PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kenan Sofuoğlu sezonun ilk yarışında lastiğinin patlaması sonucu yarış dışı kaldı



admin
28 Şubat 2016, 18:44
Milli sporcumuz Kenan Sofuoğlu, Dünya Supersport Şampiyonası’nda Avustralya’nın ev sahipliği yaptığı sezonun ilk yarışında lastiğinin patlaması sonucu yarıştan puan çıkartamadı.

Avustralya’nın 4 bin 445 metrelik Phillip Island Pisti’nde gerçekleştirilen Dünya Supersport Şampiyonası’nda milli sporcumuz Kenan Sofuoğlu yarışın bitimine üç tur kala düşerek yarışı tamamlayamadı. Kawasaki Pucetti adına yarışan geçen sezonun şampiyonu Sofuoğlu, altıncı sıraya düşmesine rağmen yarışın liderliğini rakiplerine bırakmadı. Milli sporcumuz 18 turluk yarışın bitimine son üç tur kala lastiğinin patlaması saonucu ‘Siberia’ virajında düşerek yarışı tamamlayamadı. Avustralya yarışını Sofuoğlu’nun takım arkadaşı Randy Krummenacher kazandı.

Dünya Supersport Şampiyonası’nın ikinci ayağı Buriram Chang International Pistinde (Tayland) 13 Mart’ta yapılacak.

Öte yandan Avustralya’da ilk kez Superbike antrenmanlarına çıkan milli sporcumuz Toprak Razgatlıoğlu’da ayağını kırmıştı.

Kaynak: Türkiye Motosiklet Federasyonu

http://imageshack.com/a/img923/6420/jNPIps.jpg

http://imageshack.com/a/img923/8144/8s0j3L.jpg

http://imageshack.com/a/img923/7429/mQnYxW.jpg

http://imageshack.com/a/img923/9343/TTJV7W.jpg

http://imageshack.com/a/img921/9685/RMGLjp.jpg

http://imageshack.com/a/img923/8271/bjyHh7.jpg


https://www.youtube.com/watch?v=o4F13HJR9dI

MazhaRR
28 Şubat 2016, 19:24
Lastiği yapanında .. jules cluzelin de ..

aytacaksel
28 Şubat 2016, 19:49
ALLAHIN SEVGILI KULUYMUS. :))))))))))))))))))))))))))

Sti
28 Şubat 2016, 19:49
Yanliz duserken kimse orali bile olmamis. Bu sezon pek iyi baslamadi bizimkiler icin.

karşıyaka57
28 Şubat 2016, 19:55
Kötü olmuş, acaba düştüğü anda kaçıncı sıradaymış?

coolblazer
28 Şubat 2016, 20:10
1. sıradaydı . 3 tur kalmıştı sanırım canlı izliyordum

motorcu adam
28 Şubat 2016, 20:13
Dustu anda acik ara 1. siradaydi. Cok nadir olan bi olaydir lastik patlamasi. Olayin ic yuzu farkli olabilir. Kenanin facebook sayfasindan yaptigi aciklamada dusundurucu. https://m.facebook.com/sofuoglu/
Umarim bu sezon Kenan daha buyuk atlatmaz.

Zuzuuw
28 Şubat 2016, 21:09
Şevkat tokadı yemiş mübarek.

28indensonra
28 Şubat 2016, 21:14
faiz lobisi boş durmamış düşündürücü

biyeybaraküs
28 Şubat 2016, 21:17
ne hayallerim vardı bu hafta toprak superbike ta yarışacaktı hem de iki yarış (yapacağı derecenin bence önemi yoktu orada yarışacak olması bile yeterdi ),kenan ise sıralama turlarına bakarsak açık ara kazanacaktı ama olmadı motor sporları böyle bir şey

Shrieker
28 Şubat 2016, 21:32
O sıralar yağmur atıştırıyodu, ben Kenan nemli bir bölüme denk gelip high side yaşadı zannettim ama meğerse lastik parçalanmış :S Çokta kötü vurdu bariyere Kenan, neyse ki bi şey olmadı (en azından dışardan göründüğü kadarıyla).

