PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bajaj Avenger Street 150 Test Etkinliği - Oktay Motor 8 Mayıs Pazar İstanbul



admin
06 Mayıs 2016, 11:54
Bajaj'ın yeni modeli Avenger 150 bu pazar Bajaj İstanbul bayii Oktay Motor'da test sürüşüne açılıyor. Avenger 150 modelini merak edenler ve test etmek isteyen herkes bu etkinliğe katılabilir.

http://imageshack.com/a/img921/4097/4Q7Hzm.jpg

http://imageshack.com/a/img924/2849/JdWsej.jpg

OKTAY MOTOR SERVİS & SHOWROOM

Adres : Ziyagökalp Mahallesi Bedrettin Dalan Bulvarı İşbatı Ticaret Merkezi No: 1 / 50 Başakşehir / İstanbul
Harita (https://maps.google.com/maps?ll=41.070292,28.816444&z=15&t=h&hl=tr&gl=US&mapclient=embed&cid=16469652709296998792)

Red_Whiskers
06 Mayıs 2016, 12:13
220 cc olanı ülkemize gelseydi almaya çok niyetliydim malesef 150 cc olanı geldi.

wing41
06 Mayıs 2016, 13:54
150 cc :farao:

Ertugyigit
06 Mayıs 2016, 14:41
Almayın beyler çöp bir motor

larnon
06 Mayıs 2016, 14:45
Bunda da akü sorunu çıkarsa yolda kalırsınız, ayak marşı yok.

faster57
06 Mayıs 2016, 16:37
Selamlar AVENGER MODELİNİ tanımadan görmeden yorum yapan arkadaşlarımız var, varsayımlar var, sizlere yakından AVENGER 150 modelini tanıyıp incelemenizi ve sürüş deneyimi yapmanızı ve birlikte yorum yapmamızı arzu ediyorum. 14,5 ps gücün avenger modelindeki performans ve sürüş keyfine eminim şaşıracaksınız. Sele rahatlığı, oturuş pozisyonu, mükemmel denge, uzun vites aralıgı, sakin vites geçişleri ve daha fazlasını yakından tanırsanız eminim çok seveceksiniz. 6800 tl satışa sunulmuştur PAZAR GÜNÜ OKTAY MOTORDA buluşmak dileğiyle...

Hubalahubhub
06 Mayıs 2016, 16:46
6800 TL çokmuş ama motoru canlı görmekte fayda var belki fikrim değişir.

nivu41
06 Mayıs 2016, 17:31
arkadaşım 6.800 tl çok diyorsunuzda bajaj da kendi çapında kendini kanıtlamış bir marka bence normaldir fiyatı benim şahsi ğörüşüm incelemen denemeden fiyatı yüksek demek olmaz.

Mengu16
06 Mayıs 2016, 17:56
6800 lira çoktur ama benane

GP500-1st
06 Mayıs 2016, 18:28
220 cc olanı ülkemize gelseydi almaya çok niyetliydim malesef 150 cc olanı geldi.

Fuarda yetkililerin neredeyse kafasını ütüledik. ekrem bey değilde yine yaşça en az 45 olan bi yetkili abi:) vardı. Gayet saygılı ilgili biriydi ama keçi gibi bize 150 cc nin yeterli olduğunu biz 220cc niye gelmez Honda yamaha 125-150cc millet farklılık arıyor dedikçe 150cc nin üstün performansı konusunda inat etti:) Kurye geldi yanıma 2 tane onlarda 220cc diye tutturdu. Talep geldiğinin son derece farkındalar yani

Bu şu gelirse Honda nc750 yi satamaz tarzı bir hesap güdüyorlar kendi kafalarınca belli...

Bu arada oktay motor bayi ve servis olarak iyidir:cat:

Green Arrow
06 Mayıs 2016, 18:44
Fuarda yetkililerin neredeyse kafasını ütüledik. ekrem bey değilde yine yaşça en az 45 olan bi yetkili abi:) vardı. Gayet saygılı ilgili biriydi ama keçi gibi bize 150 cc nin yeterli olduğunu biz 220cc niye gelmez Honda yamaha 125-150cc millet farklılık arıyor dedikçe 150cc nin üstün performansı konusunda inat etti:) Kurye geldi yanıma 2 tane onlarda 220cc diye tutturdu. Talep geldiğinin son derece farkındalar yani

Bu şu gelirse Honda nc750 yi satamaz tarzı bir hesap güdüyorlar kendi kafalarınca belli...

