler.

Ben regal raptor daytona 350 düşünüyorum ne düşünüyorsun hocam bu motor hakkında? motorun parçaları çok pahaalı servisi idare eder civarında kötünün bir iki tık üstü dediler. Çin malı olduğundan çekiniyorum çok.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:59 ----------


honda VTR250 sahibinden bi bak derim

Yok hocam tipi hitap etmiyor. Bu tarz motorlar sağlam ömürlük güzeller inazuma gibiler ama tip olarak çok ağır kaba gözüküyor bana sakın yanlış anlamayın şahsi görüşüm.

Yani bakınca baktıran seviyorum hocam.

jimi_hendrix
25 Mayıs 2016, 00:14
200 kg için 250 cc yerine KTM duke390 öneririm.

Vikings96
25 Mayıs 2016, 00:20
200 kg için 250 cc yerine KTM duke390 öneririm.

Bu motoru çok sviyorum, görüntüsü ve şekli çok güzel. Hızlı torklu atik makian diyorlar?

Benelli tnt 250'nin sayfasında bir kullanıcıda varmış selesi rahatsızmış özellikle artçı? ne düşünüyorsunuz acaba.

jimi_hendrix
25 Mayıs 2016, 00:24
Bu motoru çok sviyorum, görüntüsü ve şekli çok güzel. Hızlı torklu atik makian diyorlar?

Benelli tnt 250'nin sayfasında bir kullanıcıda varmış selesi rahatsızmış özellikle artçı? ne düşünüyorsunuz acaba.

benelli yi bilmiyorum duke nin oturuşu bana göre güzel artçı ne kadar rahattır bilmiyorum(hiç arkama artçı almadım). duke 390 tek silindir olması sebebi ile atik makinadır. Rampada güzel asılıyor 200 kg için daha rahat edersiniz diye düşünüyorum.

Emreaygn
25 Mayıs 2016, 00:27
Aldanmayin gorunuse inazuma alin derim kusura bakmayin denmesin dediniz ama :D az ugrasirsaniz guzellestirebilirsiniz one cam arkaya uclu canta hafif bi enduro havasi alabilir sanki gene de fikrimi soylemek istedim

Vikings96
25 Mayıs 2016, 00:36
Aldanmayin gorunuse inazuma alin derim kusura bakmayin denmesin dediniz ama :D az ugrasirsaniz guzellestirebilirsiniz one cam arkaya uclu canta hafif bi enduro havasi alabilir sanki gene de fikrimi soylemek istedim

tasarım güzel hocam fakat bana hitap etmiyor, görüntüsünü değiştirebileceğim bir makina olsa alırdım. Güvenlikçi abide var şirkette kullanma fırsatım olmadı ama yakından hep inceledim çok itici geliyor, yanlış anlamayın ama.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:33 ----------


benelli yi bilmiyorum duke nin oturuşu bana göre güzel artçı ne kadar rahattır bilmiyorum(hiç arkama artçı almadım). duke 390 tek silindir olması sebebi ile atik makinadır. Rampada güzel asılıyor 200 kg için daha rahat edersiniz diye düşünüyorum.

Evet hemde az yakar tek silindir atik olur bu motoru bir düşüneyim ben. Bide rc olanı var o dahada ucuza geliyor :) ama onun oturuşu daha süper sport dimi duke'a göre? öyleyse duke'ü araştırmaya başlayabilirim :)

bbatuhann
25 Mayıs 2016, 00:49
ne görüntüsü ne tipi evlenmicen ya sen işini görüp görmediğine bak al bi inazuma bak keyfine madem artçını düşünüyon en iyi seçiminin bu olacağına inanıyorum

shruikan
25 Mayıs 2016, 00:53
iki kişi 200 kilo mu? bi fitness üyeliği gideri de hesaba katın derim ben.

Emreaygn
25 Mayıs 2016, 01:00
tasarım güzel hocam fakat bana hitap etmiyor, görüntüsünü değiştirebileceğim bir makina olsa alırdım. Güvenlikçi abide var şirkette kullanma fırsatım olmadı ama yakından hep inceledim çok itici geliyor, yanlış anlamayın ama.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:33 ----------



Evet hemde az yakar tek silindir atik olur bu motoru bir düşüneyim ben. Bide rc olanı var o dahada ucuza geliyor :) ama onun oturuşu daha süper sport dimi duke'a göre? öyleyse duke'ü araştırmaya başlayabilirim :)

Yalniz dukelerin agir bi artci sıkıntısı var diye biliyorum en azindan duke 200e artci oldum yok valla baya yoruldum 390 da umadim farklidir durum

Vikings96
25 Mayıs 2016, 11:07
iki kişi 200 kilo mu? bi fitness üyeliği gideri de hesaba katın derim ben.

