PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : tek teker yapamayan kötü sürücümüdür ?



Sayfa : [1] 2

gokberk6426
17 Mart 2016, 13:20
merhaba mt üyeleri . 1000 km yi devirdim motorla şükür ufak bir kaza dışında sürüşümü felan baya geliştirdim eğitimin üstüne baya kattığımı dusunuyorum . herneyse yine panik fren düşük hızlarda surmek denge cart curt calısıyım dıye boş pazar alanı var ordayım 3-4 genc geldi diyolar teker yapabılıyonmu şöyle yapcan böyle dedim yok kardeşim yapamıyorum ozaman iyi motorcu değilsin neyse fazla önemsemedim motor biraz ilgi çektiği için ışıklarda yanımdakı cogu arabayla muhabbete giriyoruz gene ayni şey muhabbet makinenin hakkını ver tarzı bir diyalog geçti :queen: . herneyse bende 1-2 kere deniyim dedim ( sırtlıktan pantolona kadar ekipmansız binmem ) ufacık bile kaldiramadım aea nın videosunu felan izledim aslında düşürcem korkusuyla cok zorlamadım ama halk arasında böyle bi algı var sizce ne kadar doğru ? aslında motorun mekanıklerini bilmeden bunu yapman imkansız yani haklı oladabilirler :silent: .

konu açmışken şunuda sormak istiyorum :cherry:

yazın sonuna doğru ktm rc390 ile değiştirmeyi planlıyorum sizce hazırmı olurum ozamana ? 23 nisan için test sürüşüne kayıt oldum bi deniyeceğim bakacağım altarnetifim ise cbr500r ikiside absli ama ktm den de dişarı cıkmak istemiyorum sizce böyle devammi ediyim yoksa yaz bitince değiştiriyimmi ? başka altarnetifi ve önerisi olanıda seve seve dinlerim araştırırm iyi forumlar cümleten :king:

nines
17 Mart 2016, 13:23
tek teker yapamayan kötü sürücü değildir. tek teker yapmayan iyi ve bilinçli sürücüdür. ayrıca tek tekeri tam anlamıyla çözene kadar motorun annesiyle nikahsız ilişkilerin olur. bence hiç uğraşma motorun hakkını ver diyenler gitsin versin parasını o motorun ne halt ediyorlarsa etsinler.

Bir abim şöyle bir laf etmişti en iyi motor gidilecek güzergaha kadar sorun çıkarmayan motordur en iyi sürücü gidilecek güzergaha kadar sıkıntısız motorunu süren sürücüdür ve en iyi sürüş gidilecek güzergaha kadar güvenli ve keyifli bir sürüştür.

berkcigdem
17 Mart 2016, 13:24
gözümden iyice düşmeye başlıyorsun valla :)

yapma lan teker meker sanane

RiDeR_2
17 Mart 2016, 13:27
Çok doğru teker yapamayan ıyı surucu olamaz asdfasdfa

gokberk6426
17 Mart 2016, 13:27
tek teker yapamayan kötü sürücü değildir. tek teker yapmayan iyi ve bilinçli sürücüdür. ayrıca tek tekeri tam anlamıyla çözene kadar motorun annesiyle nikahsız ilişkilerin olur. bence hiç uğraşma motorun hakkını ver diyenler gitsin versin parasını o motorun ne halt ediyorlarsa etsinler.

Bir abim şöyle bir laf etmişti en iyi motor gidilecek güzergaha kadar sorun çıkarmayan motordur en iyi sürücü gidilecek güzergaha kadar sıkıntısız motorunu süren sürücüdür ve en iyi sürüş gidilecek güzergaha kadar güvenli ve keyifli bir sürüştür.

aslında cok haklı sımdı dusundumde motosikleti kullanma amacımıza bakarsak gerçekten haklı yani sonuçta bu aleti biz teker yapalım stunt yapalım diye değil ulaşım yapıp keyif alalım diye var cevabin icin teşekkür ederim :)


gözümden iyice düşmeye başlıyorsun valla :)

yapma lan teker meker sanane

Berk abi öyle deme ya 2 konuştuğum insandan 1 i soruyor napıyım bende merak ettim :D motor değişimi hakkında önerin varmi :rendeer:

Hamza Toruk
17 Mart 2016, 13:30
Merhaba da 1000 km cok değilki ya hem motorun çok güzel tabi değişirsende cbr 500 oda çok güzel duruşu falan zaten sen şimdiden onun teknik verilerini bile ezberlemişşindir :) Benim fikrim motorunu 10-15 bin kilometre kullanmadan satma .
Gelelim teker olayına baskı balatana yazık zincirine yazık teker yaptım da hiç makınayı sağa sola yatırmadım dıyen varmı bence yoktur illaki birşey oluyor :cherry: güzel güzel gazla ne gerek var motorunu hırpalıyorsun masraf çıkartıyorsun kendine . Millet şehir içinde hava civa yapıcam diye tekere kalkıyor hoop su birikintisi, taş toprak vs bir denk geliyor hiç olmadı 4 tekerle karşı karşıya geliyor vee bizim oğlan yerde ...:)
Hatta şu linke bir bak istersen
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/160733-ben-bu-sehir-icinde-tek-teker-yapanlari-sonradan-gorme-kendini-stunccu-sanan-gormemis.html

berkcigdem
17 Mart 2016, 13:31
aslında cok haklı sımdı dusundumde motosikleti kullanma amacımıza bakarsak gerçekten haklı yani sonuçta bu aleti biz teker yapalım stunt yapalım diye değil ulaşım yapıp keyif alalım diye var cevabin icin teşekkür ederim :)



Berk abi öyle deme ya 2 konuştuğum insandan 1 i soruyor napıyım bende merak ettim :D motor değişimi hakkında önerin varmi :rendeer:

popon kaşınıyor senin anlaşıldı... daha şunu alalı 2 ay oldu 500 den bahsediyorsun.

hala gözümden düşmeye devam ediyorsun valla...

şu altındaki motorla bi 10 bin yap ondan sonra bakarız. kendin sölüyorsun acemilik falan diye 500 cc den bahsediyorsun !!!

vader
17 Mart 2016, 13:34
merhaba mt üyeleri . 1000 km yi devirdim motorla şükür ufak bir kaza dışında sürüşümü felan baya geliştirdim eğitimin üstüne baya kattığımı dusunuyorum . herneyse yine panik fren düşük hızlarda surmek denge cart curt calısıyım dıye boş pazar alanı var ordayım 3-4 genc geldi diyolar teker yapabılıyonmu şöyle yapcan böyle dedim yok kardeşim yapamıyorum ozaman iyi motorcu değilsin neyse fazla önemsemedim motor biraz ilgi çektiği için ışıklarda yanımdakı cogu arabayla muhabbete giriyoruz gene ayni şey muhabbet makinenin hakkını ver tarzı bir diyalog geçti :queen: . herneyse bende 1-2 kere deniyim dedim ( sırtlıktan pantolona kadar ekipmansız binmem ) ufacık bile kaldiramadım aea nın videosunu felan izledim aslında düşürcem korkusuyla cok zorlamadım ama halk arasında böyle bi algı var sizce ne kadar doğru ? aslında motorun mekanıklerini bilmeden bunu yapman imkansız yani haklı oladabilirler :silent: .

konu açmışken şunuda sormak istiyorum :cherry:

yazın sonuna doğru ktm rc390 ile değiştirmeyi planlıyorum sizce hazırmı olurum ozamana ? 23 nisan için test sürüşüne kayıt oldum bi deniyeceğim bakacağım altarnetifim ise cbr500r ikiside absli ama ktm den de dişarı cıkmak istemiyorum sizce böyle devammi ediyim yoksa yaz bitince değiştiriyimmi ? başka altarnetifi ve önerisi olanıda seve seve dinlerim araştırırm iyi forumlar cümleten :king:

1.000 km motosiklet için "denizde damla" diyebiliriz. rc390 ya da benzeri bir motosiklete geçmeden önce, mevcut motorunuzu en az 10.000 km kullanmanızı öneririm.

Işıklarda yanınızdaki sürücülerle muhabbet etmek yerine yolu ve aynalardan arkanızı düzenli olarak kontrol etmelisiniz.

Tek teker falan gibi zırvalıklardan da uzak durun bence.