Pol pozisyonunu yarım saniye gibi devasa bir farkla aldığı yarışı bu şekilde dandik bir arızadan kaybetmesi büyük şanssızlık. Neyse, bu sezonun sıkıcı olması ihtimali vardı Kenan'ın üstünlüğünden dolayı, o ortadan kalkmış oldu.

polemos
28 Şubat 2016, 21:41
Paralellerin oyunu olabilir!

murad13
28 Şubat 2016, 22:16
Paralellerin oyunu olabilir! su ulkeyi temsil eden adam kaza yapiyor ve ustelik 1. İken su yoruma bak y.

RiDeR_2
28 Şubat 2016, 22:30
Millet nereyi izliyo arkadaş o tarafta başka bi yarış daha dönüyo heralde

linkinpark20
28 Şubat 2016, 22:41
yamarız kardeş sıkıntı yapma.

sdirer
28 Şubat 2016, 22:55
su ulkeyi temsil eden adam kaza yapiyor ve ustelik 1. İken su yoruma bak y.

O yorumu Kenan Kardeşimiz zaten hali hazırda yapmış bulunuyor; yukarıda yazılanlara ( Kenan'ın "resmi" feysbuk sayfasına )göz atın mesela...

GP500-1st
29 Şubat 2016, 01:12
kenanın kazanmasını kim istemiyor? Facebook sayfasındaki yazı çok mantıksız gibi. Teknik ekibi lastiği delip veya cizip hasar veripmi yarışa soktu demek istiyor?

Hasarlı lastik son 3 tura kadar dayanabilirmi... Tuhaf bi iddia Kenanın resmi facebook sayfasındaki

karşıyaka57
29 Şubat 2016, 01:18
su ulkeyi temsil eden adam kaza yapiyor ve ustelik 1. İken su yoruma bak y.

👍🏻 +1 bu adamın başarıları malesef bazılarını rahatsız ediyor :(

c.ozan
29 Şubat 2016, 12:48
vay arkadaş ülkenin 1.yarışçısından 1.yöneticisine kadar herkes kötü giden şeylere dış güçler diye bahane buluyor millet dalga geçince de çekemiyo oluyo bi de.

kurubuz
29 Şubat 2016, 13:04
Dustu anda acik ara 1. siradaydi. Cok nadir olan bi olaydir lastik patlamasi. Olayin ic yuzu farkli olabilir. Kenanin facebook sayfasindan yaptigi aciklamada dusundurucu. https://m.facebook.com/sofuoglu/
Umarim bu sezon Kenan daha buyuk atlatmaz.

Büyük şanssızlık , gerçekten üzüldüm. Amaaaaa.
Açık açık kendisine sabotaj yapıldığını söylüyor. İngilizce yorumunda " söylenecek çok şey var ama burada söyleyemem" demiş. Kim seni neden sabote etsin Allahaşkına. Bu adam iyice paranoyak oldu. Liderin lastiği patlamazmış, son sıralardakilerin patlarmış. Liderken patlarsa bu sabotaja işaretmiş. Herkesin lastiği patlar kardeşim; kimisi imalat hatasıdır, pist hatasıdır , lastiği yanlış kullanmaktır veya sadece şanssızlıktır. Kabullenmek de erdemdir. Başına her geleni "BAĞZI" dış mihraklara bağlamak gülünç olur.

Shrieker
29 Şubat 2016, 14:09
kenanın kazanmasını kim istemiyor? Facebook sayfasındaki yazı çok mantıksız gibi. Teknik ekibi lastiği delip veya cizip hasar veripmi yarışa soktu demek istiyor?

Hasarlı lastik son 3 tura kadar dayanabilirmi... Tuhaf bi iddia Kenanın resmi facebook sayfasındaki

Büyük şanssızlık , gerçekten üzüldüm. Amaaaaa.
Açık açık kendisine sabotaj yapıldığını söylüyor. İngilizce yorumunda " söylenecek çok şey var ama burada söyleyemem" demiş. Kim seni neden sabote etsin Allahaşkına. Bu adam iyice paranoyak oldu. Liderin lastiği patlamazmış, son sıralardakilerin patlarmış. Liderken patlarsa bu sabotaja işaretmiş. Herkesin lastiği patlar kardeşim; kimisi imalat hatasıdır, pist hatasıdır , lastiği yanlış kullanmaktır veya sadece şanssızlıktır. Kabullenmek de erdemdir. Başına her geleni "BAĞZI" dış mihraklara bağlamak gülünç olur.