Bu arada oktay motor bayi ve servis olarak iyidir:cat:

220cc emisyon ve bazı durumlardan ötürü Avrupa için elverişli olmayabilir. Böyle olunca da yapacak birşeyleri kalmıyor. TVS'de zamanında rtr konusunda kendi anavatanında farklı alternatifleri hatta ABS'li modeli varken emisyon yüzünden getiremedi. Bir çok marka için aynı durum geçerli...

larnon
06 Mayıs 2016, 19:03
220cc emisyon ve bazı durumlardan ötürü Avrupa için elverişli olmayabilir. Böyle olunca da yapacak birşeyleri kalmıyor. TVS'de zamanında rtr konusunda kendi anavatanında farklı alternatifleri hatta ABS'li modeli varken emisyon yüzünden getiremedi. Bir çok marka için aynı durum geçerli...

Bajaj Avrupa'da motosiklet satabiliyor muymuş?

Red_Whiskers
06 Mayıs 2016, 19:39
Hero 223 cc motosiklet getirdi , bajajinda Hero kadar mühendisliği olduğunu dusunuyorum keske bu durumu çözüp Hero gibi 150-250 cc aralığına güzel bir alternatif olarak girebilseydi ;)

Mondial küçük cc de enduro açığını gördü ve Çinli olmasına rağmen 250 cc endurosuyla güzel bir satış rakamına ulaştı

Hero karizma r 223 cc 19.5 bg buyuk boyutlara sahip bur motosiklet getirerek küçük comunter segmentine alternatif getirdi.

Keşke Bajaj da küçük cc li chopper crusier açığını 220 cc lık versiyonuyla görseydi ;)

harung
06 Mayıs 2016, 20:01
Oktay motor Oktay abi bir numaradir bu arada bajajin bunodeli tarz olarak bence güzel pazar gidip bir test etmek lazım :)

MD.Murat
07 Mayıs 2016, 10:23
Hero 223 cc motosiklet getirdi , bajajinda Hero kadar mühendisliği olduğunu dusunuyorum keske bu durumu çözüp Hero gibi 150-250 cc aralığına güzel bir alternatif olarak girebilseydi ;)

Mondial küçük cc de enduro açığını gördü ve Çinli olmasına rağmen 250 cc endurosuyla güzel bir satış rakamına ulaştı

Hero karizma r 223 cc 19.5 bg buyuk boyutlara sahip bur motosiklet getirerek küçük comunter segmentine alternatif getirdi.

Keşke Bajaj da küçük cc li chopper crusier açığını 220 cc lık versiyonuyla görseydi ;)

hero nun o dandik motoru 223cc den 19.5 beygir alırken
ns220 24.5 beygir
as150 14.5 beygir

Seko
07 Mayıs 2016, 11:04
hero nun o dandik motoru 223cc den 19.5 beygir alırken
ns220 24.5 beygir
as150 14.5 beygir

Motorun dandik olup olmadığını gücünden mi anlıyoruz ? Yamaha'nın dandik XVS 950'si de 55 BG güç veriyor. R25'ten kat be kat daha kaliteli olan Inazuma da 23 BG falan...

Mengu16
07 Mayıs 2016, 11:04
hero nun o dandik motoru 223cc den 19.5 beygir alırken
ns220 24.5 beygir
as150 14.5 beygir
Hero'nun o dandik motoru hava soğutmalı ve karbüratörlü, gücü ondan biraz düşük. Ancak ara hızlanmalarda ve düşük devirde torkda Bajaj'ın 200'lük motorunu ezer geçer. Benim topladığım 210cc'lik Mondial'de bile Bajaj'dan fazla tork var. İki motoru da kullanıyorum 5000 devirde Pulsar'da gazı sonuna kadar çevirdiğimde motor yürümezken Mondial turbo açmış gibi ileri fırlıyo. Son hızı yüksek olabilir ama çekiş yok NS200'ün motorunda. Yaktığı benzin kadar da gitmiyo 70km ortalama hızla 3 litre yakıyo benim Pulsar. Mondial ise ortalama 110km hızla 3.3 litre.

trapmania
07 Mayıs 2016, 12:03
O değilde 6800 tl çokmuş :P

DKN
07 Mayıs 2016, 12:52
chopper/cruiser sınıfında düşük bütçede ciddi sıkıntı vardı. sadece shaderlight ve falcon vardı işte bajaj bu açığı iyi kapatacak.

c.ozan
07 Mayıs 2016, 15:26
arkadaşlar fiyat çok, cc düşük diye eleştiriyorsunuz ama benim gibi chopper düşünenler için alternatif yok. gv250 var kendini kanıtlamış onun da fiyatı bunun 2 katı. motorun eksileri büyük olsa da piyasada ki açıkdan dolayı satacaktır. ben de gidip incelemeyi düşünüyorum şahsen.