Saygılarımla.

gokberk6426
17 Mart 2016, 13:35
Merhaba da 1000 km cok değilki ya hem motorun çok güzel tabi değişirsende cbr 500 oda çok güzel duruşu falan zaten sen şimdiden onun teknik verilerini bile ezberlemişşindir :) Benim fikrim motorunu 10-15 bin kilometre kullanmadan satma .
Gelelim teker olayına baskı balatana yazık zincirine yazık teker yaptım da hiç makınayı sağa sola yatırmadım dıyen varmı bence yoktur illaki birşey oluyor :cherry: güzel güzel gazla ne gerek var motorunu hırpalıyorsun masraf çıkartıyorsun kendine . Millet şehir içinde hava civa yapıcam diye tekere kalkıyor hoop su birikintisi, taş toprak vs bir denk geliyor hiç olmadı 4 tekerle karşı karşıya geliyor vee bizim oğlan yerde ...:)
Hatta şu linke bir bak istersen
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/160733-ben-bu-sehir-icinde-tek-teker-yapanlari-sonradan-gorme-kendini-stunccu-sanan-gormemis.html

bu konuyu gormüştüm barodi abinin facede görmüştüm işte bilinçsizce sokak ortasında yapınca boyle sonuclar olabılıyor en iyisi dediginiz gibi sakin sakin kullanmak sanırım :)

popon kaşınıyor senin anlaşıldı... daha şunu alalı 2 ay oldu 500 den bahsediyorsun.

hala gözümden düşmeye devam ediyorsun valla...

şu altındaki motorla bi 10 bin yap ondan sonra bakarız. kendin sölüyorsun acemilik falan diye 500 cc den bahsediyorsun !!!

abi yarin demiyorumki hazır konu açmişken araya sıkıştırıyım dedim :D yazın sonuna kadar 15 bin yaparım ben abi yazın gezi planımda bolca yer var :D burdan uşak aydın çanakkale tekrar eskişehir yani bi 1200-1300 km felan var

Hubalahubhub
17 Mart 2016, 13:38
Akrobatik hareketler vs normal disi surus teknikleri yerinde ve zamaninda guzeldir. Her yapmayan yapamayan kotudur diye birsey yok. Yapan da ayni insan yapmak istemeyen de ayni insan herkes herseyi yapabilir isterse bi engel yok. Azcik cesaret azcik para ve denemeler icin vakit ve yer.. gerisi uj bes kendini bilmezin sozleridir. Sonucta trafikte yaparken dusseniz o uj bes kisiye degil olan size olacak..

Erdost
17 Mart 2016, 13:38
Kardeşim, sen o motorun hakkını verebiliyormusun önce bunu bir değerlendir.Yani motorun limitleri mi yetmiyor sana.Virajlar da motorun artık limitlerine geldin motor ile mükemmel bir uyum içindesin, sen onu o seni çok iyi tanıyor, ikinizde birbirinizin nerede su koyvericeğini anladınız ve artık motoru büyütme sırası mi geldi?

Yani olan bu mu, değilse senin motor hevesin 1000 km kadarmı.Şunu söyleyeceğim AEA da bunu söylüyor, CC büyütmektense motorunuzun hakkını verin.Motorunuzu ilk önce sevin anlayın tanıyın, daha iyi lastik daha iyi aksesuar takın.Bunlar uzun bir süreç 10 15 binden bahsediyorum.


Kendimden örnek vereyim, geçen E-5 te eve dönüyorum maltepe tuzla istikametinde, yanımdan sirt çantali bir Bajaj 200ns geçti çocuk tempolu ama çok güzel sürüyordu, biraz temposuna ayak uydurmaya çalıştım ancak baktım ki, motorun değil benim limitlerim yeterli değil ve tehlikeli olacağını düşünerek çocuğu takibi bıraktım.Çocuk benim motorumdan çok daha güçsüz bir motora binmesine rağmen bana tozunu yutturdu.Şimdi bende motordan sıkılıp daha kendi motorumu düzgün kullanamıyorken CC büyütmem sırf sıkıldım diye ne kadar doğru olur ne kadar güvenli olur kararı sana bırakıyorum..

berkcigdem
17 Mart 2016, 13:38
bu konuyu gormüştüm barodi abinin facede görmüştüm işte bilinçsizce sokak ortasında yapınca boyle sonuclar olabılıyor en iyisi dediginiz gibi sakin sakin kullanmak sanırım :)


abi yarin demiyorumki hazır konu açmişken araya sıkıştırıyım dedim :D yazın sonuna kadar 15 bin yaparım ben abi yazın gezi planımda bolca yer var :D burdan uşak aydın çanakkale tekrar eskişehir yani bi 1200-1300 km felan var


zamanı gelince konuşalım o zaman şimdi değil. altındaki motorun keyfini çıkart. bahsettiğin motorlar şakaya gelcek motorlar değil. yol yapıcam diyorsanda bu bahsettiğin motorların hepsi ızdırap olur sana yolda.