Hocam ben 1.96-1.98 boyunda 140 kiloyum :) artçım ise 60 kilo :P sorun bende farkındayım fakat şu anda kilo vermekle uğraşıcak durumda değilim. Konu dışına çıkmazsak sevinirim. Sonuçta herkesin bir kusuru olabilir ben bunu zaten belirttim buna göre bir motor istiyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:59 ----------


ne görüntüsü ne tipi evlenmicen ya sen işini görüp görmediğine bak al bi inazuma bak keyfine madem artçını düşünüyon en iyi seçiminin bu olacağına inanıyorum

Hocam orası öyle fakat ben şekli seviyorum yani ve işin komik tarafı inazuma her şeyimi karşılarken en nefret ettiğim motorsiklet tip olarakta :) farklı dünyaların insanlarıyız anlaşılan biz ina ile :P

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:01 ----------


Yalniz dukelerin agir bi artci sıkıntısı var diye biliyorum en azindan duke 200e artci oldum yok valla baya yoruldum 390 da umadim farklidir durum

Kafama çok takıldı bu 390. CC olarak çok hoş 250likte takılmayacam hiç yoktan daha güçlü/torklu makina olucak altımda.

Ktm kaliteli bir marka zaten kafam rahat, acaba altımda kaybolurmu ince bir motormudur? hiç canlı görmedim yani 200lük gördüm ama uzaktan gördüm.

Artçı konusunda ya arkamda ki kişiyi şöyle 100-120 km boyunca arada dinlenerek gezerken totosuna ağrı yaptırtmayan bir sele lazım.

Olmadı konfor sele falan satılıyorsa ondan ekletebilirim? çünkü tek silindir olması yakıt olarak çok mutlu edicek, tek silindir haliyle torkuda fazla motor yorulmayacak yokuşlarda vs tabi hızı ayarlayıp girmek var orası uzunda.

Bilmiyorum duke'a baya ısındım ben şu anda. Bide şey diyorlar kaydırmalı debriyaj, vites düşürünce arka tekerleği kitleme kaydırmayı engelliyordu sanırım? bu özellik ikinci ellerde varmı acaba? çünkü 2 ci el almayı düşünüyorum yada varsa kaç yılı modellerde var teşekkürler :)

shruikan
25 Mayıs 2016, 11:47
Duke ince ve de seleleri küçük bi motor.

Ben 182 boyda 75 kiloyum. Depoyla aramda şöyle bir yumrukluk boşluk bıraktığımda zaten yolcu selesine dayanıyorum. Siz sığamazsınız o motora.

Debriyaj olayı 2015 ve sonraki modellerde...

Metehan07-70
25 Mayıs 2016, 12:06
2005 KLE senin ilacın, şöyle turuncu siyah, seleside modifiye edilmiş olanından.

OğuzÖztürk
25 Mayıs 2016, 13:41
KTM Dukelerin hatta genel olarak NAKED türü motorların artçı seleleri küçük ve oldukça yükske oluyor. Öyle birlikte gezmeye pek müsait motorlar değiller. Kısa mesafelerde bile artçıların baya şikayet ettiklerini okumuştum.

Vikings96
25 Mayıs 2016, 14:52
2005 KLE senin ilacın, şöyle turuncu siyah, seleside modifiye edilmiş olanından.

Yok hocam 2013 modelden aşağıya eski tarz motorlar almak istemiyorum aldığımda son modellerden olması taraftarıyım. Zaten beğenmedim bunu :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:45 ----------


Duke ince ve de seleleri küçük bi motor.

Ben 182 boyda 75 kiloyum. Depoyla aramda şöyle bir yumrukluk boşluk bıraktığımda zaten yolcu selesine dayanıyorum. Siz sığamazsınız o motora.

Debriyaj olayı 2015 ve sonraki modellerde...