Pirelli'nin pist yarışlarında gerçekten kötü bir karnesi var. 3-4 sene önce yine aynı pistte lastikleri 1 sene Avustralya'da konteynerde sakladıkları için 4-5 pilotun lastikleri aynı şekilde patlamıştı yarışta. Formula 1'de son 3 senedir 19-20 pistin en az bir tanesinde, birden fazla arabada fiyasko denilebilecek cinsten lastik infilak etmesi hadiseleri yaşandı. Ben Pirelli'nin tasarım, üretim ve kalite kontrol süreçlerinin bir Bridgestone veya Michelin kadar iyi olduğunu düşünmüyorum. Ha onlarda hiç mi hata olmuyor, oluyordur muhakkak, ama pirelli kadar saçmalamıyorlar.

Ben bunu Kenan dikkat çekmek, yandaşları iyicene yamacına toplamak için yapıyor diye düşünüyorum, ama ufak bi ihtimal haklı da olabilir:) Ne olursa olsun, bu kadar üstün götürdüğü bir haftasonunu lastik tedarikçisinin yetersizliğinden dolayı sıfır puanla tamamlaması inanılmaz sinir bozucu olmalı.

Bi de Kenan bariyere yüzünü ve göğsünü vurunca çok korktum. Çok sert çarptı çünkü. Sanırım vurduğu kısımda pilotlar çarparsa diye tek katlık yumuşak bir katman vardı lastik bariyerinin üstünde, onun sayesinde yırttı biraz da. 2010 senesinde benzer bir kazada Chris Vermeulen dizinden yaralanmıştı ve bir daha da yarışacak kadar düzelmedi o diz, adamın kariyeri bitti.

Levent
29 Şubat 2016, 14:28
Kenan ile gurur duyan ve sevenleri tarafından birisi olduğumu düşünüyorum ve yarışın son 3 turuna kadar götüren bir lastiğin sabote edilme ihtimalini kendi bilgi ve donanımım ile örtüştüremiyorum. Belki bilmediğimiz faktörler olabilir mi ? Olabilir demek istiyorum. Ama o denli zorlanan bir lastiğin patlama veya yarılma ihtimalini ve üretim hatası, pistte yara almış olabileceği ve fazla ısınmış olabileceği ihtimalleri cok daha cazip geliyor.

BatuhanK
29 Şubat 2016, 15:17
Tamam tamam. Lastiği ben sabote ettim, daha erkene ayarlamıştım aslında ama hesaplamalarımda yanlışlık oldu heralde
Yarışı bitirecek diye çok korktum

polemos
29 Şubat 2016, 18:02
Yine kandırılmışız anlaşılan!

telike
29 Şubat 2016, 18:09
Tamam tamam. Lastiği ben sabote ettim, daha erkene ayarlamıştım aslında ama hesaplamalarımda yanlışlık oldu heralde
Yarışı bitirecek diye çok korktum

Karamurat benim

oluroyle
29 Şubat 2016, 18:40
Kenan ile gurur duyan ve sevenleri tarafından birisi olduğumu düşünüyorum ve yarışın son 3 turuna kadar götüren bir lastiğin sabote edilme ihtimalini kendi bilgi ve donanımım ile örtüştüremiyorum. Belki bilmediğimiz faktörler olabilir mi ? Olabilir demek istiyorum. Ama o denli zorlanan bir lastiğin patlama veya yarılma ihtimalini ve üretim hatası, pistte yara almış olabileceği ve fazla ısınmış olabileceği ihtimalleri cok daha cazip geliyor.

Hah, haklı bir yorum işte derken... Nicke bakınca Levent beyin adını görmek mutlu etti. Ellerinize sağlık...

Katılıyorum... olarak kim bilir neler neler dönüyordur bilemeyiz elbet.