vader
17 Mart 2016, 13:39
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/161707-600cc-1000cc-ye-gecis-sorularina-ithafen.html

gokberk6426
17 Mart 2016, 13:41
Akrobatik hareketler vs normal disi surus teknikleri yerinde ve zamaninda guzeldir. Her yapmayan yapamayan kotudur diye birsey yok. Yapan da ayni insan yapmak istemeyen de ayni insan herkes herseyi yapabilir isterse bi engel yok. Azcik cesaret azcik para ve denemeler icin vakit ve yer.. gerisi uj bes kendini bilmezin sozleridir. Sonucta trafikte yaparken dusseniz o uj bes kisiye degil olan size olacak..

yani haklısın aslında takılmam boyle şeylere ama birkan polatin videosunu izledim fuardaki dedim bide mt ailesiyle fikir alişverişinde buluniyim :)

1.000 km motosiklet için "denizde damla" diyebiliriz. rc390 ya da benzeri bir motosiklete geçmeden önce, mevcut motorunuzu en az 10.000 km kullanmanızı öneririm.

Işıklarda yanınızdaki sürücülerle muhabbet etmek yerine yolu ve aynalardan arkanızı düzenli olarak kontrol etmelisiniz.

Tek teker falan gibi zırvalıklardan da uzak durun bence.

Saygılarımla.

abi öneriniz için çok teşekkürler bakalım dediğiniz gibi 10.000 kmye gelince tekrar konu açip detaylı olarak bilgi isterim sadece önden bi hazırlık araştırmalara başlayım diye sormuştum dediğim gibi en iyisi uzak durmak sanırım :)

caglar48
17 Mart 2016, 13:45
ARE YOU TESKO ?

gokberk6426
17 Mart 2016, 13:45
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/161707-600cc-1000cc-ye-gecis-sorularina-ithafen.html

aynen abi ne yazikki ülkemizdeki trafik kültürü çok kotu durumda saygı sıfır herkes aceleci kültürümüzü değiştirip geliştiremediğimiz surece bu kazar olucak gibime geliyor allah rahmet eylesin ...

zamanı gelince konuşalım o zaman şimdi değil. altındaki motorun keyfini çıkart. bahsettiğin motorlar şakaya gelcek motorlar değil. yol yapıcam diyorsanda bu bahsettiğin motorların hepsi ızdırap olur sana yolda.

yok abi ya ben acayip seviyorum bi 120 km felan yaptım durmadan hiç cok eğlendim böyle bağıra bağıra şarkı soyleye soyleye gittim :D sanmıyorum bana eziyet olcağını komfor sele alıcam bugun yarın bakalım ozaman hiç sorun olmaz bir sirt çantası zaten aydın ve canakklede akrabalarım uşaktada arkadaşlarım var pek sorun yaşamam yorulursam dinlenirim diye tahmin ediyorum :)


ARE YOU TESKO ?

are you cola :queen:

MazhaRR
17 Mart 2016, 13:46
Sende onlara sor bakalım 35 derece havada korumalı pantolon,deri ceket,sırtlık,korumalı çizme,uzun eldiven ile motora binebiliyorlarmıymış.

gokberk6426
17 Mart 2016, 13:48
Sende onlara sor bakalım 35 derece havada korumalı pantolon,deri ceket,sırtlık,korumalı çizme,uzun eldiven ile motora binebiliyorlarmıymış.

valla daha burası o kadar sıcak olmadı :D bir fikrim yok gerçi deri ceketimde yok tekstil ama bidaha diyalog olrusa sorucam ahahaha :queen:

seta34
17 Mart 2016, 13:50
1000 km olmadan daha hizli motor arayislari, biraz frenle kendini bana kalirsa

gokberk6426
17 Mart 2016, 13:51
1000 km olmadan daha hizli motor arayislari, biraz frenle kendini bana kalirsa

haklısınız aslında konu acmamım asıl amacı farklıydı evde oturuyorum hava kötü dersimde yok bugun :D sahibinden felan motorlara bakıyım modellere felan dedim birde test sürüşüne katıldım bursaya geliyormuş ktm :)

berk_cglr
17 Mart 2016, 14:01
stunta hevesin varsa motoru alma amacın oysa evet kötü ötesisin ama sen sürmek içim aldıysan mal insanları takma

enxdesign
17 Mart 2016, 14:01
Tek teker yapmanı tavsiye etmem ama mutlaka çalışmanı tavsiye ederim.