Hocam 140 kiloyum fakat vicudum fit yani öyle kilolu gözüken biri değilim kimse inanmıyor kiloma zaten. Totom falan büyük değildir sığmama işte zorlanma durumları falan yok gayet haraketli insanım :) ben sığarsam arkamda ki kişi hayli hayli sığacaktır zaten konfor sele düşünüyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:49 ----------


KTM Dukelerin hatta genel olarak NAKED türü motorların artçı seleleri küçük ve oldukça yükske oluyor. Öyle birlikte gezmeye pek müsait motorlar değiller. Kısa mesafelerde bile artçıların baya şikayet ettiklerini okumuştum.

Hocam bizim gezmemiz günlük 50km falan arada sırada zaman bulabilirsek 100-150km yapıyoruz onuda şu anki dandik çin malı motorla bile dayanarak yapıyorsak o kadar paraya satılan duke'ün de daha kaliteli olduğunu düşünüyorum ve konfor sele taktırmak istiyorum. Arkamda ki kişi bana sarılıcak üstüme yatıcak o sorun olmaz alışığım 1 ay r25 kullandım 450km yaptım.

Fakat beni düşündüren sele konusu. Yani konfor varsa taktırıcam yoksa taktıramayacam yada özel bişiler yaptırtmaya çalışırım fakat selesi R25'den daha büyükmüdür? yada aynımıdır? daha küçükse o zaman sorun olabilir.

Benim için sorun yok ben her türlü rahat ederim günlük işe git gel 30km, + gezinme 50-70km yol yapıyorum. Bu süre zarfında rahatsız olması benim için bişi ifade etmez sorun yaratmaz bana sadece ben artçımı düşünüyorum yavrum yorulmasın o kadar.

Ama artçım ile çok gezmiyoruz yani dediğim gibi max 50 km zaman bulursak 100 oluyo yada geçiyo o yüzden artçı rahat olmasını istiyorum, artçısı rahat motorların hiç biri bana hitap etmiyor. O yüzden gülü seven dikenine katlanır, bir küçük açalım şimdiden :) yinede önerilerinize açığım arkadaşlar.

zaferce
25 Mayıs 2016, 14:56
250 cc'nin üzerine çıkmayı öneririm. Honda CB500F 35 kw sınırını geçmediği için A2 ehliyeti ile sürülebiliyor. Fiyatı biraz borçlanmayı gerektirebilir ama. Daha ucuz bir alternatif olarak 35 kw sınırında MT-03 diyeceğim ama onun da artçı selesi bayağı dertlidir.

linkinpark20
25 Mayıs 2016, 15:01
hocam bence sen bu 600-750 cc düşük beygir ve devirli endurolara bak. nc 700-750,yamaha 660 tenere vs olabilir.

ekleme: yeni ehliyet yasası ile ilgili bölümü görmemişim. ikinci el honda cb 500 alabilirsiniz.

shruikan
25 Mayıs 2016, 15:03
Abi git bi bayiye dene o zaman, denedin diye ordan satın almak zorunda değilsin zaten.

Ama şu var, Duke'te yolcu selesi bile arka tekerin önünde kalıyo. Oturunca yakışır/yakışmaz bilemicem, bi deneyin o yüzden.

Ola ki aldınız, arka amörtisöre de ağırlığa göre ayar çekin, yolda izde patlamasın.

avmert
25 Mayıs 2016, 15:05
Yorumları okurken ben gerim gerim gerildim. Bir laf vardır eminim cevap yazan ve okuyan çoğu kişi de bunu yazmak istemiştir fakat sizi kırmamak adına yazmamıştır. '' Ne emmeye ne gömmeye gelmek '' Söz meclisten dışarı.
Her yazılan motora bir kulp buluyorsunuz.
O boy kilo ile duke modellerini es geçin hiç bakmayın bile. 185 boy 80 kilo ile duke arkadan bakınca bana kaçmış gibi duruyor. Sizi bilemeyeceğim.
Super sportlara hiç bulaşmayın yüksek cc düşünmediğinizden. Hemde artçılı düşünüyorsunuz. Cbr 250 motorumla rahat oturuş pozisyonuyla (bir nebze) artçımla ufak bir uzun yol yapalım hemen ağrılar başlıyor. Süründürmese de hoş değil sonuçta bir enduro rahatlığı yok.

