PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : MT 9 Satıldı. Duke 390 test edildi. Kafa çok karıştı.



Sayfa : [1] 2

mchi
23 Mayıs 2016, 23:14
Selamlar arkadaşlar daha önce paylaştığım üzere bi çılgınlık yapıp mt 9 la başlangıç yapmıştım.

1000km civarı sürüp alışınca gaza geldiğimi farkedip satmaya ve daha ufak bir motorla tecrübelenmeye karar vermiştim.

Bugün mt yi sattık hayırlısıyla ben yaşlarda tecrübeli bir arkadaşa gitmiş tekerleri düz bassın.

Akabinde bugün duke 390 test ettim 1 saat kadar sürdüm k.debriyajlı rossolu serisi.

Motor bisiklet gibi nereye çekersen geliyor çok rahat kullanımı var. Titreşim rahatsız etmedi. Abs çok hoş, güven verdi gerçekten sevmedim diyemem..

Ama o başlangıç için çok dedikleri alet sanki gitmiyordu yani çekmiyor gibi, mt nin performansını beklemiyordum tabi ama ama 'sı çok. Ek olarak yolda gidiyorken hiç egsoz sesi duymadım mt ile önüme araba geçtiğinde ara gaz verdimmi çekilirlerdi (twobro). Dukte sesi kendim bile duymuyorum korna kullanmaya başladım.

Hayat boyu şekilci bi insan olmadım ama önemli şeylermiş demekki bunlar içim biraz buruk açıkçası.

Sana duke 390 bile çok diyeceksiniz sanırım lakin er6n demi test etsem acaba diye düşünmüyor değilim.

Mt 7 al diyenler oldu ama güc güven oranı düşük bi alet olduğu için mt 9 dan daha tehlikeli diye düşünüyorum.

Sizler ne önersiniz bu arkadaşınıza?

KaskReis
23 Mayıs 2016, 23:21
rc 250 abs? r

larnon
23 Mayıs 2016, 23:29
390 az mı geldi? 125-150-200-250cc kullananlar ne yapsın o zaman? Küçük cc güvensiz geliyorsa bence sen çok riskli kullanıyorsun motoru. Hadi 125-150cc ile otobanda zorlanırsın anlarım da 200-250cc ile ömür geçer. Hız sınırı 100(hadi 120 diyelim, değil ama neyse...) zaten. 120 ile giderken acil olarak 140'a çıkmanı gerektiren bir durum varsa riskli kullanıyorsundur, bence daha yavaş sürmeyi dene. Trafiği önceden okumak çok daha önemlidir.

GP500-1st
23 Mayıs 2016, 23:31
Motosiklet dediğin cihaz niye bu kadar tehlikeli?

motor mu tehlikeli, bizmi daha tehlikeliyiz

viraj nedir, frenaj nedir kaç yılda pekişir, oturur.

Ego nedir, ikarusa ne oldu?

Motor üzerinde niye mantığımız durur?

Bu ne biçim mantık:)

Eski_kasa
23 Mayıs 2016, 23:54
ER-6N güvenli motordur biraz ağır ama dene bence. bide ufak cc sürenler çok alınabilir bu yazdıklarına aman dikkat tarzan ince dallarda :P

burak burk
23 Mayıs 2016, 23:57
ktm 390 nın seni kesmemesi aslında enteresan değil ilk motor olarak mt09 almışsın.baktın olmuyor öz güven,tecrübe eksik başına bir iş gelmeden sattın.açıkcası 390 ve mt07 bu 2 motor arasında ben 1 tane motor bulamıyorum.seninde bulabiliceğini düşünmüyorum.motor hayatına çok kötü bir giriş yapmışsın mantık olarak mt09 u satıp mt10 için kapora verip onu beklemen icap ediyordu.ama bu saatten uzun bir süre motor hayatından fazla bir zevk alabiliceğini pek düşünmüyorum.

mchi
24 Mayıs 2016, 00:02
rc 250 abs? r

Teşekkür ederim.


390 az mı geldi? 125-150-200-250cc kullananlar ne yapsın o zaman? Küçük cc güvensiz geliyorsa bence sen çok riskli kullanıyorsun motoru. Hadi 125-150cc ile otobanda zorlanırsın anlarım da 200-250cc ile ömür geçer. Hız sınırı 100(hadi 120 diyelim, değil ama neyse...) zaten. 120 ile giderken acil olarak 140'a çıkmanı gerektiren bir durum varsa riskli kullanıyorsundur, bence daha yavaş sürmeyi dene. Trafiği önceden okumak çok daha önemlidir.