Daha güçlü bir motora bindiğin zaman motorun ön tekerleği yerden kesildiğinde yere nasıl indireceğini, panik yapmadan o anlık riskten nasıl kurtulacağını öğrenmenin çok faydasını görürsün. (ilk seferlerde istemsiz olarak ön tekerleğim bir araba boyu kalktığında ödüm .okuma karışmıştı :) )


Ek olarak ıslak bir zeminde arka freni kilitleyerek durma çalışmalarını yapmanı tavsiye ederim. Sebebi ise bir anlık hata ve yol şartları sonucunda istemsiz olarak arka tekerleğin kilitlediğinde nasıl duracağını bilmen hayat kurtarır.

Yani trafikte başına gelebilecek şeylerin pratiğini yapman sana çok şey katar. Panik frendir, önüne aniden çıkan bir şeyden kontra ile kaçmandır, sert frende stoppie yaparsan motordan uçmadan nasıl duracağındır, ön frene kilitlenip kayarken direksiyonu sağa-sola çevirmemektir vs vs vs.

gokberk6426
17 Mart 2016, 14:05
stunta hevesin varsa motoru alma amacın oysa evet kötü ötesisin ama sen sürmek içim aldıysan mal insanları takma

aslında alma amacım hobi olarak sürmek ve oklua gidip gelmek yani stunt felan aklımda hiç yoktu :) sadece cok fazla soruyolar acaba haklılarmi diye bir tartışma konusu açmak istedim :)


Tek teker yapmanı tavsiye etmem ama mutlaka çalışmanı tavsiye ederim.

Daha güçlü bir motora bindiğin zaman motorun ön tekerleği yerden kesildiğinde yere nasıl indireceğini, panik yapmadan o anlık riskten nasıl kurtulacağını öğrenmenin çok faydasını görürsün. (ilk seferlerde istemsiz olarak ön tekerleğim bir araba boyu kalktığında ödüm .okuma karışmıştı :) )


Ek olarak ıslak bir zeminde arka freni kilitleyerek durma çalışmalarını yapmanı tavsiye ederim. Sebebi ise bir anlık hata ve yol şartları sonucunda istemsiz olarak arka tekerleğin kilitlediğinde nasıl duracağını bilmen hayat kurtarır.

Yani trafikte başına gelebilecek şeylerin pratiğini yapman sana çok şey katar. Panik frendir, önüne aniden çıkan bir şeyden kontra ile kaçmandır, sert frende stoppie yaparsan motordan uçmadan nasıl duracağındır, ön frene kilitlenip kayarken direksiyonu sağa-sola çevirmemektir vs vs vs.

önerin için teşekkür ederim daha 2 yılımız var bakalım :D .valla ben arka tekeri kitlemek icin cok ugraştım ama sanki arka frenim cok zayıf gibi geliyor bana sanki hiç durdurmuyor gibi hissediyorum bilmiyorum absde devreye giriyor hemen yoksa bisiklette yaptıgımız gibi kazık fren yapıp durmak felan egitimde yapmaya calıstık ama abs devreye giriyor her seferinde :)

Evrenalpar
17 Mart 2016, 14:07
Sürekli tek teker yapmak değil de, tek teker yapabilecek kadar motora hakim olabilmeyi isterdim. Bence esas konu budur.

gokberk6426
17 Mart 2016, 14:09
Sürekli tek teker yapmak değil de, tek teker yapabilecek kadar motora hakim olabilmeyi isterdim. Bence esas konu budur.

:cat: :cat: anahtar kelime bu sanırım

yapabilecek kadar motora hakim olabilmeyi isterdim

Mertcan39
17 Mart 2016, 14:10
benim drift 50 binde bi kere teker görmedi :D

eren3736
17 Mart 2016, 14:11
Valla senden böyle bir soru beklemezdim gökberk bilinçli bir arkadaşa benziyordun beni şaşırttın :)

Altındaki motor bile başlangıç için yeterince tehlikeli iken sen kısa yoldan yükseltmenin peşindesin. Daha yükseğini isteme nedenin ne gerçekten merak ettim daha 1000 km oldu yetmiyor mu motor ?
Kalite desen var görsellik desen var hız olarakda tatmin ediyor olması lazım

BatuhanK
17 Mart 2016, 14:13
Tek teker yapamayan, bırak iyi sürücü olmayı adam değildir adam!

something123
17 Mart 2016, 14:19
Ben ikisinide denedim gokberkcim, 390 ile altindaki motor arasında oyle daglar fark yok 250 ile yazi geçir yaz sonu alayim diyorsan al fikrimce, sadece apacilik yapip havaya girme kafi.. atla deve degil gayet efendice bilincli 390 kullanirsin hicte sorun olmaz..
Tek tekere gelince onun için ayri bir motorun olmali Stunt motorlari gibi dusun bu bir hobi ve yetenek ve istek meselesi.. kendi motorunla degil bu işi bilen biriyle koruma demirli vs olan kucuk tekere kolay gelen bir motor ile calisma yapmalisin... ekipmanin tam olamli cross gibi bi bir hobidir.. kendine zarar verme riskin yuksek ona gore senin kararin olmali..