Kusura bakmayın ama sanayide ki ustaların çoğu içi bos kafaya vursan içerden tak tak ses gelcek tipler. Düşene bir tekme de onlar vurur genelde. İçlerinde kalan mükemmel insanlık abidesi babayiğit ustaları tenzih ederim. Mondiale açık konuşmak gerekirse ben binmem, bırakın binmeyi bayisine bile girmem. Fakat rx3 2016 versiyonunda bir kaç yenilik ile geliştirildi. Bi kaç sorunu vardı sanırım onlar giderilmiş. Rx3 motoru biraz daha detaylı araştırın gidin görün üstüne binin test motoru varsa (zor ihtimal) kullanın. Bu motorun facebook grubu var sanırım baya da aktifler diye biliyorum. Buluşma fotoğraflarını görmüştüm bir yerde sanırım.

İşin özü bütçeniz belli fiziğiniz belli istekleriniz belli. Çok fazla bir seçeneğiniz yok. Rx3 ü düşünün veya hiç düşünmeden gidin inazumayı alın (Tasarımından ben de nefret ederim. :) )

Vikings96
25 Mayıs 2016, 16:08
250 cc'nin üzerine çıkmayı öneririm. Honda CB500F 35 kw sınırını geçmediği için A2 ehliyeti ile sürülebiliyor. Fiyatı biraz borçlanmayı gerektirebilir ama. Daha ucuz bir alternatif olarak 35 kw sınırında MT-03 diyeceğim ama onun da artçı selesi bayağı dertlidir.

Öncellikle yorumun için teşekkürler. CB500F'in tasarımı çok hoşuma gitti büyük motor böyle duke gibi tornavida üstüne oturmuş görüntüsüde yaratmayacak. Honda kalite marka servis ağsı parçası full zaten.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cb500f-cok-uygun-fiyata-301613034/detay

Mesela bunun fiyatı uygun pazarlık yaparız demiş onu 17'ye çekebilirim hatta biraz üzerine düşersem belki daha ucuza daha iyiside bulunabilinir daha araştırmadım.

Bence bu motorun artçısı duke göre daha iyi. Ben tasarımını çok sevdim duke'dan daha güzel geldi şu anda.

Tamam üç beş bişi çıkartıp düzeltince çok daha sportif olabilir ama duke kadar böyle değil, hani duke bakınca şımarık yakışıklı velet, 500f'e bakınca ağır abi görüyorum ama yakışıklı motor gerçekten çok hoşuma gitti şu anda fikrim tamamen değişti.

Bu motor artçısıda iyise hatta konfor selede taktırabilirim hiç sorun değil alıcam ben galiba bunu.

ARtık bu motor üzerine başka bir daha iyi daha ucuz daha az yakanı falan yoktur diye umuyorum :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:00 ----------


Yorumları okurken ben gerim gerim gerildim. Bir laf vardır eminim cevap yazan ve okuyan çoğu kişi de bunu yazmak istemiştir fakat sizi kırmamak adına yazmamıştır. '' Ne emmeye ne gömmeye gelmek '' Söz meclisten dışarı.
Her yazılan motora bir kulp buluyorsunuz.
O boy kilo ile duke modellerini es geçin hiç bakmayın bile. 185 boy 80 kilo ile duke arkadan bakınca bana kaçmış gibi duruyor. Sizi bilemeyeceğim.
Super sportlara hiç bulaşmayın yüksek cc düşünmediğinizden. Hemde artçılı düşünüyorsunuz. Cbr 250 motorumla rahat oturuş pozisyonuyla (bir nebze) artçımla ufak bir uzun yol yapalım hemen ağrılar başlıyor. Süründürmese de hoş değil sonuçta bir enduro rahatlığı yok.

Kusura bakmayın ama sanayide ki ustaların çoğu içi bos kafaya vursan içerden tak tak ses gelcek tipler. Düşene bir tekme de onlar vurur genelde. İçlerinde kalan mükemmel insanlık abidesi babayiğit ustaları tenzih ederim. Mondiale açık konuşmak gerekirse ben binmem, bırakın binmeyi bayisine bile girmem. Fakat rx3 2016 versiyonunda bir kaç yenilik ile geliştirildi. Bi kaç sorunu vardı sanırım onlar giderilmiş. Rx3 motoru biraz daha detaylı araştırın gidin görün üstüne binin test motoru varsa (zor ihtimal) kullanın. Bu motorun facebook grubu var sanırım baya da aktifler diye biliyorum. Buluşma fotoğraflarını görmüştüm bir yerde sanırım.