Duke çok güvenli, güvensiz demedim malesef güçsüz ve sessiz geldi. Ihtiyacım yoktur orası ayrı.


Motosiklet dediğin cihaz niye bu kadar tehlikeli?

motor mu tehlikeli, bizmi daha tehlikeliyiz

viraj nedir, frenaj nedir kaç yılda pekişir, oturur.

Ego nedir, ikarusa ne oldu?

Motor üzerinde niye mantığımız durur?

Bu ne biçim mantık:)

Valla niye bu kadar tehlikeli :) ikarusluk değilimde canım sıkıldı hevesim kaçtı kafam karıştı diyelim.

nvrmnd
24 Mayıs 2016, 00:10
bence tarz degiştirin... cruiser ya da enduro ya yönelin bir süre için...

YERUÇAĞI
24 Mayıs 2016, 00:17
bence tarz degiştirin... cruiser ya da enduro ya yönelin bir süre için...

mt09 un üstüne söylediklerine binerse,motordan soğur adam

sen adama ferrariden in jetta,ya bin diyosun

nvrmnd
24 Mayıs 2016, 00:19
mt09 un üstüne söylediklerine binerse,motordan soğur adam

onun için söledim zaten =) bunlardan sonra 390 a binerse tatmin olabilir =)

shruikan
24 Mayıs 2016, 00:20
motorculuk düzlükte gaz açmaktan ibaret değil.

mchi
24 Mayıs 2016, 00:28
ER-6N güvenli motordur biraz ağır ama dene bence. bide ufak cc sürenler çok alınabilir bu yazdıklarına aman dikkat tarzan ince dallarda :P

Er6n den de bi dal alıyım bakayım teşekkür ederim. Alınmalık bi durum olmaz sanırım imkan doğrultusunda en iyisini seçmeye çalışıyoruz hepimiz ☺


ktm 390 nın seni kesmemesi aslında enteresan değil ilk motor olarak mt09 almışsın.baktın olmuyor öz güven,tecrübe eksik başına bir iş gelmeden sattın.açıkcası 390 ve mt07 bu 2 motor arasında ben 1 tane motor bulamıyorum.seninde bulabiliceğini düşünmüyorum.motor hayatına çok kötü bir giriş yapmışsın mantık olarak mt09 u satıp mt10 için kapora verip onu beklemen icap ediyordu.ama bu saatten uzun bir süre motor hayatından fazla bir zevk alabiliceğini pek düşünmüyorum.

Sorma b.k vardı da 9 la başladım. Benimde canımı sıkan asıl durum bu. Ktm deki arkadaş ufak cc den gelseydin noluyoruz derdin korkuturdu dedi.


bence tarz degiştirin... cruiser ya da enduro ya yönelin bir süre için...

Cruiser bana göre değilde versys 650 düşündüm bi yandan uzun yol bi yandan yüksek motor ama bunların hepsi tecrübe istiyor.

Sonuç olarak insan kendini heyecanlandırmayan bir motora 19 küsür lira nasıl versin modundayım.

YERUÇAĞI
24 Mayıs 2016, 00:30
onun için söledim zaten =) bunlardan sonra 390 a binerse tatmin olabilir =)
:) bence olmaz,çünkü 115 hp kanına girmiş bikere başka bişeyden tatmin olmaz hep aklında o kalır

mesela palio kullanan adama jetta ver adam sevinçten takla atar,ama Ferrari kullananın arabasını al passat ver adam üzüntüden ağlar bunalıma girer

yani motora başlarken ufaktan başlaması gerekiyordu ozaman ktm 390 uçak gibi gelirdi ona ,ancak mt09 ile başlamış tadı almış artık herşey yalan gelir ona,ve içinde hep bir ukte kalır

Ros1n2
24 Mayıs 2016, 00:32
Sonu bilinen hikayeyi baştan okumak gibi sizinki :/ giriş yok! gelişme yok!

harun27
24 Mayıs 2016, 00:36
MT 25 şiddetle tavsiye ederim

mchi
24 Mayıs 2016, 00:39
motorculuk düzlükte gaz açmaktan ibaret değil.

