PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : MZ 301 Cafe Racer projesine başladık



Stunt
14 Şubat 2016, 04:54
aşama aşama foto atacağım son haline kadar

http://i.hizliresim.com/28Graj.jpg (http://hizliresim.com/28Graj)


https://www.youtube.com/watch?v=jBfm0TVinww&feature=youtu.be

http://i.hizliresim.com/bJNGYm.jpg (http://hizliresim.com/bJNGYm)

shooter1
14 Şubat 2016, 10:14
öncelikle kolay gelsin aşınma yok ben buraya takıldım bunun hesaplanması milimetrik hesaplara dayanır öyle elle bakılıp anlaşılmaz
tekrardan kolay gelsin nice projelere

snappy x
14 Şubat 2016, 11:50
hiç egeli gibi konuşmuyorsunuz

Seko
14 Şubat 2016, 12:55
96 model motorun aşınmamış olması mümkün mü ?

MazhaRR
14 Şubat 2016, 13:04
96 model motorun aşınmamış olması mümkün mü ?

Hiç kullanılmamış ise mümkün ama normal şartlarda mümkün değil.Motoru o kadar dağıtmışken krank rulmanlarını,keçeleri ve bir piston-segman atmak en mantıklısı olur.

berkcigdem
14 Şubat 2016, 13:31
Efes kutusuna gözüm takıldı :queen:

Takipteyim şimdiden kolay gelsin :)

iptaluyelik02
14 Şubat 2016, 13:41
Efes kutusuna gözüm takıldı :queen:

Takipteyim şimdiden kolay gelsin :)
tasarım süreci sancılı olduğu icin o sancının ilacı buna benzer şeylerdir,bi nevi motor yağı gibi,aşınmayı önler :)

Stunt
14 Şubat 2016, 14:04
Herkese iyi dilekleri için teşekkür ederim uzun sürmesin diye tek mesaj yazacağım, motor bloğu 600.000 kmye göre iyi durumda olduğu için biraz mübalağa yaptık tabiki aşınmıştır :), egeli değiliz kuşadasında 3 öğrenciyiz konuşan arkadaş kayserili diğeri niğde bende antalyada yaşıyorum, efes her derde deva :D ayrıca projenin ilerleyen dönemlerinde fikirlerinizi alabiliriz teşekkürler..

montrello
15 Şubat 2016, 00:36
Heyecanla bekliyoruz :)

Sti
15 Şubat 2016, 00:59
Kolay gele reis,efesiniz bol olsun :)

bektanist
15 Şubat 2016, 01:18
13 senedir 301 kullandım halada duruyor o makina piston sekman ve sindir yememişse ben birşey bilmiyorum. hani videodaki arkadaş tek marşta çalışmazsa ben bir şey bilmiyorum diyorya bende tek marşta çalışırsa ben bir şey bilmiyorum diyorum.
şimdi önerilerime geliceğim hani şu söz var titreşim varmı abi derler hemde alası var 2 zamanlı olmasından dolayı yüksek süratte titreşim daha hafifdir düşük süratte ise adamı zıplatır. çözüm için önerim kulakçığa ısıya dayanıklı lastikli dib takılması ve gidon altına şambrel lastiğini kesip desteklenmesi baya iş görür.
deve boynuna ise conta takılması sesi baya etkiler.
aklıma geldikçe yazarım.

Stunt
15 Şubat 2016, 05:28
tavsiyeleriniz için teşekkür ederiz proje bitince tek marş basıp video atacağız zaten, ayrıca motorun ilk sahibiyiz dededen miras hocam yanlış anlama bizde ilkokuldayken mzle okula gidiyorduk blok hiç açılmadı

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:26 ----------


Kolay gele reis,efesiniz bol olsun :)

sağolasın kardeşim

Mamba09
15 Şubat 2016, 13:11
sevgili dostum bende kuşadasındayım. ama bu motor kesinlikle piston sekman yemiş. piston pim segmanının yıllarca o kadar sağlam kalabilmesi falan ben sanmıyorum. ne kadar iyi durumda o pim segmanı falan. ayrıca elinizi silindire sokupta "aşınma yok iyi durumda" demek olmaz. o milimetrenin bilmem kaçta biri şeklinde hesaplanıyor. siz böyle "iyi durumda" diyerek kaç 4 zamanlı motora yağ yaktırırsınız bende söylemesi :) o üst kapağıda taşlatın :)

arda4
15 Şubat 2016, 14:38
vay be...

Cafe racer'in tam karşılığı olur. Hatta

http://i25.servimg.com/u/f25/14/65/16/82/mz_ts_10.jpg
http://i25.servimg.com/u/f25/14/65/16/82/mz_ts_10.jpg

bektanist
15 Şubat 2016, 14:59
tavsiyeleriniz için teşekkür ederiz proje bitince tek marş basıp video atacağız zaten, ayrıca motorun ilk sahibiyiz dededen miras hocam yanlış anlama bizde ilkokuldayken mzle okula gidiyorduk blok hiç açılmadı

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:26 ----------



sağolasın kardeşim


kardeşim yanlış anlaşılmasın makinaya çamur atmıyorum sonuçta o makina üstünde 13 senem geçti severimde ayrıca.
sesi ve rahatlığı hala beni mest eder. okula giderken kullanmakla bir fil kullanmak arasında fark vardır. mesela şanzımanı açmışşsınız tavsiyem iyi bir tamirciye 1/3 dişlisini göstermeniz olur makina genelde stabil 3. vitesde gittiğinden aşınmaya sebep olur ve atlama yapar makina sökme takma tecrübesi olanda bunu söktüğünde farkedebilir.
birde şunuda belirteyim motorun orjinalindeki contası koyu gridir siyaha çalan bir renk sizdekinde ise kırmızı..

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:56 ----------

yardımcı olması açısından..


https://www.youtube.com/watch?v=VjEO4gIpma8

Stunt
16 Şubat 2016, 15:38
arkadaşlar blok açılmadı diye biliyorum açılmış olsada önemli değil :D zaten biz sanayici değiliz tamamen zevk için söküp kesip biçiyoruz, 4 zamanlı motorlarımızda servis bakımlı üretim hatası olmadığı sürece hiç yağ yakmaz sen rahat ol :) dün bloğu mazota yatırdık bugün toplayacağız sonra kesip biçmeye başlarız herkese tavsiye ve iyi dilekleri için teşekkür ederiz