Thracian
01 Mart 2016, 00:36
Her ne kadar katılmadığım bazı siyasi görüşleri ve bu görüşlere bağlı bazı gereksiz eylemleri olsa da sırf Türkiye'yi temsil ettiği için Kenan'ı destekliyorum.Ama lastik,patlayabilir,motorda mekanik bir sorun olabilir...Bu daha önce motor sporlarının bir çok farklı dalında bir çok kişinin başına gelmiş şeyler.Yanlış lastik seçimi yaptık,lastikleri çok zorladık,ayarları yanlış yaptık,lastiklerde üretim hatası var yada ne bileyim en basitinden şansımız yaver gitmedi bir daha ki yarışta bunu telafi edeceğiz gibisinden bir açıklama yapar insan.Ama sanki bu olay bir komploymuş gibi "Yarista birinci giderken lastik patlarmi? Evet kazanmani istemiyorlarsa patlar??" saçma sapan açıklama cidden komik duruyor,uluslararası yarışlarda yarışan bir sürücüye hiç yakışmıyor.Türkiye'de belli bir kesime bu saçmalıkları inandırırsın ama dünya çapında insanlar yemez.Bir de üstüne bizim hakkımızda kötü düşünürler.Hiç bir lastik firması kasten ve isteyerek kimseye bozuk lastik vermez çünkü kazanan motosikletin üstünde belirli marka lastiğin olması o lastiğin imajı ve reklamıdır.Hatta çoğu lastik firması bir farklı motor sporlarında takımlara yarışçılara bedava takım takım lastik verir kendi reklamı olsun diye.Şimdi sen lastik firmasına bu şekilde bana komplo kuruyolar gibisinden ithamlarda bulunursan ondan sonra çok ağlarsın yine kimse bana sponsor olmuyor diye.Bir de Facebook sayfasında haberin altına yapılan yorumlar daha da komik ; millet lastik firmasını vatan haini ilan etmiş.Bu arkadaşları ayrıca tebrik ediyorum.

Shrieker
01 Mart 2016, 00:54
Yanlış lastik seçimi yaptık,lastikleri çok zorladık,ayarları yanlış yaptık

Bunların hiçbiri olmadığı kesin. Kenan'ın ve takımın çalışma mantığı Cuma, Cumartesi antrenmanları ve Pazar yarış öncesi ısınma turlarında yarış ayarlarıyla, yarışta kullanacakları lastik hamuruyla boyuna yarış simülasyonu yapmak. Bu şekilde kullanımdan veya ayarlardan dolayı lastikte bir sıkıntı olsaydı, yarıştan önce yaptıkları 3-4 simülasyondan birinde buna benzer bir hadise yaşanması veya en azından bir belirti vermesi beklenirdi.

Onun dışında yazdıklarınıza çoğunlukla katılıyorum. Pist yarışlarını sürekli takip ettiğimden gözlemim ve tahminim pirelli'nin üretim/tasarım/kalite kontrol yetersizliği şeklinde. Ama çok ufak bir ihtimal Kenan'ın ima ettiği şey de olabilir. Bunu %100 bilemeyiz.

Bir diğer ilgimi çeken konu da Kenan'ın takıma sorduğunda, takımın lastiğin Pazar sabahı(yarış sabahı) kendilerine verildiğini söylemesi. Formula 1'de mesela yarış haftasonu başlamadan Perşembe günü veya Cuma sabahı o takımın kullanacağı lastikler, 6-7 setin tamamı tedarik ediliyor takıma. Hangi seti antrenman, hangisini yarışta kullanacak tamamen takımın tercihine kalmış. Superbike'da da benzer şekilde olması gerektiğini düşünüyorum. Böylelikle soru işaretlerinin önünce rahatça geçilebilir.

Thracian
01 Mart 2016, 08:38
Bunların hiçbiri olmadığı kesin. Kenan'ın ve takımın çalışma mantığı Cuma, Cumartesi antrenmanları ve Pazar yarış öncesi ısınma turlarında yarış ayarlarıyla, yarışta kullanacakları lastik hamuruyla boyuna yarış simülasyonu yapmak. Bu şekilde kullanımdan veya ayarlardan dolayı lastikte bir sıkıntı olsaydı, yarıştan önce yaptıkları 3-4 simülasyondan birinde buna benzer bir hadise yaşanması veya en azından bir belirti vermesi beklenirdi.