Çok haklısın ama uçak kalkış aninda koltuğa yapıştırır ya insanı o gücü istediğin zaman kontrol edebildiğini düşün ☺ ah ah

YERUÇAĞI
24 Mayıs 2016, 00:41
dediğim gibi ukte hiç bizaman yok olmaz içinde kalır
sana mt10 gider

mchi
24 Mayıs 2016, 00:41
:) bence olmaz,çünkü 115 hp kanına girmiş bikere başka bişeyden tatmin olmaz hep aklında o kalır

mesela palio kullanan adama jetta ver adam sevinçten takla atar,ama Ferrari kullananın arabasını al passat ver adam üzüntüden ağlar bunalıma girer

yani motora başlarken ufaktan başlaması gerekiyordu ozaman ktm 390 uçak gibi gelirdi ona ,ancak mt09 ile başlamış tadı almış artık herşey yalan gelir ona,ve içinde hep bir ukte kalır

Zamanla unutulmazmı hacı ☺

OğuzÖztürk
24 Mayıs 2016, 00:47
MT 9'dan sonra sizi hiç bir şey kesmeyebilir. Siz pastanın en güzel dilimlerinden birini yemişsiniz. Tuzlular sizi kesmez artık. Bundan sonra ruhsal ve ciddi bir dengesizlikle mücadele etmek zorunda kalabilirsiniz. Bindiğiniz dalı kesmişsiniz aslında. Bence mt 9 kalmalıydı diyeceğim ama risk var. Daha azıyla artık neyi öğrenebilirsiniz ben bilemedim şimdi.

Bence biraz kendinizle başbaşa kalın. Hemen motor almayın. Şöyle biraz baştan başlamaya bakın. Gerekirse uzunca bir süre ara verin diyeceğim de muhtemelen dinlemeyeceksiniz.

mchi
24 Mayıs 2016, 00:51
MT 9'dan sonra sizi hiç bir şey kesmeyebilir. Siz pastanın en güzel dilimlerinden birini yemişsiniz. Tuzlular sizi kesmez artık. Bundan sonra ruhsal ve ciddi bir dengesizlikle mücadele etmek zorunda kalabilirsiniz. Bindiğiniz dalı kesmişsiniz aslında. Bence mt 9 kalmalıydı diyeceğim ama risk var. Daha azıyla artık neyi öğrenebilirsiniz ben bilemedim şimdi.

Bence biraz kendinizle başbaşa kalın. Hemen motor almayın. Şöyle biraz baştan başlamaya bakın. Gerekirse uzunca bir süre ara verin diyeceğim de muhtemelen dinlemeyeceksiniz.

Sezonu boşa geçir diyorsunuzda zor hocam. Kiyafetler durduğu yerde eskir ☺ öyle ya da böyle tecrübe lazım uzun yol eğitimi alabilmem için 2500km yi devirmem lazım vb.

YERUÇAĞI
24 Mayıs 2016, 01:14
Zamanla unutulmazmı hacı ☺

unutamazsın hocam öyle bir dünya yok,keşke onla başlamasaydın,

mesela bende önceden 110 hp megane vardı,sonradan onu satıp 170 hp lik tsı golf almıştım,bunu chip tuning falan yaparak 220 hp ye kadar çıkartmıştım,,böylece gücün tadını bir aldım ama almaz olaydım,,sonrasında 220 hp golfü satıp tasarruflu olsun diye Hyundai era dizel 110 hp aldım

aldım ama ilk başlarda tasarruflu diye iyi gibi geldi ama sonraları bin pişman oldum

motoru zayıf araç tasarrufludur sizi sadece biyerden biyere götürür okadar işinizi görür,kullanırken zevk alamazsınız

ancak güçlü araç kullanınca aracı kullanırken zevk alırsın bu duygu paha biçilemez,gaza yüklenince koltuğa yapışma ve hızlanma anlatılmaz yaşamak lazım

neticede fazla dayanamadım Hyundai erayı sattım gidip 160 hp scirocco aldım ve chip egzoz falan 240 hp yaptım aracı,kendime geldim

sizin olayınızda aynı, sizi küçük olan hiç bişey tatmin etmez artık bundan sonra..ya mt09 yada mt10 veya ss

shruikan
24 Mayıs 2016, 01:25
Çok haklısın ama uçak kalkış aninda koltuğa yapıştırır ya insanı o gücü istediğin zaman kontrol edebildiğini düşün ☺ ah ah

al bi ss kasa ya da naked küçük hacimli motor, bul kısa düzlüklü bol virajlı bir köy yolu, bas basabildiğin kadar. 15 beygirlik motor bile bugatti gibi hissettirir.

o yetmiyo dediğin duke 390 var bende. düz yolda hakikaten de "lan daha büyüğü olsaydı keşke" diyorum. sonra virajlı bi yola sapıyorum, adranelin gözlerimden fışkıracak düzeye geliyo, nefesim kesiliyo.

heyecan büyük hacim de değil, nerde kullandığında.