MD.Murat
08 Mayıs 2016, 03:12
Hero'nun o dandik motoru hava soğutmalı ve karbüratörlü, gücü ondan biraz düşük. Ancak ara hızlanmalarda ve düşük devirde torkda Bajaj'ın 200'lük motorunu ezer geçer. Benim topladığım 210cc'lik Mondial'de bile Bajaj'dan fazla tork var. İki motoru da kullanıyorum 5000 devirde Pulsar'da gazı sonuna kadar çevirdiğimde motor yürümezken Mondial turbo açmış gibi ileri fırlıyo. Son hızı yüksek olabilir ama çekiş yok NS200'ün motorunda. Yaktığı benzin kadar da gitmiyo 70km ortalama hızla 3 litre yakıyo benim Pulsar. Mondial ise ortalama 110km hızla 3.3 litre.

torku hakkaten de daha yüksekmiş şaşırdım. ama ezip geçmesi falan imkansız bence. pulsar alır benim tahminimce :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:09 ----------


Motorun dandik olup olmadığını gücünden mi anlıyoruz ? Yamaha'nın dandik XVS 950'si de 55 BG güç veriyor. R25'ten kat be kat daha kaliteli olan Inazuma da 23 BG falan...

dandik motor lafını motosikletim yağ değişimi yapılırken üzerine oturup çalıştırdığım için kullanıyorum. 6000 devire gelse aynalar kırılıp düşecek kadar sallanıyordu.
beygir muhabbetini de cc nin güç olduğunu düşünen arkadaşımıza cevap olarak yazdım. alıntıladığım mesajı okusan ne demek istediğimi anlardın halbuki.

Seko
09 Mayıs 2016, 10:00
Forumdan teste giden yok mu ?

cazgırkedi
09 Mayıs 2016, 12:23
Hakikaten merak etmekteyim herkes gibi şu makinayı.

CBF150 veya bunu almak istiyorum ki bu daha kalıplı daha şekil duruyor.(İlk motor mahiyetinde)

Balansör de varmış,youtube da bas bas bağırıyorlar vibration-free diye ama gidenlerden net bir şekilde öğrenmek lazım.

Fiyatı bana makul geldi nakitte 200 250 lira inerler tahminen.

Aksesuar olayı yok dediler bayiler şimdilik ama siparişle getirtiriz diyorlar.

Şahsen ben çok beğendim,tabii ki 220'lik daha iyi olurdu gelse ama bu da bence en azından söylenenlere göre kötü durmuyor.

Son olarak 2 bujili ateşleme diyorlar ki akü biterse hakikaten sıkıntı.

Mengu16
09 Mayıs 2016, 12:27
Bu motor Mondial MR150 ile hemen hemen aynı ebatlarda. 150'lik motor o yüzden yeter. Çinli 250'lik chopperlar gibi bir heybetlilik beklemeyin.

Cloud
13 Mayıs 2016, 11:20
Yine motorun yanına bile gitmeden bir sürü atıp tutma olmuş. Ben dün motoru yakından gördüm, görünüş gayet güzel, işçilik gayet güzel. yan ayağını bile bir görün yakından ne demek istediğimi anlarsınız. Sele hem sürücü hem artçı için geniş ve çok rahat. Sürmedim ama bayinin dediği motorda çifte balansörlü motor bloğu var ve titreşim yok gibi dedi. Test edersem yazarım, ille test edecem diyenler pazar günü Kuralkanın Tepeören Tuzladaki tesislerinde test etkinliği var gitsin binsin. Bu tarz motor arayan bütçesi kısıtlı biri için görüntü ve işçilik çok tatmin edici duruyor, fotolar yanıltıcı oluyor mutlaka bayilerde görün derim. Ben memleketimize getirilmeyen YBR125 custom'u çok beğenen biri olarak daha önce gelseydi ve motor almamış olsaydım bu alete yeşillenebilirdim açıkçası. 150 cc bir motosiklete göre hele de chopper-cruiser isteğindeyseniz fazlasıyla tatmin edici göründü bana. 15.5 hp gücü var eh 150cc bi cruiser kaç hp olabilir ki başka. Jantları, egzozu v.s. bana gayet güzel geldi. yere yakın selesiyle bayanların da tercihi olabilecek bir motor gibi. Hiç öyle Çin işi cruserlara benzemiyor, adeta japon cruiser görünümünde. Benim şu anki kullanım amacıma uymazdı o ayrı, ama bu tarzı sevene, böyle bir motorla başlamak çok hoş alabilir bence. Yakından görün mutlaka kafanıza takıldıysa.
Bu arada heybeti de öyle küçük filan değil, 250cc vl intruder ya da dragstar 250 tipinde bir büyüklük neredeyse. Üstüne 187'lik adam bindi hiç de küçük kalmadı altında.