Onun dışında yazdıklarınıza çoğunlukla katılıyorum. Pist yarışlarını sürekli takip ettiğimden gözlemim ve tahminim pirelli'nin üretim/tasarım/kalite kontrol yetersizliği şeklinde. Ama çok ufak bir ihtimal Kenan'ın ima ettiği şey de olabilir. Bunu %100 bilemeyiz.

Bir diğer ilgimi çeken konu da Kenan'ın takıma sorduğunda, takımın lastiğin Pazar sabahı(yarış sabahı) kendilerine verildiğini söylemesi. Formula 1'de mesela yarış haftasonu başlamadan Perşembe günü veya Cuma sabahı o takımın kullanacağı lastikler, 6-7 setin tamamı tedarik ediliyor takıma. Hangi seti antrenman, hangisini yarışta kullanacak tamamen takımın tercihine kalmış. Superbike'da da benzer şekilde olması gerektiğini düşünüyorum. Böylelikle soru işaretlerinin önünce rahatça geçilebilir.

Onları rastgele örnek olarak vermiştim.Demek istediğim sorunun gerçek kaynağı ne ise ona göre mantıklı bir açıklama yapmaları.Pirelli'nin motosiklet pist lastikleri ile ilgili fazla bir bilgim yok.Ama günlük hayatta kullanılan yüksek hız lastiklerini Ferrari başta olmak üzere bir çok yüksek performanslı otomobil firması,fabrika çıkışı bu lastikleri kullanıyor.Büyük ihtimal sizin söylediğiniz gibi pist-yarış lastiklerinde genel bir dayanıklılık,kalite sorunu olabilir.Ama kasti yada planlanmış bir durum olduğunu sanmıyorum.Kenan'a bir yarış kaybettirmek için imajlarını yerle bir etmezler.Lastik firmaları için yarışlarda kullanılmak,yarış kazanmak namus meselesi gibi bir şey.Formula 1 in ana lastik tedarikçi olmak için lastik firmaları bir birlerini eziyor.

Seko
01 Mart 2016, 10:23
Gizli güçler Kenan'ın kanamasını istemiyor. Adam ciddi ciddi sabotaj olduğunu düşünüyor yahu... Öyle ince bir sabotaj yapılmış ki lastik son üç tura kadar dayanıp yarışın sonunda patlamış. Helal olsun. İşte bu küçük kafadan dolayı Kenan MotoGP'de yarışamıyor.

ZümeR
01 Mart 2016, 10:52
Haha..
Takılmadan önce lastiğin iç yanağına falçata atmıştım ben..


Sabote mi..??

Shrieker
01 Mart 2016, 13:58
@Thracian,

Pirelli'nin Formula 1'de de, Supersport'da da çok feci falsoları oldu. Onları bu sayfanın başındaki mesajda yazdım hatırladığım kadarıyla. İtibarları bayağı bir zedeli zaten halihazırda. "Neden itibarlarını kaybetmeyi göze alarak sabotaj yapsınlar" sorusuna cevaben, öncelikle böyle bir şeyin kanıtlanması gerekir ki sonucunda bir itibar kaybı olsun.

-----------------------------------------------------------------------------

Genel olarak şunu söyleyeyim. Şimdi arkadaşlar çok zekice (:)) espriler yapıyolar, ama bahis şikeleri, hatır şikeleri, hatta politik şikeler sadece bize özgü şeyler değil. Her ne kadar inanamasanız da, bunlar yurt dışında, uluslararası organizasyonlarda da oluyor. Pist yarışları benim özel ilgi alanım olduğu için örnek verebilirim. Tabii ki ıspatlanmış şeyler hariç, ilgilenen herkesin duyduğu dedikoduları yazabilirim.

2009 senesinin başında, küresel ekonomik krizi gereçkçe göstererek Honda, Toyota ve BMW bir anda F1'den çekildiler. Honda'nın takımı başka bir isimle güç bela kurtardılar. Sezon ilerleyince diğer bazı takımların da mali sıkıntıya düştüğü ve çekilebilecekleri anlaşıldı, ancak F1'in bir takımı daha kaybetme lüksü yoktu. Sonuçları kötü olan ve çekilme ihtimali her yarış gitgide artan bir takım Belçika GP'sinde bir anda (nasıl olduysa) atılım yaptı ve hem sıralama, hem de yarışta çok iyi dereceler aldılar. O takıma F1 organizasyonunun talebiyle Bridgestone tarafından daha iyi bir lastik tedarik edildiği konuşuldu. Amaç adamlar çekilmesin.