Tefoo
24 Mayıs 2016, 01:42
attan inip eşşeğe binmiş gibi oldun tabi :)

Felis Leo
24 Mayıs 2016, 09:03
Büyük küçük hangi motor üzerinde şımarırsan başın belaya girer, motoru satmakla yanlış yapmışsın, bence herkezde güçlü motor olmalı fakat efendi olmak lazım, şımarırsan ya sakat kalırsın yada .....

ZümeR
24 Mayıs 2016, 09:38
MT-7 tatminkar bir makinadır.
Güç güven dengesizliği demişsin.
Bu dünya üzerinde duyduğuna ve gördüğüne göre değil tecrübe edip deneyimine göre karar vereceksin.
Eşşeği çamura batana yol gösteren çok olur derler.

Adam XJ6F i satın almaya geldi dakka 1 makinaya çamur attı.
Dakka 2 MT-7 motor değil gitmez vs..
Neticede müşteri dfiyemedim "o eşşek kadar kıçınla göbeğinle hiçbir motor gitmez senin altında önce kendine bak" diye..
Bindinmi hiç MT7 ye ?
Yok arkadaşta var ondan biliyom.
Yanlış biliyon o zaman dedim. Hadi çıkalım yarım saat kötü dediğin motora yetiş viraj rampa farketmez..
Yemedi..

Herkesin motoru aynı ama kilo ve pilotaj farklı sonra çıkıp ondaki gidiyo bendeki gitmiyo, kendine bakıp eğiteceksin önce.

Adam 3 ay motora biniyor eli ayağı alışmadan 3-5 binde daha motorun dinamiklerine uyum sağlayamadan satıyor sonra motor yaramaz, dengesiz, güçlü vs..vs..

Yürüyün gidin az ötede oynayın hadi..

mucit
24 Mayıs 2016, 10:11
Adrenalin istiyorsaniz trafikte motosiklet kullanmayın lütfen...en azından diger insanlara zarar vermezsiniz.

Blur
24 Mayıs 2016, 10:26
Bence eğitim al hazır paran var eğitmenin yardımcıda olur motor konusunda

istanbu_gezg
24 Mayıs 2016, 11:47
mt 09 baslangıç aman gerek yok

c4gin
24 Mayıs 2016, 13:25
Bence cbf 150 gibi bir motorla eğitim al, honda güvenli sürüşü 2 yi tavsiye ederim,
o eğitimden sonra cbf 150 ile bir kaç hafta geçir sağa sola git dağa taşa git. sonrasında tarz değiştirerek 650-700 lük abs li bir enduro al derim.

Memory42
24 Mayıs 2016, 13:38
Duke 690 deneyin birde belki içinizi heycanlandırır :)

erkanzdemir
24 Mayıs 2016, 13:52
1000km civarı sürüp alışınca gaza geldiğimi farkedip satmaya ve daha ufak bir motorla tecrübelenmeye karar vermiştim.
Bu karar doğrultusunda yola devam ediniz, karlı çıkacağınız konusunda düşüncelerim net.
Ktm 390 yada eşdeğeri uygun seçim.
Sağlıcakla kalın.

mchi
24 Mayıs 2016, 17:37
MT-7 tatminkar bir makinadır.
Güç güven dengesizliği demişsin.
Bu dünya üzerinde duyduğuna ve gördüğüne göre değil tecrübe edip deneyimine göre karar vereceksin.
Eşşeği çamura batana yol gösteren çok olur derler.

