PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Mantık hatası yardım edin :D



alperk11
17 Mayıs 2016, 19:22
beyler şimdi anlamadığım Ktm Duke 125 130 km hız yaparken bi honda msx 125 neden 110 km hızda takılı kalıyor kasanın daha hafif olmasına rağmen :(

Draconian
17 Mayıs 2016, 19:30
Allah'ın hikmeti işte hocam çok kurcalama sen bunları.

snappy x
17 Mayıs 2016, 19:38
honda hayat onda bilen bilir yer uçaa:cat:

Kuzeyli57
17 Mayıs 2016, 19:43
beyler şimdi anlamadığım Ktm Duke 125 130 km hız yaparken bi honda msx 125 neden 110 km hızda takılı kalıyor kasanın daha hafif olmasına rağmen :(

Kesinlikle ikisinin de fabrika çıkışında hata vardır hocam
125lik motor 125 km hız yapar
250lik 600lük 1000likte de bu olay böyle olmalı bence
:)

okan kükner
17 Mayıs 2016, 19:46
duke üne takma böyle seyleri.

CrazyBullet
17 Mayıs 2016, 19:51
Dalga geçmeyin beyler, adam doğru düzgün bir soru sormuş. Kardeşim Japonların hepsinin ortak sorunu bu, 100den sonra motor sisiyor.

ehil
17 Mayıs 2016, 20:09
9,8 ps 4 vites ≠ 15 ps 6 vites

Samet Ağır
17 Mayıs 2016, 20:19
duke üne takma böyle seyleri.

Hakikaten süperdi....:pl:

babaydar
17 Mayıs 2016, 20:32
duke üne takma böyle seyleri. hahahaha :D :D

127
17 Mayıs 2016, 20:52
Duke 125 o kadar yapamıyor dostum 115 filan son hızı. 200 lük 135 yapıyor, 250 lik 160, 390 lık 185 yapıyor. İş çok farklı aslında burda. Bu mantıkla bakarsak 250 cc lik R25 190 ı görüyor 44 beygirlik 390 Duke 190 göremiyor. İşler çok farklı aslında.

Berkec.
17 Mayıs 2016, 21:05
Bu markaların farkları işte Honda motoru az yaktırmayı önemsediği için fazla devir çevirmeden de gidebilicek şekilde motor tasarlar o yüzden az yakar ama buna karşılık da fazla yakmaz KTM öyle değil KTM nin önceliği tek silindir olup iyi gitmesi bu yüzden motoru fazla devir çeviricek şekilde tasarlar seçim yapmak da kullanıcıya düşüyo farklar böyle seçim sizde yalnız Honda dışındaki markalar da ona göre para alıyo :D

bpak
17 Mayıs 2016, 21:09
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/535275_677771655698312_9025227598898952533_n.jpg?o h=7fe15c8418141bb0d0933cb5e801dbf4&oe=57D4E6CB

SAZMAN
17 Mayıs 2016, 21:44
Son zamanlardaki en büyük eğlence bu forum oldu benim için. Evde millet survivor izliyor. Ben forum okurken bir kahkaha koparıyorum ne oldu diyorlar, anlatsam anlamayacaklar neyse.

Kardeş devir dişlileri şanzuman, motor krank açısı vsvs hepsi farklı. Honda pgmfi motor diye yaz görürsün.
Dövmeyin çocuğu kardeşim sinirlenmiş duke tokatlayınca işte.

okan kömür
17 Mayıs 2016, 22:43
Grom 107 de kaldı eğilsem 110 olurmuydu bilmemde sonucta motorun üstünde saçma sapan hareketler yapmadan 107 gördüm grom için 107 km çok fazla bence