EmreKocyigit
17 Mart 2016, 14:19
Dikkat et düşersin :queen:
Bence stunt çalışmalarına teker yapmalara senin ktm ile başlama yazık olur gül gibi grenajlara :cherry:

navarin11
17 Mart 2016, 14:26
Tek teker yapanlar genellikle 17-25 yaşında olan sürücüler olup kendilerine güveni olmayıpta topluma kendini bu şekilde ispat etme çabasında olanlardır,bunun haricinde başka bir izahı yoktur ve o kişilerin psikolojik durumları bir uzman doktor kontrolünde mutlaka olumsuzluk içermektedir,fakat kendileri bunun farkında bile değillerdir bu kişileri görüp mutlaka plakalarını alıp yetkili birimler ihbar edersek kendilerine ve ailelerine çok büyük yardımda bulnumuş oluruz.

gokberk6426
17 Mart 2016, 14:35
Tek teker yapanlar genellikle 17-25 yaşında olan sürücüler olup kendilerine güveni olmayıpta topluma kendini bu şekilde ispat etme çabasında olanlardır,bunun haricinde başka bir izahı yoktur ve o kişilerin psikolojik durumları bir uzman doktor kontrolünde mutlaka olumsuzluk içermektedir,fakat kendileri bunun farkında bile değillerdir bu kişileri görüp mutlaka plakalarını alıp yetkili birimler ihbar edersek kendilerine ve ailelerine çok büyük yardımda bulnumuş oluruz.

21 yaşındayım kritere uyuyorum sanırım :queen:

Dikkat et düşersin :queen:
Bence stunt çalışmalarına teker yapmalara senin ktm ile başlama yazık olur gül gibi grenajlara :cherry:

yok abi olayı farklı yere cekmeyın stunt felan rc ile olcak şeyler değil :D ama haklsıın ben boyle devam ediyim ben yukarıda Evrenalparın yazdığı gibi sürekli teker değil istedğim zaman yapabilcek kadar motorla özdeşleşmiş olmak isterdim lafına bittim

Ben ikisinide denedim gokberkcim, 390 ile altindaki motor arasında oyle daglar fark yok 250 ile yazi geçir yaz sonu alayim diyorsan al fikrimce, sadece apacilik yapip havaya girme kafi.. atla deve degil gayet efendice bilincli 390 kullanirsin hicte sorun olmaz..
Tek tekere gelince onun için ayri bir motorun olmali Stunt motorlari gibi dusun bu bir hobi ve yetenek ve istek meselesi.. kendi motorunla degil bu işi bilen biriyle koruma demirli vs olan kucuk tekere kolay gelen bir motor ile calisma yapmalisin... ekipmanin tam olamli cross gibi bi bir hobidir.. kendine zarar verme riskin yuksek ona gore senin kararin olmali..

yok abla ya bıraktım artık denemem bile :D aldığım ilk gün debrıyajı sert bırakmamla yanlişkla birazcik yapmiştim onun dısında tık yok zaten 1-2 defa denedım korktum uzaktan ızlemek en guzelı :D .motor tercihine gelirsek ktm den başka düşünmüyorum ya ben bunla bu sezonu geçiriyim gelecek sezona bakıcaz artık belki iki silindirli birşey cıkarır ktm 600 cc aşağısı için ozamana :P

Tek teker yapamayan, bırak iyi sürücü olmayı adam değildir adam!

ahaha buda farklı bir bakış acısı sanırım :)

Valla senden böyle bir soru beklemezdim gökberk bilinçli bir arkadaşa benziyordun beni şaşırttın :)