Adam XJ6F i satın almaya geldi dakka 1 makinaya çamur attı.
Dakka 2 MT-7 motor değil gitmez vs..
Neticede müşteri dfiyemedim "o eşşek kadar kıçınla göbeğinle hiçbir motor gitmez senin altında önce kendine bak" diye..
Bindinmi hiç MT7 ye ?
Yok arkadaşta var ondan biliyom.
Yanlış biliyon o zaman dedim. Hadi çıkalım yarım saat kötü dediğin motora yetiş viraj rampa farketmez..
Yemedi..

Herkesin motoru aynı ama kilo ve pilotaj farklı sonra çıkıp ondaki gidiyo bendeki gitmiyo, kendine bakıp eğiteceksin önce.

Adam 3 ay motora biniyor eli ayağı alışmadan 3-5 binde daha motorun dinamiklerine uyum sağlayamadan satıyor sonra motor yaramaz, dengesiz, güçlü vs..vs..

Yürüyün gidin az ötede oynayın hadi..

Kumluk varsa gösterde orda biraz eğleniyim kardeş. Tamam her insan kendi motoruna laf edilmesin ister anlarımda niye kastın bu kadar :)

Sonuçta binmedim mt 7 ye forumdan ve etraftan gelen duyumların birleşimi güç güven oranının yetersiz oluşu. Örnek mt 9 kendi serisinde çok iyi frenaja sahip deniyorken mt7 nin o güçe karşılık gelecek kalitede frenleri yok diyenler az sayıda değildi. Bir çok insanın mt 7 ile patladığınıda duyduk belkide daha uygun fiyatlı olduğu için daha çok tecrübesiz insanın tercih etmesinden kaynaklıdır bilemem.
Her motorada binip test edecek vaktim olmadığı için İlgililerden fikir alma çabası içerisindeyim.

Hoş test etsemde ne kadar anlarım :)


Adrenalin istiyorsaniz trafikte motosiklet kullanmayın lütfen...en azından diger insanlara zarar vermezsiniz.

Riski seven bir insan değilim hocam ama hepimiz insanız sonuçta hormon salgılıyoruz dadına bakmamış olmayı dilerdim.


Bence eğitim al hazır paran var eğitmenin yardımcıda olur motor konusunda

Eğitim alıyorum ve almayada devam edeceğim teşekkürler.


mt 09 baslangıç aman gerek yok

Öylemiş :)


Bence cbf 150 gibi bir motorla eğitim al, honda güvenli sürüşü 2 yi tavsiye ederim,
o eğitimden sonra cbf 150 ile bir kaç hafta geçir sağa sola git dağa taşa git. sonrasında tarz değiştirerek 650-700 lük abs li bir enduro al derim.

cbf 150 zor hocam hali hazırda eğitim almaktayım.


Duke 690 deneyin birde belki içinizi heycanlandırır :)

Heyecanlandırır eminim ama 690da çok riskli alet hocam


1000km civarı sürüp alışınca gaza geldiğimi farkedip satmaya ve daha ufak bir motorla tecrübelenmeye karar vermiştim.
Bu karar doğrultusunda yola devam ediniz, karlı çıkacağınız konusunda düşüncelerim net.
Ktm 390 yada eşdeğeri uygun seçim.
Sağlıcakla kalın.

Teşekkürler yorum için öyle olacak gibi duruyor şimdilik.

Fevzican56
24 Mayıs 2016, 17:59
250'lik bir makineyi 1000 km kadar zevk almadan kullanın sonra 390a geçin hafıza mt9u unutacaktır 250likten sonra hızlı gelecktir.

YERUÇAĞI
24 Mayıs 2016, 19:38
unutmaz ve unutamaz,ne kadar zamanda geçse o beyninin bir tarafında yazılı durur silemezsin,,,neticede balıklar 15 saniyeden öncesini hatırlamazmış,e insanda balık olmadığına göre mt09 performansı ölene kadar hafızada kazınmış olarak kalır

insanın aklında hep en iyisi kalırmış,mesela şampiyonalarda hep birinciler hatırlanır,2 ci 3cü yü kimse hatırlamaz

onu unutması için daha iyisi yani mt10 lazım

actros1
24 Mayıs 2016, 19:56
al bi pulsar keyfine bak...

CrazyBullet
24 Mayıs 2016, 20:50
Mt09 aklında kaldiysa yine onu al, yok tehlikeli diyorsan ktm de devam et. İster 1000 lik racing al ister 50lik monkey bike ama gereksiz konu açma.

mchi
24 Mayıs 2016, 20:56
Mt09 aklında kaldiysa yine onu al, yok tehlikeli diyorsan ktm de devam et. İster 1000 lik racing al ister 50lik monkey bike ama gereksiz konu açma.