KaskReis
17 Mayıs 2016, 23:12
Hadi trollemeyeyim :) hocam şimdi mesela mt 07 ye bakın 700cc son hızı 200 civarı,r6 ya bakın 600cc son hızı 299, yani kimi motor tork için kimi motor hız için ,kimi motor da dayanıklılık için yapılır cc muhabbeti değil yani bu

telike
18 Mayıs 2016, 00:04
Hadi trollemeyeyim :) hocam şimdi mesela mt 07 ye bakın 700cc son hızı 200 civarı,r6 ya bakın 600cc son hızı 299, yani kimi motor tork için kimi motor hız için ,kimi motor da dayanıklılık için yapılır cc muhabbeti değil yani bu

R6 299? Hay maşallah. R6,5 :D

Msx bende stok haldeyken 133-115 yapıyordu üstünde maymunlum yapmadan. Rampa aşağo 119-120 civarı. Zaten sehpada 127 yapıyor. Haaaaaa birazzıcık makinayı yükledim(bilen arkadaşlar var) 125cc big bore yapmadan. son hız denemedim ama 2. Vites sonu 87 yapıyordu. Şimdi arkadaşımızın dediği gibi hangisi ne amaçla üretiliyor? Teknolojisi ne?

beko12345
18 Mayıs 2016, 00:15
Ozaman V-stromdada mantık hatası var; şöyleki :mrgreen:

Bak sen terbiyesize koca 650 cc V-strom, gel fazer600 den tokat ye r6 dan tokat ye 600rr dan tokat ye. Bune laaaaaaaan hanii 50 cc im. Niye tokatlıyor bunlar beniii:pale: oysaki 50cc fazlam var.


Sanırım vstromdaki fazladan 50 cc ağırlık yapmış ondan tokatlıyor bunlar beni. Buldum ben :thumleft:

CrazyBullet
18 Mayıs 2016, 00:16
Hondada krank mili yatağı dislisinin strox revizyon sistemi 1:56 oranında sıkıştırılmış, KTM'de ise aynı oran 56:1 bu durumda Honda az benzin tüketimiyle öne çıkıyor, KTM ise hızlı gidiyor. Yani az tüketmek için Honda max hizdan odun vermiş. Hondanin strox çapını arttırıp piston dislisini değiştirir ve boğazdan akrep takarsaniz 150 km ye kadar rahat çıkar o motor.

mustafa42121
18 Mayıs 2016, 00:32
Mantik yok sistem var.

COQ
18 Mayıs 2016, 00:38
Hondada krank mili yatağı dislisinin strox revizyon sistemi 1:56 oranında sıkıştırılmış, KTM'de ise aynı oran 56:1 bu durumda Honda az benzin tüketimiyle öne çıkıyor, KTM ise hızlı gidiyor. Yani az tüketmek için Honda max hizdan odun vermiş. Hondanin strox çapını arttırıp piston dislisini değiştirir ve boğazdan akrep takarsaniz 150 km ye kadar rahat çıkar o motor.

*Krank mili yatağı dişlisi

*Bu dişlinin strox revizyon sistemi

*Bu revizyon sistemini 1:56 oranında sıkıştırma

*Strox çapı

*Piston dişlisi

Bir tek egzoz rulmanı eksik kalmış:):):)

Yine de 299 yapan R6'yı daha çok beğendim.
:)

ByYlmzZz
18 Mayıs 2016, 00:41
Kesinlikle ikisinin de fabrika çıkışında hata vardır hocam
125lik motor 125 km hız yapar
250lik 600lük 1000likte de bu olay böyle olmalı bence
:)

250'lik 250 km/h
600'lük 600 km/h
1000'Lik 1000 km/h

doğru orantı

berkcigdem
18 Mayıs 2016, 12:54
duke üne takma böyle seyleri.

hahhahahhha sesli güldüm !!!

nines
18 Mayıs 2016, 12:58
araba gibi düşün her 1.6 arabanın son hızı aynımı?

MeehMT
18 Mayıs 2016, 13:45
9,8 ps 4 vites ≠ 15 ps 6 vites

Tesbit net ! boş yapmayın :D :P