Bajaj kullanıyorum diye abartmıyorum, gerçekten merak edenlere tavsiyem yakından bir gidip baksınlar. hep böyle oluyor kimse görmeden fotolardan sallıyor, sonra yanına gidince vay be fotodaki gibi değilmiş diyorsunuz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:11 ----------


Hakikaten merak etmekteyim herkes gibi şu makinayı.

CBF150 veya bunu almak istiyorum ki bu daha kalıplı daha şekil duruyor.(İlk motor mahiyetinde)

Balansör de varmış,youtube da bas bas bağırıyorlar vibration-free diye ama gidenlerden net bir şekilde öğrenmek lazım.

Fiyatı bana makul geldi nakitte 200 250 lira inerler tahminen.

Aksesuar olayı yok dediler bayiler şimdilik ama siparişle getirtiriz diyorlar.

Şahsen ben çok beğendim,tabii ki 220'lik daha iyi olurdu gelse ama bu da bence en azından söylenenlere göre kötü durmuyor.

Son olarak 2 bujili ateşleme diyorlar ki akü biterse hakikaten sıkıntı.

Eğer ilk motorunuz olacaksa cbf 150 ile kıyaslanmaz zaten hem tipi hem işçiliği açıkça daha önde net söylüyorum. Ben cbf 150 ile motosiklete başladım mesela, o zamanlar bu alet olsaydı bunu alırdım sırf cruiser sevdasına. Gidişi nasıl olur bilemem ama tipi kesinlikle tatmin eder sizi, cbf bir commuter bununla arasında kalınacak bir tarz değil zaten. Böyle yazınca birileri Bajaj bayisisin di mi filan diyor, hiç alakam yok ama gördüğümü de açıkça söyleyen biriyim. Böyle aletler memlekete girmişken artık ilk motor diye cbf150 alınmaz, zamanında olsa ben almazdım cbf mbf.

Seko
15 Mayıs 2016, 15:01
Motor güzel bir motor, pahalı diyenler yine biraz görmeden sallıyorlar veya motoru unutmuşlar. Hatırlanması için fuarda çektiğim resmi ekliyorum :

http://i.hizliresim.com/VY5dnB.jpg (http://hizliresim.com/VY5dnB)

Görüldüğü üzere gayet eli yüzü düzgün bir motor. Fuarda en çok dikkatimi çeken nokta gaz kolu olmuştu. Sertliğini çok güzel tutturmuşlar. Yalnız bayinin söylediği çifte balansör konusu külliyen yalan. Bu bayilerin böyle abartma huylarına sinir oluyorum, bunu söyleyen bayiden çıkar giderim hiçbir şey de almam. Hintliler önce bir normal balansör koysunlar, çiftlisine sonra bakarız. Test eden arkadaşlar varsa yazsınlar da bir öğrenelim motoru...

Onurhan D
15 Mayıs 2016, 20:02
Ben görünüşünü çok beğendim.Düşük cc de açık vardı.superlıght,falcon başka yok.Bence piyasa açısından zekice düşünülmüş.Daha kuklanmadan çöp falan demekte gerçekten hak yemeye girer.

caprice
30 Mayıs 2016, 12:34
Hava soğutmalı motormu üretiyorsunuz halen. Aşın artık şu hava soğutmalı muhabetini. yıl olmuş 2016 Halen hava soğutmalı motor üretiyorlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:31 ----------

Hava soğutmalı yap fiyatı da ona göre yap. Kalite farkın olsun. Artık bir değişiklik yapın. Hep aynı. mt-125 125 cc olmasına rağmen ve fiyat 13 bin olmasına rağmen alan aldı. Tasarım harikası yol bilgisayar ı su soğutması konforu . Denemeye bile gerek yok. Artık hava soğutması üretmeyin kardeşim

caprice
01 Haziran 2016, 17:27
Hava soğutmalı bir modele bu para verilmez.