Gereklilik kurallarının linkini verirmisin atarlı arkadaşım.

velizrsln
24 Mayıs 2016, 21:07
mt7 nin mt9 dan neden daha tehlikeli olduğunu düşünüyorsun anlamadım

KaskReis
24 Mayıs 2016, 21:15
Hocam bende şimdi birşey demeye korkuyorum :) tecrübeniz ne düzeyde bilmediğim için, aslında bir bakıma apaçilik yapmadan düzgünce sürerseniz sıkıntı olmayabiliyor.15 yaşında 1200 lük motora binen bir tanıdığım var.Ama kaza da beklenen birşey değil bir anda kontrolu kaybediyorsunuz ve ne yapsanız fayda etmiyor.Küçükken bisikletle apaçilik yaparken ;) birkaç kazam var bir iki sıyrıkla atlatılmış ordan biliyorum.Yani şimdi duke 390 tatmin etmemiş rc 390 abs desem biraz riskli gaz tepkileri falan yani.Bence önce rc250 abs (1000-2500)km arası yapın.Sonra da rc 390abs ye geçin bence cc arttığı için zevk geri gelecektir yavaş yavaş.Sonra 600 lük bir motora ve en sonda ister mt 09 ister mt 10 ne isterseniz yürürsünüz...

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:12 ----------


mt7 nin mt9 dan neden daha tehlikeli olduğunu düşünüyorsun anlamadım

Hocam diyorki forumlarda okuduğuna göre mt 07 nin frenleri o güce yeterli gelmiyormuş...

mchi
24 Mayıs 2016, 21:21
Hocam bende şimdi birşey demeye korkuyorum :) tecrübeniz ne düzeyde bilmediğim için, aslında bir bakıma apaçilik yapmadan düzgünce sürerseniz sıkıntı olmayabiliyor.15 yaşında 1200 lük motora binen bir tanıdığım var.Ama kaza da beklenen birşey değil bir anda kontrolu kaybediyorsunuz ve ne yapsanız fayda etmiyor.Küçükken bisikletle apaçilik yaparken ;) birkaç kazam var bir iki sıyrıkla atlatılmış ordan biliyorum.Yani şimdi duke 390 tatmin etmemiş rc 390 abs desem biraz riskli gaz tepkileri falan yani.Bence önce rc250 abs (1000-2500)km arası yapın.Sonra da rc 390abs ye geçin bence cc arttığı için zevk geri gelecektir yavaş yavaş.Sonra 600 lük bir motora ve en sonda ister mt 09 ister mt 10 ne isterseniz yürürsünüz...

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:12 ----------



Hocam diyorki forumlarda okuduğuna göre mt 07 nin frenleri o güce yeterli gelmiyormuş...

Fikir için teşekkürler hocam, ss tip sevmemekle birlikte rc ile düke arasında fark olduğunu bilmiyordum.

velizrsln
24 Mayıs 2016, 21:27
Hocam diyorki forumlarda okuduğuna göre mt 07 nin frenleri o güce yeterli gelmiyormuş...

frenleri hemen hemen aynı gibi ikisinin arka freni aynı, önlerde 10mm küçük ikiside aynı yani neden öyle diyorki onlar başka motora kıyasla diyordur mt9 a göre aynı

KaskReis
24 Mayıs 2016, 21:27
Fikir için teşekkürler hocam, ss tip sevmemekle birlikte rc ile düke arasında fark olduğunu bilmiyordum.

Motor blokları aynı hocam ama tip farkı var.Ss kasayı tatmin etsin diye söylemiştim ama :) o zaman rc 390 abs gidebilir size ama keyif almasına birşey diyemem.

omerbguclu
24 Mayıs 2016, 21:29
mt09 un üstüne söylediklerine binerse,motordan soğur adam

sen adama ferrariden in jetta,ya bin diyosun
Dogana kartala binenler napsin :facepalm:

Nathan
24 Mayıs 2016, 21:58
Selamlar,

Gayet mantıklı kararınız için sizi tebrik ederim öncelikle.

MT07 ustaların incelemeleryle ve gördüğü taleple kendini tüm dünyaya ispatlamış bir motosiklet. Bence adaylar arasında olmalı. Ama ileride...