İşin özü bütçeniz belli fiziğiniz belli istekleriniz belli. Çok fazla bir seçeneğiniz yok. Rx3 ü düşünün veya hiç düşünmeden gidin inazumayı alın (Tasarımından ben de nefret ederim. :) )

Haklısınız hocam. Ben büyük ihtimal CB500F alıyorum üzerine daha iyi ve ucuzu yoksa ki olucağını sanmıyorum :) çok hoşuma gitti. Selesi rahatmıdır acaba yani artçı selesi? değilse konfor sele falan üretiyorlarmıdır acaba?

Bide buna egzos taksam sorun yaratırmı sesi seviyoruz da biraz :P

avmert
25 Mayıs 2016, 16:33
Öncellikle yorumun için teşekkürler. CB500F'in tasarımı çok hoşuma gitti büyük motor böyle duke gibi tornavida üstüne oturmuş görüntüsüde yaratmayacak. Honda kalite marka servis ağsı parçası full zaten.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cb500f-cok-uygun-fiyata-301613034/detay

Mesela bunun fiyatı uygun pazarlık yaparız demiş onu 17'ye çekebilirim hatta biraz üzerine düşersem belki daha ucuza daha iyiside bulunabilinir daha araştırmadım.

Bence bu motorun artçısı duke göre daha iyi. Ben tasarımını çok sevdim duke'dan daha güzel geldi şu anda.

Tamam üç beş bişi çıkartıp düzeltince çok daha sportif olabilir ama duke kadar böyle değil, hani duke bakınca şımarık yakışıklı velet, 500f'e bakınca ağır abi görüyorum ama yakışıklı motor gerçekten çok hoşuma gitti şu anda fikrim tamamen değişti.

Bu motor artçısıda iyise hatta konfor selede taktırabilirim hiç sorun değil alıcam ben galiba bunu.

ARtık bu motor üzerine başka bir daha iyi daha ucuz daha az yakanı falan yoktur diye umuyorum :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:00 ----------



Haklısınız hocam. Ben büyük ihtimal CB500F alıyorum üzerine daha iyi ve ucuzu yoksa ki olucağını sanmıyorum :) çok hoşuma gitti. Selesi rahatmıdır acaba yani artçı selesi? değilse konfor sele falan üretiyorlarmıdır acaba?

Bide buna egzos taksam sorun yaratırmı sesi seviyoruz da biraz :P

AEA nın cb500f inceleme videosu var ben de izledim şimdi adı geçince. Bir bak istersen.

cagiran
25 Mayıs 2016, 19:03
Vitesli takıntını yok varsayarak
Honda Forza
Güzel hatlar, güçlü makine, sürücü ve yolcu seleleri nerdeyse koltuk gibi

kilhan
25 Mayıs 2016, 21:14
Bu nasıl...:thumleft:

http://images.mcn.bauercdn.com/upload/292873/images/01-crf250l.jpg

http://powersports.honda.com/assets/flash/model/gallery/CRF250L_2016_Street_03.jpg

Vikings96
26 Mayıs 2016, 09:36
Bu nasıl...:thumleft:

http://images.mcn.bauercdn.com/upload/292873/images/01-crf250l.jpg

http://powersports.honda.com/assets/flash/model/gallery/CRF250L_2016_Street_03.jpg

Honda CRF 250 L'di sanırım. Bunuda zamanında araştırdım iyi hoş motor fakat selesi bizi rahat tutarmı? bide bu makina ince yani cross olduğundan bende kiloluyum üstünde tornavidaya oturmuş gibi gözükmek istemem.

ivan bebek
26 Mayıs 2016, 09:46
Yerinizde olsam o paralara maxi scooter alırdım.maxilerin tekerlekleri yeteri kadar büyük olduğundan ve 2 kişi için konforlu hem rahat ederdiniz hem oturuşu selesi büyüklüğü vs sırıtmazdı

Vikings96
26 Mayıs 2016, 09:48
Bide şöyle bir durum söz konusu ben 250L'ye para vermeyi mantıklı bulmuyorum. Tamam motordan belli bir beklentim var onun doğurultusunda bir motor almak zaten en mantıklısı ama bu matora şu kadar vericeğime 1-2 koyar şunu alırım durumlarına giriyorum devamlı.

O yüzden CB500F üzerine alabileceğim daha pahalı daha iyi daha güzel bir motor yok çünküğ bu motor 35kw ehliyetimin sınırında. O yüzden keşke üç beş daha fazla versemde şunu alsam pişmanlığı yaşamayacam hiç yoktan ve 2 yıl sonra ehliyet değişince direk satma durumunada düşmeyecem.