Altındaki motor bile başlangıç için yeterince tehlikeli iken sen kısa yoldan yükseltmenin peşindesin. Daha yükseğini isteme nedenin ne gerçekten merak ettim daha 1000 km oldu yetmiyor mu motor ?
Kalite desen var görsellik desen var hız olarakda tatmin ediyor olması lazım

bu motora bir ömür binebilirim ben sadece konunun yanına açıyım evde oturuyorum boş boş en azından araştırmış olurum diye sormuştum :) aslında sadece diyologları konu açıp tartışmaktı amacım bilinçli bir sürücüyüm diyemem arada bende 50 ile tıngır mıngır giderken bi vites düşüp 70-80 e cıkıyorum ama merak ettiğim şey motorun mekanıklerını bilmeden boyle bir şeyde yapamiycağın yani ben istiyorumki motor beni değil ben motoru gotiriyim :)

One_ Million
17 Mart 2016, 14:53
Uzun yıllar motor kullanıp, kullandıkları motorların limitlerini sonuna kadar zorlayıp, gücü yettiğince alabileceği en son motora kadar çıkıp artık yeni arayış zevk, adranelin peşine düşen motorcuların tercihen çoğunun yaptığı doğrudur.. Bu kişilerde evet geneli ustalaşmış tecrübeli motorculardır.

Fakat!

Yukarıda söylediğim harici (Sadece Hobi olarak, Ego olarak veya Akrobasi amaçlı yapan arkadaşlarımızda mevcut)hatta sadece bu amaç için motor alanlar var, bu amaçlar için yapanları bu konuda tenzih ediyorum. Çünkü mobiletle bile bunu yapa bilen gençlerimiz var. Onlara bir alkış ::biggrinn Lakin, Bunu yapa biliyor olması iyi sürücü olduğu anlamına gelmez çok güzel teker yapar ama viraja giremez gibi.. vs..vs..

Özetle, iyi sürücü demek teker yapabilen demek değildir, İyi sürücü olmak sanırım tecrübe ile sabit orantılı seni yolda durdurup gaz verenlere kulak asma dostum.

Canyassts
17 Mart 2016, 15:00
İlk önce iki teker olarak kullanmayı öğrenin bence sonra tek teker gidersiniz :)

Gökhan_Aygün
17 Mart 2016, 15:11
Bir de ön freni sıkıp arka tekeri boşa döndürerek lastik yakan " iyi " sürücüler var.Onları da unutmamak lazım.

Draconian
17 Mart 2016, 15:14
1000 km azmış dostum. Şöyle kask takmayacak kadar iyi motorcu olman için daha çok zaman lazım. Teker yapamadığını da öyle söyleme her yerde. Bizim orada teker yapmayan motorcuya kız bile vermezler.

DKN
17 Mart 2016, 15:21
hem evet hem hayır

keremkrmn
17 Mart 2016, 15:26
Naçishane tavsiyem tekerdi falandı hiç o işlere bulaşmaman, haftasonu akşamları caddebostan S virajına yolun düşerse sahilde 50cc motorla bile teker yapan apaçileri görebilirsin, bir tanesinin bile iyi sürücü olduğunu düşünmüyorum. Motorda en iyi sürücü en uzun yaşayan sürücü derdi vefat eden motorcu bi abimiz. Teker yapmanın hiç bir mantığı olduğunu düşünmüyorum, sadece etrafa hava atmak için kendi canını ve malını tehlikeye atmak bana göre.


CC yükseltme olayında da yıllarca sayfalarca konuşulmuş bu konu burada, motorun gayet güzel ve yakışıklı biraz daha tecrübe edindikten sonra düşünmelisin. daha yolun başındasın önünde, önümüzde uzun seneler var. :)

Nikkfurie
17 Mart 2016, 15:50
ehliyet alırken yeni kriter getirmişler...tek teker yapamayan sınavdan kalıyormuş :D

caglar48
17 Mart 2016, 15:54
Cbr 500r alırsan senı blocklayacagıma emın olabılırsın :D 500r dedıgın motor kadar hantal bı motor yok 200kg mı neydı hatırladıgım kadarıyla 1 kere kalkma sansımız oldu kendınden 125cc dusuk motora tokatlanıyor ve o ccde tek sılındır racıng bılemedım yanııı

TIGERSHARK
17 Mart 2016, 16:11
Tek teker yapabilen kişi motosiklette iyi dengeye sahip olan kişidir buna bisiklet de dahil ,ne kadar hakimsen o kadar iyi'dir yalnız kimse saba bu işden dolayı plaket vermez

gokberk6426
17 Mart 2016, 16:34
cevap veren ve fikrini paylaşan herkese cok tesekkür ederim cbr500 r bu kadar hantalmı ya hiç tahhmin etmezdim :D ktmden şaşmıcaksın aga ozaman :D