Madem akil bir adım atmışsınız. O zaman bunu tamamlayın ve 390 cc üzerine çıkmayın. Bana göre bir süre MT09 kullanmış olmanız deneyim kazanım sürecini daha yüksek cc den başlatabilirsiniz anlamına gelmiyor. Bu forumdaki herkes değil mt09 mt10 da r1 de kullanır. Önemli olan fren yapmayı öğrenmek, trafikte her türlü riski öngörebilmek, öngörülemeyen risklerden nasıl kaçabileceğini öğrenmek, viraj almak vs vs.

1000 km mt09 sürdünüz diye mt07 yle tüm bunları çok iyi öğrenebilirsiniz anlamına gelmiyor. Mt07 den devam etçekseydiniz mt9 u satmayadabilirdiniz bence.

Mt07 burada bir örnek... 250-390 bir süre çok iyi olacaktır.

Hayırlısı olmasını dilerim.

baba akü yok
24 Mayıs 2016, 22:19
ya ne anlatıyosun kardesim sen
madem mt 9 la baslicak cesaretin var neyin pesindesin basla git gelip burda hava mı yapıyosun ne yapıyosun mt 9 la basladım da mt25 e gectim de nası olur de falan filen.bize ne yapıyosan yap neyin pesindesin ben de de para var r1 95 bin tl baslayabilirim onunla eeee gelip r1 le basladım arkadaslar yardımmmmmmm mı dicem ne bu hal tavır arkadasım zeka problemin mi var herkesin soyledigi genel sey dusuk cc lerle baslayıp yukseltin iste bunun nesini anlamadın da soruyosun

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:07 ----------

napiim dizimii anasayfaya r1 le basladım ardıından r6 ya gectim 1000 rr aldım acemiyim yardım pls diye konulara mı gecelim bizde ....

YERUÇAĞI
24 Mayıs 2016, 22:19
Dogana kartala binenler napsin :facepalm:

onlara koymaz çünkü doğan kullanıyor,eğer jettadan doğana düşerse ozaman ağlar

hisvarlar
24 Mayıs 2016, 22:21
Düzlükte motor çekmiyor demekle bu motor bana küçük geliyor demek olmaz. Orta halli bir sürücünün peşinden riva-şile-ağva-darlık yolunda gidiniz. Sizde mt-2000cc bile olsa önünüzdeki adam 250cc ile sizi o yolda kayıp edebilir. Herşey güç demek değil.

baba akü yok
24 Mayıs 2016, 22:25
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/165104-r1-ile-basladim-napiimmm-yardim-plsss.html

hasmet
24 Mayıs 2016, 22:48
Gayet güzel bir konu. İlk motorum 600cc cruiser'di. Ikinci motorum 900cc naked, sonra 1000cc, şimdi 1300cc. 25'imde başladığım ve az çok aklı başında biri olduğum için hayattayım sanırım.

Açık konuşayım, şu an çok özel bir yönü olmadığı müddetçe herhangi bir 600cc motora bineceğime arabama binerim daha iyi. Çünkü o daha zevkli. MT-7 sevenler kusura bakmasın. Mutlaka çok güzeldir. Ama herşey göreceli.

Biri sormuş, motorsiklet niye bu kadar tehlikeli diye. Araba da tehlikeli. Sadece insanı tehlikeye sokacak kudrette bir arabaya binmedik çoğumuz. 500 beygirlik arabada stability controlu kapatıp viraj almak ta aynı motorsiklet gibi konsantrasyon ve hesap kitap işi... Paul Walker Civic kullaniyor olsaydı ölmezdi.

YERUÇAĞI
24 Mayıs 2016, 22:48
Düzlükte motor çekmiyor demekle bu motor bana küçük geliyor demek olmaz. Orta halli bir sürücünün peşinden riva-şile-ağva-darlık yolunda gidiniz. Sizde mt-2000cc bile olsa önünüzdeki adam 250cc ile sizi o yolda kayıp edebilir. Herşey güç demek değil.


üstad kusura bakma ama millet daha hızlı ve seri olmak için boşuna 700-1000 lik motorlara milyarlar veriyor ozaman

yada ferrariye, Porsche,a boşuna 600-700 binlira veriyolar,al bir linea hepsini ekersin yani öylemi oluyor

aşağıdaki gibi


https://www.youtube.com/watch?v=USmunMKaN4U