PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : SIFIR PULSAR 200NS Mİ REGAL RAPTOR DAYTONA 250 5000KM Mİ ?



Thermosifon
21 Mayıs 2016, 08:56
Arkadaşlar uzun süredir içimde yatan chopper aşkı yeniden alevlenmeye başladı.5000 KM 2014 Model daytona 250 mi yoksa sıfır PULSAR 200 NS mi çok kararsız kaldım.Bajaj servis ağı olarak sanki daha ağır basıyor regal için pek bilgim yok hangisinin servisi daha iyi parçası daha uygun ?

rebel_punto
21 Mayıs 2016, 09:02
Çapır düşünüyorsan Çapır al. Pulsar kaliteli motor ama Çapır değil.

Thermosifon
21 Mayıs 2016, 09:09
Çapır düşünüyorsan Çapır al. Pulsar kaliteli motor ama Çapır değil.

Orası tabi ki öyle ancak beni tek düşündüren servis ağı ve yedek parça kısmı bu da benim ikisi arasın da çok düşünmeme neden oluyor.

sezgingulmez
21 Mayıs 2016, 09:33
Farkli siniflari karsilastirma yapiyorsun mudur. Bize desen ki r25 mi cbr250r mi insanlar cevap versin. Cunku ayni sinifin iki farkli makinesi. Ama daytona neree pulsar nere.

istanbu_gezg
21 Mayıs 2016, 09:52
öne tarzını belirle çapır ile 160 a çıkamazsın pulsar ile çıkabilirsin birine oturursun birine yaslanırsın gibi düşün

Thermosifon
21 Mayıs 2016, 10:09
Evet farklı tarzlar çok haklısınız ancak beni bu iki tarz arasında düşündüren tek şey birinin sıfırını alıp rodajını kendim yaparken servis ağının zengin olması,diğeri ise 2.el ve servis ağının düşük oluşu. Raptor kullanan arkadaşlardan özellikle bekliyorum yorum çünkü tarzım zaten chopper.

andacicbe
21 Mayıs 2016, 11:07
bu tarz düşünceler çoğu cruiser isteyen insanda var bence bunun sebebide maddi durumlar, motorların fiyatları, belli bi sınıftaki motor yetersizliği gibi şeyler benim fikrim taş çatlasın 1 sene biner satarım dersen al regal yok 1 seneden fazla binerim dersen pulsar al, regallerin parçalarının çok pahalı olduğunu okumuştum forumlarda çinliye göre, kalite aynı kalıp fiyat arttığı söyleniyordu benimde hayalim cruiser bir motordu bi aralar fakat niyeyse hiç regallere bakmadım bile sadece acaba dedim bi ara, niyeyse alsam 1 seneye kalmaz dökülecekmiş gibi geliyor bana öyle bi hissi var benim için yerinde olsam illa çinli cruiser bakıyorum dersen Lifan lf250-b bak hem 0'ıda var yanılmıyorsam neredeyse pulsar fiyatına

sonofcrow
22 Mayıs 2016, 04:32
İllada bir cruiser istiyorsan Regal önermem elinde patlar başkada birşey söylemeye gerek yok fakat uygun fiyatlı nıspeten daha kaliteli ve güvenilir bir cruiser istersen Küba superlight 200 önerebilirim ha ben v twin motor isterim daha oturaklı daha sağlam bişey isterim dersen ozaman bütçeyi bi tık arttırıp hyosung gv 250 bak derim ha ben senin yerinde olsam şuan 250 cc ikinci el eski Japon'lara (Virago 250,Dragstar 250 gibi) bakıyor olurdum tabiki temizini bulmak için😄😄

natila
22 Mayıs 2016, 07:42
tabii tabii al bitane hyosung, servis ve yedek parça araki bulabilirsin... 10 küsür yaşında japon 250 lik çapır al da sağlam çıksın... kardeşim çapır istiyorsan 250 lik ,gidip alacaksın daelim daystar 250, on numara... ha ikisinden birini alacağım diyorsan düşünmeden bajaj derim hint, çinden bir gömlek üstün servis ve yedek parça fiyatları da on numara... ilerde güzel büyük cc yeni bir çapır alırsın içindeki ateş sönmez ve para yaparsan... sevgiler saygılar...