Kıssadan hisse, alavere dalavere oluyor arkadaşlar. Ha bu şimdi "Kenan'ın lastiği paralelciler kesti, siyonistler sabunladı, dış mihraklar şişledi" şeklinde anlaşılmasın. Ancak üstteki örnekte olduğu gibi Kenan'a yarış için biraz daha kötü bir lastik verilmiş olabilir. Benim gözümde yarışı açık arayla 1. götüren pilotun lastiğinin parçalanarak janttan çıkması sabotajsa kötü, değilse çok daha kötü lastik üreticisi Pirelli açısından. Çünkü sabotaj değilse tasarım/üretim/kalite kontrol zincirinin bir yerinde bir hata/eksiklik var ve benzer bir sıkıntı o markayı kullanan kişilerin başına herhangi bir anda gelebilir demektir.

Levent
01 Mart 2016, 15:03
@Thracian,

Pirelli'nin Formula 1'de de, Supersport'da da çok feci falsoları oldu. Onları bu sayfanın başındaki mesajda yazdım hatırladığım kadarıyla. İtibarları bayağı bir zedeli zaten halihazırda. "Neden itibarlarını kaybetmeyi göze alarak sabotaj yapsınlar" sorusuna cevaben, öncelikle böyle bir şeyin kanıtlanması gerekir ki sonucunda bir itibar kaybı olsun.

-----------------------------------------------------------------------------

Genel olarak şunu söyleyeyim. Şimdi arkadaşlar çok zekice (:)) espriler yapıyolar, ama bahis şikeleri, hatır şikeleri, hatta politik şikeler sadece bize özgü şeyler değil. Her ne kadar inanamasanız da, bunlar yurt dışında, uluslararası organizasyonlarda da oluyor. Pist yarışları benim özel ilgi alanım olduğu için örnek verebilirim. Tabii ki ıspatlanmış şeyler hariç, ilgilenen herkesin duyduğu dedikoduları yazabilirim.

2009 senesinin başında, küresel ekonomik krizi gereçkçe göstererek Honda, Toyota ve BMW bir anda F1'den çekildiler. Honda'nın takımı başka bir isimle güç bela kurtardılar. Sezon ilerleyince diğer bazı takımların da mali sıkıntıya düştüğü ve çekilebilecekleri anlaşıldı, ancak F1'in bir takımı daha kaybetme lüksü yoktu. Sonuçları kötü olan ve çekilme ihtimali her yarış gitgide artan bir takım Belçika GP'sinde bir anda (nasıl olduysa) atılım yaptı ve hem sıralama, hem de yarışta çok iyi dereceler aldılar. O takıma F1 organizasyonunun talebiyle Bridgestone tarafından daha iyi bir lastik tedarik edildiği konuşuldu. Amaç adamlar çekilmesin.

Kıssadan hisse, alavere dalavere oluyor arkadaşlar. Ha bu şimdi "Kenan'ın lastiği paralelciler kesti, siyonistler sabunladı, dış mihraklar şişledi" şeklinde anlaşılmasın. Ancak üstteki örnekte olduğu gibi Kenan'a yarış için biraz daha kötü bir lastik verilmiş olabilir. Benim gözümde yarışı açık arayla 1. götüren pilotun lastiğinin parçalanarak janttan çıkması sabotajsa kötü, değilse çok daha kötü lastik üreticisi Pirelli açısından. Çünkü sabotaj değilse tasarım/üretim/kalite kontrol zincirinin bir yerinde bir hata/eksiklik var ve benzer bir sıkıntı o markayı kullanan kişilerin başına herhangi bir anda gelebilir demektir.


En tırstığım şey şimdi. iki gündür düşünüyorum, yaza R6 için rosso 3 vardı aklımda. Şimdi bizim lastiğimizin patlaması pistte düşmeye benzemez. Direk ölüm fermanı.

Sanıyorum bu beni biraz etkiledi.

