PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : cross



Mr.Duke
05 Şubat 2016, 22:20
sehiriçi ve dagda kullanmak ıcın cross tarzı motor varmıdır bu ara her turle ılgılı konu actım ama :) cunku ss motorların fıyatları ıyıce uctu

kafamda ıkı motor var 250 kılasmanında asya rx ve apache 250 xz250 ama apache xz250ra bıldıgım kadarıyla plaka cıkmıyormus zaten sınyallerı vs yok asya rx 250 ye verılırmı okadar para degermı arıza cıkarma olasılıgı cok yuksek olan bır motor ve gucu apacheye gore daha az

sızın onerdıgınız bu fıyatlarda 125cc 250cc tatmın edıcı cross tarzı motor var mı onerılerınızı yorumlarınızı beklıyorum :king:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:45 ----------

apachenın on road modelı varmıs ama resmı sıtesınde bulamıyorum yardımcı olursanız sevınırım apache terchınız olurmuydu onun yerıne gıder yamaha wr 125r ıkıncı elınımı alırdınız ? ++

osis
05 Şubat 2016, 22:36
kesinlikle yamaha wr 125 r

Mr.Duke
06 Şubat 2016, 03:05
onerılerınızı beklıyorum

serkanADH13
06 Şubat 2016, 03:26
Biraz daha ekleme yapRAK CRF 250L öneririm,
apachı 250 krank ve blok sorunlu motordur,
parcası pahalı ve sıkıntı yasatabılecekır,

asya is tam bir iyasko, yani bir alan pişman bir almayan,

pek çok parcasını ben temın ettım musterılerıme,
bulana kadar ak ile karası seçtim,

o kadar zordur asya 250 ,,,,

7,,,8 liralara crf250l sana yetecektır,

shooter1
06 Şubat 2016, 03:58
listeye falconun crossunu da ekleme sakın ustam sıkıntı motor diyordu

cbr1907
06 Şubat 2016, 06:19
Xf250, titreşim orta devirlerde yok, motor aksami sıkıntısız parasınin hakkını veriyor.

Machair
06 Şubat 2016, 09:22
Hem on road hem de off road giden motorlara Dual Sport ya da Dual Purpose (Çift Amaçlı) deniyor. Bu isimle aratırsan daha çok seçenek çıkabilir. Enduro ya da cross motorlar plaka, sinyal, far gibi aksamları eklenerek trafiğe uygun hale getirilir (fabrikasyon) ve ondan sonra plaka takıp trafiğe çıkabilirler. Motoru bu şekilde alman senin yararına çünkü asfalta çıkacaksın.

Motor önerisi olarak;

- Daha hafif olsun arazide rahat edeyim, görünümü oturuşu daha cross olsun, daha az yaksın ve deposu görece daha büyük olduğu için menzili yüksek olsun dersen WR 125R derim. Ama bakım aralıkları 3000 km'de bir ve 2 kişi için uygun değil. Ancak şehir içi.

- Arazide kendimi ve motoru çok zorlamayacağım biraz ağır olabilir, oturuşu selesi daha rahat olsun, biraz daha fazla yakabilir ama daha güçlü olsun, iki kişi çeksin, uzun yolda sollamada gaz açayım dersen CRF 250L derim. Bakım aralıkları 12000 km'de bir ama sen bunu 6000 km'de bir yaptır. 2 kişi için yeterince idare eden bir selesi var. Biz 2 kişi 3'lü çanta 3 saatlik yola gidiyorduk.

-Biraz daha ekonomik olsun, parçalamaya gelsin, yedek parçası da elimin altında olsun dersen Lifan LF200GY-3B idi sanırım, Lifan Xplore 200M diye geçiyor. Motoru alırken cross jantları üzerinde olan modeli alır aynı zamanda SM jantları da ek olarak sipariş geçersin. Elinden geliyorsa istediğin zaman kendin değiştirir SM olarak asfaltta fink atarsın.

polemos
06 Şubat 2016, 10:15
Aynı amaçla CRF 250L aldım. Memnunum.

BatuhanK
06 Şubat 2016, 11:03
Xplore alacağıma wr125 alırım. Hem kağıt üstünde daha güçlü, hem dahasağlam hem de adam gibi amortisör ve su soğutma mevcut. Yatlar göz önüne alındığında uzun vadede elinin altında kırılmayacak tek motor wr125 gibi görünüyor

Mr.Duke
06 Şubat 2016, 18:50
onerılerınız ıcın tesekurler onerılerınıze bakıcam sımdı motorsıklet tamırcısının yazmayı cok ıyı oldu yorumlarınız ıcın tekrardan tesekurler