Felis Leo
22 Mayıs 2016, 10:13
Bir kere 10-15 yaşında eski motora para vermek akıl işi değildir, markası hiç farketmez, ben chopper kulubündeyim, etrafımda bir sürü 2004-2005 dragstar, vn900 var, 3 gün yol gidiyorlarsa 13 gün tamirde yatıyor bunlar parçalarıda çok pahalı. o yüzden sıfır motor veya en fazla 5 yaşında motorlara bak km ye aldanma.
Regal, 250cc ama 150cc motor kadar hız yapar ,youtube de videolar var.Ama şekil çok güzel bence spider en güzeli.Arkada amortisör yok. Ama illa regal alacaksan 150cc olanını tavsiye ederim 3-5000km de olanını 4000tl ye alırsın hemde amortisörleri var. Daelim,regal, hyosung, bajaj tvs ıvır zıvır motorlara para verilmez, paran az ise düşük cc kaliteli motor al hem sonra ikinci elide kolay satarsın. Hele çinli motora kalkıp sıfırına 10000tl para vermek çok komik, regal 300cc ye 16000 istiyorlar resmen uçmuş adamlar, o paraya inazuma, r25 alınıyor.

avici
22 Mayıs 2016, 11:22
Bu elinde patlar, 1 sene binersen regal diyenler neye dayanarak söylüyor bunu? Motorun üstüne oturmuşluğun sürmüşlüğün varmı? Herhangi elinde kalan birini tanımışlığın varmı?

Motoru bile olmayan adamlar sağdan soldan, altın kaplama abisinden duyduklarını burada satıyor ya bitiyorum.

Grubumuzda regal kullanan yaklaşık 6 kişi var, bir tanesinin motoru 4 senedir kendisinde ve 40 binde(spyder). Diğerleri 1 senedir kendilerinde ve hiçbirinde dökülme söz konusu bile değil. Çinliler içinde hyosungla birlikte en kaliteli makina bunlardır, en iyi sesi regal verir çinlilerde. Parça sıkıntısı diye bir şey yok her parçasını bulduk biz 1 gün içinde, çok büyük bir sorun olmadıkça her orta karar her usta regale bakabilir. Büyük sorunlar için dikilitaştaki ali usta bu motorun türkiyedeki en iyi ustası. Parçası biraz pahalıdır diğerlerine göre ancak bir japon kadar değil. Mesela vites,fren pedalı ve ayaklıklar toplam 1500 lira gibi bir rakam, en ufak yana yatmada kırılıyorlar. Diğer parçaları bu kadar pahalı değil, zaten buda regalin bir politikası en çok kırılan parça olduğu için. Koruma demiri koyarsan bunun önünede geçmiş olursun. Onun dışında 2000 kmlik turlara sadece çay sigara molası vererek banamısın demeden gider, yolda bırakmaz, malzeme kalitesi iyi bir motordur.

yürekçe
22 Mayıs 2016, 11:36
Az önce de oteki başlığa yazdım. Hyosung al, Gv 250..
Bu arada servise inanmayın, guvenmeyin. Ustaniza güvenin. Hemen hemen hiç bir parça garantiye sokulmaz bu Çinli ve korelilerde.
Hayalini yasa, sonra zaten cruisera binmez, sonra naked sonra doğal olarak endurocu olursun.
Yaşaman gereken süreç bu..
Zamanla pisecegiz ;)

Hakkında hayirlisi

Crixa
22 Mayıs 2016, 11:47
Regal kendini ıspatlamış bir marka güzel bir cruizer düşünmeden alabilirsin

yürekçe
22 Mayıs 2016, 11:50
Bu elinde patlar, 1 sene binersen regal diyenler neye dayanarak söylüyor bunu? Motorun üstüne oturmuşluğun sürmüşlüğün varmı? Herhangi elinde kalan birini tanımışlığın varmı?

Motoru bile olmayan adamlar sağdan soldan, altın kaplama abisinden duyduklarını burada satıyor ya bitiyorum.

Grubumuzda regal kullanan yaklaşık 6 kişi var, bir tanesinin motoru 4 senedir kendisinde ve 40 binde(spyder). Diğerleri 1 senedir kendilerinde ve hiçbirinde dökülme söz konusu bile değil. Çinliler içinde hyosungla birlikte en kaliteli makina bunlardır, en iyi sesi regal verir çinlilerde. Parça sıkıntısı diye bir şey yok her parçasını bulduk biz 1 gün içinde, çok büyük bir sorun olmadıkça her orta karar her usta regale bakabilir. Büyük sorunlar için dikilitaştaki ali usta bu motorun türkiyedeki en iyi ustası. Parçası biraz pahalıdır diğerlerine göre ancak bir japon kadar değil. Mesela vites,fren pedalı ve ayaklıklar toplam 1500 lira gibi bir rakam, en ufak yana yatmada kırılıyorlar. Diğer parçaları bu kadar pahalı değil, zaten buda regalin bir politikası en çok kırılan parça olduğu için. Koruma demiri koyarsan bunun önünede geçmiş olursun. Onun dışında 2000 kmlik turlara sadece çay sigara molası vererek banamısın demeden gider, yolda bırakmaz, malzeme kalitesi iyi bir motordur.