One_ Million
17 Mart 2016, 17:01
cevap veren ve fikrini paylaşan herkese cok tesekkür ederim cbr500 r bu kadar hantalmı ya hiç tahhmin etmezdim :D ktmden şaşmıcaksın aga ozaman :D

Hantalmı derken? kime göre neye göre? bu konu tartışılır, kaç beygirle kıyasladığına bağlı. 250cc den sonra amacın ss motorsa, altındakine biraz daha uzun süre bin 10-15 bin, araya bir iki eğitim sıkıştır kendinden emin olduktan sonra 600lük bişey al.

LynXMaSTeR
17 Mart 2016, 17:06
hocam daha 250 yi yeni almamış mıydın sen, hemen 390 a geçme bence. onu biraz kullan, hakimiyetini arttır.
tek tekerle ilgili olarak şunu söyleyebilirim.
bence istediğin zaman, dengeli bi şekilde yapabiliyosan bu motora daha iyi hakim olabildiğinin göstergesidir,
ama yıllarca motosiklet kullanıp da hiç teker yapmayan biri için tecrübesizsin diyemeyiz.
bence doğru düzgün kullanmaya devam et. kimseyi riske atmayacağın trafiğe kapalı alanlarda deneyebilirsin, fakat ekipmanlarını asla eksik etme.

weirdo1
18 Mart 2016, 21:32
Gökberkten boş konular serisi Vol. 6582 :)

Kardeş motoru almadan bir sürü konu açtın, şu adam motorunu alsada bizde rahatlasak huzura ersek diye dualar ettik ama. :)

Daha 1000km olmuş hele bi soluklan daha acemisin ve iyi motorcu hiç değilsin, hiç birşeyde öğrenmedin daha. 15bin i gecte ondan sonra düşün derim cbr falan.

hasmet
18 Mart 2016, 22:02
Teker yapmaya karşı değilim.

Ama en kolay teker yapılan motorsiklette daha bir kere denemiş değilim.

Yapacak olsam önce küçük, ucuz ve hafif bir motorsiklette pratik yapardım.

Olayı kaptıktan sonra da kolay kolay 1 litre üstü hacimli, 200 kilodan ağır, ve 120 beygirden güçlü bir motorsikleti riske atmazdım...

Yapınca insanlar alkışlar ama en ufak bir aksilikte en aptal insan durumuna düşersin, kimse de yüzüne bakmaz. Binlerce lira masraf ve Allah göstermesin, sağlık sorunlarıyla başbaşa kalırsın...

metinkilic
18 Mart 2016, 22:12
Genç kardeşim, Eskişehir de 40 yaş üstü motor sevdalıları var. Çok bilinçli, tecrübeli, kaliteli insanlardır. onlar ile tanış, dolaş, kaynaş. Çok ama çok şeyler öğreneceksin. Böyle geçici heveslerin peşinden koşmamayı da öğrenirsin. Benden tavsiye.

gurkanerkan
18 Mart 2016, 22:41
Kafanı bu arkadaşlar mı karıştırdı ?


https://www.youtube.com/watch?v=yiOmgpQ8OTQ

spil
18 Mart 2016, 23:14
o ışıklardaki dangozlara, bakmayın siz bende tek teker yapamıyorum, denemek gibi bir derdimde yok, motorunda hakkını vermekten hiç kaçınmam,gidebileceği deviri gerektiğinde kullanırım,gerektiğinde 90 100 km hızla viraja girer ama motor yatırmam kontra tekniğiyle viraj alırım,
hava atmak için motor sürmem,ulaşım ve keyif için motor kullanırım,zevk içinde sürerim,ama en önemlisi kompleks yapmam iki teker candır hangisi olursa olsun,benim motorum beni taşıyor topu topu 3000 TL gibi rakama maloldu pulsar da alabilirim ama önemli olan bir motordan ne beklediğindir,basit sağlam klasik görünüşü dağ taş sürsemde gitmem dememesi benim hoşuma gidiyor.milletin ne dediği önemli olan siz güvenli ve keyifli sürün dolmuşa binmeyin...

MimTolga
18 Mart 2016, 23:17
Sürekli tek teker yapmak değil de, tek teker yapabilecek kadar motora hakim olabilmeyi isterdim. Bence esas konu budur.

integrayla hiç sansın yok dostum :) çok güzel motor ama...