Shrieker
01 Mart 2016, 16:14
Şunu da eklemek lazım, piste girmediğiniz sürece çok büyük ihtimalle yolda kullanacağınız lastik pist şartları kadar ağır yüklere maruz kalmayacak. Bir markanın pist yarışlarındaki yetersizliği kullanıcı gözünde kesinlikle itibar kaybı için geçerli sebeptir, ama yol kullanımı için üretilen lastikler profesyonel pist yarışı lastikleriyle aynı şekilde, aynı bantta, aynı malzemeler ve tasarımla üretilmiyor olabilir.

Şimdi bunu neden söyledim, ben Pirelli'nin pist yarışlarındaki yetersizliklerinden en az 4-5 senedir haberdarım, ama 2 sene önce Pirelli mt75 lastik aldım motoruma. Memnun değilim dersem de yalan olur, infilak da etmediler (henüz :)) Yani karar verirken pist yarışında gördüklerimiz tek ve/veya en önemli kıstas olmamalı. Bu doğru olsaydı, 2016 senesinde hiç kimsenin Honda marka otomobil satın almaması gerekirdir (2015 F1 sezonunda mıçıp, sıvayıp, üstüne tüy diktiler).

COQ
01 Mart 2016, 17:06
Kenan yanlış hatırlamıyorsam geçen yıl da bu pistte düştü.
Sonra insan üstü bir gayretle yarışa dönüp puan alabilecek bir sırada bitirmişti.(6. Olmuştu galiba)

Kenan'ın Yarışları'na fırsat buldukça gidiyorum. İlk işim Kenan'ın yanına gidip giriş kartı tırtıklamak olduğu için padok alanındaki karmaşayı bilen biriyim.

Pirelli bir kamyon kasasını donatmış takım görevlileri el arabalarıyla lastik taşıyıp duruyorlar.
Eğer takip için bir kayıt tutulmazsa kimin ne olduğu ne yaptığı belli değil. Yani ortam her türlü istismara açık.

Kenan'ın iddiası doğru olmasa bile şampiyon olması engellenmeye çalışılıyor olabilir.
Fakat bu işi Pirelli'nin yapmaya çalışacağını zannetmiyorum.?
Bu tür aksilikler firma için gerçekten yıpratıcı olur bu riski göze alamazlar.

Kenan'ı wss den uzaklaştırmak isteyebilirler bu bana anormal gelmiyor. Bu Kenan'dan dolayı değil Rossi de olsa yaparlardı.

Wss bir geçiş kategorisi. Kenan işin heyecanını kaçırıyor. Sonucu başından belli yarışlar izliyoruz. Kenan'ın başına bir iş gelmediği sürece çoğu tecrübesiz diğer pilotların kazanma şansı neredeyse hiç yok.

Yani bir başka alem bu alem.
Her şey olabilir ve hiç de şaşırmam.

Shrieker
01 Mart 2016, 20:24
Doğru gibi hatırlıyorsun ağabey. Kyle Smith hıyarı ilk viraja girerken Kenan'ın gidonuna sağ taraftan dokunmuştu, Kenan'da viraja girememiş, pistten çıkıp sonunculuğa gerilemiş ve tekrar yukarılara tırmanıp 6. olmuştu.

kurubuz
02 Mart 2016, 18:02
Wss bir geçiş kategorisi. Kenan işin heyecanını kaçırıyor. Sonucu başından belli yarışlar izliyoruz. Kenan'ın başına bir iş gelmediği sürece çoğu tecrübesiz diğer pilotların kazanma şansı neredeyse hiç yok.

Yani bir başka alem bu alem.
Her şey olabilir ve hiç de şaşırmam.

Sabotaj kısmına katılmasam da Kenan'ın süpersportun tadını kaçırdığı kısmına katılıyorum. MotoGP de orta sıralarda yarışan yarışçılar ( mesela Ianone, crutchlow, espargaro kardeşler vs ki hepsi Kenan'dan çok daha iyidirler) neden acaba moto2 de veya süpersportta yarışmıyorlar ? Kendilerine yakıştıramıyorlar da ondan. Bizim kazık kadar Kenan çıkmış 98 lilerle beraber geçiş kategorisi denen süpersportta yarışıyor.

biyeybaraküs
02 Mart 2016, 18:32
https://www.youtube.com/watch?v=OXvW7zRe4CQ


https://www.youtube.com/watch?v=S0O62Si6EoU