Fazlaca fanatikce..
Regalin de selesine oturdum, mct nin de superlightin da, volussia da, midnight da, dragstar da...
En iyi sesi dragstar mi veriyor gerçekten? Neye göre?
Regalin sıralı ikili, hyo V ikili...
Dünya geneline son dönem dahil, intruder, virago 5.35 dahil ( savage 6.50 ve n 500' u saymazsak. Onlar denenmiş tek silindirlerin ekolünün sonu ) hemen tüm cruiser makinalar V çift dır.
Gezi motoru olduklarından, düşük devir yüksek tork üretim gereklidir.
Gerçi gördüğüm ve bizzat kullandığım iki model magna750 ve hyosung Gv 250 ve 650 yüksek devirli iki motordur. Hyo Gv 250 12.000 devirlerde geziyor ;)
Lakin buna rağmen yakıtı dusuk ve alt devirlerde canlı... silindir başına diğerleri 4 hyolar 8 valfle çalıştığından olabilir.
Ayrica, regal kötüdür demiyorum; lakin tek taraflı bir incelemedir diyorum.
Güç olarak da regal 19hp civariydi sanırım, Gv 250 ise 29hp.. tork oranları aklımda değil.
Haaa, regalin radyatorunde iki minik pervane var.. o hyoda yok :)))

Tekeriniz düz bassin...

Arenli
22 Mayıs 2016, 12:17
Eğer motora binip gezmek istiyorsan arada süratde yaparım diyorsan Pulsar al. Derdin hava atmaksa Daytona al giyersin deri ceket nazi kask açarsın egsozu caddelerde hava atarsın. Daytona aşkdır ama kısa sürer. Regal iyi motordur. Parçası boldur. Performans dersen kısa sürede yetmeyecektir. İllaki çapır olsun dersen GV 250 çok iyidir. Parça marça hikaye. Eğer internetten alışveriş yapabiliyorsan bulamayacağın parçası yok.

eymen42
22 Mayıs 2016, 15:02
ikiside farklı tarz makınalar ama bence pulsar yınede son karar senın

avici
22 Mayıs 2016, 15:17
Fazlaca fanatikce..
Regalin de selesine oturdum, mct nin de superlightin da, volussia da, midnight da, dragstar da...
En iyi sesi dragstar mi veriyor gerçekten? Neye göre?
Regalin sıralı ikili, hyo V ikili...
Dünya geneline son dönem dahil, intruder, virago 5.35 dahil ( savage 6.50 ve n 500' u saymazsak. Onlar denenmiş tek silindirlerin ekolünün sonu ) hemen tüm cruiser makinalar V çift dır.
Gezi motoru olduklarından, düşük devir yüksek tork üretim gereklidir.
Gerçi gördüğüm ve bizzat kullandığım iki model magna750 ve hyosung Gv 250 ve 650 yüksek devirli iki motordur. Hyo Gv 250 12.000 devirlerde geziyor ;)
Lakin buna rağmen yakıtı dusuk ve alt devirlerde canlı... silindir başına diğerleri 4 hyolar 8 valfle çalıştığından olabilir.
Ayrica, regal kötüdür demiyorum; lakin tek taraflı bir incelemedir diyorum.
Güç olarak da regal 19hp civariydi sanırım, Gv 250 ise 29hp.. tork oranları aklımda değil.
Haaa, regalin radyatorunde iki minik pervane var.. o hyoda yok :)))

Tekeriniz düz bassin...

Dayıcım ne diyosun sen allasen ya?

Hyonun motoru v olsa ne olur, chopper motoru bile değil yüksek devir çevirdiğini kendin söylüyosun? Chopper düşük devirde çalışır bi kere. Gt250r ile aynı motor var üstünde.

Ben kıyaslama falan yapmadım ayrıca, regale yapılan haksız eleştriye insanları yanlış yönlendirmemek adına cevap verdim. Regal bile kullanmıyorum.

nvrmnd
22 Mayıs 2016, 15:22
daytona 350 kullandım bir süre... regal raptor ların turkiye piyasasında kaybettigi tek unsur markasının "regal" olması bence... onun dısında kullanan herkes genel anlamda memnundur. ben de memnundum motosikletimden..
ölü sezonda ufak bir zararla 1-2 hafta icinde satmıstım motorumu... piyasası yok diyenler ya da gercekten kötü motor diyenleri cok dinlememek lazım..
ama evet fiyatı bence de suan cok pahalı...

gönlünde cruiser varsa dusunmeden alablirsin bence...

Ms_TunC
22 Mayıs 2016, 15:25
Pulsarla Avenger arasında kal bence, Pulsar al daha mantıklı. İstanbulda bajaj servisleri ile alakalı sorun zaten olmaz. Ben mondialden sonra bajaj kullanmaya başladım. Servis konusunda devlet hastanesinden çıkıp özel hastaneye gitmiş gibi falan hissettim.

babaydar
22 Mayıs 2016, 15:33
Bence cruiser/chopper bi motor 250cc kullanılmaz. Daha büyük ccli olmalıki torku olsun, otobanda biraz daha açacak gazınız olsun. 250cc bir R25 için ideal ve tad veriyor ama chopper/cruiserlarda hantal kalır bence.